[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.071 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 10:40
anti elppa schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:18:
[...]

halve wereld staat in de fik. Zelfs olie en shell staan -7%. Ondertussen is de ECB half over kop info bij eu banken aan het opvragen wat hun exposure is bij CS........1 year credit default swap van CS lijkt bijna te vallen nu.
Die credit swap is ook echt gigantisch geklommen. Vorige week nog 370 zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:46
twit schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:20:
[...]

Uh ja maar gisteren gebruikten we dat nog als verklaring voor een +30 procent bitcoin run deze dagen right ? :)

Edit: niet betweterig bedoeld overigens. Vraag me alleen af waarom dit nieuws zoveel slechter is dan dat van eerder deze week SVB.
omdat dit niet ff een nieuwe tech bank is die net komt kijken......vergelijk de 2 ff. Plus elke bank die nu extra omvalt laat het hele systeem des te harder wankelen. Is net een potje jenga met een fles wiskey op

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
anti elppa schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:27:
[...]

yes, maar heb je de daily van BTC gezien gisteren? Die rejection op de bovenkant van het kanaal wat ik tekende was heel erg zuur. Met een knetters dikke gravestone doji als gevolg op de daily. Komt nog bij dat BTC op de weekly nog extreem in de plus zit. Dus nu ff dagje licht rood terwijl heel de wereld bloedrood is, is eigenlijk niet eens zo slecht.
Ik sta er ook niet raar van te kijken als ie straks ineens weer up is.
True. En ja ik heb alles gezien haha. Ik heb vakantie en zit letterlijk al 3 dagen naar candles en aggr.trade te staren 16u per dag. Ik geloof niet dat er een 15min btc/busd candle is die ik die dagen niet heb zien openen en sluiten :X . What a life :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:33

Darrell

Fiat moonboy

Over 5 jaar op netflix: hoe de aanval op crypto (SVB en Silvergate) de ondergang van tradfin werd. And the rise of Bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:35
knakworst schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:06:
En credit Suisse zo goed als kapot.

The grest reset. It's happening.
That’s grest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:41
Cardano gaat ook weer lekker door het putje :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Khaelos schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:31:
Cardano gaat ook weer lekker door het putje :X
das allemaal prima (en ja ik heb ze zelf). Laat die BTC dominance maar ff naar de 70 gaan. iig dikke groene paal op de weekly en paar weken uit triangle gebroken. Die gaat nog wel ff wat verder up aankomende maanden. Ik zou nu absoluut geen shitcoins kopen. Nouja tenzij je van je sats/ euro's af wil

[ Voor 29% gewijzigd door anti elppa op 15-03-2023 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Skrunsies schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:05:
[...]

Wen Skrunsies handje vol ethers :?
Wen Skrunsies does leasebak the door out!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 22-09 13:31

resusaapje

h less

Haha, zo zijn "hodl" en "safu" ook ontstaan. Effe met z'n allen promoten ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OzggRGDT7KiJSWjEPsZAadn6WLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mGvUyWc9coTPryUGEKBp6xgq.png?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door resusaapje op 15-03-2023 17:37 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
elektriekert schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:34:
[...]

Wen Skrunsies does leasebak the door out!
Skrunsies hes no liesbak 🖕🏼

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:36:
[...]

Haha, zo zijn "hodl" en "safu" ook ontstaan. Effe met z'n allen promoten ;)
Is al zn 2e typo. Eerste was bij het aanmaken van zn user toen er knakworst uitkwam in plaats van bifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Je zal nu maar central banker zijn… neem ik de blauwe pil en verhoog de rente om inflatie te bestrijden maar daarmee help ik de globale financiële sector om zeep of neem ik de rode pil en doe niets en daarmee markt herstel en inflatie verhoging.. what to do

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
JoebarRC schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 18:03:
Je zal nu maar central banker zijn… neem ik de blauwe pil en verhoog de rente om inflatie te bestrijden maar daarmee help ik de globale financiële sector om zeep of neem ik de rode pil en doe niets en daarmee markt herstel en inflatie verhoging.. what to do
Krukje en stuk touw, lets goooo

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:51
Je zal nu maar central banker zijn…
Je hebt maar één taak: inflatie beteugelen.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ryderr schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 18:15:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZGEevejE4x4lCafC9AnnoZj_R0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/o6W5ocEH9Cvuyfy0z5OvAydb.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:25
Op je 1H ontstaat duidelijk een middelvinger patroon richting de bancaire wereld

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Ik typ hier niet zoveel meer, trade zo nu en dan. Maar ziet er puik uit toch dit? Wat verwachten we nou na zulke mooie groene dagen? Dit is een leuke correctie. Relax. Lekker achterover zitten. Dca’en of een beetje traden. En geduld hebben _/-\o_ ;)

Ook niet onbelangrijk, het mooie weer komt eraan d:)b

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
JoebarRC schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:17:
[...]

Werkelijk de hele markt is in sell-off mode, maakt niet uit wat commodities, financials, tech alles 5-20% down dus BTC ook natuurlijk. Bizarre week dit
Goud is up, dus het nieuwe goud volgt vanzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 15-09 09:36
MrMrq schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 18:22:
[...]

Je hebt maar één taak: inflatie beteugelen.
En deze doet het nog steeds zo: only way is up.

Kerninflatie wederom naar boven, 2%hoger dan voorspeld… we zijn er nog lang niet.

Iedereen met vaste aflossing van de hypotheek kan ook deze maand weer 2% extra in z’n dca proppen! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
Als BTC boven de 24k blijft, dan valt de dip inderdaad wel mee. Sommige alts zijn wel hard gezakt, zoals Lido met 20% in 24 uur. Voorlopig even geen trek zulke coins. Ik wil het bij BTC, ETH en BNB houden...

[ Voor 22% gewijzigd door _Gast_ op 15-03-2023 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:44
op de 5 minuten chart is het alweer moon

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:58

NeoflexNL

Forever young

Idd, je zal maar die opdracht maar hebben.. man man man, wat een teringzooi zeg

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Skrunsies schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:37:
[...]

Skrunsies hes no liesbak 🖕🏼
Elekkert has wrong thought,
That's grest!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:18
Zo dan, carl the moon heeft something kreeezie in the charts gevonden!
Dit is zooooo 2015!! Kan niet anders dan moooon!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qtwXKFgFRzK-m793yzYWbRwNF5E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MVIEQy8344yBPyUKQYU7OXFW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Don Guacamole schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 20:03:
Zo dan, carl the moon heeft something kreeezie in the charts gevonden!
Dit is zooooo 2015!! Kan niet anders dan moooon!

[Afbeelding]
This is gentlemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
Helder. Geen speld tussen te krijgen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 01:04

Vis

Dit hele dominospel aan problemen bij commerciële banken is toch eigenlijk ook wel een prachtig uitgespeeld theaterstuk door de centrale banken, want wat blijft er straks over? Meer centralisatie ivm bail outs.
En dan is er plotseling de CBDC, hoe toevallig.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray_ schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 20:24:
[...]

Helder. Geen speld tussen te krijgen.
Ken je klassiekers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 20:27:
Dit hele dominospel aan problemen bij commerciële banken is toch eigenlijk ook wel een prachtig uitgespeeld theaterstuk door de centrale banken, want wat blijft er straks over? Meer centralisatie ivm bail outs.
En dan is er plotseling de CBDC, hoe toevallig.
"We are the Government. Your capital will be assimilated. Resistance is futile."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 20:06
Swiss National Bank says it will provide Credit Suisse with liquidity if necessary.

https://www.cnbc.com/2023...quidity-if-necessary.html

Alles komt goed, niks aan het handje.
50x long op aandelen CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Waar is de koning bugs bunny gif met de altcoins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
cooLopke schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 20:48:
Even @knakworst een nudge geven

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Privatize the gains, socialize the losses.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

cooLopke schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 20:48:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xPoI91vCB-ROf-UKYiSGcWYLdnA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6jxLqKsemYUAKsFNOvUntwr4.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
De Britse economie komt dit jaar niet in een recessie, heeft minister van Financiën Jeremy Hunt gezegd bij de presentatie van de begroting.

Mijn vriendin zal dit jaar zuinig omgaan met haar geld, heeft MrMrq gezegd in een doldwaze bui. Niet dat hij er veel invloed op heeft of dat de voortekenen gunstig zijn.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mw_pVAZV3fOKAwxTHRyC_iTGnto=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4vMgltZpk65qgNbUFxew427t.jpg?f=fotoalbum_large

Hmm, zou de btc dominance deze gaan breken? Interessant..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:12
Altijd mooi om naar een grafiek te kijken met veel lijntjes, maar je hebt geen flauw benul wat het inhoudt.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

elektriekert schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:54:
[...]

Elekkert has wrong thought,
That's grest!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OzggRGDT7KiJSWjEPsZAadn6WLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mGvUyWc9coTPryUGEKBp6xgq.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Deze melding heb ik vandaag vaker voorbij zien komen op timelines van verschillende media en van verschillende banken. Begint al aardig beangstigend te worden als dit allemaal klopt en geen fake posts zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lm9i3i6Edd1WhC_HF0i_Su64MAU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VKPEkZbYHN1bQ2HxqR71jYAw.jpg?f=fotoalbum_large

Bankruns incoming?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:58

NeoflexNL

Forever young

Vis schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:11:
Deze melding heb ik vandaag vaker voorbij zien komen op timelines van verschillende media en van verschillende banken. Begint al aardig beangstigend te worden als dit allemaal klopt en geen fake posts zijn.

[Afbeelding]

Bankruns incoming?
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit echt is.. en daarbij, een dca'tje van 5k per maand is zo gek nog niet :P

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Laatst online: 21:04

Barrycade

Through the...

Even gekeken bij die link, maar niet echt iets wat heel schokkend lijkt, sinds 2018 kon het al niet bij rbs met je creditcard. Volgens de Faq waar je uitkomt met die link.

Hier krijg je ook mailtjes van de bbb-bank als je wat grotere bedragen van exchanges aan het rondpompen bent. Zag laatst ook een Bunq er die zijn nieuwe rekening geblokkeerd had nadat hij die rekening alleen als transfer naar exchanges had gebruikt.

Vreemd genoeg hangt er toch nog een fraude labeltje aan crypto....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Barrycade schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 00:27:
Even gekeken bij die link, maar niet echt iets wat heel schokkend lijkt, sinds 2018 kon het al niet bij rbs met je creditcard. Volgens de Faq waar je uitkomt met die link.

Hier krijg je ook mailtjes van de bbb-bank als je wat grotere bedragen van exchanges aan het rondpompen bent. Zag laatst ook een Bunq er die zijn nieuwe rekening geblokkeerd had nadat hij die rekening alleen als transfer naar exchanges had gebruikt.

Boeren Bond Bank Bank?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Barrycade schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 00:27:

Ik kwam deze tegen op reddit
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button

Toch bizar dat het zo word tegengehouden :o

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:12
Barrycade schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 00:27:.
Tuurlijk is crypto fraude. Crypto is de concurrent van giraal en contant geld en we weten allemaal dat de overheid geen concurrentie duldt (en banken blijkbaar dus ook niet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
DO IT, DO IT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yLNC_6OlryVq4uWSw9hGwwirVd4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HNXnsVlUEFWz5UvyJYNo9BcK.jpg?f=user_large

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

GioStyle schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 06:59:
[...]

Tuurlijk is crypto fraude. Crypto is de concurrent van giraal en contant geld en we weten allemaal dat de overheid geen concurrentie duldt (en banken blijkbaar dus ook niet).
Zie het meer als een extra beveiliging.
Kreeg ook een bericht van de bank, mijn limiet om geld over te maken staat op €5000.
Als ik wil kan ik ook meer geld over maken, alleen moet ik dat instellen en kan ik na 4 uur gebruik maken van die instelling.
Dus ik wilde mijn limiet verhogen maar kwam tot de conclusie dat degene die mijn limiet moest instellen heeft zitten vingeren/juinen tijdens het invoeren want de limiet staat bij mij op €50000. :')

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:31

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mr_Ripple schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 07:10:
[...]
Dus ik wilde mijn limiet verhogen maar kwam tot de conclusie dat degene die mijn limiet moest instellen heeft zitten vingeren/juinen tijdens het invoeren want de limiet staat bij mij op €50000. :')
Ha, die staat straks bij de Aldi met al zijn truffels, zalm, kaviaar, champagne en oesters omdat "Computer says no". :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Credit Suisse leent ruim 50 miljard euro van Zwitserse centrale bank https://www.nu.nl/economi...tserse-centrale-bank.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Denk ook niet dat ze die bank zomaar laten klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

[...]

Kreeg ook een bericht van de bank, mijn limiet om geld over te maken staat op €5000.
Als ik wil kan ik ook meer geld over maken, alleen moet ik dat instellen en kan ik na 4 uur gebruik maken van die instelling.
Het is altijd max 50.000 ik moest een keer een groot bedrag overmaken, dat kon dus mooi in delen. Heel onhandig (Rabobank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Khaelos schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 07:50:
Credit Suisse leent ruim 50 miljard euro van Zwitserse centrale bank https://www.nu.nl/economi...tserse-centrale-bank.html
Aparte benaming voor een bailout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:00
[...]

Crypto is juist geen concurrentie voor cash geld , giraal, virtueel geld (dus geen Blockchain gerelateerd geld) is de heilige graal voor de banken dan hoeven ze nooit meer hun balans te verminderen als er iemand contant pint.

Alles is dan slechts een nummer op een computer. Ideaal voor de banken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:00
Vis schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:05:
[...]

Aparte benaming voor een bailout
Wachten op de volgende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:18
Dikke BNB! Wen nieuwe launchpad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Mijn dagelijkse BETH rewards zijn in 3 dagen tijd verdrievoudigd :9

Ultrasound munnies.

[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 16-03-2023 08:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
CornermanNL schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:12:
[...]

Crypto is juist geen concurrentie voor cash geld , giraal, virtueel geld (dus geen Blockchain gerelateerd geld) is de heilige graal voor de banken dan hoeven ze nooit meer hun balans te verminderen als er iemand contant pint.

Alles is dan slechts een nummer op een computer. Ideaal voor de banken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pz3GLQpV_bdrGPMo-qaU4AF5KsA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qVLYX1CH5JjlzpChLRCL7o2M.jpg?f=fotoalbum_large

Maar het is 2023 dus Bitcoin mag daar ook wel bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Omdat de boeren de grootste zijn geworden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSRcZqs2CIcxCbuBqm2xJhGKvKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

LOL, ik dacht effe miljonair te zijn geworden _O-

Wat blijkt, CMC heeft vandaag blijkbaar Genius Yield toegevoegd met code GENS en staat daarmee boven Genshiro met code GENS. Ik haal waardes van heel veel coins en tokens via de API van CMC op en kreeg een x4000 in beeld en daarmee blije gedachtes. <+:) o<:)

Helaas helaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ik zei gisteren nog dat het verdomd lang geleden is dat we ewer eens een nieuw muntje lanceren en allemaal stipt XX:XXu klaar mogen zitten om het in btc om te zitten, gokken of $2 per stuk of $3 per stuk nu de prijs is waar ze de eerste minuten wel voor weggaan etc. Zou leuk zijn! (Ik kan ook geen echt BNB nieuws/verklaring vinden vooralsnog helaas).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:46
twit schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:03:
[...]

Ik zei gisteren nog dat het verdomd lang geleden is dat we ewer eens een nieuw muntje lanceren en allemaal stipt XX:XXu klaar mogen zitten om het in btc om te zitten, gokken of $2 per stuk of $3 per stuk nu de prijs is waar ze de eerste minuten wel voor weggaan etc. Zou leuk zijn! (Ik kan ook geen echt BNB nieuws/verklaring vinden vooralsnog helaas).
uniswap op bnb chain sinds gisteren. Ik vermoed dat daar de kleine pomp vandaan komt

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://cdn.nos.nl/image/2023/03/15/952127/1920x1080a.jpg

Boer Burger Bitcoin

Links een bankier die het even niet meer weet, op rechts Caroline die de 15m chart open heeft staan.

[ Voor 50% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-03-2023 09:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
BTC100K2021 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:31:
[Afbeelding]

Boer Burger Bitcoin

Links een bankier die het even niet meer weet, op rechts ziet Caroline dat BTC extreem dikke tech is.
Dat is niet de 26k babe neem ik aan ? :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
twit schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:35:
[...]

niet te hopen idd, mijn ontbijt kwam net al omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:31:
[Afbeelding]

Boer Burger Bitcoin

Links een bankier die het even niet meer weet, op rechts Caroline die de 15m chart open heeft staan.
Ketting van deze coin?

Motor-forum.nl

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• BTC100K2021
anti elppa schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:36:
[...]

niet te hopen idd, mijn ontbijt kwam net al omhoog.
Normaal zijn dikke groene candles geen probleem, nu ineens wel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:37:
[...]

Normaal zijn dikke groene candles geen probleem, nu ineens wel?
hahahaah gvd nu vloog ook mijn ontbijt weer over de tafel hahahahhaa

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• twit
Jullie eten allemaal nog?! Ik leef gewoon op hopium en adrenaline. Gaat best goed dit soort dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

twit schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:35:
[...]

Godver. Gelijk de koers gecheckt -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
Wen moon? Wen Lambo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Je zag mijn signature? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
Butt Wen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoqUGlLGrDntlUW055VOcqIVEUY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oWOY4XnYwBF2u0QeVGPfeRZg.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P6mRQffD8dxG5y6d5vTAkFRNE9g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dE9H6TbExx9H0qrBr9Mz185b.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door resusaapje op 16-03-2023 11:05 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Duurt lang he? Kut crypto! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9k0SMu3KI1_HJwBtLmXr9JyU-0E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BEXucrHk7dZCPLTWQDETclZ6.png?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:32
Totaal valide verwachtingspatroon toch?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:17
Ryderr schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 18:15:
[...]
Kleine mededeling; kunnen we dit soort opmerkingen achterwege laten aub? Heb dit namelijk binnen het gezin meegemaakt en, ook al was het totaal niet zo bedoeld, je hier mensen pijn mee doet!

Dank u! :>

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

when 25k

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:59

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Let's gooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
Meh ik zat al op tweakers toen je opa in de poepluiers zat!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wouter79 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:44:
[...]

Ik kreeg in 1982 zo'n cryptorekening van m'n ouders voor later _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Moet ie wel even door de 25.1 toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Wouter79 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:44:
[...]

Ow 1879! Ik dacht een jongeling uit 1979.

Ouwe zak 8)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 20:26
JDx schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:48:
[...]

Ik kreeg in 1982 zo'n cryptorekening van m'n ouders voor later _/-\o_
Mine Where Bastards !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbubSq-SPZKikxCp8tNvWCcdrRg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rrggRdVfsjOgySQJGefsvMcS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Poh, die had ik ook. Vooral de rijksdaalders waren een waar spektakel, want die maakten de langste afstand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik stam nog af van de 5 gulden papiergeld! toen kwamen er opeens 5 gulden munten.... ik wilde juist liever dat papiergeld :+

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
https://www.nu.nl/economi...-centrale-bank.html#nujij

''Credit Suisse wil zich naar eigen zeggen meer richten op de belangen van klanten.''

hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:31

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Kol Nedra schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 12:37:
[...]

ik stam nog af van de 5 gulden papiergeld! toen kwamen er opeens 5 gulden munten.... ik wilde juist liever dat papiergeld :+
ik herinner mij nog de goede oude tijd waar dames blij werden van een paar florijnen. Tip, investeer in AI want we ontdekken daardoor onsterfelijkheid en tijdreizen. Bitcoin gebruiken we ook nog steeds dus hodl je de moeder :>

* sh4d0wman vraagt zich af wat die mannen in witte jassen komen doen.. ben zo terug!

@_Gast_ :D daar gaan mijn ballen. Ik lach ze uit mijn broek. Een bank die om klanten geeft :')

[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 16-03-2023 12:49 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Cathie Wood Goes Wild :
https://cryptonews.com/ne...-bull-market-imminent.htm
Cathie Wood Expects Bitcoin to hit $500,000 by 2030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:48
Ik vond deze laatst nog! heb m maar weggegooid. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
dat mens is ook echt alle geloofwaardigheid verloren afgelopen jaren. Zit nu op hetzelfde niveau als puistenkopexactlyaspredictedcarl en de adhd duitser
Afgezien daarvan zou 500k prima kunnen. Ik denk zelfs al eerder. Alleen snap ik nooit zo goed waarom dat soort figuren dit soort dingen blijft roepen. volgens mij heeft ze ook al 20x een andere waarde en tijd genoemd. Doet ze ook met alle andere objecten in haar PF.
Daarom vind ik Lyn Alden zo goed, die onderbouwt alles vanuit alle hoeken en doet niet aan dit soort geschreeuw online

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 16-03-2023 13:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die a zit naast de s he, swipen in Engels werkt niet dan moet ik eerst taal wijzigen...

Ze vertelt er ook niet bij dat 3 big mac menu's ook 500k kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

knakworst schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:27:
[...]

Die a zit naast de s he, swipen in Engels werkt niet dan moet ik eerst taal wijzigen...

Ze vertelt er ook niet bij dat 3 big mac menu's ook 500k kosten.
Ik zeg, je eigen meme, that's grest! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Mooie :

https://www.instagram.com...Cm/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D

[ Voor 14% gewijzigd door Gipsy King op 16-03-2023 13:43 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:03
Breaking news!

BBB onder de indruk van @Skrunsies

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4bpfDom-QD7yrUNgJ6Svfa1GiBE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jZq5OPdUP5KUxP6PngjRc3ru.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

MrFX schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:51:
Breaking news!

BBB onder de indruk van @Skrunsies

[Afbeelding]
Wat een krappe WC. Of een flinke vent..

Met je schoenen(?) tegen de muur aan _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door souljah1h op 16-03-2023 13:53 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!