[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 243 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.398 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
CF staat een comfortabele 170k in de plus:

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
had ik maar niet mijn spot trade verkocht.....

gelukkig is dat potje maar klein.
fomo is strong, hopelijk gaan we nog terug testen :p

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:41:
had ik maar niet mijn spot trade verkocht.....

gelukkig is dat potje maar klein.
Volgens mij ben jij meer dan anderen voorbereid op een nieuwe run als ik je gedisciplineerde DCA berichten mag geloven. En je kunt het niet perfect doen. Feit is dat je tijdens een bullrun beter niet kunt proberen uit te stappen en zaken te timen, dat is nauwelijks te doen en je eindigt vaak met minder coins door later vanuit fomo weer in te stappen.
fomo is strong, hopelijk gaan we nog terug testen :p
En wel goed om te horen dat er fomo is, dat is nodig om een volgende run te starten :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:58

Vis

Hoofd schouders... Kan nog altijd gebeuren boys.. pas op.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:18
#Spread Hopium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u6a0novnNyeXCS1gsuC-r390sv4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IE2K8oiAIu8zYcgZtDCR0UT0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/alweer-het-einde-5b163d.jpg

In before een Lisaatje of Bartje. Lisa hebben we nog niet terug gezien
Vis schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:53:
Hoofd schouders... Kan nog altijd gebeuren boys.. pas op.
De boys staan alweer bij de Bruna in een rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:55
Blijft toch altijd weer mooi om te zien dat wanneer ik weer denk, wat moet je met een (harde) PAAL coin?
Die vervolgens een aantal schrale atsers ff een paar goeie kratjes bier bezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter152
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
Sinds Binance niet meer in NL zit, hoe zetten jullie nu ETH om naar BNB voor metamask?
Ik kan wel BNb kopen in Bitvavo maar die withdrawal staat uit

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44

YES

Moderator General Chat
Joepie *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OeO9SpXSyuPe8m-wcaMIZFyYPWs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2ebVqezV9UOmJmoTeBTLPjlc.png?f=fotoalbum_large

Ter info: ik ben op 1 september begonnen met een long op 25.5k, met een relatief kleine positie. Deze heb ik rond 27k weer geslsoten om meteen een nieuwe te openen met een grotere positie. Dit heb ik op 27.5k nog twee maal herhaald om zo een grotere positie te creëren. Volgens mij is dat niet de beste methode maar goed, de winst ligt dus eigenlijk nog hoger dan deze 30% :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 01:10
YES schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:54:
Joepie *O*
[Afbeelding]

Ter info: ik ben op 1 september begonnen met een long op 25.5k, met een relatief kleine positie. Deze heb ik rond 27k weer geslsoten om meteen een nieuwe te openen met een grotere positie. Dit heb ik op 27.5k nog twee maal herhaald om zo een grotere positie te creëren. Volgens mij is dat niet de beste methode maar goed, de winst ligt dus eigenlijk nog hoger dan deze 30% :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/41kT9rBRMGjG1vlaqUe76Rb0NvU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wSQrThUBSvyZHhtuhKLhCOL9.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0VK-w6n6TBYxspiEaQFHDzXUfc4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PUkyySYdeQA5cPjNM290PRFP.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mbt dat laatste plaatje, welke vriendschap??:')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14:51
YES schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:29:
[...]

Mbt dat laatste plaatje, welke vriendschap??:')
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rwShoBSLkLa52dKlumg5rIHa1PI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BUiV0Rfpp9gKeY7pafPeiFa7.jpg?f=fotoalbum_large

Pro tip: laat je vrouw/vriendin lekker losgaan met de Vinted baby/kinderspullen verkoop.

Ruimt de zolder lekker op en over eventuele crypto aankopen wordt ook niet gemekkerd. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:53
Heeft iemand toevallig ooit crypto via eToro gekocht? Hoe krijg je in vredesnaam daar je crypto vanaf naar een andere exchange?

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:31
ScuL schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:36:
Heeft iemand toevallig ooit crypto via eToro gekocht? Hoe krijg je in vredesnaam daar je crypto vanaf naar een andere exchange?
Voor wat ik er van weet niet.. eToro is niet een echte exchange maar je speelt daar met monopoli crypto..

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• ScuL
Acidrain schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:37:
[...]

Voor wat ik er van weet niet.. eToro is niet een echte exchange maar je speelt daar met monopoli crypto..
Het schijnt mogelijk te zijn met een of andere wallet, maar kan hem op de app store niet vinden.
Kuch :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3bfttnlLwaRjBowNH5oBJI7F-k8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Ly5uMFHlNhoPrrlYEsMJ0Ff4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
ScuL schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:40:
[...]

Het schijnt mogelijk te zijn met een of andere wallet, maar kan hem op de app store niet vinden.

[...]

[Afbeelding]
Baas boven baas. Ik durf dat niet aan, zo'n enorm leverage. Dan ga ik geheid weer keihard op mijn plaat.
Wel ontzettend goed de bodem van de afgelopen tijd gepakt trouwens. d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScuL
Iedere % telt, maakt niet uit hoe klein of groot je begint, zolang je ervan leert! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
[...]

[...]

[Afbeelding]
Heel dik!! had je hier nou ook weer best een grote inleg inzitten net als die trade ervoor?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
[...]

[...]

[Afbeelding]
Damn.

High roller _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Wat zou je eigenlijk met eToro willen? Toch genoeg andere mogelijkheden?
Oh wacht, je gaat gewoon heel eToro kopen met de winst, duidelijk. Goed dat je ff onderzoek doet vooraf :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Alpina schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:33:
[...]

[Afbeelding]

Pro tip: laat je vrouw/vriendin lekker losgaan met de Vinted baby/kinderspullen verkoop.

Ruimt de zolder lekker op en over eventuele crypto aankopen wordt ook niet gemekkerd. :')
Dus je zegt eigenlijk dat mijn vrouw jouw zolder opruimt?
Die haalt alles van Vinted :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
YES schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:52:
[...]

Wat zou je eigenlijk met eToro willen? Toch genoeg andere mogelijkheden?
Ik had ergens snel ETH voor nodig en het leek een makkelijke transactie gezien de betaalmethode maar mijn ETH zit nu vast :/
anti elppa schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:44:
[...]

Heel dik!! had je hier nou ook weer best een grote inleg inzitten net als die trade ervoor?
Inleg is ongewijzigd ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
elektriekert schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:55:
[...]

Dus je zegt eigenlijk dat mijn vrouw jouw zolder opruimt?
Die haalt alles van Vinted :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vcnHquVGJtW2rQATAHvO54TP3Uc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1NuGfLCwi8ZpuoEWBefMVUU1.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ScuL schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:58:
[...]

Ik had ergens snel ETH voor nodig en het leek een makkelijke transactie gezien de betaalmethode maar mijn ETH zit nu vast :/

[...]

Inleg is ongewijzigd ;)
hahaha baas. Dan post ik de screenshot mijn 68% winst van 1.650$ maar niet. Want als jij die van jou post........pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:02
Het leven van een shitcoiner gaat niet altijd over rozen. Gisteren hier een “bag” van verkocht…. Zal je net zien..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r9EY-h5xXuHq_xmGje2mBweRtdI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NTKIcQlqTdvoADRhDhB7T7jM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Don Guacamole schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:34:
Het leven van een shitcoiner gaat niet altijd over rozen. Gisteren hier een “bag” van verkocht…. Zal je net zien..
[Afbeelding]
Teabag !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:34:
[Afbeelding]
Wat een meuk weer @Don Guacamole

Staat hier bij mij niet voor niets boven Bagholder :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DXlgpt44ICtlPB7Bk15YRB9Sq_Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1BBmFoNxWKDercK8OAClG9a9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Ok lets go dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:49
Deze dan nog maar een keer… zucht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y1XZjvBniqhHoMuCRWEeNd5CyQ0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xlMjchBh3eeswmwohJlkTMMe.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:18
Op dit moment worden er erg veel projecten gelanceerd op ADA. Ik verwacht dat de DEFI daar echt een mega boost gaat krijgen als je naar de stijging van het afgelopen jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:41
INJ moon :>

En ada.. tja komt wel, hodl.

[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 23-10-2023 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 08:37

MicroWhale

The problem is choice

Het enige dat die tweet me vertelt is dat WeissCrypto een ADA bagholder is. _O-

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
Heb ook al mijn eth ingeruild voor ADA. Kan je dikkere gains mee krijgen in de bullrun 😀

4$ ada is al een 16 x
Dan moet ethereum al op 25k staan met 16x

Maar ben benieuwd wie er dikkere gains heeft gemaakt einde bullrun!

[ Voor 25% gewijzigd door r6aw op 23-10-2023 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Effe wat vieze boothbabes voor de bull sfeer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HO1oewq44JSepN8RedVadYLVw5w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5t87TL7XT2KbfrnNzNVrV3ct.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O0uPb4xvrd4M9r9qlHHesyfCUeU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oCQ5HZZOUEgESSNspT9tjwVs.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12PIUx_vjwBBWE7iaOLaRLqBYZY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NFRLLMcLgPRnOVEdsacXgVee.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HwOOm386ACyYsvNPBiaCzLT67_8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N7BojYipqef7ymyNqLxxY3bq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:32

Coldcat

HODL

Waar is dat?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
geen idee, Internet Spam :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Alpina schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 14:07:
[...]

Wat een meuk weer @Don Guacamole

Staat hier bij mij niet voor niets boven Bagholder :')

[Afbeelding]
Ja ik weet het, af en toe maak ik wel eens een gokje.
Heb iig weer afscheid genomen van een aantal schrale coins en het restant in wat parels gedrukt welke de goede kant op gaan. Af en toe moet je eens opruimen.
Zoals ik al eerder zei, van de 10 projecten gaan er een paar keihard, de rest gaat naar 0. Die dust ruim ik dan op, maar het is wel schraal als die dust de dag erna x2 gaat.

Ben iig nu vol in de cash gang girls en monkey coin gegaan. Daar zit potentie in.

[ Voor 4% gewijzigd door Don Guacamole op 23-10-2023 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vandaag mijn ToR relay aan $ATOR geknoopt, ben benieuwd wat het oplevert :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-10 14:03
r6aw schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 15:21:
[...]

Heb ook al mijn eth ingeruild voor ADA. Kan je dikkere gains mee krijgen in de bullrun 😀

4$ ada is al een 16 x

En dat ADA de 4$ gaat aantikken en zo een nieuwe ATH neerzet is natuurlijk een certitude :Y :+
Overigens zit ik niet in crypto om mijn gains met die van iemand anders te gaan vergelijken. De tijd van wie heeft de langste ligt wel al een tijdje achter mij.

EDIT:
Alles in die post schreeuwt: REKT!
ADA Bagholder in 3. 2. 1 ?

[ Voor 20% gewijzigd door BootjeVaren op 23-10-2023 16:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:28
r6aw schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 15:21:
[...]

4$ ada is al een 16 x

Dat soort rekensommetjes zijn natuurlijk leuk in theorie. Maar hoeveel mensen hebben daadwerkelijk rondom de top hun ADA verkocht? Veruit de meesten maken een retourtje en eindigen vervolgens als bag holder, omdat ze hun tokens locked hebben voor 5% APY of denken dat ze de nieuwe BTC of ETH in handen hebben.

Bovenstaande geldt natuurlijk voor elke willekeurige alt coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
jvel92 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:39:
[...]

Dat soort rekensommetjes zijn natuurlijk leuk in theorie. Maar hoeveel mensen hebben daadwerkelijk rondom de top hun ADA verkocht? Veruit de meesten maken een retourtje en eindigen vervolgens als bag holder, omdat ze hun tokens locked hebben voor 5% APY of denken dat ze de nieuwe BTC of ETH in handen hebben.

Bovenstaande geldt natuurlijk voor elke willekeurige alt coin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
Wat een BS video. Allereerst is de development niet trager dan van andere projecten. Wellicht is het traag van start gegaan maar er zijn erg veel ontwikkelingen gaande en het aantal dev deposits is het hoogste van vrijwel alle chains.
TVL is een metric die totaal niet representatief is binnen ADA en echt een ETH maatstaaf is. ADA maakt gebruik van liquid staking. Als je al die staked ADA meetelt staat het meteen bovenaan bij deze metric.
Aantal protocols is inderdaad nog wat aan de lage kant maar de laatste maand zie je een mega groei (ook hier geldt weer, tragere start maar nu gaat het erg lekker).

