gelukt maar kan nu niks wegsturen ? wtf is dit nou weer? lol
volgens mn metamask in browser staat erbij maar op mn telefoon zelfde metamask niet en op arbiscan ook niet , thanks dude
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2023 15:10 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
gelukt maar kan nu niks wegsturen ? wtf is dit nou weer? lol
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2023 15:10 ]
Leuk! Woon in de buurtGelukszoekr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:13:
Ik kwam deze zojuist tegen, Misschien wel gezellig
https://www.meetup.com/zw...oRsvp=true&isFromReg=true
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Excellence does not require perfection.
Blijkbaar wonen hier nog best wel wat users in de buurt van Zwolle
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ruim begrip hoor, laten we zeggen binnen een straal van 40 kmGelukszoekr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:16:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja, alle FriezenGelukszoekr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:16:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
LTC is echt niks mis mee, heb het regelmatig gebruikt om het te verplaatsen naar een andere exthange. omdat het sneller gaat dan via BTC network. uiteindelijk dan weer terug naar BTC of bijv naar stablecoin en dan vervolgens te gebruiken met de Binance-kaartVis schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:32:
[...]
Beter doe jij je huiswerk even goed want de founder Charlie Lee heeft destijds alleen zijn eigen geminede LTC verkocht waar iedereen vrij in is, en daarna altijd aan het project verder gewerkt en beter gemaakt.
Dit is juist commitment ten top.
Als het een scammer was was die allang vertrokken.
Dat die coin relevant is moet nog blijken, maar zodra het Bitcoin netwerk overvol begint te raken door de hoge fee's en als block tijden langer gaan duren zul je merken dat je een alternatief nodig gaat hebben. Als er een alt is waar ik in geloof dat die over 10 jaar nog bestaat is het LTC.
Zelfs Saylor geeft LTC een plekje in de toekomst
Check de 1e minuut.
[Video: title]
nothing stops this train
[ Voor 34% gewijzigd door Ryderr op 23-03-2023 16:25 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
"Niks aan de hand mensen, rustig doorlopen! En als het later toch anders uitpakt, dan had ik al gezegd dat ik het niet weet!"Banken in Europa staan er goed voor. En de problemen die Amerikaanse regionale banken en het Zwitserse Credit Suisse de kop kostten, spelen hier niet. Dat is de belangrijkste boodschap van DNB-president Klaas Knot vandaag, al zegt hij ook: "Ik weet natuurlijk niet wat ik niet weet".
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
huh? sellen?Mr Ronman schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:06:
Everybody panic sold? pamp eet.
nothing stops this train
Dit.... mja. Dan maar 50-50 BTC/ ASTR(die nu laag staat, relatief dan wel). Het is wat het isGelukszoekr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:12:
Moet dat nou? Morgen is het pas payday...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Lekker van af blijven zou ik zeggen. Kijk voor de vergelijking eens naar ICP. Ook een grote nieuwe release nog niet zo heel lang geleden.Don Guacamole schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:20:
Hmm ik twijfel, heb wel interesse om ARB toe te voegen aan m’n pf, alleen wat is de juiste prijs om te kopen. Dat weet niemand natuurlijk maar $1,32 is nog behoorlijk verschil met tussen $0,50-$1.00..
Gezien het feit dat het een gratis airdrop was maar ff wachten.. en de boot even missen wellicht
Gewoon in 1x door naar 32k, hebben we dat vast gehad en mogen er weer babes gepost wordensjorremans schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:16:
Aardig volume ook, slachten die 28.6K!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mooi man. Je weet toch donder-dip-dag?Gelukszoekr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:12:
Moet dat nou? Morgen is het pas payday...
ICP bagholder hierGelukszoekr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:21:
[...]
Lekker van af blijven zou ik zeggen. Kijk voor de vergelijking eens naar ICP. Ook een grote nieuwe release nog niet zo heel lang geleden.
kijk eens naar: dikke inflatie bij ByBit launchpool komende weekDon Guacamole schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:20:
Hmm ik twijfel, heb wel interesse om ARB toe te voegen aan m’n pf, alleen wat is de juiste prijs om te kopen. Dat weet niemand natuurlijk maar $1,32 is nog behoorlijk verschil met tussen $0,50-$1.00..
