“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Body = ready, zoals altijd
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Vet man. Behalve die tering grote spinnen.
zwembroek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:15:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/qA0WwNXLh6yO1dsguY2eH5Mp.gif?f=user_large)
Aanrader? Of wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ja, graag, als de koers nu inkakt verdwijnt die FOMO weer, dus help even mee.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Heb ik gister toch goed werk geleverd met m’n aankoopTaro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:42:
[...]
mijn maandelijkse fiat is nu echt helaas op! of misschien dan net zoals @Skrunsies dan maar de dca van September pakken?Taro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:42:
[...]
nothing stops this train
Alvast men dca van zondag erin geknaldTaro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:42:
[...]
The only easy day is yesterday.
Idd. 25.3+ halen zodat we de oude 2023 ATH misschien weer wat support kan worden voor als alle FOMO weer verdwijnt of er wat ander nieuws uit de USA komt zou prettig zijn..Taro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:42:
[...]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
als... als je vader wieltjes had was hij een treinTaro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:42:
[...]
Correct en als jij Dagobert Duck was dan zou je hier niet zijnS.McDuck schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:52:
[...]
als... als je vader wieltjes had was hij een trein
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
als het loopt als een eend, kwaakt als een eend...Taro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:54:
[...]
Correct en als jij Dagobert Duck was dan zou je hier niet zijn
Maar toch weer een klein gokje gedaan aangezien iedereen zo positief is... kijken of die morgen met een beetje extra weer de deur uit kan.
[ Voor 23% gewijzigd door S.McDuck op 13-03-2023 20:57 ]
Perfect. Altijd andermans dca pakkenKol Nedra schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:48:
[...]
mijn maandelijkse fiat is nu echt helaas op! of misschien dan @Skrunsies dca van September pakken?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
S.McDuck schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:56:
[...]
als het loopt als een eend, kwaakt als een eend...
Maar toch weer een klein gokje gedaan aangezien iedereen zo positief is... kijken of die morgen met een beetje extra weer de deur uit kan.

... ben je wellicht een papegaai?S.McDuck schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:56:
[...]
als het loopt als een eend, kwaakt als een eend...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Let the time speak out the truths!Taro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:54:
[...]
Correct en als jij Dagobert Duck was dan zou je hier niet zijn
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Volgens mij zat er in het origineel zelfs nog ergens een extra 's' in gepropt, iets van 'Let the time speaks out the truths' of 'Lets the time speak out the truths' of zoiets. Ach ja, geniaal.
Raf1994 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23" goed geheugen heb jetoilet_paper schreef op maandag 13 maart 2023 @ 21:10:
[...]
Volgens mij zat er in het origineel zelfs nog ergens een extra 's' in gepropt, iets van 'Let the time speaks out the truths' of 'Lets the time speak out the truths' of zoiets. Ach ja, geniaal.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nou dat valt nogal tegen :-) Maar ik weet nog dat ik het jammer vond dat iemand (op zo'n tegeltje geloof ik) die 's' weg had laten vallen, want dat vond ik juist zo'n aspect dat die uitspraak nog meer (foute) lading gaf.twit schreef op maandag 13 maart 2023 @ 21:12:
[...]
Raf1994 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23" goed geheugen heb je
Ik kan niet meer helpen, ik moest pas geleden van iemand all-in gaan op ASTR. Dat was toen het zo'n 3 cent hoger stond.Taro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:42:
[...]
Amateuranti elppa schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:21:
[...]
ik ja. Long staat 35% nusorry kon het niet laten
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Y18XiBs2oz6vFsyZfRipHoBC.jpg?f=fotoalbum_large)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Haha een x50 op chikun....zwaar pro. RespectScuL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 21:38:
Zo dat is lekker worden gelijk 8 pagina's SC erbij
[...]
Amateur![]()
[Afbeelding]
Gisteren behoorlijk wat ellende munten op Binance omgezet in BTC alvorens dit naar de Ledger te sturen, heeft me aardig wat tijd gekost en plots is mijn PF een stuk meer in balansanti elppa schreef op maandag 13 maart 2023 @ 21:25:
Btc dominance ook dik up vandaag. Zoeperrrrr boelishhhh
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Die zitten bij de buren.zwembroek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:15:
[...]
Wij hebben wel weta's

Kan een leuke grap zijn om die bij een beer in z'n broek te stoppen

[ Voor 8% gewijzigd door ScuL op 13-03-2023 22:06 ]
@ScuL, toevallig bekend met GHF? De admin daar had dezelfde username en kan mij de strijd met Q-Dance nog wel herinneren
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik ken iemand die heet Wim, ben jij daar de verleden of toekomstige versie van?Wom schreef op maandag 13 maart 2023 @ 22:09:
offtopic:
@ScuL, toevallig bekend met GHF? De admin daar had dezelfde username en kan mij de strijd met Q-Dance nog wel herinnerenIndien het je niks zegt, /ignore
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wom schreef op maandag 13 maart 2023 @ 22:09:
offtopic:
@ScuL, toevallig bekend met GHF? De admin daar had dezelfde username en kan mij de strijd met Q-Dance nog wel herinnerenIndien het je niks zegt, /ignore
ja dat was ik. gelukkig vooral veel leuke herinneringen
Ik dacht dat dat vandaag zou zijn....
Morgen cpi cijfers, uurtje eerder om 13.30 uur. Rentebesluit is 22 maart?Oepsje schreef op maandag 13 maart 2023 @ 22:37:
Wanneer komt de nieuwe CPI data uit en wanneer wordt er een beslissing gemaakt door de FED?
Ik dacht dat dat vandaag zou zijn....
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
toilet_paper schreef op maandag 13 maart 2023 @ 21:25:
[...]
Nou dat valt nogal tegen :-) Maar ik weet nog dat ik het jammer vond dat iemand (op zo'n tegeltje geloof ik) die 's' weg had laten vallen, want dat vond ik juist zo'n aspect dat die uitspraak nog meer (foute) lading gaf.
:strip_exif()/f/image/VZN5I6Z5jpXGnRAjTgMCCSmT.png?f=user_large)
Damn die heb ik nog niet gezien! Wel heel veel schapen haha!ScuL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 22:04:
[...]
Die zitten bij de buren.
Wij hebben wel weta's
[Afbeelding]
Kan een leuke grap zijn om die bij een beer in z'n broek te stoppen
Soms komen ze wel eens met iets nuttigs. Deze kreeg ik vorig jaar van de Rabo, kan geen toeval zijn:twit schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:50:
[Afbeelding]
De timing van zo'n nieuwsbrief.. 16:32 ontvangen.
:strip_exif()/f/image/uS8FW0iE78ThrA5m3Fs3azfl.jpg?f=fotoalbum_large)
Gesloten met wat verlies. Gister was echt een clowndag, veel te veel volatiliteit om dit te doen. Eigen schuld
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Leuk dat de Rabobank zich bezighoudt met influencers.paul-s83 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 23:52:
[...]
Soms komen ze wel eens met iets nuttigs. Deze kreeg ik vorig jaar van de Rabo, kan geen toeval zijn:
[Afbeelding]
Eerste tip om rijk te worden: ga artikelen schrijven voor andere mensen in o.a. Linda en vertel hoe ze rijk kunnen worden. Vul dit aan met duur spreken voor een publiek dat niet met geld om zou kunnen gaan omdat ze niet hard genoeg zouden werken en geef hen de impuls dat ze hier absoluut bij aanwezig moeten zijn en ervoor moeten betalen. Derde tip: doe geen impulsaankopen.
Tussendoor bij de alleenstaande Tweaker zonder impulsbeheersing:

Wie zou er over 10 jaar het laatst lachen?
Dat zit wel Schnorr.
Op basis van welke TA?ScuL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 21:38:
Zo dat is lekker wakker worden gelijk 8 pagina's SC erbij
[...]
Amateur![]()
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ook al aanwezig op het toilet? Is het toch nog ergens goed voorAlterBridge schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 02:09:
Ik zit op vakantie in een barretje vol FED printpapier. Past nog wel wat extra behang bij.
Hier (cambodja) zijn alle crypto cafes helaas dicht doordat crypto verboden werd na de Onecoin scam shitshow.
Ready for 25k

[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 14-03-2023 05:11 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik zag dat we het dieptepunt voorbij waren op de daily (qua RSI, MACD en prijs in general) maar vertrouwde het nog niet long te gaan
/f/image/k9vRlwE2Q76XFq3tVS47z51n.png?f=fotoalbum_large)
Op de 4H zie je een falling wedge en ik verwachtte al dat daar een rejection zou komen, dat gebeurde ook en toen ben ik op het support level 75 ingestapt
/f/image/vgFppvnpRLmLvaIuhlAUh96X.png?f=fotoalbum_large)
gvd man wat een bak bagger. Dat bericht zit zoveel onwaarheden en dunne shit dat het niet eens de moeite is om inhoudelijk te reageren. Vanwaar komt dit pareltje? Het news gedeelte van de Rabobank website?
OT, de rente op bybit/ bitmex nog steeds stevig negatief. Veel mensen dus in kamp chapo.....tijd voor een short squeeze....muur naar 25 is ook niet dun. Muren zien er gezond uit. Van alle keren dat btc de 25 probeerde te pakken ziet het er nu het beste uit, by far
[ Voor 19% gewijzigd door anti elppa op 14-03-2023 06:48 ]
Erger, CMC Newsanti elppa schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 06:46:
[...]
gvd man wat een bak bagger. Dat bericht zit zoveel onwaarheden en dunne shit dat het niet eens de moeite is om inhoudelijk te reageren. Vanwaar komt dit pareltje? Het news gedeelte van de Rabobank website?
OT, de rente op bybit/ bitmex nog steeds stevig negatief. Veel mensen dus in kamp chapo.....tijd voor een short squeeze....muur naar 25 is ook niet dun. Muren zien er gezond uit. Van alle keren dat btc de 25 probeerde te pakken ziet het er nu het beste uit, by far

Excellence does not require perfection.
Eens met 'bronvermelding graag' maar ik vraag me ook af wat je zo'n bagger vindt aan het bericht. Naar wat ik in het weekend en gisteren overal gehoord en gelezen heb staat er juist niet veel onzin in, vanuit het VS van A perspectief.anti elppa schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 06:46:
[...]
Zou je toch een kleine inhoudelijk reactie willen wagen? Of één of twee puntjes aan willen wijzen die niet waar zijn?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
iets met herfinancieren schulden/ leningen.......Maar goed das geen goede reclame voor de USA en de FED.....want ja dat de boel nu klapt komt door die hoge rentes.....waar kwamen die ook weer vandaan? Nee dan kan je beter de schuld in de schoenen van de magische internet muntjes schuivenWiley99 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 07:38:
[...]
Eens met 'bronvermelding graag' maar ik vraag me ook af wat je zo'n bagger vindt aan het bericht. Naar wat ik in het weekend en gisteren overal gehoord en gelezen heb staat er juist niet veel onzin in, vanuit het VS van A perspectief.
Zou je toch een kleine inhoudelijk reactie willen wagen? Of één of twee puntjes aan willen wijzen die niet waar zijn?
Maar in die tekst staat dat allemaal niet. Ik zie geen wijzende vinger maar alleen constateringen. Er staat dat de cryptosector baat had bij die specifieke banken en dat hij last krijgt van het verdwijnen van die specifieke banken en de gevolgen daarvan die regelgevers gaan instellen.anti elppa schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 07:42:
[...]
iets met herfinancieren schulden/ leningen.......Maar goed das geen goede reclame voor de USA en de FED.....want ja dat de boel nu klapt komt door die hoge rentes.....waar kwamen die ook weer vandaan? Nee dan kan je beter de schuld in de schoenen van de magische internet muntjes schuiven
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
zal wel aan mij liggen, maar dit is gewoon pure fud en aannames in dat bericht. Klopt dat het er niet letterlijk staat, dat had wel heel erg geweest. Maargoed, ik ga weer ff met nuttige dingen aan de gang ipv het analyseren van 3e rangs media bericht.Wiley99 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 07:50:
[...]
Maar in die tekst staat dat allemaal niet. Ik zie geen wijzende vinger maar alleen constateringen. Er staat dat de cryptosector baat had bij die specifieke banken en dat hij last krijgt van het verdwijnen van die specifieke banken en de gevolgen daarvan die regelgevers gaan instellen.
Dit niet, ze is aardig sceptisch over crypto.Stukfruit schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 00:52:
[...]
Wie zou er over 10 jaar het laatst lachen?
spoiler:Renee Lamboo, want zij heeft steeds Bitcoin geDCA'ed met het geld van mensen die naar haar hebben geluisterd
Koop je er een miljoen bij tochDaacuso schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:05:
Kan iemand trouwens Cspr ook even een schop geven, die wil voor geen meter
Enter 'this is the way' meme
ALL THE #BANKS ARE BROKE!!! 🏦 🚫 🤯 pic.twitter.com/it7xKw2smF
— Altcoin Daily (@AltcoinDailyio) 14 maart 2023
nothing stops this train
Daarom vertrouw ik haar ook nietDacuuu schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 08:02:
[...]
Dit niet, ze is aardig sceptisch over crypto.
Dat zit wel Schnorr.
2023 Bank Run 🏦🏃| The Rise of #Bitcoin #BTC #Bankcollapse pic.twitter.com/s5YSBKXMkA
— Kevin Svenson (@KevinSvenson_) 13 maart 2023
nothing stops this train
Er staat echt veel Bitcoin op de exchange te wachten op de CPI en rate hike. Laat de cijfers aub in ons voordeel zijn anders verwacht ik een dikke rode paal.
Wat lees jij dan? Dat crypto de schuld is? Ik lees in dat bericht nergens dat crypto is waarom die banken zijn omgevallen...anti elppa schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 07:55:
[...]
zal wel aan mij liggen, maar dit is gewoon pure fud en aannames in dat bericht. Klopt dat het er niet letterlijk staat, dat had wel heel erg geweest. Maargoed, ik ga weer ff met nuttige dingen aan de gang ipv het analyseren van 3e rangs media bericht.
Wat ik tldr lees: Crypto heeft baat heeft bij banken die een sluis vormen naar fiat. Als de banken die dat doen (door hun eigen falende risicomanagement) omvallen is dat dus niet goed voor de cryptomarkt... (Amerikaanse) Bedrijven gaan nu hun heil zoeken in andere landen zoals o.a. Zwitserland.
Waarom zijn het juist die banken die omvallen? Is er een correlatie tussen het omvallen en 'on-ramp voor crypto'-zijn? Goede vraag, die wordt noch in het artikel, noch ergens anders op internet feitelijk onderzocht of onderbouwd.
[ Voor 12% gewijzigd door MicroWhale op 14-03-2023 11:47 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Allemaal als collateral voor inversed BTCUSD leverage trading natuuurlijkzwembroek schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:08:
[...]
Er staat echt veel Bitcoin op de exchange te wachten op de CPI en rate hike. Laat de cijfers aub in ons voordeel zijn anders verwacht ik een dikke rode paal.

Dikke groene paal!!YES schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:48:
[...]
Allemaal als collateral voor inversed BTCUSD leverage trading natuuurlijk

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat ik ook al zei.MicroWhale schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:44:
[...]
Wat lees jij dan? Dat crypto de schuld is? Ik lees in dat bericht nergens dat crypto is waarom die banken zijn omgevallen...
Wat ik tldr lees: Crypto heeft baat heeft bij banken die een sluis vormen naar fiat. Als de banken die dat doen (door hun eigen falende risicomanagement) omvallen is dat dus niet goed voor de cryptomarkt... (Amerikaanse) Bedrijven gaan nu hun heil zoeken in andere landen zoals o.a. Zwitserland.
Waarom zijn het juist die banken die omvallen? Is er een correlatie tussen het omvallen en 'on-ramp voor crypto'-zijn? Goede vraag, die wordt noch in het artikel, noch ergens anders op internet feitelijk onderzocht of onderbouwd.
Een mogelijke correlatie heb ik wel her en der er uit gevist, namelijk wat jij ook al schrijft: falend risicomanagement. Risicomanagement van een klassieke bank, zelfs best goed in hun geval, veilig overheidspapier kopen, maar te lange termijnen tegen heel lage rente. Niet rekening houden met feit dat 24/7 bankdiensten leveren ook betekent dat je nog meer liquide moet zijn en dus niet opgewassen bent tegen het snel terugtrekken van USD als je alleen maar 10 jaars bonds tegen 0,5% hebt. Die moeten dan met enorm verlies verkocht worden aan niemand die ze wil hebben.
Daarom ook dat een regeling van de FED is dat banken die bonds bij hen terug kunnen parkeren tegen liquide dollars (en een beetje rente) zodat ze geen enorm verlies lijden op het te vroeg verkopen van die bonds.
Misschien te eenvoudig, maar vond het wel een aansprekende verklaring. De stap van 8/5 naar 24/7 is wat groter dan alleen transacties doorlaten.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Nok nok…Trackerfire schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:17:
25k incominggggg
Verwijderd
26 - 27 - 28 - 29k vragen een debat aan omtrent bestaansrecht.Kol Nedra schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:31:
30k soon! tussen 25-30k zit niks 👀
The only easy day is yesterday.
cpi & rate hike 13:30 lokale tijd hier? (zomertijd is al live in amerika toch?)zwembroek schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:08:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Bartje-bart op 14-03-2023 12:39 ]
Kol Nedra schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:31:
30k soon! tussen 25-30k zit niks 👀
:fill(white):strip_exif()/f/image/YpxBaS2cHPr5LSOgOmi6sWcu.png?f=user_large)
Even uitzoomen. Tussen 25-30k zit iets rond de 29.2k... dat een paar keer toch wel iets van een weerstand is geweest en de laatste keer heeft gefaald.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Klopt, maar rentebesluit is pas volgende week woensdagBartje-bart schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:37:
[...]
cpi & rate hike 13:30 lokale tijd hier? (zomertijd is al live in amerika toch?)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5JrMDrW6Zh1rRXCZev7BH7aj.jpg?f=user_large)
Insert 'OH MY GOD, IT'S HAPPENING'
verwacht dat er nog meer pijn komt
nothing stops this train
🎙️LIVE: CPI REPORT w/ Gurgavin & Industry Leaders
13.30 toch!Kol Nedra schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:46:
om 14:30 vuurwerk!
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Ah joh, hele dag vuurwerk! Gelukkig nieuw bitcoin jaar!!1!!!
T minus 20 minuten voor, toevallig, veel lagere CPI data
Biden zei het al vorige week dat het goed zou uitvallen
Klopt. Is denk ik ook wel goed.knakworst schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:08:
Op een verdwaalde altcoin na doet btc het de laatste dagen gewoon het beste. Solide.
[Afbeelding]
Als BTC ff lekker doorknalt en daarna stabiliseert, gaan we weer een heerlijk alt-season krijgen!
YES schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 13:02:
[...]
Nope, ben al eens eerder keihard genomen door deze ***** ****** markt.
Ik vind het nog steeds wel interessant, maar ik denk dat het op echt korte termijn traden voor mij toch net te lastig is, ik ga dan toch teveel op hoop/emotie dingen doen en dat is een recept voor rektheid. Het plan om in februari '24 een leveraged long te openen om daarmee te proberen de hele bullrun door te trekken staat nog steeds fier overeind, lijkt me echt geniaal als dat enigszins lukt.
Ga nu DCA denk ik splitsen, 50% in BTC/ETH (90/10 verhouding) en 50% apart voor die long. Denk dan wel meteen in BTC omdat ik dan ook gewoon voor de inversed BTCUSD ga namelijk.
Dat je aandelen in je portfolio wilt hebben begrijp ik, maar waarom aandelen van banken en dan ook de nog de Deutsche Bank en Bank of America? Hier wordt met regelmaat de ondergang van banken en fiat (Euro en USD) besproken en daar heb jij ook een vrij uitgesproken mening over. Hoe verwacht je in een dergelijk scenario dat de bankensector een interessante sector is om in te investeren?Kol Nedra schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:56:
ik wacht nog serieus op flinke dips in banken sector..... dan koop ik wat aandelen van Deusche bank en Bank of America 👌
verwacht dat er nog meer pijn komt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mXOIG7IW9NW24CQXAbm3Aarv.jpg?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Ryderr op 14-03-2023 13:20 ]
Verwijderd
Simpel, greed.jvel92 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:12:
[...]
Dat je aandelen in je portfolio wilt hebben begrijp ik, maar waarom aandelen van banken en dan ook de nog de Deutsche Bank en Bank of America? Hier wordt met regelmaat de ondergang van banken en fiat (Euro en USD) besproken en daar heb jij ook een vrij uitgesproken mening over. Hoe verwacht je in een dergelijk scenario dat de bankensector een interessante sector is om in te investeren?
We zijn allemaal zeer bullish voor Bitcoin, maar dat betekent niet dat we ons morele standpunt niet verkopen voor potentieel een paar kratjes winst.
Je moet je emoties kunnen uitschakelen bij zaken.
Hoe denk je anders dat ik rendement pak op methamfetamine met aardbeiensmaak? Basisschool leerlingen hebben ook gewoon een vrije keuze he. Dat kun je natuurlijk prima een beetje sturen door wat tikken met de kolf van je 9mm.
Maar wanneer je soft wordt, laat je knaken liggen.
portfolio diversietijd...... zeker als er flinke paniek is is er een grote kans dat het oversold is. natuurlijk geen garantie dat het in 10+ jaar beter gaat....jvel92 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:12:
[...]
Dat je aandelen in je portfolio wilt hebben begrijp ik, maar waarom aandelen van banken en dan ook de nog de Deutsche Bank en Bank of America? Hier wordt met regelmaat de ondergang van banken en fiat (Euro en USD) besproken en daar heb jij ook een vrij uitgesproken mening over. Hoe verwacht je in een dergelijk scenario dat de bankensector een interessante sector is om in te investeren?
$BAC is geen klein bankje dus wat minder "risico"
maar voordat ik interesse heb mag het nog een flink stuk lager
sommige mensen wachten bv ook nog op een 8-12k bitcoin
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 14-03-2023 13:29 ]
nothing stops this train

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!