UberLurker Departement #GG.

Weer gratizzz glimmertjes en andere shitcoins

Speaking of…Mr. Unexist schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:03:
Binnenkort weer de Polkadot Auction airdrop![]()
Weer gratizzz glimmertjes en andere shitcoins
Ik schat èèn ieder hier niet zo in. Maar be aware…
https://dailycoin.com/3m-...ter-scammers-run-rampant/

Werd wakker en ben gelijk Long (op BTC natuurlijk)

Koers valt helaas wat tegen. Nog steeds geen 64k...
edit: @Khaelos nog geen maxi? n00b hihi
[ Voor 17% gewijzigd door sh4d0wman op 24-03-2023 06:23 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Laat die nieuwe Ath maar komen, kan ik al die ponzi munten er uitgooien en een btc maxi worden
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Sorry, teveel mensen zijn nu enthousiast en we hebben nog een diepe recessie te gaan.Khaelos schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 05:51:
De 26-28k range die we nu zon 4 dagen hanteren bevalt me beter dan de 15-20 van de afgelopen maanden moet ik zeggen.
Laat die nieuwe Ath maar komen, kan ik al die ponzi munten er uitgooien en een btc maxi worden
Als er dit jaar een nieuwe ATH komt dan eet ik m'n fruit op.
Dat zit wel Schnorr.
Ik verwacht die Ath niet dit jaar, een yearly close boven de 50k zou wel prima zijn, en dan in 2024, na de halving, door naar 100k ( voor de 100k heb ik het meeste al gedumpt, shhhStukfruit schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 06:30:
[...]
Sorry, teveel mensen zijn nu enthousiast en we hebben nog een diepe recessie te gaan.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Celer heeft net een release gedaan brevis. Ik snap er geen reet van maar schijnt best een dingetje te zijn.jvel92 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:57:
[...]
Geloof dat het gerelateerd is aan zkSync network. Zie ook hun website en het plaatje op hun homepage https://zksync.io/. Dat Celer dit ook post als bridge protocol past dan ook in dit verhaal. Net als Argent bijvoorbeeld met hun zkSync wallet. Wellicht airdrop?![]()
[Afbeelding]
TL;DR
Web 2.0 applications often operate as walled gardens with limited data interoperability, resulting in user lock-in and fragmented identities. Web3 decentralized applications (dApps) built on top of blockchains have the potential to overcome these issues. However, smart contracts, which are the core of dApps, currently lack a trust-free way to access and utilize the vast amount of data stored in the full history of multiple blockchains. To address this limitation, we’re introducing you to Brevis, a Zero-Knowledge (ZK) omnichain data attestation platform that enables dApps to access, compute, and utilize arbitrary data across multiple blockchains in a completely trust-free way.
https://blog.celer.networ...ata-attestation-platform/
john mcaffee?Stukfruit schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 06:30:
[...]
Sorry, teveel mensen zijn nu enthousiast en we hebben nog een diepe recessie te gaan.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Thank you for your service sacrifice.Skrunsies schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:44:
Een tijd geleden meerdere flinke DOT aankopen gedaan en ze naar de Ledger gestuurd. Toch achteraf gezien redelijk kut getimed en nu al een -x8![]()
Insert meme, you did not so good…
/f/image/zkxW3LaAsU8QLw2MZEgb0pTY.png?f=fotoalbum_large)
Redelijk wat mensen die geliquideerd worden boven de 28500 !!
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Velen van ons krijgen vandaag verse fiat denk ik. Laten we hem maar even over de 28.5 duwen danScuL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 07:54:
Iemand de Kingfisher liquidation maps gezien?
[Afbeelding]
Redelijk wat mensen die geliquideerd worden boven de 28500 !!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Niemand snapt die zooi toch iedereen hier zit erin voor groene candles en lambo's.mannowlahn schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 07:30:
[...]
Celer heeft net een release gedaan brevis. Ik snap er geen reet van maar schijnt best een dingetje te zijn.
