Excellence does not require perfection.
Verwijderd
Hahaha mooi is dat he. Er verdampt hier soms dagelijks echt wel behoorlijk wat in fiatwaarde, maar een Gameboy scoren op Marktplaats voor een tientje goedkoper, dat is de sport.twit schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:28:
[...]
Zo is het maar net. En uiteindelijk is gezondheid het enige wat echt telt right..
Maar ondertussen in reall ife is mn grootste zorg of mn €50 onder vraagprijs bod op een gpu uit v&a geaccepteerd wordt

Vreemd hoe dat werkt eigenlijk.

yes hier hetzelfde.......zelfs wat planten potten gescored op marktplaats en nog stuk onder de vraag prijsVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:31:
[...]
Hahaha mooi is dat he. Er verdampt hier soms dagelijks echt wel behoorlijk wat in fiatwaarde, maar een Gameboy scoren op Marktplaats voor een tientje goedkoper, dat is de sport.![]()
Vreemd hoe dat werkt eigenlijk.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb de kids hier geleerd hoe we een paar cent per sessie van de vaatwasser kunnen besparen door op de Google Nest Hub 2 naar de dynamische stroomtarieven te kijken als ze hem instellentwit schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:28:
[...]
Zo is het maar net. En uiteindelijk is gezondheid het enige wat echt telt right..
Maar ondertussen in reall ife is mn grootste zorg of mn €50 onder vraagprijs bod op een gpu uit v&a geaccepteerd wordt
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
De vraag is waarom de kids niet met de hand moeten afwassen.Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:35:
[...]
Ik heb de kids hier geleerd hoe we een paar cent per sessie van de vaatwasser kunnen besparen door op de Google Nest Hub 2 naar de dynamische stroomtarieven te kijken als ze hem instellen
Overigens zijn die dynamische tarieven mijn weersvoorspelling. Eergister zag ik voor de volgende dag opeens 'gratis' uren. Ik dacht het zal wel gaan stormen. In de zomer weet je een dag eerder of het zonnetje gaat schijnen. Kun je bbq plannen met de big green egg die je van je bitcoinwinst hebt gekocht
[ Voor 29% gewijzigd door knakworst op 14-03-2023 19:43 ]
Dat schijnt nog duurder te zijn en maakt zoveel lawaai in de keuken.knakworst schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:40:
[...]
De vraag is waarom de kids niet met de hand moeten afwassen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
:strip_exif()/f/image/Usmxyeuxg6cdQs7tTzBZgsc7.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb gisteren een grote doos met bijna over de datum voedsel en koffie gekocht via foodello voor 27 euro..

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 14-03-2023 19:43 ]
Zero.
Ik zet hier ook echt geen vaatwasser aan of laad de auto buiten daltarief tijdstippen op idd. Mooi hoe we allemaal naast crypto liefhebber ook in een ‘Hoe bespaar ik zoveel mogelijk geld / leef ik zo financieel efficient mogelijk’ topic zouden kunnen zitten de hele dagTaro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:35:
[...]
Ik heb de kids hier geleerd hoe we een paar cent per sessie van de vaatwasser kunnen besparen door op de Google Nest Hub 2 naar de dynamische stroomtarieven te kijken als ze hem instellen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ja, maar wat ik bij mijzelf dan weer niet kan verklaren is waarom ik een paar cent besparen aan de ene kant echt zonder moeite doe en belangrijk vind en aan de andere kant een halve BNB in de Big Eyes ICO knal die @Pelox hier ooit shillde en ik nog steeds geen idee heb of die ICO ooit eindigt, of dat ze nog jarenlang alleen maar geld op blijven halentwit schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:42:
[...]
Ik zet hier ook echt geen vaatwasser aan of laad de auto buiten daltarief tijdstippen op idd. Mooi hoe we allemaal naast crypto liefhebber ook in een ‘Hoe bespaar ik zoveel mogelijk geld / leef ik zo financieel efficient mogelijk’ topic zouden kunnen zitten de hele dag

Zal wel iets met de werking van het brein te maken hebben. Of je ziet het als investeren ofzo...
25k
O fuck...
O fuck...

