[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 242 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-10 10:37
knakworst schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:44:
Daar ging de laatste kans ever om in de 20 te kopen.
Ik ben niet overtuigd. Ik zie weer veel te veel alts... btc dominance is verzwakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

cooLopke schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 02:24:
[...]

Ik ben niet overtuigd. Ik zie weer veel te veel alts... btc dominance is verzwakt.
zo te zien heb je inderdaad nog een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:00

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Nou laat ik maar ook een tip droppen dan voor mijn mede T.net vrinden. SOL en BTC. Uitcashen op 1 november 2024.

Salut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-10 09:15
Yzord schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 04:47:
Nou laat ik maar ook een tip droppen dan voor mijn mede T.net vrinden. SOL en BTC. Uitcashen op 1 november 2024.

Salut.
Thx Satosh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14:52

Salut.
Dan al? Een half jaar na de halving? Staat genoteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Salut.
Ik vind dit wel de tip van het jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:24

knakworst

Get more sats!

Glenn Hoddle schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 02:43:
[...]

zo te zien heb je inderdaad nog een paar uur.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yxvxNN2-gVXX4JYWCkE8F_vE1s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vl3jq4wrb8wSPKAL6CJYZn5U.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:49

Salut.
Uitcashen? Naar wat? ETH? Zilver? Goud?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:18
Moiety schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 09:23:
[...]

Uitcashen? Naar wat? ETH? Zilver? Goud?
Tassen vol AH boodschappen , precies in de hamster 1+1 deals , nog eens 100% winst eroverheen pakken. Super. When moon ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EG142XfR9onF0hiSABRiEI3B8Cs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x9oaMaqZ9h8ByT8f8XaEgUyi.jpg?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:02
Rekt. 28k incomming. Het is klaar. F*ck crypto. Ik ben eruit.
Bearmarket confirmed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SMgQzO5PbBTXvVyrYJ7oliy1n18=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HZOgqoEkJcHkOnY1B2j2yFr9.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Don Guacamole schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 09:44:
Bearmarket confirmed.
[Afbeelding]
Cable management van niks natuurlijk. Pauper!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WUdnwoQuYwzt6nQcUWPV6l6JdcE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CvO4csaI7KuTOCYhGlp9grQp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Glenn Hoddle schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 01:40:
[...]

Los van dat het Beefy team zelf dit uiteraard niet deed, was ik verbaasd door het aantal mensen dat het uit een soort fatsoen niet heeft gedaan.
Zelf heb ik er wel gewoon 4k uitgetrokken - maar- en dit zegt alles over waarom niemand zich hier schuldig over hoeft te voelen, als ik was gaan slapen en ze de ochtend later had verkocht was het 6k geweest. Zoveel onnozele speculanten. En bots.
Helder en fijn je hier weer te zien d:)b

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dacuuu schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 09:53:
[...]

Cable management van niks natuurlijk. Pauper!
Beter dan de Solana server.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uSdhF3rJNzBMwXPXBNReHH5dffw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Zhkm3Ryp1TIGSvV2wOjYUINL.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
En waarschijnlijk allemaal CCA kabels. ;(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dacuuu schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 10:05:
[...]

En waarschijnlijk allemaal CCA kabels. ;(
Lekker boeiend. Gaat toch niet veel verkeer doorheen. Belangrijker is of de reset knop goed bereikbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 10:00:
[...]

Helder en fijn je hier weer te zien d:)b
Glenn Helder?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Don Guacamole schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 09:44:
Bearmarket confirmed.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ShJfeVPW_vjP6Cb_cd9laxwEBlI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DoFOwdoDgAM7dM9KYfHEj1oc.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/afgiC8kAShgH7GDBT5rhQa7x1hQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/idsNpl-VHDc5PEEBC5ADSZKM6sg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3hrSnEG0gHcLG43Ty8VuE8mU.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:15

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/--j5obPrCb02x3L8EMwqXo9uG20=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/11yYKVFnw6k0MBHFPJHFYbQt.jpg?f=user_large

[ Voor 47% gewijzigd door resusaapje op 22-10-2023 10:42 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Los van dat het Beefy team zelf dit uiteraard niet deed, was ik verbaasd door het aantal mensen dat het uit een soort fatsoen niet heeft gedaan.
Zelf heb ik er wel gewoon 4k uitgetrokken - maar- en dit zegt alles over waarom niemand zich hier schuldig over hoeft te voelen, als ik was gaan slapen en ze de ochtend later had verkocht was het 6k geweest. Zoveel onnozele speculanten. En bots.
Heerlijk gevoel is dat om een andere onnozele speculant nét te slim af te zijn. Heerlijk.

Bijna nog mooier dan je bags met compleet nutteloze magische internetmunten dumpen op wanhopige greater fools na een parabolische stijging.

Maar dat is nog kinderspel. Moet je nagaan hoe een boomer zich moet voelen. Wanneer hij zijn verouderde 2 onder 1 kap met enkelglas, geiser uit 1989 en niet geïsoleerde zolder verkoopt voor een ×15, aan een jong gezin die uit pure fomo 150k meer hebben geboden dan de vraagprijs.

Ja, de financiële wereld is toch een prachtige plaats voor menselijkheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 12:55
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 10:54:
[...]
Moet je nagaan hoe een boomer zich moet voelen. Wanneer hij zijn verouderde 2 onder 1 kap met enkelglas, geiser uit 1989 en niet geïsoleerde zolder verkoopt voor een ×15, aan een jong gezin die uit pure fomo 150k meer hebben geboden dan de vraagprijs.

Ja, de financiële wereld is toch een prachtige plaats voor menselijkheid.
Bedoel je: instapklaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uq0tPyfj3NoAPo2HR36XLR2Ei7k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/68v1lXvbrjpjWtWg6RXeLMDQ.png?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een enorm hypocriete maar bovenal saaie passief agressieve reactie op mijn betoog.

Ik zal je een tip geven voor de toekomst: in plaats van je ziel te verzwelgen in de cognitieve dissonantie die je door crypto ervaart, kun je het beter omarmen voor wat het is.

Vanaf het moment dat jij en ik geboren zijn in het kapitalistische Westen, is onze ziel verkocht aan de duivel. Wij zijn bestemd om immoreel gedrag te omarmen, en het te laten bloeien. Niemand ter aarde zal een menselijk verrotter bestaan leiden dan een kapitalist onder een neo liberalistisch bewind.

Het is onze geboren plicht andere culturen en landen te ontdoen van rijkdom, vanaf het moment dat jij als kind je eerste euro zakgeld de snoepwinkel in smijt omarm je ons kolonialistische verleden en de daaruit gegenereerde huidige welvaart.

Iedere arme ziel op deze planeet zal een les moeten leren dat Westers kapitalisme geen mindset is maar een aangeboren privilege.

Het is op dat vlak onze morele plicht geen enkele genade te tonen en al die kleine hoeveelheden wanhopige fomo centen af te romen. Zo besparen wij de zielen die niet bestemd zijn om voor eeuwig in het vuur van de hel te branden, maar vredig als kindsoldaat of in de kobalt mijnen van Musk te kunnen eindigen.

Op die manier blijft het universum in balans en kunnen wij Westerlingen onze welvaart legaal maar immoreel blijven uitbreiden over de rug van de minder bedeelden, zonder dat we daar ooit nog landjepik voor hoeven te verwezenlijken.

Dus bespaar me jou misplaatste moralistische highground en besef dat ook jouw grijpgrage diamond hands zullen branden in het eeuwige vuur van de hel.

En natuurlijk een fijne zondag.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 11:53:
[...]

Wat een enorm hypocriete maar bovenal saaie passief agressieve reactie op mijn betoog.

Ik zal je een tip geven voor de toekomst: in plaats van je ziel te verzwelgen in de cognitieve dissonantie die je door crypto ervaart, kun je het beter omarmen voor wat het is.

Vanaf het moment dat jij en ik geboren zijn in het kapitalistische Westen, is onze ziel verkocht aan de duivel. Wij zijn bestemd om immoreel gedrag te omarmen, en het te laten bloeien. Niemand ter aarde zal een menselijk verrotter bestaan leiden dan een kapitalist onder een neo liberalistisch bewind.

Het is onze geboren plicht andere culturen en landen te ontdoen van rijkdom, vanaf het moment dat jij als kind je eerste euro zakgeld de snoepwinkel in smijt omarm je ons kolonialistische verleden en de daaruit gegenereerde huidige welvaart.

Iedere arme ziel op deze planeet zal een les moeten leren dat Westers kapitalisme geen mindset is maar een aangeboren privilege.

Het is op dat vlak onze morele plicht geen enkele genade te tonen en al die kleine hoeveelheden wanhopige fomo centen af te romen. Zo besparen wij de zielen die niet bestemd zijn om voor eeuwig in het vuur van de hel te branden, maar vredig als kindsoldaat of in de kobalt mijnen van Musk te kunnen eindigen.

Op die manier blijft het universum in balans en kunnen wij Westerlingen onze welvaart legaal maar immoreel blijven uitbreiden over de rug van de minder bedeelden, zonder dat we daar ooit nog landjepik voor hoeven te verwezenlijken.

Dus bespaar me jou misplaatste moralistische highground en besef dat ook jouw grijpgrage diamond hands zullen branden in het eeuwige vuur van de hel.

Veel te inhoudelijk. Dit hoort in NK. Dus: reported!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
[...]

Zo dan, dit komt van diep. Keurig stukje proza voor op de wc.

Dus, laten we elkaar niet afrekenen op een mogelijke verkoop van “iets” waar een ander voor betaald. Wij hebben idd het geluk om huizen, muntjes etc aan te schaffen voor ons eigen gewin. Geniet er van.
Maar belangrijker- dit is bijzaak hè, geniet van de dingen om je heen en heb respect voor ieders overwegingen en keuzes. Wij bepalen allemaal zelf wat we willen.
Willen we het westen en de kapitalistische wereld de rug toe keren? Prima, ga ik wel scholen bouwen in Nepal.
Wil ik een lambo? En heb ik schijt aan de natuur? Lekker doen.
Wat belangrijker is, neem vanmiddag een pilsje met je familie of je maten, dat is veel belangrijker dan je bifi of je nieuwe auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Don Guacamole schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:07:
[...]

Zo dan, dit komt van diep. Keurig stukje proza voor op de wc.

Dus, laten we elkaar niet afrekenen op een mogelijke verkoop van “iets” waar een ander voor betaald. Wij hebben idd het geluk om huizen, muntjes etc aan te schaffen voor ons eigen gewin. Geniet er van.
Maar belangrijker- dit is bijzaak hè, geniet van de dingen om je heen en heb respect voor ieders overwegingen en keuzes. Wij bepalen allemaal zelf wat we willen.
Willen we het westen en de kapitalistische wereld de rug toe keren? Prima, ga ik wel scholen bouwen in Nepal.
Wil ik een lambo? En heb ik schijt aan de natuur? Lekker doen.
Wat belangrijker is, neem vanmiddag een pilsje met je familie of je maten, dat is veel belangrijker dan je bifi of je nieuwe auto.
Wees gewoon de meest slechte en moreel compleet verdorven persoon die je kunt zijn, zodat anderen wat beter uit de verf komen.

Dát, is de motivatie die ik jouw wil meegeven. Smerig stuk mislukte avacado.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:36
[...]

Off topic, Jaap.
Niet onwaar, wel off topic.

Maar de relatie met crypto is zó gelegd.

Wat je beschrijft ervaar ik als een erfzonde. Van 8 tot 18u meedraaien in de kapitalistische carroussel. Hard epibreren in een bullshit baan, daarmee ergens iemand uitzuigen, en dan van gekkigheid niet weten in welk Smakenrad of Dessert restaurant ik mijn euronen kan stukslaan. Of op een invisible bamboe T-shirt (3 dollar productie, 30 dollar retail prijs) voor onder het maatwerk overhemdje (12 dollar productie, 120 dollar retail).

Mijn vriendin is deze maand jarig en ik weet gewoon niet wat te geven. We hebben alles - juist omdat iemand anders het niet heeft. Alles al gedaan.

Ik wil die malle molen ontvluchten, gewoon niet meer meedoen. Gewoon ergens geitenkaas gaan maken in De Acht Bergen en/of een kathedraal maken van lucifers. Opslaan, eten bij elkaar scharrelen en slapen. Rustig. Leven.

Dus wat doe ik (we)? We kletsen wat euronen in crypto. In een stonk Tesla. In wat fysiek goud. En hopen maar dat een andere sloeber ze van ons overneemt als de dollar nog zes cent waard is. Misschien diezelfde sloeber die we nu dat bamboe T-shirt laten maken.

Ergo, we proberen de kapitalistische maatschappij te ontvluchten door wat extra kapitaal te genereren…

Zum kotzen. Het zou hilarisch zijn als het niet zo dystopisch was.

Ook jij een fijne zondag.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 01-10 09:15
Wat gaat het er hier weer hard aan toe, van lekkere tot minder lekkere hap.

Ik volg de raad: bifi en pils bij de hand, cheers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog een coin die de zielen van weeskinderen gebruikt als gas voor transactie fees maar die ondanks dat alsnog een rugpull gaat krijgen.

Iemand nog tips?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:36
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:17:
Ik zoek nog een coin die de zielen van weeskinderen gebruikt als gas voor transactie fees maar die ondanks dat alsnog een rugpull gaat krijgen.

Iemand nog tips?
Ook dit zo grappig kunnen zijn, ware het niet dat dit het letterlijk het figuurlijke verhaal is van $Orphan coin (link).

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:38
@Glenn Hoddle is back!!! welcome man, bullmarket confirmed *O*

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMrq schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:20:
[...]

Ook dit zo grappig kunnen zijn, ware het niet dat dit het letterlijk het figuurlijke verhaal is van $Orphan coin (link).
Bedankt voor de tip, maar heb nog iets veel ziekers gevonden om op te speculeren: Tesla aandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Geen idee @Verwijderd
Mijn kinderen produceren wel gas maar ja, of je er iets aan hebt... :P En het schijnt dat je met onze magische muntjes ook wel kinderen aan kan schaffen in de donkere dieptes van het web. :? Dusss..

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MrMrq schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:16:
[...]

Off topic, Jaap.

Wat je beschrijft ervaar ik als een erfzonde. Van 8 tot 18u meedraaien in de kapitalistische carroussel. Hard epibreren in een bullshit baan, daarmee ergens iemand uitzuigen, en dan van gekkigheid niet weten in welk Smakenrad of Dessert restaurant ik mijn euronen kan stukslaan. Of op een invisible bamboe T-shirt (3 dollar productie, 30 dollar retail prijs) voor onder het maatwerk overhemdje (12 dollar productie, 120 dollar retail).

Mijn vriendin is deze maand jarig en ik weet gewoon niet wat te geven. We hebben alles - juist omdat iemand anders het niet heeft. Alles al gedaan.

Ik wil die malle molen ontvluchten, gewoon niet meer meedoen. Gewoon ergens geitenkaas gaan maken in De Acht Bergen en/of een kathedraal maken van lucifers. Opslaan, eten bij elkaar scharrelen en slapen. Rustig. Leven.

Dus wat doe ik (we)? We kletsen wat euronen in crypto. In een stonk Tesla. In wat fysiek goud. En hopen maar dat een andere sloeber ze van ons overneemt als de dollar nog zes cent waard is. Misschien diezelfde sloeber die we nu dat bamboe T-shirt laten maken.

Ergo, we proberen de kapitalistische maatschappij te ontvluchten door wat extra kapitaal te genereren…

Ja heel klote en zwaar voor je, meen ik oprecht. Maar ik zal er vannacht ook weer niet wakker van liggen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dw5IpjyWRg-tvk7FbZpdIuB2jfU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cDprtC62WGqJKplrRSPmmMjb.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

resusaapje schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:02:
[...]

Veel te inhoudelijk. Dit hoort in NK. Dus: reported!
Wat heeft Noord-Korea er mee te maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:44:
[...]

Wat heeft Noord-Korea er mee te maken? :?
In het Noord-Korea topic gaat het ook over crypto maar daar gelden strenge regels.

[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:33
Welkom terug

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Ymtyba2enOrQKfG6LTJy8zIkp0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VqIrALQunzvK06B2yRin5bjt.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole

Mooi hè, 2 van m’n shitcoins die samenwerken.
Dikke tech, moon soon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:14:
[Twitter]

Dikke tech, moon soon!
Kreeg gisteren al een preview in de Telegram, werkt echt wel grappig die ai bots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 20:13
Don Guacamole schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:14:
[Twitter]

Dikke tech, moon soon!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/toHF717801xJNaagSKW5Nlsnbh4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FGAHhtG5Lg2bUdrMf10prbLn.jpg?f=fotoalbum_large

Geschreven door Trump??
En ik maar denken dat ie anti crypto is 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 12:39
[...]

Off topic, Jaap.

Holy shit, wat een baas ben jij.
Ik moet eerst de cursus 'oeverloos lullen door @MrMrq' volgen voordat ik thuis kan verkondigen dat ze alles al heeft en ik daarom geen Euro's ga stukslaan op een presentje maar het allemaal in crypto kieper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 16:23
Die praatjes over shitcoins zijn hardnekkig, de BTC dominance maakt even een pas op de plaats en daar komen de shills alweer.

Doet mij denken aan de vioolspelers op de Titanic. Stoïcijns doorspelen terwijl ze rekt gaan.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/Ub59w3kCFY0AAAAC/titanic-band.gif

[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-10-2023 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:42:
Die praatjes over shitcoins zijn hardnekkig, de BTC dominance maakt even een pas op de plaats en daar komen de shills alweer.

Doet mij denken aan de vioolspelers op de Titanic. Stoïcijns doorspelen terwijl ze rekt gaan.

[Afbeelding]
ja heel bar he. Echt onkruid

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

De nieuwe BIFI houd ik natuurlijk gewoon nog een tijdje.
Ik vraag me af wat voor opties er komen voor de mooBIFI op Optimism. En wat het voor effect gaat hebben dat het ETH native is straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Je kan ook proberen hem omver te werpen, maar dat is helemaal duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina

But when 420k? :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
tja leuk, maar waar haalt hij die 100k vandaan? waarom niet 70k of idd 420?

Dit heeft net zoveel waarde als roepen dat satoshi ineens opduikt en zijn 1.100.000 btc spot op de markt dumpt. Reken maar dat er dan echt letterlijk ZERO op de klokken verschijnt. Niet eens 6 cent.
uiteraard kan ie er niet ineens spot zoveel dumpen, maar vond het een mooi vergelijk :9

[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 22-10-2023 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:46
*insert CZ ‘4’ *

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Dikke LINK weer 😎

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
BTC100K2021 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:42:

[Afbeelding]
The rekt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZF7Jr02zLvOY5VcVcSauuYJ0a1I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Lx0YPlJK9UNkdYFviBfxPDb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
klinkt leuk 800 zoveel %, maar met 99% eraf is et ook gewoon zero.En die 99% is 100% zeker :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
Lekker hoor, ATOR tikte vandaag de $1,30 aan, een x10 al van mijn eerste inleg. Hodl.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PYHbb1wqsr-2scnQsOt8LIqOIIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zSTgkcvtub25DVHCwJMxDiYS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
anti elppa schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:04:
[...]

klinkt leuk 800 zoveel %, maar met 99% eraf is et ook gewoon zero.En die 99% is 100% zeker :9
Dankzij die smerige nieuwe drekcoins ben ik wel mooi naar >1 BTC kunnen gaan.
Kwestie van de juiste zoeken, profit nemen en een moonbag laten staan voor het geval dat.

Mooi om te volgen dat als BTC een nieuwe run maakt ze even stoppen maar daarna weer rustig verder gaan. Moonbags dus helemaal prima als het niets meer wordt.

Verder helemaal mee eens dat het de komende
tijd tot en na de halving van Bitcoin moet afhangen.

Heb in ieder geval mijn plicht gedaan deze bearmarkt, nu eens aan een exitplan gaan denken. Eigenlijk nog lastiger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Alpina schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:17:
[...]

Kwestie van de juiste zoeken, profit nemen en een moonbag laten staan voor het geval dat.

Mooi om te volgen dat als BTC een nieuwe run maakt ze even stoppen maar daarna weer rustig verder gaan. Moonbags dus helemaal prima als het niets meer wordt.

Heb in ieder geval mijn plicht gedaan deze bearmarkt, nu eens aan een exitplan gaan denken. Eigenlijk nog lastiger.
Wen Dione fomoweek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
die groene $PAAL zet ook weer een ath neer 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:17:
[...]

Top d:)b
Hoe "zoek je de juiste"? Misschien wel interessant voor anderen om te delen?
Iedere run zijn er coins die tijdens de bearmarket starten, nog geen bagholders hebben, tijdens de bearmarket al prima performen en gedurende de bullrun nog even een x25 of x50 neerzetten.

Zoals hier wel vaker aangegeven heb ik +-4000 stuks DOT van iets van 0,10 naar 1,00 zien gaan, ze toen verkocht en achteraf gezien had ik gewoon de >45 USD/stuk moeten afwachten.... Haal je inzet eruit, misschien iets meer en steek dat in andere coins en verder waarschijnlijk niet té snel afscheid van nemen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
zenith schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:38:
[...]

die groene $PAAL zet ook weer een ath neer 😀
Die heb ik samen met ATOR een paar dagen geleden ook maar aan de wallet toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Taro schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:40:
[...]

Die heb ik samen met ATOR een paar dagen geleden ook maar aan de wallet toegevoegd :)
Haha prachtig. Wilde de boel hier niet shillen maar kennelijk toch gedaan.
Ator 3$ soon en $Paal 1$soon!

Nu niet iedereen fomo en instappen op ATH nu Taro er ook in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Don Guacamole Ach, zo is DOT hier ooit door volgens mij @Mooody rond de 0,10 al geshilled, mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:39:
[...]
Hoe "zoek je de juiste"? Misschien wel interessant voor anderen om te delen?
Daar gaat best wat speurwerk op X inzitten.

Ator (28 feb!) bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8KK2ZtMyfjeX-799rKQLmffkDdA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eMnQMWJ6oIn25nNaZnTtBcmd.jpg?f=fotoalbum_large

Ook Dione had ik via deze beste man. Was ook in 1 van de eerste weken.

Heeft hijzelf al een grote tas vol? Ja

Kun je zelf ook nog een ritje meemaken? Ja

Daarbij volg ik nog een paar accounts, die nieuwe coins echt compleet ontleden:

Tokenomics, fair launch ja of nee, dus geen VC dump project. Volgt het een narrative bijvoorbeeld AI?

https://twitter.com/RvCrypto

https://twitter.com/wauwda

https://twitter.com/CryptoWizardd

https://twitter.com/Rancune_eth

https://twitter.com/CryptoMocro_

https://twitter.com/DreadBong0 (TAO hopium)

Die TAO (niet Taro) lijkt me nog steeds een goede keuze voor een AI coin samen met Olas.

Wil er ook even bij vermelden dat al deze accounts Bitcoin en eventueel Ethereum als main holdings aanraden. Dus geen simpele ga all in deze coin en je wordt rijk.

Nee, nieuwe projecten opspeuren, volledig doorlezen en dan een weloverwogen gokje nemen om uiteindelijk weer meer Bitcoin of iets anders te verkrijgen.

Precies hoe ik er zelf over denk wil je je toch aan altcoins gaan wagen.

:9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:58:
@Don Guacamole Ach, zo is DOT hier ooit door volgens mij @Mooody rond de 0,10 al geshilled, mij hoor je niet klagen.
Ja die had ook altijd leuke nieuwtjes, jammer dat hij niet meer zo actief is (op een flinke tas Caspr na?) Daarom ben ik me er zelf maar mee gaan bezig houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Taro schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:58:
Dat is waar, 0.10 was ook een ath eerst voor DOT voordat ie richting $50 ging.

Hoop van harte dat ik dit ook mag meemaken met 1 van m’n bags. Financieel zal ik echt niet eerder kunnen stoppen oid maar ff een leuk autootje of een aanpassing van m’n huis door de gains zou toch mooi zijn.
Zo niet, traytje schultenbrau is ook prima.
Trek dr nog maar eens ff eentje open.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooie lijst, pas wel op voor die Wizardd, die heb ik al meerdere malen betrapt op acties die niet ok waren en hem daarom ontvolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:07:
[...]

Mooie lijst, pas wel op voor die Wizardd, die heb ik al meerdere malen betrapt op acties die niet ok waren en hem daarom ontvolgd.
Klopt is ook uit de Dione Telegram gegaan voor die reden. Vaag kereltje, maar ach die hebben wij hier ook soms ;) .

Was meer voor de INJ volgers die hier ook zitten geloof ik.

Verder heb ik zelf weinig nieuws.
Ja, Buy Bitcoin!

Vooruit een klein tasje 0KN de nieuwe Ator :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Alpina schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:13:
[...]

Klopt is ook uit de Dione Telegram gegaan voor die reden. Vaag kereltje, maar ach die hebben wij hier ook soms ;) .

Was meer voor de INJ volgers die hier ook zitten geloof ik.

Verder heb ik zelf weinig nieuws.
Ja, Buy Bitcoin!

Vooruit een klein tasje 0KN de nieuwe Ator :+
Hier net een kleine tas $OCD ingekocht, gewoon omdat het kan

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zenith schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:43:
[...]

Een precies afgemeten aantal? Of vast aantal flufjes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
zenith schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:43:
[...]

Waar heb je dit gekocht dan? Dex zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:10:
[...]

Uniswap neem ik aan, waar shop jij dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:14:
[...]

Nou, bijvoorbeeld hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Veel van die tokens staan dus niet op de gangbare exchanges zie ik wel. Ik krijg er een beetje pancakeswap BSC vibes van. Maar als je de juiste er uit vist dan kan je daar goed winst op maken. Ik vind het er wel shady uitzien allemaal.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thefox231
  • Laatst online: 04-10 09:52
zwembroek schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:40:
Veel van die tokens staan dus niet op de gangbare exchanges zie ik wel. Ik krijg er een beetje pancakeswap BSC vibes van. Maar als je de juiste er uit vist dan kan je daar goed winst op maken. Ik vind het er wel shady uitzien allemaal.
Het is gokken inderdaad.
OCD is bijvoorbeeld verkocht via Pinksale (Launchpad) hebben 250 ETH opgehaald.
Als je op Dexscreener of op de blockchain naar de holders kijkt zie je aantal wallets met 1,5% van de tokens per wallet geclaimd na pre-sale.

Ook stuurde de deployer wat tokens rond naar wallets. Lastig om te bepalen of dit zijn eigen wallets zijn of betalingen voor promoties en/of listings.

Ook een FDV van 11 miljoen op 720k liquidity is een risico.
Hiernaast een sell tax van 9% en ownership niet renounced contract kan dus worden aangepast.

[ Voor 4% gewijzigd door thefox231 op 22-10-2023 22:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:40:
Dat is wel een beetje de overweging die je moet maken. Blijft het bij Uniswap of komen er Tier 2 listings (gate.io,mexc,etc.) of eventueel Tier 1 (zelf nog niet meegemaakt)

Tier 2 al een keer of 3,4 meestal gevolgd door kort een dump maar daarna een forse stijging want meer volume.

Pancakeswap was voor mij echt shitcoincasino, memes etc. De accounts die ik postte gaan meer over een ‘eventuele’ bluechip en daar vroeg bij te zijn. KAS (Kaspa) bijvoorbeeld ook al een megarun gehad maar die zie ik nog wel op de grootste exchanges komen mochten er geen hele gekke dingen gebeuren.

(Staat trouwens al op Bybit,Kucoin etc.)

Heb ik zelf wel even gemist :+

[ Voor 4% gewijzigd door Alpina op 22-10-2023 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Don Guacamole schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:10:
[...]

Ik gebruik als het kan uniswap of 1inch.

Op https://swap.defillama.com zit er ook een vergelijking qua “swappers”, uniswap zit er niet bij maar is soms nog wel beter.

[ Voor 8% gewijzigd door zenith op 22-10-2023 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Lijkt meer op een extra altseason dan een nieuwe BTC bullrun :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
thefox231 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:45:
[...]

Het is gokken inderdaad.
OCD is bijvoorbeeld verkocht via Pinksale (Launchpad) hebben 250 ETH opgehaald.
Als je op Dexscreener of op de blockchain naar de holders kijkt zie je aantal wallets met 1,5% van de tokens per wallet geclaimd na pre-sale.

Ook stuurde de deployer wat tokens rond naar wallets. Lastig om te bepalen of dit zijn eigen wallets zijn of betalingen voor promoties en/of listings.

Ook een FDV van 11 miljoen op 720k liquidity is een risico.
Hiernaast een sell tax van 9% en ownership niet renounced contract kan dus worden aangepast.
Ja absoluut gokken, hou het rond 3-4 shitcoins met een kleine tas en “you win some and you loose some” 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 23:05:
Don’t hate the player, hate the game.

Bitcoin zal hopelijk ook nog met 10k candles komen en alle shitcoins naar het hiernamaals sturen. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Als BTC gas geeft heeft ie mooi weer wat alts (lees dominance) op te vreten, toch? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 23:08:
[...]

Don’t hate the player, hate the game.

Bitcoin zal hopelijk ook nog met 10k candles komen en alle shitcoins naar het hiernamaals sturen. >:)
Ik vind het overigens allemaal prima hoor, ik ben geen BTC maxi. Er zal een punt komen waarop BTC niet meer de aanvoerder is en andere coins het gewoon veel beter doen. BTC zal de stabiele basis blijven, maar dan moet je wel met een lager percentage genoegen nemen.

Zoals bekend hou ik van een risico nemen, ik vind het ook prima om wat geld aan een shitcoin te verdienen. Of DOGE of BTC voor een mooie gain zorgt maakt mij persoonlijk niet uit, als ik maar aan boord ben.

1 van mijn Metamask shitcoin pf's ziet er nu zo uit, links 1 uur geleden vs rechts nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R2o9AwhhzUefsUVrJmV0KMCrCqk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FrCbbMxMpIVnDqGr7xIUbVI0.png?f=user_large

Als Bitcoin uiteindelijk bezwijkt zal ik er geen traantje om laten, niet alle eieren in 1 mandje leggen ;)

Edit: En 10 minuten later zo, waarbij de bovenste ETH is, lekker stabiel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4x9rZxw2ws470_Jx8TmmKyrqFc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cQbPPEYqEm1BQvK7E6jwU5Gk.png?f=user_large

Natuurlijk zullen en kunnen de shitcoins op een gegeven moment weer harder dalen dan BTC en ETH, maar weet dus ook wanneer je uit moet stappen.

En maar weer BTC & ETH longs geopend na de daling:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oM8AuNLheCcJX541Can5vd8QPJE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4ZE0m4c2A16dQ0LyHLavnZQA.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 22-10-2023 23:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Taro schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:14:
[...]

Ik zou zelf aanraden altijd op een dex-aggregator als Firebird of Paraswap te kijken, kan zomaar een procentje of 2 schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

het lijkt gewoon nog steeds een crab market, nu gelukkig wel weer langzaam omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:55
Link heeft de $10 aangetikt, vorige maand nog +/- $6 d:)b

[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 23-10-2023 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
m00n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:53
Het gaat lekker :9

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
zeg dat wel ja. Ik mag niet klagen. jij ook niet gok ik :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:53
SOL gaat richting de $50 nu. $30 weerstand is doorbroken.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 16:20

WhySoSerious

Be the change.

En dat weer 2 dagen voor sint Salarius :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
Bulltrap. Kijk. Uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 16:32

Chaes

#HODL

Nopheros schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 00:53:
$11 zelfs ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4V0vwEcbuiHEzymDQ6fZ_87MnI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oULPMheNPLFvXM2g97YdQSe3.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
ScuL schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 06:51:
SOL gaat richting de $50 nu. $30 weerstand is doorbroken.
Gaat FTX zijn SOL bagg nog dumpen ? Maybe still tricky.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 21:05
Nopheros schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 00:53:
LINKUSD breekt mooi uit de range waar 'ie al zowat anderhalf jaar in rondzwalkt, ziet er niet verkeerd uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ka2DrHH7xb-3bFcJ3wg0SBEUadA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oTKRursC1tTQQbkJ6Z3Owskp.jpg?f=fotoalbum_large
(Binance LINKUSD 1d chart Tradingview)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:46
toilet_paper schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 08:00:
[...]

LINKUSD breekt mooi uit de range waar 'ie al zowat anderhalf jaar in rondzwalkt, ziet er niet verkeerd uit:
[Afbeelding]
(Binance LINKUSD 1d chart Tradingview)
Hup naar het NK topic met zo’n serieuze post!

Ontopic: Ik hoop echt dat LINK nu wel de range verlaat en dit geen fake-out is. Er gaan gegarandeerd mensen weer rekt die nu gaan instappen en enkel naar CT kijken, terwijl iedereen al ingestapt is op 5/6 dollar

(En eigenlijk vooral omdat ik het zo heerlijk traden vond in die range. Zo easy en clean was het)

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Voorbereiden op retest 27.5 - 28k? 31k incoming eerst
Wel even genieten dit, en we zijn nog niet eens door de echte bullmarket doors ;)

[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 23-10-2023 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
keanu_ schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 08:09:
Voorbereiden op retest 27.5 - 28k? 31k incoming eerst
Wel even genieten dit, en we zijn nog niet eens door de echte bullmarket doors ;)
die zone is al paar dagen achterelkaar terug getest. Not gonna happen. Wellicht wel nog een keer 30k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Taro schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 23:17:
[...]
En maar weer BTC & ETH longs geopend na de daling:
[Afbeelding]
*O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wluWOklv-yXqydw-3F8qS3NInc8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KOu6Cjf1YlR4QtvaziFdd2Bs.png?f=user_large

Bij een eerste kleine retrace druk ik de rest er ook maar in. Dan hoop ik dat de bullrun echt aan is en laat ik de positie langer openstaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:28
Taro schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:10:
[...]

*O*
[Afbeelding]

Bij een eerste kleine retrace druk ik de rest er ook maar in. Dan hoop ik dat de bullrun echt aan is en laat ik de positie langer openstaan.
Dat riep ik gisteren ook nog tegen mijn vrouw. >:)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Pagina: 1 ... 242 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!