| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Het gaat mij puur om 1-1-2022, want ik heb midden 2022 alle crypto verkocht. Samen zat ik onder de 100k aan crypto munten, dat weet ik zeker. Maar had wel een groot bedrag aan dollars op het account staan, omdat die stegen ten op zicht van de Euro.Acidrain schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:28:
[...]
Je stelt een heel specifieke vraag waar je denk ik geen antwoord op gaat krijgen.
Als je het op knipt misschien wel.
Zat je met de crypto die je bij FTX had staan boven of onder de 50000 (of 100000 samen) op 1 jan 2022
Onder? - Crypto aanvinken en verder niet over nadenken..
Boven? - Hoeveel had je aan crypto staan toen FTX stuk ging? Was dat meer of minder dan 1 jan vorig jaar?
Als je dat nog weet terug kijken of worldcoinindex oid hoeveel de waarde op 1jan 2022 was.
Daarnaast is het onderwerp crypto en belasting (zonder het ftx detail) hier heel vaak aan bod gekomen door de jaren heen.
Makkelijkste daar in, maar dat gaat jou pas helpen bij de belasting aangifte over 2 jaar... Maak op 1 januari een screenshot van de verschillende exchange apps.. Dat scheelt een hoop terug zoeken en rekenen het jaar er op.
Ik weet ook niet hoe de belastingdienst daar tegenaan kijkt. Zien ze dat als spaargeld andere valuta?
Je moet met je spaargeld en aandelen en crypto (incl je dollars op de exchange) samen onder de 100K zitten. Zat je dat dan hoef je alleen maar Crypto aan te vinken en niet te specificeren.Remcobus33 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:35:
[...]
Het gaat mij puur om 1-1-2022, want ik heb midden 2022 alle crypto verkocht. Samen zat ik onder de 100k aan crypto munten, dat weet ik zeker. Maar had wel een groot bedrag aan dollars op het account staan, omdat die stegen ten op zicht van de Euro.
Ik weet ook niet hoe de belastingdienst daar tegenaan kijkt. Zien ze dat als spaargeld andere valuta?
De belastingdienst ziet dit als overige belegging. Alleen spaargeld wat op een bank met bankvergunning staat wordt als spaargeld gezien.Remcobus33 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:35:
[...]
Het gaat mij puur om 1-1-2022, want ik heb midden 2022 alle crypto verkocht. Samen zat ik onder de 100k aan crypto munten, dat weet ik zeker. Maar had wel een groot bedrag aan dollars op het account staan, omdat die stegen ten op zicht van de Euro.
Boven de 65.000 euro ongeveer moet je het specificeren ivm eventuele toeslagen. Boven de 100.000 moet je er ook daadwerkelijk belasting over betalen.
Als het voornamelijk dollars waren en je dit middel 2022 uitbetaald hebt kan je toch terugrekenen wat erop stond.
Anders gaat het lastig worden om aan te tonen aan de belastingdienst wat de waarde was.
Maar dit is wel beetje offtopic
Edit: aangepast: "Nederlandse" weggehaald
[Voor 3% gewijzigd door Flexion1 op 28-03-2023 15:58]
Ik vraag me toch echt af wie JUSTIN isAlpina schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:41:
[...]
[Embed]
En het volgende bericht
Ze kunnen er niet meer om heen joh, denk dat US uiteindelijk ook wel overstag gaat zodra ze zien hoever China of andere landen zijn.

Ja, dan kun je je afvragen of het een andere bewoording of verdraaiing is.Stukfruit schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:11:
[...]
Oké, dus (aangenomen dat het geen fake is zoals hierboven gezegd) ze zegt inderdaad iets anders dan wat die guru zegt.
Slim van CZ, zijn absolute overmacht op basis van volume is nu weer afgenomen. Nog steeds veruit de grootste, maar als je onder het vergrootglas ligt van overheden dan wil je jezelf zo klein mogelijk maken.
zwembroek schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 07:33:
Goedemorgen beste mensen. Goud is weer wat minder schaarser geworden. https://www.iflscience.co...ld-is-a-tiny-badass-68113
Zeau. Binnen = winnenKol Nedra schreef op maandag 27 maart 2023 @ 18:58:
thx beren, mijn orders zijn gevuld!
zelfs een kratje ASTR is gevuld 👀
WMWL
het is pas fijn, als je daar boven kan zijnAcidrain schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:39:
[...]
Je moet met je spaargeld en aandelen en crypto (incl je dollars op de exchange) samen onder de 100K zitten. Zat je dat dan hoef je alleen maar Crypto aan te vinken en niet te specificeren.

Dus eind december nog effe snel deeltje hypotheek aflossen

WMWL
Lekker hoor dit soort plaatjes mag je vaker posten. Kan ik toch volgend jaar de vouwwagen inruilen voor een dikke camper als het zo uitpakt

https://nl.hardware.info/...s-toe-aan-de-maatschappij
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C to, Corsair 4000D airflow
Gooi alle TA's maar in de prullenbak. Dit is hem. Maart 2024 verkopen, Augustus 2025 weer terugkopen en ergens in 2027 van je bitcoin gaan leven.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Uh?...Flexion1 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:51:
[...]
Alleen spaargeld wat op een Nederlandse bank staat wordt als spaargeld gezien.

Binance : https://www.binance.com/e...8e8dc48e081c5e577a5436c55
CMC : https://coinmarketcap.com/currencies/sxp/
TradingVolume :
[Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 28-03-2023 15:43]
Bestaat dat nogGipsy King schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 15:41:
SXP Moon Soon ? Of knalt dit zonnestelseltje uit elkaar...
Binance : https://www.binance.com/e...8e8dc48e081c5e577a5436c55
CMC : https://coinmarketcap.com/currencies/sxp/
TradingVolume :
[Afbeelding]

Dit is typisch een project dat door Binance in feite is ingelijfd wat mogelijk een concurrent had kunnen worden.
[Voor 7% gewijzigd door knakworst op 28-03-2023 15:51]
Speaking of dikke flare. Heb die eerste 15% ontvangen van die XRP airdrop. Maar ze zouden toch maandelijks 3% geven 2 jaar lang

UberLurker
Heb het met verlies gedumpt toen die rechtzaak gestart werd.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Je vergeet deze erbijsjorremans schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:23:
https://twitter.com/watch...&t=7RLmsyFYhr5j0cEu_2uwAA
Dan valt Binance wel mee toch?😂
[Voor 18% gewijzigd door Ryderr op 28-03-2023 18:00]
To determine who rules over you, you simply find out who you're not allowed to criticize.
Same shit, different dip. Ben wel benieuwd of we 1 miljoen gaan halen voor AI world domination een feit is. Beiden liggen nog op koers... insert laser eyes

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.
Vandaag werd wel bekend dat men geen intentie heeft om een nieuwe token te introduceren voor brevis en dat men hoogstwaarschijnlijk SGN gaan gebruiken. Van de technisch georiënteerde mensen begrijp ik dat dit een betere versie van chainlink gaat worden.
Al met al staat er nog wel wat leuks te wachten als dat ZK gebeuren los gaat.
Lekker, hodl hier want staan te staken.mannowlahn schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 19:07:
[...]
Vandaag werd wel bekend dat men geen intentie heeft om een nieuwe token te introduceren voor brevis en dat men hoogstwaarschijnlijk SGN gaan gebruiken. Van de technisch georiënteerde mensen begrijp ik dat dit een betere versie van chainlink gaat worden.
Al met al staat er nog wel wat leuks te wachten als dat ZK gebeuren los gaat.
Wel begin ik een beetje kriebels te krijgen of ik ze wel op Binance laat staken nu met die FUD. Of ze toch maar eens van Binance af haal en via SGN ga staken, is dat nog de moeite?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik laat ze lekker bij Nance staan. Die poepamerikanen kunnen de boom in met dat geklier.Vis schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 19:18:
[...]
Lekker, hodl hier want staan te staken.
Wel begin ik een beetje kriebels te krijgen of ik ze wel op Binance laat staken nu met die FUD. Of ze toch maar eens van Binance af haal en via SGN ga staken, is dat nog de moeite?
Ik snap ook echt niet hoe ze ermee weg komen. Destijds dik schandaal met Operation Choke Point onder Obama, en nu doen ze precies hetzelfde - v2.0 - wederom onder Biden administratie(/Obama, lets face it)Darrell schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 19:29:
[...]
Ik laat ze lekker bij Nance staan. Die poepamerikanen kunnen de boom in met dat geklier.
To determine who rules over you, you simply find out who you're not allowed to criticize.
Tja, wat wil je dan? Alles wat crypto in vloeit is geld wat hun economie mist.Ryderr schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 19:40:
[...]
Ik snap ook echt niet hoe ze ermee weg komen. Destijds dik schandaal met Operation Choke Point onder Obama, en nu doen ze precies hetzelfde - v2.0 - wederom onder Biden administratie(/Obama, lets face it)
Toen het allemaal nog om miljoenen ging was het lachen, toen het om miljarden ging werd het irritant, nu gaat het om biljoenen.
I live inside that bubble, reality of the naive.
Ja want een beetje in crypto duwen ipv laten devalueren op een spaarrekening zal de economie echt schaden.verwijderd69 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:29:
[...]
Tja, wat wil je dan? Alles wat crypto in vloeit is geld wat hun economie mist.
Toen het allemaal nog om miljoenen ging was het lachen, toen het om miljarden ging werd het irritant, nu gaat het om biljoenen.
Welke waarde komt er eigenlijk na een biljoen?verwijderd69 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:29:
[...]
Tja, wat wil je dan? Alles wat crypto in vloeit is geld wat hun economie mist.
Dan weet ik wat m’n pf gaat doen tijdens de bull..
… en biljoenen.
Oeuf
BiljartdDon Guacamole schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:38:
[...]
Welke waarde komt er eigenlijk na een biljoen?
sats natuurlijkDon Guacamole schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:38:
[...]
Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!
Met een beetje geluk ga ik met mijn eigen ogen nog zien hoe de Dollar valt als wereldmunt.Darrell schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:37:
[...]
Ja want een beetje in crypto duwen ipv laten devalueren op een spaarrekening zal de economie echt schaden.
Waarschijnlijk helaas niet zonder slag of stoot.
Daarom Bitcoin. Onafhankelijk van overheden.
Speculeren vanwege wat extra centjes begint me steeds minder te interesseren.
Verandering is onvermijdelijk, het nieuwe tijdperk vormt zich voor onze ogen.
I live inside that bubble, reality of the naive.
Don Guacamole schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:38:
[...]
Sgn is nu 5% schiet dus niet op, maar Binance vertrouw ik te weinig.Vis schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 19:18:
[...]
Lekker, hodl hier want staan te staken.
Dat gaat sneller dan iedereen denkt. De val is al in 1971 ingezet met het loslaten van de goudstandaard en versnelt tot nu toe alleen maar.verwijderd69 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:48:
[...]
Met een beetje geluk ga ik met mijn eigen ogen nog zien hoe de Dollar valt als wereldmunt.
Mooie docu op yoeptoep: YouTube: End of the Road - How Money Became Worthless | Economic Disaster
Ja true.. wellicht dan maar op de Ledger parkeren en rond 2025 ernaar kijken.mannowlahn schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:56:
[...]
Sgn is nu 5% schiet dus niet op, maar Binance vertrouw ik te weinig.
Kom maar door!
💥It’s super fast and easy🚀 Using #BinancePay on a #PundiX XPOS to pay with #crypto 🥳
— Pundi X Labs | We're Hiring (@PundiXLabs) 21 maart 2023
Check out how it works 🤯 @Binance #Web3 #BTC #ETH #BNB #FutureOfPayments 🌕 pic.twitter.com/2Rtt7VLwoj
Dat gaan we denk ik idd meemaken.verwijderd69 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:48:
[...]
Met een beetje geluk ga ik met mijn eigen ogen nog zien hoe de Dollar valt als wereldmunt.
voordat de dollar valt verwacht ik dat de euro eerder gaat. daarom moet je kiezen voor Bitcoin, zilver,goud,hout, water en blikken soep!
zoiets toch? vergeet ik nog iets?
Je internetproviderKol Nedra schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 22:06:
[...]
Dat gaan we denk ik idd meemaken.
voordat de dollar valt verwacht ik dat de euro eerder gaat. daarom moet je kiezen voor Bitcoin, zilver,goud,hout, water en blikken soep!
zoiets toch? vergeet ik nog iets?
Anders kun je niets met die muntjes
De vraag voor in dit topic is dan vooral welke rol Bitcoin hierin zou kunnen spelen.
Als de Dollar echt valt zou ik vooral kogels aanraden.
Gaan we dan ons brood met kogels betalen?Alpina schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 22:22:
Als de Dollar echt valt zou ik vooral kogels aanraden.

De zaken waar je op hoopt zullen zorgen voor veel ellende, waar je naasten en jezelf ook de gevolgen van gaan ondervinden. Je magische internet munten gaan je in dat geval echt niet helpen. Mocht je daadwerkelijk in een dergelijk scenario geloven dan kun je beter in het buitenland een lap grond kopen en volledig zelfvoorzienend worden.
Het is ook geen gegeven dat de Dollar dan vervangen wordt door BTC. Zou ook de Chinese Yuan of XRP, Cardano of iets anders kunnen zijn. Dan nog is het de vraag of we het dan beter krijgen dan nu.
Je kunt jezelf ook afvragen wil ik bijdragen aan een nieuwe vreedzame revolutie? In plaats van doemdenken dat alles slechter wordt.jvel92 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 22:46:
Zie op social media als Twitter, maar ook hier op Tweakers steeds vaker dat men hoopt op de val van de Dollar of ander economisch onheil, omdat het mogelijk je crypto investeringen in waarde doet toenemen.
De zaken waar je op hoopt zullen zorgen voor veel ellende, waar je naasten en jezelf ook de gevolgen van gaan ondervinden. Je magische internet munten gaan je in dat geval echt niet helpen. Mocht je daadwerkelijk in een dergelijk scenario geloven dan kun je beter in het buitenland een lap grond kopen en volledig zelfvoorzienend worden.
Het is ook geen gegeven dat de Dollar dan vervangen wordt door BTC. Zou ook de Chinese Yuan of XRP, Cardano of iets anders kunnen zijn. Dan nog is het de vraag of we het dan beter krijgen dan nu.
Een ding is zeker, het huidige fiat systeem is maar voor een enkeling goed, de grote meerderheid is het slachtoffer ervan. Bewijs: inflatie
dat is het zeker, maar als je het spelletje eenmaal doorhebt en begrijpt dan zoek je alternatieven.Vis schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 23:25:
[...]
Je kunt jezelf ook afvragen wil ik bijdragen aan een nieuwe vreedzame revolutie? In plaats van doemdenken dat alles slechter wordt.
Een ding is zeker, het huidige fiat systeem is maar voor een enkeling goed, de grote meerderheid is het slachtoffer ervan. Bewijs: inflatie
[Afbeelding]
hallo Bitcoin

Hoe lever jij actief je bijdrage aan het bewerkstelligen van deze revolutie? Een enkeling daargelaten zitten de meesten in Bitcoin om er vooral zelf beter van te worden en zijn ze niet actief bezig met promoten of nastreven van de idealen. Meesten hebben uberhaupt nog nooit de whitepaper gelezen, laat staan geoepend.Vis schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 23:25:
[...]
Je kunt jezelf ook afvragen wil ik bijdragen aan een nieuwe vreedzame revolutie? In plaats van doemdenken dat alles slechter wordt.
[Afbeelding]
Het huidige systeem is verre van perfect en verandering is welkom. Maar laten we nou niet doen alsof we het hier met zijn allen zo slecht hebben.
Loopt dat NFT's nog een beetje dan? Dacht dat dat afgelopen was, verkoop best wel wat plaatjes momenteel, maar als NFT kan je natuurlijk dikke ETH's vangen, weet alleen niet hoe

