[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.083 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
Niet mijn screenshot, maar klein stukje extra hopium :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d8tdO-WK5PNAOrFrHlolph1XCbY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cUgo88NiBy3rH0n99TuMvwju.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Ik heb wel een idee..

Zero.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 22:16

YES

Moderator General Chat
Het was ook wel echt perfecte timing om mijn leveraged potje op te blazen :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CDprG2HmDne5-pUNjEHfsSjj_O8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HETlbiNF9JoZ6sNdV3jxg76u.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-09 20:58

NeoflexNL

Forever young

YES schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:39:

[Afbeelding]
Ja g*dver, hier net zo.. Heb 'm laten liquideren op 20.6 :F

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:23
YES schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:39:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b-TAZ0ghPTbASw8sVC158RFaWlM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3Mbo9K1oTIOffxBhEh1kldWD.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
NeoflexNL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:40:
[...]

Haha, beroerd hè. Nou ja, dan maar één eiland eind next bullrun, ipv twee.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
NeoflexNL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:40:
[...]

Ook precies daar ging die van mij poef. Maar heb die alweer dubbel goedgemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nDvS4URp_A-eQpRNFS9mOBIc7wo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bk6Bwm2PfMoHy6z5aUNoyFl2.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-09 20:58

NeoflexNL

Forever young

anti elppa schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:42:
[...]

[Afbeelding]
Lekker! Die negatieve rente ook haha, bizar..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
Ik had gisterochtend bijna een deel van mijn pf verkocht.. maar dacht.. nee fuck it. Zakken we naar de 10k, dan is het maar zo.

Eindelijk een keer niet short term de verkeerde keuze gemaakt

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 19:17
@anti elppa Lijkt de eeuwige roem te gaan scoren

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

[Afbeelding]
Poh, ik speelde daarmee vergelijken ook maar met kleingeld.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
NeoflexNL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:43:
[...]

Lekker! Die negatieve rente ook haha, bizar..
ja nog steeds veel el chapo's in de wereld blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:23

resusaapje

h less

DutchCrownNL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:37:
Niet mijn screenshot, maar klein stukje extra hopium :+
[Afbeelding]
Just as predicted!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:46
[...]

[Afbeelding]
Mooi dit zeg, ff maandsalarisje zowat in een paar uur tijd binnenharken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Wen sc bbq?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Mooody schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:12:
In het kader van de billen-bloot-cultuur in dit topic meld ik hierbij dat ik inmiddels op 1m CSPR zit.
Hehe, eindelijk beweging d'r in. Op naar de vijf cent!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

resusaapje schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:35:
[...]
Hoei, Dione waarde schuift bijna een komma-positie naar boven op: $0,001 in zicht!
En het is zover. Juig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
CPI is as estimated en iedereen zit zich af te juinen in de Bruna om 26k. Meer reden voor Powell om door te knallen: economie is te sterk, werkloosheid laag maar inflatie nog niet op 2%. Snap die euforie niet als crypto vriendelijke banken bankruns krijgen in het weekend door verkeerd risicomanagement en inflatie niet onder controle is. Lees ook nergens een indicatie dat de Fed op de pauzeknop ramt. De koers neemt er wel alvast een voorproefje op.

Maargoed wenn 69k weekly close. +6k is een beetje lafjes. Ja toch? Kom op dan, waar is die 30k+.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:38
Pelox schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:44:
Ik had gisterochtend bijna een deel van mijn pf verkocht.. maar dacht.. nee fuck it. Zakken we naar de 10k, dan is het maar zo.

