[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.225.861 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:13
Vis schreef op donderdag 6 april 2023 @ 08:53:
Langzaam maar zeker pruttelen de motoren voor de volgende bullmarkt...

[Afbeelding]
Easter Egg zit al blijkbaar sinds 2018 in iedere OS. Wat vind jij daarvan @anti elppa ? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:20
BootjeVaren schreef op donderdag 6 april 2023 @ 09:11:
[...]

Easter Egg zit al blijkbaar sinds 2018 in iedere OS. Wat vind jij daarvan @anti elppa ? :+
machtig mooi. Ondanks dat het Apple is. :P

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:59

[Afbeelding]
Dit is wel echt mega bullish hoor vind ik :D

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:28
kernie schreef op donderdag 6 april 2023 @ 09:46:
[...]

Dit is wel echt mega bullish hoor vind ik :D
Ik geloof er ook niet in dat Bitcoin nog onder de 20k komt. De bull is gewoon gestart.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:22
zwembroek schreef op donderdag 6 april 2023 @ 09:56:
[...]

Ik geloof er ook niet in dat Bitcoin nog onder de 20k komt. De bull is gewoon gestart.
Een stuiter op de MA99 1D zie ik nog wel gebeuren (momenteel 22.9K).

Een blik op de 1D-grafiek leert dat die de afgelopen 2 jaar verschillende malen relevant is gebleken (april '21, mei '21, augustus '21, september '21, december '21, maart '22, april '22, augustus '22, september '22, november '22 en maart '23).

En in juni '20 ging de koers na de eerste spurt (9K-13K) nog één keer terug naar de MA99 om vervolgens een nieuwe ATH te maken.

Verder heb ik geen verstand van TA, maar dit patroon is zelfs voor mij duidelijk zichtbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-04-2023 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:14
@anti elppa We hebben een squirter! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:52
zwembroek schreef op donderdag 6 april 2023 @ 09:56:
[...]

Same. Kijk hoe weinig verkoopdruk er is op moment en de afgelopen weken. Ik hoop nog wel even op een dipje richting 25k zodat de alts even flink bloeden.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 06-04-2023 10:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:32
keepitfrosty schreef op donderdag 6 april 2023 @ 06:49:
[...]

Daarmee ga je rekt of maak je wife changing money. Dat maakt het wel interessant.
Sowieso is alles als zijne 'full time shit-coin gokker' wife changing money. Leg het maar eens uit dat al het spaargeld in Dionne zit terwijl je rekt gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:59

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C5FNoqfzF2M5Qm3QH-iPVs6lZVQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DOwf5w3Yc92ZXe55sIhOR8Kd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kL7fLFUf2uZ0X6CroYEQLw9F0nk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G94ApHZAjsS83qdAjGs9YtFH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h1OBq7jUQml_ikA875brfcfQS0s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pQeAkbQvB66EVZtwOsWjhP2X.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Nopheros schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:28:
[...]

Same. Kijk hoe weinig verkoopdruk er is op moment en de afgelopen weken. Ik hoop nog wel even op een dipje richting 25k zodat de alts even flink bloeden.
Ik weet niet wat voor percentages jij in gedachten hebt maar ik denk niet dat de sterkere alts nog heel veel weg gaan geven als Bitcoin boven de 20k blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
zwembroek schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:42:
[...]

Ik weet niet wat voor percentages jij in gedachten hebt maar ik denk niet dat de sterkere alts nog heel veel weg gaan geven als Bitcoin boven de 20k blijft.
Ik denk het juist wel wanneer btc aan zijn echte bullrun begint. En bij range traden gaan alts ook steeds dieper.

Daarnaast is het financiele klimaat nou ook niet echt geweldig voor mensen om degen in altcoins te traden de komende paar jaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
10mil.btc schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:48:
[...]

Ik denk het juist wel wanneer btc aan zijn echte bullrun begint. En bij range traden gaan alts ook steeds dieper.

Daarnaast is het financiele klimaat nou ook niet echt geweldig voor mensen om degen in altcoins te traden de komende paar jaar...
Ik kijk puur naar de fiat waarde. Niet tegenover BTC. Ik heb bijvoorbeeld 100.000 ASTAR opgepikt op 0,0369. Ik zie ASTAR daar niet meer onder komen. En zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen. Na de halving doen de altcoins gewoon weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
zwembroek schreef op donderdag 6 april 2023 @ 11:09:
[...]

Ik kijk puur naar de fiat waarde. Niet tegenover BTC. Ik heb bijvoorbeeld 100.000 ASTAR opgepikt op 0,0369. Ik zie ASTAR daar niet meer onder komen. En zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen. Na de halving doen de altcoins gewoon weer mee.
Waarom zou je op die manier rekenen?

Beetje zoals aandelen picken en dan in inflationele fiat waarde je "winst" uitrekenen terwijl de SP500 2x beter doet dan jij.. Er zijn genoeg vermogensbeheerders die dit ook doen overigens haha.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
10mil.btc schreef op donderdag 6 april 2023 @ 11:15:
[...]

Waarom zou je op die manier rekenen?

Beetje zoals aandelen picken en dan in inflationele fiat waarde je "winst" uitrekenen terwijl de SP500 2x beter doet dan jij.. Er zijn genoeg vermogensbeheerders die dit ook doen overigens haha.
Omdat het mij geen fuck interesseert hoe ik fiat binnen hark. Als dat nou via de king Bitcoin is of een altcoin. Ik zit in crypto om er financieel beter van te worden. Die Bitcoin ruil ik net zo hard om voor fiat als het een bepaalde waarde heeft bereikt. En als ik denk dat ik dit doel sneller kan bereiken met een altcoin dan ga ik daar voor. Uiteraard risk reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
Dan switch ik terug naar iPhone. O-)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoneoardus
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09-09 17:02
[quote]Kol Nedra schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:42:
[...]

[Afbeelding]

Apple + Bitcoin = Matrix = NEO (?) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:52
[...]

-10/15% Bitcoin dan verwacht ik toch wel -20% voor de meeste alts bij een dip naar 25k.

Onder de 25k of zelfs de 20k natuurlijk nog veel meer. Als Bitcoin onder de 20k duikt dan zie ik bijv. LINK wel naar 3,50 usd gaan. Laatste keer dat LINK zo laag stond was iets van 3 jaar geleden.

[ Voor 24% gewijzigd door Nopheros op 06-04-2023 12:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

Niet mee eens. Bitcoin is nog steeds een risk-on asset (ja, ook ondanks de recente "decoupling", altcoins zijn extreem risky en gevoelig voor sentiment. Met andere woorden, als de macro's onzeker zijn voor de SPX, geldt dit al helemaal voor alts. Daarnaast is BTC.D hard aan het opstomen de laatste tijd. Zie jij al een trendomkeer? Met de huidige rentestand is het DeFi narratief moeilijker geworden, alhoewel er betekenisvolle subnarratives oppoppen die niet zo zeer lijden onder hoge CD rente (perp dex). Ik wil je wel vriendelijk herinneren aan de keiharde afstraffing van de gemiddelde DeFi token gedurende de daling vanaf ~50k. Vergeet niet dat 30k naar 20k 33% is. Waarom zou een ARB token dan niet nog kunnen halveren of meer? Polkadot is inmiddels ook zo goed als dood (#nohater). Het is dus echt de kunst met altcoins om diegenen in je PF te hebben die om wat voor reden dan ook, weinig of niet lijden bij een eventuele serieuze terugtest of God forbid, een nieuwe low, want dat scenario is hier al helemaal onbespreekbaar geworden.

Conclusie betoog: de alts die het goed hebben gedaan in hun BTC pair zijn echt op 1 hand te tellen. Als je deze gok durft aan te gaan, be my guest, maar met de huidige macro's in alts stappen is nog veel riskier dan volledig in BTC zitten en als een gevolg daarvan zie ook nog een keer je cash positie verkleinen waardoor je niet meer kan profiteren van een nieuwe dump.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Jedi_Pimp schreef op donderdag 6 april 2023 @ 12:26:
[...]

Polkadot is inmiddels ook zo goed als dood (#nohater).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGJu9aE55y0spLLnyHVscJ2bQM8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ROnbQNc8HqUybvKuyaGiEfih.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Niet mee eens. Bitcoin is nog steeds een risk-on asset (ja, ook ondanks de recente "decoupling", altcoins zijn extreem risky en gevoelig voor sentiment. Met andere woorden, als de macro's onzeker zijn voor de SPX, geldt dit al helemaal voor alts. Daarnaast is BTC.D hard aan het opstomen de laatste tijd. Zie jij al een trendomkeer? Met de huidige rentestand is het DeFi narratief moeilijker geworden, alhoewel er betekenisvolle subnarratives oppoppen die niet zo zeer lijden onder hoge CD rente (perp dex). Ik wil je wel vriendelijk herinneren aan de keiharde afstraffing van de gemiddelde DeFi token gedurende de daling vanaf ~50k. Vergeet niet dat 30k naar 20k 33% is. Waarom zou een ARB token dan niet nog kunnen halveren of meer? Polkadot is inmiddels ook zo goed als dood (#nohater). Het is dus echt de kunst met altcoins om diegenen in je PF te hebben die om wat voor reden dan ook, weinig of niet lijden bij een eventuele serieuze terugtest of God forbid, een nieuwe low, want dat scenario is hier al helemaal onbespreekbaar geworden.