Door btc te bezitten lever je in mijn ogen al een bijdrage, ik heb eerder hier in dit topic ook al eens aangegeven dat ik nooit al mijn sats zal verkopen. Helaas zit ik als loonslaaf zijnde nog wel met handen en voeten gebonden aan het oude bancaire systeem.jvel92 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 23:44:
[...]
Hoe lever jij actief je bijdrage aan het bewerkstelligen van deze revolutie? Een enkeling daargelaten zitten de meesten in Bitcoin om er vooral zelf beter van te worden en zijn ze niet actief bezig met promoten of nastreven van de idealen. Meesten hebben uberhaupt nog nooit de whitepaper gelezen, laat staan geoepend.
Het huidige systeem is verre van perfect en verandering is welkom. Maar laten we nou niet doen alsof we het hier met zijn allen zo slecht hebben.
Gaat btc in 6 maanden naar een miljoen? Dan los ik mijn hypotheek af door een aantal sats te verkopen, maar dat is alles. Ik zal dan dus nog even het verrotte fiat systeem (mis)gebruiken voor mijn eigen gewin.
Wat betreft de val van de euro/dollar/yen, ja dat gaat zeer doen, echter is dat onvermijdelijk. Zie het youtube filmpje in mijn eerdere post.
Om het kristal helder te maken: ik zit niet in bitcoin on er meer euros of dollars uit te slepen, niet op middellange termijn iig. Ik zit erin omdat het systeem eerlijker is en wellicht ooit hoop gewoon met btc af te kunnen rekenen in de lokale super.
[Voor 9% gewijzigd door Domino op 29-03-2023 07:28]
Ik heb geen idee of dat nog looptJDx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 00:36:
[...]
Loopt dat NFT's nog een beetje dan? Dacht dat dat afgelopen was, verkoop best wel wat plaatjes momenteel, maar als NFT kan je natuurlijk dikke ETH's vangen, weet alleen niet hoe

Misschien kan je ze bij Kraken slijten.
Ja heb er wel eens naar gezcoht, maar als je je erin verdiept kom je alleen maar dingen tegen als dat de kosten om een NFT te maken extreem hoog zijn, de kans dat je het terug verdient heel klein. Heb sowieso al geen geld om die gok te wagen.Darrell schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 07:30:
[...]
Ik heb geen idee of dat nog loopt![]()
Misschien kan je ze bij Kraken slijten.
En dan veel verhalen over scams, dat ze eigenlijk niks waard zijn. Of dat het helemaal niet om het plaatje gaat, maar het gewoon eigenlijk een coin wordt, gebaseerd op vertrouwen dat die meer waard wordt en weer door te verkopen valt.
Gaat niet om het plaatje, vooral om de doorverkoop waarde, verkoop nu bijvoorbeeld veel 4K achtergronden voor je desktop, maar dat gaat om 60 cent per plaatje ofzo.
Wat je wel kan doen is je geld in APE gooien. Dan heb je geen nft maar dan heb je wel een muntje die door de maker van de nft is uitgebracht. Dat is pas dikke tech, super veel toekomst ook!JDx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 07:35:
[...]
Ja heb er wel eens naar gezcoht, maar als je je erin verdiept kom je alleen maar dingen tegen als dat de kosten om een NFT te maken extreem hoog zijn, de kans dat je het terug verdient heel klein. Heb sowieso al geen geld om die gok te wagen.
En dan veel verhalen over scams, dat ze eigenlijk niks waard zijn. Of dat het helemaal niet om het plaatje gaat, maar het gewoon eigenlijk een coin wordt, gebaseerd op vertrouwen dat die meer waard wordt en weer door te verkopen valt.
Gaat niet om het plaatje, vooral om de doorverkoop waarde, verkoop nu bijvoorbeeld veel 4K achtergronden voor je desktop, maar dat gaat om 60 cent per plaatje ofzo.
Ik prefereer CHIMPDon Guacamole schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 07:41:
[...]
Wat je wel kan doen is je geld in APE gooien. Dan heb je geen nft maar dan heb je wel een muntje die door de maker van de nft is uitgebracht. Dat is pas dikke tech, super veel toekomst ook!

Er is erg veel speculaas, dus ik ben benieuwd welke strategieën jullie hier voor hebben. Lekker hodl, % verkopen, alles verkopen??? En als verkopen, wanneer weer instappen?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik gok op een stijging.MicroWhale schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 07:54:
Wat denken jullie van de komende livegang van de nieuwe ETH update?
Er is erg veel speculaas, dus ik ben benieuwd welke strategieën jullie hier voor hebben. Lekker hodl, % verkopen, alles verkopen??? En als verkopen, wanneer weer instappen?
Het gros waarvan de ETH vrij zal komen zullen wel believers zjn en die houden ze voor een groot deel aan. En de mensen die bang zijn voor een dump hebben de prijs tot aan 12 april al kunnen drukken.
BTC zal nooit de rol van de dollar op zich nemen..jvel92 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 22:46:
Zie op social media als Twitter, maar ook hier op Tweakers steeds vaker dat men hoopt op de val van de Dollar of ander economisch onheil, omdat het mogelijk je crypto investeringen in waarde doet toenemen.
Andere munten ook niet..
Wat je wel gaat zien, en dat kun je nu ook al zien, is dat er een nieuw systeem in de back-end van de financiele wereld geimplementeerd wordt,
Het nieuwe of verbeterde SWIFT zeg maar..
En ik heb al jaren een sterk gevoel dat Ripple/XRP hier een grote rol in gaat spelen..
Eerder waren het 2 grote tegenstanders van elkaar, maar laaste 2 jaar hoor ik ze beide hetzelfde verhaal vertellen en dezelfde technologieen benoemen..
Achter de schermen denk ik persoonlijk dat ze heel veel samen werken..
En met de komst van CBDC's veranderd er aan de voorkant weinig, de dollar blijft de dollar, de euro de euro, etc...
Maar aan de achterkant heb je enkele crypto's zoals XRP/XLM/Cardano etc..
En wat de volgende wereld-reserver munt wordt? Ik weet het niet, het is een macht spelletje, afgelopen 50 jaar was de dollar dominant (of eigenlijk heel de VS), maar ik zie straks geen noodzaak meer om alles in dollars of roebels of yuan af te rekenen, Als de centrale banken XRP als medium of exchange hanteren, dan kan elk land die iets te verkopen heeft (zoals olie etc) gewoon in zijn eigen munt betaald worden..
Want Amerika zet zijn dollars dan om in XRP. XRP wordt verstuurd naar land X, Land X zet het om in zijn eigen lokale currency..
En mogelijk worden China/Rusland en enkele andere landen wel veel sterker qua economie omdat niet alles meer in/met dollars moet.
Centrale banken zullen dan de "Liquidity Hub" worden van de wereld..
En zie hier Ripple flink op inhaken:
https://ripple.com/solutions/crypto-liquidity/
Saudi Arabie hoeft dan niets meer met de Dollar,
Rusland ook niet etc..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
En nu naar de 29k. Toch?sjorremans schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:29:
Mooontje naar de 28K
Ik gok liever niet. Niet te doen natuurlijk met dit soort markten (beurs hetzelfde), maar ja, wel het proberen waard.Darrell schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:05:
[...]
Ik gok op een stijging.
Het gros waarvan de ETH vrij zal komen zullen wel believers zjn en die houden ze voor een groot deel aan. En de mensen die bang zijn voor een dump hebben de prijs tot aan 12 april al kunnen drukken.
15% van alle ETH die vrijkomt is nogal veel. Dat kan de prijs aardig drukken als de helft verkoopt. Aan de andere kant zullen er zeker kopers moeten zijn voor deze prijs gezien het verleden... Ook denk ik dat een deel van de prijs al ingecalculeerd is, maar dat hij nog wel wat gaat zakken. Niet veel, maar wel wat. Dat moet wel met zo'n grote golf aan ETH die vrijkomt.
Toch?

roflexx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:37:
Kunnen we alweer moon gaan roepen?!
En al die beth, lido ether, rocketpool, etc. Allemaal verkoopbaar tegen een kleine discount. Plus alle speculanten die denken dat het gaat dalen. Ik denk juist dat er een gigantische relief rally komt.MicroWhale schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:33:
[...]
15% van alle ETH die vrijkomt is nogal veel. Dat kan de prijs aardig drukken als de helft verkoopt. Aan de andere kant zullen er zeker kopers moeten zijn voor deze prijs gezien het verleden... Ook denk ik dat een deel van de prijs al ingecalculeerd is, maar dat hij nog wel wat gaat zakken. Niet veel, maar wel wat. Dat moet wel met zo'n grote golf aan ETH die vrijkomt.
Toch?
Op kantoor kijk ik vaak naar de 1 minuut chart. vaak met een gratis bakkie pleur. Daarna trek ik me op een gepast moment terug op het toilet en roep keihard Moooooooon!! Fucking losers!roflexx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:37:
Kunnen we alweer moon gaan roepen?!
Het beste begin van de dag!
Ik werk bij de Rabobank.
[Voor 3% gewijzigd door Traguardo op 29-03-2023 08:50]
No One Can Predict the Market!
Relief rally? Het zal druk worden bij de Bruna dan!knakworst schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:43:
[...]
En al die beth, lido ether, rocketpool, etc. Allemaal verkoopbaar tegen een kleine discount. Plus alle speculanten die denken dat het gaat dalen. Ik denk juist dat er een gigantische relief rally komt.
Weer een term die ik op moet gaan zoeken.... dacht dat ik alles wel gehad had.

3k op koningsdag anders eet ik een knakworst.MicroWhale schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:47:
[...]
Relief rally? Het zal druk worden bij de Bruna dan!
Weer een term die ik op moet gaan zoeken.... dacht dat ik alles wel gehad had.![]()
En daarna komt je manager binnen met HR? Mag/moet je op gesprek bij de bedrijfspsycholoog.Traguardo schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:44:
[...]
Op kantoor kijk ik vaak naar de 1 minuut chart. vaak met een gratis bakkie pleur. Daarna trek ik me op een gepast moment terug op het toilet en roep keihard Moooooooon!! Fucking losers!

Traguardo schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:44:
Ik werk bij de Rabobank.
/s
Dat zou mij ook niet verbazen inderdaad. Het hangt al zolang boven de markt, iedereen wist dat dit ging gebeuren. Update is goed getest, main update uitvoeren en dan verder business as usual.knakworst schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:43:
[...]
En al die beth, lido ether, rocketpool, etc. Allemaal verkoopbaar tegen een kleine discount. Plus alle speculanten die denken dat het gaat dalen. Ik denk juist dat er een gigantische relief rally komt.
Capriltulation. pic.twitter.com/IAlTCvkiqC
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 29 maart 2023
Grappig dit, geloof er geen zak van en hoop het niet, maar als dit gaat gebeuren, just buy the dip..
Gaat ook voorlopig niet gebeuren, eerst terug naar de 0.702 fib level van de ATH, die ligt rond de 54k..Don Guacamole schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:28:
[...]
Grappig dit, geloof er geen zak van en hoop het niet, maar als dit gaat gebeuren, just buy the dip..
Dan bekijken we wel verder hoe de markt ervoor staat..
Maar 12k zie ik voorlopig nog niet in de charts..
Gok/denk, potato/potato, marktje doet toch wel waar die zin in heeft.MicroWhale schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:33:
[...]
Ik gok liever niet. Niet te doen natuurlijk met dit soort markten (beurs hetzelfde), maar ja, wel het proberen waard.
Toch?
En juist omdat het zoveel eth is die vrijkomt zou je mogen verwachten dat dat wel priced in is.
Eth is inmiddels behoorlijk deflationair aan het worden en dat zie je mi. nog niet in de prijs terug.
Als 5 miljoen mensen iets zeggen, 2 miljoen zeggen het gaat up en 2 miljoen down en 1 miljoen we blijven hier, dan hebben toch altijd mensen gelijk?Don Guacamole schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:28:
[...]
Ik zie die gast net als die octopus die WK voorspellingen deed, er waren duizenden voorspelling, alleen deze ging viral omdat ie toevallig gelijk had

Oja, Flare, daar moet ik ook nog iets mee.Skrunsies schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 16:33:
[...]
Speaking of dikke flare. Heb die eerste 15% ontvangen van die XRP airdrop. Maar ze zouden toch maandelijks 3% geven 2 jaar lang
Welke wallet raden jullie aan of is het te bereiken via hardware wallet.
Ik zal wel ff opzoeken

Ik gebruik bifrost wallet, helaas geen hardware wallet, maar het claimen gaat daar automatisch voor FLR (moet je wel instellen), SGB helaas nog manueel..elektriekert schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:44:
[...]
Oja, Flare, daar moet ik ook nog iets mee.
Ik zal wel ff opzoeken
op de lows flink wat FLR bijgekocht, zijn nu leuke maandelijkse drops als de prijs zo blijft of verder stijgt..

Heb die 12 dollar aan Flare op de Ledger staanelektriekert schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:44:
[...]
Oja, Flare, daar moet ik ook nog iets mee.
Ik zal wel ff opzoeken

UberLurker
Dus jij krijgt maandelijks je 3 procent wel?verstappen33 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:54:
[...]
Ik gebruik bifrost wallet, helaas geen hardware wallet, maar het claimen gaat daar automatisch voor FLR (moet je wel instellen), SGB helaas nog manueel..
op de lows flink wat FLR bijgekocht, zijn nu leuke maandelijkse drops als de prijs zo blijft of verder stijgt..
Ik heb ze bij CDC gekregen, alleen die 15 procent maar..
UberLurker
The Safemoon token liquidity pool (LP) was drained of nearly $9 million worth of tokens on Wednesday after attackers manipulated a faulty feature on its smart contracts.
Blockchain data shows several tokens were exchanged in the wee hours on Wednesday in a single transaction, with the attacker ultimately stealing billions of Safemoon’s SFM tokens locked on an LP.
Hahaha
Die extra drops krijg je alleen als je het wrapped/delegate.. Als je niets doet, of op een exchange laat staan dan krijg je niets..Skrunsies schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:57:
[...]
Dus jij krijgt maandelijks je 3 procent wel?
Ik heb ze bij CDC gekregen, alleen die 15 procent maar..
Oh... dan moet ik mij daar eens in gaan verdiepen, heb namelijk geen idee hoe ik die krijgen moet.verstappen33 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:01:
[...]
Die extra drops krijg je alleen als je het wrapped/delegate.. Als je niets doet, of op een exchange laat staan dan krijg je niets..

UberLurker
Makkelijkste is bifrost wallet, daar kun je gewoon in de wallet wrappen/delegaten/claimen..Skrunsies schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:04:
[...]
Oh... dan moet ik mij daar eens in gaan verdiepen, heb namelijk geen idee hoe ik die krijgen moet.
De scam is gescamd. Daarom btc. En verder in memetopic please.roflexx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:00:
Safemoon LP Exploited for $8.9M; SFM Tokens Remain ‘Safe,' CEO Says
The Safemoon token liquidity pool (LP) was drained of nearly $9 million worth of tokens on Wednesday after attackers manipulated a faulty feature on its smart contracts.
Blockchain data shows several tokens were exchanged in the wee hours on Wednesday in a single transaction, with the attacker ultimately stealing billions of Safemoon’s SFM tokens locked on an LP.
Hahaha
Hahahahaharoflexx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:00:
Safemoon LP Exploited for $8.9M; SFM Tokens Remain ‘Safe,' CEO Says
Hahaha

- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!