Excellence does not require perfection.
The only easy day is yesterday.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
CPI is niet hoger uitgevallen dan verwacht(in geprijst), dus ik verwacht nieuwe investeringen in Crypto - en de beurzen - komende uren. MOONDVDL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:37:
Wat een geweld weer. Dit nieuws is positief voor BTC? begrijp het idee er nooit helemaal achter, moet me maar eens verdiepen aangezien er toch wel weer wat euro in zit :d
Daar zit momenteel de beruchte 200WMA (de gemiddelde prijs genomen over de afgelopen 200 weken)sjorremans schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:37:
Wel lekker afgeketst op 25.3K
Ik heb een fijne scalp trade kunnen maken op die spike en het feit dat we weer rond de 25k hangen is echt positief voor BTC
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Tja, het is meer sentiment geworden inmiddels... Het idee erachter is dat bij een meevallende inflatie (en niet-tegenvallen is ook goed) de FED haar renteverhogingen afbouwt, waarmee er meer ruimte komt voor investeringen, waaronder ook risk-on assets als bitcoin/crypto..DVDL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:37:
Wat een geweld weer. Dit nieuws is positief voor BTC? begrijp het idee er nooit helemaal achter, moet me maar eens verdiepen aangezien er toch wel weer wat euro in zit :d
Persoonlijk zie ik liever het geweld van gisteren, waarbij het meer om vertrouwen in bitcoin zelf gaat/ging.
[ Voor 9% gewijzigd door NeoflexNL op 14-03-2023 13:41 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zeg maar de Henk en Ingrid die kunnen investeren. Da's wel leuk voor de pumperino idd.NeoflexNL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:40:
[...]
Tja, het is meer sentiment geworden inmiddels... Het idee erachter is dat bij een meevallende inflatie (en niet-tegenvallen is ook goed) de FED haar renteverhogingen afbouwt, waarmee er meer ruimte komt voor investeringen, waaronder ook risk-on assets als bitcoin/crypto..
Ik vermoed dat Henk en Ingrid nog lang niet aan boord zijn, nog lang niet.. Die krijgen (nog) niks mee van omvallende banken en zitten al helemaal niet om 13.30 uur de Amerikaanse website van het CBS te F5'en.DVDL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:41:
[...]
Zeg maar de Henk en Ingrid die kunnen investeren. Da's wel leuk voor de pumperino idd.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Zeker, maar voor de long term zit ik erin. Als je straks weer die Henk en Ingrid hoort "Btc is gestegen heb je 't gezien" dan wordt het leuk.NeoflexNL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:42:
[...]
Ik vermoed dat Henk en Ingrid nog lang niet aan boord zijn, nog lang niet.. Die krijgen (nog) niks mee van omvallende banken en zitten al helemaal niet om 13.30 uur de Amerikaanse website van het CBS te F5'en.
Dit. Die komen pas kijken als NU.nl en TELEGRAAF.nl weer nieuwe ATH's in de papieren printen(en wij er al vuistdiep inzitten).NeoflexNL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:42:
[...]
Ik vermoed dat Henk en Ingrid nog lang niet aan boord zijn, nog lang niet.. Die krijgen (nog) niks mee van omvallende banken en zitten al helemaal niet om 13.30 uur de Amerikaanse website van het CBS te F5'en.
En weer doorsjorremans schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:37:
Lets go! En niet alleen een wick aubScuL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:39:
[...]
Daar zit momenteel de beruchte 200WMA (de gemiddelde prijs genomen over de afgelopen 200 weken)
Ik heb een fijne scalp trade kunnen maken op die spike en het feit dat we weer rond de 25k hangen is echt positief voor BTC
Lontje was korter dan gedacht?Kol Nedra schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:46:
om 14:30 vuurwerk!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Shortje nu op 25.8Mathias9956 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:47:
Ik heb iig weer iets er tegenaan gegooid, gewoon uit principe om te helpen die muur te slopen, ook al ben ik maar een nietig persoontje in deze wereld
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ha! Ik was je voor, heb het vorige week al gedaan!Ray_ schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:50:
Ik was vanochtend druk aan het werk, dus even geen koersen bekeken. Maar ik zie net weer dat ik eind deze week ontslag neem.
Zero.
Gewerkt? Of ontslag genomen?Pelox schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:51:
[...]
Ha! Ik was je voor, heb het vorige week al gedaan!
That did not last long.sjorremans schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:37:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Verwijderd
Waar het op neerkomt is dat we momenteel in een fucking clown wereld leven waarin de uitgebalanceerde en verfijnde financiële structuren die over de eeuwen met bloed zweet en tranen zijn ontwikkeld, binnen enkele generaties compleet worden uitgewist.DVDL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:37:
Omdat Henk en Ingrid nu eenmaal graag parttime willen werken of influencer willen zijn, en niemand liever meer pro-actief wil participeren in maatschappelijk belang.
[ Voor 99% gewijzigd door xeoMe op 14-03-2023 13:56 ]
Ja ja.. we willen babes zien pikkebaas!Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:55:
[...]
Waar het op neerkomt is dat we momenteel in een fucking clown wereld leven waarin de uitgebalanceerde en verfijnde financiële structuren die over de eeuwen met bloed zweet en tranen zijn ontwikkeld, binnen enkele generaties compleet worden uitgewist.
Omdat Henk en Ingrid nu eenmaal graag parttime willen werken of influencer willen zijn, en niemand liever meer pro-actief wil participeren in maatschappelijk belang.
Alles naar de klote idd.. hopelijk zitten we aan de goede kant van de medaille..Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:55:
[...]
Waar het op neerkomt is dat we momenteel in een fucking clown wereld leven waarin de uitgebalanceerde en verfijnde financiële structuren die over de eeuwen met bloed zweet en tranen zijn ontwikkeld, binnen enkele generaties compleet worden uitgewist.
Zero.
oknvm
[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 14-03-2023 13:57 ]
Darrell schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:40:
We gaan vanaf hier gewoon kei en keihard maan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Lijntjes zijn er om gesnoven gebroken te worden.
Ik denk dat als de hype weer afkoelt we weer in dat kanaal zakken.
Begrijp me niet verkeerd, 26k is heerlijk
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Ga ik wel vanuit, RSI is ook wel op een punt dat ie moet afkoelen.ScuL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:55:
Dit is resistance nu, ik neem aan dat we even adem happen hier. Waarschijnlijk valt de BTC.D terug en gaan de alts nu omhoog
Als ie hier nu kan stabiliseren tussen de bovenste trendline en de 1.618 zou dat mooi zijn
/f/image/7otloThOwc8opeb8pZrgbENE.png?f=fotoalbum_large)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Gisterenroflexx schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:11:
Wanneer was laatste keer meer dan 15%+ op btc?

Scheißemünze
:fill(white):strip_exif()/f/image/bBuc0CXLjCHghsdadBJaAbTA.png?f=user_large)
Ja goede vraag. Deze run van 19.5 naar 26.x in wat is het .. 72u ofzo lijkt me toch wel 1 van de grotere BTC runs van de laatste jaren. Ik weet in de tijd van 60k-69k gingen we ook HARD maar dit is gewoon 30% erbij in een paar dagen.roflexx schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:11:
Wanneer was laatste keer meer dan 15%+ op btc?
Het lijkt bijna op een daling, alleen zijn die nog groter en sneller altijd..twit schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:13:
[...]
Ja goede vraag. Deze run van 19.5 naar 26.x in wat is het .. 72u ofzo lijkt me toch wel 1 van de grotere BTC runs van de laatste jaren. Ik weet in de tijd van 60k-69k gingen we ook HARD maar dit is gewoon 30% erbij in een paar dagen.
Ik wacht op de +10k daily candles..
Zero.
Je bent de sweet spot aan het zoeken zie ik.
Correct, je inzichten zijn (meestal) on point.ScuL schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:08:
[...]
Ik denk dat als de hype weer afkoelt we weer in dat kanaal zakken.
Begrijp me niet verkeerd, 26k is heerlijk
Had zin om je die lijn te laten trekken als een trechter ipv met 2 evenwijdige lijntjes
Zit long van 24.1K en sluit ze niet voor we de 289 aantikken.
Masstje schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:15:
[...]
Correct, je inzichten zijn (meestal) on point.
Had zin om je die lijn te laten trekken als een trechter ipv met 2 evenwijdige lijntjes![]()
Zit long van 24.1K en sluit ze niet voor we de 28.9 420K aantikken.
Ssssst. Laat me nou nog even een dag in de droom leven dat dit zowaar een keer niet eindigt met -35% waar er niks aan de hand lijkt en ik gewoon lekker lig te slapen.Pelox schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:14:
[...]
Het lijkt bijna op een daling, alleen zijn die nog groter en sneller altijd..
Ik wacht op de +10k daily candles..
Ik zou die GPU nu maar vast halen dan.twit schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:17:
[...]
Ssssst. Laat me nou nog even een dag in de droom leven dat dit zowaar een keer niet eindigt met -35% waar er niks aan de hand lijkt en ik gewoon lekker lig te slapen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Masstje schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:15:
[...]
Correct, je inzichten zijn (meestal) on point.
Had zin om je die lijn te laten trekken als een trechter ipv met 2 evenwijdige lijntjes![]()
Zit long van 24.1K en sluit ze niet voor we de 289 aantikken.
:strip_exif()/f/image/pmJTVjfpA6rNex30srvxhrkJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
anti elppa schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:25:
Zo die long loopt lekker nu zeg. 120%
:strip_exif()/f/image/6tiSQSwuQ6HYCRrf3a63LpQq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2023 14:30 ]
hahahhahaha heerlijk. Mijn dag kan niet meer stuk
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Haha mooie verwijzing naar de bodemvis challange topic wel.
Wel spannend, de tendens in dat topic lijkt te zijn dat de FED straks toch een rate hike gaat aankondigen.
Hier verwachten we precies het tegenovergestelde
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/UlJlVoRNXZkGfnDuYnZ7nRZg.gif?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!