Conclusie betoog: de alts die het goed hebben gedaan in hun BTC pair zijn echt op 1 hand te tellen. Als je deze gok durft aan te gaan, be my guest, maar met de huidige macro's in alts stappen is nog veel riskier dan volledig in BTC zitten en als een gevolg daarvan zie ook nog een keer je cash positie verkleinen waardoor je niet meer kan profiteren van een nieuwe dump.
Ik zit balls deep in bepaalde alts en ik sta meer dan 100% in profit dus laat die daling maar komen. Ik ben er niet bang voor en daarnaast heb ik er ook vertrouwen in dat ik de lows heb gezien van deze alts. Je kan alles wel kapot redeneren met logisch verstand maar het valt allemaal nog te bezien. De tijd van rente verhogingen loopt aan zijn eind. Ik zie dit als een goede kans om daadwerkelijk dikke profits neer te zetten op termijn. Ik doe niet mee aan die bangmakerij. Over een 6 maanden zitten we alweer in oktober. Dan staat de halving voor de deur. En dan kan je nog steeds de macro erbij halen maar op den duur mis je de boot. En misschien is het nu riskant om alts in te slaan. Daarom heb ik dat gedaan toen Bitcoin op 16k stond. Ik heb nu inmiddels een mooie buffer opgebouwd.

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 06-04-2023 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18:07
zwembroek schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:35:
[...]

Ik zit balls deep in bepaalde alts en ik sta meer dan 100% in profit dus laat die daling maar komen. Ik ben er niet bang voor en daarnaast heb ik er ook vertrouwen in dat ik de lows heb gezien van deze alts. Je kan alles wel kapot redeneren met logisch verstand maar het valt allemaal nog te bezien. De tijd van rente verhogingen loopt aan zijn eind. Ik zie dit als een goede kans om daadwerkelijk dikke profits neer te zetten op termijn. Ik doe niet mee aan die bangmakerij. Over een 6 maanden zitten we alweer in oktober. Dan staat de halving voor de deur. En dan kan je nog steeds de macro erbij halen maar op den duur mis je de boot. En misschien is het nu riskant om alts in te slaan. Daarom heb ik dat gedaan toen Bitcoin op 16k stond. Ik heb nu inmiddels een mooie buffer opgebouwd.
Volledig mee eens, als je die buffer hebt lig je niet wakker van -20%. Het gaat namelijk om profit.
Wat anders is dan nu 12,5K verse fiat in een alt gooien. Dat is wel wat risky. Het gaat om hetzelfde geld maar voelt toch anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18:31
Don Guacamole schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:57:
[...]

Volledig mee eens, als je die buffer hebt lig je niet wakker van -20%. Het gaat namelijk om profit.
Wat anders is dan nu 12,5K verse fiat in een alt gooien. Dat is wel wat risky. Het gaat om hetzelfde geld maar voelt toch anders.
Eens, moment van kopen doet heel veel. Als ik laatst las dat de OG’s zoals @anti elppa ook weer even niet kopen omdat het weer wat hoog staat onthou ik dat. Mijn BTC @10k en ETH @250 dollar heb ik ook nog niet aangeraakt.

Als er zich dan weer een mooi koopmoment zich voordoet zoals 16k en je koopt niet bij. Wanneer dan wel?

Sneaky ratje als ik ben heb ik toen ook 1 alt bijgekocht om als plankton met de whales mee te varen. Net zoals @zwembroek eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Laatst online: 12:15
Alpina schreef op donderdag 6 april 2023 @ 14:33:
[...]

Als er zich dan weer een mooi koopmoment zich voordoet zoals 16k en je koopt niet bij. Wanneer dan wel?
Toen stond ik op -18k en iets hield me toch tegen om er nog meer zuurverdiende fiat in te klappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
AlterBridge schreef op donderdag 6 april 2023 @ 14:54:
[...]

Toen stond ik op -18k en iets hield me toch tegen om er nog meer zuurverdiende fiat in te klappen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_7jclRg33Y7i2Sq7lsMxZEzX8X0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BoCzWlso5sR3IKE18BCNcBdr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
AlterBridge schreef op donderdag 6 april 2023 @ 14:54:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/my4RK9oL6XLZG1x-wcyGpPFzjKc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O3roaSedXnwooBPqq3NsaYnK.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Laatst online: 12:15
Doe al mijn best om te hodlen. Nog 5k te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
zwembroek schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:35:
[...]

Oké, maar dat is dus iets anders dan verkondigen dat nu alts inslaan een goed idee is. Misschien heb ik je verkeerd gelezen hoor, dat kan.

Heb je ook een exit strategie? Of heb je al deels winst genomen op deze posities?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:07

knakworst

Get more sats!

AlterBridge schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:17:
[...]

Doe al mijn best om te hodlen. Nog 5k te gaan!
Buy=kopen. Niet alleen hodl'en.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pjA0OQ3qwSQ2-eeGQAFag1ZabsQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/na3jzRKatl31GaKsWKDB0hPx.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:33
Weer een testje van de 27.6K.. denk dat het eerder naar beneden zal gaan dan dat we de 28.6K gaan breken op kort termijn..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
sjorremans schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:47:
Weer een testje van de 27.6K.. denk dat het eerder naar beneden zal gaan dan dat we de 28.6K gaan breken op kort termijn..
Als je netjes door de beer markt dca hebt toegepast maakt dat helemaal niks uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q-I9RB6pHSe-Y7TKkKihxvVhAvA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FdkiIdHpj1805ZPRQAEDM2GI.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:22
Domino schreef op donderdag 6 april 2023 @ 16:11:
[...]

Als je netjes door de beer markt dca hebt toegepast maakt dat helemaal niks uit:

[Afbeelding]
Zeker wel, knal nu maar gewoon door naar de 100k. Ben wel klaar met de DCA. Tijd om uit te cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:33
Domino schreef op donderdag 6 april 2023 @ 16:11:
[...]

[Afbeelding]
Sowieso, HODL pot BTC heeft een GAK van iets meer dan 20K..
Jammer dat ik nog verlies sta met DOT en LINK... :+ Met LINK zie ik het ooit nog wel goedkomen.. met DOT heb ik zo wat meer m'n bedenkingen..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://im.ezgif.com/tmp/ezgif-1-9327effad9.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:36
Wat Hopium op deze regenachtige donderdag!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0zi5YDfWZJpLRVsilZa2Aazqyik=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sBR8pe7rR9hyc03zuHZoYSc5.png?f=fotoalbum_large

Vraag me wel af wat TA expert vinden van het 'graden' lijntje op een logaritmische y-as. Ik doe er niet moeilijk om al het klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:20:
[...]

Oké, maar dat is dus iets anders dan verkondigen dat nu alts inslaan een goed idee is. Misschien heb ik je verkeerd gelezen hoor, dat kan.

Heb je ook een exit strategie? Of heb je al deels winst genomen op deze posities?
Entry en exit strategie is hetzelfde als in de vorige cycle. In de bear zoeken naar alts die in een volgende bull een hype kunnen worden. Een voor mij juist instap moment bepalen aan de hand van de fase van de bear market. Bijvoorbeeld hoever zitten we van de volgende halving af. Kan Bitcoin nog lager dan 16k en hoe kan coin x hier op reageren. Ben ik bereid om vanaf mijn instap moment de helft of meer te verliezen etc etc. Na mijn aankoop is het simpel. Vasthouden tot de ekte bull een flink eind op weg is na de halving. Tussentijds winst nemen doe ik niet aan. Ik ben geen trader. En met winst verkopen om later weer meer terug te kopen gaat bij mij altijd mis. Been there done that. Gaan we nu toch ineens boem 16k of lager so be it. Koop ik bij. Geld zat jong. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Zo, dawas leuk: Astar Network Wasm Launch Day

Gratis NFT: https://launchpad.paras.id

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Polkadot is inmiddels ook zo goed als dood (#nohater).
Zit je de rommel weer op te naaien ? Hier vers van de pers. Dikke adoptie jonguh!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sCz3_BTpKl1mKvBAh-I1qfY13Qk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bkm9zMHdQCHRIWV0hMK3g7S6.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Skrunsies schreef op donderdag 6 april 2023 @ 17:39:
[...]

Zit je de rommel weer op te naaien ? Hier vers van de pers. Dikke adoptie jonguh!

[Afbeelding]
Nice, mode slaat vanzelf over op onze tassen (vol met dot uiteraard).
sjorremans schreef op donderdag 6 april 2023 @ 16:18:
[...]

Sowieso, HODL pot BTC heeft een GAK van iets meer dan 20K..
Jammer dat ik nog verlies sta met DOT en LINK... :+ Met LINK zie ik het ooit nog wel goedkomen.. met DOT heb ik zo wat meer m'n bedenkingen..
Ik heb nog wat lump sum aankopen op btc en dot. Dot staat hier ook op een plus ( weliswaar geen 30% maar toch).

[ Voor 30% gewijzigd door Domino op 06-04-2023 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

[Afbeelding]
Wacht maar af @Skrunsies. Komt helemaal goed. Alles is rekt in een bear. Zo is natoer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 15:50
zwembroek schreef op donderdag 6 april 2023 @ 18:00:
[...]

Wacht maar af @Skrunsies. Komt helemaal goed. Alles is rekt in een bear. Zo is natoer.
Lekker bijkopen, in staking smijten en laten pruttelen. Lekker mals en sappig tegen de tijd dat de post-halvening madness toeslaat.

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9E31O4YsZncH5HsT--anOJ8sXy0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SROBQHgUbOOvhK15xhAdU9It.jpg?f=fotoalbum_large
Ik heb ook niks te klagen hoor :*)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

[Afbeelding]
Organische krimptrui.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NfMaFBcvcoSVUDyKGiFnX90Tp8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JHyKcAMb7qrw8F40gW0HT4Mq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eind 2024 6 cent. This is fine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 6 april 2023 @ 18:00:
[...]

Ryderr schreef op donderdag 6 april 2023 @ 18:10:
[...]

Lekker bijkopen, in staking smijten en laten pruttelen. Lekker mals en sappig tegen de tijd dat de post-halvening madness toeslaat.
Heb ze inderdaad in staking staan, heb het aantal DOT’s al die ik hebben wou voor de aankomende bull. Nog een paar GLMR’s te gaan. En dan heb ik daar ook het aantal van wat ik hebben wil. Voor de rest maandelijks wat bij blijven kopen op BTC en ETH. En dan zien we het allemaal wel d:)b

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:05
Superpijnlijke update van Trust Wallet.
Komen ineens alle "coins" te voorschijn die ik in het shitcoincasino heb verhandeld. Snel alle vinkjes uitzetten.
Een kleine bloemlezing:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLe4of4XKLAt-moCKR1LkInkles=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nFQ1sGg3WKjVlK246OrKHj83.png?f=fotoalbum_large

Note 2 self, tuin er de volgende Bull niet in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:43
resusaapje schreef op donderdag 6 april 2023 @ 17:20:
Zo, dawas leuk: Astar Network Wasm Launch Day

Gratis NFT: https://launchpad.paras.id
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H5V08Z7pUE48wQe4UoCtu8rCHMg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wHU8nK7KuH8QgQANQbDkvn1U.png?f=user_large

When lambo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:56

YES

Moderator General Chat
DaWayne schreef op donderdag 6 april 2023 @ 18:35:
Komen ineens alle "coins" te voorschijn die ik in het shitcoincasino heb verhandeld. Snel alle vinkjes uitzetten.
Een kleine bloemlezing:[Afbeelding]

Als je coins met de naam HUNGRY BEAR gaat kopen vraag je er ook wel om hoor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Poor man's token doet in elk geval waar die naar vernoemd is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJLWgpdUEgv6RlImrk9Didu2xJY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KjfuqjKaQhYzMf0dKCt06uPr.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rqvTuAKIlfe9hdJgK6Q1LLH70dI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pWjabAghRCbUCN6l0Cj93Ghd.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
YES schreef op donderdag 6 april 2023 @ 18:42:
[...]

Iets met tunnel, oogkleppen en gaan.
Check die er onder dan :P .
De naam pinktaco slaat trouwens ook nergens op.
Deze jongen ain't in it for the tech :w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

YES schreef op donderdag 6 april 2023 @ 18:42:
[...]

Hungry Bear had wel een goede roadmap hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-7VjgKKCsC7UfbGN3i2tkm2s_Zg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2fu4qHsmUSdYaxbP4HUHWg5z.jpg?f=fotoalbum_large

In de goldrush was er bij ons allemaal een steekje los.

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67197634

naast de bekende safemoon zie ik gamer, cumrocket(crazy i know), dragonmusk en bonfire wel potentie hebben. maar dat moet iedereen voor zichzelf uitzoeken

[ Voor 17% gewijzigd door knakworst op 06-04-2023 18:51 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaWayne
Haha, dit was pas pagina 1 van mijn rugpulls anders.
De greed was ontstaan door Safemoon. Daar pakte ik in 3 weken een x35. Dat heeft naast deze verzameling wel 2 split-airco's hier in huis opgeleverd.
Dat doet iets met je. Dan ga je pareltjes zien waar ze niet zijn.
Nogmaals note2self. Niet stappen in munten met als naam Poorman's token, pink taco, and NSFW.
(Of wellicht voor sommige hier nog bekende Nebula Shark, die was echt heerlijk kansloos)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
DaWayne schreef op donderdag 6 april 2023 @ 19:27:
Haha, dit was pas pagina 1 van mijn rugpulls anders.
De greed was ontstaan door Safemoon. Daar pakte ik in 3 weken een x35. Dat heeft naast deze verzameling wel 2 split-airco's hier in huis opgeleverd.
Dat doet iets met je. Dan ga je pareltjes zien waar ze niet zijn.
Nogmaals note2self. Niet stappen in munten met als naam Poorman's token, pink taco, and NSFW.
(Of wellicht voor sommige hier nog bekende Nebula Shark, die was echt heerlijk kansloos)
Fijn van die airco's(!), winst is winst, maar ook ik doe het niet meer. Halverwege 2021 in die grappen als Floki getrapt omdat collega 's wild gingen, maar ik smijt er geen geld meer in. "Ag wat is $100, wie weet wordt het een x100000", nou voortaan smijt ik die $100 lekker in de hand van de lokale all-inn wok hier en eet ik mijzelf ziek i.p.v. misselijk te worden door "unrealised" losses. Let's face it, it's realised losses. Ik hou het bij nieuwe pareltjes en oude vertrouwde ALT'tjes, en natuurlijk onze koning BTC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18:07
Ryderr schreef op donderdag 6 april 2023 @ 20:07:
[...]
. Ik hou het bij nieuwe pareltjes
Dan doe je dus precies hetzelfde als 2021.. floki zag je toen ook als nieuw pareltje…
Wie zegt dat je nieuwe pareltje over een tijd toch niet de nieuwe eth killer is maar de zoveelste zinloze alt die alleen de zakken van de ontwikkelaars en de early adaptors vullen..

Ga gewoon voor $Dione, dat is los van de tech ook gewoon de naam van een vakkundige weervrouw..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryderr
Don Guacamole schreef op donderdag 6 april 2023 @ 20:17:
[...]

Dan doe je dus precies hetzelfde als 2021.. floki zag je toen ook als nieuw pareltje…
Wie zegt dat je nieuwe pareltje over een tijd toch niet de nieuwe eth killer is maar de zoveelste zinloze alt die alleen de zakken van de ontwikkelaars en de early adaptors vullen..

Ga gewoon voor $Dione, dat is los van de tech ook gewoon de naam van een vakkundige weervrouw..
ASTR is the name of the game(en natuurlijk dikke GLMR). Tenzij er een $GalGadot op de markt komt blijf ik bij mijn Aziatische maatje en Glimmers. Anders all-in. Dione is zo jong niet meer he, hoe ziet ze er 's ochtend uit als je dat verplichtje ontbijtje aan bed moet verzorgen?

Edit: en natuurlijk alle oldies, god ik ben way te gespreid gegaan. What u gonna do now... hopelijk geen gezeik en 2025 rijk(minder arm, ook goed)

[ Voor 8% gewijzigd door Ryderr op 06-04-2023 20:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ryderr schreef op donderdag 6 april 2023 @ 20:22:
[...]
Tenzij er een $GalGadot op de markt komt blijf ik bij mijn Aziatische maatje en Glimmers. Anders all-in.
Ik heb hier het ERC20 contract van XREKT nog liggen, kan met weinig moeite $GalGadot lanceren ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YTrqygVcFPts_1qXmu_OE-fF2MY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KmnXVjTNzawL71OVDd048aNJ.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Taro schreef op donderdag 6 april 2023 @ 20:49:
[...]

Ik heb hier het ERC20 contract van XREKT nog liggen, kan met weinig moeite $GalGadot lanceren ;)
Is het nog steeds te vroeg voor een Photoshop van een telegram groep waarin jij oproept om overal $GalGadot te shillen?

Ik vraag dit weer voor een Fries.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op donderdag 6 april 2023 @ 20:49:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h70KCF9-WNpZh3Fy4Vr-2KzAv2o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2gHGWC3XmftJHHE9X7HKlHAt.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MrMrq schreef op donderdag 6 april 2023 @ 21:25:
[...]

Is het nog steeds te vroeg voor een Photoshop van een telegram groep waarin jij oproept om overal $GalGadot te shillen?

Ik vraag dit weer voor een Fries.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h76ud0jYA8Cz43ydXsQcSrDsWn8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XCwW8CwR5vamG2sHkURcnqkX.webp?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Neuh, ik weet wel hoe dat gaat eindigen, weer 1 ETH armer en veel gezeik eromheen.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Hoe een kutdag enigszins omgezet kan worden in een dragelijkere dag…

Vanochtend de hele ochtend in het ziekenhuis vertoeven met vele emotionele gesprekken ten gevolge, besloten om samen met beide dochters naar de mediamarkt te gaan. Hups allebei een nieuwe tv. Wall mount aan de muur en gaan met die banaan. Want YOLO en het leven was eventjes kut…

Maar…

Eenmaal in de mediamarkt aangekomen ook even kijken bij een paar hue lampjes… dochterlief is aan zich best een typje wat opvalt. Ze is aan zeg maar, dus een hele mediamarkt kijkt altijd vrolijk mee… waaronder ook een vriendelijke vrouw bij de printers..

Ik hoorde dochterlief wel praten, over papa en een nieuwe tv, plus was ze ging eten vanavond. Niet direct bijzonder. Want ze praat met iedereen die het wel en niet wil horen.

Maar goed lang verhaal kort, deze mevrouw bij de printers vond het allemaal wel amusant.

Moet toch eerlijk bekennen dat dochterlief best een goeie smaak heeft.. want mevrouw bij de printers was niemand minder dan Doutzen Kroes <3

Echt hè, ik wil deze meiden nooit meer kwijt en dan doel ik op mijn dochters..

Moon soon enzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op donderdag 6 april 2023 @ 21:58:
:(:)
Doutzen Kroes
ik doe niet meer mee!

[ Voor 25% gewijzigd door resusaapje op 06-04-2023 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Vanochtend de hele ochtend in het ziekenhuis vertoeven met vele emotionele gesprekken ten gevolge, besloten om samen met beide dochters naar de mediamarkt te gaan. Hups allebei een nieuwe tv. Wall mount aan de muur en gaan met die banaan. Want YOLO en het leven was eventjes kut…

Maar…

Eenmaal in de mediamarkt aangekomen ook even kijken bij een paar hue lampjes… dochterlief is aan zich best een typje wat opvalt. Ze is aan zeg maar, dus een hele mediamarkt kijkt altijd vrolijk mee… waaronder ook een vriendelijke vrouw bij de printers..

Ik hoorde dochterlief wel praten, over papa en een nieuwe tv, plus was ze ging eten vanavond. Niet direct bijzonder. Want ze praat met iedereen die het wel en niet wil horen.

Maar goed lang verhaal kort, deze mevrouw bij de printers vond het allemaal wel amusant.

Moet toch eerlijk bekennen dat dochterlief best een goeie smaak heeft.. want mevrouw bij de printers was niemand minder dan Doutzen Kroes <3

Moon soon enzo
Hier in de MediaMarkt? Fuck ik moest daar ook nog wat ophalen....Doutzen. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 6 april 2023 @ 22:20:
[...]

Hier in de MediaMarkt? Fuck ik moest daar ook nog wat ophalen....Doutzen. O+
Gaan we morgen saampjes even achter de bosjes gluren in het altijd bruisende Eastermar _O-

ps: moet er nu nog even achter zien te komen in welke Mediamarkt mevrouw Gadot rondstrûnt :9

[ Voor 18% gewijzigd door Skrunsies op 06-04-2023 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Skrunsies schreef op donderdag 6 april 2023 @ 22:25:
[...]
ps: moet er nu nog even achter zien te komen in welke Mediamarkt mevrouw Gadot rondstrûnt :9
Digitaal of analoog?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1TPwoJ1HvpFI7pUJhwIB66ep-18=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xThPDUUeySVmybdFngbyNraC.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie

Maar…

Moon soon enzo
Ohhhhh!! :o O+ Doutzen! *;

PS5

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wordt wel weer tijd voor wat actie :O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q3RDIcqqz3Fuu43_ak7-9kgMpw0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M5kHajj44rHxMMwls8uNGX6X.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Nou idd. Tis iig sterk dat btc zo dicht op die 29k blijft zitten. Rente bybit iig negatief....ik zeg okayyy lets go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op donderdag 6 april 2023 @ 22:46:
[...]

Nou idd. Tis iig sterk dat btc zo dicht op die 29k blijft zitten. Rente bybit iig negatief....ik zeg okayyy lets go
Ik heb 4 dagen geleden een short afgebouwd en die laat ik lopen tot een megabedrag of liquidatie, maar die staat nu op +0,55%, in 4 dagen... :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dikke DOGE capitulatie candle. Mooi koopmoment om tijdens de volgende pump weer te kunnen verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Taro schreef op donderdag 6 april 2023 @ 23:12:
Dikke DOGE capitulatie candle. Mooi koopmoment om tijdens de volgende pump weer te kunnen verkopen.
Twitter logo is weer een vogeltje

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vis schreef op donderdag 6 april 2023 @ 23:16:
[...]

Dus nu gaat Bitcoin weer stijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Taro schreef op donderdag 6 april 2023 @ 23:18:
[...]

Dus nu gaat Bitcoin weer stijgen?
Ja mag wel weer! Al die vieze fiat van die hondenmunt in Bitcoin graag.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:41

NeoflexNL

Forever young

Vis schreef op donderdag 6 april 2023 @ 23:16:
[...]