Gezien het feit dat het een gratis airdrop was maar ff wachten.. en de boot even missen wellicht
nothing stops this train
Verwijderd
Don Guacamole schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:20:
[ Voor 8% gewijzigd door DaWayne op 23-03-2023 16:57 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Beterschap.anti elppa schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:57:
Erg lekker dit. Nu ff door rammen. Mijn long prutteld ook rustig door.
En kan de bitcoin bodem vis challenge forum gesloten worden. Ik, en een paar andere hebben voorspeld dat de bodem al geweest is.DutchCrownNL schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:25:
[...]
Gewoon in 1x door naar 32k, hebben we dat vast gehad en mogen er weer babes gepost worden
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Maktub
Il Capo has SpokenMrMrq schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 17:14:
Nou mannen, ik kijk het nu zo’n paar maanden aan…
Maar dit moet één van de grootste bear traps zijn die ik ooit heb gezien.
Despite all the noise, I know that the vast majority of those who follow me are genuine and good people. And these deserve an update:
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 19 maart 2023
This time away from Twitter has been very good and necessary. I'm totally fine, enjoying my personal life. Thank you to everyone who has shown…
[ Voor 18% gewijzigd door Gipsy King op 23-03-2023 17:23 ]
Je ledger koppelen aan metamask, daar de Arbitrum chain toevoegen en dan bridgen naar mainnet (https://bridge.arbitrum.io/).DaWayne schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:57:
Oops kak. Ik heb mijn ARB deels omgezet in ETH op Arbitrum mainnet.
Die heb ik gestuurd naar mijn ledger, waarbij ik vergeten ben te bridgen naar ETH mainnet...
Ledger ondersteund nog geen Arbitrum.
Iemand een idee hoe ik deze het makkelijkst kan recoveren?
Ik zou zelf in zo'n geval proberen je Ledger te verbinden met Metamask volgens de instructies van Ledger zelf, door het Arbitrum netwerk toe te voegen in MetamaskDaWayne schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:57:
Oops kak. Ik heb mijn ARB deels omgezet in ETH op Arbitrum mainnet.
Die heb ik gestuurd naar mijn ledger, waarbij ik vergeten ben te bridgen naar ETH mainnet...
Ledger ondersteund nog geen Arbitrum.
Iemand een idee hoe ik deze het makkelijkst kan recoveren?
Dat dacht hij ook...
Do Kwon arrested in Montenegro 👇https://t.co/VYqhMdN15g
— CryptoLaw (@CryptoLawUS) 23 maart 2023
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 23 maart 2023
[ Voor 8% gewijzigd door Gipsy King op 23-03-2023 17:40 ]
Verwijderd
Loose YourselfVerwijderd schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 17:38:
Toch maar lekker die gratis muntjes verkocht voor 1,367,deze 5k gaat natuurlijk in een shitcoin
Mwoa.. op de 15m chart ziet het er vrij beangstigend uit momenteel
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 7% gewijzigd door Ryderr op 23-03-2023 18:38 ]
En hij heeft nogal een flinke lading schuld natuurlijk. Zal vast ook wel mee spelenRyderr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 18:37:
He aint wrong
[Afbeelding]
Pump it (na morgen, fiat airdrop jullie weten)
Maktub
[ Voor 83% gewijzigd door Kol Nedra op 23-03-2023 18:58 ]
nothing stops this train
timing van de banken crisis komt goed uit zo nietwaar? kunnen ze als redmiddel cbdc invoerenMrMrq schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 18:55:
Uit een Ruimtelijke verkenning 2023 van het Planbureau voor de leefomgeving:
"Het Rijk introduceert een ‘planeetpuntensysteem’: een jaarlijks budget voor iedereen, te besteden aan leefomgevingsonvriendelijk gedrag, niet overdraagbaar en niet verhandelbaar."
Brace yourself, geoormerkt geld is coming.
nothing stops this train
Never waste a good crisisKol Nedra schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 19:02:
[...]
timing van de banken crisis komt goed uit zo nietwaar? kunnen ze als redmiddel cbdc invoeren
Normaal gesproken mag je dan een burgeroorlog verwachten maar iedereen is inmiddels al dusdanig gebrainwashed dat het gros het nog een logische maatregel zal vinden ook.MrMrq schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 18:55:
"Het Rijk introduceert een ‘planeetpuntensysteem’: een jaarlijks budget voor iedereen, te besteden aan leefomgevingsonvriendelijk gedrag, niet overdraagbaar en niet verhandelbaar."
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 63% gewijzigd door Don Guacamole op 23-03-2023 19:14 ]
'Wilt u er glijmiddel bij of niet?'Kol Nedra schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 19:02:
[...]
timing van de banken crisis komt goed uit zo nietwaar? kunnen ze als redmiddel cbdc invoeren
— CelerNetwork (@CelerNetwork) 23 maart 2023
Toelatingseisen waren in verleden wat milder voor dit topic of niet? Nu één van de standaard vragen die vrouw, fout antwoord en premaban.
morgen 1 CELR = $1 👌Darrell schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 19:27:
[Twitter]
[Afbeelding]
Dit zijn pas announcements. Kan Justin Sun nog een puntje aan zuigen.
nothing stops this train
Ik lees bla bla bla bla kan Gal Gadot nog een puntje aan zuigen..Darrell schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 19:27:
[Twitter]
[Afbeelding]
UberLurker Departement #GG.
Skrunsies schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 19:30:
[...]
Ik lees bla bla bla bla kan Gal Gadot nog een puntje aan zuigen..
Tyf op met die foto’s van die meid. Kan aan niks anders meer denken
Ik vroeg me af waar je het vandaan had, hier dus: https://www.pbl.nl/public...ing-van-nederland-in-2050MrMrq schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 18:55:
Ik geef de mensen graag de kans voor DYORDacuuu schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 19:37:
[...]
Ik vroeg me af waar je het vandaan had, hier dus: https://www.pbl.nl/public...ing-van-nederland-in-2050
https://www.pbl.nl/sites/...ederland-in-2050-4832.pdf
Maktub
[...]
nothing stops this train
Ergens snap ik het wel, die meid in je hoofd, je wordt wakker midden in de nacht, je loopt vervolgens tegen de muur aan omdat die drank weer net iets te lekker smaakte, en weer na HA om de bende te laten controleren. Crisis nummer 2, huisartsen hebben altijd koude handen
[...]
T staat er nog echt in ook in het PBL rapport wtfMrMrq schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 18:55:
Het is masturberen, denk eens om je spelling!
Dan zal mevrouw Gadot binnenkort wel een omgevingsverbodje voor je aan gaan vragen gok ik zo.Skrunsies schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:11:
[...]
Ben niet zo van de woorden. Maar meer van de daden
YES schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:12:
[...]
Dan zal mevrouw Gadot binnenkort wel een omgevingsverbodje voor je aan gaan vragen gok ik zo.
Zal er niet teveel van verwachten, heel CT post hetzelfde momenteel. Wel benieuwd wat het betekend.Darrell schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 19:27:
[Twitter]
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja ik zag het. Was ook een beetje sarcastisch bedoeld.Vis schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:31:
[...]
Zal er niet teveel van verwachten, heel CT post hetzelfde momenteel. Wel benieuwd wat het betekend.
Ga dan voor Digibyte, 5 mining algoritmes en een blauw logo!Vis schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:32:
[...]
Beter doe jij je huiswerk even goed want de founder Charlie Lee heeft destijds alleen zijn eigen geminede LTC verkocht waar iedereen vrij in is, en daarna altijd aan het project verder gewerkt en beter gemaakt.
Dit is juist commitment ten top.
Als het een scammer was was die allang vertrokken.
