Excellence does not require perfection.
We waren allang blij dat we nu eindelijk ook eens een WC in ons plaggenhutje haddensouljah1h schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:52:
[...]
Wat een krappe WC. Of een flinke vent..
Met je schoenen(?) tegen de muur aan

UberLurker Departement #GG.
Vandaar de thermobroek?Skrunsies schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:09:
[...]
We waren allang blij dat we nu eindelijk ook eens een WC in ons plaggenhutje hadden
We hebben sinds een week ook CV, iets met gas ofzo dikke tech... Maar duur!!! Kerel, heb direct het veen weer van het land geschept.. Vandaar dikke sokken en thermo ondergoed
[DB] Arbitrum Will Airdrop a Governance Token With the Ticker ARB to Its Community Members on March 23: The Block
— db (@tier10k) 16 maart 2023
Heeft even geduurd, maar daar is dan eindelijk de Arbitrum $ARB airdrop.
Coindesk artikel: https://www.coindesk.com/...en-and-transition-to-dao/
Edit:
Kijk of je recht heb op https://arbitrum.foundation/
[ Voor 10% gewijzigd door jvel92 op 16-03-2023 14:29 ]
Ja ben benieuwd naar de prijs. Ook al zou het een dollar worden is het geen gekke airdropjvel92 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:25:
[Twitter]
Edit:
Lol als het een dollar wordt hoor je mij zeker niet klagenkeepitfrosty schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:35:
[...]
Ja ben benieuwd naar de prijs. Ook al zou het een dollar worden is het geen gekke airdrop
Haha neuh i would be a happy camperjvel92 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:36:
[...]
Lol als het een dollar wordt hoor je mij zeker niet klagen
Alles zal en moet klaarblijkelijk kapot voor een reset, het wordt steeds duidelijker. Ik DCA vrolijk door.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
ing iig alweer rood. Mooi zo. laat die hele zooi maar kapot gaan
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
maybe, just maybejvel92 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:36:
[...]
Lol als het een dollar wordt hoor je mij zeker niet klagen
My back of the envelope calcs using Defillama data:
- if equal Mcap -> $0.68
- if equal FDV -> $1.02
- if equal MCap adjusted for TVL -> $1.05
- if equal FDV adjusted for TVL -> $1.58
[ Voor 25% gewijzigd door keepitfrosty op 16-03-2023 15:05 ]
Was ook al aan het rekenen op basis van OP. Zelfs met 0,50 zou het al een flinke extra bonus zijn.keepitfrosty schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:05:
[...]
maybe, just maybe
My back of the envelope calcs using Defillama data:
- if equal Mcap -> $0.68
- if equal FDV -> $1.02
- if equal MCap adjusted for TVL -> $1.05
- if equal FDV adjusted for TVL -> $1.58
Alleen dan komt het dilemma: verkopen of aanhouden.
Ja daar ging ik nat op met $UNI. Had veel meer geweest als ik het had gehouden. Nu doe ik vaak een deel weg als de prijs hoog start. Deel hodl als ik het een goed project vind. Arbitrum lijkt er wel 1 om gewoon in de PF te houden en te kijken wat het gaat doen.jvel92 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:15:
[...]
Was ook al aan het rekenen op basis van OP. Zelfs met 0,50 zou het al een flinke extra bonus zijn.
haha ja lastig. Ik vermoed veel gebot de boel dus ik denk dat ik dump.jvel92 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:15:
[...]
Was ook al aan het rekenen op basis van OP. Zelfs met 0,50 zou het al een flinke extra bonus zijn.
Ja, ik vorig jaar met OP, Velo en Conic. Waarschijnlijk gestaffeld verkopen als er een pump komt volgende week donderdag op bepaalde targets en een gedeelte aanhouden of later terugkopen.DJ-Promo schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:19:
[...]
Ja daar ging ik nat op met $UNI. Had veel meer geweest als ik het had gehouden. Nu doe ik vaak een deel weg als de prijs hoog start. Deel hodl als ik het een goed project vind. Arbitrum lijkt er wel 1 om gewoon in de PF te houden en te kijken wat het gaat doen.
Lijkt me vanwege de launchpad aankondiging (Space ID)knakworst schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:26:
Tweede poging dikke BNB.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
ow lol daar heb ik een tijd terug nog 2 bnb domeinen geregistreerd.DutchCrownNL schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:29:
[...]
Lijkt me vanwege de launchpad aankondiging (Space ID)
knakworst schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:26:
Tweede poging dikke BNB.
