[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.019 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
troje schreef op zondag 19 maart 2023 @ 23:00:
[...]

Oh nee. Misschien was ik niet duidelijk. Bij mij is BTC (en wat ETH) een strategie van accumuleren. Ik koop, heb nog nooit iets verkocht.
Zonde. Genoeg kansen om te verkopen en lager terug te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:18
ScuL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 22:23:
[...]

Er zijn ontelbaar veel manieren om crypto/bitcoin te kopen.

Je kunt USD uitwisselen voor BTC, je kunt een futures positie openen, je kunt een margin positie openen en je kunt ook opties kopen.

Opties zijn een soort lottotickets waar je kunt inzetten of de prijs hoger of lager gaat zijn dan x.
De verlooptermijn van die opties hangt af van het type optie dat je hebt gekocht.
Het kan een wekelijkse optie zijn, maandelijkse, kwartaal of zelfs jaarlijks.

Als je dus vorige maand een maandelijkse optie hebt gekocht met het idee dat BTC naar 12k gaat dan heb je heb je dus bij de huidige koersen verlies.
Als je een bull bent en opties hebt gekocht met het idee dat we richting de 30k gaan dan heb je winst.
De opties verlopen in de regel op de weekly/monthly close, muv bepaalde opties die door beurzen (zoals CME) en privéfondsen worden uitgegeven, die hebben vaak een vaste dag (zoals bijv. de laatste vrijdag van de maand)

Grote investeerders vinden opties een fijnere manier van traden dan 24/7 voor je monitor de kluizenaar uithangen om te daytraden. Alleen als de markt de verkeerde kant op gaat en ze het risico lopen veel geld kwijt te raken dan springen ze vlak voor de close in leverage trades (in dit geval, shorts) om de prijs moedwillig naar beneden te dumpen (of longs om de prijs omhoog te boosten)
Dank voor je uitgebreide uitleg en toelichting, top :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op zondag 19 maart 2023 @ 22:53:
UBS neemt Credit Suisse over
https://www.cnbc.com/2023...lobal-banking-system.html

Mooi snel geregeld voor de beurzen morgen weer open gaan. Blijft het wantrouwen in de kleinere Amerikaanse banken over
Eh, denk dat dit ook wel eens slecht opgepikt kan worden. Die aandeelhouders zijn iig hard genaaid. Wetten worden ff aangepast in een weekend enz. Ik zou die shit keihard dumpen iig.

Niet dat falliet gaan oke zou zijn uiteraard. Maar tijd voor feest, groene stonk candles, champagne lijkt et me zeer zeker niet.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

roflexx schreef op zondag 19 maart 2023 @ 23:02:
[...]

Zonde. Genoeg kansen om te verkopen en lager terug te kopen.
Ieder zijn ding.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
anti elppa schreef op zondag 19 maart 2023 @ 23:09:
[...]

Eh, denk dat dit ook wel eens slecht opgepikt kan worden. Die aandeelhouders zijn iig hard genaaid. Wetten worden ff aangepast in een weekend enz. Ik zou die shit keihard dumpen iig.

Niet dat falliet gaan oke zou zijn uiteraard. Maar tijd voor feest, groene stonk candles, champagne lijkt et me zeer zeker niet.
De aandeelhouders mogen mooi rekt gaan. De klanten niet. Wordt tijd dat bankiers worden afgerekend op hun handelen, maar daar mag de persoon die zijn geld bij een bank stalt geen slachtoffer van zijn.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:17
jdiezrequejo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 22:28:
Ze proberen met man en macht de Dollar wel heel erg overeind te houden zeg...

De ECB hun press release:
https://twitter.com/ecb/status/1637559761976664064

[Afbeelding]
Proberen ze weer het vuur aan te houden door er briefgeld in te schuiven!
_O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Td__pkUyiLGx0QXzQeUXW5SGyc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KiJhJ18OgPKjzPNJiChU7xzY.gif?f=user_large

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Wij vroegen recent een financiering voor iets aan. Die werd geweigerd, want ik had een aantal overschrijvingen gedaan ivm crypto en pokeren. Het pokeren betrof een toernooi voor de eer, niet om te gokken. De crypto bedragen waren o.a. rondom de situatie met Bitvavo.

Na een toelichting geschreven te hebben en links naar de betreffende websites meegestuurd te hebben werd de financiering alsnog goedgekeurd. Maar het moment dat ik het eerste bericht kreeg dat ons verzoek werd afgekeurd heb ik wel een besluit genomen: Ik sluis zowel de poker als crypto betalingen tegenwoordig via o.a. Revolut door en hanteer een secundaire rekening voor dergelijke zaken waar ik iedere maand iets naar over maak. Als ik ooit weer een rekeningafschrift moet uploaden dan valt daar niets op te zien ;)

Erg jammer dat het zo moet, maar als men het spel zo wil spelen dan speel ik het wel mee.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
jdiezrequejo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 22:28:
Ze proberen met man en macht de Dollar wel heel erg overeind te houden zeg...

De ECB hun press release:
https://twitter.com/ecb/status/1637559761976664064

[Afbeelding]
Volgens de tweets is er niks aan de hand :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ahCkStrp7HfmNC_KlsjCMEKJX3c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dXkSbPLoxplzG1I7n857xEnD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:09
Taro schreef op zondag 19 maart 2023 @ 23:21:
Wij vroegen recent een financiering voor iets aan. Die werd geweigerd, want ik had een aantal overschrijvingen gedaan ivm crypto en pokeren. Het pokeren betrof een toernooi voor de eer, niet om te gokken. De crypto bedragen waren o.a. rondom de situatie met Bitvavo.

Na een toelichting geschreven te hebben en links naar de betreffende websites meegestuurd te hebben werd de financiering alsnog goedgekeurd. Maar het moment dat ik het eerste bericht kreeg dat ons verzoek werd afgekeurd heb ik wel een besluit genomen: Ik sluis zowel de poker als crypto betalingen tegenwoordig via o.a. Revolut door en hanteer een secundaire rekening voor dergelijke zaken waar ik iedere maand iets heen sluis. Als ik ooit weer een rekeningafschrift moet uploaden dan valt daar niets op te zien ;)

Erg jammer dat het zo moet, maar als men het spel wil spelen dan speel ik het wel mee.
Yep, doe hetzelfde met Revolut. Als ze daar moeilijk gaan doen en de rekening willen sluiten is het "so be it". Bankzaken lopen hoofdzakelijk bij de ABN, maar heb ook een ING rekening voor het geval dat en doe vanaf die rekening helemaal geen crypto transacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 05:22
Taro schreef op zondag 19 maart 2023 @ 23:21:
Ik sluis zowel de poker als crypto betalingen tegenwoordig via o.a. Revolut door en hanteer een secundaire rekening voor dergelijke zaken waar ik iedere maand iets naar over maak. Als ik ooit weer een rekeningafschrift moet uploaden dan valt daar niets op te zien ;)

Erg jammer dat het zo moet, maar als men het spel zo wil spelen dan speel ik het wel mee.
Staat Revolut crypto weer toe? Ik heb in het verleden betalingen daar geblokkeerd gehad. (Transfer)wise doet net zo moeilijk.

Hier overigens ook meerdere rekeningen om dit soort ellende te voorkomen. Wij gaan over een jaar of twee kijken naar een hypotheek en als ze ergens angstig voor zijn dan is het crypto op een bankafschrift

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:01
ScuL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 23:39:
[...]

Staat Revolut crypto weer toe? Ik heb in het verleden betalingen daar geblokkeerd gehad. (Transfer)wise doet net zo moeilijk.

Hier overigens ook meerdere rekeningen om dit soort ellende te voorkomen. Wij gaan over een jaar of twee kijken naar een hypotheek en als ze ergens angstig voor zijn dan is het crypto op een bankafschrift
vinden ze het al ''eng'' als je bijv geld naar exchanges stuurt zoals Bitvavo/Kraken etc?
of gaan ze pas piepen als je euro's van Bitvavo naar je bankrekening stuurt?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
Ik kan uiteraard niet over Nederland spreken (weet niet hoe strikt de banken in NL zijn) maar hier is het zo dat als je crypto noemt bij het aanvragen van je hypotheek je zo goed als zeker wordt afgewezen. Dan moet je naar een privaat bedrijf gaan voor je hypotheek ipv een bank "vanwege verhoogd risico"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:41
Als banken je dwarsbomen, dan weet ik dat het niet om klein bier gaat. :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:44
ScuL schreef op maandag 20 maart 2023 @ 00:00:
Ik kan uiteraard niet over Nederland spreken (weet niet hoe strikt de banken in NL zijn) maar hier is het zo dat als je crypto noemt bij het aanvragen van je hypotheek je zo goed als zeker wordt afgewezen. Dan moet je naar een privaat bedrijf gaan voor je hypotheek ipv een bank "vanwege verhoogd risico"
Wow ik wist wel van wat mensen met gedoe met de Rabobank bij grote uitbetalingen maar dat het in het algemeen een dingetje is voor alle banken en zelfs hypotheken in de weg kan zitten had ik nog niet door. Ik ben aan het shoppen voor een andere woning en wilde daar toch de nodige euro’s in stoppen . Toch een klein beetje spreiden tov alles in btc en ach een leuk huis is nooit weg. Nooit bij stilgestaan dat geld dat allang wit op een bankrekening staat alsnog tot vragen kan leiden als je zelf geld wil inleggen bij het kopen van een huis. Ze vragen vast niet ál je afschriften gedurende meerdere jaren op right? Dan weet ik wat me te doen staat vanaf nu. Good to know, dank!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:27
Bij mijn hypotheek was het geen probleem (AEGON). Moest verklaren waar het geld vandaan kwam, heb een screenshot van m'n excel-sheet met aankoop-datum en bedrag meegestuurd en verder was er geen probleem. Ook met het uitbetalen van geld (via de ING) geen rare vragen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Toch ben ik dan wel erg benieuwd als je maandelijks bijv. €5000 over maakt van een exchange naar je bank...
Helaas gaat het nog een paar weken duren voordat ik dat mee mag maken, maar toch :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra

nog ff 1 nummer voordat we gaan slapen

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:15

Coldcat

HODL

Ik gebruik voor diverse use-cases verschillende banken (Rabo / ING / ABN / N26 / Revolut / Plutus / Hi). Die boeven mogen allemaal iets weten, maar niet teveel. De meeste losse uitgaven gaan via Plutus en Hi. De vaste lasten, losse uitgaven en stonks gaan via de huisbank. De internet zijn er voor de inkomsten, en ik boek maandelijks geld over naar de andere rekeningen.

No-way dat ik nog bij 1 bank ga zitten zodat ze een compleet beeld van me kunnen schetsen. Van een bedrijf als Apple maakt me dat minder uit omdat die het niet individueel gebruiken om jou te beoordelen. Door middel van hun informatie wordt mijn leven makkelijker gemaakt. Bij banken wordt je wel individueel bespioneerd. Je bent een boef voordat je iets verkeerd hebt gedaan en de bewijslast ligt bij jou.

Afbeeldingslocatie: https://ih1.redbubble.net/image.723043626.1204/fposter,small,wall_texture,product,750x1000.u3.jpg

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
BTC.D kakt iets in waardoor alts een kleine boost krijgen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wat? Jullie kopen huizen met fiat? Wacht op de volgende bull en je tikt je huis zo in BTC. :*)

Er is wereldwijd wel aanbod maar kan het in NL ook al / nog? Te lui om te zoeken en ik heb al een huis. Had het liever in BTC gestopt, dan had ik nu mijn eigen eiland :+

Stack sats..... not paper...
Afbeeldingslocatie: https://img.ifunny.co/images/8d2656650fecf9e6d0e574e38d4be74faec94645f46f11f7ce94c4b07ae5c3fc_1.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:15

Coldcat

HODL

Men heeft het nog in controle. Maar als de paniek echt losbreekt is er geen stoppen aan:
Centrale banken komen met extra leenmogelijkheden voor banken
De Europese Centrale Bank, de Amerikaanse Federal Reserve (Fed) en de centrale banken van Canada, Japan, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland zorgen de komende tijd voor extra leenmogelijkheden voor banken. De organisaties willen er daarmee voor zorgen dat het vertrouwen in het financiële systeem in stand blijft.

De maatregel houdt in dat banken eenvoudiger Amerikaanse dollars kunnen lenen als dat nodig blijkt. Dat gebeurt normaal een keer per week, maar tot zeker eind april kunnen centrale banken dagelijks terecht bij de Federal Reserve voor dollars. Zoiets gebeurde ook tijdens de financiële crisis van 2008 en tijdens de beginfase van de coronapandemie, toen het ook zeer onrustig was op de beurzen.
https://nos.nl/artikel/24...mogelijkheden-voor-banken

Onze staatsmedia noemt nog net niet BTC als alternatief.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
ScuL schreef op maandag 20 maart 2023 @ 02:27:
BTC.D kakt iets in waardoor alts een kleine boost krijgen
Boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:41
Haha ik kijk net even maar dat valt tegen haha.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I5OSGZH7Xy3PZa5OOVQHqfwTi6I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kqs2ZkjY54qC7UgJ9KtnLVwk.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 09:05

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ScuL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 23:39:
[...]

