Dit was ik niet 😋 maar ik ben er wel vrij zeker van dat ik de eerste was die BIFI een mention gaf in de slowchat. For what it's worth 😂...knakworst schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:07:
[...]
Of was het @mjoaris
"Ik wil jullie even iets moois shillen.
Namelijk BIFI. Als disclaimer, ik heb er zelf een zakje van. Maar ook wat schokkende info waar het hoofd van de gemiddelde crypto-youtuber niks bij is.
BIFi is het token van beefy.finance, en beefy.finance is een zeer betrouwbare yield optimizer. Je kan er je tegen aardige apy bijvoorbeeld je BTC, ETH of Link neerzetten, maar ook de gekste LP's van hypecoins met apy's van in de miljarden, en alles er tussenin. BIFI is op vrijwel alle chains actief, BSC, Polygon, Fantom, Moonriver, Arbitrum, CELO, etc. (Van de relevante ontbreekt alleen ETH nog)
Er zijn 80.000 BIFI tokens en die zijn allemaal al gemunt. 0% inflatie dus. Voor eeuwig. Dan denk je misschien, oké,, dat is leuk en aardig, maar waarom zou ik dan zo'n BIFI token willen? Simpel, vanwege het geld. BIFI is namelijk veel te goedkoop.
Als gevolg kan je BIFI zelf staken tegen meer dan 40% (terwijl er dus geen inflatie is), of je kan door je BIFI te staken ook de coin van de chains zelf binnenhalen, bijvoorbeeld 35% apy op FTM, of 44% apy op ETH.
Die percentages zijn zo hoog omdat beefy.finance zeer winstgevend is, maar dat nog niet in de prijs van BIFI terug is te zien. Als je kijkt naar de p/e, of price-earnings ratio. Dat is een vrij gangbare manier om te kijken naar de onder of overwaardering van bijvoorbeeld een aandeel.
Zo zie je dat er best wat hype en ingeprijsde belofte in crypto zit: Filecoin heeft een p/e ratio van 775x, Polkadot van 2192x, Solana 3437x en the Graph zelfs een absurde 2,2 miljoen keer.
Hierbij geldt: hoe lager dat getal, hoe goedkoper de coin - of andersom, hoe hoger, hoe overgewaardeerder, The Graph heeft een bizarre marketcap voor de minieme winst die het momenteel haalt.
En ik wilde jullie dus BIFI shillen. Want BIFI heeft een p/e ratio van ongeveer 7x, wat Bifi verreweg een van de meest ongewaardeerde tokens van dit moment maakt. Op dit moment is een BIFI ongeveer $1400.
Als BIFI de p/e ratio van Filecoin zou evenaren, zou dat ongeveer $150k zijn. Als het die van Solana evenaart zelfs $690k.
Je vraagt je waarschijnlijk af hoe er gestaked kan worden met 0% inflatie. Elke Beefy vault heeft een management fee van ik geloof 4%. Die gebruiken ze om BIFI terug te kopen. Omdat er momenteel $1,4 miljard TVL in Beefy zit, is 4% natuurlijk een flink bedrag om die buybacks mee te doen zolang BIFI zo goedkoop is
Het moge duidelijk zijn waarom ik BIFI binnenkort gemakkelijk een x10 zie doen en ook een 100x helemaal niet uitgesloten is, wat vrij uniek is voor een gedegen bewezen project. En jullie kunnen nu nog goedkoop inslaan.
Oh, en als je nu denkt, waar kan ik dat kopen: op Binance, op nog wat andere exchanges, en bij de betere DEX bij jou in de buurt!"
vandaag een belangrijke keuze gedaan:
Ik heb al mijn Bitcoin verkocht voor euro's
Denk dat het beter is om 5 jaar lang eurootjes te stacken dan bitcoin. voelt toch beter dat echte geld, dit kun je fysiek vasthouden namelijk.
ik neem aan dat jullie wel begrijpen, dat bitcoin gedoe is een en al ponzi!
Denk dat het beter is om 5 jaar lang eurootjes te stacken dan bitcoin. voelt toch beter dat echte geld, dit kun je fysiek vasthouden namelijk.
nothing stops this train
Precies! Dus vanaf nu een ban voor je in dit topic zodat je niet in de verleiding komtKol Nedra schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:02:
dat bitcoin gedoe is een en al ponzi!
Ga niet op je kikker zitten
Edit:

@Taro betaling is onderweg....
[ Voor 17% gewijzigd door sh4d0wman op 01-04-2023 11:11 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Kol Nedra schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:02:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ImEWN8A3TZ4ugppxyb1OqFsp.gif?f=user_large)
TrololololKol Nedra schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:02:
Hihihaha 1 april, altcoin in je bil!Kol Nedra schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:02:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69395520mjoaris schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 10:47:
[...]
