Ik zou inderdaad 100 basispunten willen zien, waarom niet helemaal naar de tiefus? Die gasten in dat topic jezus chr nog aan toe, wat een inzicht. Dit is het probleem hé, 85/90% van de mensheid is te dom om te lezen/ begrijpen en een juist conclusie te trekken. Enige vraag die overblijft, val ik ook in die categorie?zwembroek schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:47:
Ik weet waarom de beurzen er zo slecht voorstaan. Ik heb het net gelezen in een reactie op nu.nl.
"Niet toevallig gaat de ECB morgen een besluit nemen over de rentestand. Door de paniek nu te overdijven hopen veel handelaren dat de centrale banken huiverig worden om de rente verder te verhogen. Hoge rente is goed tegen inflatie maar zeer slecht voor aandelen. Ik hoop dat de ECB zich niet laat chanteren door de markt en gewoon 50 basispunten gaat verhogen. Zoniet komt de rekening via inflatie bij de burger te liggen en vieren de aandelenbeurzen weer een feestje."
Excellence does not require perfection.

Ja laten we eens kijken of we van 24.6 , 26.4 kunnen maken vandaag. Dat lijkt me een mooi target.cooLopke schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:52:
Waar blijft die moon?!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
13:30cooLopke schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:52:
Waar blijft die moon?!
komt ie alcooLopke schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:52:
Waar blijft die moon?!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je zal maar in April 2007 aandelen gekocht hebben van CS
the only way is down?
nothing stops this train
[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 15-03-2023 13:04 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ken hem niet. nooit van gehoord. Wellicht omdat ik gewone stonks al 15 jaar geleden vaarwel heb gezegdzwembroek schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:03:
Ik hoop ook zo dat Gareth Soloway (20+ yr Master Trader volgens zijn eigen zeggen.) er compleet naast gaat zitten. Hij blijft maar vasthouden aan 12k en daarna 9k. Ik volg hem al heel lang en hij is echt geen koekenbakker, maar hij behandelt Bitcoin als een random aandeel. Qua aandelen zal hij goed zitten, maar ik hoop dat hij zich heeft vergist in Bitcoin.
The grest reset. It's happening.
Ik heb standaard een dosis wantrouwen ten opzichte van mensen die zichzelf dat soort titels geven.zwembroek schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:03:
Ik hoop ook zo dat Gareth Soloway (20+ yr Master Trader volgens zijn eigen zeggen.) er compleet naast gaat zitten. Hij blijft maar vasthouden aan 12k en daarna 9k. Ik volg hem al heel lang en hij is echt geen koekenbakker, maar hij behandelt Bitcoin als een random aandeel. Qua aandelen zal hij goed zitten, maar ik hoop dat hij zich heeft vergist in Bitcoin.
Laat je acties spreken, als die goed genoeg zijn krijg je van anderen vanzelf de waardering waar dit soort figuren kennelijk naar op zoek zijn.
Linked-in staat er vol mee, hele ritsen aan functies en zelfbedachte titels in het profiel.
De meeste mensen die het van de daken schreeuwen hebben het frontrunnen op hun volgers nodig om winstgevend te kunnen traden.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat soort mensen begrijpt niet dat Bitcoin onderhevig is aan een abnormale vraag van het retailpubliek.zwembroek schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:03:
Ik hoop ook zo dat Gareth Soloway (20+ yr Master Trader volgens zijn eigen zeggen.) er compleet naast gaat zitten. Hij blijft maar vasthouden aan 12k en daarna 9k. Ik volg hem al heel lang en hij is echt geen koekenbakker, maar hij behandelt Bitcoin als een random aandeel. Qua aandelen zal hij goed zitten, maar ik hoop dat hij zich heeft vergist in Bitcoin. On a side note, long term is hij mega bullish.
Veel meer zo dan aandelen. Aandelen worden met name verhandeld door fondsen, professionele traders en echt fanatieke hobbyisten. Crypto is een middel "van het volk". Jan en alleman kan met 2 muisklikken Bitcoin kopen. Dat is imo de voornaamste reden dat bodems nooit bereikt worden en alle modellen de plank misslaan, omdat het koopgedrag en de psychologie van crypto heel anders is.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
So trueBTC100K2021 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:07:
[...]
Ik heb standaard een dosis wantrouwen ten opzichte van mensen die zichzelf dat soort titels geven.
Laat je acties spreken, als die goed genoeg zijn krijg je van anderen vanzelf de waardering waar dit soort figuren kennelijk naar op zoek zijn.
Linked-in staat er vol mee, hele ritsen aan functies en zelfbedachte titels in het profiel.
De meeste mensen die het van de daken schreeuwen hebben het frontrunnen op hun volgers nodig om winstgevend te kunnen traden.
jij post wat ik in mijn hoofd had.....maar geen zin had om uit te tikken.
zwembroek schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:03:
Ik hoop ook zo dat Gareth Soloway (20+ yr Master Trader volgens zijn eigen zeggen.) er compleet naast gaat zitten. Hij blijft maar vasthouden aan 12k en daarna 9k. Ik volg hem al heel lang en hij is echt geen koekenbakker, maar hij behandelt Bitcoin als een random aandeel. Qua aandelen zal hij goed zitten, maar ik hoop dat hij zich heeft vergist in Bitcoin. On a side note, long term is hij mega bullish.
Daar stopte ik met lezen.... Gewoon weer een 'influencer' die een cursus verkoopt.volgens zijn eigen zeggen
[ Voor 5% gewijzigd door Domino op 15-03-2023 13:19 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vt2eBs9kNKUcbxmQDsaMPTTS.jpg?f=user_large)
Oke ik ben misschien niet duidelijk geweest maar je kan niet zomaar iets roepen als je geen onderzoek hebt gedaan naar de man. Het is niet zomaar een influencer. Hij heeft en zeer goede track record en is vaak te zien op tv in programma's over de financiële markten. Dus geen ordinary youtuber. Jammer dat mensen gelijk oordelen terwijl ze het onderwerp niet zelf checken.Domino schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:17:
[...]
[...]
Daar stopte ik met lezen.... Gewoon weer een 'influencer' die een cursus verkoopt.
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 15-03-2023 13:24 ]
Jim Cramer heeft zelfs een eigen TV programma, en die kennen we in cryptoland vooral van de 'inverse cramer'. Wellicht was ik wat kort door de bocht, maar heb weinig vertrouwen in zo een figuur.zwembroek schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:23:
[...]
Oke ik ben misschien niet duidelijk geweest maar je kan niet zomaar iets roepen als je geen onderzoek hebt gedaan naar de man. Het is niet zomaar een influencer. Hij heeft en zeer goede track record en is vaak te zien op tv in programma's over de financiële markten. Dus geen ordinary youtuber. Jammer dat mensen gelijk oordelen terwijl ze het onderwerp niet zelf checken.
Niettemin, je inbreng wordt altijd gewaardeerd hier.
Daar heb je ze weer, de graph-drama-queens die een grafiek nooit bij nul laten beginnen voor extra effect.
-10% zal best veel zijn, maar is geen nulwaarde
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
TDIX staat in ledger live, even op de transactie klikken en dan in het menu aan de rechterkantAtmosfear schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:29:
Hopelijk hier wat hulp. Ik ben wat vlug geweest om wat ada van de ledger naar binance te sturen en heb geen tag ingevuld. Nu moet ik op binance een formulier invullen waarop gevraagt word welke token hoeveel en de txid/txhash in te vullen. Waar kan ik die laatste vinden zodat ik hier niets verkeerd in vul.
Niettemin = ondanks mijn betoog hou ik tog fan jeDomino schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:27:
Niet te min, je inbreng wordt altijd gewaardeerd hier.
Niet te min = wauw, wat een fanta-sties resultaat!
Ja ik ben sjagrijnig
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
is nog net te vroeg lijkt mij, die cbdc is nog niet klaarknakworst schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:06:
En credit Suisse zo goed als kapot.
The grest reset. It's happening.
nothing stops this train
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Klopt, die heb je nodigAtmosfear schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:33:
Is dat gewoon die transaction ID? Want ik wil hier niets verkeerd invullen.
Daarom zien we nu weer een pump.
Mooie scalp gedaan nu kan ik rustig slapen
Kol Nedra schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:33:
[...]
is nog net te vroeg lijkt mij, die cbdc is nog niet klaar
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large)
25.5 is de ? 200MA ofzo? Ik was gisteren vooral naar 25.2xx aan het kijken om iig een nieuwe higher high neer te zetten.Vis schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:33:
Benieuwd of we nu eens keihard door die 25,5 heen rammen zonder rejection.
25.3twit schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:36:
[...]
25.5 is de ? 200MA ofzo? Ik was gisteren vooral naar 25.2xx aan het kijken om iig een nieuwe higher high neer te zetten.
De wekelijkse 200MA zit nu op $25341twit schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:36:
[...]
25.5 is de ? 200MA ofzo? Ik was gisteren vooral naar 25.2xx aan het kijken om iig een nieuwe higher high neer te zetten.
CS met een balanstotaal hoger dan de Rabobank onderuit en heeft het zwaar, BNP doet even een -10%. Ben benieuwd waar dit eindigt.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jedi_Pimp schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:42:
Wow, wat een bizarre week.
CS met een balanstotaal hoger dan de Rabobank onderuit en heeft het zwaar, BNP doet even een -10%. Ben benieuwd waar dit eindigt.
:strip_exif()/f/image/Krwh1mCDx02SaDt91wNzRbu7.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
dit eindigt gewoon in een meltdown. Ze kunnen geen hol doen nu. Het zou zelfs harder kunnen gaan dan in 2008. Rente gaat iig 200000% zeker niet meer verhoogd worden. Ik zie zelfs dalingen in H1, 2023 wel gebeurenJedi_Pimp schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:42:
Wow, wat een bizarre week.
Domino schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:17:
[...]
[...]
Daar stopte ik met lezen.... Gewoon weer een 'influencer' die een cursus verkoopt.

Als ik het formulier unknow memo/tag invul.
Dus coin ada
Aantal:
En txid/txhash.
Krijg ik de melding the application information you filled in does not match the deposit record.
Wat doe ik fout?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ja vind het wel mooi om te zien allemaal.Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:55:
De banken beginnen te smelten, het wordt weer voorjaar.
Hmm, van CS is natuurlijk al ruim twee jaar bekend dat het een eindig verhaal is. Los van slecht management, diverse incidenten, ook de banden met ongure Russen. "Gezonde" Europese banken hebben exposure afgebouwd, hence ik denk niet dat je de spillovereffecten kan vergelijken met bijv. een Bear Stearns of Lehman.anti elppa schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:43:
[...]
dit eindigt gewoon in een meltdown. Ze kunnen geen hol doen nu. Het zou zelfs harder kunnen gaan dan in 2008. Rente gaat iig 200000% zeker niet meer verhoogd worden. Ik zie zelfs dalingen in H1, 2023 wel gebeuren
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
F m allNeoflexNL schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:55:
Staat de printer al weer aan? De klanten van CS moeten gewoon weer gered worden toch?
dat klopt uiteraard. Maar als er maar genoeg vallen (zijn er nu al best wat) krijgen die eu banken ook genoeg pijn.Jedi_Pimp schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:56:
[...]
Hmm, van CS is natuurlijk al ruim twee jaar bekend dat het een eindig verhaal is. Los van slecht management, diverse incidenten, ook de banden met ongure Russen. "Gezonde" Europese banken hebben exposure afgebouwd, hence ik denk niet dat je de spillovereffecten kan vergelijken met bijv. een Bear Stearns of Lehman.
Voor de rest moon !
Dit zou wel echt een nuttige toepassing van een Blockchain kunnen zijn. Elektronisch stemmen is lastig vanwege de veiligheid en kans op fraude.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het zou in ieder geval wel lachen zijn dat de totale meltdown van het systeem en de banken gaat zorgen voor de grootste crypto bull ever.anti elppa schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:56:
[...]
ja vind het wel mooi om te zien allemaal.
Ik heb zelf dat formulier nog nooit hoeven gebruiken gelukkig, maar ik denk dat je het deposit amount verkeerd ingevuld hebt. Dat invullen is overigens een optie, probeer eens met alleen ADA en de TXID?Atmosfear schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:53:
Domino
Als ik het formulier unknow memo/tag invul.
Dus coin ada
Aantal:
En txid/txhash.
Krijg ik de melding the application information you filled in does not match the deposit record.
Wat doe ik fout?
CS heeft een behoorlijke hypotheekportefeuille (in Zwitserland), het is geen SVB ofzo.NeoflexNL schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:55:
Staat de printer al weer aan? De klanten van CS moeten gewoon weer gered worden toch?
UBS is de lachende derde, net als een tijdje terug toen CS in de problemen kwam

Wat is je TXID? Kunnen wij het nakijken op de blockchain.Atmosfear schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 14:05:
Kan iemand soms helpen? Ik heb ada verstuurd van de ledger naar binance maar heb de memo tag vergeten in te vullen. Nu blijft mijn order op grijs staan in ledger life en gebeurd er niets. Ik heb dan op binance het formulier unknow memo/tag ingevuld maar hier krijg ik de melding dat mijn gegevens niet juist zijn. Ben ik nu die ada kwijt? Dank
Mag ook per PM als je wil
Kan je niet contact opnemen met de chat support? Ik kan me niet voorstellen dat je het kwijt bent.Atmosfear schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 14:05:
Kan iemand soms helpen? Ik heb ada verstuurd van de ledger naar binance maar heb de memo tag vergeten in te vullen. Nu blijft mijn order op grijs staan in ledger life en gebeurd er niets. Ik heb dan op binance het formulier unknow memo/tag ingevuld maar hier krijg ik de melding dat mijn gegevens niet juist zijn. Ben ik nu die ada kwijt? Dank
Klinkt als dat je gewoon via het Cardano netwerk hebt gedaan, dan heb je geen MEMO nodig.Atmosfear schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 14:05:
De Zwitserse printer kan vrolijk draaien, iedereen koopt toch wel Zwitserse Franken.NeoflexNL schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:55:
Alleen de Zwitserse Centrale Bank geeft niet thuis. Totnutoe...
Zijn nog aan het lunchen (tot 14:30u).knakworst schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 14:14:
[...]
De Zwitserse printer kan vrolijk draaien, iedereen koopt toch wel Zwitserse Franken.
Alleen de Zwitserse Centrale Bank geeft niet thuis. Totnutoe...
Maar als je dezelfde procedure hebt gevolgd is er toch niets aan de hand? Wellicht is het netwerk congested en duurt het wat langer. Als je de stappen naloopt, zie je dan ergens een fout?Atmosfear schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 14:18:
Heb het inderdaad gewoon via het cardano netwerk gedaan. Maar staat al meer dan 2 uur gewoon in het grijs op ledger life en er gebeurd niets had het eerst geprobeerd met een klein bedrag en dat was vlug in orde dus daarom dat ik wat paniekeer
OT: Toch jammer dat ik door spreiding ook wat boomer aandelen heb waardoor deze stijging wat gedempt wordt
Neuh. Ze kopen wat btc van hun deviezen
Nu kan het nog voor 25k.
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 15-03-2023 14:24 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7tKvt7j5L0ScQOePECSPSJf1.jpg?f=user_large)
[ Voor 83% gewijzigd door Afca_020 op 15-03-2023 14:48 ]
Mooi plaatje om in het aandelentopic te plaatsen.
een echte actie of fotoshop?
zoiets makkelijk te faken maar stel dat dit echt is
nothing stops this train
Dit is echt.Kol Nedra schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 14:50:
[...]
een echte actie of fotoshop?
zoiets makkelijk te faken maar stel dat dit echt is
De making of:
btc > svb#BeYourOwnBank
— cryptograffiti (@cryptograffiti) 15 maart 2023
thx to @1EastSideTony, @SeveralSatoshis & @refazi for the assist! pic.twitter.com/b0QtGybIEk
Valt me inderdaad op dat gareth al vele maanden ontzettend bearish is, maar ja dat ben jij ook heel lang geweestzwembroek schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:23:
[...]
Oke ik ben misschien niet duidelijk geweest maar je kan niet zomaar iets roepen als je geen onderzoek hebt gedaan naar de man. Het is niet zomaar een influencer. Hij heeft en zeer goede track record en is vaak te zien op tv in programma's over de financiële markten. Dus geen ordinary youtuber. Jammer dat mensen gelijk oordelen terwijl ze het onderwerp niet zelf checken.
Hij is wel een trader he dus hij wil het wel graag naar beneden praten. Maar buiten dat zou je inderdaad kunnen zeggen dat BTC gezien de macro-economie naar beneden zou moeten, tot het moment dat we bijna in 2008 v2 zitten zoals vandaag..
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
ehhhh dat was gisteren. Je loopt wat achterUniMatrix schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 15:36:
Het daalt, CPI viel tegen?
anti elppa schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 15:37:
[...]
ehhhh dat was gisteren. Je loopt wat achter
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Even koppie erbij, tegenwoordig is het vanaf 14.30 vuurwerk.UniMatrix schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 15:38:
[...]
![]()
Dacht dat er vandaag ook iets uitkwam, in elk geval: 15:30 en down.
De ETH wordt dus actief gebruikt in hun trades, wat een mooi rendement oplevert. Ze garanderen de funds, dus ik zie even het extra risico niet.Dear [mijn naam],
I am following up on my previous emails about our Dual-Currency Investment opportunity.
It can provide double-digit annualized yields on your BTC, ETH, and Stablecoins. As a valued client, I wanted to show how this product could help you earn even more on your favorite assets.
Based on your previous investment activity with ETH on our platform, I have calculated that you have earned [x bedrag] in interest for the past 90 days. Subscribing to our sell-high Dual Currency Investment for ETH could yield twice the interest or more in half the time.
Here is how that works:
If we use your [x aantal] ETH as deposit currency, with a target price in the range of $1,8k - $2k for Sell High ETH, the average APR is ~20%, or [x bedrag] (based on current spot market price) for the next 44 days.
Would it help to increase your earnings on ETH significantly?
I would love to hear your thoughts.
Wat jullie?
Kan ik deze meneer nog een scherpe vraag stellen?
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 15-03-2023 16:05 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Totaal niet gefundeerd. Maar in een tijd van QT zou ik wel heel erg uitkijken aan wie je je funds uitleent.Mooody schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 16:03:
Kreeg net een mailtje van Nexo. Is afkomstig van de juiste afzender (mijn toegewezen "relationshop manager", dus het mailtje is legit.
[...]
De ETH wordt dus actief gebruikt in hun trades, wat een mooi rendement oplevert. Ze garanderen de funds, dus ik zie even het extra risico niet.
Wat jullie?
Wat is die garantie waard als de boel over de kop gaat? Kan je in hun boeken kijken?
Ik vind de timing ook wat toevallig.
Zoals ik al zei niet gebaseerd op specifiek toe gesplitste feiten of kennis over Nexo. Eerder afgestemd op het huidige financiële klimaat.
Edit:
Of mis ik nu helemaal je sarcasme
[ Voor 3% gewijzigd door iceblack24 op 15-03-2023 16:09 ]
Ik zou me serieus afvragen of ik wel bij deze partij zou willen zitten eerlijk gezegd. Ze willen je funds gebruiken om zelf mee te speculeren en bieden gouden bergen aan, vrij dubieus en met dat soort percentages echt niet zonder risico.Mooody schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 16:03:
Kreeg net een mailtje van Nexo. Is afkomstig van de juiste afzender (mijn toegewezen "relationshop manager", dus het mailtje is legit.
[...]
De ETH wordt dus actief gebruikt in hun trades, wat een mooi rendement oplevert. Ze garanderen de funds, dus ik zie even het extra risico niet.
Wat jullie?
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 15-03-2023 16:16 ]
Kijk even of er een verzekering op dit smartcontract valt af te sluiten. Vaak tegen 1-2% en dan hoeven er minder tranen te vloeien als het misgaatMooody schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 16:03:
[...]
Wat jullie?
Uiteraard zit er risico aan, zelfs een 3-voudig (cummulatief) risico; crypto-investering -> trust aan "crypto bank" -> smart contract.Nopheros schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 16:15:
[...]
Ik zou me serieus afvragen of ik wel bij deze partij zou willen zitten eerlijk gezegd. Ze willen je funds gebruiken om zelf mee te speculeren en bieden gouden bergen aan, vrij dubieus en met dat soort percentages echt niet zonder risico.
Ik zou het zelf niemand aanraden, maar dat neemt niet weg dat ik het zou kunnen proberen
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 15-03-2023 16:26 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Fiat bank --> CEX --> BTC kopen --> Ledger sturenMooody schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 16:26:
[...]
Uiteraard zit er risico aan, zelfs een 3-voudig (cummulatief) risico; crypto-investering -> trust aan "crypto bank" -> smart contract.
Ik zou het zelf niemand aanraden, maar dat neemt niet weg dat ik het zou kunnen proberen
je hoeft maar 10 tot 60 minuten risico te lopen, eenmaal op je Ledger en funds are save 👍
higher risk = higher reward......ofniet
als je gaat staken kies dan wel voor on-chain.
zelf zal ik niet mijn Ledger eraan koppelen, dan maar fluffjes via een software wallet of fluffjes op een CEX.
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 15-03-2023 16:30 ]
nothing stops this train
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Verwijderd
Als het je wat lijkt: je kunt het toch altijd met een handje ethers proberen?Mooody schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 16:26:
[...]
Uiteraard zit er risico aan, zelfs een 3-voudig (cummulatief) risico; crypto-investering -> trust aan "crypto bank" -> smart contract.
Of wil je meteen all-in?
Ik blijf zelf liever weg van dit soort meuk, ook al is het legit en brengt het rendement; je legt je vertrouwen compleet in handen van een ander.
Wen Skrunsies handje vol ethersVerwijderd schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 16:52:
[...]
Als het je wat lijkt: je kunt het toch altijd met een handje ethers proberen?
UberLurker Departement #GG.
Werkelijk de hele markt is in sell-off mode, maakt niet uit wat commodities, financials, tech alles 5-20% down dus BTC ook natuurlijk. Bizarre week dittwit schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:15:
We zijn toch stiekem 7 procent weggezakt tov de hoogtijdagen van gisteren. Ik weet we zijn ook hard geklommen maar normaal zou dit een drop zijn waar het topic redelijk van in rep en roer is. Van 26.x naar 25 zakken soit maar ik mag toch hopen dat we de 24k wel houden!
halve wereld staat in de fik. Zelfs olie en shell staan -7%. Ondertussen is de ECB half over kop info bij eu banken aan het opvragen wat hun exposure is bij CS........1 year credit default swap van CS lijkt bijna te vallen nu.twit schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:15:
We zijn toch stiekem 7 procent weggezakt tov de hoogtijdagen van gisteren. Ik weet we zijn ook hard geklommen maar normaal zou dit een drop zijn waar het topic redelijk van in rep en roer is. Van 26.x naar 25 zakken soit maar ik mag toch hopen dat we de 24k wel houden!
twit schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:15:
:strip_exif()/f/image/nmXFbhHJWXIpTLtmjHFyLs09.png?f=user_large)
Uh ja maar gisteren gebruikten we dat nog als verklaring voor een +30 procent bitcoin run deze dagen right ?anti elppa schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:18:
[...]
halve wereld staat in de fik. Zelfs olie en shell staan -7%. Ondertussen is de ECB half over kop info bij eu banken aan het opvragen wat hun exposure is bij CS........1 year credit default swap van CS lijkt bijna te vallen nu.
Edit: niet betweterig bedoeld overigens. Vraag me alleen af waarom dit nieuws zoveel slechter is dan dat van eerder deze week SVB.
[ Voor 12% gewijzigd door twit op 15-03-2023 17:24 ]
yes, maar heb je de daily van BTC gezien gisteren? Die rejection op de bovenkant van het kanaal wat ik tekende was heel erg zuur. Met een knetters dikke gravestone doji als gevolg op de daily. Komt nog bij dat BTC op de weekly nog extreem in de plus zit. Dus nu ff dagje licht rood terwijl heel de wereld bloedrood is, is eigenlijk niet eens zo slecht.twit schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:20:
[...]
Uh ja maar gisteren gebruikten we dat nog als verklaring voor een +30 procent bitcoin run deze dagen right ?
Edit: niet betweterig bedoeld overigens. Vraag me alleen af waarom dit nieuws zoveel slechter is dan dat van eerder deze week SVB.
Ik sta er ook niet raar van te kijken als ie straks ineens weer up is.
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!