Ik heb vorig jaar aardig bedrag uit crypto gebruikt om deel nieuwe huis te dokken. Hypotheek verstrekker had uiteraard wel de vraag waar dat geld ineens vandaan kwam. Gewoon netjes onderbouwt met transacties van en naar bitonic van 2013 tot nu, naar hetzelfde ing banknr. Was binnen 10min duidelijk voor ze. Ik kan op die manier ook gewoon 70% onderbouwen. Rest is shitcoins, leverage en wat andere account op exchanges die niet meer bestaan....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 11:52
Ze moeten wel...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h2PDYlSEzRiJ6GEzzdjmrUs9Rdg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QLmbOqQ4cLBrN04wir2F2aaQ.jpg?f=user_large

Or else...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNjaOrbIEyR0PjOH0oMYeEX86CY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qNZM1EHGZX07c1mwY4oTuAdP.jpg?f=fotoalbum_large

En nee, dan is Bitcoin/ Crypto ook niet meer veilig en ist over en uit (y)(gaat omhoog omdat FIAT in elkaar klapt, maar wat hebben we nog aan Bitcoin op dit moment[zijn nog jaren weg van echte adoptie zodat we onze Sats overal kunnen inzetten]). Hopelijk kunnen ze de bende 'organisch' stabiel houden anders gaan de domino stenen zo dadelijk zo snel vallen dat niemand meer kan ingrijpen met alle gevolgen van dien.

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:05
Vanavond the big short maar weer eens kijken. Our liquidity is strong…

We weten allemaal hoe dat is afgelopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op zondag 19 maart 2023 @ 23:14:
[...]

De aandeelhouders mogen mooi rekt gaan. De klanten niet. Wordt tijd dat bankiers worden afgerekend op hun handelen, maar daar mag de persoon die zijn geld bij een bank stalt geen slachtoffer van zijn.
helemaal eens uiteraard.
Alleen als je nu naar de futures van de banken kijkt gaan ze alsnog rekt vandaag.
En de 2 en 10 year yield 0,0 bounce
de hele bende gaat alsnog door het putje wat ik al verwacht had

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Ziet er weer heel slecht uit in de markt. Na alle redding pogingen lijkt de markt het niet te geloven, De futures knallen naar beneden net als olie. Goud omhoog. Ziet er als een hele slechte start uit. Ben benieuwd hoe BTC zich zal houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

KSH

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vXT9mTf2qWQdn4kEJPi4McuB_Vs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CygnXa8pSwTnVU0vjXDUefRr.jpg?f=fotoalbum_large

Dacht dat iemand in dit topic nog GRAIL in z’n PF had?

Heb zelf niet gekocht, maar lekker als je deze shitcoin rond eind januari had aangekocht. Bijna 2000% winst…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3x4C82I4f9eFiYC6_xR8DpAaM0E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/v4wXLTzBMFsOjD7fxwf5HDGS.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:05
Let’s make some money boys !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:01

Vis

In deze tumult van de markten ga ik denk ik maar dagelijks DCA toepassen ipv wekelijks.
En Bitcoin only uiteraard.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:03
Iedere maand levert het weer minder op. Dat DCA'en wordt steeds duurder joh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 11:09
KSH schreef op maandag 20 maart 2023 @ 07:45:
[Afbeelding]

Dacht dat iemand in dit topic nog GRAIL in z’n PF had?

Heb zelf niet gekocht, maar lekker als je deze shitcoin rond eind januari had aangekocht. Bijna 2000% winst…
Ik heb destijds ook meegedaan aan de ICO, koers doet het zeer goed inderdaad. Destijds 2/3e in xGrail gekregen, wat nu aan het unstaken is (180 dagen om 1:1 Grail te krijgen). De grail staat in een LP met usdc ook flink te harken :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik snap niet hoe mensen bearish op bitcoin kunnen zijn. Die hele fiat ponzi is zo uit de hand gelopen dat niemand meer weet hoe het nu precies in elkaar zit en of hoe het nog te redden is.

Bitcoin: 21.000.000; 100% uptime; 24/7; 365.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barracuda6247
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18:19
Darrell schreef op maandag 20 maart 2023 @ 08:40:
Ik snap niet hoe mensen bearish op bitcoin kunnen zijn. Die hele fiat ponzi is zo uit de hand gelopen dat niemand meer weet hoe het nu precies in elkaar zit en of hoe het nog te redden is.

Bitcoin: 21.000.000; 100% uptime; 24/7; 365.
Bijna 100%, maar niet helemaal, zie https://buybitcoinworldwide.com/bitcoin-downtime/

Zijn genoeg andere die die score wel halen overigens.

Ook die 21 miljoen lijkt me persoonlijk niet houdbaar als je de fees van BTC bekijkt over de laatste jaren, maar dat is een andere discussie

[ Voor 20% gewijzigd door Barracuda6247 op 20-03-2023 08:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryderr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZUEwa-c3JprZAZfvlRPG0439mng=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/avjMft5YMLeYpVhEk27FUJdc.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Barracuda6247 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 08:42:
[...]

Bijna 100%, maar niet helemaal, zie https://buybitcoinworldwide.com/bitcoin-downtime/

Zijn genoeg andere die die score wel halen overigens.

Ook die 21 miljoen lijkt me persoonlijk niet houdbaar als je de fees van BTC bekijkt over de laatste jaren, maar dat is een andere discussie
Die 2 momentjes uit de prehistorie had ik voor het gemak even naar boven afgerond als gerommel in de marge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 13:59

resusaapje

h less

Ray_ schreef op maandag 20 maart 2023 @ 08:20:
Iedere maand levert het weer minder op. Dat DCA'en wordt steeds duurder joh.
Inderdaad! Sinds zomer 2022 niet zo weinig ETH voor mijn USD gekregen als vandaag :(

Maar goed, sinds mijn DCAtje alweer 1% winst, dus wat klaag ik.

Klagen kan later deze week, als de boel wederom een keer instort

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:59

knakworst

Get more sats!

Op naar de 50 procent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MO7cAs5X9AtHFmuwjY-kzgsNu-0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IkGRYpMl7IzkHP8bymyGaO04.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Bitcoin Dominance Chart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dat UBS Credit Suisse verhaal krijgt nog een lange staart. Achtergestelde obligatiehouders krijgen nul en aandeelhouders krijgen 2 miljard terwijl die later in de rij van schuldeisers staan.

Daarom is de beurs ook weer zo nerveus.

Procentje eraf in een paar minuten.

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 20-03-2023 09:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Correct.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n0gNHPipOmsnJShJQLjE-hJPrpA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WyHtDj1LOi4Q2P1ihVCk1XWf.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
Was een dipje vervolgens weer als een raket omhoog :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ja erg goed. Mag van mij minimaal naar de 60%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
Ik zie wat signalen dat de vaart er wellicht uit is.
Op de hourly zitten we in een ascending wedge (bearish). De RSI op de 4H wordt zwakker terwijl we nu op hetzelfde prijsniveau zitten als eerder (28300). Dit geeft een indicatie dat we wellicht wat adem gaan happen

De S&P500 futures is nu redelijk door het putje vanwege al het slechte nieuws rond banken dus de beurzen zullen niet positief gestemd zijn ben ik bang

Ik kan niet voorspellen hoe BTC reageert, op het moment is het een losgeslagen stier en zo bullish als de pest maar omhoog in een rechte lijn gebeurt zelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Vandaag dan eindelijk 29 of 30k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ScuL schreef op maandag 20 maart 2023 @ 09:34:
Ik zie wat signalen dat de vaart er wellicht uit is.
Op de hourly zitten we in een ascending wedge (bearish). De RSI op de 4H wordt zwakker terwijl we nu op hetzelfde prijsniveau zitten als eerder (28300). Dit geeft een indicatie dat we wellicht wat adem gaan happen

De S&P500 futures is nu redelijk door het putje vanwege al het slechte nieuws rond banken dus de beurzen zullen niet positief gestemd zijn ben ik bang

Ik kan niet voorspellen hoe BTC reageert, op het moment is het een losgeslagen stier en zo bullish als de pest maar omhoog in een rechte lijn gebeurt zelden
ik denk dat de indicators nu ff niet zo heel veel zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
gotta love these Bitcoin/ Crypto peoples(net zo manisch als ikzelf)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lSwJYIur5mgItejsOlux3S7e5_w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g5QwaeNizJIWI9u0jpibOwhe.jpg?f=fotoalbum_large

Ohja, en nieuwe ATH this year

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Omp49SjkXs03Sfb6AR0Zl8Olg9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PoNxlwwMrjzEV6Dk5cL6AZaX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Ryderr op 20-03-2023 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ing -9% zoals verwacht dus idd. Weer alles door het putje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vis schreef op maandag 20 maart 2023 @ 08:02:
In deze tumult van de markten ga ik denk ik maar dagelijks DCA toepassen ipv wekelijks.
En Bitcoin only uiteraard.
Ik moet zelf leren om niet op vrijdagmiddag 'Owja DCA' momenten te hebben. FOMO is high :z

[ Voor 4% gewijzigd door ByteMe_ op 20-03-2023 09:49 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
anti elppa schreef op maandag 20 maart 2023 @ 09:36:
[...]

ik denk dat de indicators nu ff niet zo heel veel zeggen
Niet alleen de indicators, het feit is ook dat we over 3 dagen een fed lezing hebben. Normaalgesproken wordt er dan nu ongeveer gedumpt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ScuL schreef op maandag 20 maart 2023 @ 09:34:
De stier is al 8 weken lang los en losgeslagen sinds 8 dagen. Gebeurt zelden en toch is het raak. Mede ingegeven door het gerotzooi van de banken afgelopen tijd. Van 28.4 naar 28.2k is ook geen retest of pullback te noemen. Als de beurzen rekt gaan zie ik die 31k ook nog wel komen. Zit je gewoon op een verdubbeling van de low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 14:34
ByteMe_ schreef op maandag 20 maart 2023 @ 09:47:
[...]

Ik moet zelf leren om niet op vrijdagmiddag 'Owja DCA' momenten te hebben. Nog steeds niets overgemaakt :z
De echte DCA opties van platforms gaan meestal gepaard met flink veel % aan fees. Maar wat je ook kunt doen is voldoende fiat klaar zetten en meerdere buy orders alvast instellen op het pro/advanced gedeelte met een datum als voorwaarde.

Bij Kraken kan ik alleen dan niet een euro-waarde invullen, bijv. 'koop voor 10 euro aan BTC'. Alleen 'koop 0.0005 BTC', voor welke prijs het dan ook is. Maar goed, misschien helpt het :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZFo6DQV.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wen lezen Henk en Ingrid in Televaag dat btc het zo goed doet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ScuL schreef op maandag 20 maart 2023 @ 09:54:
[...]

Niet alleen de indicators, het feit is ook dat we over 3 dagen een fed lezing hebben. Normaalgesproken wordt er dan nu ongeveer gedumpt..
grote kans dat het niet 0,5% word, maar 0,25% of 0%. Dat geeft nog meer groen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:16
Ik denk dat de markt uitgaat van .25%. Tegelijkertijd denk ik dat de impact van wat de fed ook kiest ondergeschikt is aan de "banken crisis" die nu gaande is. Vooral voor Bitcoin. Prachtig om te zien hoe die nu moont

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

knakworst schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:00:
De boomers in de televaag lezen nog over goud. Als we over een maandje de ton aantikken zullen ze wel instappen. :> Of ze zien opeens winkels die in Satoshi beginnen te prijzen >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
niet, want de normale burger mag dit niet weten :z

je leert toevallig ook niks op school he over financiën :)

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

My body was not ready, zit thuis met de griep...

Kan ik mooi op de 1s kijken hoe Bitcoin door de 30k knalt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:20:
Zeg hmmm opa, als je het niet overleeft, mag ik je zaad dan? :+

edit: hmm klinkt in het Engels toch minder gay. Beterschap uiteraard ja! Helemaal vergeten :$

[ Voor 17% gewijzigd door sh4d0wman op 20-03-2023 10:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Over de afgelopen dagen is btc 29 procent gestegen.

BNB rond de 17, Eth 13, Dot en Link 9 procent, XRP 3 procent, Matic 1 procent, Lido en Kava een procent gedaald.

Btc strong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Beterschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
Nu mag bitcoin 6 maand sideways gaan, te snel is te snel. :+

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 14:34

Met geluidjes toch zeker wel...?
(https://aggr.trade/)

Beterschap!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

sh4d0wman schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:23:
[...]

Zeg hmmm opa, als je het niet overleeft, mag ik je zaad dan? :+

edit: hmm klinkt in het Engels toch minder gay. Beterschap uiteraard ja! Helemaal vergeten :$
Hoop wel dat ik weer een beetje fit ben wanneer het financiële systeem klapt. Weinig zin om met een keelontsteking de apocalypse in te gaan.

Kraaien en kikkers vangen voor een stoofpot is echt kut wanneer je weinig energie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mathias9956 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:27:
Nu mag bitcoin 6 maand sideways gaan, te snel is te snel. :+
ligt helemaal aan de banken, kijken of ze nog geld kunnen vinden ergens.....of wellicht ff een nulletje bijzetten :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:30:
[...]

Hoop wel dat ik weer een beetje fit ben wanneer het financiële systeem klapt. Weinig zin om met een keelontsteking de apocalypse in te gaan.

Kraaien en kikkers vangen voor een stoofpot is echt kut wanneer je weinig energie hebt.
niet voorbereid? :o

is wel eens langs gekomen hier hoor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 20-03-2023 10:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Proof of kikker.... trek eens open die vrieskist! Hoop wel dat je zelf ook stroom kunt genereren anders meur je de apocalypse uit :/

* sh4d0wman gaat weer wat nuttigs doen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21:57
Kol Nedra schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:31:
[...]

niet voorbereid? :o

is wel eens langs gekomen hier hoor ;)
@Verwijderd zittend op een berg edelmetalen inclusief Trezor met Bitcoin, al lachend met een geladen luchtbuks in de ene hand en een djonko in de andere = meer dan voorbereid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryderr
Kol Nedra schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:30:
[...]

ligt helemaal aan de banken, kijken of ze nog geld kunnen vinden ergens.....of wellicht ff een nulletje bijzetten :)
Brrrrrrrrrr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WTA7tQQ5J7htyiZdQTysp8xJ6GY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Uz6OGPRcyL2rxpCIqeEctJJ9.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 21:03
Voorlopig nog even niet: https://www.ad.nl/economi...ls-betaalmiddel~aeb67161/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

'Fuck your puts, fuck your calls, J. Powell has you by the balls.' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
knakworst schreef op maandag 20 maart 2023 @ 09:18:
Dat UBS Credit Suisse verhaal krijgt nog een lange staart. Achtergestelde obligatiehouders krijgen nul en aandeelhouders krijgen 2 miljard terwijl die later in de rij van schuldeisers staan.