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik weet het. De verwarming de hele maand op standje net te koud. Besparing misschien €30? Maar een €1000 crypto gokje als jij of een andere regular hier enthousiast een altcointje noemt met een enigszins serieuze post (ja daar stopt mijn research dan ook gelijk haha) ach ja why not wie weet pakt het leuk uit en anderz is het maar ‘gedoe in de kantlijn’ tov het grotere pf plaatje als het slecht uitpakt.Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:49:
[...]
Ja, maar wat ik bij mijzelf dan weer niet kan verklaren is waarom ik een paar cent besparen aan de ene kant echt zonder moeite doe en belangrijk vind en aan de andere kant een halve BNB in de Big Eyes ICO knal die @Pelox hier ooit shillde en ik nog steeds geen idee heb of die ICO ooit eindigt, of dat ze nog jarenlang alleen maar geld op blijven halen![]()
Zal wel iets met de werking van het brein te maken hebben. Of je ziet het als investeren ofzo...
Maar ja het grote verschil: er is iig íets van een kans voor een positieve uitkomst. Hoe klein ook soms. Maar gewoon domweg geld in de fik steken met 0% kans op higher returns. Daar ben ik ook niet zo van .
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Handafwassen is inderdaad duurder wat betreft waterverbruik, energie weet ik niet eigenlijk(afhankelijk energie contract/ een cooker ja of nee/ enzovoort).
Anyway
Anyway
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5TESZ0kna5MTaxPLC73qdg65.jpg?f=user_large)
Haha mooi, zo herkenbaar dit. Mijn vrouw wordt er gek van, en al helemaal als ze weer eens een afschrijving naar bitvavo ziet.twit schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:53:
[...]
Ik weet het. De verwarming de hele maand op standje net te koud. Besparing misschien €30? Maar een €1000 crypto gokje als jij of een andere regular hier enthousiast een altcointje noemt met een enigszins serieuze post (ja daar stopt mijn research dan ook gelijk haha) ach ja why not wie weet pakt het leuk uit en anderz is het maar ‘gedoe in de kantlijn’ tov het grotere pf plaatje als het slecht uitpakt.
Ze vertrouwt het me helemaal toe, doe eigenlijk altijd het financiële beheer thuis. Maar die crypto trekt ze soms slecht. Laat ik trots m'n virtuele winsten zien. 'Ja leuk, maar je verkoopt het toch nooit, wat hebben we er dan aan?'

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zal morgen wel weer lager staan idd maar:Ryderr schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:54:
Handafwassen is inderdaad duurder wat betreft waterverbruik, energie weet ik niet eigenlijk(afhankelijk energie contract/ een cooker ja of nee/ enzovoort).
Anyway
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/sWuRfx2A5GbO930MjfFVEKI7.png?f=user_large)
@Richh je kunt weer instappen.
Ik heb afscheid genomen van verschillende hobby's en al die meuk op Marktplaats verkocht om in crypto te kunnen stekenPelox schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:42:
[Afbeelding]
Ik heb gisteren een grote doos met bijna over de datum voedsel en koffie gekocht via foodello voor 27 euro..
Beetje jammer dat de 1hr candle net gesloten is onder de 200W MA.
Gaan we een retest krijgen of er weer vrolijk doorheen net als vanmiddag, de 4hr candle sluit over een goede 50 minuten namelijk
:fill(white):strip_exif()/f/image/sKPBrBYCMqNeTzlcfrSYLD4E.png?f=user_large)
Gaan we een retest krijgen of er weer vrolijk doorheen net als vanmiddag, de 4hr candle sluit over een goede 50 minuten namelijk

:fill(white):strip_exif()/f/image/sKPBrBYCMqNeTzlcfrSYLD4E.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/4GPutDhHsArg0ymQsSkbD597.png?f=user_large)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik wacht nog ff
short staat op +3%
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Huh.. van 26.3 naar 24.5 weer zo snel.. ik dacht dat er geen sell walls waren tot 28/30k
Boomer coin.
Boomer coin.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Je moet niet alles geloven wat George zegt...Vis schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 20:19:
Huh.. van 26.3 naar 24.5 weer zo snel.. ik dacht dat er geen sell walls waren tot 28/30k
Boomer coin.

[ Voor 10% gewijzigd door GioStyle op 14-03-2023 20:35 ]
Dat klopt, maar dat kan alleen als deze boven de Weekly MA200 tot en met zondag sluit. Dan is het moon tot 30K.Vis schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 20:19:
Boomer coin.
Verwijderd
@twit moest cashen voor zijn videokaartVis schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 20:19:
Boomer coin.