:fill(white):strip_exif()/f/image/KYUAUUeUaOYRoTNe2nZkWbHQ.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
:strip_exif()/f/image/i0c8JMhDUOxFo5EGg6o46SWh.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Ryderr op 16-03-2023 15:36 ]
Excellence does not require perfection.
bnb is ook gewoon een shitcoin. ZERO. BTC dominance stijg iig nog verder.knakworst schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:37:
Ik denk dat BNB komende dagen nog wel lekker gaat stijgen. Iedereen aan de Space ID.
Maar een o zo heerlijke shitcoinanti elppa schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:39:
[...]
bnb is ook gewoon een shitcoin. ZERO. BTC dominance stijg iig nog verder.
Samen met BIFI natuurlijk wel één van de betere shitcoins.anti elppa schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:39:
[...]
bnb is ook gewoon een shitcoin. ZERO. BTC dominance stijg iig nog verder.
ben er niet echt van onder de indruk. Sowieso die platform muntjes ben ik geen fan van. Van mij mag de SEC daar knetterhard op ingrijpen
Ja dont care really als er maar wat te verdienen valt. CZ coin best coinanti elppa schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:44:
[...]
ben er niet echt van onder de indruk. Sowieso die platform muntjes ben ik geen fan van. Van mij mag de SEC daar knetterhard op ingrijpen
Ik vermoed dat als ik SC topic 22 er op na sla ik het antwoord ook wel kan vinden maar misschien weet jij het zo. Er was altijd de klassieke ' LaunchPool " vs " LaunchPad" discussie. 1 van de 2 was geinig, de andere was echt serieus geld en echt de moeite waard om je BNB voor te maximaliseren etc. Welke was de goede ook alweer?DutchCrownNL schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:29:
[...]
Lijkt me vanwege de launchpad aankondiging (Space ID)
[ Voor 6% gewijzigd door twit op 16-03-2023 15:48 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Launchpadtwit schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:47:
[...]
Ik vermoed dat als ik SC topic 22 er op na sla ik het antwoord ook wel kan vinden maar misschien weet jij het zo. Er was altijd de klassieke ' LaunchPool " vs " LaunchPad" discussie. 1 van de 2 was geinig, de andere was echt serieus geld en echt de moeite waard om je BNB voor te maximaliseren etc. Welke was de goede ook alweer?
Wat er nu aan komt is launchpad, goeie shit. In één keer muntjes kopen, direct bij launch verkopen en biefstuk eten.twit schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:47:
[...]
Ik vermoed dat als ik SC topic 22 er op na sla ik het antwoord ook wel kan vinden maar misschien weet jij het zo. Er was altijd de klassieke ' LaunchPool " vs " LaunchPad" discussie. 1 van de 2 was geinig, de andere was echt serieus geld en echt de moeite waard om je BNB voor te maximaliseren etc. Welke was de goede ook alweer?
Launchpool is over 30 dagen heen farmen en iedere dag een 5 cent muntje tussen de bank vinden.
twit schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:47:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p54mRb8jLNVSE3RwRZaPdwWg.jpg?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nice.Dank voor de reacties. Ik heb een aardige BNB stash dus eens kijken of we hier een extra hele BNB uit kunnen slepeniBasch schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:49:
[...]
Wat er nu aan komt is launchpad, goeie shit. In één keer muntjes kopen, direct bij launch verkopen en biefstuk eten.
Launchpool is over 30 dagen heen farmen en iedere dag een 5 cent muntje tussen de bank vinden.
Om dan ook maar weer wat terug te geven en de andere veelgestelde vraag over dit onderwerp hier te beantwoorden. Wat telt er mee:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Total Daily Average BNB Balance = Sum of the daily averages of the following: Spot Account Balance Margin Account Balance Binance Crypto Loans Collateral Balance Sub-Accounts Balance Simple Earn Account Balance BNB Vault Account Balance Futures Wallet Balance Binance Funding Wallet Balance Launchpool Account Balance DeFi Staking Account Balance Dual Investment Account Balance |
[ Voor 71% gewijzigd door twit op 16-03-2023 15:55 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
The $1 billion Voyager - @binanceUS deal should go ahead despite government objections, a New York court has ruled.@jackschickler reports.https://t.co/JvfOsaw1tH
— CoinDesk (@CoinDesk) 16 maart 2023
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/voyager-token/
Sorry voor mijn onwetendheid maar hoe kom je aan zon AirDrop.jvel92 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:15:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Door het volgendezwembroek schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 16:14:
[...]
Sorry voor mijn onwetendheid maar hoe kom je aan zon AirDrop.
/f/image/THU3TSWTWz0aQxQrAFHSOl79.png?f=fotoalbum_large)
A minimum of three points total are required to be eligible. If you scored less than three points, all criteria will be crossed out.
Points scored (minimum of three) before Arbitrum Nitro launched are worth double. Sybil detection criteria was also used and affected eligibility.
[ Voor 20% gewijzigd door ElMathijs op 16-03-2023 16:25 ]
ElMathijs schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 16:24:
[...]
Door het volgende
[Afbeelding]
A minimum of three points total are required to be eligible. If you scored less than three points, all criteria will be crossed out.
Points scored (minimum of three) before Arbitrum Nitro launched are worth double. Sybil detection criteria was also used and affected eligibility.

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jalCYTbRJNe4YWjrMjzV13Sx.gif?f=user_large)
Heeft ie ook dotjes dan?Skrunsies schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:06:
[...]
Wat je zegt ben je zelf, met je portfolio waarde door de helft
/s
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:20:
a DOT a day keeps the Lambo away!
grappig om te zien. Lang terug dat ik deze analyse gezien hebMathias9956 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:28:
Goedenavond beste mede garnaaltjes
https://www.crypto-inside...-gedomineerd-door-whales/
[ Voor 65% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-03-2023 18:16 ]
Warmongers zijn het die democraten.Ryderr schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 18:11:
Alsof dat nieuws is, kut Biden/ Obama admini. Hopelijk een snelle dood en nieuwe verkiezingen.
[Afbeelding]

Nice, komt zo te zien 1025 ARB mijn kant op. Zou mooi zijn als die wat waard wordt komende Bulljvel92 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:25:
[Twitter]
Edit:
Dat USB stickje is meer waard dan al die trillions of dollars zeker.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik was de post boven mij vergeten te quotenSkrunsies schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:06:
[...]
Wat je zegt ben je zelf, met je portfolio waarde door de helft
Het was natuurlijk ook als grap bedoeld
YES schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:13:
Iemand nog Feyenoord aan het kijken? Jammer dat die geen eigen muntje hebben hoor, $FEY was nu sowieso moon gegaan
:strip_exif()/f/image/NZpf315VBCQwuGKo8L16vBjX.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier wel hoor 😉twit schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:22:
25k! (voor een paar seconde, en ook geen cent er overheen lol )
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
[ Voor 35% gewijzigd door cooLopke op 16-03-2023 20:43 ]
Poeh zeg, als we straks echt moon gaan regel ik er zeker zo eentje!zwembroek schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:52:
Volgende week na de reet hike aankondiging van zero gaan we über moon! Love those reet hike moments...
[Afbeelding]
Die scooters schijnen echt goed te rijden!
Liever $LAZ want die hebben Binance als sponsor.YES schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:13:
Iemand nog Feyenoord aan het kijken? Jammer dat die geen eigen muntje hebben hoor, $FEY was nu sowieso moon gegaan
Stack Sats
Schot van shaktar op de lat had er wel in gemogen. Was wel doelpunt van het jaar geweest.YES schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:13:
Die was inderdaad wonderschoon. Als ie er onderkant lat in gevlogen was helemaal, poeh.Darrell schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:05:
[...]
Schot van shaktar op de lat had er wel in gemogen. Was wel doelpunt van het jaar geweest.
GerapporteerdDarrell schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:05:
[...]
Schot van shaktar op de lat had er wel in gemogen. Was wel doelpunt van het jaar geweest.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hij lijkt moeite te hebben met die 25k
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Beste mod van dienst, we zien hier meestal Taro. Als mod maar ook als user. We weten dan ook redelijk goed hoe hij zijn crypto beheert.
Jij komt regelmatig als mod voorbij, maar zelden als user. Geen TAs, geen PF, geen memes of verwachtingen.
Man bijt hond vraagt zich af… Wat is uw aanpak en houding ten aanzien van crypto..?!
Maktub
Nothing to see here.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik hoop echt dat 'ie een grondige hekel aan crypto heeftMrMrq schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:57:
@.oisyn
Beste mod van dienst, we zien hier meestal Taro. Als mod maar ook als user. We weten dan ook redelijk goed hoe hij zijn crypto beheert.
Jij komt regelmatig als mod voorbij, maar zelden als user. Geen TAs, geen PF, geen memes of verwachtingen.
Man bijt hond vraagt zich af… Wat is uw aanpak en houding ten aanzien van crypto..?!