Daarom is de beurs ook weer zo nerveus.

Procentje eraf in een paar minuten.
Verbazende is dat het niet voor niets ‘achtergestelde’ heet. Dit is een hoog-risico product en dit bewijst het dus. Begrijp de markt verontwaardiging eigenlijk niet, begrijp wel de angst dat dit overal dus zo kan zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoebarRC
Gelukszoekr schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:03:
Ik denk dat de markt uitgaat van .25%. Tegelijkertijd denk ik dat de impact van wat de fed ook kiest ondergeschikt is aan de "banken crisis" die nu gaande is. Vooral voor Bitcoin. Prachtig om te zien hoe die nu moont
FED staat schaakmat, .25 kan bijna niet anders. 50bp zou de inflatie beter uitkomen maar vallen bij bosjes meer banken om en met 0 bp is de geloofwaardigheid weg. Zijn praatje is belangrijker, dovish en gerustellende toon of weer hawkish fuck de mark toon..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

JoebarRC schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:01:
[...]

Verbazende is dat het niet voor niets ‘achtergestelde’ heet. Dit is een hoog-risico product en dit bewijst het dus. Begrijp de markt verontwaardiging eigenlijk niet, begrijp wel de angst dat dit overal dus zo kan zijn.
Obligaties gaan wel voor aandelen.

En aandelen waren 8 miljard waard op vrijdag, zondag wordt de toko voor 2 miljard overgenomen en een Zwitserse wet wordt gewijzigd zodat geen aandeelhoudersinstemming vereist is voor de goedkeuring van de overname. Ik heb geen belang in CS maar van deze gang van zaken zou ik niet vrolijk worden.

This is fine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:04
Hoeveel cashreserve houden jullie achter de hand? Zit momenteel all in maar wil graag toch +- 10% in stables achter de hand houden.

Scheißemünze

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:11
Tabacca schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:07:
Hoeveel cashreserve houden jullie achter de hand? Zit momenteel all in maar wil graag toch +- 10% in stables achter de hand houden.
Welke stables? Momenteel is het enige stable als het fysiek in je oude sok zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
knakworst schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:05:
[...]

Obligaties gaan wel voor aandelen.

En aandelen waren 8 miljard waard op vrijdag, zondag wordt de toko voor 2 miljard overgenomen en een Zwitserse wet wordt gewijzigd zodat geen aandeelhoudersinstemming vereist is voor de goedkeuring van de overname. Ik heb geen belang in CS maar van deze gang van zaken zou ik niet vrolijk worden.

This is fine.
Nee, ‘achtergestelde obligaties’. Die staan achter in de rij. Heb er helaas zelf ook een paar bij andere partijen en staat duidelijk omschreven.
En ja natuurlijk niemand blij over het proces, maar in deze situatie kan je het toch nooit goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
Heb jij reserve _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
baba420 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:09:
[...]

Welke stables? Momenteel is het enige stable als het fysiek in je oude sok zit.
Fair enough, jij hebt dus al je hebben en houden in BTC zitten omdat het hele systeem wankelt?
Niet meer :+ maar door wat te verkopen ga ik dat wel creeren, zit alleen een wat te twijfelen hoeveel

Scheißemünze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:37
Tabacca schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:12:
[...]

Fair enough, jij hebt dus al je hebben en houden in BTC zitten omdat het hele systeem wankelt?
[...]

Niet meer :+ maar door wat te verkopen ga ik dat wel creeren, zit alleen een wat te twijfelen hoeveel
Je zou het haast niet geloven maar er bestaan naast de magische internetmuntjes ook nog andere assets.

Bijvoorbeeld edelmetaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert

Why not aggr.trade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Tabacca schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:12:
[...]

[...]

Je gaat verkopen om wat meer stables ‘achter de hand te houden’. En die ga je dan gebruiken om? Btc te kopen als hij hoger staat? Lager staat? Target al bepaald? Verkopen vanuit ‘oe dit gaat wel heel hard, eng, lets sell some!’ en dan vanaf dan denken oh kut en nu dan is vaak een slecht idee.

Als je al wel een plan hebt heb ik niks gezegd natuurlijk!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Alpina schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:38:
[...]