Dit was ik niet 😋 maar ik ben er wel vrij zeker van dat ik de eerste was die BIFI een mention gaf in de slowchat. For what it's worth 😂...
Inderdaad @Glenn Hoddle
Ik zal ook nog eens de eerste BIFi mention zoeken.
Nope, Jaapio!knakworst schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:29:
[...]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69395520
Inderdaad @Glenn Hoddle
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2020 @ 07:01:
Omdat de crypto totaal niet opschiet ben ik maar een handeltje in oud ijzer begonnen.
Het staat letterlijk nog in de kinderschoenen, heb een kleine investering moeten doen in een stuk touw van 15 meter en een magneet. (Ok, lag op het werk in een bak met ouwe troep) Gelukkig heb ik een flexkracht weten in te huren die zich de pleuris werkt voor een glas limonade en een bifi worstje. Dat drukt de kosten enorm.
Nu alleen nog even een moonrun wanneer het staal is omgezet in crypto, en onze villa aan water is een feit!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Krek!
En hij voorzag in 1 moeite door de opkomst van megashitcoin $IRON
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
You asked, we listened 🙏https://t.co/lCsCE1mZWu pic.twitter.com/1PQD3UHbaD
— Bitonic (@Bitonic) 1 april 2023
spoiler:
Hahahaha
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Henk en Ingrid zijn in ieder geval aan boord.
Hey, ik ben nieuw hier! BTC is niet nieuw voor me overigens haha.
Verwijderd
Met zo'n username kan ik maar 1 ding zeggen... Welkom!10mil.btc schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 14:35:
Seems legit...10mil.btc schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 14:35:

Hodl dan maar. Hoop wel dat je "future" relatief dichtbij zit anders lig ik onder de grond met mijn coins
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
is that you @BTC100K2021 ??10mil.btc schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 14:35:
nothing stops this train
Niet in 90 dagen iigsh4d0wman schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 14:46:
[...]
Seems legit...
[Afbeelding]
Hodl dan maar. Hoop wel dat je "future" relatief dichtbij zit anders lig ik onder de grond met mijn coins
Verwijderd
Kennen jullie die ene Duitse kerel? De uitvinder van DOGEcoin.
Benedikter. Heeft nu blijkbaar ook een biertje gebrouwen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RbdGvyrk1epEcoFA40cvR6jd.jpg?f=user_large)
Dikke tech, dikke blikken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RbdGvyrk1epEcoFA40cvR6jd.jpg?f=user_large)
En een dikke duim..Verwijderd schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 20:47:
Kennen jullie die ene Duitse kerel? De uitvinder van DOGEcoin.
[Afbeelding]
En een muispad.. zit daar nog een balletje in? Wist niet dat die nog bestonden.. dikke tech!
Verwijderd
Don Guacamole schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 20:58:
[...]
En een muispad.. zit daar nog een balletje in? Wist niet dat die nog bestonden.. dikke tech!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I5LeXPaziHmRtBMJD4E5t8Cs.jpg?f=user_large)
Moonmuis.
Verwijderd
Is dat een Bitcoin miner?raceneus968 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 21:32:
Whale alert..
[Afbeelding]
micemat versus catnip
Wat een achterlijk milieuonvriendelijk apparaat. Om je te schamen.
Daarmee wordt goud gemined….. wat een vervuiling voor een beetje luxe!
Regulieren die boel!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik moet wel zeggen dat de 1 april popcorn op tafel kan mbt arbitrum en hun DOA proposal om 750 million ARB voor administrative purposes te gebruiken( lees bs) volgende rug pull?
https://snapshot.org/#/ar...dc7b994fef2e24d9a54e4033a
En 1inch loopt de ook te trollen dat ze nu een proposal hebben voor een Lambo haha
https://snapshot.org/#/1i...47475867df37119d5b520fda8
En 1inch loopt de ook te trollen dat ze nu een proposal hebben voor een Lambo haha
[ Voor 20% gewijzigd door mannowlahn op 01-04-2023 22:15 ]
mannowlahn schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:08:
Ik moet wel zeggen dat de 1 april popcorn op tafel kan mbt arbitrum en hun DOA proposal om 750 million ARB voor administrative purposes te gebruiken( lees bs) volgende rug pull?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/h87oXzvkO9vVVse4pY6MDVBJ.jpg?f=user_large)
Excellence does not require perfection.
godver, ik moet toch wat meer Eth kopen
Als het maar geen Bartje vormt als je naar de monthly chart kijkt van ETH/BTC
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 23:04:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xFvdPnpmg43RW8MskumPCzgV.gif?f=user_large)
Lark Davis.. categorie Madelon Vos wat mij betreft, kan er niet naar kijken en luisteren.Kol Nedra schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 23:04:
[YouTube: Ethereum Will FLIP The Crypto Market In 2023 [Prediction]]
Ik weet zelf wel dat ik mijn ETH gewoon moet hodlen, hoeft een over excited youtuber echt niet tot in den treure te herhalen.
Voor de Henk en Ingrid wellicht wel handig, die trappen er misschien nog in.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Op de valreep nog eentje die me liet grijnzenmannowlahn schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:08:
Er staat (Prediction) achter, rustig aanKol Nedra schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 23:04:
[YouTube: Ethereum Will FLIP The Crypto Market In 2023 [Prediction]]
Translate.google: prediction == feitelijke waarheid/ 100 punten/ kan niet missen/ moon coming
[ Voor 3% gewijzigd door Ryderr op 02-04-2023 07:51 ]
Tag me als je 'm vindknakworst schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:29:
[...]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69395520
Inderdaad @Glenn Hoddle
EDIT: denk dat dit 'm was:
@Glenn Hoddle @zer0l @keepitfrostymjoaris schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:00:
Ik drop hem hier gewoon even heel kort: iemand in beefy.finance (BIFI)?
[ Voor 31% gewijzigd door mjoaris op 02-04-2023 07:58 ]
Kon net weer een payment doen, ik pleur alles maar in BTC, wat ken go rong
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Heb me maar weer laten uitbetalen in BTC.
The only way is up!
The only way is up!
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Tis geen 1 april meer heroflexx schreef op zondag 2 april 2023 @ 08:02:
Doge moon!
resusaapje schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:17:
[...]
Zo, ben thuis, effe kijken. Ah, 165% pure winst! Ik zet vast een verkooporder op $0,10
Brics Moon !
:strip_exif()/f/image/6JcnoyiQAORbHdcA9xvVyyIf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6JcnoyiQAORbHdcA9xvVyyIf.jpg?f=fotoalbum_large)
A new era of global polarization...
— Real Vision (@RealVision) 1 april 2023
From BRICS' new currency plans to trade in the Chinese Yuan... let’s take a look at recent events that have significantly propelled this trend.
A 🧵👇 (1/10) pic.twitter.com/3W5J8CXAnF
[ Voor 8% gewijzigd door Gipsy King op 02-04-2023 09:22 ]
Sxp, heerlijk, pump werd hier op 24 maart al aangekondigd door de grote @Gipsy King wij, als onwetende geloofden de koning van de reizigers niet, en bleven trouw aan ons eigen shitcoin pf.. hadden we maar geluisterd…
:strip_exif()/f/image/zvtWAuZCUCBpmWtneoJLBceP.jpg?f=fotoalbum_large)
Qua adoptie beide mooie grafieken, maar ze verbazen me wel. Het is in beide gevallen non zero, dus het maakt niet uit waar iemand 100euro in heeft ingelegd. Apart dat Ethereum dan in 2x zoveel wallets zit. Heeft iemand een logische verklaring voor het grote verschil?
:strip_exif()/f/image/5QC1dJkJPQl97WELP5YujKoL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5QC1dJkJPQl97WELP5YujKoL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HdW74icVqr0HbXqCugPvlQmM.jpg?f=fotoalbum_large)
Trust me when I say this is only the beginning.
Worlds are colliding
Van centraal naar decentraal. Wat dat exact voor ons land/ EU gaat inhouden gaan we mee maken, maar één ding is zeker, once in a life time wat zich momenteel - begin ergens 10 jaar geleden - afspeeld. Het leuke/ lichtpuntje, wij waren erbij en zijn wakker(kansen in crisistijd)!
Ja dat is dezelfde. De miem is naar aanleiding van dat plaatje/bericht.Coldcat schreef op zondag 2 april 2023 @ 10:08:
[...]
Het is net echt, kwam net deze plaat tegen:
[Afbeelding]
Of is dat dezelfde vrouw?
Helaas. @Verwijderd had het al over bifi terwijl jij nog in de luiers zat.mjoaris schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:50:
[...]
Tag me als je 'm vind
EDIT: denk dat dit 'm was:
[...]
