“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heeft hij zijn duim af moeten snijden
XRP = trash
So far so good....
[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 22-03-2023 21:56 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Naar bed nu iedereen morgen gewoon weer moet werken omdat de bullrun is afgelopen..anti elppa schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 23:24:
Wat is het stil hier. Iedereen gehunt ofzo?
Zero.
Als dat maar goed gaat...
JUST IN: 🇺🇸 SEC sends Coinbase Wells Notice, warning of potential federal securities law violations.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 22 maart 2023
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Altijd fijn hoe ze dat soort dingen mooi timen en dan de FUD eruit gooien tijdens de Fed announcementsanti elppa schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:06:
[...]
Dat nieuws is halve dag oud.
Dit is 100% een gecoördineerde actie en komt bij margin traders vandaan. Niet spot.
Bounce vanaf hier zou ik van staan te kijken
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Today we charged crypto entrepreneur Justin Sun and three of his wholly-owned companies for the unregistered offer and sale of crypto asset securities Tronix and BitTorrent.
— U.S. Securities and Exchange Commission (@SECGov) 22 maart 2023
Read more:https://t.co/4tXgKNof6Q
:strip_exif()/f/image/Tf3vPQyqP35WOv7YW0VzU3vp.jpg?f=fotoalbum_large)
ja was een hele mooi actie.ScuL schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 23:41:
[...]
Altijd fijn hoe ze dat soort dingen mooi timen en dan de FUD eruit gooien tijdens de Fed announcements
We zijn iig exact tot op de bovenkant van het november kanaal gekomen en gebounced. Perfect imo. Mijn SL op mijn long stond er een stukje onder en heeft het dus gelukkig overleeft.
Nu eens zien wat er gaat gebeuren.
Grappig detail was wel dat terwijl powell zijn leugens stond te verkondigen mbt de banken, Yellen ff heel erg duidelijk gemaakt heeft dat kleine banken niet verzekerd zijn......Je zag dat direct ook terug in de stonk koersen van kleine banken....
Bizar toch, dat ze elkaar zo tegenspreken. Je zou toch verwachten dat die mensen samen overleggen, of ben ik nu heel naïef?anti elppa schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 06:50:
[...]
ja was een hele mooi actie.
We zijn iig exact tot op de bovenkant van het november kanaal gekomen en gebounced. Perfect imo. Mijn SL op mijn long stond er een stukje onder en heeft het dus gelukkig overleeft.
Nu eens zien wat er gaat gebeuren.
Grappig detail was wel dat terwijl powell zijn leugens stond te verkondigen mbt de banken, Yellen ff heel erg duidelijk gemaakt heeft dat kleine banken niet verzekerd zijn......Je zag dat direct ook terug in de stonk koersen van kleine banken....
dat is ook gruwelijk bizarAfca_020 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 07:05:
[...]
Bizar toch, dat ze elkaar zo tegenspreken. Je zou toch verwachten dat die mensen samen overleggen, of ben ik nu heel naïef?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nee hoor dit werkt echt, ik had tanky gratis bij mijn vorige zorgverzekering.
In een jaar easy 200€ bespaard op tanken
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Gemiste kans, men had een aankondiging van de aankondiging van de verwachte aanklacht moeten doen. Toch Justin? Met zijn Tron

Ha, had ik hem als maxi toch fout
Maar dat was te verwachten. Ik zit er niet in voor de tech maar de b...

(Alvast de 30k)
@ScuL historic low lijkt 72. Dus de moeder aller vragen: gaan we dat breken?

[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 23-03-2023 07:57 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
This is THE way
Excellence does not require perfection.
Kol Nedra schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 14:24:
[...]
laat haar maar naar mij komen, ik weet er wel raad mee
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3hA08pWWu9u4zrPtJZvd7QaP.jpg?f=user_large)
Maktub
Het was een grapjeKhaelos schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 07:30:
[...]
Nee hoor dit werkt echt, ik had tanky gratis bij mijn vorige zorgverzekering.
In een jaar easy 200€ bespaard op tanken
Wat is het verdienmodel?
Geen idee, ik gok persoonlijke gegevens?elektriekert schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 08:04:
[...]
Het was een grapje,
Wat is het verdienmodel?
Veel verder offtopic kunnen we waarschijnlijk niet gaan, maar in het verlengde hiervan:

Dat valt mee, want diverse werken van Jeroom zijn verkocht als NFT.Ray_ schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 08:28:
[...]
Veel verder offtopic kunnen we waarschijnlijk niet gaan, maar in het verlengde hiervan:
[Afbeelding]
“Het is de eerste keer in 45 jaar dat mijn originele werken te koop zijn. Dit betekent dat mijn fans 45 jaar de tijd hebben gehad om te sparen”, zegt Jeroom.”
Maktub
Geweldige humor is datMrMrq schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 08:46:
[...]
Dat valt mee, want diverse werken van Jeroom zijn verkocht als NFT.
“Het is de eerste keer in 45 jaar dat mijn originele werken te koop zijn. Dit betekent dat mijn fans 45 jaar de tijd hebben gehad om te sparen”, zegt Jeroom.”

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lvloEhT6S7ryPHVZwvKbaziM.jpg?f=user_large)
@sh4d0wman
[ Voor 22% gewijzigd door Alpina op 23-03-2023 08:50 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Bitcoin - A weapon of mass disruption
RabobankCornermanNL schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 09:34:
Ik ben toch benieuwd welke bank de volgende is, blijkbaar zijn er nog kandidaten zat.
Hoe zou de sperma bank er voorstaan?CornermanNL schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 09:34:
Ik ben toch benieuwd welke bank de volgende is, blijkbaar zijn er nog kandidaten zat.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Toch wat verbaast over deze move, zeker na de fed meeting van gister. Hoe verklaar jij dit? DXY stond natuurlijk relatief best hoog.
Naar mijn mening mogen we nu weer een beetje met een schuin oog naar de S&P 500 gaan kijken.
De daily close gister was zo goed als op de 200 day. Futures herstellen zich tot nu toe best ok (0,65% in de plus atm).
Ondanks dat BTC de afgelopen tijd zijn eigen ding deed verwacht ik wel weer meer (negatieve) correlatie als de belangrijke beurzen uit de VS verder naar benden duiken en echt onder de 200 day komen en sluiten.
[ Voor 3% gewijzigd door iceblack24 op 23-03-2023 09:46 ]
Lekker weer richting die 0.03 cent aan het kruipen, dikke tech op de Zero Knowledge trein gestapt.
Wen 20 cents?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wellicht Seats and SofasCornermanNL schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 09:34:

Ok O.T.
Zullen Nederlandse banken hier ook voor moeten vrezen, of zijn die sowieso gedekt door vadertje staat?
genoeg, ze zien er zelfs brood mee: ze zullen financieerd worden door overheid. hyperinflatie volgend jaar of de jaar eropCornermanNL schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 09:34:
nothing stops this train
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 23-03-2023 10:40 ]
nothing stops this train
Zou hier de uitspraak 'skin in the game' vandaan komen denk jeVis schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:25:
[Afbeelding]
Nu krijgen de bankiers bonussen voor dezelfde praktijken, klein verschil.
Verwijderd
Hoop dat het allemaal goed gaat, heb nog een ton op de bank staan...anti elppa schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:46:
banken dumpen iig weer. ING alweer -2,4%
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/R4V8fIQtVY84AK4Xv8vyBntk.jpg?f=user_large)
Ik heb in mijn charts ook de Bullmarket Support Band en dat soort indicatoren aan staan op de SPX en NASDAQ en wat dat betreft zitten de traditionele beurzen nog steeds in bullish gebied. SPX rond de 4000 punten of net eronder en NASDAQ rond de 12k is goed nieuws voor crypto.iceblack24 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 09:44:
[...]
Toch wat verbaast over deze move, zeker na de fed meeting van gister. Hoe verklaar jij dit? DXY stond natuurlijk relatief best hoog.
Naar mijn mening mogen we nu weer een beetje met een schuin oog naar de S&P 500 gaan kijken.
De daily close gister was zo goed als op de 200 day. Futures herstellen zich tot nu toe best ok (0,65% in de plus atm).
Zoals ik het zie heeft de kleine rate hike eigenlijk weinig impact gehad op de beurzen, behalve de banken is er verder weinig aan de hand. Tuurlijk zie je kortstondig een rode kaars omdat het vooruitzicht voor de rest van het jaar niet zo prettig is voor investeerders, maar het is niet zo dat we een mega dump zagen. Het sentiment op de beurzen lijkt "neutraal" en dat is gunstig voor crypto.
Ik denk dat de dump van de DXY meer te verklaren is dat mensen hun kapitaal verschuiven in langetermijnsinvesteringen zoals bijv. goud (bijna +9%)
hahahahah heerlijk!!!!Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:03:
[...]
Hoop dat het allemaal goed gaat, heb nog een ton op de bank staan...
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
LTC is inderdaad vaak een voorbode. Laten we het hopenroflexx schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:14:
Ltc moon betekent toch btc binnenkort moon?
Ben jij zelf nog geïnteresseerd in ARB? Zo ja heb je een price target?Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:15:
Voor de mensen die ARB eligible zijn en na de claim willen sellen, pre-approve alvast je spend in Uniswap zodat je sneller bent.
Verwijderd
15$zwembroek schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:27:
[...]
Ben jij zelf nog geïnteresseerd in ARB? Zo ja heb je een price target?
Ik verkoop boven de 2$ en koop 0.8 - 1.2. Ben erg benieuwd naar de Nance wick.zwembroek schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:27:
[...]
Ben jij zelf nog geïnteresseerd in ARB? Zo ja heb je een price target?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
heb je toevallig t contract address ter verificatie?Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:15:
Voor de mensen die ARB eligible zijn en na de claim willen sellen, pre-approve alvast je spend in Uniswap zodat je sneller bent.
Verwijderd
Eerst claimen approven, dan nog naar exchange sturen, duurt wel paar min hoor, maarja de grote exchanges komen toch pas rond 17:00-18:00 dus 4-5 uur de tijd voor sellJedi_Pimp schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:15:
https://arbiscan.io/token...204e64559fe8253a0e49e6548Barracuda6247 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:39:
[...]
heb je toevallig t contract address ter verificatie?
dank, komt overeen met wat ik gevonden had
dan meteen maar mijn tip voor de snelle sellers: meestal raakt het RPC endpoint van metamask overbelast in dit soort piekbelastings perioden. Je kunt je private endpoint creeeren via alchemy, zie https://www.alchemy.com/overviews/private-rpc-endpoint
[ Voor 34% gewijzigd door Barracuda6247 op 23-03-2023 11:47 ]
Die bedragen in de pre list zeggen niet zoveel. De echte koers zie je pas wanneer trading open is.Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:37:
[...]
Ik verkoop boven de 2$ en koop 0.8 - 1.2. Ben erg benieuwd naar de Nance wick.
Boven de $2? Ik moet nog maar zien dat je ze daar voor kwijt raakt. Ik ben benieuwd. Ik blijf er eerst vanaf.
[ Voor 13% gewijzigd door zwembroek op 23-03-2023 11:57 ]
Wat is je tactiek?Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:37:
[...]
Ik verkoop boven de 2$ en koop 0.8 - 1.2. Ben erg benieuwd naar de Nance wick.
Ga je ze via Uniswap proberen te slijten, of verstuur je ze naar Nance om daar te verkopen?
Zal mijn airdrop naar Binance of Bybit sturen en dan de prijsontwikkeling af te wachten. Heb wel verschillende targets in gedachten waarop ik verkoop of bijkoop.
Verwijderd
Verwijderd
Ik voorspel een snelle ban met dit soort shills. Pulsechain valt in dezelfde categorie vieze oplichters als HEX.Lazyke schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:46:
Nog iemand aan het experimenteren met Pulsechain testnet v3?
Psies. Arbitrum wacht ook ik even tot na de airdrop cooldownzwembroek schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:56:
[...]
Die bedragen in de pre list zeggen niet zoveel. De echte koers zie je pas wanneer trading open is.
Boven de $2? Ik moet nog maar zien dat je ze daar voor kwijt raakt. Ik ben benieuwd. Ik blijf er eerst vanaf.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wasdahnou? LTC staat opeens in m'n portfolio top 10roflexx schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:14:
Ltc moon betekent toch btc binnenkort moon?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
LTC/BTC pairing op monthly support, als ie dit vasthoud is moon!resusaapje schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 13:17:
[...]
Wasdahnou? LTC staat opeens in m'n portfolio top 10
op weekly juist resistance, interessant moment
voor mij is alleen BTC pairing interessant, mocht LTC dit volgende maand kunnen vasthouden begin ik ook dca in LTC te kopen met mijn eurootjes
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 23-03-2023 13:22 ]
nothing stops this train
leuk profiel plaatje heb jeLazyke schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 13:44:
LTC is een scam. De founder heeft op het hoogste punt verkocht aan domme 'investeerders'. Dat die coin zelfs nog relevant is snap ik niet
nothing stops this train
Wat voor goals zijn dat van Pulsechain?Lazyke schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:46:
Nog iemand aan het experimenteren met Pulsechain testnet v3?
Net HEX of wat?
Increase Ethereum's value
Ethereum's fees will be lowered by sharing its load.
Enrich ETH users
PulseChain will re-enable priced out use cases: Instead of launching empty, PulseChain brings the ETH system state and ERC20s, this rewards holders and founders of Ethereum based projects.
Enrich ERC20 and NFT users
The launch of PulseChain is the largest airdrop in history. Thousands of Ethereum based tokens and NFTs receive their free PulseChain versions. This new gold rush contains the value discovery of thousands of tokens and NFTs on PulseChain. If you always wanted to be a whale in a certain ERC20 or NFT, maybe now you can be.
Aha, dit duspaul-s83 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 12:59:
[...]
Ik voorspel een snelle ban met dit soort shills. Pulsechain valt in dezelfde categorie vieze oplichters als HEX.

Zie je vorige berichtLazyke schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 13:44:
LTC is een scam. De founder heeft op het hoogste punt verkocht aan domme 'investeerders'. Dat die coin zelfs nog relevant is snap ik niet

Jezus wat een hoop bagger. Doet gewoon pijn aan mn ogen.elektriekert schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:02:
[...]
Wat voor goals zijn dat van Pulsechain?
Net HEX of wat?
Increase Ethereum's value
Ethereum's fees will be lowered by sharing its load.
Enrich ETH users
PulseChain will re-enable priced out use cases: Instead of launching empty, PulseChain brings the ETH system state and ERC20s, this rewards holders and founders of Ethereum based projects.
Enrich ERC20 and NFT users
The launch of PulseChain is the largest airdrop in history. Thousands of Ethereum based tokens and NFTs receive their free PulseChain versions. This new gold rush contains the value discovery of thousands of tokens and NFTs on PulseChain. If you always wanted to be a whale in a certain ERC20 or NFT, maybe now you can be.
Verwijderd
Haha ja damn! Netjeszwembroek schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:07:
Mijn felicitaties gaan uit naar de man die 10.000 ARB had ontvangen. Die heeft nu een gratis ton.
Moet je snel zijn is nu minder dan 70k.zwembroek schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:07:
Mijn felicitaties gaan uit naar de man die 10.000 ARB had ontvangen. Die heeft nu een gratis ton.
GVD FOMO hier, alleen niks gedaan met ARB.zwembroek schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:07:
Snel verkopen dan....dat blijft toch nooit op 10-14 dollar blijven?zwembroek schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:07:
Voorlopig is ARB min of meer uit de lucht en kan ik helemaal niet bij mijn muntjes komen, laat staan ze verhandelen...
https://www.meetup.com/zw...oRsvp=true&isFromReg=true
Tijd voor een nieuwe Bitcoin Meetup dus. Voel je welkom! Beginners, experts, sceptici, enthousiastelingen, iedereen met een interesse in het onderwerp Bitcoin is welkom.
Dit is een informele meeting, we maken kennis met elkaar en praten elkaar bij over de laatste nieuwtjes en helpen nieuwelingen. Er is voldoende tijd om vragen te stellen.
Bij Meneer Jan kun je met bitcoins afrekenen (ook met lightning). Wil je weten hoe dat werkt? of zien hoe wij dat doen? Kom gerust!
Kun je niet komen maar heeft het onderwerp wel je interesse? Word dan lid van Bitcoin Zwolle op Signal (ook als je wél kunt komen natuurlijk!!)
Signal groep "Bitcoin Zwolle" : https://bit.ly/zwollesignal
Heb je zaterdagmiddag 8 april tijd in je agenda, dan meld je aan!
Locatie: Meneer Jan, op de Nieuwe Markt (achter Het Refter en naast "het oude postkantoor")
Adres: Nieuwe Markt 4
8011 PE Zwolle
Ca 10 minuten wandelen van NS Station, auto parkeren kan bijv. op Parkeerplaats Burg. V. Roijensingel
We hopen veel Zwollenaren en enthousiastelingen uit de regio te zien!!!
Aanmelden is niet verplicht maar wel heel erg fijn want dan weet je zeker dat er nog een stoel voor je is.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Als je er zo handig mee bent om 10k arb te krijgen ben je er volgens mij ook wel in thuis om eerder te claimen?DaWayne schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:12:
Lol, eerst moet je kunnen claimen voordat je kan verkopen he
Voorlopig is ARB min of meer uit de lucht en kan ik helemaal niet bij mijn muntjes komen, laat staan ze verhandelen...
Zou kunnen, maar dat is mij in ieder geval (heb er ook veel minder dan 10k) niet gelukt.Alpina schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:13:
[...]
Als je er zo handig mee bent om 10k arb te krijgen ben je er volgens mij ook wel in thuis om eerder te claimen?
/f/image/i8RkYBetDtyT3fWAmmYCf3Rj.png?f=fotoalbum_large)
Probeer ze maar op Binance te krijgen voor als ze daar gelist worden denk ik.
[ Voor 31% gewijzigd door DaWayne op 23-03-2023 14:17 ]
Dat is inderdaad wat ik overal las vergeleken met $OP.zwembroek schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:17:
Ik denk dat die ARB token stabiliseert tussen de 0,50 en 1 dollar.
Present!Gelukszoekr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:13:
Ik kwam deze zojuist tegen, Misschien wel gezellig
[...]
* sh4d0wman ...boor, check. Dremel, check. Koksmes, check. Snijbrander, check. Anon masker, check.
Lambo...... na Zwolle 1 in elke kleur.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bX9GV7A0mRcx4qT1cUMn4E1z.jpg?f=user_large)
Excellence does not require perfection.
Nice! Wil als Zwollenaar daar wel eventjes langsgaan, maarja nu het hier op Tweakers staat vrees ik dan wel voor Makita'sGelukszoekr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:13:
[...]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Beter doe jij je huiswerk even goed want de founder Charlie Lee heeft destijds alleen zijn eigen geminede LTC verkocht waar iedereen vrij in is, en daarna altijd aan het project verder gewerkt en beter gemaakt.Lazyke schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 13:44:
Dit is juist commitment ten top.
Als het een scammer was was die allang vertrokken.
Dat die coin relevant is moet nog blijken, maar zodra het Bitcoin netwerk overvol begint te raken door de hoge fee's en als block tijden langer gaan duren zul je merken dat je een alternatief nodig gaat hebben. Als er een alt is waar ik in geloof dat die over 10 jaar nog bestaat is het LTC.
Zelfs Saylor geeft LTC een plekje in de toekomst
Check de 1e minuut.
[ Voor 9% gewijzigd door Vis op 23-03-2023 15:07 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Eens kijken hoeveel lambo's er te spotten zijn in de binnenstad dan.Gelukszoekr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:13:
[...]
Verwijderd
Ik heb geclaimed via Openocean, gwei handmatig verhogen en hij gaat.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:44:
gewoon dat hele netwerk is stuk eh, besef even, kon je prachtige aanval opzetten. ik claim over paar maanden wel doei
Verwijderd
ja idk hoe dit moetJedi_Pimp schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:58:
[...]
Ik heb geclaimed via Openocean, gwei handmatig verhogen en hij gaat.
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!