:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mDgLK8rg5OrySb8rv4mZrajB.jpg?f=user_large)
Let’s go!!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Is dit een verborgen sneer naar Dot?mannowlahn schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:21:
[...]
Het was al een project dat leek gestart te zijn door de trailer park boys.
[ Voor 45% gewijzigd door knakworst op 29-03-2023 10:29 ]
Shit dot en ksm, hot topics van de vorige bull. Is dat nog wat waard tegenwoordig? Krijg ook weer flashbacks naar cake sushi bake en Sundayswap. Mooie tijden. Zelfs chz had toen flink wat waarde.knakworst schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:25:
[...]
Is dit een verborgen sneer naar Dot?
[Afbeelding]
Kijk @resusaapje dat geld gaat allemaal naar Dioneroflexx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:00:
Safemoon LP Exploited for $8.9M; SFM Tokens Remain ‘Safe,' CEO Says
The Safemoon token liquidity pool (LP) was drained of nearly $9 million worth of tokens on Wednesday after attackers manipulated a faulty feature on its smart contracts.
Blockchain data shows several tokens were exchanged in the wee hours on Wednesday in a single transaction, with the attacker ultimately stealing billions of Safemoon’s SFM tokens locked on an LP.
Hahaha
Darrell schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:46:
Echt de biggest bull trap in human history zo groot.
Deman23 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:39:
30k voor het weekend?
nothing stops this train
Ik dacht oprecht gisteravond,even buy orders omlaag ladderen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Gek muntjeAlpina schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:02:
[...]
Kijk @resusaapje dat geld gaat allemaal naar Dionevolgende maand staking live.
Ik ga me er niet aan wagen denk ik. Bij nog een eventuele x10 ben ik er grotendeels uit op een moonbagje na.
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 29-03-2023 11:31 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
[ Voor 21% gewijzigd door Darrell op 29-03-2023 11:50 ]
Mocht Link nog een moonshot doen ooit ben ik hier wel binnen, er van uit gaande dat de 45-50 dollar weer eens gehaald gaat wordenDarrell schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:48:
Zou leuk zijn als Link ook weer eens een keertje dik gaat doen.
Dacht op 14 dollah een koopje te hebben. En op 7,50 ook. En ondertussen is de dollar ook nog een beetje rekt gegaan tov de eur. Fml.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Vraag is dan wel wat je fiat dan nog waard is.sjorremans schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:51:
[...]
Mocht Link nog een moonshot doen ooit ben ik hier wel binnen, er van uit gaande dat de 45-50 dollar weer eens gehaald gaat worden
Waarschijnlijk helemaal niksDarrell schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:52:
[...]
Vraag is dan wel wat je fiat dan nog waard is.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Darrell schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:52:
[...]
Vraag is dan wel wat je fiat dan nog waard is.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De fiat multipla. Wat een wagen.
van mij Mag Jutta het nieuwe NL's Crypto gezichtje worden
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Gipsy King schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:17:
[...]
[Afbeelding]
Lekkere Whale is ze ook
[YouTube: Deep diving with Jutta Leerdam]
Dat is de ultieme shitcoin! Hoe heet die token? Euro?Don Guacamole schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:47:
Kon het niet laten, heb de slechtste shit/meme coin ooit gekocht.. werd hier al genoemd paar dagen geleden. Prachtig dit.
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 29-03-2023 12:56 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik zag dat je ze in je Ledger account krijgt met het maken van een account.Skrunsies schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:55:
[...]
Heb die 12 dollar aan Flare op de Ledger staan
Gipsy King schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:17:
[...]
nothing stops this train
Doblio was ook niet best, dan liever een Transit Connect, m'n ouders hebben de Fiat (basis) camper ook omgeruild voor een Ford modelelektriekert schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:58:
[...]
Van de 500 met benzine motor moet je in ieder geval wegblijven, deze weet ik niet, alhoewel, het is een fiat
Kleine kans. markt is behoorlijk overbought....JDx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:13:
Anyway, vandaag nog door de 28.8 knallen?
[ Voor 13% gewijzigd door verstappen33 op 29-03-2023 13:17 ]
Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/
Ik zie die divergence niet? Kan je hem eens tekenen?verstappen33 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:16:
[...]
Kleine kans. markt is behoorlijk overbought....
We hebben een bearish divergence op RSI op de 1d chart. en ook kleinere timeframes.
Ik verwacht een daling tot 24-25k komende 1-2 weken...
YES schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:24:
[...]
Ik zie die divergence niet? Kan je hem eens tekenen?
(van mij mag die retrace gerust hoor, heb nog wat ordertjes staan om de door mij gemiste boot hopelijk een klein beetje te compenseren)
Hmm, net weer wat BTC gekregen, kan niet echt sturen wanneer het binnen komt na de aanvraag tot uitbetaling duurt het soms een paar uur, soms 2 dagen.verstappen33 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:16:
[...]
We hebben een bearish divergence op RSI op de 1d chart. en ook kleinere timeframes.
Die is volgens mij niet geldig. Je beginpunt op de RSI is in de koers slechts een hikje in de gang omhoog, geen duidelijke (locale) top of bodem. En je hebt in deze divergence op dit timeframe veel teveel candles, ik heb tenminste geleerd dat je eigenlijk niet meer dan 10-20 candles moet gebruiken, ook omdat de RSI weer gebaseerd is op data uit meerdere candles.verstappen33 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:27:
[...]
[Afbeelding]
rode lijn zou goede support zijn..
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 29-03-2023 13:38 ]
Hij geeft het zelf al aan.Don Guacamole schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:36:
Die CZ gaat er ook steeds meer badass uit zien..
[Afbeelding]
CZ in Narcos Seizoen 4 las ik net.Don Guacamole schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:36:
Die CZ gaat er ook steeds meer badass uit zien..
[Afbeelding]
TA is geen exacte wetenshap..YES schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:33:
[...]
Die is volgens mij niet geldig. Je beginpunt op de RSI is in de koers slechts een hikje in de gang omhoog, geen duidelijke locale top of bodem. En je hebt in deze divergence op dit timeframe veel teveel candles, ik heb tenminste geleerd dat je eigenlijk niet meer dan 10-20 candles moet gebruiken, ook omdat de RSI weer gebaseerd is op data uit meerdere candles.
[ Voor 11% gewijzigd door verstappen33 op 29-03-2023 13:40 ]
Tja, wellicht heb je gelijk en gaat de boel omlaag, maar alleen op basis van RSI zou ik niet traden. En divergences zijn wel degelijk vrij streng gedefinieerd, hoewel TA inderdaad wel op allerlei manieren te interpreteren of toe te passen valt.verstappen33 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:38:
[...]
TA is geen exacte wetenshap..
Maar feit is dat de RSI naar beneden gaat terwijl je prijs omhoog gaat geeft mij al een signaal dat dit een bull-trap kan zijn..
Normaal zou de RSI moeten stijgen (of een bullish divergence moeten vertonen) wanneer de prijs ook stijgt..
Feit is dat we gewoon weer terug in de 28-29k regio zitten na weer een lading bullshit fud. Dat is heel erg sterk. Dat zegt mij meer dan fie divergence. Sowieso komen die niet heel vaak uit.verstappen33 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:16:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 29-03-2023 13:45 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het is geen vraag of, maar de vraag wen BIFI 500k
Zei het gister nog....Gipsy King schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 15:41:
SXP Moon Soon ? Of knalt dit zonnestelseltje uit elkaar...
Binance : https://www.binance.com/e...8e8dc48e081c5e577a5436c55
CMC : https://coinmarketcap.com/currencies/sxp/
TradingVolume :
[Afbeelding]
Een goede call dus. Dan blijft de echte vraag over, heb je gisteren dan ookngekocht?Gipsy King schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:59:
[...]
Zei het gister nog....
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/sxp/
Benieuwd waar Binance dat kreng naartoe gaat Pumpen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Yes , 8000 stuks a 0.28 en net verkocht op 0.42 maar dat was pure mazzel denk ik. Ik had enkel een vermoeden door die volume pump. Kortom gratis bier deze maandGelukszoekr schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:14:
[...]
Een goede call dus. Dan blijft de echte vraag over, heb je gisteren dan ookngekocht?
[ Voor 11% gewijzigd door Gipsy King op 29-03-2023 14:26 ]
Zo, ben thuis, effe kijken. Ah, 165% pure winst! Ik zet vast een verkooporder op $0,10Alpina schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:02:
[...]
Kijk @resusaapje dat geld gaat allemaal naar Dionevolgende maand staking live.
Ik ga me er niet aan wagen denk ik. Bij nog een eventuele x10 ben ik er grotendeels uit op een moonbagje na.
Zo dat was een goeie tip zeg. Niks mee gedaan natuurlijk, maar vanaf nu heb je dikke volgers hahaGipsy King schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:17:
[...]
Yes , 8000 stuks a 0.28 en net verkocht op 0.42 maar dat was pure mazzel denk ik. Ik had enkel een vermoeden door die volume pump. Kortom gratis bier deze maand![]()
Zag dat ie net was doorgepumt tot 0.45 zelfs, nu weer een kleine zak naar 0.40.
Lekker man! Ik durf die zooi niet meer aan te raken, ondanks de profits heb ik een nare bijsmaak overhouden van Swipe.Gipsy King schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:17:
[...]
Yes , 8000 stuks a 0.28 en net verkocht op 0.42 maar dat was pure mazzel denk ik. Ik had enkel een vermoeden door die volume pump. Kortom gratis bier deze maand![]()
Zag dat ie net was doorgepumt tot 0.45 zelfs, nu weer een kleine zak naar 0.40.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ownee, ik wil geen volgersDon Guacamole schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:21:
[...]
Zo dat was een goeie tip zeg. Niks mee gedaan natuurlijk, maar vanaf nu heb je dikke volgers haha
[ Voor 26% gewijzigd door Gipsy King op 29-03-2023 14:29 ]
dit idd, dus als je een BIFI Wholecoiner wilt zijn .oet je nu kopen, straks is bifi te duurYES schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:54:
[...]
Het is geen vraag of, maar de vraag wen BIFI 500k
nothing stops this train
Snap er geen Jutta Jota van.. Heb die rommel januari gehad ( 15%) op crypto.com, hoe ik die rest nu maandelijks krijg geen idee, meende dat dat automatisch gingelektriekert schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:54:
[...]
Ik zag dat je ze in je Ledger account krijgt met het maken van een account.
Heb destijds geclaimd en gekoppeld aan een ETH adres
UberLurker Departement #GG.
resusaapje schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:17:
[...]
Zo, ben thuis, effe kijken. Ah, 165% pure winst! Ik zet vast een verkooporder op $0,10
Weet er nou niet tot in de allerkleinste details hoe je een airdrop ontvangt en hoe je er vervolgens bij komt.Skrunsies schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:37:
[...]
Snap er geen Jutta Jota van.. Heb die rommel januari gehad ( 15%) op crypto.com, hoe ik die rest nu maandelijks krijg geen idee, meende dat dat automatisch ging
Ehm...YES schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:41:
[...]
Weet er nou niet tot in de allerkleinste details hoe je een airdrop ontvangt en hoe je er vervolgens mij komt.
[ Voor 26% gewijzigd door resusaapje op 29-03-2023 14:45 ]
Acala hiero https://apps.acala.network/portfolioYES schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:41:
[...]
* YES gaat op zoek naar waar zijn KSM, ACALA en KILT ook alweer liggen weg te rotten
maar heeft er al iemand een Hele Bifi ?Kol Nedra schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:33:
[...]
dit idd, dus als je een BIFI Wholecoiner wilt zijn .oet je nu kopen, straks is bifi te duur
Dacht dat dit de standaard was in dit topic? Buy high, neem verlies..resusaapje schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:47:
verlies genomen
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Veel te duur man! Zo'n Doge is nog te betalen, maar alles boven $50 is gewoon afzetterijGipsy King schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:51:
[...]
maar heeft er al iemand een Hele Bifi ?
[Afbeelding]
Wat een Lifi.Gipsy King schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:51:
[...]
[Afbeelding]
ik heb wel een bifi voor haar hoorGipsy King schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:51:
[...]
[Afbeelding]
nothing stops this train
Reported voor NSFW. In mijn hoofd, maar toch...
