:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/acPGT1g2dEL5ghYPSPFNJeCE.jpg?f=user_large)
Luisteren naar deze ongure meidenmuziek en beseffen dat dit wel eens het teken kan zijn van een moonende btc..
Open chart en ziet een bijne geliquideerde long op winst.
Wat 'n dag!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Pfje met een hoop shitcoins toevallig?Khaelos schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:09:
Ik wil geen spelbreker zijn maar het valt nog tegen als je dit ziet..[Afbeelding]
Aan de andere kan het had nog verder kunnen zakken
Weet je hoeveel dagen we nodig hebben om de 69k te halen in dit tempo van +18% per dag ?Kol Nedra schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:13:
met deze snelheid gaan de we 26k nog aantikken vandaag
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Weet je hoeveel een Bitcoin waard wordt als de dollar valt?twit schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:16:
[...]
Weet je hoeveel dagen we nodig hebben om de 69k te halen in dit tempo van +18% per dag ?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 65% gewijzigd door Domino op 13-03-2023 16:21 ]
ik ja. Long staat 35% nutwit schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:05:
[...]
Vanochtend zei iemand hier dat de weg naar 25k er vandaag beter uit zag dan hij in weken heeft gezien. Ik begin er in te geloven
[...]
Proost!
[ Voor 36% gewijzigd door anti elppa op 13-03-2023 16:23 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ja schreef ik vanmorgen al, volledig door het putje die yield op us bondsNeoflexNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:08:
Jezus, wat een dag. Ik had wel vuurwerk verwacht maar er gebeurt wel heel erg veel vandaag. Staatsobligaties al gezien? Allemachtig zeg, het lijken wel shitcoins.
Zelfs de normaal gesproken 'crypto is een scam' figuren lijken de decoupling te zien nu.
ETH ADA DOT CAKE en GLMR
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Het blijft niet bij us bonds, https://nl.investing.com/rates-bonds/anti elppa schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:22:
[...]
ja schreef ik vanmorgen al, volledig door het putje die yield op us bonds
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Die kopen bijBTC100K2021 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:20:
Warren Buffet en Charlie Munger moeten vandaag ook even niet naar de koersen kijken met hun zak vol bankaandelen en fragiele gezondheid.
Echte decoupling moet ik nog zien maar voor nu lijkt het er even opNeoflexNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:08:
Jezus, wat een dag. Ik had wel vuurwerk verwacht maar er gebeurt wel heel erg veel vandaag. Staatsobligaties al gezien? Allemachtig zeg, het lijken wel shitcoins.
Zelfs de normaal gesproken 'crypto is een scam' figuren lijken de decoupling te zien nu.
Wat interesseren ons nou onze stomme spreuken van gisteren?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hoop dat het lukt ja, dan zijn we snel bij de 28kanti elppa schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:31:
tis nu echt erg dun om voorbij de 25k te komen......ik verwacht nog een poging eigenlijk
Markets now expect 5% to be the terminal rate, and rate cuts in July.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 13 maart 2023
Congrats to the Fed. Looks like they broke something. pic.twitter.com/BygIMWwocY
Hoeist!?!!?!111!! Ik verlies al genoeg.MrMrq schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:24:
[...]
Jij zat nog volledig in stables, toch?![]()
Joke is on me, die blijven ook niet mooi meer binnen een range van één procent.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit is een prachtig moment voor de FED om te zeggen; we hebben er alles aan gedaan, maar verder moeten we niet gaan. Ons werk zit erop. En eerlijk is eerlijk, ze hebben wel lef getoond het laatste jaar.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
De FED kan er ook geen zak aan doen dat de banken lobby eerst de barrière tussen spaar en overige bank types heeft gesloopt. Vervolgens alle toezicht heeft gesloopt en dan doen alsof ze een alziend oog hebben.NeoflexNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:39:
[...]
Dit is een prachtig moment voor de FED om te zeggen; we hebben er alles aan gedaan, maar verder moeten we niet gaan. Ons werk zit erop. En eerlijk is eerlijk, ze hebben wel lef getoond het laatste jaar.
Verwijderd
Tools don't fix greed.CornermanNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:42:
[...]
De FED kan er ook geen zak aan doen dat de banken lobby eerst de barrière tussen spaar en overige bank types heeft gesloopt. Vervolgens alle toezicht heeft gesloopt en dan doen alsof ze een alziend oog hebben.
Wat ze in feite ook hebben , we fuck up , you bail us out. Het is te zot voor woorden.
Dan kan je doen wat je wil met je rente instrument maar het systeem fix je er niet mee.
[ Voor 3% gewijzigd door Bartje-bart op 13-03-2023 16:47 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Ik zie alleen dit:Bartje-bart schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:43:
oohjee, een falling wedgie descending dusty old thor warhammer wedge op de 1H,
Als dat maar goed gaat...
[Afbeelding]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
probleem is als ze niks doen zijn mensen hun geld kwijt! als ze niks doen krijg je bankruns! dan komen de mensen achter dat banken helemaal het geld niet hebben.Richh schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:45:
Ja daar is ie dan. Eindelijk. De tweedeling die centrale banken moeten gaan managen.
Ofwel inflatie temmen door de rente te verhogen.
Ofwel de banken redden omdat hun rentelasten te hoog worden, door de rente te verlagen.
Zo komen we precies uit bij de hele oorzaak waarom Satoshi 15 jaar geleden BTC heeft opgezet. Opnieuw wordt er voorrang gegeven aan banken over burgers... er is nog niks veranderd, dus gewoon meer satjes harken.
nothing stops this train
die piemel pull back helemaal over het hoofd gezien
Het is iets genuanceerder, misschien niet helaal verkeerd deze keer: Banken worden niet gered. Alleen degenen met brave centjes op die bank (depositors), inclusief de grote jongens die niet verzekerd waren (>250k).Richh schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:45:
Ja daar is ie dan. Eindelijk. De tweedeling die centrale banken moeten gaan managen.
Ofwel inflatie temmen door de rente te verhogen.
Ofwel de banken redden omdat hun rentelasten te hoog worden, door de rente te verlagen.
Zo komen we precies uit bij de hele oorzaak waarom Satoshi 15 jaar geleden BTC heeft opgezet. Opnieuw wordt er voorrang gegeven aan banken over burgers... er is nog niks veranderd, dus gewoon meer satjes harken.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Klopt, we moeten terug naar regels en functie scheiding van banken om hebzucht te beteugelen. Maar ja draai 60 jaar lobbyen maar eens terug.
Verduurzaam je huis , stort je spauwmuur vol ledgers met bitcoin , #isolated.twit schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:50:
[Afbeelding]
De timing van zo'n nieuwsbrief.. 16:32 ontvangen.
Rabobank is de volgende , die moeten straks bakken vol met boeren leningen gaan afschrijven.twit schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:50:
[Afbeelding]
De echte vraag is: Waarom zou je een nieuwsbrief willen ontvangen? En waarom eentje van een bank?twit schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:50:
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat werkt toch helemaal niet, BTC op de Ledger is COLD storageGipsy King schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:52:
Verduurzaam je huis , stort je spauwmuur vol ledgers met bitcoin , #isolated.
[ Voor 4% gewijzigd door Slonzo op 13-03-2023 16:55 ]
Markeren als spam. Enter.twit schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:50:
[Afbeelding]
CDC?Khaelos schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:52:
[Afbeelding]
Weet iemand waarom ik geen fiat kan selecteren?
Heb de account net aangemaakt, maar is wel al verified
Ik kan al weken geen FIAT stortingen meer doen, ze hebben een tijd terug gemaild dat het in onderhoud was en sindsdien kan ik geen FIAT hier meer storten...Khaelos schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:52:
[Afbeelding]
Weet iemand waarom ik geen fiat kan selecteren?
Heb de account net aangemaakt, maar is wel al verified
Fair enoughWiley99 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:50:
[...]
Het is iets genuanceerder, misschien niet helaal verkeerd deze keer: Banken worden niet gered. Alleen degenen met brave centjes op die bank (depositors), inclusief de grote jongens die niet verzekerd waren (>250k).
De investeerders (aandeelhouders, sommige vc's), eigenaren enz. krijgen niets. Management wordt de laan uit gestuurd.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Niet "een" bank maar mijn huidige bank uiteraard. Maar je hebt een punt. Ik ben zo iemand die dagelijks 20 kansloze mailtjes van nieuwsbrieven en webshops enzo ontvangt en ze nog aanklikt ook voor ze weer te deleten. Als ik eens naga hoevaak zo'n mail me daadwerkelijk iets heeft opgeleverd.. Misschien moet ik me eens van wat lijstjes gaan afmelden jaMicroWhale schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:54:
[...]
De echte vraag is: Waarom zou je een nieuwsbrief willen ontvangen? En waarom eentje van een bank?
Om te kunnen lezen: Nu 0.00002% rente in plaats van 0.00001% !!111!! ??
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
twit schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:50:
[Afbeelding]
Liquidaties van die posities kunnen Bitcoin dan mooi door de 1W MA200 heen helpen:anti elppa schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:29:
rente bybit nog negatief, idioot, nog steeds wat el chapo's in de wereld. Bloedeeeeeee jonge
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hang op, klik weg en bel uw...euhmm[b]twit schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:50:
Nee, hoezo?NeoflexNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:55:
Zal Taro al balen dat ie weer werk heeft?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nee, daar laten ze die arme boeren nog een x voor bloeden. Als dat niet wil, zullen ze de overheid wel proberen te laten bloeden:CornermanNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:53:
[...]
Rabobank is de volgende , die moeten straks bakken vol met boeren leningen gaan afschrijven.
De tijd leert of het tij keert
Kan wel, maar op een ander rekeningnummer...LBV_038 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:58:
[...]
Ik kan al weken geen FIAT stortingen meer doen, ze hebben een tijd terug gemaild dat het in onderhoud was en sindsdien kan ik geen FIAT hier meer storten...
[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Unexist op 13-03-2023 17:28 ]
Bedoelde het niet te serieus natuurlijk.. leek me een mooie dag voor je om werkloos achter je bybit account te zitten
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
[ Voor 87% gewijzigd door keanu_ op 13-03-2023 17:30 ]
Nee, weet ikNeoflexNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:27:
[...]
Bedoelde het niet te serieus natuurlijk.. leek me een mooie dag voor je om werkloos achter je bybit account te zitten
Het is een mooiere dag om uit de wind in je korte broek met een kouwe klets in de zon te zitten.NeoflexNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:27:
[...]
Zero.
Credit Suisse ziet er ook weer niet helemaal jofel uit als ik zo de laatste berichten lees. Vorig jaar nog een aandenken gekocht uit de tijd dat ze nog echt geld maakten ipv gebakken luchtBTC100K2021 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 10:30:
BTC en edelmetalen gaan dit decennium stralen, ik voel het aan alles!
Supercycle aanstaande!
Ik ben aan boord met BTC & zilver.
[Afbeelding]
We must reduce the risk of this happening again.
— President Biden (@POTUS) 13 maart 2023
During the Obama-Biden Administration, we placed tough requirements on banks to make sure the crisis we saw in 2008 wouldn’t happen again.
Unfortunately, my predecessor rolled some of those back.
hahahah wat een figuur ook
nee is el chapo die nog wat collateral in zijn short stoptzwembroek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:40:
Fuck boys. Krijg deze net binnen. Laten we hopen dat deze niet gedumpt worden.
[Afbeelding]
Yupppzwembroek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:40:
[Afbeelding]
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 11,125 #BTC (267,956,866 USD) transferred from unknown wallet to #Binancehttps://t.co/Zbbp9EMHyx
— Whale Alert (@whale_alert) 13 maart 2023
Zal die wel als collateral inzetten voor een mega grote long.zwembroek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:40:
[Afbeelding]
Abonneer je alleen op informatie die je wilt ontvangen... dat scheelt een hoop van je tijd en een hoop ruistwit schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:03:
[...]
Niet "een" bank maar mijn huidige bank uiteraard. Maar je hebt een punt. Ik ben zo iemand die dagelijks 20 kansloze mailtjes van nieuwsbrieven en webshops enzo ontvangt en ze nog aanklikt ook voor ze weer te deleten. Als ik eens naga hoevaak zo'n mail me daadwerkelijk iets heeft opgeleverd.. Misschien moet ik me eens van wat lijstjes gaan afmelden ja
Bizar hè, mooi overzichtjeNeoflexNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:53:
Well that escalated quickly..
Renteverwachting:
[Afbeelding]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Waar is de 50K babe??!!knakworst schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:28:
Van het weekend goed verdiend met USDC had ik me daar een @zwembroek tradeje te pakken.
[Afbeelding]
Nog een paar meer ...als dit maar goed gaat...Taro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:52:
[...]
Zal die wel als collateral inzetten voor een mega grote long.
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 13-03-2023 19:25 ]
Verwijderd
Werken tot 89 incoming.MrMrq schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:04:
https://nos.nl/artikel/24...omvallen-amerikaanse-bank
*insert This is fine meme
Gelukkig weten die pensioenfondsen wat ze doen! Laatst nog een brief ontvangen hoe goed ze wel niet met "ons" geld omgaan. Minder risico, meer zekerheid. Top club!MrMrq schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:04:
https://nos.nl/artikel/24...omvallen-amerikaanse-bank
*insert This is fine meme
Zero.
Daar gaat mijn pensioen....ik had liever gezien dat ze het iedere maand in Bitcoin dca-en.Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:25:
[...]
Werken tot 89 incoming.
/me vult zijn vape en whiskeyglas
Mompelt: 'They aren't gonna trap me.'
Verwijderd
Geef een baviaan een stapel bankbiljetten en een Bitcoin ATM waar bij iedere Bitcoin aankoop een banaan uit komt, en je hebt een betrouwbaar pensioenfonds beheerder.Pelox schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:28:
[...]
Gelukkig weten die pensioenfondsen wat ze doen! Laatst nog een brief ontvangen hoe goed ze wel niet met "ons" geld omgaan. Minder risico, meer zekerheid. Top club!
Verwijderd
Ach, gelukkig heb ik mooi werk.zwembroek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:29:
[...]
Daar gaat mijn pensioen....ik had liever gezien dat ze het iedere maand in Bitcoin dca-en.
Ja, dat is wel fijn. Kreeg laatst een melding van mijn vorige pensioenfonds, ze hadden een negatief rendement behaald op mijn potje. Dus ik moet het nog 30 jaar in waarde zien afnemen omdat die prutsers geen enkel belang hebben bij het daadwerkelijk laten groeien van mijn potje, behalve hun eigen uren declareren. En opnemen mag tegenwoordig niet meer, dus icm nog 30 jaar lang inflatie schrijf ik dat maar af. Waarde na 7 jaar opbouw: 112 Euro/maandPelox schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:28:
[...]
Gelukkig weten die pensioenfondsen wat ze doen! Laatst nog een brief ontvangen hoe goed ze wel niet met "ons" geld omgaan. Minder risico, meer zekerheid. Top club!
Verwijderd
Zou je ook ff voor mijn pensioen willen zorgen? Dat zou echt top van je zijn! Bij voorbaat dankTaro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:33:
[...]
Ja, dat is wel fijn. Kreeg laatst een melding van mijn vorige pensioenfonds, ze hadden een negatief rendement behaald op mijn potje. Dus ik moet het nog 30 jaar in waarde zien afnemen omdat die prutsers geen enkel belang hebben bij het daadwerkelijk laten groeien van mijn potje, behalve hun eigen uren declareren. En opnemen mag tegenwoordig niet meer, dus icm nog 30 jaar lang inflatie schrijf ik dat maar af. Waarde na 7 jaar opbouw: 112 Euro/maand![]()
(Dat is over 30 jaar met 30x inflatie echts niets meer waard) en als ik dood ga krijgt mijn vrouw helemaal niets.
Nee, het is wel helder: Zorg voor je eigen pensioen, op een ander hoef je niet te rekenen. En bijstorten heeft al helemaal geen zin, het enige wat je daarmee doet is anderen sponsoren. Ik ga aanvullend zelf mijn pensioen wel veilig stellen.
Go Bitcoin![]()
Ik roep dat al 10 jaar.....vooral tegen collega's. Keken me al jaren raar aan als ik dan melde dat ik er vanuit ga dat tegen de tijd dat ik "recht" heb op pensioen, dat waarschijnlijk 6 cent per maand is. En dat ik dus gewoon zorg voor een dikke pot ernaast uit oa crypto.Taro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:33:
[...]
Ja, dat is wel fijn. Kreeg laatst een melding van mijn vorige pensioenfonds, ze hadden een negatief rendement behaald op mijn potje. Dus ik moet het nog 30 jaar in waarde zien afnemen omdat die prutsers geen enkel belang hebben bij het daadwerkelijk laten groeien van mijn potje, behalve hun eigen uren declareren. En opnemen mag tegenwoordig niet meer, dus icm nog 30 jaar lang inflatie schrijf ik dat maar af. Waarde na 7 jaar opbouw: 112 Euro/maand![]()
(Dat is over 30 jaar met 30x inflatie echts niets meer waard) en als ik dood ga krijgt mijn vrouw helemaal niets.
Nee, het is wel helder: Zorg voor je eigen pensioen, op een ander hoef je niet te rekenen. En bijstorten heeft al helemaal geen zin, het enige wat je daarmee doet is anderen sponsoren. Ik ga aanvullend zelf mijn pensioen wel veilig stellen.
Go Bitcoin![]()
Uiteraard, ik zie wel kansen (voor mijzelfVerwijderd schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:36:
[...]
Zou je ook ff voor mijn pensioen willen zorgen? Dat zou echt top van je zijn! Bij voorbaat dank![]()
Stuur me over een jaar of 20 maar hoe het ervoor staat.
is niets unusual aan, gewoon sensatie en fud creatie die whale alerts..... 99% van de keren is het Binance zelf die wat van cold naar hot wallet stuurt. Of wat dikke spelers die er leverage posities mee open.zwembroek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:25:
[...]
Nog een paar meer ...als dit maar goed gaat...
[Afbeelding] al meer dan 40k Bitcoin naar Binance binnen een aantal uren
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 13-03-2023 19:41 ]
deze man heeft sinds een week ook weer een baan en dan gelijk over zijn pensioen beginnen te zeuren.....Taro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:33:
[...]
Nee, het is wel helder: Zorg voor je eigen pensioen, op een ander hoef je niet te rekenen. En bijstorten heeft al helemaal geen zin, het enige dat je daarmee bereikt is anderen sponsoren. Ik ga aanvullend zelf mijn pensioen wel veilig stellen.
Go Bitcoin![]()
Verwijderd
Bartje-bart schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:42:
[...]
deze man heeft sinds een week ook weer een baan en dan gelijk over zijn pensioen beginnen te zeuren.....
Verwijderd
#wajongliferoflexx schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:55:
Zoo dat is lekker wakker worden!
[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 13-03-2023 19:57 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq