Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
FTFYRyderr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:49:
[...]
Wordt niets inderdaad: https://googlethatforyou....isch%20internet%20geld%3F
/f/image/HrOZ2VxnBjtEDg6jZ5JyLV0y.png?f=fotoalbum_large)
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Hier in de Oost is het wel een patser cultuur met geld en dure wagens dus aan Azie zal het niet liggen. Of even India van goudkoorts naar digitaal goud om turnen.
Op dag hoeveel van de 90 zitten we? Mijn buurman heeft een nieuwe rode Ferrari dus om Bitcoin te promoten kan ik eigenlijk niet achter blijven. Crowdfunding?
* sh4d0wman leest de faq.....
@Taro dan mag je ook wel een rondje...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sn7RNw9Q0DELp5k9smX6834h.jpg?f=user_large)
Excellence does not require perfection.
El Salvador kan zoiezo toch?Ryderr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 13:04:
Nou we kunnen 2025/30 in ieder geval verhuizen mocht al het andere falen, sweeeeeeeet
[Afbeelding]
soon everywhere!
nothing stops this train
Correctie: sowiesoKol Nedra schreef op maandag 20 maart 2023 @ 13:11:
[...]
El Salvador kan zoiezo toch?
soon everywhere!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Mnlncllb8Vd6ySdqPAvgkzGV.jpg?f=user_large)
Ryderr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 13:26:
But don't panic people, we've got this!
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AksvjDcFTvIcYjlD2WfrHxhu.jpg?f=user_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
over 2 dagen toch? de 22ste?ScuL schreef op maandag 20 maart 2023 @ 09:54:
[...]
Niet alleen de indicators, het feit is ook dat we over 3 dagen een fed lezing hebben. Normaalgesproken wordt er dan nu ongeveer gedumpt..
dat dat gebeurd is helemaal niet raar en werd ook een keer goed tijd ook. Ik poste het 1,5 maand terug al dat je niet in alts moest gaan zitten aangezien BTC dominance toen een downtrend van dik 2 jaar brak. Dit gaat nog wel ff door, zeker met het macro nieuws wat er nu voorbij komt. Ik zie 60% dominance nog wel gebeuren.Jedi_Pimp schreef op maandag 20 maart 2023 @ 13:32:
Wat sick hoe alts er van langs krijgen. @knakworst zit de laatste dagen veelal met een harde plasser naar de koersen te kijken, me dunkt.
99% van de shitcoins zijn gewoon echt shitcoins en niets waard. Een paar handjes vol projecten is wel plek voor, maar zie ze maar eens uit te pikken. Mijn tijd absoluut niet waard.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik vind het erg lastig in te schatten wat de reactie van de markt word. 0,5% is echt uitgesloten naar mijn mening. Zie je ook terug in onderstaande tabel 0% van de markt verwacht dat. Dit zou echt economische zelfmoord zijn om die reden. Juist omdat het niet verwacht word. Als het banken verhaal niet gebeurd was had het mogelijk nog wel gekund naar mijn mening.anti elppa schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:00:
[...]
grote kans dat het niet 0,5% word, maar 0,25% of 0%. Dat geeft nog meer groen
Op het moment van schrijven verwacht afgerond 68% van de markt 0,25 verhoging. Dat is ook wat ik verwacht.
Dat betekend dus dat als dat het geval is. Voor 32% van de markt dit een teleurstellende uitkomst zal zijn. De vraag is dus, hoe reageert dat % van de markt hier op.
Verder benieuwd of we meer komen te weten hoe lang de FED nog van plan is om de rente hoog te houden. De markt schat in dat dit niet heel lang meer zal zijn. Als dat wel het geval is of ze laten iets vallen wat daar op kan wijzen verwacht ik wel een heftige reactie.
Ik vind het allemaal erg lastig te lezen. Sta nog met wat funds aan de zei lijn. Eerst was daar goede reden toe. Een recessie lijkt ook steeds aannemelijker. Echter met de ontwikkelingen van afgelopen weken. Ik kan er maar moeilijk chocola van maken.
/f/image/kq2sbdgsAQKzfMe5g8Hpyz64.png?f=fotoalbum_large)
Zonder het gedoe rondom de banken was een verhoging van 0,5 inderdaad een realistisch scenario. FED heeft nu wel een tijdelijke oplossing gevonden om de banken overeind te houden en tegelijkertijd de rente te kunnen verhogen. Rente verhoging van 0,25 is dan ook wel aannemelijk zoals het er nu voorstaat.iceblack24 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 13:51:
[...]
Ik vind het erg lastig in te schatten wat de reactie van de markt word. 0,5% is echt uitgesloten naar mijn mening. Zie je ook terug in onderstaande tabel 0% van de markt verwacht dat. Dit zou echt economische zelfmoord zijn om die reden. Juist ook omdat het niet verwacht word. Als het banken verhaal niet gebeurd was had het mogelijk nog wel gekund naar mijn mening.
Op het moment van schrijven verwacht afgerond 68% van de markt 0,25 verhoging. Dat is ook wat ik verwacht.
Dat betekend dus dat als dat het geval is. Voor 32% van de markt dit een teleurstellende uitkomst zal zijn. De vraag is dus, hoe reageert dat % van de markt hier op.
Verder benieuwd of we meer komen te weten hoe lang de FED nog van plan is om de rente hoog te houden. De markt schat in dat dit niet heel lang meer zal zijn. Als dat wel het geval is of ze laten iets vallen wat daar op kan wijzen verwacht ik wel een heftige reactie.
Ik vind het allemaal erg lastig te lezen. Sta nog met wat funds aan de zei lijn. Eerst was daar goede reden toe. Een recessie lijkt ook steeds aannemelijker. Echter met de ontwikkelingen van afgelopen weken. Ik kan er maar moeilijk chocola van maken.
[Afbeelding]
Volgende scenario's houd ik rekening mee
- 0,50: Markt gaat dumpen
- 0,25: Lichte daling, omdat velen ook wel een pauze verwachten
- 0,00: Koersen omhoog
- Rente daling: ga all-in
Maar waarom is 50 basispunten uitgesloten? Werkloosheid loopt niet op, inflatie blijft hoog (in lijn met verwachting is niks om een feeststemming van te krijgen), mandaat fed is stabiele economie en inflatie rond 2%. Ja shit hit the fan bij de banken omdat sommige niet anticiperen op een echte hawkish fed en Powell. Maar Powell zei eerder: whatever it takes, inflatie moet omlaag komen. Traditioneel lukt dat pas als de rente net zo hoog of hoger dan de inflatie is. Banken die omvallen worden nu gestut. Dus als een knarsentandende economie geen reden is om te stoppen met verhogen, waarom zouden een stel incompetente risicomanagers bij banken dat nu wel zijn?iceblack24 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 13:51:
[...]
Ik vind het erg lastig in te schatten wat de reactie van de markt word. 0,5% is echt uitgesloten naar mijn mening. Zie je ook terug in onderstaande tabel 0% van de markt verwacht dat. Dit zou echt economische zelfmoord zijn om die reden. Juist omdat het niet verwacht word. Als het banken verhaal niet gebeurd was had het mogelijk nog wel gekund naar mijn mening.
Laat het maar eens klaar zijn met die pivot boys. Inflatie is nog lang niet klaar, dus Fed is nog niet klaar met verhogen.
Bitcoin knalt nog niet voorbij 28,4k. Hoeveel sellwalls van whales hangen daar rond?
Kijk eens in de historie dan. Fed riep dat soort stoere dingen wel, maar de geschiedenis laat heel duidelijk zien dat bij elke poep of scheet ze direct de boel weer terug draaien.Joosie200 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:08:
[...]
Maar waarom is 50 basispunten uitgesloten? Werkloosheid loopt niet op, inflatie blijft hoog (in lijn met verwachting is niks om een feeststemming van te krijgen), mandaat fed is stabiele economie en inflatie rond 2%. Ja shit hit the fan bij de banken omdat sommige niet anticiperen op een echte hawkish fed en Powell. Maar Powell zei eerder: whatever it takes, inflatie moet omlaag komen. Traditioneel lukt dat pas als de rente net zo hoog of hoger dan de inflatie is. Banken die omvallen worden nu gestut. Dus als een knarsentandende economie geen reden is om te stoppen met verhogen, waarom zouden een stel incompetente risicomanagers bij banken dat nu wel zijn?
Laat het maar eens klaar zijn met die pivot boys. Inflatie is nog lang niet klaar, dus Fed is nog niet klaar met verhogen.
Bitcoin knalt nog niet voorbij 28,4k. Hoeveel sellwalls van whales hangen daar rond?
Het gaat ook niet om een paar banken he. Nu is de boel nog aardig rustig te krijgen door de FED, vallen er nog een paar meer dan is er niets meer te redden. Ook niet door de fed.
Als ze moeten kiezen tussen dat of inflatie van 20% dan is dat zeer zeker het laatste. Ook de staatschulden worden dan snel minder waard. Ja dat is vervelend voor het volk.....maar dat is dan maar pech
Dit inderdaad. Je kunt of het volk wat meer pijn doen(inflatie) of de totale financiele sector kapot draaien(waardoor ze ook de printer op volle kracht moeten aangooien om alles overeind te houden). In any event, new money is a' cominganti elppa schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:21:
[...]
Kijk eens in de historie dan. Fed riep dat soort stoere dingen wel, maar de geschiedenis laat heel duidelijk zien dat bij elke poep of scheet ze direct de boel weer terug draaien.
Het gaat ook niet om een paar banken he. Nu is de boel nog aardig rustig te krijgen door de FED, vallen er nog een paar meer dan is er niets meer te redden. Ook niet door de fed.
Als ze moeten kiezen tussen dat of inflatie van 20% dan is dat zeer zeker het laatste. Ook de staatschulden worden dan snel minder waard. Ja dat is vervelend voor het volk.....maar dat is dan maar pech
"Who controls the food supply controls the people; who controls the energy can control whole continents; who controls money can control the world"
Daar hebben wij hoogstwaarschijnlijk het antwoord
[ Voor 10% gewijzigd door Ryderr op 20-03-2023 14:35 ]
nothing stops this train
Zelfs niet met zo'n mooie bruine avatar?iceblack24 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 13:51:
Ik kan er maar moeilijk chocola van maken.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Raar, mijn baartjes hebben nog steeds dezelfde waarde.
Zal wel aan mij liggen
hahah nice, ik heb mijn goud allemaal van Umicore en C.HafnerAlpina schreef op maandag 20 maart 2023 @ 15:33:
[...]
Raar, mijn baartjes hebben nog steeds dezelfde waarde.
***members only***
Zal wel aan mij liggen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/najdPT5GvDLmm2K6rUxltUbZ.jpg?f=user_large)
Send them down the Amazon. Powell Making America Great Again
Over the past month, ~50 whales holding 10 million to 100 million $XRP have joined the #Ripple network.
— Ali (@ali_charts) 19 maart 2023
These large investors have purchased around 420 million #XRP, worth $155.4 million, shows data from @santimentfeed. pic.twitter.com/6L3gBwbdiW
Wat @anti elppa zegt. Wat is het punt van de inflatie bestrijden als het systeem waarin die inflatie bestaat in elkaar zakt.Joosie200 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:08:
[...]
Maar waarom is 50 basispunten uitgesloten? Werkloosheid loopt niet op, inflatie blijft hoog (in lijn met verwachting is niks om een feeststemming van te krijgen), mandaat fed is stabiele economie en inflatie rond 2%. Ja shit hit the fan bij de banken omdat sommige niet anticiperen op een echte hawkish fed en Powell. Maar Powell zei eerder: whatever it takes, inflatie moet omlaag komen. Traditioneel lukt dat pas als de rente net zo hoog of hoger dan de inflatie is. Banken die omvallen worden nu gestut. Dus als een knarsentandende economie geen reden is om te stoppen met verhogen, waarom zouden een stel incompetente risicomanagers bij banken dat nu wel zijn?
Daarnaast heeft Powell altijd gezegd dat hij een softlanding probeert na te streven.
Als de markt discuseert over 0,25 of 0 dan zou 0,5 verreweg een te grote schok zijn. Je zou zelf kunnen zeggen dat hij inmiddels al te veel kappot gemaakt heeft met de wankelende banken. Dus nee 0,5 is echt uitgesloten.
Van mij mag het overigens 0,5. zou mij niet slecht uitkomen
https://news.cgtn.com/new...on-1ij0YJRKiXK/index.html
Ik denk ook niet dat 0.5 uitgesloten is. Het is kiezen tussen 2 kwaden, maar ik denk dat de inflatie prioriteit heeft boven het bankwezen. Dat bankenverhaal is ook meer een verhaal van vertrouwen als dat ze technisch allemaal omvallen bij nog een half procent erbij.iceblack24 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 15:57:
[...]
Wat @anti elppa zegt. Wat is het punt van de inflatie bestrijden als het systeem waarin die inflatie bestaat in elkaar zakt.
Daarnaast heeft Powell altijd gezegd dat hij een softlanding probeert na te streven.
Als de markt discuseert over 0,25 of 0 dan zou 0,5 verreweg een te grote schok zijn. Je zou zelf kunnen zeggen dat hij inmiddels al te veel kappot gemaakt heeft met de wankelende banken. Dus nee 0,5 is echt uitgesloten.
Van mij mag het overigens 0,5. zou mij niet slecht uitkomenIk wil nog wel wat goedkope sats kopen.
En de markt mag ook denken wat ie wil, dat is imo geen rede om daarin mee te gaan. De prioriteit is en blijft de inflatie te beteugelen.
inflatie is imo toch echt heel dik ondergeschikt aan bankencrisis. Maar goed, we gaan het zien. Vuurwerk komt er vast welGelukszoekr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:16:
[...]
Ik denk ook niet dat 0.5 uitgesloten is. Het is kiezen tussen 2 kwaden, maar ik denk dat de inflatie prioriteit heeft boven het bankwezen. Dat bankenverhaal is ook meer een verhaal van vertrouwen als dat ze technisch allemaal omvallen bij nog een half procent erbij.
En de markt mag ook denken wat ie wil, dat is imo geen rede om daarin mee te gaan. De prioriteit is en blijft de inflatie te beteugelen.
Een hoge rente is nadelig voor de banken, maar de overheid heeft meer middelen om een bankencrisis te bestrijden. Om de inflatie te beteugelen is er maar 1 tool, de rente moet omhoog. Lagarde heeft ook voor 0.5% gekozen terwijl de systeembank - Credit Suisse toen ook al op omvallen stond. Voor de goede orde, ik denk ook dat er een 0.25% komt van de FED.anti elppa schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:17:
[...]
inflatie is imo toch echt heel dik ondergeschikt aan bankencrisis. Maar goed, we gaan het zien. Vuurwerk komt er vast wel
Maar inderdaad we gaan het zien. Naar de maan gaan we uiteindelijk toch wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 20-03-2023 16:23 ]
Geld is macht en als ze voor renteverhoging kiezen raken ze exact dat straatje van mensen en bedrijven. Ik kan het mij niet voorstellen dat ze de FED en Powell dat laten uitvoeren, maar inderdaad het blijft giswerkanti elppa schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:17:
[...]
inflatie is imo toch echt heel dik ondergeschikt aan bankencrisis. Maar goed, we gaan het zien. Vuurwerk komt er vast wel
Yep. Als de inflatie volledig uit de hand loopt, zijn de tegoeden bij de bank ook niets meer waard en zorgt evengoed voor enorme sociale onrust. Zolang de FED de banken overeind kan houden, is er ruimte om de rente te verhogen.Gelukszoekr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:16:
[...]
Ik denk ook niet dat 0.5 uitgesloten is. Het is kiezen tussen 2 kwaden, maar ik denk dat de inflatie prioriteit heeft boven het bankwezen. Dat bankenverhaal is ook meer een verhaal van vertrouwen als dat ze technisch allemaal omvallen bij nog een half procent erbij.
lagarde heeft niet meer dan 2 hersencellen, de rest is verbrand onder de zonnebank. De ECB is met alles te laat. Was ook gewoon totaal retarded die move van vorige week.Gelukszoekr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:21:
[...]
Een hoge rente is nadelig voor de banken, maar de overheid heeft meer middelen om een bankencrisis te bestrijden. Om de inflatie te beteugelen is er maar 1 tool, de rente moet omhoog. Lagarde heeft ook voor 0.5% gekozen terwijl de systeembank - Credit Suisse toen ook al op omvallen stond.
Maar inderdaad we gaan het zien. Naar de maan gaan we uiteindelijk toch wel.
Ben trouwens wel benieuwd wat jij voor middelen ziet om een bankencrisis te bestrijden. Ik ken er maar 1. En dat zien we dus nu gebeuren op de balance sheet van de FED (en ook in 2009-2012). Ben benieuwd hoeveel ze er boven op die 300mrd$ nog meer bij geprint hebben. Want dat grafiekje loopt maar tot 14maart.
Verwijderd
anti elppa schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:26:
[...]
lagarde heeft niet meer dan 2 hersencellen, de rest is verbrand onder de zonnebank. De ECB is met alles te laat. Was ook gewoon totaal retarded die move van vorige week.
Ben trouwens wel benieuwd wat jij voor middelen ziet om een bankencrisis te bestrijden. Ik ken er maar 1. En dat zien we dus nu gebeuren op de balance sheet van de FED. Ben benieuwd hoeveel ze er boven op die 300mrd$ nog meer bij geprint hebben. Want dat grafiekje loopt maar tot 14maart.
🚨BREAKING: Emergency Fed Chair Speech before FOMC - JPOW speaks pic.twitter.com/XburQtGDnx
— Tendies (@tendiesapp) 20 maart 2023
Always remember: Fuck your puts, fuck your calls, J. Powell has you by the balls. God bless my money printer.
anti elppa schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:26:
[...]
lagarde heeft niet meer dan 2 hersencellen, de rest is verbrand onder de zonnebank. De ECB is met alles te laat. Was ook gewoon totaal retarded die move van vorige week.

Ik probeer altijd uit te gaan van vertrouwen in de mensen op zulke posities. Misschien overschat ik dat wel. Het is inderdaad wel een muts die Lagarde.. en dan met zoveel macht. Bizar.
Ik denk dat deze bankencrisis er voornamelijk een is van vertrouwen. Zolang er vertrouwen is, geen bankrun onstaat. Dan is het klote van de banken dat de oude obligaties wat minder renderen, maar dat overleven ze wel. Ook niet voor niks dat die andere ouwe gekBen trouwens wel benieuwd wat jij voor middelen ziet om een bankencrisis te bestrijden. Ik ken er maar 1. En dat zien we dus nu gebeuren op de balance sheet van de FED. Ben benieuwd hoeveel ze er boven op die 300mrd$ nog meer bij geprint hebben. Want dat grafiekje loopt maar tot 14maart.
Een ander middel is de printer aanzetten, dit is natuurlijk tegenstrijdig aan het monetaire beleid van verkrapping maar geeft verlossing op hele specifieke plaatsen, zoals (kleine) bank.
hahaha prachtigVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:32:
[...]
[Twitter]
Always remember: Fuck your puts, fuck your calls, J. Powell has you by the balls. God bless my money printer.
nee klopt uiteraard. Maar dat vertrouwen is echt wel weg. En dat is al ff aan de gang. Daar gaat zo'n bejaarde met een niets zeggend praatje niet aan veranderen. Ik denk dat er nog veel meer pijn gaat komen/Gelukszoekr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:34:
[...]
![]()
Ik probeer altijd uit te gaan van vertrouwen in de mensen op zulke posities. Misschien overschat ik dat wel. Het is inderdaad wel een muts die Lagarde.. en dan met zoveel macht. Bizar.
[...]
Ik denk dat deze bankencrisis er voornamelijk een is van vertrouwen. Zolang er vertrouwen is, geen bankrun onstaat. Dan is het klote van de banken dat de oude obligaties wat minder renderen, maar dat overleven ze wel. Ook niet voor niks dat die andere ouwe gek, Biden er als de kippen bij was. "All your money is safe with US banks". Dat is het belangrijkste, makkelijkste en goedkoopste middel.
Een ander middel is de printer aanzetten, dit is natuurlijk tegenstrijdig aan het monetaire beleid van verkrapping maar geeft verlossing op hele specifieke plaatsen, zoals (kleine) bank.
Sowieso een mooie show
Seems legit.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
PsyOps draaien op volle toeren en de geld printer is ook aan het opwarmen. Ik verwacht dat ECB ook van gas af gaat qua verhogingen de volgende ronde, nu was nog even voor de show omdat die 'intelligente vrouw' 0.5 al had toegezegd en geen gezichtsverlies wou lijden.Gelukszoekr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:34:
[...]
![]()
[...]
Ik denk dat deze bankencrisis er voornamelijk een is van vertrouwen. Zolang er vertrouwen is, geen bankrun onstaat. Dan is het klote van de banken dat de oude obligaties wat minder renderen, maar dat overleven ze wel. Ook niet voor niks dat die andere ouwe gek, Biden er als de kippen bij was. "All your money is safe with US banks". Dat is het belangrijkste, makkelijkste en goedkoopste middel.
Ohja, en nu nog in de EU
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D77beIQSraGBuTjJZi2fwETq.jpg?f=user_large)
Terug vechten
[ Voor 9% gewijzigd door Ryderr op 20-03-2023 16:41 ]
Dat wordt zoberzo altijd verkeerd geschreven
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
wat een toeval! let maar op, de.productie van goud gaat ook versnellen nu......nu die goudprijs stijgt 🥲Gelukszoekr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 15:59:
De goudprinter gaat ook verder aan
https://news.cgtn.com/new...on-1ij0YJRKiXK/index.html
nothing stops this train
Dat is wel een interessante. Sowieso gaat het bij de Republikeinen toch tussen DeSantis of Trump lijkt me?Ryderr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:38:
[...]
PsyOps draaien op volle toeren en de geld printer is ook aan het opwarmen. Ik verwacht dat ECB ook van gas af gaat qua verhogingen de volgende ronde, nu was nog even voor de show omdat die 'intelligente vrouw' 0.5 al had toegezegd en geen gezichtsverlies wou lijden.
Ohja, en nu nog in de EU
[Afbeelding]
Terug vechten
Maar.... meer aanbod verwatert de prijs. Nu nog even snel campagne voeren en naast de miljonairs komen de gold bugs naar crypto. Petertje zal zich als hekkensluiter wel net op de top inkopen en daarna klagen over de dip. Karma...Kol Nedra schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:43:
[...]
wat een toeval! let maar op, de.productie van goud gaat ook versnellen nu......nu die goudprijs stijgt 🥲
Dat verwacht ik inderdaad ook, en met alle negativiteit rondom Trump zal DeSantis de volgende ronde wel winnen. Heel goed ook dat hij nu al aangeeft "wij willen geen CBDC's", dat voorbeeld moeten we hier in Europa ook volgen. De overheid en de banken hebben al voldoende controle, dat hoeft niet verder te groeien(en nee ik ben geen wapenhandelaar of cokedealer).Alpina schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:45:
[...]
Dat is wel een interessante. Sowieso gaat het bij de Republikeinen toch tussen DeSantis of Trump lijkt me?
We hebben allemaal het fiasco gezien bij Nigeria wat betreft CBDC's(eNaira). De mensen willen het niet, maar de overheid wil het wel. Eerst de wortel: je krijgt korting als je onze digitale variant gebruikt, maar niemand wou het hebben en adoptie kwam er niet. Toen kwam de stok: je mag nog maar een X bedrag van je rekening halen want anders. Duw maar door
:strip_exif()/f/image/FUAkTAmtVVlKTznm9o9zN3hQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Hopelijk accepteren wij deze gure bende niet
(hoe kan je dit verkopen dan:)
:strip_exif()/f/image/TjTv41L15NY48GmRNfFUnJpq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Ryderr op 20-03-2023 17:06 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Ben al bezig met het maken van een spandoek voor straks op het malieveld:Ryderr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 17:00:
[...]
Dat verwacht ik inderdaad ook, en met alle negativiteit rondom Trump zal DeSantis de volgende ronde wel winnen. Heel goed ook dat hij nu al aangeeft "wij willen geen CBDC's", dat voorbeeld moeten we hier in Europa ook volgen. De overheid en de banken hebben al voldoende controle, dat hoeft niet verder te groeien(en nee ik ben geen wapenhandelaar of cokedealer).
We hebben allemaal het fiasco gezien bij Nigeria wat betreft CBDC's(eNaira). De mensen willen het niet, maar de overheid wil het wel. Eerst de wortel: je krijgt korting als je onze digitale variant gebruikt, maar niemand wou het hebben en adoptie kwam er niet. Toen kwam de stok: je mag nog maar een X bedrag van je rekening halen want anders. Duw maar door
[Afbeelding]
Hopelijk accepteren wij deze gure bende nietThat's why BTC
(hoe kan je dit verkopen dan:)
[Afbeelding]
'Zeg nee, tegen de CBDC!'
En dan verkleed als DOGEcoin.
[ Voor 139% gewijzigd door Gipsy King op 20-03-2023 18:15 ]
Waarom zou ik dit bericht niet moeten reportenGipsy King schreef op maandag 20 maart 2023 @ 17:32:
Pump up the xrp hype
https://cryptonews.com/ne...lion-can-xrp-reach-10.htm
[Twitter]
https://finbold.com/rippl...pdate-as-of-march-20-2023
Coinbase kijkt stiekem naar re-list :
https://www.investingcube...n-coinbase-to-relist-xrp/

Omdat je een knakworst bent en nog geen frankfurterknakworst schreef op maandag 20 maart 2023 @ 17:51:
[...]
Waarom zou ik dit bericht niet moeten reporten
:strip_exif()/f/image/02QoHCwcXotBaJA4RGhTDQP1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 45% gewijzigd door Gipsy King op 20-03-2023 17:55 ]
Ik vind niet dat je een coin moet promoten waarbij de organisatie meer dan de helft van de coins "als cadeautje" gekregen heeft en over je rug dumpt, serieus moet nemen. Dat mag je zelfs een scam noemen in mijn ogen. Helaas zijn er nog > 10.000 andere scam crypto projecten. Bitcoin hoort daar overigens niet bij. Hoewel ik die als smerige Ponzi betitel moet je dat niet altijd serieus nemen. Mijn mening over XRP bedoel ik wel serieus.Gipsy King schreef op maandag 20 maart 2023 @ 17:53:
[...]
Omdat je een knakworst bent en nog geen frankfurter
[Afbeelding]
Mening acceptedknakworst schreef op maandag 20 maart 2023 @ 18:03:
[...]
Ik vind niet dat je een coin moet promoten waarbij de organisatie meer dan de helft van de coins "als cadeautje" gekregen heeft en over je rug dumpt, serieus moet nemen. Dat mag je zelfs een scam noemen in mijn ogen. Helaas zijn er nog > 10.000 andere scam crypto projecten. Bitcoin hoort daar overigens niet bij. Hoewel ik die als smerige Ponzi betitel moet je dat niet altijd serieus nemen. Mijn mening over XRP bedoel ik wel serieus.
[ Voor 60% gewijzigd door Sunrise op 20-03-2023 18:19 ]
Sunrise schreef op maandag 20 maart 2023 @ 18:16:
Waarom zuigen de 'succesvolle' altcoins zo de laatste dagen? Ze hebben de wind niet in de rug vergeleken bitcoin. Op solana na dan, die ging wel lekker maar die heb ik niet en die als succesvol bestempelen durf ik ook niet.
:fill(white):strip_exif()/f/image/va5WJvPgdqjxM5CbLHfXjWhM.png?f=user_large)
Ik hou zo van memes
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ze staan nu stil in USD, gaan straks beetje dalen als btc de correctie krijgt. Daarna vlammen ze als btc een weekje cool and calm is.Sunrise schreef op maandag 20 maart 2023 @ 18:16:
Waarom zuigen de 'succesvolle' altcoins zo de laatste dagen? Ze hebben de wind niet in de rug vergeleken bitcoin. Op solana na dan, die ging wel lekker maar die heb ik niet en die als succesvol bestempelen durf ik ook niet.