Moet eerlijk bekennen dat ik er ook heel even aan heb gedacht. Maar toen kwam de oudste hier met dit plaatje van een legoset van vroeger aanzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2fFYW3LWHfOH7j-539pBOQsdYM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vOkMjoFHB7DeqsC6XC9fnJwc.jpg?f=fotoalbum_large

Moon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Joosie200 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:51:
CPI is as estimated en iedereen zit zich af te juinen in de Bruna om 26k. Meer reden voor Powell om door te knallen: economie is te sterk, werkloosheid laag maar inflatie nog niet op 2%. Snap die euforie niet als crypto vriendelijke banken bankruns krijgen in het weekend door verkeerd risicomanagement en inflatie niet onder controle is. Lees ook nergens een indicatie dat de Fed op de pauzeknop ramt. De koers neemt er wel alvast een voorproefje op.

Maargoed wenn 69k weekly close. +6k is een beetje lafjes. Ja toch? Kom op dan, waar is die 30k+.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZODcDLHbIvw8kaXTlXG07OS_7zI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q3o3RcN19ALXRuvX5OWjAZwq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Mochten jullie een voorzetje nodig hebben voor de baas, dit format heb ik weer gebruikt. Was trouwens nog net op tijd met dat hele corona gedoe, dus dat moet je aanpassen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SfYoQkq7uNjMULNR0imIoEUh_kI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rGT4bFiTOXKqRZIWNAUycXzR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 14-03-2023 14:56 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

I see red candles.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-74A040GtYVIcT667oQLJ3TVdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiDPc-fo9g9bX4-E78XLzNaeM3M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FBPX4gFV4lpELZzeb15FchLF.gif?f=user_large

Ik heb geen orders misgelopen van het weekend. Snap gewoon niet hoe de markt nog steeds in hosanna stand staat. cpi 6% vind ik geen reden voor juichen.gif Maargoed zal wel de enige zijn net als The Manticore in het beurstopic :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwZ-vOQtS4NQbYeMEuyfiRTGb9w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6pYV8hjbM7t7I3QETon455T9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

No no. Eerst FTM naar $0,66 en BIFI naar $666. Daarna mag ie gaan 8)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:06
Joosie200 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:51:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IeIBmWuEXY7lyrsJV7dfwGohsO4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/47t6LF022pY3gmOatxuuda45.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Joosie200 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:57:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb geen orders misgelopen van het weekend. Snap gewoon niet hoe de markt nog steeds in hosanna stand staat. cpi 6% vind ik geen reden voor juichen.gif Maargoed zal wel de enige zijn net als The Manticore in het beurstopic :P

[Afbeelding]
simpel, mensen met geld laten nu niets boven de 100k op de bank staan. Meerdere mensen in mijn omgeving kopen nu meer goud en BTC. Simple as that.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
resusaapje schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:57:
[...]

No no. Eerst FTM DOT naar $$0,66 666 en BIFI naar $666 6666. Daarna mag ie gaan 8)
ftfy

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

anti elppa schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:58:
[...]

simpel, mensen met geld laten nu niets boven de 100k op de bank staan. Meerdere mensen in mijn omgeving kopen nu meer goud en BTC. Simple as that.
LOL, kreeg dat gisteren ook te horen: "Is het nu het beste moment om BTC te kopen?"

Het antwoord is zoals we allemaal weten: Nee, dat was afgelopen december (of 2019, of 20xx, whatever). Het op één na beste moment is echter altijd NU! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
resusaapje schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:01:
[...]

LOL, kreeg dat gisteren ook te horen: "Is het nu het beste moment om BTC te kopen?"

Het antwoord is zoals we allemaal weten: Nee, dat was afgelopen december (of 2019, of 20xx, whatever). Het op één na beste moment is echter altijd NU! >:)
The Fomo groeit dus zelfs bij Piet en Kees , Ingrid en Henk hadden de App all. Super dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:33
resusaapje schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:01:
[...]

Of afgelopen vrijdag 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:50
Pelox schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:44:

Geen Center Parcs dit jaar? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
paul-s83 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:06:
[...]

Geen Center Parcs dit jaar? :)
Nee iets anders, over maandje ongeveer. :9

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20-09 19:40
[...]

[Afbeelding]
Niemand die even boormachinegrapjes maakt?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
WarsemaW schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:09:
[...]

Niemand die even boormachinegrapjes maakt?
nee die worden niet vaak meer gemaakt. Ik ben ook 100% anoniem online dus laten zien dat ik een paar euro's heb boeit niet.
Voor de makita crew is het makkelijker om gewoon een villa wijk in te crossen en daar lukraak wat deuren plat te stampen. Of op de weg achter auto's van +100k aan te rijden en die te grazen te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20-09 19:40
anti elppa schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:12:
[...]

nee die worden niet vaak meer gemaakt. Ik ben ook 100% anoniem online dus laten zien dat ik een paar euro's heb boeit niet.
Voor de makita crew is het makkelijker om gewoon een villa wijk in te crossen en daar lukraak wat deuren plat te stampen. Of op de weg achter auto's van +100k aan te rijden en die te grazen te nemen.
Is ook zeker waar. Ik vind het leuk dat je zulke dingen deelt hier, inspirerend zou ik het willen noemen. _/-\o_

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jij heet geen Anti Elppa in real life? -O-

Fuck man. Mijn wereld stort even in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:30
Domino schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:47:
[...]

nee, nog meer vuurwerk om 14.30
@Kol Nedra verwacht minimaal 30k aan het einde van de dag.
JA!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
verkopen? _O-

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:01
[...]

Daarom woon ik ook in een tokkiewijk en parkeer ik mijn Lambo om de hoek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 00:43
Vandaag zag ik dat de koers enorm was geschoten, lekkere moon zeggen we dan,

Dus ik veeg het stof van de ledger af, log in en wil mijn balans checken (laatste check was 4-5 maanden geleden) en tot mijn grote verbazing zie ik dat mijn funds missen. Nu zag ik geen transactions staan dus ik rationeel gezien weet ik dat ik niet gehacked ben, maar ik zag ook mijn deposits van jaar geleden ook niet.

Ergens moet het een bug zijn, maar no idea what. Nou je kent het riedeltje de boel updaten, cache clearen en nog een keer proberen en hij deed het weer niet. Inmiddels begin ik toch een beetje te stressen. Het zal toch niet dat mijn funds gewoon vermist zijn, net nu het weer moon is.

Ah fijn, via discovery tab en zerion app zag ik mijn funds voor mijn altcoins toch weer verschijnen en dan ben ik toch weer een beetje gerustgesteld.

Waar ik naar toe wilde met dit verhaal, volgens mij is het weer bull season. Wen Moon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:17:
[...]

Jij heet geen Anti Elppa in real life? -O-

Fuck man. Mijn wereld stort even in.
Waren we bijna naar het verkeerde huis gereden @Verwijderd ! Haha Oeps..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Jah! Ik ben trader in hart en nieren. Buy high sell low gaat me inmiddels goed af. En nu wil ik graag nekst leffel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:28:
[...]

Waren we bijna naar het verkeerde huis gereden @Verwijderd ! Haha Oeps..
Ik zou je net PB'en, leg die koevoet en Makita maar weer in de kelderkast. We hebben de verkeerde.

Wel jammer, had echt weer eens zin iemand in de lever te boren. Dat kantoorwerk is ook zo geestdodend saai, prima uitlaatklep die seedphrase martelingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:08

Vis

Lekker muntje hè @Darrell ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
Let's go
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQfi0KfXsa-KWBLdhm9scClWJCE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Nootk7wNpXQAfNhlxXpSCrx8.jpg?f=user_large

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
PureLOOD schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:28:
[...]

Daarom woon ik ook in een tokkiewijk en parkeer ik mijn Lambo om de hoek
Ja speaking off

Haal dat stuk plastic even van mijn land af voordat ik er met mijn John Deere over heen broes!

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:21

Darrell

Fiat moonboy

Is de enige die een beetje kan volgen 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
geinig kanaaltje wel Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/izJyiFCoE6mkP9wZRE1oZIc9ZBU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wGo0waVhTVcg1saQc2ucxoPw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:38
@resusaapje

We zijn los

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qzaAs6ffM23HRDl1-gqAzsYLx9I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5Qsv2VodgfF4YgTRO9RsZISo.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Ach ja...
Richh schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:20:
Ik heb voor het eerst in maanden maar weer eens wat BTC ingeslagen :)
Voor hetzelfde waardeloze eurobedrag de boel zonet weer verkocht, ~22% verschil daartussen was uiteindelijk gratis Bitcoin.

We zijn toch in zo'n 2 daagjes +25% gegaan. "This time is different" want FED kan niet met geld omgaan voor de zoveelste keer natuurlijk... maar over het algemeen gaan gasten met dit soort percentages toch even winst pakken.

Even een 10% daling afwachten en dan kan datzelfde waardeloze fiatgeld weer in goedkopere BTC gepompt worden d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:21
Sell op 20848
Sell op 22190
Sell op 24948 (evenveel als de vorige twee samen)

Maar alles wel wat verder doorgeschoten :’)

Moet er ook gewoon afblijven op vakantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
BTC is ready!(?)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/84ymgpgbAy8Bhazm5VrDoW70O8U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ekMqKvHvBnnIdRtmkXBYV2uK.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Bullmarket On confirmed, zelfs de Shibaidiots zijn wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09:23
Hier de helft verkocht (BTC en ETH)

[ Voor 24% gewijzigd door ColeJ op 14-03-2023 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:12
18% winst hier in enkele dagen tijd op BTC. Winst is winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
GioStyle schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 16:50:
18% winst hier in enkele dagen tijd op BTC. Winst is winst.
Winst is winst als je het uitkeert, niet als je erna blijft staren :9B #Holddddd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
hier nog steeds geen winst (in fiat waarde)

geen idee wat mijn gak is, maar schatting 34k

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
Gipsy King schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 16:51:
[...]

Winst is winst als je het uitkeert, niet als je erna blijft staren :9B #Holddddd
Ik ben uitgestapt... Gekocht op 20k, 19k en 18k en de boel verkocht op 24k. In euro's welteverstaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryderr
Damnit boys... unrealised gains zijn veel beter dan realised gains. Zit je weer met je kut stable/ fiat terwijl bitcoin naar 30k stoot. Sell at 68,89k, not a decimal sooner(en niet alles in één flats)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Winst pakken? Ik begin wel met plukjes cashen wanneer we door de 100k rammen.

Maar misschien ook wel niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
420k of niks.

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
GioStyle schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 16:53:
[...]

Ik ben uitgestapt... Gekocht op 20k, 19k en 18k en de boel verkocht op 24k. In euro's welteverstaan.
En opnieuw instappen op 27k? Want zo gaat het als de bullrun nu daadwerkelijk is gestart.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Prachtig, nu geen wick laten worden...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLaWTF-Y9Q5LjZ7fGcaEkHs0jDk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ni2KYRSLgbV7vZFnNNac9Xzk.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 16:59:
Winst pakken? Ik begin wel met plukjes cashen wanneer we door de 100k rammen.

Maar misschien ook wel niet.
zo is dat. Same here. Zelfs bij 420k zal ik niet meer dan 50% verkocht hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:21
Kol Nedra schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 16:53:
hier nog steeds geen winst (in fiat waarde)

geen idee wat mijn gak is, maar schatting 34k
:(:) ik ben bij BTC op 28k pas break-even en op de totale porto waarschijnlijk pas bij 32k.

Desondanks iets van 5% verkocht op de eerdergenoemde levels van stukjes die ik lager heb ingekocht. Hoop toch altijd wat swings te kunnen pakken, maar ging weer niet helemaal goed. Wat een joekel van een candle zeg.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GioStyle
Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:02:
[...]

En opnieuw instappen op 27k? Want zo gaat het als de bullrun nu daadwerkelijk is gestart.
Zoals iedereen hier, heeft iedereen een hodlpot en een tradepot. Met mijn handelpotje ben ik afgelopen week volledig ingestapt in BTC en zojuist gecasht. Mijn hodlpot staat op een Ledger en daar ga ik pas een beslissing over nemen wanneer BTC >100k staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

GioStyle schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:05:
[...]

Zoals iedereen hier, heeft iedereen een hodlpot en een tradepot. Met mijn handelpotje ben ik afgelopen week volledig ingestapt in BTC en zojuist gecasht. Mijn hodlpot staat op een Ledger en daar ga ik pas een beslissing nemen wanneer BTC >100k.
Ik heb een hodlpot en een hodlpot. Traden = verliezen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:02:
[...]

Eerlijk is eerlijk, met de huidige staat van deze geitenponzi wereld verwacht ik niet dat de bullrun is gestart.

Aan de andere kant, dit is Bitcoin, alles kan.

Ik hoop eigenlijk dat we een stuk naar beneden kukelen en wat maanden sideways doorsukkelen zodat ik er nog wat DCA'tjes in kan prakken.

Maar als dat niet gebeurd en we vanaf hier doorstijgen dan gaan we wel wat vaker uit eten, ook prima.

Komt sowieso wel goed.

Over een mooie dag gesproken; het is vandaag trouwens nationale steak & blowjob day.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F8G-ImRLSFntfc_zkiZhcaa5gVg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sInk8Z8qnkadmeoWe0bR5DKA.jpg?f=fotoalbum_large

:*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:14:
[...]

Eerlijk is eerlijk, met de huidige staat van deze geitenponzi wereld verwacht ik niet dat de bullrun is gestart.

Ik hoop eigenlijk dat we een stuk naar beneden kukelen en wat maanden sideways doorsukkelen zodat ik er nog wat DCA'tjes in kan prakken.

Maar als dat niet gebeurd en we vanaf hier doorstijgen dan gaan we wel wat vaker uit eten, ook prima.

Komt sowieso wel goed.

Over een mooie dag gesproken; het is vandaag trouwens nationale steak & blowjob day.

[Afbeelding]

#forwarded , ben over twee uur pas thuis , no excuses there Misses })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

Komt sowieso wel goed.

[Afbeelding]

ja mijn DCA ben ik alweer gestopt, mij te duur allemaal. Maar 4 x gedaan. Ik had ook op 1 jaar sideways gerekend.....Gelukkig wel op 16k een grote spot aankoop gedaan in november. Verder was mijn hodl pot natuurlijk al goed gevuld....iets met dat ik btc maar slecht kan verkopen enzo

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:18:
[...]

ja mijn DCA ben ik alweer gestopt, mij te duur allemaal. Maar 4 x gedaan. Ik had ook op 1 jaar sideways gerekend.....Gelukkig wel op 16k een grote spot aankoop gedaan in november. Verder was mijn hodl pot natuurlijk al goed gevuld....iets met dat ik btc maar slecht kan verkopen enzo
Misschien stop ik nog wel wat in altcoins.

Die valkuil ben ik al vaker in getrapt, dus waarom ook niet.

Zit hier tenslotte niet om te leren maar om te gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wooooo. Daar is een raket opgestegen. Voorbij de maan, 690k!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:06
[...]

Komt sowieso wel goed.

[Afbeelding]

Het gaat ook helemaal tegen mijn gevoel in deze stijging maar ik hoop echt dat we vanaf hier de bull starten. Het zou een enorme opsteker voor het algemene vertrouwen in crypto zijn. Bitcoin kan nu eindelijk eens laten zien waarvoor het bedoelt is. Gas erop en laat alle achterblijvers erin fomo-en. Ik ben ready.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
De banken aandelen gaan nog wel even naar beneden , men is bang voor meer (eigenlijk eindelijk weer eens) regulatie & strengere (überhaupt) regels.

Nu moet BTC het alternatief worden. Anders is en blijft het een speculatief geheel dat teveel afhangt van de algehele markten. In plaats dat het een echte aparte categorie is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
[...]

Wat is jouw strijdplan nu? Eerder had je het over DCA'en tot 30k, als ik het goed heug.
[...]

Dat hoorde ik pas nadat ik te pakken was genomen. Snapte al niet waarom er zo aangedrongen werd. :$

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Bushalte schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:36:
Dat hoorde ik pas nadat ik te pakken was genomen. Snapte al niet waarom er zo aangedrongen werd. :$
Sorry

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VxWhJIOBB6JP0Dl5nMNSqn0_Us8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mI9h1cqwkCjqcY4qgM8fzBod.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
Eigenlijk toch heerlijk om geen staat/land/regio te zien bij bitcoin

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
jongens vergeet Bitcoin, BOO is echt wel beter! :z
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MGiQEqM-uud1nUFk4nl8Y4aj6rk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4tuAXZbV5KbJNY1cG0aIafng.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Bushalte schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:36:
[...]

Wat is jouw strijdplan nu? Eerder had je het over DCA'en tot 30k, als ik het goed heug.

[...]

Geen idee, ik kut maar wat aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:59:
[...]

Geen idee, ik kut maar wat aan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lqhPoAXkgcVvgxdff06M1gWFeoY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cPtZemke0ekgAj0PyEThAgnr.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Zo door een bear heen hobbelen is voor mij nieuw..

Maar mocht het nu ergens gestart zijn. Is dit dan de eerste keer dat het ‘zo vroeg’ is ? Aangezien de halving pas volgend jaar is.

Je zou dan toch mogen ‘verwachten’ dat een bull ergens volgend jaar start. Tot laten we zeggen eind 2025?

Nogmaals geen idee hoe het verleden ging.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Skrunsies schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:22:
Zo door een bear heen hobbelen is voor mij nieuw..

Maar mocht het nu ergens gestart zijn. Is dit dan de eerste keer dat het ‘zo vroeg’ is ? Aangezien de halving pas volgend jaar is.

Je zou dan toch mogen ‘verwachten’ dat een bull ergens volgend jaar start. Tot laten we zeggen eind 2025?

Nogmaals geen idee hoe het verleden ging.
Vermoedelijk DCA'en er steeds meer mensen, waardoor er een steady koopkracht ontstaat gedurende een bearmarket en daardoor zou het patroon weleens kunnen veranderen.

Of we kieperen volgende week alsnog 10k omlaag...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:25
Hoe kan je ooit Bitcoin kopen in de toekomst als fiat niet meer bestaat? Moeten we als een soort cavia rennen op een grote loopband om stroom te generen voor een miner?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:19
baba420 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:28:
Hoe kan je ooit Bitcoin kopen in de toekomst als fiat niet meer bestaat? Moeten we als een soort cavia rennen op een grote loopband om stoom te generen voor een miner?
Met een CBDC ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Maar dan alleen maximaal 0.00001 BTC per maand, wat tegen die tijd dan 100 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Edit nvm, typo's :') :')

[ Voor 94% gewijzigd door Bushalte op 14-03-2023 18:32 ]

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Sehehhehhehhekkkk. Ben benieuwd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jgui6Y0uk7vKm7khKDShp52BcZw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sS9njc4AntkRhErbwMEgI0Tg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-09 21:51
Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:28:
[...]

Vermoedelijk DCA'en er steeds meer mensen, waardoor er een steady koopkracht ontstaat gedurende een bearmarket en daardoor zou het patroon weleens kunnen veranderen.

En zaten we ook niet bovengemiddeld ver naar beneden gedrukt, door alle FTX en Celsius perikelen?
Voor mijn gevoel hielden de meeste analisten rekening met een beer die zakte tot rond de ATH van 20k - niet 15k.

