nothing stops this train
Ik dacht dat het printer aan was zonder reverse haha Thanks !anti elppa schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:04:
[...]
Hike hike hike.....oh economie gaat niet goed.. .reverse
:fill(white):strip_exif()/f/image/EgDQJ2TCEVRTOf3fcF5j4gXd.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
QFT ??Kol Nedra schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:06:
32k confirmed
Toch?
fed statement:
https://www.federalreserv...es/monetary20230322a1.pdf
[ Voor 22% gewijzigd door iceblack24 op 22-03-2023 19:17 ]
wel veel actie toch, knalde even op en neer en nu vooral de goede kant op.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:04:
Grappig dat de koers van Bitcoin bij die renteverhoging bekendmaking helemaal niet volatiel is.
Geen enkele correlatie.
Mijn take tot nu toe iets minder Hawkish = pump(je)?iceblack24 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:08:
voor de geïnteresseerd hawkish of niet dat is de vraag: https://www.federalreserv...ses/monetary20210616a.htm
Bandbreedte van $600, valt ook wel mee.Mr Ronman schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:08:
[...]
wel veel actie toch, knalde even op en neer en nu vooral de goede kant op.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Het was...Mr Ronman schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:08:
[...]
wel veel actie toch, knalde even op en neer en nu vooral de goede kant op.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ksWBZ0AZyGS8VEwwUUgcKDNz.jpg?f=user_large)
Sarcastisch.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Die .25 wisten we wel. Gaat puur om de toon van meneertje koekepeertje zometeen.toilet_paper schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:08:
De speech om 19:30u kan ook nog wel es voor wat beweging zorgen.
eens.eldeegee schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:14:
[...]
Die .25 wisten we wel. Gaat puur om de toon van meneertje koekepeertje zometeen.
er is al een statement.
Zie: https://www.federalreserv...es/monetary20230322a1.pdf
Maktub
Waar denk je dat Jaapio en Roelie uithangen;)MrMrq schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:18:
Ik weet dat ik hier eigenlijk niet mag shillen, maar dit aanbod zou voor iedereen hier wel eens life changing kunnen zijn!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Jaapio, jezus toen hadden we nog zwart-wit tv's
:fill(white):strip_exif()/f/image/SLTJZ9uBxbxHBa3w6wlElFJn.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik ga nog meer verslavingen erkennen en eraan werken zeker... Je klinkt als mijn vrouwMrMrq schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:18:
Ik weet dat ik hier eigenlijk niet mag shillen, maar dit aanbod zou voor iedereen hier wel eens life changing kunnen zijn!
Excellence does not require perfection.
Moet btc eerst naar 288k, anders kan henk dat nooit betalen.MrMrq schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:18:
Verwijderd
Interessant. Hebben ze ook een eigen token?MrMrq schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:18:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ja raar he, zo dubbel. Die inflatie gaat ook nooit meer echt weg denk ik. Gemeten in de dollar dantwit schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:32:
Ik hoor feitelijk: De printer gaat aan als nodig! Nice
vergeet niet dat er ook steeds meer landen overgaan naar de yuan ipv de dollar als ruilmuntjeiceblack24 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:34:
[...]
Ja raar he, zo dubbel. Die inflatie gaat ook nooit meer echt weg denk ik. Gemeten in de dollar dan
nothing stops this train
Ze zeiden wel dat ik een soort contract moest tekenen als ik smart was, en dat ik dan locked zou zijn.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:30:
[...]
Interessant. Hebben ze ook een eigen token?
Ticked all my crypto boxes.
Maktub
eerste buy target is gehit, vind het helemaal mooi
nothing stops this train
Ideale situatie(maar altijd zo geweest). Absurd als je er bij stilstaat inderdaadKol Nedra schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:36:
blijft grappig dat ze het doodnormaal vinden een inflatie van 2% per jaar.
Hij heeft de reet van @zwembroek zeker over het hoofd gezien
Zijn dat opstartende raketmotoren?
Ik mag die man wel. ‘Most banks handled this just fine’ dikke middelvinger naar svb management op nationale tv. Antwoord waarom hij een woord 12x gebruikt ‘tja dingen worden me 12x gevraagd that’s a bug not a feature’ haha.CornermanNL schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:45:
Serious problems at a small number of banks , all is fine.
waren hoop shorters.....gok dat ze de boel wel pullen....zo niet gaan ze kapotDarrell schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:48:
Ik hoor al wat pruttelen.
Zijn dat opstartende raketmotoren?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ik hoor geen verdere verhogingen maar afschalen? Uit welke uitspraak haal je dat?Ryderr schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:41:
Klinkt alsof afschalen dichtbij is(rente verhogingen). HEERLIJK
Maar omlaag gaat hem ook niet worden dit jaar. Klinkt als een plateau en huidig niveau hodlen. Klinkt als pauzeknop.twit schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:42:
Veel verder verhogen dit jaar lijkt onwaarschijnlijk als je hem zo hoort
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Sorry dat is wat ik bedoelde inderdaad: voortaan elke keer eerst de situatie goed bekijken, en gas eraf. Afschalen in die zin zal voorlopig niet gebeuren vrees ik(rente verlagingen), tenzij er echt shit uitbreekt bij de bankeniceblack24 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:50:
[...]
ik hoor geen verdere verhogingen maar afschalen? Uit welke uitspraak haal je dat?
This
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lH10CvBVvf4aQkkC4AmApvuq.jpg?f=user_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Ryderr op 22-03-2023 19:59 ]
Geen verhogingen (tenzij verdere inflatie) is goed nieuws.
Echter langer op dit niveau is natuurlijk geen goed nieuws.
voor nu zeg ik weinig vuurwerk en eerder naar beneden dan omhoog.

And down we go!iceblack24 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:00:
ik verwacht geen grote move meer omhoog moet ik zeggen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
dit houden ze niet vol. Hebben ze nog nooit vol gehouden. Dus ook nu niet. Hij zegt ook net nog dat de afgelopen 1 grote verassing waren.....lekker hoor. Maar dan wel roepen funds are safu.iceblack24 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:00:
ik verwacht geen grote move meer omhoog moet ik zeggen.
De shitshow continues let maar op
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Beurzen ook weer helemaal rood
[ Voor 24% gewijzigd door anti elppa op 22-03-2023 20:06 ]
Voor hoeveel druk er op hem staat staat hij daar best relaxed.
Los van dat ik het fundamenteel on eens met hem ben natuurlijk.
Ja zou goed kunnen. wat ik eerder ook hier schreef. voor nu zou het best bluf kunnen zijn. Maar de markt reageert er wel op.anti elppa schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:05:
[...]
dit houden ze niet vol. Hebben ze nog nooit vol gehouden. Dus ook nu niet. Hij zegt ook net nog dat de afgelopen 1 grote verassing waren.....lekker hoor. Maar dan wel roepen funds are safu.
De shitshow continues let maar op
Overigens geloofd de markt op moment van schrijven ook niet dat de rente tot 5% blijft dit jaar. In juli word de eerste cut verwacht.
/f/image/5jCck0yQBvR74pshe7D5E4wM.png?f=fotoalbum_large)
zou ik bizar vinden, maar oke, alles is mogelijkcooLopke schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:10:
Retest weekly ma200
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
[DB] SEC Sues Justin Sun, Three Affiliated Firms With Illegally Selling Crypto Securities--Court Filing: RTRS
— db (@tier10k) 22 maart 2023
jdiezrequejo schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:36:
Op naar nieuwe lows!!! 😂

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Las de tekst en had een ander plaatje verwacht bij de milfhunter. /unexpected
Verwijderd
Denk 12k met een bounce naar 27k, daarna naar 6.2k en dan stabiel rond de 25k voor een minuut of 4.sjorremans schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:49:
Die 25.2k maar even opnieuw testen dan?
bijkopen of afwachten? ik heb geen flauw idee....
[ Voor 65% gewijzigd door _Gast_ op 22-03-2023 21:00 ]
Dat nieuws is halve dag oud.Taro schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:42:
Dat heeft ie dan weer niet aangekondigd...
[Twitter]
Dit is 100% een gecoördineerde actie en komt bij margin traders vandaan. Niet spot.
Bounce vanaf hier zou ik van staan te kijken
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Verwijderd
_Gast_ schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:59:
rekt op de 15m
bijkopen of afwachten? ik heb geen flauw idee....
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WOQEKGX04uz9EVMLB6KBirNH.jpg?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2023 21:09 ]
waar gaat dit over?anti elppa schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:06:
[...]
Dat nieuws is halve dag oud.
Dit is 100% een gecoördineerde actie en komt bij margin traders vandaan. Niet spot.
Hoe bedoel je?
1hr RSI is wel oversold momenteel, de 4hr heeft nog genoeg ruimte naar beneden.anti elppa schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:06:
[...]
Mocht dit overigens de breakdown zijn van de rising wedge, dan ligt het target rond de 25.2-25.4k, en dus de Weekly 200MA
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
zenith schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:12:
[...]
Hier zit een flufje van mij tussen, ben rekt gegaan

Ik vroeg mij af waar de tweet die Taro post over gaat.
Gast...._Gast_ schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:19:
@whale_alert
🚨 836 #BTC (22,493,902 USD) transferred from unknown wallet to #Binance
[Twitter]
🚨 836 #BTC (22,493,902 USD) transferred from unknown wallet to #Binancehttps://t.co/mNI17LJmTN
— Whale Alert (@whale_alert) 22 maart 2023
4._Gast_ schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:19:
@whale_alert
[Twitter]
Ik wilde even klein flufje winst pakken. Raar dat ze daar voortaan tweets voor plaatsen. Zo bijzonder is dat toch niet?_Gast_ schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:19:
@whale_alert
[Twitter]
Stack Sats
Deze doet het ook prima als print op een zwart t-shirt thanks
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!