[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.225.944 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
resusaapje schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:57:
[...]

[Afbeelding]

Je hebt iig iets leuks om naar te kijken. En het groeit hè! d:)b
Thanks kerel :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NpFlNAIJ9QPDhtp4mbIZvVgX4m4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U3WwU3NdUKxnWkelNCnWIOPL.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:00
Binnenkort weer de Polkadot Auction airdrop *O*
Weer gratizzz glimmertjes en andere shitcoins <3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Mr. Unexist schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:03:
Binnenkort weer de Polkadot Auction airdrop *O*
Weer gratizzz glimmertjes en andere shitcoins <3
Speaking of…

Ik schat èèn ieder hier niet zo in. Maar be aware…

https://dailycoin.com/3m-...ter-scammers-run-rampant/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:37

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Moet dat nou al die dames de hele tijd? :/

Werd wakker en ben gelijk Long (op BTC natuurlijk)
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/aqwpnwuqj9n31.jpg

Koers valt helaas wat tegen. Nog steeds geen 64k...

edit: @Khaelos nog geen maxi? n00b hihi :> KOM DAN JONGUH! (naar de vrijmibo) :9B

[ Voor 17% gewijzigd door sh4d0wman op 24-03-2023 06:23 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:53
De 26-28k range die we nu zon 4 dagen hanteren bevalt me beter dan de 15-20 van de afgelopen maanden moet ik zeggen.
Laat die nieuwe Ath maar komen, kan ik al die ponzi munten er uitgooien en een btc maxi worden :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Khaelos schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 05:51:
De 26-28k range die we nu zon 4 dagen hanteren bevalt me beter dan de 15-20 van de afgelopen maanden moet ik zeggen.
Laat die nieuwe Ath maar komen, kan ik al die ponzi munten er uitgooien en een btc maxi worden :7
Sorry, teveel mensen zijn nu enthousiast en we hebben nog een diepe recessie te gaan.

Als er dit jaar een nieuwe ATH komt dan eet ik m'n fruit op.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
Stukfruit schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 06:30:
[...]

Sorry, teveel mensen zijn nu enthousiast en we hebben nog een diepe recessie te gaan.

Ik verwacht die Ath niet dit jaar, een yearly close boven de 50k zou wel prima zijn, en dan in 2024, na de halving, door naar 100k ( voor de 100k heb ik het meeste al gedumpt, shhh :+ )

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:52
Toch verhuizen dan maar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQdHgWbDzyqt74dkwZsMAc8dac8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cJQk90h2O7isBCMDnRurQ8Ne.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vxc0_adP60a5PCbPjr__zb9J7fk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Pk8BUezQYgGdHA0ZS43SIQQn.jpg?f=user_large

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Laatst online: 18-09 19:50
jvel92 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:57:
[...]

Geloof dat het gerelateerd is aan zkSync network. Zie ook hun website en het plaatje op hun homepage https://zksync.io/. Dat Celer dit ook post als bridge protocol past dan ook in dit verhaal. Net als Argent bijvoorbeeld met hun zkSync wallet. Wellicht airdrop? :9

[Afbeelding]
Celer heeft net een release gedaan brevis. Ik snap er geen reet van maar schijnt best een dingetje te zijn.

TL;DR

Web 2.0 applications often operate as walled gardens with limited data interoperability, resulting in user lock-in and fragmented identities. Web3 decentralized applications (dApps) built on top of blockchains have the potential to overcome these issues. However, smart contracts, which are the core of dApps, currently lack a trust-free way to access and utilize the vast amount of data stored in the full history of multiple blockchains. To address this limitation, we’re introducing you to Brevis, a Zero-Knowledge (ZK) omnichain data attestation platform that enables dApps to access, compute, and utilize arbitrary data across multiple blockchains in a completely trust-free way.

https://blog.celer.networ...ata-attestation-platform/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:28
Stukfruit schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 06:30:
[...]

john mcaffee?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:15
Skrunsies schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:44:
Een tijd geleden meerdere flinke DOT aankopen gedaan en ze naar de Ledger gestuurd. Toch achteraf gezien redelijk kut getimed en nu al een -x8 -O-

Insert meme, you did not so good… }:O
Thank you for your service sacrifice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:43
Iemand de Kingfisher liquidation maps gezien?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mmgGyeqMvOaFi68rMpll36WsCw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zkxW3LaAsU8QLw2MZEgb0pTY.png?f=fotoalbum_large

Redelijk wat mensen die geliquideerd worden boven de 28500 !!

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:14
ScuL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 07:54:
Iemand de Kingfisher liquidation maps gezien?
[Afbeelding]

Redelijk wat mensen die geliquideerd worden boven de 28500 !!
Velen van ons krijgen vandaag verse fiat denk ik. Laten we hem maar even over de 28.5 duwen dan :9

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:59
mannowlahn schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 07:30:
[...]

Celer heeft net een release gedaan brevis. Ik snap er geen reet van maar schijnt best een dingetje te zijn.

TL;DR

Web 2.0 applications often operate as walled gardens with limited data interoperability, resulting in user lock-in and fragmented identities. Web3 decentralized applications (dApps) built on top of blockchains have the potential to overcome these issues. However, smart contracts, which are the core of dApps, currently lack a trust-free way to access and utilize the vast amount of data stored in the full history of multiple blockchains. To address this limitation, we’re introducing you to Brevis, a Zero-Knowledge (ZK) omnichain data attestation platform that enables dApps to access, compute, and utilize arbitrary data across multiple blockchains in a completely trust-free way.

https://blog.celer.networ...ata-attestation-platform/
Niemand snapt die zooi toch iedereen hier zit erin voor groene candles en lambo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
twit schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:01:
[...]

Velen van ons krijgen vandaag verse fiat denk ik. Laten we hem maar even over de 28.5 duwen dan :9
Dit inderdaad. Bietje BTC en ASTR in het tasje gooien, en een lager inkoop ordertje op ARB zetten. Let the good times roll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
[...]

Daarom op de 23ste dca doen. Voor de golf uitrollen :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

S.McDuck schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:13:
[...]

Niemand snapt die zooi toch iedereen hier zit erin voor groene candles en lambo's.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LVw7yV4J-AxpYLOs_TE2Kl4qQQA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ej5b7lkoUJNd3MbdlpdEECsP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Domino
Ik heb zojuist weer wat fiat naar een burn adres gestuurd (CJIB), geen dank.
Oh wacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

Nothing to see here!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nDJsYxOAPp1SRoGXbOR84qJBe-I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aLX1N8he4nIr1qk2lr9pT3qH.png?f=fotoalbum_large

Geweldige sprongen, maar in het grote plaatje slechts een klein puistje. Op naar 29.2k!

Btw iemand nog iets gehoord van die inval bij NEXO? ... ik vind het maar vreemd dat er één bericht is en daarna niks meer. Zou dit een FUD actie geweest zijn van mensen die ze wilden omvallen of zo?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
MicroWhale schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:35:
Nothing to see here!
[Afbeelding]

Geweldige sprongen, maar in het grote plaatje slechts een klein puistje. Op naar 29.2k!

Btw iemand nog iets gehoord van die inval bij NEXO? ... ik vind het maar vreemd dat er één bericht is en daarna niks meer. Zou dit een FUD actie geweest zijn van mensen die ze wilden omvallen of zo?
Lijkt me FUD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 17-09 13:14
Nothing to see here!
[Afbeelding]

Ach we zijn best lekker op weg als je het mij vraagt. Geduld ! :)

Je hebt toch nog best wat tijd nodig om de kleur lambo te bepalen, na te denken in welk land je nu eigenlijk met pensioen gaat, wat de thuishaven van je nieuwe boot moet worden enz. Ik heb het eigenlijk nog knap druk voor we allemaal gruwelijk rijk zijn!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6v-3dsxPqLtHPx048tdZKpKZW4A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HcmTJXk4bJGg2FAxTfSBePMB.png?f=fotoalbum_large

Edit: en ja ik had hem eigenlijk even vanaf 2015 ofzo moeten pakken op een echt tradingview account maar daar was ik dan weer te lui voor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door twit op 24-03-2023 08:42 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:37

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@twit elke kleur in de garage zetten, dart pijl en anders verhuis je gewoon (ik ga op de maan zitten), duikboot (kun je lekker ongemerkt aanmeren). Dus zoals je ziet, ben eigenlijk wel klaar voor de 10 miljoen morgen :O

Duurt lang.... }:|

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Ja mooi, en in een artikel van Nu.nl heeft ie een interview gegeven waar hij min of meer zegt dat de NL banken veilig zullen zijn ;(

Bron: https://www.nu.nl/economi...ns-dnb-achter-de-rug.html
Heeft u zich de afgelopen weken zorgen gemaakt dat de bankproblemen zouden overslaan naar Nederland?

"Ik heb altijd het gevoel gehad dat de problemen duidelijke oorzaken hadden. Je wordt pas onrustig als er dingen gebeuren die je niet begrijpt, maar dat had ik bij de onrust in Amerika en Zwitserland niet. Ik kwam al vrij snel tot de conclusie dat het zeer onwaarschijnlijk is dat dit soort problemen zich ook in Nederland zouden voordoen."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
elektriekert schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:46:
[...]

Ja mooi, en in een artikel van Nu.nl heeft ie een interview gegeven waar hij min of meer zegt dat de NL banken veilig zullen zijn ;(

[...]
Viel mij ook op! Nothing on the hand :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

filthy rich

löp wa los

[...]

[...]
""Ik spreek pas van een loon-prijsspiraal als lonen en inflatie haasje-over doen. En dat zie je nu niet. De loonstijging is minder groot dan de inflatie. Ze beïnvloeden elkaar op dit moment wel, maar het zou moeten leiden tot steeds kleinere stapjes. Ik ben ervan overtuigd dat we de lijn van dalende inflatie hebben ingezet en dat de uitholling van de koopkracht dit jaar minder erg is dan vorig jaar. De piek is achter de rug.""

Mooi man, elke keer koopkracht inleveren.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:41
[...]

yes binnen! dus er gaat vandaag weer een sloot fiat richting BTC 👌

voor degene die ook hun fiat airdrop binnen hebben, ik zou snel verkopen die rommel. het schijnt jaarlijks te dalen....

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 24-03-2023 09:10 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:58
RMRK is nu ook officieel onderdeel van het ecosysteem van zkSync. Het zat er al aan te komen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Y3m3RH5eQJfggwVJMJiRmNmFeQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mJxdiuDvmkn1oI3tMnUvoope.png?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:08

p0st

Dutch Reefer

Wow die Arbitrum airdrop voelt als kerstochtend, maar dan beter! Had 't eerder gebruikt en toevallig ook omdat Reddit via Arbitrum werkt wat gebridged naar Arbitrum Nova. Gratis geld! :D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:51

Als je de invallen van januari in Bulgarije bedoelt:

Vrijwel niets over te vinden na 12/13 januari, zelfs niet op Reddit, behalve 'waarschijnlijk gewoon een PR actie van "corrupte Bulgaarse overheid in de greep van oligarchen'

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
De ARB airdrop doet het goed. Inmiddels is 77% van de airdrop tokens geclaimd.

Als je ARB airdrop hebt gemist heb je wellicht nog een kans met de zkSync airdrop. Kan zijn dat je inmiddels al te laat bent, maar niet geschoten is altijd mis. Zie tekst in de quote uit een nieuwsbrief wat je o.a. zou kunnen doen om te kwalificeren.

Of dit Twitter draadje: https://twitter.com/abrah...&t=JWEZChrR0LXPrtWgRcHd5g
After mainnet is launched and apps are deployed it’s very likely that focus shifts to hinting of a token to drive activity on zkSync. Yes we’re confident there will be a zkSync token eventually (otherwise there’s no liquidity event for the team and the VCs who have invested close to $500 million).

Here is a comprehensive list of things you can do to maximize your chances of an airdrop:

• Bridge to zkSync (official bridge)

• For the ARB airdrop, bridging larger amounts was rewarded (e.g. $50K, $250K, etc.)

• Trade on zkSync (exchange)

• Donate to Gitcoin grant using zkSync checkout (Gitcoin)

• Follow their socials for updates and look for opportunities (Discord and Twitter)

• Use dApps on mainnet

• Orbiter.finance

• spacefi.io

• syncswap.xyz

• Any others you find interesting!

• Mint / trade NFTs

• To mint an NFT (credit):

• Upload an image on

https://nft.storage

• • Copy the CID

• Go to this link, paste the CID, and mint https://wallet.zksync.io/account/nft

• Leave at least $1 in any wallet you use for this (more if you want to be extra cautious)

• Experiment: We don’t know for sure what the criteria for the airdrop will be and what sort of protections will exist to eliminate farmers. Use zkSync like someone who is genuinely curious and interested in the projects and the tech. This will increase your chances of engaging in or discovering activities that will leave you with an airdrop! (of course, feel free to use as many wallets as you want)

Airdrops can be windfalls for anyone, but especially for those with smaller portfolios! Your only “risk” is the time invested. Your upside could be tens of thousands of dollars. Pretty good r/r!

If you have any zk airdrop ideas you’d like to share with us or the community please drop them in the comments. There are unlimited options out there. Let’s crowdsource this!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:59
[...]

[...]
Veilig ? Dat is relatief, hebben ze exposure naar de rotte rente posities van SVB en Credit Suisse ? In mindere mate. Maar exact hetzelfde kan simpelweg gebeuren als mensen hun hypotheken niet meer betalen of besluiten om veel geld tegelijk van bank A naar bank B te verplaatsen omdat ze A niet meer vertrouwen.

En de snelheid waarmee dat tegenwoordig kan is ongeëvenaard. Zeker omdat geen enkele bank daadwerkelijk dekking heeft voor dat soort gevallen. Helemaal leuk wordt het als mensen geld uit een automaat gaan halen, Dan moeten ze afschrijven op de voorraad giraal (en dus zelf uitgegeven in de meeste gevallen) geld.

Dus wat niet is kan heel snel alsnog komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
filthy rich schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 09:01:
[...]

""Ik spreek pas van een loon-prijsspiraal als lonen en inflatie haasje-over doen. En dat zie je nu niet. De loonstijging is minder groot dan de inflatie. Ze beïnvloeden elkaar op dit moment wel, maar het zou moeten leiden tot steeds kleinere stapjes. Ik ben ervan overtuigd dat we de lijn van dalende inflatie hebben ingezet en dat de uitholling van de koopkracht dit jaar minder erg is dan vorig jaar. De piek is achter de rug.""

Mooi man, elke keer koopkracht inleveren.
dat is ook een van de redenen dat we elk dubbeltje dat we kunnen missen BTC kopen toch?

het is omdat ik een vrouw/kinderen heb, anders had ik maar max €1500 aan op mijn bankrekening

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 24-03-2023 10:56 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 14:43
De DXY staat weer keihard te pompen grrrr :(

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:38

Darrell

Fiat moonboy

CornermanNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:54:
[...]

Veilig ? Dat is relatief, hebben ze exposure naar de rotte rente posities van SVB en Credit Suisse ? In mindere mate. Maar exact hetzelfde kan simpelweg gebeuren als mensen hun hypotheken niet meer betalen of besluiten om veel geld tegelijk van bank A naar bank B te verplaatsen omdat ze A niet meer vertrouwen.

En de snelheid waarmee dat tegenwoordig kan is ongeëvenaard. Zeker omdat geen enkele bank daadwerkelijk dekking heeft voor dat soort gevallen. Helemaal leuk wordt het als mensen geld uit een automaat gaan halen, Dan moeten ze afschrijven op de voorraad giraal (en dus zelf uitgegeven in de meeste gevallen) geld.

ING schakelt gewoon overschrijvingen uit tijdens kantooruren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:59
Darrell schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:57:
[...]

ING schakelt gewoon overschrijvingen uit tijdens kantooruren :+
Dat is ook weer zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12

Vis

Deutsche Bank gaat ook lekker... Volgende dominosteen?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Vis schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:00:
DB is sowieso ook een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Vis schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:00:
ing ook alweer -4,5%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
CornermanNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:54:
[...]

Ik deel deze mening ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:34
AEX gaat ook wel weer lekker vandaag idd...

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Het zou toch prachtig zijn als we die 30K doorbreken. Dan gaan we echt richting 100K eoy.

Moon, lambo. Zojuist bovenop mn Dca nog extra knaken erop stuk gegooid.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:15:
Het zou toch prachtig zijn als we die 30K doorbreken. Dan gaan we echt richting 100K eoy.

Hey!!!

Kerel, hoest? Al kids enzo en getrouwd en of gescheiden ?

Man, de bull continues, Tominatie is back! *O* :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CEO van Plutus. Heb ik net die kaart, krijg je dit soort uitspraken. :P

Maar goed, we zijn nog steeds early toch? :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:13

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:21:
[...]

Hey!!!

Ik wil graag een Pingo clausule aanvragen, in het kader van de boot hebben laten zinken vlak voor het moment dat we de gang naar boven in gingen zetten.

Graag even verkopen allemaal, dan klap ik mijn DCA er ook in en kunnen we weer door :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet snel last van FOMO.

Maar wanneer de man die de 69k maanden van tevoren voorspelde langskomt om 100k EOY te roepen...

Dan weet ik niet hoe snel ik die euro's in Bitcoin moet prakken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Skrunsies schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:21:
[...]

Hey!!!

Heeyy!

Ja goed, ben heel druk met werk en afstudeerstage.
Volg de crypto’s een beetje lazy, met vol vertrouwen richting een nieuw Ath.

Ik ben nu het de 30k nadert weer wat actiever naar de chart aan het kijken, toch wel spannend :D

Met de banken die zijn gevallen of nog gaan vallen geeft t maar weer aan dat je beter je eigen bank kan zijn.

Nog geen plannen voor kids haha, dat is zonde van het geld als je bitcoin kan kopen. Het scheelt dat m’n vriendin een 3 jaar jonger is dan mij, dus die heeft dat ook nog helemaal niet.

Hoe is het bij jou?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:58

Daar is ie weer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hReVmike_ii5ek3lUht-AT6j3GY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c5WPrN2NaATnfAXIBfDOWYtJ.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 23:38
Los van of wat waar is of niet. Deze man kan toch niks anders zeggen dan dat alles prima is en goed komt.
Alleen daarom al is zijn woord niks waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa

hahah nice. Welcome back man!!! Soon 420k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:26:
[...]

Heeyy!

Ik ben nu het de 30k nadert weer wat actiever naar de chart aan het kijken, toch wel spannend :D

Met de banken die zijn gevallen of nog gaan vallen geeft t maar weer aan dat je beter je eigen bank kan zijn.

Nog geen plannen voor kids haha, dat is zonde van het geld als je bitcoin kan kopen. Het scheelt dat m’n vriendin een 3 jaar jonger is dan mij, dus die heeft dat ook nog helemaal niet.

Hoe is het bij jou?
Ja mooi man, dat de 'oude garde' er weer een beetje bij aanschuift. Ach joh geniet er maar lekker van, de rest komt wel als de tijd daar is..

Hoe het hier is? Tsja, we proberen er wat van te maken met zijn drietjes.. Helaas vannacht weer hals over kop naar het ziekenhuis.. Ben net thuis.. Maar laten we het 'leuk' houden, welcome back ;)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:26:
[...]

Heeyy!