De tijd leert of het tij keert
Wel jammer dat net nu BTC het weer goed gaat doen de XRP shillmachine direct op volle toeren gaat draaien. En men begrijpt het echt niet, als je honderd miljoen miljard extra muntjes op de markt dumpt en iemand koopt één XRP voor 2 USD, dan ineens is de market cap 2x honderd miljoen miljard hoger en dan zien ze dat als positief? Een market cap hoort te groeien door prijsstijging, niet door gewoon even miljarden extra muntjes op de markt te dumpen. En nee, niet over Bitcoin beginnen, de blockreward mag je niet vergelijken met founders die muntjes dumpen op hun believers.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JTIYRhOhzThQ7Ek6Zr5OXlO0.jpg?f=user_large)
Gelukkig geven ze hier alleen nog om hot wheels monster trucks en Unicorns
JUST IN: People who started DCAing into #Bitcoin at the $69k all time high are now up 10% 🚀 pic.twitter.com/upyrzL6OFU
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 20 maart 2023
Ergens ook niet heel gek gezien deze stijging? En dat de 25.2k niet fatsoenlijk opnieuw getest is nog? Vanuit TA perspectief zit je nu een beetje in niemandsland.. Of terug naar de 25k of de grote weerstand op 28-30k breken.. ik ga natuurlijk voor de laatste optie 😜anti elppa schreef op maandag 20 maart 2023 @ 19:14:
rente bybit negatief????? wtf, er zijn blijkbaar mensen die dit shorten.....
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik zou graag een test van 25k zien, succesvol uiteraard om daarna te breken richting 30k. Wat goedkoper sats kopensjorremans schreef op maandag 20 maart 2023 @ 19:24:
[...]
Ergens ook niet heel gek gezien deze stijging? En dat de 25.2k niet fatsoenlijk opnieuw getest is nog? Vanuit TA perspectief zit je nu een beetje in niemandsland.. Of terug naar de 25k of de grote weerstand op 28-30k breken.. ik ga natuurlijk voor de laatste optie 😜
The only easy day is yesterday.
25k zie ik niet echt meer gebeuren. Terug test van het kanaal op de weekly is wel gebeurt. Als ik nu naar de muren kijk dan verwacht ik eerder een aanval van die 30 regio. Die shorters zijn alleen maar extra olie op het vuur nu.sjorremans schreef op maandag 20 maart 2023 @ 19:24:
[...]
Ergens ook niet heel gek gezien deze stijging? En dat de 25.2k niet fatsoenlijk opnieuw getest is nog? Vanuit TA perspectief zit je nu een beetje in niemandsland.. Of terug naar de 25k of de grote weerstand op 28-30k breken.. ik ga natuurlijk voor de laatste optie 😜
[ Voor 95% gewijzigd door Pinsa op 21-03-2023 08:55 ]
Maar dan snap ik je redenatie niet helemaal. Wat denk je dat erger is voor het vertrouwen in het financiële systeem, inflatie die mogelijk wat weer oploopt of banken die omvallen omdat de bank door hogere rente niet overeind blijft?Gelukszoekr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:34:
[...]
![]()
[...]
Met jouw redenatie dat vertrouwen het streven is ga je dan toch juist voor die lagere rente?
Ik bedoel veel mensen leggen niet eens de link tussen de overheid/ het financiële systeem en inflatie. Zeg gewoon dat het door de voortdurende oorlog in Oekranie komt ofzo.

Toevoeging: De val van silicon valley bank had overigens niks met een bank run te maken. Die volgende later.
[ Voor 6% gewijzigd door iceblack24 op 20-03-2023 19:55 ]
De gewone man(ja ik ben zo speciaal, maar dat valt vies tegen in mijn geval) hoort - en hoorde vanmorgen- op TV dat de banken crisis was opgelost. Ik moet mijn best doen om niet uit mijn vel te klapperen en morgenochtend wakker te worden in een kamertje van GGNet. Tis geen doen dit, en niemand lijkt de ernst te zien(of willen/ kunnen zien)iceblack24 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 19:45:
[...]
Maar dan snap ik je redenatie niet helemaal. Wat denk je dat erger is voor het vertrouwen in het financiële systeem, inflatie die mogelijk wat weer oploopt of banken die omvallen omdat de bank door hogere rente niet overeind blijft?
Met jouw redenatie dat vertrouwen het streven is ga je dan toch juist voor die lagere rente?
Ik bedoel veel mensen leggen niet eens de link tussen de overheid/ het financiële systeem en inflatie. Zeg gewoon dat het door de voortdurende oorlog in Oekranie komt ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Ryderr op 20-03-2023 19:56 ]
Je trekt de conclusie dat banken massaal zullen omvallen als de FED nogmaals 0.5% erbij doet. Ik denk dat dat wel meevalt.iceblack24 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 19:45:
[...]
Maar dan snap ik je redenatie niet helemaal. Wat denk je dat erger is voor het vertrouwen in het financiële systeem, inflatie die mogelijk wat weer oploopt of banken die omvallen omdat de bank door hogere rente niet overeind blijft?
Ja, dit zal zorgen voor nog meer ongerealiseerde verliezen. Maar zolang de klanten niet massaal hun geld ophalen bij de bank (wat bij SVB wel het geval was) dan blijft het daarbij. Als de bank deze verliezen nu niet hoeft te nemen dan vallen ze ook niet om. Er kan op een later moment altijd wel een vage obligatie-terugkoopregeling komen zodra de kou uit de lucht is mocht dat echt nodig zijn.
De uitdaging is zodoende om het vertrouwen er in te houden bij het volk. Zolang die niet in paniek raken gaan er geen banken omvallen. Dan kan de FED gewoon doorgaan waar ze mee bezig waren, namelijk hun hoogste prioriteit aanpakken; de inflatie.
Ik zag toevallig een stukje van Arnoud Boot, een hoogleraar financiële markten. Die heeft hier ongeveer hetzelfde verhaal. Hij legt het vast beter uit dan dat ik het doe. Vanaf 9:55
Als je alle maanden 17 18 19 enz hebt gekocht heb je al een hoop ‘ goedkope’ sats toch. En als we naar de 100k gaan maakt inkopen op 27 ipv 25 ook weinig uit. Ik snap dit ‘kunnen we weer omlaag ik wil nog ff bijkopen’ nooit zo. Dit muntje is er al tig jaar, inkopen kan iedere dag maar als we in een dikke uptrend zitten wil iedereen de boel opeens omlaag om bij te kopen. Ik zou stiekem wel willen betten hoeveel van die mensen er ook echt op buy klikken als we om wat voor reden dan ook vrijdag opeens op 22 zouden staan.Mathias9956 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 19:29:
[...]
Ik zou graag een test van 25k zien, succesvol uiteraard om daarna te breken richting 30k. Wat goedkoper sats kopen
Geen persoonlijke aanval naar jou overigens. Dit soort posts lijken alleen altijd exact in deze fase van de btc marktcyclus op te duiken
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Daarom dca ik iedere dag in BTC. En er staan nog grotere spot orders klaar op 19.5k en 25k. Die verwijder ik pas als we echt een stuk hoger staan.twit schreef op maandag 20 maart 2023 @ 20:31:
[...]
Als je alle maanden 17 18 19 enz hebt gekocht heb je al een hoop ‘ goedkope’ sats toch. En als we naar de 100k gaan maakt inkopen op 27 ipv 25 ook weinig uit. Ik snap dit ‘kunnen we weer omlaag ik wil nog ff bijkopen’ nooit zo. Dit muntje is er al tig jaar, inkopen kan iedere dag maar als we in een dikke uptrend zitten wil iedereen de boel opeens omlaag om bij te kopen. Ik zou stiekem wel willen betten hoeveel van die mensen er ook echt op buy klikken als we om wat voor reden dan ook vrijdag opeens op 22 zouden staan.
Geen persoonlijke aanval naar jou overigens. Dit soort posts lijken alleen altijd exact in deze fase van de btc marktcyclus op te duiken
Voor de rest? Yolo short en long op alle andere prijspunten met ‘speelgeld’.
Stack Sats
Staat vast morgen weer op 60 cent... Heb ze ook voor het grootste deel gelockt staan.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Verwijderd
Zo gaat het vaak. Wanneer het laag staat kan het nog veel lager. Dan stijgt het weer en moet het bijna wel weer omlaag. Dan stijgt het nog wat verder en nog wat verder, en ineens heb je de boot gemist.twit schreef op maandag 20 maart 2023 @ 20:31:
[...]
Als je alle maanden 17 18 19 enz hebt gekocht heb je al een hoop ‘ goedkope’ sats toch. En als we naar de 100k gaan maakt inkopen op 27 ipv 25 ook weinig uit. Ik snap dit ‘kunnen we weer omlaag ik wil nog ff bijkopen’ nooit zo. Dit muntje is er al tig jaar, inkopen kan iedere dag maar als we in een dikke uptrend zitten wil iedereen de boel opeens omlaag om bij te kopen. Ik zou stiekem wel willen betten hoeveel van die mensen er ook echt op buy klikken als we om wat voor reden dan ook vrijdag opeens op 22 zouden staan.
Ik heb sub 20k een paar leuke aankopen mogen doen (17k als laagste geloof ik).
Tuurlijk kan het dieper zakken, maar sub 20k bijkopen vond ik wel mooi zat.
Achteraf een prima deal
Nu zit ik alleen te denken wat ik aankomende vrijdag ga doen, de fiat airdrop komt dan. DCA is DCA, dus denk dat ik er maar weer gewoon wat in kiep.
Mooi pumpje idd.Th1x4nG schreef op maandag 20 maart 2023 @ 20:46:
Dikke NEXO. Iemand een idee wat er gaande is?
Staat vast morgen weer op 60 cent... Heb ze ook voor het grootste deel gelockt staan.
Hier komt in mei een mooie stapel uit locked staking, dan gaan ze direct in de verkoop.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Geen miljarden:Taro schreef op maandag 20 maart 2023 @ 18:36:
[...]
Wel jammer dat net nu BTC het weer goed gaat doen de XRP shillmachine direct op volle toeren gaat draaien. En men begrijpt het echt niet, als je honderd miljoen miljard extra muntjes op de markt dumpt en iemand koopt één XRP voor 2 USD, dan ineens is de market cap 2x honderd miljoen miljard hoger en dan zien ze dat als positief? Een market cap hoort te groeien door prijsstijging, niet door gewoon even miljarden extra muntjes op de markt te dumpen. En nee, niet over Bitcoin beginnen, de blockreward mag je niet vergelijken met founders die muntjes dumpen op hun believers.
“ Escrow
In Q4 2022, three billion XRP were released out of escrow (one billion each month) in line with prior quarters and the official escrow arrangement. In total, 2.1 billion XRP were returned and subsequently put into new escrow contracts throughout the quarter.”
Bron: https://ripple.com/insights/q4-2022-xrp-markets-report/
Ah ja het is voor mij de 23e
Whoever controls Dune controls the spice! He who controls the Spice controls the Universe!Ryderr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:31:
[...]
"Who controls the food supply controls the people; who controls the energy can control whole continents; who controls money can control the world"
[ Voor 50% gewijzigd door ScuL op 20-03-2023 21:20 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Welles
Heb vanaf jou time stamp gekeken. Heel eerlijk ik vind niet dat hij heel veel schokkends zegt. Het enige wat hij zegt is dat Christine Lagarde meent zich hierdoor niet te laten beïnvloeden en dat de banken sterk genoeg zijn om de rente verhoging op te vangen. Tuurlijk zegt ze dat, ze kan moeilijk iets anders zeggen. Ze moet ook wel want we blijven wel erg ver achter bij de dollar.Gelukszoekr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 20:07:
[...]