Haha ik zie het idd, wat blijft het ook een hardnekkige hype coin zeg

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
andere vraag, mag Elon dit zomaar doen?
of is het markt manipulatie er word ie door de SEC op zn vingers getikt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Khaelos schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 00:45:
andere vraag, mag Elon dit zomaar doen?
of is het markt manipulatie er word ie door de SEC op zn vingers getikt? :?
Hij roept nergens dat iemand het moet kopen of iets, alleen een logo wijziging op zijn eigen bedrijf. Er zal vast overleg zijn geweest met een aantal advocaten, of hij is echt een wildcard natuurlijk.

Volgens mij deed hij dit juist ook omdat de SEC een zaak heeft lopen tegen Musk over Doge dingen uit 2021(toen hij dat gekke hondje x125 liet gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik moet de gasrekening weer betalen aankomende week, dus zou iemand even kunnen zorgen dat we weer eens een mega dump gaan krijgen

alvast bedankt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Slux schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 06:58:
Ik moet de gasrekening weer betalen aankomende week, dus zou iemand even kunnen zorgen dat we weer eens een mega dump gaan krijgen

alvast bedankt
Ik ga zo iig ff mijn dagelijkse mega dump doen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:36

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0pr7P9o5-GAb2fHtas5h1AW_DXE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RxD8sVEFJN5WNsSIaraCgxa5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 07:44:
[...]

Ik ga zo iig ff mijn dagelijkse mega dump doen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQWjF4TbNVEWlhReSsB9s1jjc4I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/42H0jbQhtZa32zNggNSEgt0i.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HnxsWX5Wg-CyD9i9scGk56X6FwI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/aIokSEJTNQAg3xDmkOVotKKJ.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik bewaar die altijd als de schoonmaakploeg op het werk klaar is met schoonmaken, zodat ik de eerste ben om die dump te doen :7

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
Kol Nedra schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 08:21:
[...]

ik bewaar die altijd als de schoonmaakploeg op het werk klaar is met schoonmaken, zodat ik de eerste ben om die dump te doen :7
This is the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prachtige inverse head and shoulder op de 4H XRP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Fucking dikke NFT easteregg gewonnen. Wen Lambo?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-huLHAjFSyrtHmOgWWnxqnzOGw0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ckxRzg6uJEJAI4Vts2LDIN1U.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
Deze NFT kwam ik tegen in Moco Amsterdam. Word je toch freaking Bullish vanAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D98EnaKlzqHy6-QfdgbZi94Cg58=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vuuUgrRhvhOAgmOMfmJe1AyF.gif?f=user_large

[ Voor 98% gewijzigd door DaWayne op 07-04-2023 11:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
En meer goed nieuws, de beer is dood Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BecWK1gulmRNus8qiI6BFM0wfqg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/75wu8Ck9oSgdPJIPAlwC1k5d.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 12:20
Bitcoin gaat meer waard worden door de cdbc's.

Met de introductie van CDBC's zullen mensen gedwongen worden te wennen aan virtueel geld. Dit zal de drempel naar Bitcoin verlagen.

In Nederland zijn we al ver in het gebruik van giraal geld. Hier kan je er op wachten tot iedereen die wantrouwen heeft in overheden en instanties zullen kiezen voor Bitcoin.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
In oktober trouwens weer Bitcoin Amsterdam hoorde ik bij Satoshi Radio, misschien dit jaar toch ff een kijkje nemen. :)

PS5

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 13:13:
Bitcoin gaat meer waard worden door de cdbc's.

Met de introductie van CDBC's zullen mensen gedwongen worden te wennen aan virtueel geld. Dit zal de drempel naar Bitcoin verlagen.

In Nederland zijn we al ver in het gebruik van giraal geld. Hier kan je er op wachten tot iedereen die wantrouwen heeft in overheden en instanties zullen kiezen voor Bitcoin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pDeleD-lXOtYod971abkh8x7u8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bXf91C3urFvPHT84if7w5zcn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2gJAAswZxKXCEMnc8Nilk23QnT0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uIyoOz2IOjdsFkiDIBMZZC0R.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
zwembroek schreef op donderdag 6 april 2023 @ 11:09:
[...]

Ff een flufje erin lees ik! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
Down our throat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wkvU2P7ij69iKZcAK4d4cagC65M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wukYmmc3ouVc0hRkm21bxLcY.jpg?f=user_large

Aan de andere kant, als ze teveel controle uitoefenen krijg je (1)kritiek, (2)demonstraties en uiteindelijk (3)opstand en rellen. Worden interessante tijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
elektriekert schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 13:32:
[...]

Ff een flufje erin lees ik! :+
Vergeleken met wat ik in RMRK heb zeker een flufje. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:33
Over een half uur worden de cijfers van de Amerikaanse arbeidsmarkt bekend gemaakt. Kan een dump geven (in dat geval is support 24300) of een boost en eindelijk door de 29k heen? :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Zal vast geen BTC zijn :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Pagina: 1 ... 62 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!