Hoe is het bij jou?
Wanneer jij ooit kids krijgt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NOJ0i2mSCBP3uGHobR8QPjlsz3w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H6Ox0bKgLYaSr2ucQV8poSKh.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:59

raq

Ik heb net even geholpen om m boven de 28k te houden, als jullie mijn voorbeeld volgen moet het goed komen met die 32 dit weekend.
Heb nog een bedrag op Kucoin staan die in één of twee verse nieuwe shitcoin moet. Heb daar nu wat rmrk/metis/ewt/mitx/ldo verzameld staan, die bestaan allemaal al even en daar moet dus een nieuw jong onbekend shitcointje bij. Zat te denken aan een AI en/of zero knowlege.
Zat ik naar Concordium CCD te kijken, zie ik dat Ikea er ook al inzit. Zal ik gelijk all-in gegaan of heeft iemand een beter idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G9j1nHMzXFC83sEn9ShYMsDU3Ks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uLawJNXYS7vuI8ckkUV1agx6.jpg?f=fotoalbum_large

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:32

NeoflexNL

Forever young

raq schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:46:
[...]

Ik heb net even geholpen om m boven de 28k te houden, als jullie mijn voorbeeld volgen moet het goed komen met die 32 dit weekend.
Heb nog een bedrag op Kucoin staan die in één of twee verse nieuwe shitcoin moet. Heb daar nu wat rmrk/metis/ewt/mitx/ldo verzameld staan, die bestaan allemaal al even en daar moet dus een nieuw jong onbekend shitcointje bij. Zat te denken aan een AI en/of zero knowlege.
Zat ik naar Concordium CCD te kijken, zie ik dat Ikea er ook al inzit. Zal ik gelijk all-in gegaan of heeft iemand een beter idee?

[Afbeelding]
Casper staat ook op Kucoin. Kan je mooi met de rest mee janken/juinen hier..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 19:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wyeBhymzpI7mhwFUZLfPkAkOtk8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zC5Oi2xK7FmR6XbaPfZJ0pIY.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LE8kAkHMVeduxZDUgA9-12dfywI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LActixrH4DxCINA7tQi5lcpJ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LIRCvtY8XbzzZGqulIhn931k16c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vQ7nnBz3E7SXOmWvAQdGhitS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Laatst online: 18-09 19:50
[...]

[Afbeelding]
Ja man met leadership van credit suisse kan je niet verkeerd zitten _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
Wat staat er rechts naast Ikea :')

Ik zou het naar Mexc verplaatsen (nog guurdere shitcoins) en Dione kopen maar ik ben maar een simpele Dione chiller :+

ofniet @resusaapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 19:11
Toevallig hier nog iemand die in Solar (SXP) zit of geloofd ?

https://coinmarketcap.com/currencies/sxp/
https://solar.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:59

raq

Alpina schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:02:
[...]

Wat staat er rechts naast Ikea :')

Ik zou het naar Mexc verplaatsen (nog guurdere shitcoins) en Dione kopen maar ik ben maar een simpele Dione chiller :+

ofniet @resusaapje
mannowlahn schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:02:
[...]

Ja man met leadership van credit suisse kan je niet verkeerd zitten _O-
Dat dacht ik dus ook.
Maargoed dan ben ik op mexc en koop dione, what else?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
jvel92 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:48:
De ARB airdrop doet het goed. Inmiddels is 77% van de airdrop tokens geclaimd.

Als je ARB airdrop hebt gemist heb je wellicht nog een kans met de zkSync airdrop. Kan zijn dat je inmiddels al te laat bent, maar niet geschoten is altijd mis. Zie tekst in de quote uit een nieuwsbrief wat je o.a. zou kunnen doen om te kwalificeren.

Of dit Twitter draadje: https://twitter.com/abrah...&t=JWEZChrR0LXPrtWgRcHd5g

[...]
Denk dat veel mensen dat nu aan het doen zijn, zksync is congested, valt niets te swappen :o

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
raq schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:06:
[...]

[...]

Dat dacht ik dus ook.
Maargoed dan ben ik op mexc en koop dione, what else?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hlvs6mS0KXNOQLyJBUau86BDwdA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VQ9UtcBbUXbJ7d3oruG9Q2IG.jpg?f=user_large

Voor als 1 drekmunt niet genoeg is _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Fiat deze maand in de ARB? >:)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• troje
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Fiat—>BTC afgerond. Rode kaarsen zometeen dus.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Alpina schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:17:
[...]

[Afbeelding]

Voor als 1 drekmunt niet genoeg is _O-
$DIONE $STRAX :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik kan al de hele ochtend niet bij mn fiat airdrop bij ING dus wel netjes dat jullie het marktje nog een beetje drukken tot die tijd.

Poepbank.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cC93ZG1FLIN8_YW6DiByeUozOOA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gzWUCrgns2Rloh4Nr5hK0CWa.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door Darrell op 24-03-2023 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Werkt Binance niet meer? Orderbooks updaten niet, kan niets plaatsen etc.

Website werkt voor de rest wel oké. Zie geen activiteit meer na 12:27

[ Voor 37% gewijzigd door souljah1h op 24-03-2023 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

souljah1h schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:31:

Hier idem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Darrell schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:25:
Ik kan al de hele ochtend niet bij mn fiat airdrop bij ING dus wel netjes dat jullie het marktje nog een beetje drukken tot die tijd.

Poepbank.
[Afbeelding]
Ik open voor de lol Twitter #ing dan.
Geld wat allemaal naar Bitcoin gaat…

Zolang het nog kan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
souljah1h schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:31:

zelfde probleem, ja... high load ook daar. Withdraw werkt ook niet :o

[ Voor 4% gewijzigd door Wiley99 op 24-03-2023 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Alpina schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:37:
[...]

Ik open voor de lol Twitter #ing dan.
Geld wat allemaal naar Bitcoin gaat…

Zolang het nog kan natuurlijk.
#BYOB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Binance Tweet:

We are aware of an issue impacting spot trading on Binance.

All spot trading is currently temporarily suspended as we work to resolve this as soon as possible.

New updates will be shared here.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GAHD9A2i4qGqEOwRR-rZscQvifQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cy1dwCCXtd7qTdtGMyFCIxnC.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Iamthefish schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:40:
Binance Tweet:

All spot trading is currently temporarily suspended as we work to resolve this as soon as possible.

Update:

4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:54:
[...]

juist omdat ik een vrouw/kinderen heb heb ik maar max €50 op mijn bankrekening
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
Iamthefish schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:40:
Binance Tweet:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:29
Eegee schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 17:28:
[...]

Ik zou zelf in zo'n geval proberen je Ledger te verbinden met Metamask volgens de instructies van Ledger zelf, door het Arbitrum netwerk toe te voegen in Metamask
https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/9360567408029, gevonden via https://support.ledger.co...t-your-Ledger-to-Metamask
en dan kijken of je je storting kunt zien.
markisoke schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 17:25:
[...]

Je ledger koppelen aan metamask, daar de Arbitrum chain toevoegen en dan bridgen naar mainnet (https://bridge.arbitrum.io/).
Thanks beiden, met veel pijn en moeite gefixed op deze manier. (je moet dan wel weer voldoende aan funds voor gas op je account hebben staan e.d.)
Magische internetmuntjes die ik kreeg uit een gratis airdrop, omdat een "shitcoin" 3 maanden geleden is gewisseld van BSC naar ARB, die ik was kwijtgeraakt op de ledger, nu weer zichtbaar gemaakt en weer als regular ETH op de Ledger gezet. Machtig mooi om mijn investering in de shitcoin nu te zien verdrievoudigen :) Maar toch, sommige dingen zijn nog niet klaar voor het grote publiek denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12

Vis

Is Bitcoin toevallig nu aan het dumpen nu dat Binance spot eruit ligt?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
Thank you

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YkdG5NHoc3iNs5HOf3ZRek53Ci4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tV55cBVVkO3t8MtdiMuMkjd4.jpg?f=fotoalbum_large

Snel naar 1.5 kan ik weg doen en biefstukje bij Loetje bestellen voor de fam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vis schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:53:
Is Bitcoin toevallig nu aan het dumpen nu dat Binance spot eruit ligt?
Yep, kijk maar eens naar Futures wat de prijs doet :X

Mijn stoplosses zijn in de spot wallet niet gehit, ik wacht even af. Andere keuze heb ik toch ook niet -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
troje schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:22:
Fiat—>BTC afgerond. Rode kaarsen zometeen dus.
Goed gedaan ;(

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Whoops Binance... Lopen die spot orders via de servers van de ING ofzo? :+

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hcG7hu_QY4njlc7orAKVRkthhks=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uuvko57cbTEGDcqxMJlsOBY9.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
NeoflexNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:02:
ze promoten nu wel DeFi toch? :)

mijn 1 year locked Cake loopt bijna af (PCS), call me crazy maar ik gooi er nog wat extra in en dan weer een nieuwe 1 year locked. :o

had al flufjes BNB (dca) verkocht voor Cake, staat nog op Binance maar gaan ook richting PCS :)

[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 24-03-2023 13:09 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Laatst online: 10:00
Dip gekocht, thanks 👍🏻☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:14
NeoflexNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:02:
Binance is een stuk sneller, ING is alweer uren stuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mr. Unexist schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:07:
Dip gekocht, thanks 👍🏻☺️
same here, net 1 minuut geleden :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAEJpwQqmrrB6m2YsoMhm4J4Rl8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d49GuOrTmqA6keHDvhK2CPwj.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Blik1984 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:10:
[...]

Binance is een stuk sneller
Dat moet nog blijken natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vC2zoHULmqytI8dfji07mDzeVUA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rHhT4raPat5hUK5sjinI66Tk.jpg?f=fotoalbum_large

gaat lekker zo, en Kaag onze minister van Financiën zei nog van de week dat Europese banken zo robuust waren :o

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
Auf wiedersehen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lL6es1oAn2r2VxEbpQNGaKOOmDI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cgJJ1KACAluKzGlsf81Ne75x.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

NeoflexNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:12:
[...]

Dat moet nog blijken natuurlijk :)
CZ binnen een half uur root cause en ETA.

ING deed er maar 4 uur over voor ze überhaupt door hadden dat er een storing "storing" was.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Zat nog ff te twijfelen of ik misschien niet een leuke alt zou kopen, maar toen las ik het nieuws over Deutsche Bank;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wlblK2QRB87dajML9rBMpkKSrWk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YRQMywCdbtaEZJQ80Zsc6CVe.jpg?f=fotoalbum_large

Gewoon ff tijdens het schijten in de baas zijn tijd werken aan je generational wealth positie.

What a time to be alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:40:
Zat nog ff te twijfelen of ik misschien niet een leuke alt zou kopen, maar toen las ik het nieuws over Deutsche Bank;

[Afbeelding]

Gewoon ff tijdens het schijten in de baas zijn tijd werken aan je generational wealth positie.

What a time to be alive.
Blijft mooi he, 'de Bitcoins'. Geeft je toch een instant gevoel van onbegrensde rijkdom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 20:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EJJNFy1RcXCYdR8hS-14fUw3mTU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FSoVBXZt72oQDtzeywWkho1K.jpg?f=fotoalbum_large
Zou dat nu kunnen dat ze de crypto markt hebben stil gelegd door dat gedoe rond Deutche Bank?
Edit: een storing dus https://www.crypto-inside...lledig-stil-door-storing/

[ Voor 13% gewijzigd door Cumulus op 24-03-2023 13:54 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
NeoflexNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:43:
[...]

Blijft mooi he, 'de Bitcoins'. Geeft je toch een instant gevoel van onbegrensde rijkdom.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNaaxwESlg0dcKkUoSneqwhgMQk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xu0JQBZ2uazMy6il09FoCYoN.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 15-09 09:36
Cumulus schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:48:
[Afbeelding]
Zou dat nu kunnen dat ze de crypto markt hebben stil gelegd door dat gedoe rond Deutche Bank?
Zakt niet naar 6ct op deze manier. Everybody’s happy

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

NeoflexNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:43:
[...]

Haha ja.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eg93vivpE5kczFFrSvi4wKW4774=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RntCKKveYFtvIauYDs8hOkIH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

Cumulus schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:48:
[Afbeelding]
Edit: een storing dus https://www.crypto-inside...lledig-stil-door-storing/
DEX'en werken prima :+
Pagina: 1 ... 46 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!