Iemand heeft een Go Fund Me geopend voor Il Capo en zijn volgers:
https://www.gofundme.com/...crypto-resuscitation-fund

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 1032405
The crypto way, love it!Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:48:
Excellence does not require perfection.
Meer PaW (Presence at Work?) dan PoW, heb liever dat je laat zien wat je gedaan dan dat je gewoon 8 uur aanwezig moet zijn.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 29-03-2023 19:20 ]
het is gewoon inkomen als je het krijgt in ruil voor werk. dus je moet er belasting over betalen volgens de koers die het heeft op het moment van betalen.JDx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 19:19:
Stel je voor je verdient geld met iets en je krijgt betaald in crypto, op welk punt is dit inkomen? Meteen als het in punten staat op die site, als je het omzet van punten naar BTC of van de exchange naar je rekening?
Crypto zien ze toch alleen als vermogen? Kan ook cadeaubonnen krijgen van die punten, dan komt het nooit ergens op een rekening.
#eindbaasAnoniem: 1032405 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:48:
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 409,350,982 #SAND (247,336,767 USD) transferred from unknown wallet to unknown wallethttps://t.co/w7SZasw4pC
— Whale Alert (@whale_alert) 28 maart 2023
[ Voor 11% gewijzigd door Gipsy King op 29-03-2023 19:58 ]
Haha mooi, z'n volgers helpen m nog niet echt..Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:48:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
(x)rektAnoniem: 1032405 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:48:
[ Voor 96% gewijzigd door Gipsy King op 29-03-2023 19:57 ]
Uit betrouwbare bron heb ik dat ARB naar $1,01 gaat. Mij boddie is reddie.Pinsa schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:31:
[...]
Zag het ook net voorbij komen, ARB staat op een heleboel exchanges dat wil ook wat zeggen, #38 al van CMC
Wenn ARB dipje? Wil ook een zakje
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Normaal gaan de henk en ingrids van bitvavo mad op alles wat nieuw gelist is. Deze keer gebeurde er ni veel.resusaapje schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 19:58:
[...]
Uit betrouwbare bron heb ik dat ARB naar $1,01 gaat. Mij boddie is reddie.
Het is op zich geen werk, ik heb plaatjes ergens staan die mensen kopen voor points, een webshop eigenlijk. Maar zo lang als ik het dus op de site laat staan in punten is het geen inkomen. Dan kan ik het daar beter laten staan in sommige gevallen, stel je moet 200 euro belasting betalen over 400 euro crypto en bij de belastingaangifte is het volgend jaar maar 200 waard, dan heb ik niks.twain4me schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 19:31:
[...]
het is gewoon inkomen als je het krijgt in ruil voor werk. dus je moet er belasting over betalen volgens de koers die het heeft op het moment van betalen.
[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 29-03-2023 20:09 ]
Die bron had ik ook al gezienresusaapje schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 19:58:
[...]
Uit betrouwbare bron heb ik dat ARB naar $1,01 gaat. Mij boddie is reddie.
dat is het wel zolang het een geldelijke waarde heeft. eten een auto een boot een kaaswiel staatsloten, kadobonnen het kan allemaal inkomen zijn. alleen is het voor het eerste stukje doorgaans vrijgesteld zodat je elkaar kadootjes kan geven op een verjaardag.JDx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 20:08:
[...]
Het is op zich geen werk, ik heb plaatjes ergens staan die mensen kopen voor points, een webshop eigenlijk. Maar zo lang als ik het dus op de site laat staan in punten is het geen inkomen. Dan kan ik het daar beter laten staan in sommige gevallen, stel je moet 200 euro belasting betalen over 400 euro crypto en bij de belastingaangifte is het volgend jaar maar 200 waard, dan heb ik niks.
Nu dacht ik, ik laat gewoon alles meteen omzetten in crypto en laat het staan tot whenever, het is gratis geld, wat heb je te verliezen. Als BTC verdubbelt is dat mooi, halveert het maakt het ook niet uit. Maar je kan dus mogelijk meer belasting moeten betalen dan het waard is.
[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 29-03-2023 20:14 ]
Ok, ik dacht crypto is crypto, pas als het daadwerkelijk in euro's naar je rekening gaat is het inkomen.twain4me schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 20:10:
[...]
dat is het wel zolang het een geldelijke waarde heeft. eten een auto een boot een kaaswiel staatsloten, kadobonnen het kan allemaal inkomen zijn. alleen is het voor het eerste stukje doorgaans vrijgesteld zodat je elkaar kadootjes kan geven op een verjaardag.
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 29-03-2023 20:14 ]
zoals ik al aangaf kan alles inkomen zijn. het gaat om de waarde die het heeft of het moet een gift zijn, maar daar zitten ook weer regels aan.JDx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 20:14:
[...]
Ok, ik dacht crypto is crypto, pas als het daadwerkelijk in euro's naar je rekening gaat is het inkomen.
bedrijf beginnen dan kan je het aftrekken en de btw terug vragen.JDx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 20:14:
[...]
Omdat je ook tussentijds nog weer kosten voor een abonnementen van de site en een videokaart kwijt bent.
crypto moet je voortaan mee rekenen als een soort 'aandeel'JDx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 20:14:
[...]
Ok, ik dacht crypto is crypto, pas als het daadwerkelijk in euro's naar je rekening gaat is het inkomen.
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 29-03-2023 21:14 ]
Excellence does not require perfection.
It's happening 🎊
— timbeiko.eth (@TimBeiko) 28 maart 2023
Shapella is scheduled on mainnet for epoch 194048, scheduled for 22:27:35 UTC on Apr. 12, 2023 📆
Client releases compatible with the upgrade are listed in the announcement below 👇https://t.co/I0hSv9lnjz
Trust me when I say this is only the beginning.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Ha je bent me net voor. Bob altijd goedTaro schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 22:07:
Good ol' Bob's nieuwe editie:
[YouTube: A New Season]
#bullish
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 22:13:
In de Binance app al maanden last van het feit dat de actuele koers van een tradingpair niet ververst wordt in de trading pair overzichtlijsten, bijvoorbeeld mijn favorieten of spot.
Pas wanneer ik de chart open bij een trading pair zie ik de daadwerkelijke koers.
Vet irritant.
Wel een first world probleempje natuurlijk, daar ben ik me van bewust.
Toch erger ik me kapot aan die kermis kut toko.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Euhm. Hij heeft ook DOT jesTaro schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 22:15:
[...]
![]()
Hoezo heb jij favorieten of meerdere tradingpairs? Je bent toch Bitcoin maximalist?
UberLurker Departement #GG.
Nee joh, ik heb meer soorten shitcoins dan een gemiddelde exchangeTaro schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 22:15:
[...]
![]()
Hoezo heb jij favorieten of meerdere tradingpairs? Je bent toch Bitcoin maximalist?
Ach hoeveel shitcoins mensen hebben maakt niet zoveel uit. Zolang er maar 1 is die al onze chill aandacht krijgt en meer Henks en Ingrids crypto in trekt. BTC ftw!Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 22:32:
[...]
Nee joh, ik heb meer soorten shitcoins dan een gemiddelde exchange
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit zijn de momenten waarop je serieuze reacties achterwege moet laten en gewoon mee moet doen...
Oh…Taro schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 22:39:
[...]
Dit zijn de momenten waarop je serieuze reacties achterwege moet laten en gewoon mee moet doen...
Ze is ook van alle markten thuis he...
De database wordt steeds groter...
welk pair trade je met luna dan?Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 22:13:
In de Binance app al maanden last van het feit dat de actuele koers van een tradingpair niet ververst wordt in de trading pair overzichtlijsten, bijvoorbeeld mijn favorieten of spot.
Pas wanneer ik de chart open bij een trading pair zie ik de daadwerkelijke koers.
Vet irritant.
Wel een first world probleempje natuurlijk, daar ben ik me van bewust.
Toch erger ik me kapot aan die kermis kut toko.
En ik heb er nog veeeeuuuul meerTaro schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 23:35:
[...]
De database wordt steeds groter...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
TUSD uiteraard.
ah daar zal BTC ook wel mee in het lijstjes staan dan.
Hoe heb ik deze nog niet eerder kunnen posten...Skrunsies schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 23:42:
[...]
En ik heb er nog veeeeuuuul meer![]()
Nou laatste dan. Speciaal voor @YES
[Afbeelding]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Heb jij daar geen vakkundig personeel voor in dienst ?sh4d0wman schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 04:55:
Oh, jullie slapen? Hoe trade je dan in hemelsnaam?
[Afbeelding]
NeeDeman23 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 04:57:
[...]
Heb jij daar geen vakkundig personeel voor in dienst ?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
[ Voor 11% gewijzigd door Gipsy King op 30-03-2023 07:40 ]
klik ff 2 pagina's terugdudescool schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 07:16:
Oom Bob Loukas heeft weer een nieuwe video geplaatst.
YouTube: A New Season
elke dag wakker worden met Gal Gadot zal ik geen nee tegen zeggenYES schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 23:36:
Ja, lekker origineel allemaal.
Een goedemorgen zonder zorgen.Kol Nedra schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 07:54:
[...]
elke dag wakker worden met Gal Gadot zal ik geen nee tegen zeggen![]()
29.2k is een belangrijk weerstandsniveau uit het verleden, dus ik vrees dat we daar nog wel een paar keer tegenaan moeten kloppen om er doorheen te raken. Zeker met dit volume. En daarboven zit een soort van niemandsland... dus als ie er doorheen gaat stuitert ie weer terug op die lijn... (als je puur naar TA kijkt)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
lekker hoor.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
anti elppa schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:19:
[...]
lekker hoor.
sowieso begint dat ene mens (ken er niet) me beetje tegen te staan. Vind er ook niet heel bijzonder ook. Niet mijn type. Oke oke, zou mijn hond er niet aftrappen, maar das dan ook het enige
*waiting for ban*
Ow zijn die er ook, ik heb juist laag ingekocht om nu te hodlenGelukszoekr schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:23:
Mooi dit. Dit is de tijd van de hodlers. Ik denk dat veel mensen op de rit van 20k naar 30k verkocht hebben in de hoop goedkoper weer terug in te stappen.
