Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Jedi_Pimp schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:24:
[...]
Hij gaat zeggen dat de verantwoordelijken verantwoordelijk worden gehouden (lol) en dat de normale man zich geen zorgen hoeft te maken want FDIC dekt alles tot 250k.
U las het hier als eerst.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7n3R42dFxyucg5f56bplw8dk.gif?f=user_large)
Hij heeft zijn positie ook eens toegelicht in het NK topic (link)Jedi_Pimp schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:41:
[...]
Die ene kerel (Manticore) is al maanden zo niet anderhalf jaar lang tegen de oude garde in dat topic aan het trappen omdat hij in alles short is gegaan (euro, SPY puts en zelfs z'n huis). Oude garde reageert geagiteerd, Manticore heeft de gunfactor niet (understatement) en komt redelijk hautain over. Heerlijke soap om te lezen. En nu komt @zwembroek er tussen met een Bitcoin shill om het af te maken
Maktub
En bitcoin up up up.anti elppa schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:08:
stonk futures gaan nu ook het putje in
Je hebt er verder niks aan, maar wilde het toch even melden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Jij zat nog volledig in stables, toch?MicroWhale schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:23:
Grappig feitje: Ik kan tegenwoordig de waarde van mijn cryptoportfolio met +/- 1% afwijking voorspellen op basis van de posts en het sentiment hier.
Je hebt er verder niks aan, maar wilde het toch even melden.
Joke is on me, die blijven ook niet mooi meer binnen een range van één procent.
Maktub
bank stonks in usa gaan totaal rekt op het moment.......
[ Voor 43% gewijzigd door anti elppa op 13-03-2023 14:33 ]
Hoei, Dione waarde schuift bijna een komma-positie naar boven op: $0,001 in zicht!Alpina schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 06:20:
[...]
Ook maar even open kaart spelen.
Ik heb geen Vela en QNT meer, heb wel mijn Dionne Stax Stack vergroot.![]()
Dus naast BTC en wat ETH nog maar 1 alt.
Wel overzichtelijk, en meteen een soort van semi whale.
Rekt of de gladiolen.
(Waarschijnlijk rekt)
Dus we gaan allemaal rekt

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
I knowresusaapje schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:35:
[...]
Hoei, Dione waarde schuift bijna een komma-positie naar boven op: $0,001 in zicht!
Dus we gaan allemaal rekt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pIqwsSONgmSdBlEnvZFtdpRv.jpg?f=user_large)
Grappig weer, die speech van Biden.
- reglaters
- hold responsible those who are accountable
- funds are safu and by the way, remember who created that huge bunch of jobs that don't have anything to do with todays address, but I'd like to mention it anyway?
- where's that damn door
[ Voor 3% gewijzigd door Wiley99 op 13-03-2023 14:41 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
ja die bezopen henkie melde echt totaal niets. Had beter gewoon thuis kunnen blijvenWiley99 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:39:
Ben ook benieuwd wat er gebeurt. Wacht nog op USDC naar 0,998 USDT
Grappig weer, die speech van Biden.
- reglaters
- hold responsible those who are accountable
- funds are safu and by the way, remember who created that huge bunch of jobs that don't have anything to do with todays address, but I'd like te mention it anyway?
ze worden wat wakker nu
https://www.nu.nl/economi...risis-op-komst.html#nujij
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 13-03-2023 14:41 ]
nothing stops this train
Kijk DIE moet je delen met de vrienden van het aandeewlen topic

BTC is ontstaan vanwege 2008 crisis..... zal het toch werken dus?resusaapje schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:46:
[...]
nothing stops this train
De mod daar kan qua avatar zo mee hier zie ik welresusaapje schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:46:
[...]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Verwijderd
Who gives a fuck.Wiley99 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:59:
We kunnen ze wel uitlachen daar, maar dit is wel een groot probleem voor crypto(bedrijven) in de US van A. Drie grote cryptovriendelijke banken die omdonderen, feest voor de tegenstanders daar en er komt zo ook makkelijker onevenredige / ongenuanceerde regulering bij kijken.
Bitcoin op het Bitcoin netwerk met een hardware wallet als toegang, eens kijken of ik volgend jaar Hawaii kan kopen met sats.
Anarchie is hier.
Breng de blikken bruine bonen.
[ Voor 10% gewijzigd door Ryderr op 13-03-2023 15:08 ]
Excellence does not require perfection.
/f/image/ylwQUkHS7W7RodqvUKolwnOt.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 78% gewijzigd door Darrell op 13-03-2023 15:13 ]
this never gets old

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 13-03-2023 15:15 ]
nothing stops this train
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
De 1s chart.paul-s83 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:18:
Hebben jullie ook allemaal de 15M chart openstaan?
Aggr.trade tabje maar weer naar de tv gecastpaul-s83 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:18:
Hebben jullie ook allemaal de 15M chart openstaan?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Beurzen zijn al open sinds 14:30, uur verschil i.v.m. zomertijd/wintertijdDutchCrownNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:22:
Bijna half 4, benieuwd of we de 23k houden.
Ohja zoiets bestaat ook nogBTC100K2021 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:23:
[...]
Beurzen zijn al open sinds 14:30, uur verschil i.v.m. zomertijd/wintertijd

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Misschien weer even toch maar niet in het stonkstopic gaan trollen evangeliseren, daar snappen ze het nog niet allemaalVerwijderd schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:23:
Haha wat een meme.
'Kut, de banken zijn stuk. Koop Bitcoin, gauw!'
eamelink schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:20:
[...]
Het aardige is, ook als je er goud of bitcoins van koopt, blijft het geld bij een bank. Alleen dan bij de bank van de vorige eigenaar van die bitcoins of goud
half 4 doet niets, beurzen waren om half 3 open. USA heeft al zomertijdDutchCrownNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:22:
Voelt goed om weer eens aan de goede kant van een crisis te zitten (vandaag iigVerwijderd schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:23:
Haha wat een meme.
(en misschien toch ook maar die nieuwe gpu
https://www.lookintobitco...es-greater-than-1000-btc/Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:23:
Haha wat een meme.
Als deze nu gaat oplopen in deze fase van de cycle dan pak ik de popcorn erbij voor de komende weken.
Haha ik wist wel dat dit aanleiding zou zijn voor jou om terug te komen!Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:23:
Haha wat een meme.
Zomertijd, beurs is al open.DutchCrownNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:22:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Niet dat dit relevant is, maar goed.
[ Voor 48% gewijzigd door cooLopke op 13-03-2023 15:30 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hij is er heel maart al volgens mijWhySoSerious schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:27:
[...]
Haha ik wist wel dat dit aanleiding zou zijn voor jou om terug te komen!
Ja goddomme, heb ik net een aanbetaling gedaan op glimmer island gaat hij weer naar hawaii.Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:03:
[...]
eens kijken of ik volgend jaar Hawaii kan kopen met sats.
Dat worden weer virtuele vrijmibo's, net als in de corona periode.
Ik zou die GPU gewoon halen.twit schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:25:
[...]
Voelt goed om weer eens aan de goede kant van een crisis te zitten (vandaag iig) . Tijd voor een IPA
,
(en misschien toch ook maar die nieuwe gpu)
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 13-03-2023 15:36 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

[ Voor 36% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-03-2023 15:37 ]
Verwijderd
Hoop wel dat die great reset niet al te lang duurt, heb maar 3 jaar WW. Hoe vraag je dat trouwens aan in de apocalypse?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NGGWXZFUwStegagesIaaLhII.jpg?f=user_large)
Zero.
ja, een rode candle op de 15m chart nuPelox schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:42:
Ik ben keihard aan het werken.. mis ik iets?
Edit: is groen, we gaan verder moon
[ Voor 8% gewijzigd door Mathias9956 op 13-03-2023 15:44 ]
The only easy day is yesterday.
Sorry heren, ik zit even in een meme fase vandaag.
Ja stoppen met werken, FIAT is klaarPelox schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:42:
Ik ben keihard aan het werken.. mis ik iets?
Haha, hij doet ut gewoon. En de halve crypto SC komjoenuttie gaat even langs om te liken
In het aandelen kanaal zijn ze daar ook dol opBTC100K2021 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:44:
[Afbeelding]
Sorry heren, ik zit even in een meme fase vandaag.

Western Alliance Bancorp down 75%
First Republic Bank down 66%
Customers Bancorp down 54%
PacWest Bancorp down 46%
Zions Bancorp down 44%
Bank of Hawaii down 42%
Comerica down 39%
East West Bancorp down 32%
Wat een zootje
En BTC maar stijgen
[ Voor 4% gewijzigd door FriezNL op 13-03-2023 15:55 ]
wat een shitcoinsFriezNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:52:
JUST IN - Trading halted for multiple U.S. bank stocks at open.
PacWest Bancorp down 46%
Zions Bancorp down 44%
Bank of Hawaii down 42%
Comerica down 39%
Wat een zootje
Verwijderd
FriezNL schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:52:
JUST IN - Trading halted for multiple U.S. bank stocks at open.
PacWest Bancorp down 46%
Zions Bancorp down 44%
Bank of Hawaii down 42%
Comerica down 39%
Wat een zootje
:strip_exif()/f/image/mMotWz8hLGvAifztg8e5KfIA.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AfluVa1G66hOOTObPZ0oFNxb.jpg?f=user_large)
"Technische storing" bij Tradegate, SocGEN OTC en BNP OTC.
hij zit zelfs iets boven de 1$. logisch ook, dat die meer dan een "echte" dollar waard is. Deze kan je op een andere plek stallen dan bij zo'n gammele US bank waar het gros van op omvallen staat

Bijzonder. Ik heb meteen wat van die vluchtige bidcoin geruild tegen verse USDC. Dat kan sinds kort weer bij Nance. Net als vroegâh.
Vanochtend zei iemand hier dat de weg naar 25k er vandaag beter uit zag dan hij in weken heeft gezien. Ik begin er in te gelovenRyderr schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:02:
Iemand die babe van 24K klaar staan?
Proost!zwembroek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:03:
Mannen wat is dit mooi. Ik pink even een traantje weg. Dit scenario is toch de Bitcoin droom die uitkomt.
[ Voor 29% gewijzigd door twit op 13-03-2023 16:06 ]
zwembroek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:03:
Mannen wat is dit mooi. Ik pink even een traantje weg. Dit scenario is toch de Bitcoin droom die uitkomt.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yYX1V8ZHQfrXTiqoeRCuHQ4E.gif?f=user_large)
Happy Moondag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zelfs de normaal gesproken 'crypto is een scam' figuren lijken de decoupling te zien nu.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ook wel een beetje perfect storm met eerst wat stablecoin fud, wat banken die gelijktijdig omvallen en de fed die gelijk een meeting belegt.zwembroek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:03:
Maar idd, zo heeft Satoshi het bedoeld.
[ Voor 91% gewijzigd door .oisyn op 13-03-2023 16:29 ]
Khaelos schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:09:
Ik wil geen spelbreker zijn maar het valt nog tegen als je dit ziet..[Afbeelding]
Aan de andere kan het had nog verder kunnen zakken
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6jxLqKsemYUAKsFNOvUntwr4.webp?f=user_large)
Die stappen pas in bij 80k btczenith schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:08:
Henk en Ingrid zijn ingestapt
Tot ik uitzoomde, toen was er niks meer van die harde candle over..........
Of terug naar 18k. Je weet het niet.
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!