@Verwijderd zittend op een berg edelmetalen inclusief Trezor met Bitcoin, al lachend met een geladen luchtbuks in de ene hand en een djonko in de andere = meer dan voorbereid.
Teveel aan die Djonko trekken en je raakt helemaal niks meer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3WvwcvbIx6MYl1bsUDyLE_smSQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jYGw5RGObFa7fGTC9yo45Kls.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
twit schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:16:
[...]

Je gaat verkopen om wat meer stables ‘achter de hand te houden’. En die ga je dan gebruiken om? Btc te kopen als hij hoger staat? Lager staat? Target al bepaald? Verkopen vanuit ‘oe dit gaat wel heel hard, eng, lets sell some!’ en dan vanaf dan denken oh kut en nu dan is vaak een slecht idee.

Als je al wel een plan hebt heb ik niks gezegd natuurlijk!
Het plan is inderdaad om rond de 25k zone een deel weer in te ladderen (heb het over max 10% van totale pf). Als ik nu naar de charts kijk lijkt er zich een double top te vormen, RSI zakt lichtjes en naar al het geweld zou het ook niet gek zijn dat het ff wat gaat dalen. Mocht het doorstijgen zit ik nog steeds bijna vol in positie, mocht het dalen kan ik weer wat goedkopere satjes oppikken

Scheißemünze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:49
Genoeg om x maanden zonder inkomen/salaris te kunnen leven. X is hierbij het getal waar jij je prettig bij voelt, dat is voor iedereen anders.

Crypto, aandelen en/of edelmetaal moeten verkopen vanwege liquiditeitsproblemen komt nooit op een geschikt moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Wen binance ARB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
Domino schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:20:
[...]

Genoeg om x maanden zonder inkomen/salaris te kunnen leven. X is hierbij het getal waar jij je prettig bij voelt, dat is voor iedereen anders.

Crypto, aandelen en/of edelmetaal moeten verkopen vanwege liquiditeitsproblemen komt nooit op een geschikt moment.
Ik heb het misschien verkeerd omschreven, het gaat puur om extra sats te vergaren niet geld wat ik nodig heb

Scheißemünze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Domino schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:20:
[...]

Ik moet nog ff 10k spaargeld terug krijgen wat ik heb voorgeschoten voor panelen, graag ontvang ik dit van het SVN voordat het systeem klapt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:49
Tabacca schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:21:
[...]

Ik heb het misschien verkeerd omschreven, het gaat puur om extra sats te vergaren niet geld wat ik nodig heb
Okay, verkeerd begrepen aan mijn kant. Ik doe alleen dca, dus reserve is genoeg om een maand vooruit te kijken. Daarna zie ik wel weer of ik bijstort of de dca stop.

[ Voor 3% gewijzigd door Domino op 20-03-2023 11:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
Bitcoinkoers stijgt verder door bankenchaos: 70 procent erbij sinds begin dit jaar.

https://www.nu.nl/economi...sinds-begin-dit-jaar.html

[ Voor 26% gewijzigd door Dacuuu op 20-03-2023 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

JoebarRC schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:09:
[...]

Nee, ‘achtergestelde obligaties’. Die staan achter in de rij. Heb er helaas zelf ook een paar bij andere partijen en staat duidelijk omschreven.
En ja natuurlijk niemand blij over het proces, maar in deze situatie kan je het toch nooit goed doen.
Een achtergestelde obligatie is een obligatie die, in geval dat de emittent failliet gaat, pas wordt terugbetaald
nadat alle andere schuldeisers zijn terugbetaald. Dehouders van een achtergestelde obligatie worden wel terugbetaald vóór de aandeelhouders, maar na de
gewone obligatiehouders.

https://www.fintro.be/rsc...server/Fintro/K04858N.pdf

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Dacuuu schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:25:
Bitcoinkoers stijgt verder door bankenchaos: 70 procent erbij sinds begin dit jaar.

https://www.nu.nl/economi...sinds-begin-dit-jaar.html
Henk, Ingrid, kom er maar in!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Ryderr
Richh schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:36:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4qPfutub2xpgkQFUuJ0NIoXbmtc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TIFggClvYtLs4ouBWOTQw0ii.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
[...]

@Verwijderd zit toch ziek thuis. Die kan vandaag hier mooi de helpdesk bedienen en alle nieuwe mensen uitleggen hoe ze hun fiat in magische internetmuntjes kunnen omzetten. En anders is er altijd nog Taro’s topicstart. Let’s go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

die gaan Doge kopen, want BTC is te duur!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Kol Nedra schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:43:
[...]

die gaan Doge kopen, want BTC is te duur!
Wordt niets inderdaad: https://googlethatforyou....isch%20internet%20geld%3F

Pagina: 1 ... 38 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!