Insert: This is fine
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5C0YppEQCJdaJfMl8kVqIJwe.jpg?f=user_large)
Heb nog een stapeltje Euro's in Binance Card/Funding staan dat ik niet meer ga gebruiken, ben overgestapt naar een andere betaalkaart. Die Euro's gaan uiteraard in Bitcoin, buy order op +-20,750 Euro ingesteld. Kleine rekteroni is dus wel welkom, maar niet teveel.
Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:41:
[...]
Dat schijnt nog duurder te zijn en maakt zoveel lawaai in de keuken.
Mij is altijd verteld dat een handwasje 25 eurocent kost, terwijl een rondje vaatwas 1 euro zou moeten zijn.
* Prijspeil 2004
** Apparatuur uit 2003
*** PV nvt, want schreeuwend duur @ 2004 (5 a 8 euro per Wp?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dan ken je mijn kinderen nog niet, die doen niets gratis...D_Jeff schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:07:
[...]
![]()
Mij is altijd verteld dat een handwasje 25 eurocent kost, terwijl een rondje vaatwas 1 euro zou moeten zijn.
* Prijspeil 2004
** Apparatuur uit 2003
*** PV nvt, want schreeuwend duur @ 2004 (5 a 8 euro per Wp?
En we zitten weer op het niveau van vannacht/vanmorgen
Dikke gravestone doji op de daily.... not good. Dat kanaal wat ik einde middag poste is iig wel valide. Long iig met mooie winst gesloten
Plutus? Of iets anders?Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:05:
Heb nog een stapeltje Euro's in Binance Card/Funding staan dat ik niet meer ga gebruiken, ben overgestapt naar een andere betaalkaart. Die Euro's gaan uiteraard in Bitcoin, buy order op +-20,750 Euro ingesteld. Kleine rekteroni is dus wel welkom, maar niet teveel.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik hoop dat de blauwe horizontale of groene diagonale lijn voor een bounce kunnen zorgen, of dat het niet eens zover hoeft te komen:anti elppa schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:09:
Dikke gravestone doji op de daily.... not good. Dat kanaal wat ik einde middag poste is iig wel valide. Long iig met mooie winst gesloten
/f/image/YiMlMA8WT0buPwRVjs0ToxKY.png?f=fotoalbum_large)
Ja, Plutus met 3 perks. Zit nu de prijs van PLU goed te monitoren ipv weer verplicht BNB terug te moeten kopen. Heb nog wel vertrouwen in BNB, maar bij PLU heb je dan een hoger percentage en sinds die dus ook bij de AH en vele andere winkels werkt is dat wel de moeite waard geworden.
Ooit eens geïrriteerd geroepen: Ga maar werken voor je sats?Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:08:
[...]
Dan ken je mijn kinderen nog niet, die doen niets gratis...
Dan weet je dat die btc boomerang een keer terugvliegt
Tot een half jaar terug ofzo was de extra waarde die mijn bnb via die Binance vault opleverde ongeëvenaard. Soms gewoon 300-500usd gratis geld met zo’n nieuwe coin launch. Maar inmiddels is dat al een hele tijd opgedroogd en vraag ik me ook wel eens af of ik niet van kaart moet switchen. Ik zal dat Plutus eens wat beter bekijken , dank (i know, er is een topic voor deze kaarten ).Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:14:
[...]
Ja, Plutus met 3 perks. Zit nu de prijs van PLU goed te monitoren ipv weer verplicht BNB terug te moeten kopen. Heb nog wel vertrouwen in BNB, maar bij PLU heb je dan een hoger percentage en sinds die dus ook bij de AH en vele andere winkels werkt is dat wel de moeite waard geworden.
Die groene is die van dat kanaal die ik vanmiddag poste iig.Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:11:
[...]
Ik hoop dat de blauwe horizontale of groene diagonale lijn voor een bounce kunnen zorgen, of dat het niet eens zover hoeft te komen:
[Afbeelding]
D_Jeff schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:18:
[...]
Ooit eens geïrriteerd geroepen: Ga maar werken voor je sats?
Dan weet je dat die btc boomerang een keer terugvliegt
De oudste heeft sinds 2 maanden een krantenwijk. De jongste is 11, dat ligt nog wat lastig
Maar beide niet te beroerd om te werken, kunnen goed sparen en hebben al BTC.
Kinderen moeten vooral plezier hebben op die leeftijd, maar ik vind het wel mooi om te zien hoe bewust er al met geld wordt omgegaan, dat leren ze ze op school onvoldoende.
Of gerespecteerd te wordenknakworst schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:02:
[...]
Lijntjes zijn er om gesnoven gebroken te worden.
:strip_exif()/f/image/7rtei8XSj95YqbTj3njtCaBZ.jpg?f=fotoalbum_large)
We komen er uiteindelijk vast door heen, alleen nu nog niet
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Huh?Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:05:
Euro?
Verwijderd
Die van mij is 9 en werkt 56 uur per week in de turfwinning, daarnaast is hij aandeelhouder van een grote koehouderij en heeft hij een instagram en tiktok account met 16m volgers (katten video's) waar hij passief inkomen vandaan haalt middels adverteerders (Whiskas en anti-vlooienproducten op asbest basis).Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:30:
[...]
De oudste heeft sinds 2 maanden een krantenwijk. De jongste is 11, dat ligt nog wat lastig(Kom d'r maar in Jaapio!)
Maar beide niet te beroerd om te werken, kunnen goed sparen en hebben al BTC.
Kinderen moeten vooral plezier hebben op die leeftijd, maar ik vind het wel mooi om te zien hoe bewust er al met geld wordt omgegaan, dat leren ze ze op school onvoldoende.
Best druk naast de basisschool, maar hij heeft via een privé kliniek een arts kunnen vinden die hem een uitgebalanceerd recept van uppers en downers voor heeft geschreven zodat hij het meeste haalt uit zijn dag en 2 uren slaap.
Doel: inflatie bijbenen en op zijn 18e de aanbetaling van een woonstudio van 1.5 m² realiseren.
Niks meer gewend die jeugd. Begon laatst al te klagen dat hij het leven best zwaar vond tijdens het wassen van mijn auto...
Meteen korte metten mee gemaakt en de huur voor zijn slaapkamer verhoogd.
Waar heb je geshort? Heb zelf alles naar USDC gezet op 26.3K, tot nu toe best lekker.
Alleen wanneer er weer in he, nu 24.5 en lijkt niet veel lager te gaan voor nu, misschien morgenvroeg (straks) nog actie, we shall see.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
🚨BREAKING NEWS🚨
— ChimpZoo 🇸🇦 (@ThinkingBitmex) 14 maart 2023
KOREAN STREAMER SATTO LIQUIDATED FOR NEARLY $1M US DOLLARS SHORTING BITCOIN ON LIVESTREAM🚨🚨 pic.twitter.com/BKLt6KHU99
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dat zijn toch van die spamaccounts?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
We're not evil, just smart. Trust US
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BjnECT2BSvlGmhLOBHM3QY0i.jpg?f=user_large)
Soms vraag me ik me af of jij dagelijks aan de tripmiddelen zitVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 23:01:
[...]
Die van mij is 9 en werkt 56 uur per week in de turfwinning, daarnaast is hij aandeelhouder van een grote koehouderij en heeft hij een instagram en tiktok account met 16m volgers (katten video's) waar hij passief inkomen vandaan haalt middels adverteerders (Whiskas en anti-vlooienproducten op asbest basis).
Best druk naast de basisschool, maar hij heeft via een privé kliniek een arts kunnen vinden die hem een uitgebalanceerd recept van uppers en downers voor heeft geschreven zodat hij het meeste haalt uit zijn dag en 2 uren slaap.
Doel: inflatie bijbenen en op zijn 18e de aanbetaling van een woonstudio van 1.5 m² realiseren.
Niks meer gewend die jeugd. Begon laatst al te klagen dat hij het leven best zwaar vond tijdens het wassen van mijn auto...
Meteen korte metten mee gemaakt en de huur voor zijn slaapkamer verhoogd.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Deze man beats Johan Derksen easy ! @Verwijderd heb je ook zon geile Snor ?Khaelos schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 07:34:
[...]
Soms vraag me ik me af of jij dagelijks aan de tripmiddelen zit
*Kleine* rekteronie??Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:05:
Laten we nou maar lekker boven die 24k$ blijven en doorstomen naar de 30k$
Kunnen we allemaal even rustig ademhalen