@Glenn Hoddle @zer0l @keepitfrosty
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/62143908
Voor de buy high pas rond een dollar instappen.Don Guacamole schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:24:
Sxp, heerlijk, pump werd hier op 24 maart al aangekondigd door de grote @Gipsy King wij, als onwetende geloofden de koning van de reizigers niet, en bleven trouw aan ons eigen shitcoin pf.. hadden we maar geluisterd…[Afbeelding]
volgens mij heeft ether heel erg veel wallets met non zero balance maar te weining om te legen (hoge gas kosten).Numbers schreef op zondag 2 april 2023 @ 10:01:
Qua adoptie beide mooie grafieken, maar ze verbazen me wel. Het is in beide gevallen non zero, dus het maakt niet uit waar iemand 100euro in heeft ingelegd. Apart dat Ethereum dan in 2x zoveel wallets zit. Heeft iemand een logische verklaring voor het grote verschil?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Een betere metric imo zou dus zijn waar je begint te tellen vanaf dat het economisch rendabel is om het te versturen. non zero + tx kosten dus
Ik heb ze te vroeg verkocht ook #mietDon Guacamole schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:24:
Sxp, heerlijk, pump werd hier op 24 maart al aangekondigd door de grote @Gipsy King wij, als onwetende geloofden de koning van de reizigers niet, en bleven trouw aan ons eigen shitcoin pf.. hadden we maar geluisterd…[Afbeelding]
Kan effe een bericht dat ik tegen kwam vanochtend niet terugvinden , iemand claimde dat 90% van de beschikbare coins in 2 wallets zit die zorgen voor de volumes... What if they dump ? Exit ?
Hier staat iets soortgelijks :
https://coinmarketcap.com/community/post/326105786
Kan natuurlijk ook gepost worden om de prijs omlaag te lullen door het createn van fear , en dan snel in te stappen. Gevalletje gemiste boot.
[ Voor 10% gewijzigd door Gipsy King op 02-04-2023 11:01 ]
Gerapporteerd vanwege plagiaat!knakworst schreef op zondag 2 april 2023 @ 10:18:
[...]
Helaas. @Verwijderd had het al over bifi terwijl jij nog in de luiers zat.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/62143908
Oud nieuws zo te zien aan het hoofd van de Braziliaanse president. En verder, de Chinese munt is nog manipulatiever dan de dollar, dus of ze daar dan blij van moeten worden. En tenslotte, was het 1 April toen dit nieuws werd gepompd?
voelt nu aan als CRO pump back in the days......die bleef ook (te)lang pumpen....Don Guacamole schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:24:
nothing stops this train
Hahha, okay... dit wordt interessant:
1. US dollar + economy stort in + verklaart oorlog aan crypto (ofwel: sluit mogelijkheden om e.e.a. te fixen uit)
2. BRICS gaat in Yuan traden + zijn gematigd tegen crypto + Chinese economy is in zwaar weer vanwege allerlei interne zaken (huizen crisis), waardoor economy + Yuan in kan gaan storten op middel-lange termijn.
3. Wat doet Europa? Die houden vast aan EU + zijn bezig om regels in te voeren voor het omgaan met digitale munten (waaronder crypto)
De arrogantie en het steekspel in USA... de megalomane 'president' van China... en altijd diplomatiek EU. Het zou zo maar eens kunnen dat EU hier een grote financiele speler door zou kunnen gaan worden met haar gulden middenweg. Iets met twee vechten om een been...
Place your bets now.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Met ETH kan je shitcoins kopen buiten de centrale exchanges om, met Bitcoin niet/minder/nauwelijks.Numbers schreef op zondag 2 april 2023 @ 10:01:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
als de dollar crashed gaat Europa mee.MicroWhale schreef op zondag 2 april 2023 @ 11:08:
[...]
Hahha, okay... dit wordt interessant:
1. US dollar + economy stort in + verklaart oorlog aan crypto (ofwel: sluit mogelijkheden om e.e.a. te fixen uit)
2. BRICS gaat in Yuan traden + zijn gematigd tegen crypto + Chinese economy is in zwaar weer vanwege allerlei interne zaken (huizen crisis), waardoor economy + Yuan in kan gaan storten op middel-lange termijn.
3. Wat doet Europa? Die houden vast aan EU + zijn bezig om regels in te voeren voor het omgaan met digitale munten (waaronder crypto)
De arrogantie en het steekspel in USA... de megalomane 'president' van China... en altijd diplomatiek EU. Het zou zo maar eens kunnen dat EU hier een grote financiele speler door zou kunnen gaan worden met haar gulden middenweg. Iets met twee vechten om een been...
Place your bets now.
de-dollarisering is een grote threat van Amerika, grote kans dat er meerdere oorlogen komen.
petro-dollar voor olie? Yuan wordt ook geaccepteerd.
place your bets, maar voor mij is het bitcoin natuurlijk....... het is nu 2 april, dus ik heb mijn eurootjes weer omgeruild voor BTC
nothing stops this train
dit idd, je gebruikt je main wallet niet of nauwelijks, puur voor store of value. dus een 2e wallet is handig om DeFi te gebruiken.Taro schreef op zondag 2 april 2023 @ 11:21:
[...]
Met ETH kan je shitcoins kopen buiten de centrale exchanges om, met Bitcoin niet/minder/nauwelijks.
ikzelf heb 4 verschillende wallets, alle voor ander doeleinden. 1 hardware wallet en 3 software wallets; voor DeFi
nothing stops this train
Te lang voor een tegel.
De dag dat de dollar crasht is de dag dat je beseft dat je te laat een btc maxi geworden bent.
De dag dat de dollar crasht is de dag dat je beseft dat je te laat een btc maxi geworden bent.
accumulatie fase in de DeFi, ETH staat met stipt op nr.1Numbers schreef op zondag 2 april 2023 @ 10:01:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/PxCQpAAE7C0aajvYSyYuYaV9.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yQnC1CutAJLHd5hII9SUcELd.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
Dione is vannacht/vanmorgen naar plek 1 gegaan in de PF. Beetje ongemakkelijk wordt het nu wel. Nog even een goed moment afwachten om naar BTC te gaan…
Als de dollar of yuan crashed gaat de wereld mee... China heeft veel dollars geleend, dus USA en China zijn financieel sterk gelinkt, beide kanten op. EU zit in het midden en is erg afhankelijk van beiden (import vanuit China en export naar USA)... daarnaast inderdaad heeft EU politiek een flinke afhankelijkheid van US.Kol Nedra schreef op zondag 2 april 2023 @ 11:27:
[...]
als de dollar crashed gaat Europa mee.
de-dollarisering is een grote threat van Amerika, grote kans dat er meerdere oorlogen komen.
petro-dollar voor olie? Yuan wordt ook geaccepteerd.
place your bets, maar voor mij is het bitcoin natuurlijk....... het is nu 2 april, dus ik heb mijn eurootjes weer omgeruild voor BTC
Mijn bet is ook op Btc en Eth... als t zooitje gaat moeten ze iets... en dat is niet teruggaan naar 'het oude' want dat werkt dan niet meer.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Met je val van de dollar! 🤡 https://t.co/YfDbRHv69S
— JDB (@JDB_trading) 30 maart 2023
Frontpage forum heeft een artikel over Bitcoin:
review: Is de bitcoin een juridisch drama? - Ict-jurist Engelfriet over crypto
Ik lees alleen, ik ga er niet op reageren
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 02-04-2023 12:12 ]
nothing stops this train
Best ironisch om een artikel over Bitcoin te maken en dan het artikel te blokkeren voor mensen die ad blockers gebruiken.Kol Nedra schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:09:
:strip_exif()/f/image/NbjQQC8XMu5kedK9FmYLmekW.jpg?f=fotoalbum_large)
Tweakers is wat mij betreft echt van zijn geloof gevallen door dit soort cookies en blockers toe te passen. Gaat tegen de filosofie van een tweaker in imo.
[ Voor 21% gewijzigd door Vis op 02-04-2023 12:28 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Lukt bestknakworst schreef op zondag 2 april 2023 @ 11:38:
Te lang voor een tegel.
:strip_exif()/f/image/V9jHRZiERtv18OmvZqFuzh1L.jpg?f=fotoalbum_large)
Klopt, ik moest mijn Microsoft Edge opstarten om het artikel te kunnen lezen.Vis schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:28:
[...]
Best ironisch om een artikel over Bitcoin te maken en dan het artikel te blokkeren voor mensen die ad blockers gebruiken.
[Afbeelding]
Tweakers is wat mij betreft echt van zijn geloof gevallen door dit soort cookies en blockers toe te passen. Gaat tegen de filosofie van een tweaker in imo.
nothing stops this train
Dat is al jaren zo sinds de overname. Tweakers is sindsdien dusdanig veranderd. Ik moet zeggen dat ik mij deze week besefte dat ik al heel lang niet meer de frontpagina lees. Teveel betaalde artikelen(lmao) en de comments er onder voelt als of ik op nu.nl zit. Is ook niet echt meer een gemis merk ik, het is wat het is.Vis schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:28:
[...]
Best ironisch om een artikel over Bitcoin te maken en dan het artikel te blokkeren voor mensen die ad blockers gebruiken.
[Afbeelding]
Btw nog een dag voordat artbitrum de boel gaat leegtrekken. Zijn er nog potentiële baholders hier?
https://www.reddit.com/r/...ng_to_siphon_750_million/
Ah ik zie nu dat er sinds vannacht een hoop tegen stemmen zijn, dat geeft de burger weer moed.
https://www.reddit.com/r/...ng_to_siphon_750_million/
Ah ik zie nu dat er sinds vannacht een hoop tegen stemmen zijn, dat geeft de burger weer moed.
[ Voor 18% gewijzigd door mannowlahn op 02-04-2023 12:35 ]
Zou mooi zijn als nieuwsberichten op de frontpage ook eens in zouden gaan op bijv. de techniek, de overgang van ETH van PoW naar PoS, etc. ipv alleen maar gehackte exchanges, het instorten van stablecoins en juridische zaken over crypto te benoemen. Het eerste past bij een tech website, het tweede bij een nieuwswebsite. Ik voel doorgaans ook niet meer de behoefte om er te reageren, tenzij er echt verkeerde aannames worden gedaan zoals een tijd geleden toen het ging over de stroomkosten per gemined Bitcoin block. Maar ik raak liever mijn energie ergens anders aan kwijt dan daar in discussies te belanden met mensen die wel de nadelen van Bitcoin en crypto weten te benoemen, maar blind zijn voor wat er met bijv. inflatie, banken, fiat en goud gebeurt, want dat is blijkbaar allemaal fine.Kol Nedra schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:09:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Die lees ik al 10 jaar niet meer. Pure bagger.mannowlahn schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:30:
[...]
Dat is al jaren zo sinds de overname. Tweakers is sindsdien dusdanig veranderd. Ik moet zeggen dat ik mij deze week besefte dat ik al heel lang niet meer de frontpagina lees. Teveel betaalde artikelen(lmao) en de comments er onder voelt als of ik op nu.nl zit. Is ook niet echt meer een gemis merk ik, het is wat het is.
Ik klikte nu dus wel op de link, en kreeg ook dat adblokker verhaal....laat maar
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 02-04-2023 12:47 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het is enerzijds een juridisch verklarend artikel, maar daarnaast ook het zoveelste tendentieuze artikel over crypto... ook al staan er geen onwaarheden in, het sentiment wat er gebracht wordt laat duidelijk zien hoe deze jurist over crypto denkt. Ik had een reactie getypt, maar deze weer verwijderd... laat ze maar lekker denken wat ze denken.Taro schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:41:
[...]
Zou mooi zijn als nieuwsberichten op de frontpage ook eens in zouden gaan op bijv. de techniek, de overgang van ETH van PoW naar PoS, etc. ipv alleen maar gehackte exchanges, het instorten van stablecoins en juridische zaken over crypto te benoemen. Het eerste past bij een tech website, het tweede bij een nieuwswebsite. Ik voel doorgaans ook niet meer de behoefte om er te reageren, tenzij er echt verkeerde aannames worden gedaan zoals een tijd geleden toen het ging over de stroomkosten per gemined Bitcoin block. Maar ik raak liever mijn energie ergens anders aan kwijt dan daar in discussies te belanden met mensen die wel de nadelen van Bitcoin en crypto weten te benoemen, maar blind zijn voor wat er met bijv. inflatie, fiat en goud gebeurt, want dat is blijkbaar allemaal fine.
Zoals ik erover denk: Bitcoin is geen geld... of beter gezegd: ...nog geen geld. Net zoals Pluto ooit een planeet was, totdat de defintiie van "planeet" aangepast werd. Bitcoin en wellicht een select groepje andere munten zal na eenzelfde verandering van definitie opeens geaccepteerd gaan worden als volwaardig middel in het financiële systeem. Als wat? Geen idee.
Ja, doe maar bier, want die 165% pure winst van drie dagen terug is inmiddels 270% geworden. Die shitcoin staat nu in mijn top10

Uh, jah, heb er nog 1500 ergens geparkeerd staan... Maar ik weet wel hoe dit gaat: Verkoop ik ze nu, dan is het leegtrekken al ingeprijsd, gaat dat niet door en dan mooned ARB. En hou ik ze, dan dumpen ze die coins alsnog en ben ik rekt.mannowlahn schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:32:
Btw nog een dag voordat artbitrum de boel gaat leegtrekken. Zijn er nog potentiële baholders hier?
Zeg het maar...
Simpel: De helft verkopen. Win-winTaro schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:49:
[...]
Uh, jah, heb er nog 1500 ergens geparkeerd staan... Maar ik weet wel hoe dit gaat: Verkoop ik ze nu, dan is het leegtrekken al ingeprijsd, gaat dat niet door en dan mooned ARB. En hou ik ze, dan dumpen ze die coins alsnog en ben ik rekt.
Zeg het maar...
Jij stond zeker vooraan toen de rekenkracht werd uitgedeeld?
Maar dat is zeker een optie. Of ik stel een stop lossje in.
Binnenkort weer een FOMO weekresusaapje schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:49:
[...]
Ja, doe maar bier, want die 165% pure winst van drie dagen terug is inmiddels 270% geworden. Die shitcoin staat nu in mijn top10
Dan komen er weer wat procenten bij.
Met ARB wacht ik eerst de reactie van @jvel92 af. De rest is FUD
Gewoon deze toch?knakworst schreef op zondag 2 april 2023 @ 11:38:
Te lang voor een tegel.

Ah, lees nu je latere bericht. Positie één in je crypto-bezit. Da's best wel heftig. Drinkt Meer Bier!Alpina schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:57:
[...]
Binnenkort weer een FOMO week![]()
Jij had je inzet er toch al uitgetrokken? Ik wacht even af tot ie de 1 cent bereikt. Daar geloof ik wel in. En daarna, tja, we hadden toch 10 cent afgesproken?
ARB, daar heb ik wat koopopdrachten rond $1 gezet. Lukt dat niet, dan ook dikke prima.
Ja en toen ben ik met allerlei altcoins gaan kloten waaronder Vela, Tao etc. Was er weer wat klaar mee dus toen simpel bij 1 shitcoin gehouden Dione dus. Komende maanden ga ik wel wat winst pakken om naar BTC te gaan.resusaapje schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:13:
[...]
Ah, lees nu je latere bericht. Positie één in je crypto-bezit. Da's best wel heftig. Drinkt Meer Bier!
Jij had je inzet er toch al uitgetrokken? Ik wacht even af tot ie de 1 cent bereikt. Daar geloof ik wel in. En daarna, tja, we hadden toch 1 cent afgesproken?![]()
ARB, daar heb ik wat koopopdrachten rond $1 gezet. Lukt dat niet, dan ook dikke prima.
@resusaapje moest het nog even terugkijken maar heb het wel netjes gemeld
:strip_exif()/f/image/azx61Rom4z3MlHRzdxZHEYkG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Alpina op 02-04-2023 13:22 ]
Mwa, het moet niet altijd moon-geroep zijn toch? De vingers mag gerust ook eens op de zere wonde gelegd worden. Een aantal aangehaalde punten zijn best interessant en terecht. Het is in dit pro-crypto topic maar al te makkelijk om oogkleppen op te zettenMicroWhale schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:48:
Het is enerzijds een juridisch verklarend artikel, maar daarnaast ook het zoveelste tendentieuze artikel over crypto... ook al staan er geen onwaarheden in, het sentiment wat er gebracht wordt laat duidelijk zien hoe deze jurist over crypto denkt.
De reacties eronder zijn uiteraard gewoon weer wat je er de laatste jaren van kan verwachten. Ik doe ook geen moeite meer, zoals de meesten hier. Maar op die manier wordt de frontpage natuurlijk ook gewoon zijn eigen anti-crypto-bubbel
in 2018 was ik precies ook zo: Bitcoin is slecht voor het milieu; energie verspiller; bitcoin heeft geen waarde; piramide-spel.Slonzo schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:18:
[...]
Mwa, het moet niet altijd moon-geroep zijn toch? De vingers mag gerust ook eens op de zere wonde gelegd worden. Een aantal aangehaalde punten zijn best interessant en terecht. Het is in dit pro-crypto topic maar al te makkelijk om oogkleppen op te zetten
De reacties eronder zijn uiteraard gewoon weer wat je er de laatste jaren van kan verwachten. Ik doe ook geen moeite meer, zoals de meesten hier. Maar op die manier wordt de frontpage natuurlijk ook gewoon zijn eigen anti-crypto-bubbel
nothing stops this train
Het is maar een matig artikel naar mijn mening, of een click bait. Van bitcoin en blockchain tech naar rugpulls: does not compute.
Maar goed, ik ben weer eens op de fp geweest. Verder geen behoefte aan om daar een discussie te voeren met de anti crypto lobby.
Maar goed, ik ben weer eens op de fp geweest. Verder geen behoefte aan om daar een discussie te voeren met de anti crypto lobby.
Interessant joeptoep videootje van ons aller Guy van Coinbureau.
Hij noemt een vijftal altcoins waar hij iets in wil steken op het moment dat hij weer meer zekerheid heeft over een stierenmarkt. Maw, hij is nog steeds berig.
Maar goed, dit zijn ze:
AAVE
AR
AXL
LDO
RUNE
AR gooi ik ook af en toe een kwartje in, omdat Meta. De anderen heb ik helemaal nog niet naar gekeken. Staan ze bij een andere slowchatter wel op het netvlies?