Macro economische argumenten vóór BTC + relief rally = moon

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
baba420 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:28:
Hoe kan je ooit Bitcoin kopen in de toekomst als fiat niet meer bestaat? Moeten we als een soort cavia rennen op een grote loopband om stroom te generen voor een miner?
Not sure if serious, maar: als er geen fiat neer bestaat zal er een vervangend systeem zijn. Bijvoorbeeld, je salaris zal dan ook in crypto's zijn en je betalingen bij de supermarkt ook.

Miners passen vanzelf hun difficulty aan, het energieverbruik staat los van de load :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Vis schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:30:
[...]

Maar dan alleen maximaal 0.00001 BTC per maand, wat tegen die tijd dan 100 euro is.
hoe dan? 1 brood kost straks al €120

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:34
Kol Nedra schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:53:
[...]

hoe dan? 1 brood kost straks al €120 100 sats
FTFY

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 22-09 16:25
Taro schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:28:
[...]

Dat zie je ook in de on-chain statistieken terug, voor wallets groter dan 0,01, 0,10 en 1BTC staan zetten we momenteel dag na dag een nieuwe all time high.

Wallets <10BTC staat ook op het punt weer een nieuwe ATH neer te zetten.

De basis aan hodlers en cycle traders (kopen in de bear, afromen in de bull) wordt gemeten in BTC groter en groter, ondanks dat de dollarwaarde van voorgaande aantallen BTC extreem is gestegen. In dollarwaarde wordt dit beeld vele malen versterkt.

Dit, en de toenemende hashrate zijn gewoon harde feiten dat de adoptie steeds verder toeneemt.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fAEBM76TVcBpJARVfQO2AATMA18=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CvClkUiJcry8Wh9gtMb6Ttr4.png?f=user_large

Een betere APR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:53:
[...]

hoe dan? 1 brood kost straks al €120
Daarom nu alvast satjes kopen om die inflatie af te dekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 22-09 10:14
Vis schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:07:
[...]

Daarom nu alvast satjes kopen om die inflatie af te dekken.
Precies. Op dit soort dagen ben ik heel blij met mn pf verhoging en gains van btc maar denk ik ook k*t die euro’s op de bank worden echt alleen maar sneller waardeloos.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

twit schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:15:
[...]

Precies. Op dit soort dagen ben ik heel blij met mn pf verhoging en gains van btc maar denk ik ook k*t die euro’s op de bank worden echt alleen maar sneller waardeloos.
Ik denk altijd maar zo: blij zijn dat je erin zit. Genoeg mensen die momenteel moeten rondkomen van een schijntje terwijl de koopkracht van fiat dieper en dieper wegzakt.

Ik ben altijd maar dankbaar dat het leven hier goed is, het onderste uit de kan haal je toch nooit.

Maar als de koopkracht van je euro's op de bank je grootste zorg zijn, dan doe je het goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
@Taro Ik heb je analyse gezien op het meer onderbouwde forumdeel, candle zit nog net boven de 1D MA200. Wick ontstaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H2S1GJOg9XBWxo9DUU90r7HJ0BI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3zYe7qS9UUYNqsGYFPrKKaK7.png?f=fotoalbum_large

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 22-09 10:14
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:22:
[...]

Ik denk altijd maar zo: blij zijn dat je erin zit. Genoeg mensen die momenteel moeten rondkomen van een schijntje terwijl de koopkracht van fiat dieper en dieper wegzakt.

Ik ben altijd maar dankbaar dat het leven hier goed is, het onderste uit de kan haal je toch nooit.

Maar als de koopkracht van je euro's op de bank je grootste zorg zijn, dan doe je het goed :P
Zo is het maar net. En uiteindelijk is gezondheid het enige wat echt telt right..

Maar ondertussen in reall ife is mn grootste zorg of mn €50 onder vraagprijs bod op een gpu uit v&a geaccepteerd wordt ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Pagina: 1 ... 27 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!