En anders doet Bitcoin toch wel gewoon z’n dingkeanu_ schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:12:
blackrock en consorten hebben de gehele amerikaanse politiek gewoon in handen hoor, dus het is niet een kwestie van if, maar when de etf´s gaan komen
Netjes hoor, doe het graag na... ennuh je hebt je entry ook kunnen bepalen toch?anti elppa schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 06:29:
Vraag is nu tot waar ik em open laat
[Afbeelding]
Bitcoin inflatie, prachtig
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
sowieso dit!keanu_ schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:12:
blackrock en consorten hebben de gehele amerikaanse politiek gewoon in handen hoor, dus het is niet een kwestie van if, maar when de etf´s gaan komen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het zal ongetwijfeld, maar er zo blind vanuit gaan is m.i. juist ook een risico.
Geeft wel rust.YES schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:31:
[...]
maar er zo blind vanuit gaan is m.i. juist ook een risico.
Waar hoor je mij dat zeggen? Mij niet. Gooi er nooit meer in tot een x bedrag en haal er nooit meer uit tot datzelfde x bedrag per maand.r6aw schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:51:
[...]
Jaa direct alles uit cashen. Jij komt er wel 😂
Want als de spot etf wordt afgekeurd dan daalt de prijs van BTC weer. Misschien zelfs naar 15k of lager. En wat gebeurt er daarna?YES schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:31:
[...]
Het zal ongetwijfeld, maar er zo blind vanuit gaan is m.i. juist ook een risico.
Gewoon hodl (dat geld dat je kan missen) en de markt doet zijn ding wel.
Ja als je zo beredeneert wel. Aangezien ik wel iets doe met een leveraged long positie en zo is dat niet zo'n handige houding, voor die positieMoiety schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:37:
[...]
Want als de spot etf wordt afgekeurd dan daalt de prijs van BTC weer. Misschien zelfs naar 15k of lager. En wat gebeurt er daarna?
Ik neem de waarschuwingen voor een dergelijke leverage altijd serieus en doe er (nog) niet aan.YES schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:39:
[...]
Ja als je zo beredeneert wel. Aangezien ik wel iets doe met een leveraged long positie en zo is dat niet zo'n handige houding, voor die positie
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lGRNfAaZ0VV63tGGDTJZjVXh.gif?f=user_large)
Injective blijft maar gaan. Ik had het vannacht al verkocht.
Ach, uiteindelijk komen die ETFs er hoe dan ook. Net zoals er een ETH en LTC spot ETF gaat komen.
Alles moon, never sell.
Alles moon, never sell.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik schaal alvast pepe in. P-ETF SOON.Vis schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:07:
Ach, uiteindelijk komen die ETFs er hoe dan ook. Net zoals er een ETH en LTC spot ETF gaat komen.
Alles moon, never sell.
ik lees al dat mensen gaan uitcashen...
ik denk daar pas over na als we de 48+k hebben bereikt
nothing stops this train
Wees blij dat je btc hebt danKol Nedra schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:12:
leuk trouwens dat Bitcoin stiijgt....maar als ik naar mijn aandelen portfolio kijk wordt ik niet blij
Wat mij betreft wel... wat ik zeg is dat als BTC Spot ETF, je je TA uit het raam kan gooien.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Duurt weer lang dat consolideren. Wen moon?
BTC Spot ETF gaat door: TA out the windowMicroWhale schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:15:
[...]
Wat mij betreft wel... wat ik zeg is dat als BTC Spot ETF, je je TA uit het raam kan gooien.
BTC Spot ETF gaat niet door: TA out the window
Naar mijn menig is het echt nog heel vroeg om nu al winst te nemen. Maar iedereen z’n ding 👍Moiety schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:37:
[...]
Want als de spot etf wordt afgekeurd dan daalt de prijs van BTC weer. Misschien zelfs naar 15k of lager. En wat gebeurt er daarna?
next halving: aanbod 50% minderYES schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:17:
[...]
BTC Spot ETF gaat door: TA out the window
vraag hetzelfde of hoger, TA out the window
nothing stops this train
Haha, ja dat ook!YES schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:17:
[...]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als je geen trader bent dan zou je gewoon in de bear laag moeten kopen en vasthouden tot in de bull. Als je als hodler de markt probeert te timen tegen een nieuwe bull aan dan word je vanzelf een keer achter gelaten. Ik ben ook benieuwd @_Gast_ hoe jij trade? Kijk je naar naar bepaalde MA's of andere lijnen? Of doe je maar wat? Aan je reacties te zien doe je maar wat want je komt mijns inziens heel onzeker over met je trades. No offence trouwens. Maar het lijkt me beter voor je innerlijke rust als je weet wat je aan het doen bent. Maar wellicht zit ik er naast en ben je een pro trader inmiddels. Dan ben ik benieuwd naar je strategie.Kol Nedra schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:09:
ik lees al dat mensen gaan uitcashen...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik hodl iig tot 69k. Daarna begin ik wat af te romen. Dat is mijn plan.r6aw schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:18:
[...]
Naar mijn menig is het echt nog heel vroeg om nu al winst te nemen. Maar iedereen z’n ding 👍
Kwestie van een lange adem.
Ik volgde deze wel eens voor aandelen (die ik niet heb)zwembroek schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:20:
[...]
Als je geen trader bent dan zou je gewoon in de bear laag moeten kopen en vasthouden tot in de bull. Als je als hodler de markt probeert te timen tegen een nieuwe bull aan dan word je vanzelf een keer achter gelaten. Ik ben ook benieuwd @_Gast_ hoe jij trade? Kijk je naar naar bepaalde MA's of andere lijnen? Of doe je maar wat? Aan je reacties te zien doe je maar wat want je komt mijns inziens heel onzeker over met je trades. No offence trouwens. Maar het lijkt me beter voor je innerlijke rust als je weet wat je aan het doen bent. Maar wellicht zit ik er naast en ben je een pro trader inmiddels. Dan ben ik benieuwd naar je strategie.
/f/image/tvj7aZZtcYzTgAFKPV573cQH.png?f=fotoalbum_large)
Maar jezus wat een mosterd na de maaltijd weer.
Bitcoin koop je in een bearmarkt en verkoop je in een bullmarkt.
En dat is redelijk te timen aan de hand van vorige cyclussen, na de halving etc. Of hier gewoon het forum wat te volgen.
Misschien krijg je er na 2 keer (bull/bear) ook iets meer vertrouwen in dat kan ook.
Ik kreeg van mijn schoonouders de vraag op 1 januari, moeten we nu 1 Bitcoin kopen?
Zelf geen advies gegeven want dat loopt meestal niet goed af, spreek uit ervaring.
(Zelf wel een flinke spot BTC aankoop gedaan toen)
Ze krijgen al redelijk stress van de aandelen die via de bank lopen, dus had sowieso geen hele slimme zet geweest.
Deze week de vraag hoeveel staat die Bitcoin nu eigenlijk? Ja meer dan het dubbele…
Lang verhaal kort ik denk op dit moment ook echt nog niet aan verkopen. Eind volgend jaar pas weer. Ben ook geen trader laat staan leverage. Zelfkennis
Het antwoord ligt ergens in het midden. Ik ben geen pro trader, maar in de 2 jaar dat ik nu in crypto zit kan ik de charts steeds beter analyseren. Maar natuurlijk zitten er ook missers tussen. Het blijft crypto. En je blijft altijd dingen bijleren. Op dit moment is het zo dat mijn funds van augustus weer is hersteld. Op mijn hoogtepunt zit ik echter niet. Dat was in de tijden dat Optimism rond zijn ATH was. Daarna gingen er een paar trades mis. Hoe dan ook blijft ik een high risk speler. Dat zit gewoon in me.zwembroek schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:20:
[...]
Als je geen trader bent dan zou je gewoon in de bear laag moeten kopen en vasthouden tot in de bull. Als je als hodler de markt probeert te timen tegen een nieuwe bull aan dan word je vanzelf een keer achter gelaten. Ik ben ook benieuwd @_Gast_ hoe jij trade? Kijk je naar naar bepaalde MA's of andere lijnen? Of doe je maar wat? Aan je reacties te zien doe je maar wat want je komt mijns inziens heel onzeker over met je trades. No offence trouwens. Maar het lijkt me beter voor je innerlijke rust als je weet wat je aan het doen bent. Maar wellicht zit ik er naast en ben je een pro trader inmiddels. Dan ben ik benieuwd naar je strategie.
Richting einde bull cyclus pas verkopen, ergens in 2025Moiety schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:31:
[...]
Ik hodl iig tot 69k. Daarna begin ik wat af te romen. Dat is mijn plan.
Kwestie van een lange adem.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als je er 's nachts maar niet wakker om ligt! In de bull markt worden fouten in ieder geval makkelijker vergeven._Gast_ schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:36:
[...]
Het antwoord ligt ergens in het midden. Ik ben geen pro trader, maar in de 2 jaar dat ik nu in crypto zit kan ik de charts steeds beter analyseren. Maar natuurlijk zitten er ook missers tussen. Het blijft crypto. En je blijft altijd dingen bijleren. Op dit moment is het zo dat mijn funds van augustus weer is hersteld. Op mijn hoogtepunt zit ik echter niet. Dat was in de tijden dat Optimism rond zijn ATH was. Daarna gingen er een paar trades mis. Hoe dan ook blijft ik een high risk speler. Dat zit gewoon in me.
Totdat we plots morgen 10K omlaag gaan en hij weer ff lagwr kan terug kopen.r6aw schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:51:
[...]
Jaa direct alles uit cashen. Jij komt er wel 😂
Ik ben daar een paar maanden terug op bezoek geweest, is echt een camping voor kindhoudersMicroWhale schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:12:
[...]
Totdat ik uitcash, zit ik op camping De Paal*.
Daarna heb ik genoeg om te verhuizen naar een 5 sterren camping. Wat een armoe hier!
*net even opgezocht. Deze camping bestaat en is 5 sterren... ik moet beter leren liegen![]()
No one:
— RVCrypto (@RvCrypto) 24 oktober 2023
Every crypto investor this morning: pic.twitter.com/EV1tyfzpKk
Dat is toch sowieso met TAYES schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:17:
[...]

quote: Beefy DiscordIt's Migration Day! 🥳
Hope you're all as excited as we are. To preempt a few inevitable questions:
1. The distribution will be taking place around 14:00 UTC, which is the timescale we have agreed with CEXs to ensure trading resumes simultaneously, smoothly and fairly;
2. The distribution will take a few separate transactions to implement, on account of the number of recipients and the split across two chains. To the extent that you see others receiving their new $BIFI, please don't panic - you will likely just be in a later batch. We will post in this channel and 📢-announcements when the distribution is done;
3. Liquidity is being created today on Ethereum and Optimism, so that users can trade in and out following the distribution. There will be plenty of protocol-owned liquidity allocated to avoid dramatic slippage for regular-sized trades. However, there may be some volatility following the distribution, and there is still liquidity for the old token leaving room for mistakes, so please be careful when trading!
4. There will be a small period of teething as the new token gets on its feet, so please bear with us for the first few days. For example, there will undoubtedly be some price feeds that still reflect the old token. The web app may also not have full databarn functionality for the new token on launch. It will also take some time to get the snapshot space fully migrated to the new token (e.g. to account for balances held as $mooBIFI on Optimism). Though it is helpful to raise large or uncommon issues to our attention, please do check if these have already been discussed, and do so in a kind and constructive way; and
5. We will be creating a space for manual claims for anyone who is concerned with what they did/did not receive in the distribution. We will mark this space for attention after the distribution is complete.
Thanks again and as always for your patience, and we hope you all enjoy the new token!
Bij bepaalde events heb je inderdaad niets aan TA.PureLOOD schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:48:
[...]
Dat is toch sowieso met TAAlle respect voor mensen die er mooie trades mee kunnen maken, maar de echte klappers doet TA niks aan (2020, FTX, Luna etc.) Zit je dan met je moving avarages terwijl alles door het putje gaat.
Wanneer zulke events uitblijven kan je redelijk af met TA. En als je een beetje goed bent in risicobeheersing én inschatten op welke niveaus je trade geïnvalideerd raakt, kan je zelfs met dergelijke events de schade best beperken met een SL. Niet dat ik dat kan of doe natuurlijk

Die milieuvervuilende troep is ook niet aan te raden. Al die bedrijven hebben ook nog eens narcisten en psychopaten aan het roer, nee, dan is crypto toch veel betrouwbaarder.Kol Nedra schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:12:
leuk trouwens dat Bitcoin stiijgt....maar als ik naar mijn aandelen portfolio kijk wordt ik niet blij
Wel jammer voor jou natuurlijk.
Ziet er naar uit de wick richting de 36k van gisteravond/vannacht gevuld gaat worden!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Op bybit is de koers niet verder als 35.3k gekomen, op andere beurzen 36k aangetikt begrijp ik?sjorremans schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:21:
Ziet er naar uit de wick richting de 36k van gisteravond/vannacht gevuld gaat worden!
Astar $0.05223 +25.11% (1d) 
Gelukkig heb ik ook iets om te juichen! 212k and staking strong.

[ Voor 68% gewijzigd door zwembroek op 24-10-2023 13:27 ]
Binance had 35280 als max. Misschien ergens een klein beursje waar het naar 36k ging.Nopheros schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:22:
[...]
Op bybit is de koers niet verder als 35.3k gekomen, op andere beurzen 36k aangetikt begrijp ik?
#Bitcoin hit $35K. Wallets in profits hit 79.72%.
— hitesh.eth (@hmalviya9) 24 oktober 2023
The Bull Market starts when the MV Ratio stays above 1.5.
We're now at 1.47. I'm positive about #bitcoin hitting $40K in the next few days, which will send the MV ratio to 1.6. pic.twitter.com/uCgdNLGRnq
dikke ASTR! pareltje

nothing stops this train
Heb zelf ook wat, begrijp me niet verkeerd. Maar dat pareltje stond 2 maand geleden nog wel ff 20% hoger
Mag nog wel even..
Gelukkig had ik nog een kooporder staan op 0.37$zwembroek schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:24:
Astar $0.05223 +25.11% (1d)
[Afbeelding]
<<update:is in orde>>
[ Voor 100% gewijzigd door kristof1234 op 25-10-2023 18:50 ]
Als EWT nou binnenkort ook eens in beweging komt, is het feest pas helemaal compleet.
100 million polkadot tokens zijn gister unlocked. Zag op Telegram voorbijkomen dat veel mensen het omzetten naar ASTR.
Mooie entry. Ik zat zwaar te twijfelen om er nog 100k extra van te halen rond 0,037. Maar ik had mezelf beloofd om alleen nog maar BTC te halen.Masstje schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:44:
[...]
Gelukkig had ik nog een kooporder staan op 0.037$
Dat is die token die op de jaargrafiek op -99,66% staat? Good luck with thatWillemdeZijger schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:50:
Als EWT nou binnenkort ook eens in beweging komt, is het feest pas helemaal compleet.
ok... ik ben zeker geen trader, maar hiervoor heb je toch een stop-loss?PureLOOD schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:48:
[...]
Dat is toch sowieso met TAAlle respect voor mensen die er mooie trades mee kunnen maken, maar de echte klappers doet TA niks aan (2020, FTX, Luna etc.) Zit je dan met je moving avarages terwijl alles door het putje gaat.
ik ook!sh4d0wman schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:46:
Alvast wat winst genomen en auto gekocht .....
[Afbeelding]
Lets go
:strip_exif()/f/image/ByFQ52krgnH6RJeT2SFdJNqI.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
finally gaat mn zkswap bewegen, Alle mogelijke airdrop punten gedaan voor zksync. Laat de airdrop maar vallen.
jeetje MINA! dat stijgt wel
nothing stops this train
That's what she said?Kol Nedra schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:14:
jeetje MINA! dat stijgt wel
+20% vandaag alkeanu_ schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 20:03:
[...]
Ik ga me er eens in verdiepen, en wachten op de retest
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/oraichain-token/
Astar 32.81% (1d).
Heeft er zin in vandaag.
Heeft er zin in vandaag.
Ik hoop volgend jaar dit "probleem" te hebben (wel een NL bank).kristof1234 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:48:
Ik heb al heel lang geen withdrawal meer gedaan. Ik zie dat Kraken twee nieuwe SEPA banken heeft nu:
- Clear Junction (UK-based?)
- Bank Frick (Lithouwen)
Is één van deze twee meer respectabel voor mijn eigen bank. Zijn er Belgische banken die hier moeilijk over doen?
Misschien dat de UK bank extra waarschuwing geeft? Probeer overbodige/nutteloze blokkering van transfer te vermijden. Heb dat vroeger ook al meerdere keren moeten doen. Meestal heel wat tijdverlies en veel stress (uiteindelijk was alles wel steeds ok).
Is één van de twee services beter? Of identiek?
Ik denk dat ik (in mijn geval de rabobank) vooraf ga benaderen dat er een redelijke storting komt vanaf een vage crypto beurs van n buitenlandse rekening en wat ik moet doen om de boel niet te laten blokkeren.
Kans op gezeik is er, dan ben ik het liever voor

Ik heb voor mezelf in ieder geval een overzicht van mn instapmomenten en hoeveel ik toen heb aangekocht.
1 januari weer ff screenshotje maken van de huidige waarde en zo nu en dan maak ik een screenshot van mn gigantische gains door staking
Dan hoop ik voldoende bewijs te hebben om mn geld zonder problemen te kunnen storten en die Lambo te bestellen

die gaat hard idd
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 24-10-2023 14:52 ]
nothing stops this train
Spam
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 24-10-2023 16:24 ]
34,74% nog geen 5 minuten later
Het zal mij benieuwen of het straks niet weer als een pudding in elkaar stort ondanks dat juist deze token in Japan in beperkte mate wel wordt gebruikt.
Zou genoeg moeten zijn. Anders @Mooody even bellen.ybos schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:50:
[...]
Ik hoop volgend jaar dit "probleem" te hebben (wel een NL bank).
Ik denk dat ik (in mijn geval de rabobank) vooraf ga benaderen dat er een redelijke storting komt vanaf een vage crypto beurs van n buitenlandse rekening en wat ik moet doen om de boel niet te laten blokkeren.
Ik heb voor mezelf in ieder geval een overzicht van mn instapmomenten en hoeveel ik toen heb aangekocht.
1 januari weer ff screenshotje maken van de huidige waarde en zo nu en dan maak ik een screenshot van mn gigantische gains door staking
Dan hoop ik voldoende bewijs te hebben om mn geld zonder problemen te kunnen storten en die Lambo te bestellen![]()
knip
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 24-10-2023 23:06 ]
Owja, hij heeft moeten modderworstelen met de rabobankAlpina schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:55:
[...]
Zou genoeg moeten zijn. Anders @Mooody even bellen.
Spam
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 24-10-2023 16:29 ]
off-rampen ByBit kaartybos schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:50:
[...]
Ik hoop volgend jaar dit "probleem" te hebben (wel een NL bank).
Dan hoop ik voldoende bewijs te hebben om mn geld zonder problemen te kunnen storten en die Lambo te bestellen![]()
nothing stops this train
Natuurlijk is dat pure onzin. Er bestaat niet eens zoiets als 'de Nederlandse overheid'.Nopheros schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:55:
[...]
Graag wat meer info en een bron vermelding @ nederlandse overheid anders is dit niet meer als spam imho.
[ Voor 10% gewijzigd door Glenn Hoddle op 24-10-2023 15:02 ]
Okay, persoonlijk zou ik dan het deel met de Nederlandse overheid weghalen want dat lijkt me wat sterk.SlopeG schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:58:
[...]
Uiteraard, de Press Release is nog niet gedaan. Die komt van de week of een week later. Als die er is zal ik hem taggen aan de vorige post.
In het Telegram kanaal is de announcement gemaakt, Lost Dutchman Labs B.V. is de BV achter DDrops. Zijn KVK geregistreerd.
Kun je dan iig aangeven waarom het een goede investering is i.p.v. alleen een link te droppen?
Ben jij de eigenaar van dit bedrijf?
tegen die tijd kom ik echt wel ff hier nog voor advies

Zou best kunnen maar ik geloof erin dat deze token in de bull veel en veel hoger staat dan nu. Daarom hou ik deze vast ondanks de koers schommelingen. Het hangt allemaal van Bitcoin af. Na de bullmarkt zakt het zeker in elkaar als een cake die je te snel uit de over haalt.Miki schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:54:
[...]
34,74% nog geen 5 minuten later
Het zal mij benieuwen of het straks niet weer als een pudding in elkaar stort ondanks dat juist deze token in Japan in beperkte mate wel wordt gebruikt.
Een BV'tje oprichten bij de KVK kan iedereen en z'n moeder doen, dat zegt werkelijk niks over de betrouwbaarheid.SlopeG schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:58:
[...]
Uiteraard, de Press Release is nog niet gedaan. Die komt van de week of een week later. Als die er is zal ik hem taggen aan de vorige post.
In het Telegram kanaal is de announcement gemaakt, Lost Dutchman Labs B.V. is de BV achter DDrops. Zijn KVK geregistreerd.
Nee, wat me nog bij staat van de vorige run, even een belletje en dat was vrij snel in orde dacht ik.ybos schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:57:
[...]
Owja, hij heeft moeten modderworstelen met de rabobank
Voordeel is wel dat je zo op kan zoeken dat het een eenmanszaak is in een gaar studentenhuis in Utrecht:markisoke schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:08:
[...]
Een BV'tje oprichten bij de KVK kan iedereen en z'n moeder doen, dat zegt werkelijk niks over de betrouwbaarheid.
https://www.oozo.nl/bedri...26/lost-dutchman-labs-b-v
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:20:
[...]
Voordeel is wel dat je zo op kan zoeken dat het een eenmanszaak is in een gaar studentenhuis in Utrecht:

Die had ik ook al gevonden ja, maar is zo te zien oude informatie, ze zitten nu in een brievenbuspand in Utrecht volgens de KVK: https://diensten.kvk.nl/T...SWS001@?BUTT=862657410000Glenn Hoddle schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:20:
[...]
Voordeel is wel dat je zo op kan zoeken dat het een eenmanszaak is in een gaar studentenhuis in Utrecht:
Daar kwam ik gisteren nog langs. Komt wel heel dichtbij zo. Maar dat is een vrij normaal bedrijventerrein op zich, in elk geval professioneler dan een studentenhuis.markisoke schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:22:
[...]
Die had ik ook al gevonden ja, maar is zo te zien oude informatie, ze zitten nu in een brievenbuspand in Utrecht volgens de KVK: https://diensten.kvk.nl/T...SWS001@?BUTT=862657410000
Klopt ze zijn recent in hun eerste kantoor pand terecht gekomen. Ze zijn een startup en zijn ongetwijfeld gestart op hun studenten kamer. Ik ben slechts een holder van de token wie het nieuws nauwlettend volgt. Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, en dat is ook niet gek. Ik geloof het zelf wel, wellicht ben ik dan een beetje naief of wil ik het gewoon erg graag gelovenGlenn Hoddle schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:26:
[...]
Daar kwam ik gisteren nog langs. Komt wel heel dichtbij zo. Maar dat is een vrij normaal bedrijventerrein op zich, in elk geval professioneler dan een studentenhuis.
$ARKW is the largest owner of $GBTC by WEIGHT at 8.36%. So @JSeyff : If ARK is approved for a Spot Bitcoin ETF, they would likely put that ETF at the #1 holding in ARKW and dump GBTC. There is some obscure rule that if ARK sells GBTC, they have to pay out Capital Gains on it like… pic.twitter.com/LLv7lDa065
— Jay Dilks (@DilksJay) 14 oktober 2023
Sorry voor de realiteit, maar je bent naief. Er wordt 7% slippage berekend per buy/sell transactie dus dan weet ik wel wat voor een 13 in een dozijn coin dit is.SlopeG schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:35:
[...]
Klopt ze zijn recent in hun eerste kantoor pand terecht gekomen. Ze zijn een startup en zijn ongetwijfeld gestart op hun studenten kamer. Ik ben slechts een holder van de token wie het nieuws nauwlettend volgt. Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, en dat is ook niet gek. Ik geloof het zelf wel, wellicht ben ik dan een beetje naief of wil ik het gewoon erg graag geloven
Ps, de website ziet er idd uit alsof deze gemaakt is in een studentenkamer
Ga je even hier melden: [MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]SlopeG schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:35:
[...]
Klopt ze zijn recent in hun eerste kantoor pand terecht gekomen. Ze zijn een startup en zijn ongetwijfeld gestart op hun studenten kamer. Ik ben slechts een holder van de token wie het nieuws nauwlettend volgt. Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, en dat is ook niet gek. Ik geloof het zelf wel, wellicht ben ik dan een beetje naief of wil ik het gewoon erg graag geloven
Je hebt je gister geregistreerd, om hier deze shitcoin the shillen op Tweakers.
Je denkt toch niet serieus, kijkend naar deze website, dat de overheid hiermee gaat samenwerken.
@Taro
Hmm oke,paul-s83 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:41:
[...]
Sorry voor de realiteit, maar je bent naief. Er wordt 7% slippage berekend per buy/sell transactie dus dan weet ik wel wat voor een 13 in een dozijn coin dit is.
Ps, de website ziet er idd uit alsof deze gemaakt is in een studentenkamer
Dan ben ik wellicht iets te enthousiast geweest.
Die zullen sowieso niet investeren in zoiets kleins, laat staan in een soort kruising tussen Axie Infinity en Pokemon Go.markisoke schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:41:
[...]
Ga je even hier melden: [MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]
Je hebt je gister geregistreerd, om hier deze shitcoin the shillen op Tweakers.
Je denkt toch niet serieus, kijkend naar deze website, dat de overheid hiermee gaat samenwerken.
@Taro
Enige ongebruikelijk positieve er aan is dat het daadwerkelijk een echt bedrijf is en de naam van de oprichter er gewoon op staat, dat zie je toch zelden bij dit soort zaken.
Ja klopt, het is Shair Amiri het project ligt hij ook toe op zijn LinkedIn Pagina. De eigenaar van een grote exchange Bit2Me is ook actief bij project en volgt hun.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:46:
[...]
Die zullen sowieso niet investeren in zoiets kleins, laat staan in een soort kruising tussen Axie Infinity en Pokemon Go.
Enige ongebruikelijk positieve er aan is dat het daadwerkelijk een echt bedrijf is en de naam van de oprichter er gewoon op staat, dat zie je toch zelden bij dit soort zaken.
Je hebt naar mijn idee je informatie over dit project iets te snel klaar liggen.SlopeG schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:48:
[...]
Ja klopt, het is Shair Amiri het project ligt hij ook toe op zijn LinkedIn Pagina. De eigenaar van een grote exchange Bit2Me is ook actief bij project en volgt hun.
"Per 2-5-2022 is Bestuurder 86262890 3 Guys Holding B.V. in functie getreden."Glenn Hoddle schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:20:
[...]
3 Guys Holding:
:fill(white):strip_exif()/f/image/pGuB8NuJs83C1oNgT0aySehf.png?f=user_large)
Moest even goed kijken maar het bleken uiteindelijk idd 3 verschillende namen te zijn
Ik zal maar niet gaan kwoten
De stierenren is echt begonnen, zie ik. De ratten komen uit hun holen op zoek naar jouw tegoeden
Equity. Stoer hoor. Zou de Nederlantse Overheit ook een aandelenbelang genomen hebben of alleen equity? En wordt dan de gemeente Eemnes of waterschap Noord-Holland Noord bedoeld?
Zoveel vragen, zo weinig interesse...
De stierenren is echt begonnen, zie ik. De ratten komen uit hun holen op zoek naar jouw tegoeden
Equity. Stoer hoor. Zou de Nederlantse Overheit ook een aandelenbelang genomen hebben of alleen equity? En wordt dan de gemeente Eemnes of waterschap Noord-Holland Noord bedoeld?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nice! Welke van de drie zou nu SloppyG zijn?Bananeman schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:49:
[...]
"Per 2-5-2022 is Bestuurder 86262890 3 Guys Holding B.V. in functie getreden."
3 Guys Holding:
[Afbeelding]
Moest even goed kijken maar het bleken uiteindelijk idd 3 verschillende namen te zijn
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik heb geen idee, ik deel de informatie alleen. Maar goed, ik kom wel terug als ik een officiele verklaring heb met bronnen erbij. Tot die tijd, excuses voor het benoemen.resusaapje schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:49:
Ik zal maar niet gaan kwoten![]()
De stierenren is echt begonnen, zie ik. De ratten komen uit hun holen op zoek naar jouw tegoeden![]()
Excuses afgewezen!SlopeG schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:53:
[...]
Ik heb geen idee, ik deel de informatie alleen. Maar goed, ik kom wel terug als ik een officiele verklaring heb met bronnen erbij. Tot die tijd, excuses voor het benoemen.

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/h8LaPEDNZ1TPfvyTQary7h7i.gif?f=user_large)
resusaapje schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:49:
SlopeG schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:53:
[...]
Ik heb geen idee, ik deel de informatie alleen. Maar goed, ik kom wel terug als ik een officiele verklaring heb met bronnen erbij. Tot die tijd, excuses voor het benoemen.

[ Voor 216% gewijzigd door Coldcat op 24-10-2023 15:56 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hebben ze dit dan onder het genot van een Hamburger van de 5 Guys bedacht?Bananeman schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:49:
[...]
"Per 2-5-2022 is Bestuurder 86262890 3 Guys Holding B.V. in functie getreden."
3 Guys Holding:
[Afbeelding]
En zijn het er 3 of maar één maar dan 3x anders geschreven?
[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 24-10-2023 15:57 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!