Je trekt de conclusie dat banken massaal zullen omvallen als de FED nogmaals 0.5% erbij doet. Ik denk dat dat wel meevalt.
Ja, dit zal zorgen voor nog meer ongerealiseerde verliezen. Maar zolang de klanten niet massaal hun geld ophalen bij de bank (wat bij SVB wel het geval was) dan blijft het daarbij. Als de bank deze verliezen nu niet hoeft te nemen dan vallen ze ook niet om. Er kan op een later moment altijd wel een vage obligatie-terugkoopregeling komen zodra de kou uit de lucht is mocht dat echt nodig zijn.
De uitdaging is zodoende om het vertrouwen er in te houden bij het volk. Zolang die niet in paniek raken gaan er geen banken omvallen. Dan kan de FED gewoon doorgaan waar ze mee bezig waren, namelijk hun hoogste prioriteit aanpakken; de inflatie.
Ik zag toevallig een stukje van Arnoud Boot, een hoogleraar financiële markten. Die heeft hier ongeveer hetzelfde verhaal. Hij legt het vast beter uit dan dat ik het doe. Vanaf 9:55
[YouTube: Hoe werkt het bankensysteem? | Arnoud Boot | Buitenhof]
Ik denk niet dat alle banken omvallen als we met 0,5 punt om hoog gaan (eerlijk gezegd ik heb geen idee wanneer dat precies het geval zou zijn). Daarom denk ik ook dat we in de VS nog steeds met 0,25 punten omhooggaan. Wel denk wel dat de huidige problemen bij de bank te maken hebben met de rente verhogingen van afgelopen jaar. Verder denk ik nog steeds dat als puntje bij paaltje komt de overheid veel liever kiest voor een hogere inflatie dan het omvallen van banken. Overigens hoeft er maar 1 grote bank te vallen en die trekt de rest mee.
Maar dat allemaal gezegd hebbende. Heel dit verhaal begon als opmerking op jou statement dat 0,5 punt nog een mogelijkheid is. Dit is met grote zekerheid uit te sluiten. Het screenshot uit mijn eerdere post vandaag laat ook zien dat de markt de kans daarop inschat als 0%. Het is oprecht heel onwaarschijnlijk dat dat gebeurd.
Daarnaast hebben we in feb weer een daling gezien van de core inflation. Zei het een hele kleine daling, maar nog steeds een daling. Mogelijk krijgen we daarom wel een higher for longer opmerking.
Maar nogmaals; ik zou 0,5 punt niet zo erg vinden want dan maken we weer een mooi ritje naar beneden.
En moeder natuur huilt tranen met tuiten.
NOS.nl:
/f/image/SQTk8qHeMRH4zhMdmYttQ0xa.png?f=fotoalbum_large)
Dus dikke tip als je je punt wil maken zónder meteen als zo’n Bit-wappie te moeten drammen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/okHzqi8EwP2BUX2jPM2ZIxXg.jpg?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door MrMrq op 20-03-2023 21:23 ]
Maktub
Alleen omdat niemand ze op wilde kopen, terecht.
Zal ook niet opschieten zolang die rechtszaak loopt.Taro schreef op maandag 20 maart 2023 @ 21:31:
[...]
Alleen omdat niemand ze op wilde kopen, terecht.
* elektriekert roept: “kom op retarded zoontje, zet je eerste stapjes maar, en niet in die put lopen!”
nothing stops this train
Ik riep al, 20% voor einde vh jaar.Kol Nedra schreef op maandag 20 maart 2023 @ 21:37:
Ik denk ook niet dat de banken om gaan vallen, wat wel zal gebeuren is dat de inflatie volgend jaar weer richting de 15+% gaat, want het geld moet wel bijgeprint worden zodat mensen toch hun geld hebben.
Dan moet de rest van het spaargeld ook maar in Bitcoin omgezet worden dan
Jack Mallers on fire! 🔥🔥🔥
— Neil Jacobs (@NeilJacobs) 20 maart 2023
"You've gotta be absolutely crazy to believe the Federal Reserve right now. They're full of it. And I don't have to, because I own bitcoin."#bitcoinpic.twitter.com/ttc1VKwcPu
Jack Mallers being Jack Mallers
nothing stops this train
Kan ik daar een T-shirt van kopen?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mooi man ,die daily chart, laatste dagen kaarsrechte palen naar de maan
Verwijderd
Kunnen we niet zo’n marketing zeppelin dagje boven de zuidas laten vliegen met die tekst
Die kan ook mooi op de achterkant van dit shirt trouwens
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dan zit je met vergunningen denk ik. Een vliegtuig met spandoek is een paar honderd euro als ik zo rondkijk.twit schreef op maandag 20 maart 2023 @ 22:18:
[...]
Kunnen we niet zo’n marketing zeppelin dagje boven de zuidas laten vliegen met die tekstMisschien dat mn Binance referral QR code er ook nog wel bij kan;)
Die kan ook mooi op de achterkant van dit shirt trouwens
Zo’n QR code is van afstand lastig te zien, maar een middelvinger wel.
Wie doet er mee en wil er ook een flufje invliegen?
Poll: Bitcoin plane over de Zuidas!
• Ja ik doe mee met een fluf
• Leuk maar niet voor mij
• Slecht idee
Ook een poll maken? Klik hier
Als er interesse is wil ik wel wat moeite doen prijzen op te vragen
[ Voor 31% gewijzigd door Coldcat op 20-03-2023 22:48 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Stack Sats
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!