TL;DR
Web 2.0 applications often operate as walled gardens with limited data interoperability, resulting in user lock-in and fragmented identities. Web3 decentralized applications (dApps) built on top of blockchains have the potential to overcome these issues. However, smart contracts, which are the core of dApps, currently lack a trust-free way to access and utilize the vast amount of data stored in the full history of multiple blockchains. To address this limitation, we’re introducing you to Brevis, a Zero-Knowledge (ZK) omnichain data attestation platform that enables dApps to access, compute, and utilize arbitrary data across multiple blockchains in a completely trust-free way.
https://blog.celer.networ...ata-attestation-platform/
Dit inderdaad. Bietje BTC en ASTR in het tasje gooien, en een lager inkoop ordertje op ARB zetten. Let the good times rolltwit schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:01:
[...]
Velen van ons krijgen vandaag verse fiat denk ik. Laten we hem maar even over de 28.5 duwen dan
Excellence does not require perfection.
Daarom op de 23ste dca doen. Voor de golf uitrollentwit schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:01:
[...]
Velen van ons krijgen vandaag verse fiat denk ik. Laten we hem maar even over de 28.5 duwen dan
Verwijderd
S.McDuck schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:13:
[...]
Niemand snapt die zooi toch iedereen hier zit erin voor groene candles en lambo's.
:strip_exif()/f/image/ej5b7lkoUJNd3MbdlpdEECsP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/aLX1N8he4nIr1qk2lr9pT3qH.png?f=fotoalbum_large)
Geweldige sprongen, maar in het grote plaatje slechts een klein puistje. Op naar 29.2k!
Btw iemand nog iets gehoord van die inval bij NEXO? ... ik vind het maar vreemd dat er één bericht is en daarna niks meer. Zou dit een FUD actie geweest zijn van mensen die ze wilden omvallen of zo?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Lijkt me FUD!MicroWhale schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:35:
Nothing to see here!
[Afbeelding]
Geweldige sprongen, maar in het grote plaatje slechts een klein puistje. Op naar 29.2k!
Btw iemand nog iets gehoord van die inval bij NEXO? ... ik vind het maar vreemd dat er één bericht is en daarna niks meer. Zou dit een FUD actie geweest zijn van mensen die ze wilden omvallen of zo?
Ach we zijn best lekker op weg als je het mij vraagt. Geduld !MicroWhale schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:35:
Nothing to see here!
[Afbeelding]
Je hebt toch nog best wat tijd nodig om de kleur lambo te bepalen, na te denken in welk land je nu eigenlijk met pensioen gaat, wat de thuishaven van je nieuwe boot moet worden enz. Ik heb het eigenlijk nog knap druk voor we allemaal gruwelijk rijk zijn!
/f/image/HcmTJXk4bJGg2FAxTfSBePMB.png?f=fotoalbum_large)
Edit: en ja ik had hem eigenlijk even vanaf 2015 ofzo moeten pakken op een echt tradingview account maar daar was ik dan weer te lui voor
[ Voor 5% gewijzigd door twit op 24-03-2023 08:42 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Duurt lang....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja mooi, en in een artikel van Nu.nl heeft ie een interview gegeven waar hij min of meer zegt dat de NL banken veilig zullen zijnKhaelos schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:34:
https://www.rtlnieuws.nl/...zen-miljarden-rente-strop
Gaat lekker met de banken/DNB
Bron: https://www.nu.nl/economi...ns-dnb-achter-de-rug.html
Heeft u zich de afgelopen weken zorgen gemaakt dat de bankproblemen zouden overslaan naar Nederland?
"Ik heb altijd het gevoel gehad dat de problemen duidelijke oorzaken hadden. Je wordt pas onrustig als er dingen gebeuren die je niet begrijpt, maar dat had ik bij de onrust in Amerika en Zwitserland niet. Ik kwam al vrij snel tot de conclusie dat het zeer onwaarschijnlijk is dat dit soort problemen zich ook in Nederland zouden voordoen."
Viel mij ook op! Nothing on the handelektriekert schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:46:
[...]
Ja mooi, en in een artikel van Nu.nl heeft ie een interview gegeven waar hij min of meer zegt dat de NL banken veilig zullen zijn![]()
[...]
""Ik spreek pas van een loon-prijsspiraal als lonen en inflatie haasje-over doen. En dat zie je nu niet. De loonstijging is minder groot dan de inflatie. Ze beïnvloeden elkaar op dit moment wel, maar het zou moeten leiden tot steeds kleinere stapjes. Ik ben ervan overtuigd dat we de lijn van dalende inflatie hebben ingezet en dat de uitholling van de koopkracht dit jaar minder erg is dan vorig jaar. De piek is achter de rug.""elektriekert schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:46:
[...]
Ja mooi, en in een artikel van Nu.nl heeft ie een interview gegeven waar hij min of meer zegt dat de NL banken veilig zullen zijn![]()
[...]
Mooi man, elke keer koopkracht inleveren.
en aans löpt wa vast
yes binnen! dus er gaat vandaag weer een sloot fiat richting BTC 👌twit schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:01:
[...]
voor degene die ook hun fiat airdrop binnen hebben, ik zou snel verkopen die rommel. het schijnt jaarlijks te dalen....
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 24-03-2023 09:10 ]
nothing stops this train
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Als je de invallen van januari in Bulgarije bedoelt:MicroWhale schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:35:
Vrijwel niets over te vinden na 12/13 januari, zelfs niet op Reddit, behalve 'waarschijnlijk gewoon een PR actie van "corrupte Bulgaarse overheid in de greep van oligarchen'
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Als je ARB airdrop hebt gemist heb je wellicht nog een kans met de zkSync airdrop. Kan zijn dat je inmiddels al te laat bent, maar niet geschoten is altijd mis. Zie tekst in de quote uit een nieuwsbrief wat je o.a. zou kunnen doen om te kwalificeren.
Of dit Twitter draadje: https://twitter.com/abrah...&t=JWEZChrR0LXPrtWgRcHd5g
After mainnet is launched and apps are deployed it’s very likely that focus shifts to hinting of a token to drive activity on zkSync. Yes we’re confident there will be a zkSync token eventually (otherwise there’s no liquidity event for the team and the VCs who have invested close to $500 million).
Here is a comprehensive list of things you can do to maximize your chances of an airdrop:
• Bridge to zkSync (official bridge)
• For the ARB airdrop, bridging larger amounts was rewarded (e.g. $50K, $250K, etc.)
• Trade on zkSync (exchange)
• Donate to Gitcoin grant using zkSync checkout (Gitcoin)
• Follow their socials for updates and look for opportunities (Discord and Twitter)
• Use dApps on mainnet
• Orbiter.finance
• spacefi.io
• syncswap.xyz
• Any others you find interesting!
• Mint / trade NFTs
• To mint an NFT (credit):
• Upload an image on
https://nft.storage
• • Copy the CID
• Go to this link, paste the CID, and mint https://wallet.zksync.io/account/nft
• Leave at least $1 in any wallet you use for this (more if you want to be extra cautious)
• Experiment: We don’t know for sure what the criteria for the airdrop will be and what sort of protections will exist to eliminate farmers. Use zkSync like someone who is genuinely curious and interested in the projects and the tech. This will increase your chances of engaging in or discovering activities that will leave you with an airdrop! (of course, feel free to use as many wallets as you want)
Airdrops can be windfalls for anyone, but especially for those with smaller portfolios! Your only “risk” is the time invested. Your upside could be tens of thousands of dollars. Pretty good r/r!
If you have any zk airdrop ideas you’d like to share with us or the community please drop them in the comments. There are unlimited options out there. Let’s crowdsource this!
Veilig ? Dat is relatief, hebben ze exposure naar de rotte rente posities van SVB en Credit Suisse ? In mindere mate. Maar exact hetzelfde kan simpelweg gebeuren als mensen hun hypotheken niet meer betalen of besluiten om veel geld tegelijk van bank A naar bank B te verplaatsen omdat ze A niet meer vertrouwen.elektriekert schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:46:
[...]
[...]
En de snelheid waarmee dat tegenwoordig kan is ongeëvenaard. Zeker omdat geen enkele bank daadwerkelijk dekking heeft voor dat soort gevallen. Helemaal leuk wordt het als mensen geld uit een automaat gaan halen, Dan moeten ze afschrijven op de voorraad giraal (en dus zelf uitgegeven in de meeste gevallen) geld.
Dus wat niet is kan heel snel alsnog komen.
dat is ook een van de redenen dat we elk dubbeltje dat we kunnen missen BTC kopen toch?filthy rich schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 09:01:
[...]
""Ik spreek pas van een loon-prijsspiraal als lonen en inflatie haasje-over doen. En dat zie je nu niet. De loonstijging is minder groot dan de inflatie. Ze beïnvloeden elkaar op dit moment wel, maar het zou moeten leiden tot steeds kleinere stapjes. Ik ben ervan overtuigd dat we de lijn van dalende inflatie hebben ingezet en dat de uitholling van de koopkracht dit jaar minder erg is dan vorig jaar. De piek is achter de rug.""
Mooi man, elke keer koopkracht inleveren.
het is omdat ik een vrouw/kinderen heb, anders had ik maar max €1500 aan op mijn bankrekening
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 24-03-2023 10:56 ]
nothing stops this train
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ING schakelt gewoon overschrijvingen uit tijdens kantoorurenCornermanNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:54:
[...]
Veilig ? Dat is relatief, hebben ze exposure naar de rotte rente posities van SVB en Credit Suisse ? In mindere mate. Maar exact hetzelfde kan simpelweg gebeuren als mensen hun hypotheken niet meer betalen of besluiten om veel geld tegelijk van bank A naar bank B te verplaatsen omdat ze A niet meer vertrouwen.
En de snelheid waarmee dat tegenwoordig kan is ongeëvenaard. Zeker omdat geen enkele bank daadwerkelijk dekking heeft voor dat soort gevallen. Helemaal leuk wordt het als mensen geld uit een automaat gaan halen, Dan moeten ze afschrijven op de voorraad giraal (en dus zelf uitgegeven in de meeste gevallen) geld.
Dat is ook weer zoDarrell schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:57:
[...]
ING schakelt gewoon overschrijvingen uit tijdens kantooruren
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
DB is sowieso ook een kwestie van tijd.Vis schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:00:
Deutsche Bank gaat ook lekker... Volgende dominosteen?
ing ook alweer -4,5%Vis schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:00:
Deutsche Bank gaat ook lekker... Volgende dominosteen?
Ik deel deze mening ookCornermanNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:54:
[...]
Veilig ? Dat is relatief, hebben ze exposure naar de rotte rente posities van SVB en Credit Suisse ? In mindere mate. Maar exact hetzelfde kan simpelweg gebeuren als mensen hun hypotheken niet meer betalen of besluiten om veel geld tegelijk van bank A naar bank B te verplaatsen omdat ze A niet meer vertrouwen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Moon, lambo. Zojuist bovenop mn Dca nog extra knaken erop stuk gegooid.
Hey!!!Tominatie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:15:
Het zou toch prachtig zijn als we die 30K doorbreken. Dan gaan we echt richting 100K eoy.
Kerel, hoest? Al kids enzo en getrouwd en of gescheiden ?
Man, de bull continues, Tominatie is back!

You bought the top and kept buying the dip - only early adopters benefit from that. Truth is, Bitcoin will never get to another ATH, it's completely rigged by the insiders.
— Danial Daychopan (@DDhopn) 23 maart 2023
Protip: Building stuff is more profitable than trading
CEO van Plutus. Heb ik net die kaart, krijg je dit soort uitspraken.
Maar goed, we zijn nog steeds early toch?
Ik wil graag een Pingo clausule aanvragen, in het kader van de boot hebben laten zinken vlak voor het moment dat we de gang naar boven in gingen zetten.Skrunsies schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:21:
[...]
Hey!!!
Man, de bull continues, Tominatie is back!![]()
Graag even verkopen allemaal, dan klap ik mijn DCA er ook in en kunnen we weer door
Verwijderd
Ik heb niet snel last van FOMO.Tominatie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:15:
Het zou toch prachtig zijn als we die 30K doorbreken. Dan gaan we echt richting 100K eoy.
Maar wanneer de man die de 69k maanden van tevoren voorspelde langskomt om 100k EOY te roepen...
Dan weet ik niet hoe snel ik die euro's in Bitcoin moet prakken.
Heeyy!Skrunsies schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:21:
[...]
Hey!!!
Man, de bull continues, Tominatie is back!![]()
Ja goed, ben heel druk met werk en afstudeerstage.
Volg de crypto’s een beetje lazy, met vol vertrouwen richting een nieuw Ath.
Ik ben nu het de 30k nadert weer wat actiever naar de chart aan het kijken, toch wel spannend
Met de banken die zijn gevallen of nog gaan vallen geeft t maar weer aan dat je beter je eigen bank kan zijn.
Nog geen plannen voor kids haha, dat is zonde van het geld als je bitcoin kan kopen. Het scheelt dat m’n vriendin een 3 jaar jonger is dan mij, dus die heeft dat ook nog helemaal niet.
Hoe is het bij jou?
Daar is ie weer!Tominatie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:15:
:strip_exif()/f/image/c5WPrN2NaATnfAXIBfDOWYtJ.jpg?f=fotoalbum_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Los van of wat waar is of niet. Deze man kan toch niks anders zeggen dan dat alles prima is en goed komt.
Alleen daarom al is zijn woord niks waard.
hahah nice. Welcome back man!!! Soon 420kTominatie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:15:
Ja mooi man, dat de 'oude garde' er weer een beetje bij aanschuift. Ach joh geniet er maar lekker van, de rest komt wel als de tijd daar is..Tominatie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:26:
[...]
Heeyy!
Ik ben nu het de 30k nadert weer wat actiever naar de chart aan het kijken, toch wel spannend![]()
Met de banken die zijn gevallen of nog gaan vallen geeft t maar weer aan dat je beter je eigen bank kan zijn.
Nog geen plannen voor kids haha, dat is zonde van het geld als je bitcoin kan kopen. Het scheelt dat m’n vriendin een 3 jaar jonger is dan mij, dus die heeft dat ook nog helemaal niet.
Hoe is het bij jou?
Hoe het hier is? Tsja, we proberen er wat van te maken met zijn drietjes.. Helaas vannacht weer hals over kop naar het ziekenhuis.. Ben net thuis.. Maar laten we het 'leuk' houden, welcome back
Verwijderd
Wanneer jij ooit kids krijgt:Tominatie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:26:
[...]
Heeyy!
Ik ben nu het de 30k nadert weer wat actiever naar de chart aan het kijken, toch wel spannend![]()
Hoe is het bij jou?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H6Ox0bKgLYaSr2ucQV8poSKh.jpg?f=user_large)
Ik heb net even geholpen om m boven de 28k te houden, als jullie mijn voorbeeld volgen moet het goed komen met die 32 dit weekend.Tominatie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:15:
Heb nog een bedrag op Kucoin staan die in één of twee verse nieuwe shitcoin moet. Heb daar nu wat rmrk/metis/ewt/mitx/ldo verzameld staan, die bestaan allemaal al even en daar moet dus een nieuw jong onbekend shitcointje bij. Zat te denken aan een AI en/of zero knowlege.
Zat ik naar Concordium CCD te kijken, zie ik dat Ikea er ook al inzit. Zal ik gelijk all-in gegaan of heeft iemand een beter idee?
:strip_exif()/f/image/uLawJNXYS7vuI8ckkUV1agx6.jpg?f=fotoalbum_large)
De tijd leert of het tij keert
Casper staat ook op Kucoin. Kan je mooi met de rest mee janken/juinen hier..raq schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:46:
[...]
Ik heb net even geholpen om m boven de 28k te houden, als jullie mijn voorbeeld volgen moet het goed komen met die 32 dit weekend.
Heb nog een bedrag op Kucoin staan die in één of twee verse nieuwe shitcoin moet. Heb daar nu wat rmrk/metis/ewt/mitx/ldo verzameld staan, die bestaan allemaal al even en daar moet dus een nieuw jong onbekend shitcointje bij. Zat te denken aan een AI en/of zero knowlege.
Zat ik naar Concordium CCD te kijken, zie ik dat Ikea er ook al inzit. Zal ik gelijk all-in gegaan of heeft iemand een beter idee?
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja man met leadership van credit suisse kan je niet verkeerd zittenraq schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:46:
[...]
Ik heb net even geholpen om m boven de 28k te houden, als jullie mijn voorbeeld volgen moet het goed komen met die 32 dit weekend.
[Afbeelding]

Wat staat er rechts naast Ikearaq schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:46:
[...]
[Afbeelding]
Ik zou het naar Mexc verplaatsen (nog guurdere shitcoins) en Dione kopen maar ik ben maar een simpele Dione chiller
ofniet @resusaapje
https://coinmarketcap.com/currencies/sxp/
https://solar.org/
Alpina schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:02:
[...]
Wat staat er rechts naast Ikea![]()
Ik zou het naar Mexc verplaatsen (nog guurdere shitcoins) en Dione kopen maar ik ben maar een simpele Dione chiller![]()
ofniet @resusaapje
Dat dacht ik dus ook.mannowlahn schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:02:
[...]
Ja man met leadership van credit suisse kan je niet verkeerd zitten
Maargoed dan ben ik op mexc en koop dione, what else?
De tijd leert of het tij keert
Denk dat veel mensen dat nu aan het doen zijn, zksync is congested, valt niets te swappenjvel92 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:48:
De ARB airdrop doet het goed. Inmiddels is 77% van de airdrop tokens geclaimd.
Als je ARB airdrop hebt gemist heb je wellicht nog een kans met de zkSync airdrop. Kan zijn dat je inmiddels al te laat bent, maar niet geschoten is altijd mis. Zie tekst in de quote uit een nieuwsbrief wat je o.a. zou kunnen doen om te kwalificeren.
Of dit Twitter draadje: https://twitter.com/abrah...&t=JWEZChrR0LXPrtWgRcHd5g
[...]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
raq schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:06:
[...]
[...]
Dat dacht ik dus ook.
Maargoed dan ben ik op mexc en koop dione, what else?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VQ9UtcBbUXbJ7d3oruG9Q2IG.jpg?f=user_large)
Voor als 1 drekmunt niet genoeg is

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
$DIONE $STRAXAlpina schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:17:
[...]
[Afbeelding]
Voor als 1 drekmunt niet genoeg is
Poepbank.
/f/image/gzWUCrgns2Rloh4Nr5hK0CWa.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 53% gewijzigd door Darrell op 24-03-2023 12:31 ]
Website werkt voor de rest wel oké. Zie geen activiteit meer na 12:27
[ Voor 37% gewijzigd door souljah1h op 24-03-2023 12:35 ]
Hier idem.souljah1h schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:31:
Werkt Binance niet meer? Orderbooks updaten niet, kan niets plaatsen etc.
Ik open voor de lol Twitter #ing dan.Darrell schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:25:
Ik kan al de hele ochtend niet bij mn fiat airdrop bij ING dus wel netjes dat jullie het marktje nog een beetje drukken tot die tijd.
Poepbank.
[Afbeelding]
Geld wat allemaal naar Bitcoin gaat…
Zolang het nog kan natuurlijk.
zelfde probleem, ja... high load ook daar. Withdraw werkt ook nietsouljah1h schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:31:
Werkt Binance niet meer? Orderbooks updaten niet, kan niets plaatsen etc.
[ Voor 4% gewijzigd door Wiley99 op 24-03-2023 12:40 ]
#BYOBAlpina schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:37:
[...]
Ik open voor de lol Twitter #ing dan.
Geld wat allemaal naar Bitcoin gaat…
Zolang het nog kan natuurlijk.
We are aware of an issue impacting spot trading on Binance.
All spot trading is currently temporarily suspended as we work to resolve this as soon as possible.
New updates will be shared here.
Update:Iamthefish schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:40:
Binance Tweet:
All spot trading is currently temporarily suspended as we work to resolve this as soon as possible.
4
FTFYKol Nedra schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:54:
[...]
juist omdat ik een vrouw/kinderen heb heb ik maar max €50 op mijn bankrekening
Iamthefish schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:40:
Binance Tweet:
— Binance (@binance) 24 maart 2023
Eegee schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 17:28:
[...]
Ik zou zelf in zo'n geval proberen je Ledger te verbinden met Metamask volgens de instructies van Ledger zelf, door het Arbitrum netwerk toe te voegen in Metamask
https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/9360567408029, gevonden via https://support.ledger.co...t-your-Ledger-to-Metamask
en dan kijken of je je storting kunt zien.
Thanks beiden, met veel pijn en moeite gefixed op deze manier. (je moet dan wel weer voldoende aan funds voor gas op je account hebben staan e.d.)markisoke schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 17:25:
[...]
Je ledger koppelen aan metamask, daar de Arbitrum chain toevoegen en dan bridgen naar mainnet (https://bridge.arbitrum.io/).
Magische internetmuntjes die ik kreeg uit een gratis airdrop, omdat een "shitcoin" 3 maanden geleden is gewisseld van BSC naar ARB, die ik was kwijtgeraakt op de ledger, nu weer zichtbaar gemaakt en weer als regular ETH op de Ledger gezet. Machtig mooi om mijn investering in de shitcoin nu te zien verdrievoudigen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Yep, kijk maar eens naar Futures wat de prijs doetVis schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:53:
Is Bitcoin toevallig nu aan het dumpen nu dat Binance spot eruit ligt?

Mijn stoplosses zijn in de spot wallet niet gehit, ik wacht even af. Andere keuze heb ik toch ook niet

Goed gedaantroje schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:22:
Fiat—>BTC afgerond. Rode kaarsen zometeen dus.
Zero.
Initial analysis indicates matching engine encountered a bug on a trailing stop order (a weird one). Recovering. Est 30-120 min ish. Waiting for more precise ETA.
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 24 maart 2023
Deposits & withdrawals are paused as a SOP (standard operating procedure). Funds are #SAFU. 🙏 https://t.co/mvtGQ3JlMA
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ze promoten nu wel DeFi toch?NeoflexNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:02:
Whoops Binance... Lopen die spot orders via de servers van de ING ofzo?
mijn 1 year locked Cake loopt bijna af (PCS), call me crazy maar ik gooi er nog wat extra in en dan weer een nieuwe 1 year locked.
had al flufjes BNB (dca) verkocht voor Cake, staat nog op Binance maar gaan ook richting PCS
[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 24-03-2023 13:09 ]
nothing stops this train
Binance is een stuk sneller, ING is alweer uren stukNeoflexNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:02:
Whoops Binance... Lopen die spot orders via de servers van de ING ofzo?
same here, net 1 minuut geledenMr. Unexist schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:07:
Dip gekocht, thanks 👍🏻☺️
:strip_exif()/f/image/d49GuOrTmqA6keHDvhK2CPwj.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Dat moet nog blijken natuurlijk
CZ binnen een half uur root cause en ETA.
ING deed er maar 4 uur over voor ze überhaupt door hadden dat er een storing "storing" was.
Blijft mooi he, 'de Bitcoins'. Geeft je toch een instant gevoel van onbegrensde rijkdom.Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:40:
Zat nog ff te twijfelen of ik misschien niet een leuke alt zou kopen, maar toen las ik het nieuws over Deutsche Bank;
[Afbeelding]
Gewoon ff tijdens het schijten in de baas zijn tijd werken aan je generational wealth positie.
What a time to be alive.
:strip_exif()/f/image/FSoVBXZt72oQDtzeywWkho1K.jpg?f=fotoalbum_large)
Zou dat nu kunnen dat ze de crypto markt hebben stil gelegd door dat gedoe rond Deutche Bank?
Edit: een storing dus https://www.crypto-inside...lledig-stil-door-storing/
[ Voor 13% gewijzigd door Cumulus op 24-03-2023 13:54 ]
NeoflexNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:43:
[...]
Blijft mooi he, 'de Bitcoins'. Geeft je toch een instant gevoel van onbegrensde rijkdom.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xu0JQBZ2uazMy6il09FoCYoN.jpg?f=user_large)
Zero.
Zakt niet naar 6ct op deze manier. Everybody’s happyCumulus schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:48:
[Afbeelding]
Zou dat nu kunnen dat ze de crypto markt hebben stil gelegd door dat gedoe rond Deutche Bank?
Verwijderd
Haha ja.NeoflexNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:43:
[...]
Blijft mooi he, 'de Bitcoins'. Geeft je toch een instant gevoel van onbegrensde rijkdom.
:strip_exif()/f/image/RntCKKveYFtvIauYDs8hOkIH.jpg?f=fotoalbum_large)
DEX'en werken primaCumulus schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:48:
[Afbeelding]
Edit: een storing dus https://www.crypto-inside...lledig-stil-door-storing/
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!