Buy, hodl, 100k in 2025.
Wie is dat?. Nieuwe Bitcoin mevrouw met een yubtub kanaal ofzo?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik dacht eerst (door de naam) dat het een of anderer Troll was uit Lord of the Rings ofzo....FijneKerst schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:44:
[...]
Oh het is een aktriesse?elektriekert schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:49:
[...]
Ik dacht eerst (door de naam) dat het een of anderer Troll was uit Lord of the Rings ofzo....
Het tegendeel is waar
Wel eens gehoord van Polkadot? Dus DOT ?FijneKerst schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:44:
[...]
Ik ben te lang weggeweest blijkbaar...... ik mis de jaapio babeskernie schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:53:
Gal is ondertussen een beetje het boegbeeld geworden hier (niet geheel onterecht).
Dan ben je inderdaad heul lang weg geweest...FijneKerst schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:58:
[...]
Ik ben te lang weggeweest blijkbaar...... ik mis de jaapio babes
FijneKerst schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:44:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Is dat een Alias van Plan B? Maar dan omgekeerd..Don Guacamole schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:05:
Iemand zin om Capo te hunten?
[Afbeelding]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
I would if I couldDon Guacamole schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:05:
[Afbeelding]
Don Guacamole schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:05:
[Afbeelding]
The main reason for this bounce from the lows is a liquidity gap formed after the FTX crash that has been filled thanks to an initial bounce with from BUSD + USDC mint and the squeeze of late shorts, plus traditional markets recovering too. Smart money is not buying.
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 29 maart 2023
Bitcoin is…
Sorry what?.... "is niet meer" in de zin van ....Skrunsies schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:59:
[...]
Dan ben je inderdaad heul lang weg geweest...
Jaapio is niet meer
Ik ben wel benieuwd wat er achter je 130 berichten schuil gaat
Bitcoin - A weapon of mass disruption
neenee, relax, hij is slechts @Anoniem: 1032405FijneKerst schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:21:
[...]
Sorry what?.... "is niet meer" in de zin van ....![]()
![]()
[ Voor 13% gewijzigd door resusaapje op 30-03-2023 09:50 ]
Haha, geen idee, had de screen ergens anders vandaan geplukt.Gelukszoekr schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:26:
[...]
Ik ben wel benieuwd wat er achter je 130 berichten schuil gaat
[ Voor 46% gewijzigd door Darrell op 30-03-2023 09:33 ]
Nee hij is verwijderd(69)FijneKerst schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:21:
[...]
Sorry what?.... "is niet meer" in de zin van ....![]()
![]()
Slome...
Het lijkt de tweakers frontpage wel wanneer er crypto nieuws isDarrell schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:30:
[...]
Haha, geen idee, had de screen ergens anders vandaan geplukt.
Maar zijn comments op het artikel zelf. 346 inmiddels.
Is dat het broertje van A87?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Waarom weet jij dat nummer uit je hoofd?
Waarschijnlijk staat die naam maandelijks op het afschrift van zijn betaalde YouTube memberships. Hier ook trouwensresusaapje schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:50:
[...]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Omdat we niet allemaal debiel zijnresusaapje schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:50:
[...]
Oja, dat was het!sh4d0wman schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:52:
[...]
Omdat we niet allemaal debiel zijn![]()
Hij is het niet, hij is die BCH shiller! kainiak ofzo
* sh4d0wman rentttttt
[ Voor 7% gewijzigd door elektriekert op 30-03-2023 09:55 ]
Komt nog wel eens voorbij hierresusaapje schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:50:
[...]
Ssssstt!twit schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:52:
[...]
Waarschijnlijk staat die naam maandelijks op het afschrift van zijn betaalde YouTube memberships. Hier ook trouwens
Oooh pfew .... ik schrok al.resusaapje schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:27:
[...]
neenee, relax, hij is slechts @Anoniem: 1032405
net zoals @Gelukszoekr een restatpadder is en A87 nu @Ryderr heet
Ik hoop dat hij op fok helegaar gelukkig is:
A87 schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:40:
Net weer een mail adres gehackt van mij terwijl ik alles nieuwe wachtwoorden heb gegeven
Heb natuurlijk crypto op een EXterne cold wallet. Zag zelfs dat iemand op mijjn facebook zat en tradingview
Ik zou iedereen zeggen pas op op internet
Ouwe Jaapio is een heerlijke dramaqueen. Als iets niet gaat zoals hij wil, slaat hij met deuren, gooit wachtwoorden weg en gaat in een hoekje zitten mokken. Om dan tot de conclusie te komen dat hij ook andere mensen nodig heeft naast zijn moeder. Dan komt er een nieuw account met een volgnummer. Hij zit nu op accountnummertje 69. Kan je nagaan hoezeer hij van ons houdt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq