Rugpull als iedereen in 3 minuten kan vinden wie je bent zou behoorlijk dom zijn; het zou best eens een oprechte play-to-earn ponzi kunnen zijn.
Okay, all in!Glenn Hoddle schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:58:
[...]
Rugpull als iedereen in 3 minuten kan vinden wie je bent zou behoorlijk dom zijn; het zou best eens een oprechte play-to-earn ponzi kunnen zijn.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik denk een halal hamburger afgaand op de namenMicroWhale schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:57:
[...]
Hebben ze dit dan onder het genot van een Hamburger van de 5 Guys bedacht?
En zijn het er 3 of maar één maar dan 3x anders geschreven?
Krijg direct allerlei flashbacks. Hoe zou het met die ene kozijnen inkoper en zijn Turkse ATM machines zijn?
Zo meteen komt iemand Hex promoten.
In 3,
2,
1...
In 3,
2,
1...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Daar hadden de heren achter Xpose echter geen problemen meeGlenn Hoddle schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:58:
[...]
Was dat XPOSE muntje ook niet zoiets? Met naam en toenaam maar uiteindelijk gewoon een vieze pump en dump?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:58:
[...]
Half dagje niet kijken en 136 nieuwe Posts hier. Bullmarket confirmed.
Alweer een kleine anderhalf jaar aan het DCA'en en toch balen dat ik nog niet genoeg BTC en ETH heb verzameld aan het begin van de bull.
Ben ik de enige of heeft iedereen deze greedy gedachtes?
Nog steeds het plan om bij BTC op 120k er een camper van te kopen overigens. De rest bewaar ik dan wel om mijn aantallen BTC en ETH in de volgende bear weer op te hogen
Nog steeds het plan om bij BTC op 120k er een camper van te kopen overigens. De rest bewaar ik dan wel om mijn aantallen BTC en ETH in de volgende bear weer op te hogen
Nope, dit is voor mij een heerlijke spaarpot waar ik tot nog toe niks uit heb gehaald. Nog nooit eerder gehad. Dus wat er ook in zit, ik ben tevreden.DaWayne schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:08:
Alweer een kleine anderhalf jaar aan het DCA'en en toch balen dat ik nog niet genoeg BTC en ETH heb verzameld aan het begin van de bull.
Ik baal er ook van dat ik geen 1 BTC @16k heb gehaald. Blunder van de bear. Ik had er twee kunnen halen. Maar dat had ik sowieso niet gedaan omdat ik overtuigd was van een 12k Bitcoin. En wat scheelt het uiteindelijk....pff maar goed er zijn meer wegen die naar Rome leiden.DaWayne schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:08:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Met deze koersen komt de FOMO vanzelf door je hoofd vliegen.DaWayne schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:08:
Ieder moment moet je gewoon een weloverwogen keuze maken waar je in investeerd. Bij grote drops moet je stil blijven zitten. Datzelfde denk ik dan ook maar bij grote stijgingen (tenzij je target voor verkoop wordt gehaald). Ik ben er wel van overtuigd dat je minimaal een hele cyclus hebt moeten doormaken om op gevoel er iets goeds mee te doen. De koersen lijken al snel goedkoop, terwijl er nog wel een hoop afkan.
Het belangrijkste is om een plan te maken en daaraan vast te houden. Geen enkel plan is perfect. Als je van plan A, naar plan B gaat omdat de koersen raar doen, en dan weer terug gaat naar A ga je vaak in de mist.
Als de koers op 60k staat dan is DCA'en op deze koersen nog steeds goedkoop. Als we terugvallen naar 20k dan ben je blij dat je niet all-in bent gegaan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Graag bij een volgende shill aub wel rapporteren en niet quoten, dan hou ik iets meer kostbare vakantietijd over, thx.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
@Taro iets meer leverage, dan heb je altijd vakantie.
Of met pech geen tijd meer om hier rond te hangen want de burgers moeten op tijd klaar zijn

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Precies hetzelfde hier, was er op dat moment ook van overtuigd dat we de 12K nog zouden gaan zien. Baal daar tot op dit moment ook nog steeds vanzwembroek schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:30:
[...]
Ik baal er ook van dat ik geen 1 BTC @16k heb gehaald. Blunder van de bear. Ik had er twee kunnen halen. Maar dat had ik sowieso niet gedaan omdat ik overtuigd was van een 12k Bitcoin. En wat scheelt het uiteindelijk....pff maar goed er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sh4d0wman schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:35:
@Taro iets meer leverage, dan heb je altijd vakantie.Of met pech geen tijd meer om hier rond te hangen want de burgers moeten op tijd klaar zijn
Sowieso fijn om tijdens de eerste nacht van je vakantie al meerdere vakanties te verdienen
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Niemand kan de bodem timen.sjorremans schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:35:
[...]
Precies hetzelfde hier, was er op dat moment ook van overtuigd dat we de 12K nog zouden gaan zien. Baal daar tot op dit moment ook nog steeds van![]()
Ik had wel geluk met een order op 15551. Echter had ik op hogere niveaus ook al orders staan in de trap naar beneden
Met nieuwe informatie terugkijken op een oude situatie is het stomste wat er is. Je kunt het toch niet veranderen.
12k kan alsnog hé.sjorremans schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:35:
[...]
Precies hetzelfde hier, was er op dat moment ook van overtuigd dat we de 12K nog zouden gaan zien. Baal daar tot op dit moment ook nog steeds van![]()
Is vier vingers erin niet een beetje teveel van het goede?
asking for a friend...
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Eén troost, het is een illusie dat je op de bodem moet kopen.. Stel je koopt 1 BTC @16k en BTC verdubbelt in waarde, dan had je nu 16k winst. Maar als je straks op 69k 1 BTC koopt en BTC verdubbelt in waarde, dan heb je maar liefst 69k winst!zwembroek schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:30:
[...]
Ik baal er ook van dat ik geen 1 BTC @16k heb gehaald. Blunder van de bear.
Dan moet je wel 69k hebben liggen.El Caballero schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:01:
[...]
Eén troost, het is een illusie dat je op de bodem moet kopen.. Stel je koopt 1 BTC @16k en BTC verdubbelt in waarde, dan had je nu 16k winst. Maar als je straks op 69k 1 BTC koopt en BTC verdubbelt in waarde, dan heb je maar liefst 69k winst!
Heb je grote handen of niet?MrFX schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:53:
[...]
asking for a friend...
All-in is All-in , geen half werk.MrFX schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:53:
[...]
asking for a friend...
Taro schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:38:
[...]
Sowieso fijn om tijdens de eerste nacht van je vakantie al meerdere vakanties te verdienen
:strip_exif()/f/image/rGAMAGCUDkrGjrkYE9Y2TQ1Z.jpg?f=fotoalbum_large)
en aans löpt wa vast
Campingplaats met iglo tentje uiteraard. Merk wel dat het buiten al kouder wordt…
daar boor ik zo doorheen.Taro schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:35:
[...]
Campingplaats met iglo tentje uiteraard. Merk wel dat het buiten al kouder wordt…
en aans löpt wa vast
Zie dat Il Capo nog steeds gestopt is met Twitter, lijkt me ook niet dat hij nog terug komt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/NB4ORyoteCAVEVB65XsFsd0V.png?f=user_large)
[EDIT[
Wel actief op telegram zie ik.
:fill(white):strip_exif()/f/image/NB4ORyoteCAVEVB65XsFsd0V.png?f=user_large)
[EDIT[
Wel actief op telegram zie ik.
:fill(white):strip_exif()/f/image/SMjJwI5V0rj6fFHaofij29vT.png?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Nopheros op 24-10-2023 17:50 ]
Gast zit ballsdeep op de vorige ATH , forgot to sell , #hold. Hij liegt ! This is blasphemy !Nopheros schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:46:
Zie dat Il Capo nog steeds gestopt is met Twitter, lijkt me ook niet dat hij nog terug komt.
[Afbeelding]
Verwijderd
Persoonkijk baal ik hier wel van, echt zonde.Nopheros schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:46:
[Afbeelding]
Al volgde ik hem niet en heb ik mijn Twitter account gewist omdat Musk.
Hij doet veel op telegram blijkbaar, een kanaal zonder spreek recht voor anderen dus niemand die commentaar kan gevenVerwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:50:
[...]
Persoonkijk baal ik hier wel van, echt zonde.
Al volgde ik hem niet en heb ik mijn Twitter account gewist omdat Musk.
Ik ga hem wel een tijdje volgen op telegram. Niemand die de toekomst kan voorspellen natuurlijk dus fouten maakt iedereen. Hij had alleen niet zo lang vast moeten houden aan z'n idee en gewoon moeten toegeven dat hij ernaast zat.
[ Voor 23% gewijzigd door Nopheros op 24-10-2023 17:55 ]
Toch die pudding, of die warme cake die je te snel uit de oven haalt
Edit: het ritje omhoog met 35% was overigens wel erg leuk en spannend, see you next time
[ Voor 20% gewijzigd door Miki op 24-10-2023 18:00 ]
JUST IN: The ticker for BlackRock's spot #Bitcoin ETF, $IBTC, is no longer listed on the DTCC website. 👀
Bron: CT
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Haha wat een poppenkast is het tochVis schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:09:
[...]
JUST IN: The ticker for BlackRock's spot #Bitcoin ETF, $IBTC, is no longer listed on the DTCC website. 👀
Zero.
Oh CT.Vis schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:09:
[...]
Bakkie met zout erbij genomen.
Ja wel herkenbaar, maar bewust een stukje achtergehouden om bij een terugval in te kopen. Geen terugval dus, helemaal prima. Heb voldoende gehaald om leuk te profiteren als we naar 690k gaan.DaWayne schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:08:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
had plukkie ASTR verkocht op lokale top, nu weer plukkie gekocht 
toch spannend, eigenlijk moet ik het gewoon vasthouden en niet aankomen
[ Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 24-10-2023 18:42 ]
nothing stops this train
Gewoon in de staking zetten en soort van vergeten. Volgend jaar als hij op 25 dollar staat, kun je een plukje verkopenKol Nedra schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:41:
had plukkie ASTR verkocht op lokale top, nu weer plukkie gekocht
Stack Sats
25 dollar, als we zo’n bull gaan krijgen koop ik een mooie zwembroek.Stovirpi schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:50:
[...]
Gewoon in de staking zetten en soort van vergeten. Volgend jaar als hij op 25 dollar staat, kun je een plukje verkopen
Op een supply van +8bn stuks?Don Guacamole schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:02:
[...]
25 dollar, als we zo’n bull gaan krijgen koop ik een mooie zwembroek.
LOL
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/reayDKeAXqvyb0OidQSBsVeT.jpg?f=user_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Vis op 24-10-2023 19:09 ]
Is ff geleden, zo'n mooie groene kaars. Maar het voelt nog steeds prima
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ja issie mooi die groene kaars?Richh schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:09:
Is ff geleden, zo'n mooie groene kaars. Maar het voelt nog steeds prima
nothing stops this train
Ja, ook onzinVis schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:14:
[...]
Geen Coin Telegraph dit keer maar Crypto Twitter
Never thought this would happen to me, I lost all my bitcoin in a tragic boating accident ... devastated https://t.co/NZlLFZdIBm pic.twitter.com/gjo4283JoC
— PlanB (@100trillionUSD) 24 oktober 2023
Weer wat bitcoinen voor eeuwig verloren.
Dat kan toch niet serieus zijn?Darrell schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:05:
[Twitter]
Weer wat bitcoinen voor eeuwig verloren.
Ik hoop dat die een grapje maakt maar kan er in de comments geen wijs uit worden.
Ja, nou ja, mijn maakt het niet uit als hij z'n bitcoin kwijt is - maar zelfs een kleingebruiker als ik zelf heeft nog een reserveledger ergens liggen. En je verwacht dat hij z'n seed phrase ook wel uit zijn hoofd kent.Darrell schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:08:
[...]
Ik hoop dat die een grapje maakt maar kan er in de comments geen wijs uit worden.
boating accident is een meme op bitcoin twitter.Darrell schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:08:
[...]
nothing stops this train
BREAKING: Institutional Exposure Is Coming To Cardano!
— Dan Gambardello (@cryptorecruitr) 24 oktober 2023
🚀 Grayscale launches crypto indices! 🚀
Grayscale Investments, the digital currency asset management giant primarily catering to the institutional players, has just rolled out five new crypto sector indices, and one of the…
JUST IN: BlackRock's iShares Spot #Bitcoin ETF relisted on the DTCC (Depository Trust & Clearing Corporation). pic.twitter.com/2Gu0gKjhed
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 24 oktober 2023
[ Voor 33% gewijzigd door Gipsy King op 25-10-2023 06:58 ]
Die ticker stond er al in sinds augustus. Waarom die is verwijderd en weer is toegevoegd gisteren is mij niet helder. Wellicht iemand bij de DTCC die zijn short nog in het groen wilde sluiten
Geloof ook wel dat die ETF er komt, maar is dus geen indicator dat de goedkeuring al is verleend op de achtergrond.
nee was ook niet alleen die ticker. Waren nog een aantal zaken waardoor ik ook denk dat we het nu niet meer over maanden hebben maar weken, en wellicht zelfs dagen.BTC100K2021 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 10:00:
[...]
Die ticker stond er al in sinds augustus. Waarom die is verwijderd en weer is toegevoegd gisteren is mij niet helder. Wellicht iemand bij de DTCC die zijn short nog in het groen wilde sluiten![]()
Geloof ook wel dat die ETF er komt, maar is dus geen indicator dat de goedkeuring al is verleend op de achtergrond.
Hier is een korte samenvatting. Ben normaal geen fan van dit soort kanalen maar hier gaan ze kort en bondig door de zaken van de afgelopen dagen heen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Krijg er een klein beetje FOMO van.anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 10:09:
[...]
nee was ook niet alleen die ticker. Waren nog een aantal zaken waardoor ik ook denk dat we het nu niet meer over maanden hebben maar weken, en wellicht zelfs dagen.
Hier is een korte samenvatting. Ben normaal geen fan van dit soort kanalen maar hier gaan ze kort en bondig door de zaken van de afgelopen dagen heen.
[YouTube: This Is a BlackRock Rally & It’s Only Just Starting (LATEST ETF INFORMATION)]
hahahaha. Ja normaal zit er een hoop bullshit in dat soort filmpjes maar gros ervan kan je gewoon checken. Ik sta er iig niet van te kijken als we deze maand nog groen licht (en een staaf van 20k) zien
MUST!...RESIST!....THE FOMO....!anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 10:27:
[...]
hahahaha. Ja normaal zit er een hoop bullshit in dat soort filmpjes maar gros ervan kan je gewoon checken. Ik sta er iig niet van te kijken als we deze maand nog groen licht (en een staaf van 20k) zien

Zou het nieuws van deze week al doorgedrongen zijn tot de brug waar @Slux onder ligt?Slux schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 16:55:
[...]
Ishares ? bedoel je niet Proshares ? Dat valt wel tegen die vraag zoek maar op![]()
Nogmaals ze zijn al 10 jaar bezig om een spot etf aan te vragen tinkiwinki gemini was 1 van de eerste 10 jaar terug, toen zag de markt er nog beter uit dan nu dus de kans dat het nu wel doorgaat is imo nog kleiner dan toen
Jij denkt echt niet aan een sell the news event hè? Haha noem het naïef, maar ik hou wel van jou permabull houding, alleen is crypto vaak onvoorspelbaar en ik verwacht dat de giganten nog wel veel lager willen inkopen voor de halving.anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 10:27:
[...]
nee dat gaat niet gebeuren verwacht ik. Zeker niet bij de prijs waar we nu zitten. We zitten in een luchtledig gebied hier. Met een klein beetje actie zitten we zo in de 42k tot 48k zone.Vis schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:10:
[...]
Jij denkt echt niet aan een sell the news event hè? Haha noem het naïef, maar ik hou wel van jou permabull houding, alleen is crypto vaak onvoorspelbaar en ik verwacht dat de giganten nog wel veel lager willen inkopen voor de halving.
En de giganten zitten al lang en breed IN op het moment. Gros ervan is al lang klaar met kopen en begint met unloaden 30% boven de ATH. Tenmiste dat deden ze alle cycles hiervoor. Retail word daarna dominant en je weet wat er dan gebeurd.....
Wat het nu allemaal anders maakt is dat er 0 correlatie is met stonks. BTC doet helemaal zijn eigen ding. En des te meer ellende en onzekerheid er is, des te groener word btc. Mooie voorbeelden waren die paar banken in het voorjaar en nu de oorlog in midden oosten. Daarboven op komt de ETF. Dat gaat extreme fomo aanjagen. En ik verwacht dat grootste deel van de stijging niet rationeel is en van retail komt en niet van de grote jongens. Tuurlijk zorgt die ETF voor extra koopdruk. Daarbovenop komt de halving ook nog.
Enige waar ik me zorgen om maak is een left translated cycle waardoor we dus veel te vroeg toppen. Bijvoorbeeld over 12 maanden al, om daarna een jaren lange diepe gruwel beer te krijgen.
Dan ligt de komende piek dus op USD 89,7k per BTCanti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:21:
[...]
nee dat gaat niet gebeuren verwacht ik. Zeker niet bij de prijs waar we nu zitten. We zitten in een luchtledig gebied hier. Met een klein beetje actie zitten we zo in de 42k tot 48k zone.
En de giganten zitten al lang en breed IN op het moment. Gros ervan is al lang klaar met kopen en begint met unloaden 30% boven de ATH. Tenmiste dat deden ze alle cycles hiervoor. Retail word daarna dominant en je weet wat er dan gebeurd.....
Wat het nu allemaal anders maakt is dat er 0 correlatie is met stonks. BTC doet helemaal zijn eigen ding. En des te meer ellende en onzekerheid er is, des te groener word btc. Mooie voorbeelden waren die paar banken in het voorjaar en nu de oorlog in midden oosten. Daarboven op komt de ETF. Dat gaat extreme fomo aanjagen. En ik verwacht dat grootste deel van de stijging niet rationeel is en van retail komt en niet van de grote jongens. Tuurlijk zorgt die ETF voor extra koopdruk. Daarbovenop komt de halving ook nog.
Enige waar ik me zorgen om maak is een left translated cycle waardoor we dus veel te vroeg toppen. Bijvoorbeeld over 12 maanden al, om daarna een jaren lange diepe gruwel beer te krijgen.
Rabo vroeg bij mij vooral naar de initiële inleg, dus de stortingen vanuit privé naar die vage cryptobeurzen. De gains moest ik ook aantonen, maar dat is vrij eenvoudig te doen door een linkje te sturen naar die dikke tampeloerisgrafieken uit 2021. In jouw geval gaat het dan om tampeloerisgrafieken uit 2024ybos schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:50:
[...]
Ik hoop volgend jaar dit "probleem" te hebben (wel een NL bank).
Ik denk dat ik (in mijn geval de rabobank) vooraf ga benaderen dat er een redelijke storting komt vanaf een vage crypto beurs van n buitenlandse rekening en wat ik moet doen om de boel niet te laten blokkeren.
Kans op gezeik is er, dan ben ik het liever voor
Ik heb voor mezelf in ieder geval een overzicht van mn instapmomenten en hoeveel ik toen heb aangekocht.
1 januari weer ff screenshotje maken van de huidige waarde en zo nu en dan maak ik een screenshot van mn gigantische gains door staking
Dan hoop ik voldoende bewijs te hebben om mn geld zonder problemen te kunnen storten en die Lambo te bestellen![]()
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ondanks dat het vaak wel zo gaat, denk ik ook dat dit geen "sell the news" event gaat worden. Na de approval zal er ook vrij snel een launch komen, en dat is fundamenteel gewoon super bullish.Vis schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:10:
[...]
Jij denkt echt niet aan een sell the news event hè?
Het is niet even een nieuwtje waarna we doorgaan tot de orde van de dag, dit opent letterlijk de deuren voor het grote geld. Iets waar we al jaren op wachten
Bitcoin - A weapon of mass disruption
He's back!Mooody schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:36:
[...]
Rabo vroeg bij mij vooral naar de initiële inleg, dus de stortingen vanuit privé naar die vage cryptobeurzen. De gains moest ik ook aantonen, maar dat is vrij eenvoudig te doen door een linkje te sturen naar die dikke tampeloerisgrafieken uit 2021. In jouw geval gaat het dan om tampeloerisgrafieken uit 2024
Zou je ook een link kunnen sturen van onze shills op het sc? Ze kunnen daar zo zien welke coins moon gaan.Mooody schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:36:
[...]
Rabo vroeg bij mij vooral naar de initiële inleg, dus de stortingen vanuit privé naar die vage cryptobeurzen. De gains moest ik ook aantonen, maar dat is vrij eenvoudig te doen door een linkje te sturen naar die dikke tampeloerisgrafieken uit 2021. In jouw geval gaat het dan om tampeloerisgrafieken uit 2024
Zo gaat @Alpina lekker met z’n Dione, @zwembroek met z’n astr en ik met m’n ator. Bewijs genoeg lijkt me.
Enige is misschien dat de rekening van mij niet op guacamole staat, maar goed, klein detail blijf je houden.
Dat weten ze al, er staat al een vinkje achter je naam!Don Guacamole schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:41:
[...]
Zou je ook een link kunnen sturen van onze shills op het sc? Ze kunnen daar zo zien welke coins moon gaan.
Zo gaat @Alpina lekker met z’n Dione, @zwembroek met z’n astr en ik met m’n ator. Bewijs genoeg lijkt me.
Enige is misschien dat de rekening van mij niet op guacamole staat, maar goed, klein detail blijf je houden.
Ik lurk hier af en toe wel hoor, maar de markt was dood en ik had geen zinnige inbreng. Nog steeds niet trouwens
Ik zit alleen maar te broeden op mijn ETH, dus heb ook weinig te shillen vrees ik.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Grootte verschil met andere "nieuws events/momenten" is toch wel dat er vanaf dat punt ook direct extra geld richting Bitcoin vloeit. Of dat veel of weinig is weten we uiteraard niet maar extra geld komt erbij, kans op zo'n sell the news moment is dan ook wel klein denk ik.Vis schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:10:
[...]
Jij denkt echt niet aan een sell the news event hè?
Je hebt je Casper niet verkocht hoop ik toch? Heb ik juist gekocht na jouw shill, had nog wat fiat beschikbaar toenMooody schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:46:
[...]
Ik lurk hier af en toe wel hoor, maar de markt was dood en ik had geen zinnige inbreng. Nog steeds niet trouwens
Ik zit alleen maar te broeden op mijn ETH, dus heb ook weinig the shillen vrees ik.
[ Voor 33% gewijzigd door Nopheros op 25-10-2023 11:51 ]
nee, dat is punt waar het kopen van btc vooral door retail gedaan word (ipv de whales) incl alle emotie , chaos en fomo van dien. Zie het als de start van de echte raket/ moonshot. Grote jongens verkopen dan al en en doen dat op een rustige manier zodat het geen enorme grote rode palen oplevert, en henk en ingrid aan het hopium infuus blijven hangen, en al hun toeslagen in die magische internet muntjes blijven kieperen. tot de blowof topytr81 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:35:
[...]
Dan ligt de komende piek dus op USD 89,7k per BTC
Half a million people realising Capo destroyed their chance of generational wealth and they’re sidelined and stuck in fiat.. pic.twitter.com/9vaRTAxiZa
— Tyler (@TylerDurden) 24 oktober 2023
Net even il Capo's telegram gechecked, de situatie is nog steeds bearish!
Vind het trouwens wel wat flauw om alle schuld bij hem neer te leggen overigens, je maakt toch je eigen keuzes.
Ben wel benieuwd wat je plan is.. heb je een plan om uit te ladderen in de bull?anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:53:
[...]
nee, dat is punt waar het kopen van btc vooral door retail gedaan word (ipv de whales) incl alle emotie , chaos en fomo van dien. Zie het als de start van de echte raket/ moonshot. Grote jongens verkopen dan al en en doen dat op een rustige manier zodat het geen enorme grote rode palen oplevert, en henk en ingrid aan het hopium infuus blijven hangen, en al hun toeslagen in die magische internet muntjes blijven kieperen. tot de blowof top
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Denk de meesten wel, Maar waar start je en waar eindig je? Lastig.NeoflexNL schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:15:
[...]
Ben wel benieuwd wat je plan is.. heb je een plan om uit te ladderen in de bull?
Zal zelf waarschijnlijk 10% pakken rond de 80k á 90k maar daarna nog geen idee.
Helemaal uitstappen zal ik niet doen denk ik, maar ben wel van plan om een soort dca-out te doen op een gegeven moment. Lastig om daar concrete koersdoelen aan te hangen. Ik wil dan ook kijken naar de fear and greed index, moment in de cyclus etc.Nopheros schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:17:
[...]
Denk de meesten wel, Maar waar start je en waar eindig je? Lastig.
Zal zelf waarschijnlijk 10% pakken rond de 80k á 90k maar daarna nog geen idee.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Eens ik zal ook niet 100% uitstappen, wil sowieso een klein deel Bitcoin over houden (20% van m'n huidige pf).NeoflexNL schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:20:
[...]
Helemaal uitstappen zal ik niet doen denk ik, maar ben wel van plan om een soort dca-out te doen op een gegeven moment. Lastig om daar concrete koersdoelen aan te hangen. Ik wil dan ook kijken naar de fear and greed index, moment in de cyclus etc.
In de laatste cyclus heb ik gedaan wat jij nu aangeeft, kijken naar de huidige stemming om het maar even zo te noemen. Resultaat was dat ik uiteindelijk maar 15% van m'n pf heb verkocht rond de top
De rest heb ik nu nog steeds + extra bijgekocht tussen de 17k en 26k.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 25-10-2023 12:24 ]
lijkt idd op wat mijn plan was. Vorige run starte mijn sell plan pas bij 50k, daarna 75k, 100k enzNopheros schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:22:
[...]
Eens ik zal ook niet 100% uitstappen, wil sowieso een klein deel Bitcoin over houden (20% van m'n huidige pf).
In de laatste cyclus heb ik gedaan wat jij nu aangeeft, kijken naar de huidige stemming om het maar even zo te noemen. Resultaat was dat ik uiteindelijk maar 15% van m'n pf heb verkocht rond de top
De rest heb ik nu nog steeds + extra bijgekocht tussen de 17k en 26k.
Je snapt het probleem al gok ik
Nu start ik op 80k en dan geladderd naar de 250k. Met redelijk kleine stapjes in eerste stuk. Verder sell ik niet meer dan 50% van mijn btc.
Heb je dat op papier staan? Als ik naar mezelf kijk pas ik die bedragen toch vrij snel weer aan als het straks daadwerkelijk op 80k staatanti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:29:
[...]
lijkt idd op wat mijn plan was. Vorige run starte mijn sell plan pas bij 50k, daarna 75k, 100k enz
Je snapt het probleem al gok ik![]()
Nu start ik op 80k en dan geladderd naar de 250k. Met redelijk kleine stapjes in eerste stuk. Verder sell ik niet meer dan 50% van mijn btc.
Denk dat ik maar iets van een overzicht voor mezelf ga maken dan. Wat meer verkopen tussen de 80k en 100k en vervolgens weer kleinere stappen richting de 200k tot een max van 80% van m'n pf.
in excel.....maar das ook geen steen en beitel gebeuren zeg maarNopheros schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:36:
[...]
Heb je dat op papier staan? Als ik naar mezelf kijk pas ik die bedragen toch vrij snel weer aan als het straks daadwerkelijk op 80k staat![]()
Denk dat ik maar iets van een overzicht voor mezelf ga maken dan. Wat meer verkopen tussen de 80k en 100k en vervolgens weer kleinere stappen richting de 200k tot een max van 80% van m'n pf.

Als je kijkt naar de voorgaande runs dan ging BTC eerst, waarna ETH of andere shitcoins echt hard gingen.
Zou je plan dan niet BTC > shitcoin > FIAT moeten worden?
Had ook van alles in Excel staan, vervolgens alsnog in 2 grote happen verkocht op 34K en 57K.anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:40:
[...]
in excel.....maar das ook geen steen en beitel gebeuren zeg maar
Geen optimale exit, maar prima resultaat.
Coldcat schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:43:
Als je kijkt naar de voorgaande runs dan ging BTC eerst, waarna ETH of andere shitcoins echt hard gingen.
:strip_exif()/f/image/X3bfS8VkIer9dnyn3dxFDpVO.jpg?f=fotoalbum_large)
Historisch gezien wel ja zoals @Alpina al mooi laat zien, dat maakt het risico wel wat groter vind ik.Coldcat schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:43:
Zit zelf voor 70% in Bitcoin. Daarnaast 15% ETH en 15% shitcoins. Kan op zich dus prima beginnen met het verkopen van Bitcoin vanaf 80k, daarna ETH en als laatste de shitcoins.
Zal daarnaast nog een trading potje beschikbaar hebben voor de laatste fase, het shitcoin casinio.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 25-10-2023 12:57 ]
En dat vraag je aan de broer van Michael Saylor....Coldcat schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:43:
hahahaha idd zeg. In 2013 en 2017 trapte ik er nog in. Geloof me idd maar, in btc blijven levert veel meer rendement over de jaren.zwembroek schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:37:
[...]
En dat vraag je aan de broer van Michael Saylor....
Oja in 2021 ook nog op een bezopen avond ada en floki gekocht.......wat een drama. Kwam er zelfs pas paar dagen later achter dat ik dat dus uberhaubt gedaan had

Ada oké, je kan een keer diep in het glaasje kijken. Maar Floki, dan ben je echt ver heen.anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:44:
[...]
hahahaha idd zeg. In 2013 en 2017 trapte ik er nog in. Geloof me idd maar, in btc blijven levert veel meer rendement over de jaren.
Oja in 2021 ook nog op een bezopen avond ada en floki gekocht.......wat een drama. Kwam er zelfs pas paar dagen later achter dat ik dat dus uberhaubt gedaan had
@anti elppa Lekker man, crypto kopen en zo dronken zijn dat het je het vergeet
Heb maar even snel een overzichtje gemaakt in excel, denk dat 't dit ongeveer moet worden dan..

Heb maar even snel een overzichtje gemaakt in excel, denk dat 't dit ongeveer moet worden dan..
/f/image/l3VPrKXlKi2oAVqDA2eSxHdj.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Nopheros op 25-10-2023 13:54 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!