[ Voor 29% gewijzigd door Gipsy King op 29-03-2023 15:31 ]
Dikke pompGipsy King schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 15:27:
Die Duitsers hebben ook maar een HondenCoin gefixxed
''Dachshund"
https://coinmarketcap.com/currencies/dachshund/
Wel het plasticje eerst naar beneden doen he
Ik heb 100.000.000 BRISEAlpina schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 15:40:
Zelfs ik schrik van het aantal drekcoins wat hier voorbij komt![]()
BTC zal binnenkort wel weer even pas op de plaats maken.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Op naar de honderdmiljoenmiljard.
0.6 pfff, waar praten we over vanaf 2,5 weer verpatsenkeanu_ schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:05:
ADA mag ook eens uit de grote weerstand van 0.39-0.4 breken. Dan is er genoeg upside naar 0.6
Als ik zo ff de koers zie mag dat ook welGipsy King schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:23:
[...]
Ownee, ik wil geen volgers! Dat kan ik helemaal niet aan enzo.
Whats Happening , XRP krijgt een flinke correctie.
Zo weg volgers
Buiten dat zit ik er zovaak naastNog een foute invest gedaan in :
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/oraichain-token/
Vriend gevolgt die er veel aan had verdiend over een lange periode, echter sinds in ben ingestap is het enkel down down down
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Binance’s On-Chain Balance Stands at $64B, Nansen Data Shows.
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 29 maart 2023
Blockchain is transparent.#Binance handles billions of both deposits and withdrawals daily. We saw a bit of net outflow yesterday, smaller than "BUSD" or "FTX" days. https://t.co/KFU4twVPiR
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:12:
dikke xrp! had ik maar een moeder die rookte en wijn dronk
Jezus christus, leg dan het hele land maar plat.zwembroek schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:10:
Die bank medewerkers staken gewoon hun salaris. Ik zal mijn leidinggevende eens vragen of ik mijn salaris ook kan staken.
https://www.manners.nl/salaris-medewerkers-ing-staking/
Frankrijk loopt altijd voorop in revoluties, gebeurd hier ook nog welAlpina schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:15:
[...]
Jezus christus, leg dan het hele land maar plat.
Voor de zorgmedewerkers na corona had ik nog respect (daarvoor ook al trouwens) maar dit?
When Frankrijk situaties?
nothing stops this train
Wel jammer dat salaris nog steeds PoW iszwembroek schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:10:
Die bank medewerkers staken gewoon hun salaris. Ik zal mijn leidinggevende eens vragen of ik mijn salaris ook kan staken.
Hard, salty and a bit smelly?
[ Voor 27% gewijzigd door sh4d0wman op 29-03-2023 17:28 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zag net dat de oude ceo van ING het ook al weer voor bekeken houdt bij UBS. Kassa.Kol Nedra schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:19:
[...]
Frankrijk loopt altijd voorop in revoluties, gebeurd hier ook nog wel
Herkenbaar. Ik kijk nu alleen nog maar naar solide projecten nadat ik eerder dit jaar rekt ben gegaan op creampai.Gelukszoekr schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:21:
[...]
Lekker man! Ik durf die zooi niet meer aan te raken, ondanks de profits heb ik een nare bijsmaak overhouden van Swipe.
Gelukkig vorige week verkocht op 0,38, stel je voor dat we gains zouden hebben!Kol Nedra schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:12:
dikke xrp! had ik maar een moeder die rookte en wijn dronk
tKol Nedra schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:19:
[...]
True thatKol Nedra schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:19:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Ryderr op 29-03-2023 17:50 ]
Excellence does not require perfection.
Ik zou bang zijn als hij ja zegt: " tuurlijk we zijn de moeilijkste niet, we zullen je salaris om te beginnen maar eens een jaar lang staken, hier tekenen aub"zwembroek schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:10:
Zag het ook net voorbij komen, ARB staat op een heleboel exchanges dat wil ook wat zeggen, #38 al van CMCGipsy King schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:23:
ARB gelist door bitvavo nu :
https://bitvavo.com/nl/arbitrum
BIFI 2x. I like. Op naar de 1k.Gipsy King schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:51:
[...]
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq