Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zou er je opbrengst nog ergens bijzetten (misschien met een paar fake getallen). Als je dan wat aanpast zie je ook het verschil in resultaat.Nopheros schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:49:
@anti elppa Lekker man, crypto kopen en zo dronken zijn dat het je het vergeet![]()
Heb maar even snel een overzichtje gemaakt in excel, denk dat 't dit ongeveer moet worden dan..
[Afbeelding]
Laatst toen ik er naar keek verbaasde het me dat het verschil kleiner is dan ik eerst dacht.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Op zich niet verkeerd idd, ga ik nog even naar kijken.Coldcat schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:53:
[...]
Ik zou er je opbrengst nog ergens bijzetten (misschien met een paar fake getallen). Als je dan wat aanpast zie je ook het verschil in resultaat.
Laatst toen ik er naar keek verbaasde het me dat het verschil kleiner is dan ik eerst dacht.
Bitcoin speculators have over-estimated the demand for a new #BitcoinETF. It's hard to believe that with so many existing ways to gain exposure to #Bitcoin, that there's a large group of would-be buyers who've been waiting to buy. It's Bitcoin owners who've been waiting to sell.
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 24 oktober 2023
nothing stops this train
ahhahahahh good old peter. Aandoenlijk die man. DAt hij uberhaubt nog ergens serieus genomen word. Komt zelfs best vaak nog in de media
nou bij 60k ga ik zeker een ruime pluk verkopen.JJ1984 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:55:
Wat een hopium hier. Houdt niemand er rekening mee dat de top van BTC ook op 75k of nog lager kan liggen?
ook op precies 69k, voor de même en voor "proberen" de ATH niet te verbreken
nothing stops this train
JJ1984 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:55:
Wat een hopium hier. Houdt niemand er rekening mee dat de top van BTC ook op 75k of nog lager kan liggen?

Nee.JJ1984 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:55:
Beetje jammer alleen dat de top van goud ongeveer 12 jaar later was
Amerikaanse bedrijven vragen al jaren om crypto regulering zodat ze kunnen instappen, op dit moment is het risico gewoon te groot. Daar komt nog bij dat het instappen in een ETF kan met zeer lage kosten. Niet mee eens dus.
[ Voor 40% gewijzigd door Nopheros op 25-10-2023 14:05 ]
Volgens mij is de grafiek van BTC zelfs nog de bullrun van 2017-2018, maar het idee het duidelijk.Nopheros schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:01:
[...]
Yep, worst case is geen nieuwe ATH, dus ik begin voor de oude ATH maar laat een behoorlijk gat als de ATH zeer rap sneuvelt.JJ1984 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:55:
Top 2025: 420k
Top 2029: $690,420
Heel simpel toch, alle TA kan de prullenbak in.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Inderdaad, SC en NK kunnen qua topics wel gesloten worden 😀Vis schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:05:
Top 2021: 69k
Top 2025: 420k
Top 2029: $690,420
Heel simpel toch, alle TA kan de prullenbak in.
SC moet voort blijven bestaan, straks zien we na elke nieuwe 1k een nieuwe babe toch?zenith schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:13:
[...]
Inderdaad, SC en NK kunnen qua topics wel gesloten worden 😀
ook ETH babes mogen gedeeld worden..
nothing stops this train
BTC AI babes omdat het 2023 isKol Nedra schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:21:
[...]
SC moet voort blijven bestaan, straks zien we na elke nieuwe 1k een nieuwe babe toch?
ook ETH babes mogen gedeeld worden..
Tja, ach een x2 t.o.v. vorige ATH lijkt mij niet onrealistisch? Maar je weet het nooit natuurlijk...JJ1984 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:55:
PS5
Solana Babes mogen ook weer
https://nl.aliexpress.com...html?gatewayAdapt=glo2nld
Mot ni gekker worden
Een ETF maakt de weg natuurlijk ook vrij voor grotere institutionele beleggers zoals bijvoorbeeld staats- en pensioenfondsen. Als die al maar voor een fractie instappen heeft dat al enorme gevolgen voor de prijs. En Petertje vergeet ook dat door de ETF het kopen van bitcoin een stuk bereikbaarder wordt voor Henk en Ingrid die niet willen kutten met exchanges en ledgers.Nopheros schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:01:
[...]
[...]
Amerikaanse bedrijven vragen al jaren om crypto regulering zodat ze kunnen instappen, op dit moment is het risico gewoon te groot. Daar komt nog bij dat het instappen in een ETF kan met zeer lage kosten. Niet mee eens dus.
Ja Solana gaat lekker.Gipsy King schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:47:
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/solana/
https://nl.aliexpress.com...html?gatewayAdapt=glo2nld
Mot ni gekker worden!
Had paar dagen geleden opeens een helder moment en mijn laatste NEO en LTC omgezet naar Solana.. Nog geen spijt van gehad. Stop loss staat op profit.. Schuif hem elke dag een beetje mee omhoog
Mijn portfolio is nu:
BTC 75% Waarvan 100% op de ledger
ETC 15% Waarvan 20% Bybit en 80% Bitvavo
SOL 10% Waarvan 50% Bybit en 50% Bitvavo
Mooi gespreid risico en out with the shitcoins
Nog maar 5000 euro groeien en ik sta weer op winst.. 2018 was geen goed jaar voor mij.. De jaren winterslaap erna ook niet...

Ik denk dat dat het komend jaar wel goed gaat komen.
En een hoop geleerd in tussentijd .
[ Voor 13% gewijzigd door Acidrain op 25-10-2023 15:05 ]
Ik weet nog goed dat ik Solana een paar jaar terug zonder enig kennis op 3 dollar heb gekocht, zag er een video over van zo'n bekende crypto Youtuber. "Dit kan wel eens wat worden" etc. Toen 50% op $199 verkochtGipsy King schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:47:
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/solana/
Opeth is een kutband.
En verder klopt dat niet helemaal, maar wat ik me vooral afvraag is: waarom zou iemand dit willen?
https://x.com/zachxbt/status/1717176615300472964
0,01 ETH hiero

Ik laat het maar staan tot er een Optimism Vault is waarin ik het kan proppen

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:17:
[...]
Opeth is een kutband.
En verder klopt dat niet helemaal, maar wat ik me vooral afvraag is: waarom zou iemand dit willen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tl90cRF3VkUNytatsVJONsRm.jpg?f=user_large)
En de yield is hetzelfde.
Verwijderd
Niet ouwehoeren nu, Glenn.Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:43:
haha, verklaart nog steeds niks, ik kan werkelijk 0 reden bedenken waarom iemand zijn moobifi zo nodig naar ETH wil bridgen. Als je het wil verkopen kan dat ook op OP.
Ik heb deze shitcoin alleen omdat jij zei dat het de toekomst van finance zou worden. Iets met geld en vrij volk, dat wij wel beslissen hoe we dat creëren. En dat het nooit terug naar $300 zou crashen. Toen dat toch gebeurde was jij ineens foetsie en stond ik met 2 diamond hands in een zwart gat te staren als een Westers hert in de koplampen van een russische t55.
Ik weet helemaal niet wat deze belabberde shitcoin doet of hoe alles werkt, ik weet alleen dat ik ze niet kon withdrawen uit de fault van OP, daar had ik de ETH variant voor nodig.
Dus ben ik zelf op ondesoek gegaan en kwam ik uit op de website van Forum van Democratie, waar Thierry uitlegde in een .gif bestand dat ik MTV moest kopen op Kucoin.
Dusja.
Dat de toekomst bij dat papier ligt?

Met de swap fees, commissies en alle toestand tegen een koers van 1.15 moeten wisselen (GWK op Schiphol was 1.22 trouwens

Meer dan 10% kosten op een wisseltransactie

[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 25-10-2023 17:15 ]
Nu je toch op je werk bent. Doe hem de groeten.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1nz6rHQUQAdIrvm6egrq7C9b.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Vm4rNwiWFTLF7jSHfZwNN0yv.gif?f=user_large)
Heb je wel goed naar Thierry geluisterd?Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:50:
[...]
Niet ouwehoeren nu, Glenn.
Ik heb deze shitcoin alleen omdat jij zei dat het de toekomst van finance zou worden. Iets met geld en vrij volk, dat wij wel beslissen hoe we dat creëren. En dat het nooit terug naar $300 zou crashen. Toen dat toch gebeurde was jij ineens foetsie en stond ik met 2 diamond hands in een zwart gat te staren als een Westers hert in de koplampen van een russische t55.
Ik weet helemaal niet wat deze belabberde shitcoin doet of hoe alles werkt, ik weet alleen dat ik ze niet kon withdrawen uit de fault van OP, daar had ik de ETH variant voor nodig.
Dus ben ik zelf op ondesoek gegaan en kwam ik uit op de website van Forum van Democratie, waar Thierry uitlegde in een .gif bestand dat ik MTV moest kopen op Kucoin.
Dusja.
En je moet oorzaak en gevolg niet door elkaar halen. Omdat ik weg was klapte de hele markt in elkaar. Ik kan jullie ook geen 5 minuten alleen laten.
Die belabberde shitcoin yieldt yield - maar ik snap wel hoe het werkt maar je kan iets niet withdrawen uit de vault op OP omdat daar helemaal geen vault is, dat is nog logisch op zich. Is wat je wilde doen inmiddels nu gelukt? En wat was het?
Verwijderd
Wat ik wil doen is crypto vergeten en over een jaar of 5, als BIFI 250K waard is, een jonge Thaise vrouw kopen voor erbij.Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 17:49:
[...]
Heb je wel goed naar Thierry geluisterd?
En je moet oorzaak en gevolg niet door elkaar halen. Omdat ik weg was klapte de hele markt in elkaar. Ik kan jullie ook geen 5 minuten alleen laten.
Die belabberde shitcoin yieldt yield - maar ik snap wel hoe het werkt maar je kan iets niet withdrawen uit de vault op OP omdat daar helemaal geen vault is, dat is nog logisch op zich. Is wat je wilde doen inmiddels nu gelukt? En wat was het?
Maar als mijn tokens tegen die tijd op de ghost chain van OP liggen te fermenteren, dan baal ik dat ik ze destijds niet heb teruggegaald naar de minder erge shitcoin.
Wat ik dus moet doen is kiezen uit 2 kwaden, en dat is gelukt.
Kosten vielen overigens best mee, als je het verkopen van mien ziel niet meetelt natuurlijk.
Verder, kom op, BTC, je kan het, 35k.
Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:00:
Ah, je vertrouwt OP ook niet. Nou ja, als het maar naar 250k gaat op termijn.
Verder, kom op, BTC, je kan het, 35k.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cJVn6JS97sdFeqZ0Rt7vWtkQ.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Ja, dat is vaak met een ponzi. Iemand moet dan de fomo van greater fools aanwakkeren.Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 17:49:
[...]
Omdat ik weg was klapte de hele markt in elkaar.
Goed dat je terug bent!
Maktub
Ja, ik.JJ1984 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:55:
Of ja, rekening mee houden… ik vind het een reëel scenario.
Zeer waarschijnlijk haalt mijn risk averse ik alles er uit rond 65k, mis dan de leg up naar 74k, en in een klassiek geval van FOMO flikker ik alles erin op de top.
Dus ja, het hangt af van je definitie van rekening houden met.
Maktub
Edit: ik moet hier echt mee stoppen hahaha
[ Voor 75% gewijzigd door cooLopke op 25-10-2023 18:18 ]
Ja, maar… we gaan dan muzikaal wel in de juiste richting
Aan alle mensen die weer richting positief gaan: gefeliciteerd! Vanuit een een hoog-% cashier, geen rancune, mijn instapmomenten komen nog wel.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Wat denk je van het Cowen scenario? De prullenbak in?Jedi_Pimp schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:20:
@anti elppa heb jij nog gekocht onder 25k? En dan bedoel ik spot voor de lange termijn, geen swing trades.
Aan alle mensen die weer richting positief gaan: gefeliciteerd! Vanuit een een hoog-% cashier, geen rancune, mijn instapmomenten komen nog wel.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Die kleurplaatkijker die naar de monthly gains per maand kijkt? Groene en rode blokjes vergelijken. Heb daar niet zoveel mee.zwembroek schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:43:
[...]
Wat denk je van het Cowen scenario? De prullenbak in?
Verwijderd
Precies.Coldcat schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:46:
[...]
Die kleurplaatkijker die naar de monthly gains per maand kijkt? Groene en rode blokjes vergelijken. Heb daar niet zoveel mee.
Je moet juist de mensen in de gaten houden die straks weer een godsvermogen in Dogecoin lumpsummen.
Want we weten stiekem allemaal dat die misselijke hond ook weer als een malle gaat volgende bull.
Ik hoorde dat Alphabet een -9% doet. Wellicht weegt die al heel zwaar op de index.anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:10:
nasdaq ondertussen -2,2%. Normie wereld in de fik
Maktub
Hey Gladde Glenn,Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:43:
haha, verklaart nog steeds niks, ik kan werkelijk 0 reden bedenken waarom iemand zijn moobifi zo nodig naar ETH wil bridgen. Als je het wil verkopen kan dat ook op OP.
Als ik mijn moobifi wil bridgen naar OP kost me dat 39 dollar aan eth.. ik kan die troep toch ook gewoon laten staan in de bifi vault OP? En op een later moment naar een wallet trekken?
Zero.
HEB JIJ EEN BIFI VAULT OP?!Pelox schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:27:
[...]
Hey Gladde Glenn,
Als ik mijn moobifi wil bridgen naar OP kost me dat 39 dollar aan eth.. ik kan die troep toch ook gewoon laten staan in de bifi vault OP? En op een later moment naar een wallet trekken?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:10:
:strip_exif()/f/image/Wee9TrCV0PjHdjck5zGJ7yE0.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:48:
[...]
Precies.
Je moet juist de mensen in de gaten houden die straks weer een godsvermogen in Dogecoin lumpsummen.
Want we weten stiekem allemaal dat die misselijke hond ook weer als een malle gaat volgende bull.

Trouwens @YES we zijn lekker bezig!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hahaha, ff shortje openen?
Dat is zo,ron322 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:20:
[...]
Ja, maar… we gaan dan muzikaal wel in de juiste richting
moobifi op OP is zit als het goed is in je wallet. Het zit automatisch in de maxi vault op ETH (vandaar het moo voor de bifi). Je aantal moobifi blijft hetzelfde, maar moobifi wordt steeds meer bifi waard.Pelox schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:27:
[...]
Hey Gladde Glenn,
(Als je bekend bent met stETH of wstETH, zelfde concept.)
Er is voor de duidelijkheid geen echt verschil tussen BIFI in de maxi vault zetten op ETH, of mooBIFI hebben op OP.
Mocht je (een deel van) je mooBIFI op een gegeven moment willen verkopen kan dat ook gewoon op OP, er is een mooBIFI/ETH paar op de dex velodrome.
(Dat laatste betekent ook dat je je mooBIFI in een LP kan stoppen, dan trekt je moobifi zelf nog steeds yield, plus je hebt inkomsten van de LP, maar dat is wat geavanceerder natuurlijk en je hebt impermanent loss.)
Ik ben een beetje gaar, dus geen idee of dit duidelijk is, maar het praktische simpele antwoord op je vragen is ja en ja.
Zelden is iets zó accuraat uitgelegd en toch totaal onbegrepen door meGlenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:00:
[...]
moobifi op OP is zit als het goed is in je wallet. Het zit automatisch in de maxi vault op ETH (vandaar het moo voor de bifi). Je aantal moobifi blijft hetzelfde, maar moobifi wordt steeds meer bifi waard.
(Als je bekend bent met stETH of wstETH, zelfde concept.)
Er is voor de duidelijkheid geen echt verschil tussen BIFI in de maxi vault zetten op ETH, of mooBIFI hebben op OP.
Mocht je (een deel van) je mooBIFI op een gegeven moment willen verkopen kan dat ook gewoon op OP, er is een mooBIFI/ETH paar op de dex velodrome.
(Dat laatste betekent ook dat je je mooBIFI in een LP kan stoppen, dan trekt je moobifi zelf nog steeds yield, plus je hebt inkomsten van de LP, maar dat is wat geavanceerder natuurlijk en je hebt impermanent loss.)
Ik ben een beetje gaar, dus geen idee of dit duidelijk is, maar het praktische simpele antwoord op je vragen is ja en ja.
Maktub
Nee, die bestaat dus niet. mooBIFI op OP is BIFI die in de vault op ETH zit (de enige die er is), maar dan gebridged naar OP.
De reden overigens dat je het op OP hebt, is dat ETH als chain teringduur is, dus kleinere holders hebben dit op OP gekregen om ze niet met de hoge kosten van ETH op te zadelen.
Het idee is dus ook dat je helemaal niet naar ETH hoeft te bridgen om het te kunnen gebruiken.
Vanaf morgen is er trouwens wel dus een moobifi/eth LP die je kan gebruiken voor extra yield, maar goed, impermanent loss, en dyor enzo. Ik ga dat trouwens zelf niet doen, denk ik.
Ik sla alles wat meer als 3 afkortingen nodig heeft om uit te leggen maar overMrMrq schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:04:
[...]
Zelden is iets zó accuraat uitgelegd en toch totaal onbegrepen door me
Mr Hoddle, please help. Sorry voor het noobgehalte.Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:05:
[...]
Nee, die bestaat dus niet. mooBIFI op OP is BIFI die in de vault op ETH zit (de enige die er is), maar dan gebridged naar OP.
De reden overigens dat je het op OP hebt, is dat ETH als chain teringduur is, dus kleinere holders hebben dit op OP gekregen om ze niet met de hoge kosten van ETH op te zadelen.
Het idee is dus ook dat je helemaal niet naar ETH hoeft te bridgen om het te kunnen gebruiken.
Vanaf morgen is er trouwens wel dus een moobifi/eth LP die je kan gebruiken voor extra yield, maar goed, impermanent loss, en dyor enzo. Ik ga dat trouwens zelf niet doen, denk ik.
Ik heb mijn BIFI (BSC) op de Ledger staan. Volgens de Telegram van BIFI was er geen actie nodig om de nieuwe BIFI te krijgen. Ik had m'n walletadres in hun snapshottooltje geplakt en dat ging goed. Maar hoe kan ik checken of ik die intussen ontvangen heb? Wat moet ik doen?
Het is minder dan een sixpack worsten, dus zou op OP moeten zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Th1x4nG op 25-10-2023 20:13 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik probeer een vergelijking, die niet helemaal klopt maar wel genoeg.MrMrq schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:04:
[...]
Zelden is iets zó accuraat uitgelegd en toch totaal onbegrepen door me
Stel ik heb 1 Amerikaanse staatsobligatie van 1000 dollar waar ik 5% rente op krijg.
Die rente komt uit Amerika en komt daar magisch terecht, hoef ik niets voor te doen.
Stel ik wil die obligatie bijvoorbeeld aan jou verkopen. Dan kan ik dat gewoon hier doen in Euro's, in Nederland. Die rente komt nog steeds uit Amerika. De obligatie is ook nog steeds in dollars. Maar we hoeven die transactie niet in dollars te doen, we hoeven er niet fysiek voor naar Amerika, en ik hoef ook niet eerst die obligatie te liquideren zodat jij hem dan weer van de Amerikaanse staat kan kopen.
MooBIFI op OP is een beetje als een Amerikaanse obligatie in NL. Hij komt niet hier vandaan, de rente komt niet hier niet vandaan, maar hij is wel volledig op dezelfde manier te gebruiken als in Amerika zelf (of als op ETH dus in het geval van BIFI).
Wat ik hier aan de comments een beetje zie is dat sommige mensen denken dat ze iets met hun mooBIFI op ETH moeten doen wil het nuttig zijn. Dat is dus niet zo.
achter deze link even je 0x address nog plakken en daar kijken: https://optimistic.etherscan.io/address/Th1x4nG schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:13:
[...]
Mr Hoddle, please help. Sorry voor het noobgehalte.
Ik heb mijn BIFI (BSC) op de Ledger staan. Volgens de Telegram van BIFI was er geen actie nodig om de nieuwe BIFI te krijgen. Ik had m'n walletadres in hun snapshottooltje geplakt en dat ging goed. Maar hoe kan ik checken of ik die intussen ontvangen heb? Wat moet ik doen?
Het is minder dan een sixpack worsten, dus zou op OP moeten zijn.
onder de tab ERC20 token tx zou je gisteren een transactie moeten hebben gehad from: Beefy multisig
die overeenkomt met het aantal BIFI dat je had.
Als dat zo is en het aantal klopt is alles goed dan staan ze nu rente te trekken.
Waarschijnlijk heb alleen je nog nooit iets met de OP chain gedaan, neem ik aan?
Verwijderd
Maar stel nu dat OP over een jaar of 4 helemaal niet zoveel adoptie heeft. En BIFI wordt een godsvermogen waard, maar OP mist liquidity.Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:15:
[...]
Ik probeer een vergelijking, die niet helemaal klopt maar wel genoeg.
Stel ik heb 1 Amerikaanse staatsobligatie van 1000 dollar waar ik 5% rente op krijg.
Die rente komt uit Amerika en komt daar magisch terecht, hoef ik niets voor te doen.
Stel ik wil die obligatie bijvoorbeeld aan jou verkopen. Dan kan ik dat gewoon hier doen in Euro's, in Nederland. Die rente komt nog steeds uit Amerika. De obligatie is ook nog steeds in dollars. Maar we hoeven die transactie niet in dollars te doen, we hoeven er niet fysiek voor naar Amerika, en ik hoef ook niet eerst die obligatie te liquideren zodat jij hem dan weer van de Amerikaanse staat kan kopen.
MooBIFI op OP is een beetje als een Amerikaanse obligatie in NL. Hij komt niet hier vandaan, de rente komt niet hier niet vandaan, maar hij is wel volledig op dezelfde manier te gebruiken als in Amerika zelf (of als op ETH dus in het geval van BIFI).
Wat ik hier aan de comments een beetje zie is dat sommige mensen denken dat ze iets met hun mooBIFI op ETH moeten doen wil het nuttig zijn. Dat is dus niet zo.
Dan moet je het toch alsnog zien te bridgen naar Ethereum en daar zien te verpatsen?
Aangezien Ethereum nu de native chain is voor de token, hou ik het liefst daar alles op en wil ik niet via een sidechain handelingen gaan verrichten.
Of zie ik het nu helemaal verkeerd? Want ik snap er de ballen van.
Mooi spul wel dat DeFi. Zou dit wel eens voor willen leggen aan mijn collega Hendrik, die geboren is met een vreemde verhoging op zijn voorhoofd en her en der net wat teveel of te weinig chromosomen.
Alles vloeit naar BTC nu de halving komt.anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:10:
Op zich klopt het precies wat je zegt.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:28:
[...]
Maar stel nu dat OP over een jaar of 4 helemaal niet zoveel adoptie heeft. En BIFI wordt een godsvermogen waard, maar OP mist liquidity.
Dan moet je het toch alsnog zien te bridgen naar Ethereum en daar zien te verpatsen?
Aangezien Ethereum nu de native chain is voor de token, hou ik het liefst daar alles op en wil ik niet via een sidechain handelingen gaan verrichten.
Of zie ik het nu helemaal verkeerd? Want ik snap er de ballen van.
Nu is het zo dat ongeveer 110k aan liquidity voor BIFI op OP eigendom is van de Beefy dao zelf, just met het idee dat er voldoende liquidity moet zijn, om het scenario dat jij schetst te voorkomen.
Had jij je oude BIFI ook uit principe op de BSC dan?
Verwijderd
Yes, heb mijn oude BIFI ook altijd op BSC gehad, met een uitspatting naar Fantom toen de APY daar meer dan 30% was voor een paar maanden.Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:40:
[...]
Op zich klopt het precies wat je zegt.
Nu is het zo dat ongeveer 110k aan liquidity voor BIFI op OP eigendom is van de Beefy dao zelf, just met het idee dat er voldoende liquidity moet zijn, om het scenario dat jij schetst te voorkomen.
Had jij je oude BIFI ook uit principe op de BSC dan?
Maar echt, dezeColdcat schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:34:
[...]
Alles vloeit naar BTC nu de halving komt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Sa3Wq22OcygvX02CksLW6SEn.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat is zonde… maar aparte rekeningen? Nooit begrepen.barrymossel schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:42:
Haha, vorige week had ik even wat geld nodig en wilde het niet van de gezamenlijke rekening afhalen. Dus BTC verkocht. Zou ik vandaag wel weer terug erop zetten. Oepsie.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ja, logisch dan. Het hele idee was dat niet alleen Beefy als platform, maar ook BIFI als token toegankelijk zou blijven voor iedereen. Het wordt natuurlijk een beetje zuur als je ineens 1 BIFI op ETH hebt en je moet $15 betalen om het te staken.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:44:
[...]
Yes, heb mijn oude BIFI ook altijd op BSC gehad, met een uitspatting naar Fantom toen de APY daar meer dan 30% was voor een paar maanden.
Maar voor wie geen sidechains wil gebruiken helpt dat natuurlijk geen zier en is het geen argument.
en die 30% is helaas niet meer, nu wordt alle BIFI yield eerst naar ETH gebracht en dan eerlijk verdeeld. Zelf vind ik dat wel jammer, maar goed, het is wel simpeler en eerlijker.
[ Voor 12% gewijzigd door Glenn Hoddle op 25-10-2023 20:51 ]
Ehm, nou, ik zie dat ik bifi heb op OP. Ik zie dat er geen vault beschikbaar is op OP.Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:15:
[...]
Ik probeer een vergelijking, die niet helemaal klopt maar wel genoeg.
Tevens zie ik dat er een vault is op ETH. Met 2,4% dus ben al minder geïnteresseerd. Wil ik daaraan meedoen, zie ik dat ik bifi beschikbaar heb. Bij toevoegen is echter 0 beschikbaar, ter test bij verwijderen is ook 0 beschikbaar.
Verwarrend allemaal
Ah, duidelijk! Helder betoog, dank daarvoor.Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:05:
[...]
Je zit automatisch al in die vault die 2,4% oplevert. Het moo in mooBIFI betekent dat het in die vault zit.resusaapje schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:52:
[...]
Ehm, nou, ik zie dat ik bifi heb op OP. Ik zie dat er geen vault beschikbaar is op OP.
Tevens zie ik dat er een vault is op ETH. Met 2,4% dus ben al minder geïnteresseerd. Wil ik daaraan meedoen, zie ik dat ik bifi beschikbaar heb. Bij toevoegen is echter 0 beschikbaar, ter test bij verwijderen is ook 0 beschikbaar.
Verwarrend allemaal
BIFI is gewone BIFI. MooBIFI is BIFI in de vault.
Dat percentage zou trouwens wel omhoog moeten gaan: alle platform rewards van andere chains worden naar ETH gebridged en dan verdeeld, en dit systeem bestaat pas sinds gisteren, dus het kan even duren. Het is namelijk niet zinvol om $200 aan rewards naar ETH te bridgen van bijvoorbeeld BSC, dus dat gaat met grotere bedragen, dus dat duurt effe.
BTC $69k soon
nothing stops this train
Ik koop een coin, en verkoop die coin in 2025 voor meer geld. Van dat geld ga ik leuke dingen doen. Niks meer, niks minder.
Btc ga ik houden want store of value. De rest is ruis en ga ik ook niet eens proberen om te begrijpen.
Maakt mij dit nu een simpele noob?
Mijn vrouw heeft ook een eigen rekening. Dat is bewust. Ze weet niet dat ik mee kan kijken en zodoende is ze in de veronderstelling dat ze uitgaven kan doen zonder toezicht. Dat is goed voor het moraal in een relatie.Taro schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:49:
[...]
Dat is zonde… maar aparte rekeningen? Nooit begrepen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dat laatste ja.Don Guacamole schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:09:
Poh die bifi zeg. Ik zie dit zo anders.
Ik koop een coin, en verkoop die coin in 2025 voor meer geld. Van dat geld ga ik leuke dingen doen. Niks meer, niks minder.
Btc ga ik houden want store of value. De rest is ruis en ga ik ook niet eens proberen om te begrijpen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 25-10-2023 22:14 ]
Don Guacamole schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:09:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BwHDlrBKy9G49S2hnPMQ6oAF.gif?f=user_large)
Wel een noob met een lambo straks. Ator nieuwe ath en 2themoon.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BlPXfvQXZwl4I77QLCYd2Mtm.gif?f=user_large)
Alpina schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:13:
[...]
Verder heb ik zelf weinig nieuws.
Ja, Buy Bitcoin!
Vooruit een klein tasje 0KN de nieuwe Ator
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GTyIQ2rdAFTKPiwrsJfdw62N.gif?f=user_large)
Verwijderd
Ik geef je groot gelijk. Dit is beter dan iets kopen wat je niet begrijpt zodat je ineens dingen moet gaan doen die je niet begrijpt omdat de shitcoin ineens allerlei dingen doet.Don Guacamole schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:21:
Ach ja, dan maar een noob.
Wel een noob met een lambo straks. Ator nieuwe ath en 2themoon.
[Afbeelding]
Shitcoinerij lijkt wel op werken maar dan zonder gratis koffie.
Ik had gewoon vanaf het begin maxi moeten worden en blijven, maarja je weet hoe dat gaat. Vroeg of laat wordt je er vanzelf weer ingezogen door het speelse enthousiasme van mensen die nog wel een ziel en toekomstvisie hebben.
Ben benieuwd met wat voor shitcoins ik volgende run opgezadeld wordt en hoeveel ik er dan nog van snap, voel me nu soms al een gepensioneerde boomer die na 35 jaar een nieuwe TV krijgt en de afstandsbediening daarvan moet uitvogelen.
Ja. Wat hem vooral zit in het niet proberen om te begrijpen. Je moet natuurlijk lekker zelf weten wat je doet, genoeg mensen hier ook die bizar sceptisch over DeFi als concept zijn, mag best, alleen is het vaak wel omdat ze er nooit serieus naar gekeken hebben. Ik zie het als wat risicospreiding, ik heb ook best wat BTC. en ETH. En ik heb wat stables die op Beefy 18% rente trekken. En BIFI, dat draait op het afromen van inkomsten van alles wat op Beefy gestaked wordt, waarmee ik meeprofiteer van investeringen in complete shitcoins en ponzis die ik zelf nooit aan zou raken.Don Guacamole schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:09:
Zeggen dat alles buiten BTC ruis is, is hetzelfde als anti-coiners die roepen dat BTC waardeloos is en volgende week naar 0 gaat. Er zijn genoeg zinvolle cryptoprojecten die echt iets toevoegen, waarbij ik ook wel de eerste ben om toe te geven dat lang duurt voordat die hun belofte inlossen - wat deels met regulatie of gebrek daaraan te maken heeft. BTC is zoals je zegt een store of value, niks meer of minder dan dat, en je zegt zoiets als: ik koop goud en ga dat in 2025 voor meer verkopen. Aandelen zijn ruis en ik ga niet een proberen dat te begrijpen. En dat is natuurlijk een valide mening, maar zeker eentje van een simpele noob.
Dat zal CristianoRonaldoSaudiFoucaultObamaMCUHarryPotterElfenbeinküsteMerkeltreeElonDogeCumrocketInu zijn, het officiële betaalmiddel in de stadions tijdens het EK Voetbal volgend jaar. Snappen wordt lastig, met name omdat het zal draaien op een chain die handmatig geïndexeerd moet worden door middel van kinderarbeid, en houders van de native token op de chain er voor moeten zorgen dat die kinderen op tijd naar bed gaan en genoeg te eten krijgen. Dat het een parabolisch anti-sinus logaritmische inflationaire token is op fiat-deflationaire basis gerelateerd aan de gasconstante helpt ook niet.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:37:
[...]
Ben benieuwd met wat voor shitcoins ik volgende run opgezadeld wordt en hoeveel ik er dan nog van snap, voel me nu soms al een gepensioneerde boomer die na 35 jaar een nieuwe TV krijgt en de afstandsbediening daarvan moet uitvogelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Glenn Hoddle op 25-10-2023 22:47 ]
Waar kan ik deze revolutionaire tech inkopen?Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:45:
[...]
Dat zal CristianoRonaldoSaudiFoucaultObamaMCUHarryPotterElfenbeinküsteMerkeltreeElonDogeCumrocketInu zijn, het officiële betaalmiddel in de stadions tijdens het EK Voetbal volgend jaar. Snappen wordt lastig, met name omdat het zal draaien op een chain die handmatig geïndexeerd moet worden door middel van kinderarbeid, en houders van de native token op de chain er voor moeten zorgen dat die kinderen op tijd naar bed gaan en genoeg te eten krijgen. Dat het een parabolisch anti-sinus logaritmische inflationaire token is op fiat-deflationaire basis gerelateerd aan de gasconstante helpt ook niet.
Verwijderd
Mijn collega Hendrik (die met de vreemde aangeboren verhoging op zijn voorhoofd) had nooit een mobieltje. Nu is hij nog relatief jong, destijds eind 40. Dus met een jubileum viering van hem hadden we als ploeg allemaal een duit in het zakje gedaan en een simpele Samsung voor hem gekocht. Hem toegevoegd aan de WhatsApp groep van onze ploeg, waar natuurlijk altijd mooie en schaarsgeklede maar ook naakte vrouwen in worden gepost.Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:37:
[...]
Ja. Wat hem vooral zit in het niet proberen om te begrijpen. Je moet natuurlijk lekker zelf weten wat je doet, genoeg mensen hier ook die bizar sceptisch over DeFi als concept zijn, mag best, alleen is het vaak wel omdat ze er nooit serieus naar gekeken hebben. Ik zie het als wat risicospreiding, ik heb ook best wat BTC. en ETH. En ik heb wat stables die op Beefy 18% rente trekken. En BIFI, dat draait op het afromen van inkomsten van alles wat op Beefy gestaked wordt, waarmee ik meeprofiteer van investeringen in complete shitcoins en ponzis die ik zelf nooit aan zou raken.
Zeggen dat alles buiten BTC ruis is, is hetzelfde als anti-coiners die roepen dat BTC waardeloos is en volgende week naar 0 gaat. Er zijn genoeg zinvolle cryptoprojecten die echt iets toevoegen, waarbij ik ook wel de eerste ben om toe te geven dat lang duurt voordat die hun belofte inlossen - wat deels met regulatie of gebrek daaraan te maken heeft. BTC is zoals je zegt een store of value, niks meer of minder dan dat, en je zegt zoiets als: ik koop goud en ga dat in 2025 voor meer verkopen. Aandelen zijn ruis en ik ga niet een proberen dat te begrijpen. En dat is natuurlijk een valide mening, maar zeker eentje van een simpele noob.
Hij vond het prachtig. Altijd een big smile en schaterlachen om vieze plaatjes, totdat het geheugen van de telefoon zo propvol zat met porno dat hij niet meer werkte, dat was het moment waarop de sfeer om sloeg. Toen heeft ie zonder om hulp te vragen die telefoon weggegooid en nooit weer een andere aangeschaft omdat hij het simpelweg niet begreep en het daarom maar niks vond dat zo'n ding zo snel niet meer functioneerde.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is:
Als je crypto kunt aanschaffen en er winst op kunt maken zonder je te hoeven verdiepen in de onderliggende tech, lig je al lichtjaren voor op sommige andere mensen.
Beetje ingewikkeld, maar dat is als volgt: je moet eerst 3 minuten linkshandig juinen in een willekeurige Bruna in Friesland en ergens tijdens die drie minuten een radslag maken, waarna je naar een geheime ruimte wordt gebracht waar je de token kan kopen. Dit kan echter alleen maar in ruil voor 1000 euro in de vorm van officiële PostNL herdenkingszegels van het 90-jarige Nazi-lidmaatschap van Prins Bernhard.YES schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:49:
[...]
Waar kan ik deze revolutionaire tech inkopen?
Oh dat scheelt, in ieder geval geen geklooi met Metamask of vage BSC Smart Chains. Alleen die radslag tijdens het juinen, daar moet ik eerst maar eens op oefenen!Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:58:
[...]
Beetje ingewikkeld, maar dat is als volgt: je moet eerst 3 minuten linkshandig juinen in een willekeurige Bruna in Friesland en ergens tijdens die drie minuten een radslag maken, waarna je naar een geheime ruimte wordt gebracht waar je de token kan kopen. Dit kan echter alleen maar in ruil voor 1000 euro in de vorm van officiële PostNL herdenkingszegels van het 90-jarige Nazi-lidmaatschap van Prins Bernhard.
haha, dit is zeker waar. Er komt nu op de Beefy discord een gast langs die vraagt hoeveel je dagelijks aan rente kan verdienen op 800 BIFI, en het lijkt echt een oprechte vraag. Het aantal simpele zielen dat per ongeluk heel veel geld heeft verdiend aan rationeel domme crypto-inversteringen of gewoon gokjes, en niet eens kan rekenen is echt stuitend. Waarmee ik bedoel: ik ben jaloers.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:51:
[...]
Mijn collega Hendrik (die met de vreemde aangeboren verhoging op zijn voorhoofd) had nooit een mobieltje. Nu is hij nog relatief jong, destijds eind 40. Dus met een jubileum viering van hem hadden we als ploeg allemaal een duit in het zakje gedaan en een simpele Samsung voor hem gekocht. Hem toegevoegd aan de WhatsApp groep van onze ploeg, waar natuurlijk altijd mooie en schaarsgeklede maar ook naakte vrouwen in worden gepost.
Hij vond het prachtig. Altijd een big smile en schaterlachen om vieze plaatjes, totdat het geheugen van de telefoon zo propvol zat met porno dat hij niet meer werkte, dat was het moment waarop de sfeer om sloeg. Toen heeft ie zonder om hulp te vragen die telefoon weggegooid en nooit weer een andere aangeschaft omdat hij het simpelweg niet begreep en het daarom maar niks vond dat zo'n ding zo snel niet meer functioneerde.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is:
Als je crypto kunt aanschaffen en er winst op kunt maken zonder je te hoeven verdiepen in de onderliggende tech, lig je al lichtjaren voor op sommige andere mensen.
Lang niet in Friesland geweest denk ik? Alles hier draait op MetaMask. Je kan nog geen fierljep kaatsen zonder.YES schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:01:
[...]
Oh dat scheelt, in ieder geval geen geklooi met Metamask of vage BSC Smart Chains. Alleen die radslag tijdens het juinen, daar moet ik eerst maar eens op oefenen!
Als wij geen aparte rekeningen gehad was het ongetwijfeld als volgt gegaan:
12 maanden geleden: "Hoezo heb je nou weer geld in die bodemloze crypto-pot gegooid!?

Nu: "Gaat wel goed he, we kunnen ook wel uit eten, toch +20% meer waarde afgelopen week
Het bevalt ons, of mij in ieder geval, wel prima
overigens is het wel een beetje overdreven, we stonden oprecht op het punt om ook gezamenlijk wat crypto aan te kopen, maar dat stel ik even uit tot de onvermijdelijke correctie komt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!