Zie hem al helemaal genietend met de mod-hammer in het rond zwaaien als we ons weer eens misdragen
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 16-03-2023 22:01 ]
Ik denk dat Oisyn eigenlijk de Zwitserse centrale bank is, en net voor vijftig miljard aan Safemoon en Floki heeft omgewisseld in dollars, om Credit Suisse te kunnen redden.YES schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:00:
[...]
Ik hoop echt dat 'ie een grondige hekel aan crypto heeft
Zie hem al helemaal genietend met de mod-hammer in het rond zwaaien als we ons weer eens misdragen
Maktub
Lijkt ook moeite te hebben met de 24k te doorbreken. Zoiets?Julian-AMD schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:55:
Waar ligt support nu ongeveer?
Hij lijkt moeite te hebben met die 25k
JaaaDarrell schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:03:
[...]
Lijkt ook moeite te hebben met de 24k te doorbreken. Zoiets?
Dat zag ik ook inderdaad. Hij heeft ook moeite met de 50k.
Geitenbende
Geen 50 miljard. 51 miljard.MrMrq schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:03:
[...]
Ik denk dat Oisyn eigenlijk de Zwitserse centrale bank is, en net voor vijftig miljard aan Safemoon en Floki heeft omgewisseld in dollars, om Credit Suisse te kunnen redden.
Mocht het vanavond toch gebeuren. Ik heb hem alvast gepost.Skrunsies schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:07:
[...]
Jaaa
Dat zag ik ook inderdaad. Hij heeft ook moeite met de 50k.
Geitenbende
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JwLgcMdkM8GNIsudRZNHNECt.gif?f=user_large)
Wel goed dat je je tepels afgeplakt hebt.knakworst schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:11:
[...]
Mocht het vanavond toch gebeuren. Ik heb hem alvast gepost.
[Afbeelding]
Je moet niet op een miljard meer of minder letten, maar groter denken.
Met zo’n instelling blijf je een arme slaaf van het kapitalistische stelsel.
Maktub
Wat ik weet en vermoed: @.oisyn Is een OG, heeft nog wat tegoed van Mt.Gox en is Bitcoin maximalist. Heeft vermoedelijk geen altcoins, behalve BTC forks, want dat was immers geen keuze, maar overkwam hem als diehard, maar ook deels gedwongen, holder.MrMrq schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:57:
@.oisyn
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dat is het! Crypto niet alleen gerelateerd aan stonks, ook aan voetbal!Darrell schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:05:
[...]
Daarom komen we niet door de 25k, het is die lat!
Niks geen TA, gewoon voetbal kijken...
Zoals de meesten hier, heb ook ik meerdere accounts.Taro schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:34:
[...]
Wat ik weet en vermoed: @.oisyn Is een OG, heeft nog wat tegoed van Mt.Gox en is Bitcoin maximalist. Heeft vermoedelijk geen altcoins, behalve BTC forks, want dat was immers geen keuze, maar overkwam hem als diehard, maar ook deels gedwongen, holder.
Dus DOT jes heb ik. Paar verdwaalde GLMR’s en ben sinds vorige jaar begonnen met DCA op BTC en ETH.
Nou is die spanning er ook weer af.
Oh en @cavemees, laat ik het niet nog een keer zeggen. Blijf gewoon een beetje ontopic!
Komt die permaban..Skrunsies schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:40:
[...]
Zoals de meesten hier, heb ook ik meerdere accounts.
Dus DOT jes heb ik. Paar verdwaalde GLMR’s en ben sinds vorige jaar begonnen met DCA op BTC en ETH.
Nou is die spanning er ook weer af.
Oh en @cavemees, laat ik het niet nog een keer zeggen. En blijf gewoon een beetje ontopic!

Klopt volgens mij wel. Hij heeft ook een dimitri filmpje gemaakt.Taro schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:34:
[...]
Wat ik weet en vermoed: @.oisyn Is een OG, heeft nog wat tegoed van Mt.Gox en is Bitcoin maximalist. Heeft vermoedelijk geen altcoins, behalve BTC forks, want dat was immers geen keuze, maar overkwam hem als diehard, maar ook deels gedwongen, holder.
Edit found iet..
YouTube: Dimitri found out BTC broke $20k
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 16-03-2023 22:51 ]
anti elppa schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:50:
[...]
Klopt volgens mij wel. Hij heeft ook een dimitri filmpje gemaakt.
Edit found iet..
YouTube: Dimitri found out BTC broke $20k

https://nos.nl/artikel/24...t-30-miljard-dollar-steun
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xNFFr9vyp1JBsupvf97FTiSY.gif?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!