Hij noemt een vijftal altcoins waar hij iets in wil steken op het moment dat hij weer meer zekerheid heeft over een stierenmarkt. Maw, hij is nog steeds berig.
Maar goed, dit zijn ze:
AAVE
AR
AXL
LDO
RUNE
AR gooi ik ook af en toe een kwartje in, omdat Meta. De anderen heb ik helemaal nog niet naar gekeken. Staan ze bij een andere slowchatter wel op het netvlies?
Ah ja ingecalculeerd allemaal denk ik. Ik was enigszins verbaas toen in dit las. Het bedrag is ook zo’n grote natte vingerwerk dat ik in Renesse instantie dacht ik een 1 april grap maar dat is niet geval. Zag zelfs Mo Dong genoemd worden, dus dan moet het serieus zijnTaro schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:49:
[...]
Uh, jah, heb er nog 1500 ergens geparkeerd staan... Maar ik weet wel hoe dit gaat: Verkoop ik ze nu, dan is het leegtrekken al ingeprijsd, gaat dat niet door en dan mooned ARB. En hou ik ze, dan dumpen ze die coins alsnog en ben ik rekt.
Zeg het maar...
Als ik kijk naar de prijs is dit nieuws of niet serieus genomen of moet het überhaupt nog indalen.
Moonriver (MOVR) en Moonbeam (GLMR) zijn wel erg hard gedaald zeg!
te overhyped? nu een goede prijs? niet dood?
nothing stops this train
LDO hou ik in de gatenresusaapje schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:29:
Interessant joeptoep videootje van ons aller Guy van Coinbureau.
Maar goed, dit zijn ze:
AAVE
AR
AXL
LDO
RUNE
nothing stops this train
In principe is alles gebaseerd op een hype tenzij je gewoon een valide dividend uitkering krijgt. Net zoals al die andere crypto toch?Kol Nedra schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:54:
Je hebt altijd momenten dat aandelen/crypto etc overbought of oversold zijn, bij kleine bedrijven of low cap crypto wordt dit versterkt.mannowlahn schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:57:
[...]
In principe is alles gebaseerd op een hype tenzij je gewoon een valide dividend uitkering krijgt. Net zoals al die andere crypto toch?
Als idd zoals GLMR en MOVR beide blijven innoveren zie ik wel mooie kansjes, alleen moet ik me meer verdiepen.
beide GLMR/MOVR hebben op beefy finance bijv nog wel liquidity, maar niet veel (TVL)
voor mij toch teveel risico, maar ik dca nu meer in DeFi ipv het op CEX hebben staan.
nothing stops this train
Heb ongeveer de helft van mijn ARB airdrop verkocht inmiddels. Het verkochte gedeelte omgezet in ETH en BTC en gestuurd naar mijn long term wallets. Daarnaast ook een gedeelte verkocht voor Euro's en van Binance naar Coinbase gestuurd om vervolgens naar Revolut account over te maken. Stond binnen 24 uur op mijn rekening, ook fijn om te weten dat het werkt.Alpina schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:57:
[...]
Binnenkort weer een FOMO week![]()
Klein gedeelte staat nu nog op Binance om eventueel te verkopen. De rest in de ARB/ETH liquidity pool. Hierdoor DCA ik automatisch van ARB naar ETH op moment dat de prijs van ARB stijgt en vice versa. Plus yield van de fees.
MAX is ook super boeliesj als ik naar zijn puntjes kijk
:strip_exif()/f/image/wmgttpP84BQTtnC2GuGgEEn1.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC en ETH
Kwa shitcoins heb ik alleen nog DOT en GLMR
DOT had ik al, heb ze in staking en zie/hoop wel als dat wordt. DOT op een 50 dollar zou mooi zijn en waarom niet.
En dan GLMR, daar gooi ik maandelijks wat in. Wil voor de volgende run een X aantal hebben. En dan zie ik het wel
Glimmertjes in de boelrun op $5 a 10. Ik vind heeeeeelemaal mooi

:strip_exif()/f/image/wmgttpP84BQTtnC2GuGgEEn1.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb 4 coins..Kol Nedra schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:54:
BTC en ETH
Kwa shitcoins heb ik alleen nog DOT en GLMR
DOT had ik al, heb ze in staking en zie/hoop wel als dat wordt. DOT op een 50 dollar zou mooi zijn en waarom niet.
En dan GLMR, daar gooi ik maandelijks wat in. Wil voor de volgende run een X aantal hebben. En dan zie ik het wel
Glimmertjes in de boelrun op $5 a 10. Ik vind heeeeeelemaal mooi
[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 02-04-2023 14:39 ]
UberLurker Departement #GG.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!