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik zie meer zo'n Ron Swanson voor me eerlijk gezegd na het posten van dat berichtGipsy King schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 07:37:
[...]
Deze man beats Johan Derksen easy ! @Verwijderd heb je ook zon geile Snor ?
Die heeft sws een mooiere snor.anti elppa schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 07:47:
[...]
Ik zie meer zo'n Ron Swanson voor me eerlijk gezegd na het posten van dat bericht
Wat een nare plek om stil te staan, voelt alsof er elk moment iets kan gebeuren, maar geen idee wat. De FOMO is strong on this one (✿◡‿◡)
Wat was je plan toen je uitstapte is dan de makkelijke vraag om jezelf te stellenJDx schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:41:
Wat een nare plek om stil te staan, voelt alsof er elk moment iets kan gebeuren, maar geen idee wat. De FOMO is strong on this one (✿◡‿◡)
Ik hield rekening met een daling terug naar naar 22K, maar dat lijkt (nog) niet te gebeuren.twit schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:54:
[...]
Wat was je plan toen je uitstapte is dan de makkelijke vraag om jezelf te stellen
Nope. Los van het irritante 'breaking news' is dit gewoon legit.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Important update. Given recent events, we are moving 0 fee BTC trading from BUSD to TUSD.
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 15 maart 2023
Let's spread the liquidity to more pairs.
https://t.co/6SwqjZYSFZ
"moving 0 fee BTC trading from BUSD to TUSD"
Echt geen idee wat dit wil zeggen
BTC/TUSD traden zonder fees, zoals dat nu ook is voor BTC/BUSD.JDx schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:11:
[...]
"moving 0 fee BTC trading from BUSD to TUSD"
Echt geen idee wat dit wil zeggen
Ah rare zin, ik dacht nul fee BTC als je van BUSD naar TUSD gaat converten, leest zo vreemd.YES schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:12:
[...]
BTC/TUSD traden zonder fees, zoals dat nu ook is voor BTC/BUSD.
Nu ik het nogmaals lees, lijkt het eigenlijk eerder dat ze het 0 fee traden van BTC/BUSD weg gaan halen en voor BTC/TUSD gaan invoeren.JDx schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:15:
[...]
Ah rare zin, ik dacht nul fee BTC als je van BUSD naar TUSD gaat converten, leest zo vreemd.
Die gast niet schrijven haha, maar dat lijkt me nog het meest logische, dus aantrekkelijker om je BTC om te zetten naar TUSD in plaats van naar BUSD.YES schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:16:
[...]
Nu ik het nogmaals lees, lijkt het eigenlijk eerder dat ze het 0 fee traden van BTC/BUSD weg gaan halen en voor BTC/TUSD gaan invoeren.
Waarom niet? En wat eigenlijk niet?
Wow, DIONE op $0,0014 !!!1!!!1eins!
Ik zit nu op 200% WINST
[ Voor 8% gewijzigd door resusaapje op 15-03-2023 09:23 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Snap het ook niet, als je nu snel één van je nieren, een long en je rechteroog verkoopt heb je de boot echt nog niet gemist. Verkopen die hap, sats stacken!
Is dit hoera, de boel is losgekoppeld of kak, Bitcoin gaat nog enorm zakken zodat het weer "gelijk" loopt
Het plafond lijkt zwakker dan de bodem en ben er de rest van de dag niet (niet actief), dus ga maar fomo in BTC, heb sowieso meer BTC dan gisteren so what can go wrongtwit schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:54:
[...]
Wat was je plan toen je uitstapte is dan de makkelijke vraag om jezelf te stellen
26.0k, dus hij loopt nog.JDx schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 01:49:
[...]
Waar heb je geshort? Heb zelf alles naar USDC gezet op 26.3K, tot nu toe best lekker.
Alleen wanneer er weer in he, nu 24.5 en lijkt niet veel lager te gaan voor nu, misschien morgenvroeg (straks) nog actie, we shall see.
Ik heb wat flufjes daar verkocht, met het idee om terug te ladderen tot ~22k. Alles omzetten doe ik niet zo snel, dus met zo'n fluf vind ik het ook niet erg om rond de 27k weer terug te moeten kopen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Altijd apart hoe TA lijnen overeenkomen met aankondigingen. Om 13:30 de PPI cijfers
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
resusaapje schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:21:
[...]
Waarom niet? En wat eigenlijk niet?
Wow, DIONE op $0,0014 !!!1!!!1eins!
Ik zit nu op 200% WINST![]()
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Nee ging over een shitcoin.Wijnbo schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:28:
[...]
Is dit hoera, de boel is losgekoppeld of kak, Bitcoin gaat nog enorm zakken zodat het weer "gelijk" loopt![]()
Bitcoin verkoop ik sowieso voor het eerst niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Alpina op 15-03-2023 09:58 ]
Henk en Ingrid hebben nu ook de info gehad dat BTC een mini m00nrun deed (artikel op nu.nl)
Everybody ready for bull?
Everybody ready for bull?
Dat is het inderdaad. In een latere tweet bevestigt hij dat de 0 trading fee op BUSD verdwijnt en TUSD er voor in de plaats komt. Aangezien er hier volgens mij redelijk wat mensen op Binance zitten dacht ik ik meld dat even.YES schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:16:
[...]
Nu ik het nogmaals lees, lijkt het eigenlijk eerder dat ze het 0 fee traden van BTC/BUSD weg gaan halen en voor BTC/TUSD gaan invoeren.
Hopelijk zorgt het ervoor dat er nog wat minder mensen te pas en te onpas in en uitstappen en gewoon al hun BTC lekker laten staan (looking at you Taro
Zie nu net dat eth 2.0 staking op binance APR is verhoogt naar 13.33% was altijd ergens in de 5,4
Heb ik een aankondiging gemist, dacht dat dit na de shanghai pas misschien zou kunnen gebeuren.
Heb ik een aankondiging gemist, dacht dat dit na de shanghai pas misschien zou kunnen gebeuren.
Geen idee. Ik DCA ETH en swap dat dan tegen BETH. Dat staat dan lekker rente te trekken. En nu dus siggieniffiekanter meer?hijacker80 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:33:
Zie nu net dat eth 2.0 staking op binance APR is verhoogt naar 13.33% was altijd ergens in de 5,4
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gewoon, er zijn wat verkopers.BTC100K2021 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 11:28:
Futures kelderen, wat nu weer?
Als we 4 dagen op rij 1000+ hadden gedaan, was het allemaal awesome,
Nu doen we 3 dagen +2000 en 1 dag -2000 (bij wijze van spreke) en is het ineens "kelderen"
BTC100K2021 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 11:28:
nothing stops this train
credit suisse lijkt in het nauw te zitten. 2 year yield usa bonds zakt ook weer na een korte opleving gisteren.BTC100K2021 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 11:28:
Gok dat btc zo wel weer up gaat als safe heaven
[ Voor 24% gewijzigd door anti elppa op 15-03-2023 11:33 ]
Ik zit even naar die BTC/TUSD pairing te kijken en ik zie wel mogelijkheden.
13 maart opeens een worstevingers wick naar $35994
Lijkt wel BIFI !!
13 maart opeens een worstevingers wick naar $35994
Lijkt wel BIFI !!
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 15-03-2023 11:36 ]
Oops
JUST IN: Largest shareholder of Credit Suisse, a bank with $578 billion in assets, says it can't provide more financial support.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 15 maart 2023
Lekkah ing -7,5% nu
edit ABN -7%
edit ABN -7%
[ Voor 26% gewijzigd door anti elppa op 15-03-2023 11:50 ]
Ah de drama gaat gewoon verder op de beurzen!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
altijd, alleen moet btc ff up gaan. Die doet maar saai nuRay_ schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:27:
Is het al tijd voor de "shit's going down in normie land"-meme?
Daar rommelde het al langer dus dat verbaasd me niets.anti elppa schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 11:31:
[...]
credit suisse lijkt in het nauw te zitten.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
BTC stabiel, banken rekt.
De visie van Satoshi prachtig in de praktijk gebracht.
De visie van Satoshi prachtig in de praktijk gebracht.

niet alles is te verbergen natuurlijkanti elppa schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:20:
zo zo de media is wakker
https://www.nu.nl/economi...en-financiele-sector.html
nothing stops this train
Ik weet waarom de beurzen er zo slecht voorstaan. Ik heb het net gelezen in een reactie op nu.nl.
"Niet toevallig gaat de ECB morgen een besluit nemen over de rentestand. Door de paniek nu te overdijven hopen veel handelaren dat de centrale banken huiverig worden om de rente verder te verhogen. Hoge rente is goed tegen inflatie maar zeer slecht voor aandelen. Ik hoop dat de ECB zich niet laat chanteren door de markt en gewoon 50 basispunten gaat verhogen. Zoniet komt de rekening via inflatie bij de burger te liggen en vieren de aandelenbeurzen weer een feestje."
"Niet toevallig gaat de ECB morgen een besluit nemen over de rentestand. Door de paniek nu te overdijven hopen veel handelaren dat de centrale banken huiverig worden om de rente verder te verhogen. Hoge rente is goed tegen inflatie maar zeer slecht voor aandelen. Ik hoop dat de ECB zich niet laat chanteren door de markt en gewoon 50 basispunten gaat verhogen. Zoniet komt de rekening via inflatie bij de burger te liggen en vieren de aandelenbeurzen weer een feestje."
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!