Dat die coin relevant is moet nog blijken, maar zodra het Bitcoin netwerk overvol begint te raken door de hoge fee's en als block tijden langer gaan duren zul je merken dat je een alternatief nodig gaat hebben. Als er een alt is waar ik in geloof dat die over 10 jaar nog bestaat is het LTC.
Zelfs Saylor geeft LTC een plekje in de toekomst
Check de 1e minuut.
[Video: title]
Geloof dat het gerelateerd is aan zkSync network. Zie ook hun website en het plaatje op hun homepage https://zksync.io/. Dat Celer dit ook post als bridge protocol past dan ook in dit verhaal. Net als Argent bijvoorbeeld met hun zkSync wallet. Wellicht airdrop?Darrell schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 19:27:
[Twitter]
[Afbeelding]
Verwijderd
toch weer een kleine FOMOjvel92 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:57:
[...]
Geloof dat het gerelateerd is aan zkSync network. Zie ook hun website en het plaatje op hun homepage https://zksync.io/. Dat Celer dit ook post als bridge protocol past dan ook in dit verhaal. Net als Argent bijvoorbeeld met hun zkSync wallet. Wellicht airdrop?![]()
[Afbeelding]
Dikke tech. Je weet toch.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:07:
Mooi om te zien dat airdrops weer helemaal terug zijn van weggeweest, na de tijd van compound liquidity providing met hoge Annual Percentage Yield.
Nog even en de Bitcoin fountains komen weer via de inbel verbinding door je firewall.
En het kwam weer uitScuL schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:17:
[...]
LTC is inderdaad vaak een voorbode. Laten we het hopen
[ Voor 38% gewijzigd door ScuL op 23-03-2023 21:18 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Hey, een groene paal!
Altijd leuk, jezelf citerenScuL schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:16:
[...]
En het kwam weer uit
Snelle analyse voor de ochtend;
SPX en NASDAQ beiden op support.
SPX bounce op de MA99D
NASDAQ ver daarboven
De dump van 28700 terug naar 27900 kwam door het inkakken van de beurzen
Crypto blijft overwegend bullish ik denk dat 29k niet ver weg is.
LTC is een zeer ondergewaardeerd project. Het is makkelijk om wholecoiner te zijn (lol), het is supersnel, lage transactiefees en zeer geschikt voor online aankopen om die redenen (beter dan BTC/ETH). Ook bestaat het al jaren, is een soort mammoet en gaat voorlopig ook niet meer weg. Als LTC terug gaat naar ATH vanaf dit niveau kun je een 4x maken met weinig moeite en gezeur.Kol Nedra schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:46:
[...]
LTC is echt niks mis mee, heb het regelmatig gebruikt om het te verplaatsen naar een andere exthange. omdat het sneller gaat dan via BTC network. uiteindelijk dan weer terug naar BTC of bijv naar stablecoin en dan vervolgens te gebruiken met de Binance-kaart
LTC was nooit offline geweest op Bitvavo, TRX of XLM wel, dus LTC was meer mijn favoriet
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ltc zit ook sinds 2013 in mijn mandje. Chikun ariseScuL schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:34:
[...]
LTC is een zeer ondergewaardeerd project. Het is makkelijk om wholecoiner te zijn (lol), het is supersnel, lage transactiefees en zeer geschikt voor online aankopen om die redenen (beter dan BTC/ETH). Ook bestaat het al jaren, is een soort mammoet en gaat voorlopig ook niet meer weg. Als LTC terug gaat naar ATH vanaf dit niveau kun je een 4x maken met weinig moeite en gezeur.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Buy high sell lowSkrunsies schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:44:
Een tijd geleden meerdere flinke DOT aankopen gedaan en ze naar de Ledger gestuurd. Toch achteraf gezien redelijk kut getimed en nu al een -x8![]()
Insert meme, you did not so good…
Skrunsies schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:44:
Een tijd geleden meerdere flinke DOT aankopen gedaan en ze naar de Ledger gestuurd. Toch achteraf gezien redelijk kut getimed en nu al een -x8![]()
Insert meme, you did not so good…
[ Voor 4% gewijzigd door resusaapje op 23-03-2023 22:58 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq