Klopt, al even niet meer geweest. Liggen alle skûtsjes dan tegenwoordig ook aan die BSC Smart Chain in de haven? Of worden daar nog wel old skool kettings of dikke touwen voor gebruikt?Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:07:
[...]
Lang niet in Friesland geweest denk ik? Alles hier draait op MetaMask. Je kan nog geen fierljep kaatsen zonder.
Ik snap juist gezamelijke rekeningen weer niet.Richh schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:11:
[...]
Als wij geen aparte rekeningen gehad was het ongetwijfeld als volgt gegaan:
12 maanden geleden: "Hoezo heb je nou weer geld in die bodemloze crypto-pot gegooid!?"
Nu: "Gaat wel goed he, we kunnen ook wel uit eten, toch +20% meer waarde afgelopen week"
Het bevalt ons, of mij in ieder geval, wel prima![]()
overigens is het wel een beetje overdreven, we stonden oprecht op het punt om ook gezamenlijk wat crypto aan te kopen, maar dat stel ik even uit tot de onvermijdelijke correctie komt
Beetje extreem voorbeeld, dat wel wat verder gaat maar toch: ik had ooit een ex die getrouwd was en ging scheiden na slechts 2 jaar huwelijk (zonder huwelijkse voorwaarden.) Zij was de kostwinner, hij studeerde nog, en hij zat vooral veel met vrienden bier te drinken van de gezamenlijke rekening. Toen kwam de scheiding en was het niet alleen heel ongezellig dat hij van eigenlijk van haar geld heel veel bier had zitten drinken, maar vooral dat hij recht had op 80k van de overwaarde van het huis (gekocht met 150k inleg van haar ouders) en zij 'recht' had op 20k van zijn studieschuld. Uiteindelijk heeft hij het niet allemaal opgeëist, maar je bent zelf één mens, heb dus ook zelf je geld en je eigen rekening. Je weet nooit wat er gebeurt.
Dit moet ik even checken, maar ik mag aannemen van wel. Tenzij dat met fantom was, dan liggeze door de multichainhack helemaal los. Maar dan kopen we wel weer nieuwe, heel Friesland zit tot aan de nek toe in crypto, dus geld zat hier na de laatste week.YES schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:13:
[...]
Klopt, al even niet meer geweest. Liggen alle skûtsjes dan tegenwoordig ook aan die BSC Smart Chain in de haven? Of worden daar nog wel old skool kettings of dikke touwen voor gebruikt?
Zoals we tegenwoordig zeggen hier: Bûter, brea en griene Bitceon; wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte freon.
Wij hebben ook nog beiden onze eigen rekening. We geven beiden geld uit aan dingen waar de ander niets mee heeft. Ik koop een boel computer rommel om mee te hobbyen en ook crypto natuurlijk. Mijn vriendin koopt veel kleding en andere zaken die ik minder waardevol vind. Zij begrijpt weer niets van al die bakken met computeronderdelen waarmee ik aan het rommelen ben. Daarnaast geef ik meer uit in de horeca en mijn vriendin dan weer aan een naar mijn mening heel duur sport abonnement terwijl ik gewoon lekker cheap een stuk ga hardlopen als ik zin heb.Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:24:
[...]
Ik snap juist gezamelijke rekeningen weer niet.
Beetje extreem voorbeeld, dat wel wat verder gaat maar toch: ik had ooit een ex die getrouwd was en ging scheiden na slechts 2 jaar huwelijk (zonder huwelijkse voorwaarden.) Zij was de kostwinner, hij studeerde nog, en hij zat vooral veel met vrienden bier te drinken van de gezamenlijke rekening. Toen kwam de scheiding en was het niet alleen heel ongezellig dat hij van eigenlijk van haar geld heel veel bier had zitten drinken, maar vooral dat hij recht had op 80k van de overwaarde van het huis (gekocht met 150k inleg van haar ouders) en zij 'recht' had op 20k van zijn studieschuld. Uiteindelijk heeft hij het niet allemaal opgeëist, maar je bent zelf één mens, heb dus ook zelf je geld en je eigen rekening. Je weet nooit wat er gebeurt.
En zo hebben we beiden een dikke zooi aan uitgaven die de ander niet per se zo goed snapt en wat mij betreft ook niet hoeft te begrijpen. Dan heeft het voor ons beiden geen nut om te zien wat de ander allemaal uitgeeft van een gezamenlijke rekening en zo hebben we ook lekker onze eigen portemonnee waar we domme (of slimme) dingen mee kunnen doen.
De eventuele winst die ik ooit uit crypto weet te trekken (als dat ooit gebeurd) gaat overigens wel ergens heen wat voor ons beiden en/of onze kinderen (nu nog één maar niet lang meer als het allemaal goed gaat
Mjah, in het kader van scheidingen en prille relaties begrijp ik het, maar als je al langer samen bent moet je er toch gewoon samen voor gaan? Ik verdien 3x zoveel als mijn vrouw en geef 1,5x zoveel uit, zij vertrouwt mij met de uitgaven die ik doe en we hoeven allebei niets naar elkaar toe te verantwoorden of uit te leggen. En als het ooit op een scheiding aankomt, dan heeft haar inbreng in het huishouden en opvoeding van de kinderen wat mij betreft dezelfde waarde als het verschil in inkomen en is dus alles 50/50, lekker makkelijk en eerlijk.Glenn Hoddle schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:24:
[...]
Ik snap juist gezamelijke rekeningen weer niet.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik wel hoor. Ik heb al heel lang een onbedwingbare behoefte om bakken met geld in oud ijzer te kieperen (motoren, blokken, versnellingsbakken en meer onderdelen dan ik nodig heb). Mijn geld=mijn keuzes. Mijn partner mag met haar geld doen wat ze maar wil.Taro schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:49:
[...]
Dat is zonde… maar aparte rekeningen? Nooit begrepen.
Ik lul ook zomaar wat
Mijn vrouw zou mij dat gewoon gunnen, dus kan prima van dezelfde rekening.shovelhead1340 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:54:
[...]
Ik wel hoor. Ik heb al heel lang een onbedwingbare behoefte om bakken met geld in oud ijzer te kieperen (motoren, blokken, versnellingsbakken en meer onderdelen dan ik nodig heb). Mijn geld=mijn keuzes. Mijn partner mag met haar ged doen wat ze maar wil.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Alles naar verhouding dan kan ik daar nog mee leven.
Na een scheiding kijk ik er iets anders tegen over.
Hebben gescheiden rekeningen, ik verdien meer dus draag meer bij in investeringen die onze gezamenlijke kosten doen zakken.
Zo kunnen we beiden profiteren maar doe ik toch een mooie inspanning. De rest dat overblijft is speelgeld. Voor mij opnieuw investeren, voor m’n vrouw is dat eerder een investering in ‘zich goed voelen (met mooie kledij en make-up).
Na een scheiding kijk ik er iets anders tegen over.
Hebben gescheiden rekeningen, ik verdien meer dus draag meer bij in investeringen die onze gezamenlijke kosten doen zakken.
Zo kunnen we beiden profiteren maar doe ik toch een mooie inspanning. De rest dat overblijft is speelgeld. Voor mij opnieuw investeren, voor m’n vrouw is dat eerder een investering in ‘zich goed voelen (met mooie kledij en make-up).
Op zich: ja. Maar wat voegt een gezamenlijke rekening nou toe? Ik heb een tijdje samengewoond en dan maakte zij gewoon elke maand geld over voor de vaste lasten en de boodschappen, werkte prima. Je kan het inefficiënt vinden dat ik dan een kwartier per maand even moest kijken hoeveel de boodschappen die maand waren natuurlijk, maar het was in elk geval zeker weten nooit gezeik over wat dan ook.Taro schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:54:
[...]
Mjah, in het kader van scheidingen en prille relaties begrijp ik het, maar als je al langer samen bent moet je er toch gewoon samen voor gaan? Ik verdien 3x zoveel als mijn vrouw en geef 1,5x zoveel uit, zij vertrouwt mij met de uitgaven die ik doe en we hoeven allebei niets naar elkaar toe te verantwoorden of uit te leggen. En als het ooit op een scheiding aankomt, dan heeft haar inbreng in het huishouden en opvoeding van de kinderen wat mij betreft dezelfde waarde als het verschil in inkomen en is dus alles 50/50, lekker makkelijk en eerlijk.
Het gaat niet om efficiency, maar zegt naar mijn idee meer iets over hoe je in de relatie zit, iets over gelijkwaardigheid en vertrouwen. Dat meet je niet door verhoudingen in inkomen te meten of geld inbrengen op een gezamenlijke rekening, dat gaat erom dat je alles deelt, gunt en elkaar daarin vertrouwt. Sterker nog, voor mijn gevoel kan het hebben van gescheiden rekeningen (en dus de daarbij horende achterliggende gedachten!) juist een scheiding tot gevolg hebben omdat het onbalans in een relatie creëert.Glenn Hoddle schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 00:08:
[...]
Op zich: ja. Maar wat voegt een gezamenlijke rekening nou toe? Ik heb een tijdje samengewoond en dan maakte zij gewoon elke maand geld over voor de vaste lasten en de boodschappen, werkte prima. Je kan het inefficiënt vinden dat ik dan een kwartier per maand even moest kijken hoeveel de boodschappen die maand waren natuurlijk, maar het was in elk geval zeker weten nooit gezeik over wat dan ook.
Afijn, interessant om te lezen. Ik DCA nog even een flink bedrag van de gezamenlijke rekening
oh, wat ik dan bij mijn eerdere verhaal nog even moet toevoegen: die ex van me ging na 2 jaar getrouwd zijn scheiden, maar ze waren in totaal 10 jaar bij elkaar. Met een kind en alles. Dat was geen prille relatie die snel misliep. Er zat juist te veel vertrouwen in een goede afloop daar, een onbalans die altijd werd weggewuifd.Taro schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 00:16:
[...]
Het gaat niet om efficiency, maar zegt naar mijn idee meer iets over hoe je in de relatie zit, iets over gelijkwaardigheid en vertrouwen. Dat meet je niet door verhoudingen in inkomen te meten of geld inbrengen op een gezamenlijke rekening, dat gaat erom dat je alles deelt, gunt en elkaar daarin vertrouwt. Sterker nog, voor mijn gevoel kan het hebben van gescheiden rekeningen (en dus de daarbij horende achterliggende gedachten!) juist een scheiding tot gevolg hebben omdat het onbalans in een relatie creëert.
Afijn, interessant om te lezen. Ik DCA nog even een flink bedrag van de gezamenlijke rekening
Ik denk dat het persoonlijk is, of per stel anders kan zijn zeg maar.Taro schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 00:16:
[...]
Het gaat niet om efficiency, maar zegt naar mijn idee meer iets over hoe je in de relatie zit, iets over gelijkwaardigheid en vertrouwen. Dat meet je niet door verhoudingen in inkomen te meten of geld inbrengen op een gezamenlijke rekening, dat gaat erom dat je alles deelt, gunt en elkaar daarin vertrouwt. Sterker nog, voor mijn gevoel kan het hebben van gescheiden rekeningen (en dus de daarbij horende achterliggende gedachten!) juist een scheiding tot gevolg hebben omdat het onbalans in een relatie creëert.
Dat wij nog gescheiden rekeningen hebben heeft namelijk niet als reden dat we ongelijke inkomens hebben en wij ervaren het juist als een soort van vrijheid (en dus volledig vertrouwen) in wat de ander doet met zijn rekening.
Ik heb nog wel iets aardigs te vertellen over gezamenlijke rekeningen. Ooit, in de jaren 00, toen ik nog studeerde, slikte de bank ineens mijn pinpas in. Dus ik daarover bellen, dat was omdat ze geen adres meer van me hadden - hadden ze ook gewoon een mailtje over kunnen sturen, maar goed, nee, ik moest naar een bankfiliaal binnen 50 km van waar ik die rekening geopend had. Totaal bizar, maar ik ging maar naar mijn geboortestad, kon ik nog eens mijn vrienden daar zien ook, en ik kom daar in die bank als arme student en die vrouw zegt: gaat dit over de rekening met -320 euro of die met 21k erop?
Dat was wel een verassing, dus ik zeg: vertel me eens wat meer over die met 21k erop. Dat bleek een rekening op naam van mij en mijn zus, waarvoor mijn ouders tekenbevoegd waren. Ik heb dat geld meteen naar mijn eigen rekening laten overschrijven, wel later de helft aan mijn zus gegeven, vooral omdat mijn ouders notoire 5e generatie geldvernietigers zijn. Dus ik dat mijn (gescheiden) ouders vertellen, die dat geld dus compleet uit het oog waren verloren, en vooral mijn moeder was woedend: "dat stond alleen maar op jullie naam op fiscale redenen, dat is helemaal niet van jullie" etc. etc., waar mijn vader dan weer een hele andere mening over had. Dus ik vertel mijn moeder maar dat ze dat misschien had moeten bedenken voordat ik 18 werd en dat het feit dat ik nu dat geld had een mededeling was, geen discussiepunt. Het maakte haar niet echt minder woedend.
(Overigens heb ik een prima relatie met mijn beide ouders nu.)
Een gezamenlijke rekening is toch gewoon: not your keys, not your coins.
Die 21k heb ik toen natuurlijk gewoon in IceSave geflikkerd, want ik ben een moonboy avant la lettre.
Dat was wel een verassing, dus ik zeg: vertel me eens wat meer over die met 21k erop. Dat bleek een rekening op naam van mij en mijn zus, waarvoor mijn ouders tekenbevoegd waren. Ik heb dat geld meteen naar mijn eigen rekening laten overschrijven, wel later de helft aan mijn zus gegeven, vooral omdat mijn ouders notoire 5e generatie geldvernietigers zijn. Dus ik dat mijn (gescheiden) ouders vertellen, die dat geld dus compleet uit het oog waren verloren, en vooral mijn moeder was woedend: "dat stond alleen maar op jullie naam op fiscale redenen, dat is helemaal niet van jullie" etc. etc., waar mijn vader dan weer een hele andere mening over had. Dus ik vertel mijn moeder maar dat ze dat misschien had moeten bedenken voordat ik 18 werd en dat het feit dat ik nu dat geld had een mededeling was, geen discussiepunt. Het maakte haar niet echt minder woedend.
(Overigens heb ik een prima relatie met mijn beide ouders nu.)
Die 21k heb ik toen natuurlijk gewoon in IceSave geflikkerd, want ik ben een moonboy avant la lettre.
Nee. Aanzienlijke kans dat er nog een secondary scare volgt later dit jaar of early 2024. 25k zou verder ook totaal niet bearish zijn als confirmatie van de bodem. Een nieuwe range waarbij de range low een stuk hoger is dan de 2023 bodem lijk me alleen maar bullish.zwembroek schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:43:
[...]
Wat denk je van het Cowen scenario? De prullenbak in?
@Coldcat ik hoop dat je een grap maakt, ga er iig niet op in
De vriendin van @Richh :
[
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IZRnWfV07lAB1Cby0cmo1NqN.jpg?f=user_large)
[ Voor 190% gewijzigd door Jedi_Pimp op 26-10-2023 03:14 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hier staan volgend jaar 3 slechts 2 "nieuwe" auto's op het menu (tweedehands)YES schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:34:
[...]
Wij hebben ook nog beiden onze eigen rekening. We geven beiden geld uit aan dingen waar de ander niets mee heeft. Ik koop een boel computer rommel om mee te hobbyen en ook crypto natuurlijk. Mijn vriendin koopt veel kleding en andere zaken die ik minder waardevol vind. Zij begrijpt weer niets van al die bakken met computeronderdelen waarmee ik aan het rommelen ben. Daarnaast geef ik meer uit in de horeca en mijn vriendin dan weer aan een naar mijn mening heel duur sport abonnement terwijl ik gewoon lekker cheap een stuk ga hardlopen als ik zin heb.
En zo hebben we beiden een dikke zooi aan uitgaven die de ander niet per se zo goed snapt en wat mij betreft ook niet hoeft te begrijpen. Dan heeft het voor ons beiden geen nut om te zien wat de ander allemaal uitgeeft van een gezamenlijke rekening en zo hebben we ook lekker onze eigen portemonnee waar we domme (of slimme) dingen mee kunnen doen.
De eventuele winst die ik ooit uit crypto weet te trekken (als dat ooit gebeurd) gaat overigens wel ergens heen wat voor ons beiden en/of onze kinderen (nu nog één maar niet lang meer als het allemaal goed gaat) op de lange termijn goed is. Niet omdat mijn vriendin dat graag wil maar omdat ik dat zelf zo bedacht heb, dat geld moet echt iets zijn waar we altijd plezier van hebben/houden.
Ik en BEV en voor mijn vrouw koop ik een andere A-segment waggie. (Wel eentje die ook veiliger is om ons kind in te vervoeren)
Beiden hebben een eigen rekening en samen storten we geld op de gezamenlijke.
Met de kleine opkomst zal de inleg wel anders gaan worden dan wat het nu is uiteraard
Grappig. Met mijn ex had ik juist aparte rekeningen maar met mijn nieuwe partner is juist het plan om alles wat ik heb in steen te zetten wat 100% mijn eigendom is, en na deze reset een gezamenlijke rekening te openen waarin we alles samen delen.Glenn Hoddle schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 00:20:
[...]
oh, wat ik dan bij mijn eerdere verhaal nog even moet toevoegen: die ex van me ging na 2 jaar getrouwd zijn scheiden, maar ze waren in totaal 10 jaar bij elkaar. Met een kind en alles. Dat was geen prille relatie die snel misliep. Er zat juist te veel vertrouwen in een goede afloop daar, een onbalans die altijd werd weggewuifd.
Mijn motivatie is heel simpel. We zijn samen en willen samen een leven opbouwen. Op het moment dat zij voorwaarden schept om meer te verdienen heeft zij er voordeel bij en vice versa. Gaat het mis, dan staat er in elk geval een startkapitaal klaar voor beide partijen.
Het huis deel ik niet. Dit is een cadeau van mij aan mijn kinderen.
[ Voor 3% gewijzigd door merauder op 26-10-2023 06:50 ]
On topic, rekeninghouders.
Ik wil hier alleen moon, memes en moobifi horen.
Papa heeft namelijk een nieuwe CumElonBabyFlokiPepe nodig (om het gat in zijn gezamenlijke rekening te dichten).
Ik wil hier alleen moon, memes en moobifi horen.
Papa heeft namelijk een nieuwe CumElonBabyFlokiPepe nodig (om het gat in zijn gezamenlijke rekening te dichten).
[ Voor 46% gewijzigd door MrMrq op 26-10-2023 07:38 ]
Maktub
Hebben jullie wel eens geld verstuurd van je betaal rekening naar je gezamenlijke rekening?
Komt meteen aan, dikke tech.
Instant settlement, feeless, great experience.
Of zijn het maar paper Euros? 🤔😉
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
As long as u dont print em... Its all digital baby.Vis schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 07:46:
Hebben jullie wel eens geld verstuurd van je betaal rekening naar je gezamenlijke rekening?
Word tijd voor een introductie :
Gezamelijke crypto rekening.
Je kan die euro’s bridgen van digitaal en een vorm op papier. In Nederland heb je daar Geldmaat voor.Vis schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 07:46:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
In het beste geval is het gewoon een 1of2 multisigGlenn Hoddle schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 00:48:
Hier gaat er gewoon een x bedrag per maand, van de gezamelijke rekening, naar de 'spaarrekening'. Gedeelte gaat echt naar een spaarrekening, groter gedeelte naar een BND aandelenrekening en het restant naar crypto. De ega weet dat, interesseert het niet zoveel en zegt 'ik vertrouw je'. Basta
Ik heb dat whitepaper eens gelezen, die $euro is nog een grotere shitcoin dan $doge is. APY is niet genoeg voor de inflatie van die token. #bagholdersVis schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 07:46:
Heerlijk weer al die activiteit hier, binnenkort zullen er misschien weer wat nieuwe namen verschijnen hier om de BTC trein verder vooruit te duwen
PS5
Ben blij dat crypto deze dagen goed gaat, boomerstonks gaan echt door het putje heen de laatste dagen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bedankt voor het leesvoer bij de koffie weer! Mooie verhalen.Coldcat schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:02:
[...]
Je kan die euro’s bridgen van digitaal en een vorm op papier. In Nederland heb je daar Geldmaat voor.
Tering ik laat jullie hier even een paar uren alleen en het gaat over gezamenlijke rekeningen, vertrouwen in je relatie en respect voor elkaar. Stelletje Knip, let op je taalgebruik
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 26-10-2023 22:45 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:35:
Tering ik laat jullie hier even een paar uren alleen en het gaat over gezamenlijke rekeningen, vertrouwen in je relatie en respect voor elkaar. Knip

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 26-10-2023 22:46 ]
gaat weer lekker, hup BTC naar 100k dan ga ik mooi 1 dag minder werken 👌
zelfs Matic en FTM gaan lekker.....maar why? FTM lijkt zo goed als dood... als blockchain
zelfs Matic en FTM gaan lekker.....maar why? FTM lijkt zo goed als dood... als blockchain
[ Voor 38% gewijzigd door Kol Nedra op 26-10-2023 10:12 ]
nothing stops this train
Waarom dan niet wachten tot BTC de 300k aantikt en dan 3 dagen minder werken?Kol Nedra schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:09:
gaat weer lekker, hup BTC naar 100k dan ga ik mooi 1 dag minder werken 👌
bij 300k kan ik makkelijk stoppen met werken 👍Vis schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:14:
[...]
Waarom dan niet wachten tot BTC de 300k aantikt en dan 3 dagen minder werken?
wel minimalistisch leven maar ik hoef ook geen luxe goederen.
vrijheid >>> materialisme
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 26-10-2023 10:20 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Waarom niet wachten tot BTC de 500k aantikt en hoeren neuken nooit meer werken?Vis schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:14:
[...]
Waarom dan niet wachten tot BTC de 300k aantikt en dan 3 dagen minder werken?
Zoveel vragen...
https://www.livecoinwatch.com/price/GayCoin-GAYzwembroek schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:35:
Tering ik laat jullie hier even een paar uren alleen en het gaat over gezamenlijke rekeningen, vertrouwen in je relatie en respect voor elkaar. Knip
All in!
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 26-10-2023 22:46 ]
Weinig animo zo te zien. "Last traded 2019-10-15". En aan de GAY Depth Chart te zien ging hij behoorlijk diep...
[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 26-10-2023 10:30 ]
Omdat op dat moment het brood 1 BTC kost.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:17:
[...]
Waarom niet wachten tot BTC de 500k aantikt en hoeren neuken nooit meer werken?
Zoveel vragen...
Iedereen die inzet op crypto om bij te blijven met de inflatie zal nooit rijker worden.
Maktub
Werd tijd, lijkt er wel op dat Doge ADA gaat flippen op de CMC vandaag.r6aw schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:03:
Daar gaat Ada 😏
Voor de mensen die 2 dagen geleden tegen mij zijden dat ik slechts aan het spammen was. Hier de eerste officiele berichtgeving. Ik zal geen namen noemen en enkel het artikel met jullie delen...
Artikel
Artikel
Wie ben jij op het plaatje?SlopeG schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:47:
Voor de mensen die 2 dagen geleden tegen mij zijden dat ik slechts aan het spammen was. Hier de eerste officiele berichtgeving. Ik zal geen namen noemen en enkel het artikel met jullie delen...
Artikel
https://newsbit.nl/opname...uwe-prijsstijging-zorgen/r6aw schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:03:
Daar gaat Ada 😏
🐳 Several of #crypto's top assets just had their biggest days of whale activity since June or July. #Bitcoin's 14,833 $100K+ transactions in 1 day was the most since June's #ETF news. Keep an eye on the increased #Ethereum & #Cardano engagement as well. https://t.co/vX2xGsFI7k pic.twitter.com/BWOZX686Mg
— Santiment (@santimentfeed) 25 oktober 2023
[ Voor 25% gewijzigd door Gipsy King op 26-10-2023 11:41 ]
Heb braaf ge-dca'd maar rond dit soort pumps toch moeilijker. Hebben jullie een bepaald niveau of datum wanneer jullie stoppen? Natuurlijk hebben jullie dat maar ik dacht zelf aan 50% van vorige ATH om safe te zitten. Zit ook naar alts te kijken maar op LINK en SOL na een tijd geleden heb ik me daar nog niet aan gewaagd.
Edit: ben geen trader, ik koop in de bear en dan rond het echte vuurwerk verkoop ik in stapjes. Dus nu BTC kopen en later omzetten in alts vind ik moeilijk, in het verleden miste ik de goede momenten.
Edit: ben geen trader, ik koop in de bear en dan rond het echte vuurwerk verkoop ik in stapjes. Dus nu BTC kopen en later omzetten in alts vind ik moeilijk, in het verleden miste ik de goede momenten.
[ Voor 24% gewijzigd door Sluw op 26-10-2023 11:47 ]
Vandaag dalende donderdag. Benieuwd of we deze traditie vandaag ook gaan voortzetten.
Ik heb wat inspiratie van @Alpina opgedaan om een low cap shitcoin met potentie te zoeken. Nu kwam ik deze AI token tegen: https://www.kucoin.com/kucoins/bbs/post/540364. Geen idee of dit wat is. Token is wel twee jaar oud. Misschien niet nieuw genoeg?
https://coinmarketcap.com/currencies/graphlinq-protocol/
Ik heb wat inspiratie van @Alpina opgedaan om een low cap shitcoin met potentie te zoeken. Nu kwam ik deze AI token tegen: https://www.kucoin.com/kucoins/bbs/post/540364. Geen idee of dit wat is. Token is wel twee jaar oud. Misschien niet nieuw genoeg?
[ Voor 67% gewijzigd door zwembroek op 26-10-2023 12:55 ]
Zo te zien wel.zwembroek schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 12:38:
Vandaag dalende donderdag. Benieuwd of we deze traditie vandaag ook gaan voortzetten.
Zero.
DCA doe je met een bewuste reden (hoop ik), waarom zou je van die reden willen afstappen?Sluw schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:45:
Heb braaf ge-dca'd maar rond dit soort pumps toch moeilijker. Hebben jullie een bepaald niveau of datum wanneer jullie stoppen? Natuurlijk hebben jullie dat maar ik dacht zelf aan 50% van vorige ATH om safe te zitten. Zit ook naar alts te kijken maar op LINK en SOL na een tijd geleden heb ik me daar nog niet aan gewaagd.
Hattrick: Thorgal Eagles
Ik zoek alleen nieuwe (op rio en mc na) coins. Wat betreft AI heb ik nu TAO en OLAS.zwembroek schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 12:38:
Kan heel het shitcoinlijstje wel delen trouwens:
AI: TAO, OLAS
Green L1: DIONE
Privacy: ATOR, 0KN
RWA: RIO, NXRA
BTC L2: SPACE
Gaming: MC
Voor Merit Circle (MC) begint over een uurtje ongeveer de migratie naar $BEAM.
De Metamask is al aan het warmdraaien kijken of dat allemaal vlot verloopt.
Verder koop ik ook niets bij, ook BTC en ETH niet nu. Even rustig aankijken
Afgelopen jaar wekelijks aan DCA gedaan in BTC en ETH. Hierbij is grootste gedeelte richting ETH gegaan en naast een restant van de ARB airdrop heb ik ook geen andere posities.Sluw schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:45:
Blijf of dit moment nog wel doorgaan met DCA met een restant aan cash, maar dan met kleinere bedragen. Wellicht dat ik het nog in een veelbelovende alt gooi, maar daar is nog voldoende tijd voor.
Die zijn al aardig geëxplodeerd.Alpina schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:07:
[...]
Ik zoek alleen nieuwe (op rio en mc na) coins. Wat betreft AI heb ik nu TAO en OLAS.
Kan heel het shitcoinlijstje wel delen trouwens:
AI: TAO, OLAS
Green L1: DIONE
Privacy: ATOR, 0KN
RWA: RIO, NXRA
BTC L2: SPACE
Gaming: MC
Voor Merit Circle (MC) begint over een uurtje ongeveer de migratie naar $BEAM.
De Metamask is al aan het warmdraaien kijken of dat allemaal vlot verloopt.
Verder koop ik ook niets bij, ook BTC en ETH niet nu. Even rustig aankijken
"The ROM Utrecht Region is pleased to announce the first investment in an entertainment game proposition called D-Drops. The investment was made from the HUL-PoC fund and underlines the ROM's objective to actively support the entertainment gaming industry in the Utrecht region with financing options."SlopeG schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:47:
Artikel
quote van https://kvw3.kansenvoorwe...f-concept-fonds-hul-poc-/
Wat is HUL PoC?
HUL PoC is een fonds voor innovatiefinanciering in de proof of concept fase. Startende ondernemers kunnen met deze financiering nieuwe produkten of diensten testen en ontwikkelen. HUL PoC is er voor innovatieve startups uit de provincie Utrecht.
Voor wie is HUL PoC?
Indien u als Utrechtse startende ondernemer financiering zoekt voor de proof of concept fase van uw innovatie kunt u zich melden bij: Investeringsfondsen van de ROM - ROM Utrecht Region.
Oftewel, ze hebben wat centjes ontvangen welke moeten worden terugbetaald?
QFTpaul-s83 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:20:
[...]
"The ROM Utrecht Region is pleased to announce the first investment in an entertainment game proposition called D-Drops. The investment was made from the HUL-PoC fund and underlines the ROM's objective to actively support the entertainment gaming industry in the Utrecht region with financing options."
Wat is HUL PoC?
HUL PoC is een fonds voor innovatiefinanciering in de proof of concept fase. Startende ondernemers kunnen met deze financiering nieuwe produkten of diensten testen en ontwikkelen. HUL PoC is er voor innovatieve startups uit de provincie Utrecht.
Voor wie is HUL PoC?
Indien u als Utrechtse startende ondernemer financiering zoekt voor de proof of concept fase van uw innovatie kunt u zich melden bij: Investeringsfondsen van de ROM - ROM Utrecht Region.
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn DCA bedrag in 3 nieuwe spijkerbroeken en 3 nieuwe truien geflikkerd.
Snel de eerste beste winkel met 'Jeans' op de gevel in gelopen en daar alles gekocht, 20 minuten inclusief passen.
Nu hoef ik hopelijk minimaal 2 jaar de stad niet meer in, zeer goede investering dus.
Daarna natuurlijk nog even patat en een hamburger gehaald als lunch.
Ik kon bij beide gelegenheden nog niet betalen met Bitcoin dus heb tegen de ramen gespuugd.
Snel de eerste beste winkel met 'Jeans' op de gevel in gelopen en daar alles gekocht, 20 minuten inclusief passen.
Nu hoef ik hopelijk minimaal 2 jaar de stad niet meer in, zeer goede investering dus.
Ik kon bij beide gelegenheden nog niet betalen met Bitcoin dus heb tegen de ramen gespuugd.
FrietVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:26:
Ik heb vandaag mijn DCA bedrag in 3 nieuwe spijkerbroeken en 3 nieuwe truien geflikkerd.
Nee dat is dus het ding, ze hebben equity gekregen. Dus zijn zijn aandeelhouder.paul-s83 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:20:
[...]
"The ROM Utrecht Region is pleased to announce the first investment in an entertainment game proposition called D-Drops. The investment was made from the HUL-PoC fund and underlines the ROM's objective to actively support the entertainment gaming industry in the Utrecht region with financing options."
Wat is HUL PoC?
Voor wie is HUL PoC?
Bagholder.SlopeG schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:34:
[...]
Nee dat is dus het ding, ze hebben equity gekregen. Dus zijn zijn aandeelhouder.
Laten we de discussie maar stoppen. Niemand maar dan ook niemand binnen Tweakers gaat hier ook maar 1 cent in stoppen. Leuk speeltje van de oprichter(s) maar niet meer dan dat.
Daarnaast kan de ROM natuurlijk pronken dat ze met vuistdiep in de Blockchain en Web3 zitten.
And your request has been heard.zwembroek schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 12:38:
Omdat ik de bear markt wil DCA-en en niet te ver in de bull voor een goede risk-return.bregweb schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:07:
[...]
DCA doe je met een bewuste reden (hoop ik), waarom zou je van die reden willen afstappen?
Inderdaad wel slim om nog even door te gaan maar met langzaam kleiner wordende bedragen ofzo.jvel92 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:18:
[...]
Afgelopen jaar wekelijks aan DCA gedaan in BTC en ETH. Hierbij is grootste gedeelte richting ETH gegaan en naast een restant van de ARB airdrop heb ik ook geen andere posities.
Blijf of dit moment nog wel doorgaan met DCA met een restant aan cash, maar dan met kleinere bedragen. Wellicht dat ik het nog in een veelbelovende alt gooi, maar daar is nog voldoende tijd voor.
[ Voor 49% gewijzigd door Sluw op 26-10-2023 13:57 ]
Verwijderd
Een rationele Tweaker misschien niet, maar ik twijfel nog een beetje.paul-s83 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:41:
[...]
Bagholder.
Laten we de discussie maar stoppen. Niemand maar dan ook niemand binnen Tweakers gaat hier ook maar 1 cent in stoppen. Leuk speeltje van de oprichter(s) maar niet meer dan dat.
Daarnaast kan de ROM natuurlijk pronken dat ze met vuistdiep in de Blockchain en Web3 zitten.
Over Utrecht kan ik niets goeds bedenken om te zeggen, dus jammer dat die al bagholder zijn. Voor mij persoonlijk hangt er vooral vanaf wat voor kleur logo ze hebben en of dat leuk kleurt bij mijn bags HTML-coin en Reddcoin.
Verder lijkt echt alles helemaal vet kut aan deze coin. Maar dan ook echt helemaal kut.
Ik snap het wel dat de makers ook willen hoeren neuken nooit meer werken, maar wees dan een vent en beroof een bank ofzo. Maar een coin als dit oprichten slaat gewoon nergens op.
Wat wordt de wereld beter van dit soort coins? Ik zie de mensen die dit soort meuk nog zonder schaamte durven op te richten op het zelfde niveau als dealers van zeer destructieve hard drugs. Ze willen je geld en zijn bereid daar erg ver voor te gaan, zelfs Utrecht als bagholder de afgrond in te slepen. Dat laatste is wel mooi trouwens.
Misschien zou ik het wel kopen als ik weer eens in een diepe psychose zou zitten en zou denken dat de FBI, KGB en de dochters van Rutte mij op een internationale opsporingslijst hebben gezet via mijn Bitvavo referral.
Maar zelfs dan misschien ook wel niet, als ze een rood of paars logo hebben.
Geeft Utrecht daar geld aan uit? Daar woon ikVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:05:
[...]
Een rationele Tweaker misschien niet, maar ik twijfel nog een beetje.
Over Utrecht kan ik niets goeds bedenken om te zeggen, dus jammer dat die al bagholder zijn. Voor mij persoonlijk hangt er vooral vanaf wat voor kleur logo ze hebben en of dat leuk kleurt bij mijn bags HTML-coin en Reddcoin.
Verder lijkt echt alles helemaal vet kut aan deze coin. Maar dan ook echt helemaal kut.
Ik snap het wel dat de makers ook willen hoeren neuken nooit meer werken, maar wees dan een vent en beroof een bank ofzo. Maar een coin als dit oprichten slaat gewoon nergens op.
Wat wordt de wereld beter van dit soort coins? Ik zie de mensen die dit soort meuk nog zonder schaamte durven op te richten op het zelfde niveau als dealers van zeer destructieve hard drugs. Ze willen je geld en zijn bereid daar erg ver voor te gaan, zelfs Utrecht als bagholder de afgrond in te slepen. Dat laatste is wel mooi trouwens.
Misschien zou ik het wel kopen als ik weer eens in een diepe psychose zou zitten en zou denken dat de FBI, KGB en de dochters van Rutte mij op een internationale opsporingslijst hebben gezet via mijn Bitvavo referral.
Maar zelfs dan misschien ook wel niet, als ze een rood of paars logo hebben.

Reminder aan mezelf. De belasting die je betaald wordt aan dit soort projecten uitgegeven. Eerst een committee aan amtenaren, beleidsmakers en advocaten die de papierwinkel opstellen. Een stel aasgieren die als consultants om deze pot subsidies heen draait. Allemaal met mooi papierwerk zorgen dat de centen binnenkomen. En een stel mensen die het spel perfect door hebben en ervan profiteren.
Net zoals die vage crypto lessen in het verleden via het STAP budget. Iedereen heeft z'n eigen grens om geld binnen te harken. Sommige mensen dumpen hun waardeloze BIFI, iedereen zijn grens. Waar het mis gaat is dat er zulke loopholes en graaipotten gemaakt worden, of op de verkeerde manier gebruikt worden.
Lesson to myself: Zorg ervoor dat je zo min van mijn eigen centen in dit circus terecht komen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwijderd
Maargoed als ze mij een airdrop aanbieden shill ik deze coin met mijn hele hebben en houden tot de gedupeerden hier over de schutting klimmen.
Zo ben ik dan ook wel weer, altijd bereid om mijn principes aan de kant te zetten als ik er iets beter van kan worden.
Dus @SlopeG als je jouw opdrachtgevers even laat weten dat ik te koop ben, dan help ik je deze coin te shillen naar de fokking maan.
Ik vraag niet veel, slechts het dubbele.
Zo ben ik dan ook wel weer, altijd bereid om mijn principes aan de kant te zetten als ik er iets beter van kan worden.
Dus @SlopeG als je jouw opdrachtgevers even laat weten dat ik te koop ben, dan help ik je deze coin te shillen naar de fokking maan.
Ik vraag niet veel, slechts het dubbele.
Whale-activiteit schiet omhoog
Cardano, bekend onder de afkorting ADA, heeft in de afgelopen week een opvallende toename van whale-transacties laten zien. Deze stijging was zo significant dat het de hoogste niveaus in meer dan drie maanden bereikte. Cijfers tonen aan dat er voor Cardano een indrukwekkende toename van 16% was in slechts één week. Ethereum volgde niet ver achter met een stijging van 14% in grote transacties.
Cardano, bekend onder de afkorting ADA, heeft in de afgelopen week een opvallende toename van whale-transacties laten zien. Deze stijging was zo significant dat het de hoogste niveaus in meer dan drie maanden bereikte. Cijfers tonen aan dat er voor Cardano een indrukwekkende toename van 16% was in slechts één week. Ethereum volgde niet ver achter met een stijging van 14% in grote transacties.
Van welke site komt deze info?r6aw schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:01:
Ik heb er ook echt een hekel aan. Wat wel leuk is, is dat Utrechtenaar van oudsher een scheldwoord is voor homo's.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:05:
[...]
Over Utrecht kan ik niets goeds bedenken om te zeggen,
Dat klinkt verdacht veel als een principe.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:16:
The POL token upgrade is now live on Ethereum mainnet.
— Polygon | Aggregated (@0xPolygon) 25 oktober 2023
Polygon 2.0, released this summer, is a roadmap for scaling Ethereum to build the Value Layer of the Internet. POL unlocks that future.
POL is a next-generation token that can power a vast ecosystem of ZK-based L2 chains.… pic.twitter.com/gmrsu0ZqLz
Ik gebruik coinbase wallet, maar krijg regelmatig deze melding als ik wil swappen:
" This transaction will likely fail. If it does, you'll lose the network fee."
Andere keren krijg ik ook de melding dat er te weinig liquidity is..
Ik heb de slippage verhoogd maar dat heeft geen effect, wat kan ik hier tegen doen?
Ook krijg ik de vraag om tokens allowance te revoken, moet dit?
" This transaction will likely fail. If it does, you'll lose the network fee."
Andere keren krijg ik ook de melding dat er te weinig liquidity is..
Ik heb de slippage verhoogd maar dat heeft geen effect, wat kan ik hier tegen doen?
Ook krijg ik de vraag om tokens allowance te revoken, moet dit?
De whales zijn weer lekker aant snoepen deze donderdag , de champagne zal weer vloeien int weekend.
:strip_exif()/f/image/YbvY9Sg3Z24bQrzCU1KcvC1Y.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 66% gewijzigd door Gipsy King op 26-10-2023 17:35 ]
Aha! it giet oan!
Nou, bij ByBit (bye bye bit?) alle MATIC zelf maar even omgegooid naar POL. Moest dat dan? Nee, maar nu kan ik staken tegen 366%

Alleen al op ByBit zijn er 1,8mln POL ingeduwd. Het mag wat kosten. Ik verwacht een enorme prijsdruk de komende dagen/weken...
@zwembroek : stake dan!
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 26-10-2023 17:46 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Prijsdruk klinkt niet aantrekkelijk.resusaapje schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 17:45:
[...]
Aha! it giet oan!
Nou, bij ByBit (bye bye bit?) alle MATIC zelf maar even omgegooid naar POL. Moest dat dan? Nee, maar nu kan ik staken tegen 366%![]()
Alleen al op ByBit zijn er 1,8mln POL ingeduwd. Het mag wat kosten. Ik verwacht een enorme prijsdruk de komende dagen/weken...
@zwembroek : stake dan!
N spel app waarin je quests kunt spelen en dingen kunt winnen lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo verkeerd.SlopeG schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:47:
Artikel
Die zijn er natuurlijk al zat maar niet gebaseerd op jouw real life omgeving volgens mij. Betaald door bedrijven die er wat interactie spelletjes (reclame) instoppen. Verdienmodel is dan ook duidelijk. Ik ben benieuwd.
Ik lul ook zomaar wat
Mooi!r6aw schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:01:
Ik heb nog n zwik ADA van m'n BLOX signup vlak voor de vorige bullrun. Dat tientje werd dik
€100

Nooit meer naar gekeken maar ik ben bang dat het nu niet eens meer n tientje is

Ik lul ook zomaar wat
kleine terug test... en vanaf nu door naar de 39K
Niet? binnen twee weken twee gasten die deze zwik komen promoten in SC en NK. Eentje net een week geleden geregistreerd en dit is het enige waar hij het over heeft. De ander hangt langer rond, maar dan elders dan crypto. Alleen een linkdump en verder niks.shovelhead1340 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 18:46:
[...]
N spel app waarin je quests kunt spelen en dingen kunt winnen lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo verkeerd.
Die zijn er natuurlijk al zat maar niet gebaseerd op jouw real life omgeving volgens mij. Betaald door bedrijven die er wat interactie spelletjes (reclame) instoppen. Verdienmodel is dan ook duidelijk. Ik ben benieuwd.
Verdienmodel? Op z'n best: ga overal heen en per nieuwe speler krijg jij een percentage/stapel munten. Commerciële uiting. Wat vindt de tweakers eigenaar daarvan?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
vind et wel meevallen. Is juist goed dat we in een range van 33 tot 35 wat consolideren. Stonks gaan iig al paar dagen aardig rekt. Wij staan nog gruwelijk in de plus over 7 dagen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
stonks gaan wel aardig door het putje heen deze laatste dagen ja, ben blij dat crypto dat verlies ruimschoots goed maaktanti elppa schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:25:
[...]
vind et wel meevallen. Is juist goed dat we in een range van 33 tot 35 wat consolideren. Stonks gaan iig al paar dagen aardig rekt. Wij staan nog gruwelijk in de plus over 7 dagen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
nasdaq maakt nu een nieuwe lows, op de hoge timeframes lijkt dit nu echt een lower high te worden= deadcat bounce. Laat die normie stonks boomer meuk maar stevig door het putje gaan.sjorremans schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:39:
[...]
stonks gaan wel aardig door het putje heen deze laatste dagen ja, ben blij dat crypto dat verlies ruimschoots goed maakt
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Fvck. Ik zat er een paar uur geleden nog naar te kijken
Je krijgt een like vanwege "biem"
Nog wat liquiditeit zoeken vermoed ik, migrate volop bezig. Maar blijft even wennen om de waarde x2,5 te zien.resusaapje schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:22:
[...]
Fvck. Ik zat er een paar uur geleden nog naar te kijken
Je krijgt een like vanwege "biem"
(En terug)
Fwiew, ik zat er een paar uur geleden nog naar te kijkenAlpina schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:24:
[...]
Nog wat liquiditeit zoeken vermoed ik, migrate volop bezig. Maar blijft even wennen om de waarde x2,5 te zien.
(En terug)
Gister extra dca gedaan met mn 25 jarig jubileum fiat. Was weer te verwachten.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/o4mkHnL3DtMoC0NgadgrSQRl.gif?f=user_large)
Dat is lekker thuiskomen na een korte vakantie: 0KN maar liefst +77% vandaag
https://cryptonews.net/news/altcoins/27747110/JUST IN: This Altcoin Announces Collaboration with Amazon Prime Gaming – Sudden Spike in Price Happening
Dat wordt mogelijk de nieuwe YFI van de komende run. Daar een keer 10% van aanschaffen is nog het gokje waard.Gipsy King schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:17:
Zo zijn er wel meer
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wen 69kknakworst schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 03:59:
Wen bounce.
Kak, ik heb net 5k in die Teardrops zittenpaul-s83 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:41:
[...]
Bagholder.
Kleine successtory: ooit zat ik veel te diep in KSM, het testnetwerk van DOT. Ergens in december 2021, toen de waarde al aan het kelderen was besloot ik er een behoorlijk aantal alsnog te verkopen. Inmiddels is het van 400+ naar 19-dollar-en-een-beetje gegaan, dus ik had beter de rest ook de deur uit kunnen doen want dat staat nu zo ver in de min dat ik niet verwacht dat het ooit nog goed gaat komen.
In mei van dit jaar besloot ik het in Euro's uit te keren en gisteren heb ik daar een mooie trade mee gedaan en is het dak uit mijn keuken gezaagd voor dittes.
:strip_exif()/f/image/h3TLxKrrQgx8qEBZUquovfwV.jpg?f=fotoalbum_large)
En nu ben ik zo blij als een kind. Behalve met mijn zakje KSM, dan.
In mei van dit jaar besloot ik het in Euro's uit te keren en gisteren heb ik daar een mooie trade mee gedaan en is het dak uit mijn keuken gezaagd voor dittes.
:strip_exif()/f/image/h3TLxKrrQgx8qEBZUquovfwV.jpg?f=fotoalbum_large)
En nu ben ik zo blij als een kind. Behalve met mijn zakje KSM, dan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!