Maar goed lekker bij dat trage en dure ETH blijven wat zonder onbetrouwbare 2-layer oplossingen geen werkbare oplossing biedt vrouwke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Oepsje schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:58:
Wat een BS video. Allereerst is de development niet trager dan van andere projecten. Wellicht is het traag van start gegaan maar er zijn erg veel ontwikkelingen gaande en het aantal dev deposits is het hoogste van vrijwel alle chains.
TVL is een metric die totaal niet representatief is binnen ADA en echt een ETH maatstaaf is. ADA maakt gebruik van liquid staking. Als je al die staked ADA meetelt staat het meteen bovenaan bij deze metric.
Aantal protocols is inderdaad nog wat aan de lage kant maar de laatste maand zie je een mega groei (ook hier geldt weer, tragere start maar nu gaat het erg lekker).

Maar goed lekker bij dat trage en dure ETH blijven wat zonder onbetrouwbare 2-layer oplossingen geen werkbare oplossing biedt vrouwke.
Zelf ook nog een ADA bagg(er)holdert (opgebouwd in het laatste half jaar) en die doek lekker ni weg :). Als het dan toch naar de klote gaat , dan maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Oepsje schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:58:

Zou je de uitspraak kunnen onderbouwen met harde data inclusief bronvermelding? Dus dat ADA de hoogste TVL (Total Value Locked) heeft van alle chains, als je liquid staking meetelt. Een snelle check op defillama leert namelijk dat zelfs met staking niet geval is. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
jvel92 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:21:
[...]

Zou je de uitspraak kunnen onderbouwen met harde data inclusief bronvermelding? Dus dat ADA de hoogste TVL (Total Value Locked) heeft van alle chains, als je liquid staking meetelt. Een snelle check op defillama leert namelijk dat zelfs met staking niet geval is. Thanks!
Wellicht bedoelde hij de tvl in terms of aantal coins ipv amount of dollar ? Anders klopt dat idd zeker niet.

Csvtje is te downen :

https://api.llama.fi/simpleChainDataset/Cardano?

[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 23-10-2023 17:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Gipsy King schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:45:
[...]

Wellicht bedoelde hij de tvl in terms of aantal coins ipv amount of dollar ? Anders klopt dat idd zeker niet.
Dat is natuurlijk niet hoe TVL wordt gemeten en zegt ook vrij weinig op die manier :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
[...]

Das meer voor het NK
In dit SC gaat Ada gewoon MOON
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cVfHmUUZlZ8aATW6oO8kS8ecvs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Q0GkAvvPBfKRxFyPrti5dAXF.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
31k incoming?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
FET en OCEAN worden wat mooie AI plays voor de next bullrun :)
Ben ook gewoon mooie bagholder met extra ADA in de bear. Geloof wel in de tech.
Alle winsten gaan in ieder geval straks in BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

De bitcoinen hebben er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
keanu_ schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:13:
FET en OCEAN worden wat mooie AI plays voor de next bullrun :)
Ben ook gewoon mooie bagholder met extra ADA in de bear. Geloof wel in de tech.
Alle winsten gaan in ieder geval straks in BTC
Vergeet oraichain niet op gebied van ai.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6yoNO1rrCSE4Z9qZGhN5dT60teg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uTB7KlxV6trhAEXv8OSpA2SM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Toch mooi wat 2 jaar rode candles kijken met je doet. We zitten op de helft van ATH en toch voel ik alweer lichte euforie *O*

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
NeoflexNL schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:43:
Toch mooi wat 2 jaar rode candles kijken met je doet. We zitten op de helft van ATH en toch voel ik alweer lichte euforie *O*
Ja en onderga dit dat een keer of 3 en je bent rijp voor het gesticht net als ik :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

anti elppa schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:44:
[...]

Ja en onderga dit dat een keer of 3 en je bent rijp voor het gesticht net als ik :P
Kan niet wachten :p

Bull van 2017 ingestapt en na de malaise in 2018 nooit meer naar omgekeken. Om vervolgens volop in de bull van 2021 op 54k weer met veels te veel in te stappen :X

Gelukkig deze bear wel heel wat DCA'tjes gedaan

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
NeoflexNL schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:47:
[...]

Kan niet wachten :p

Bull van 2017 ingestapt en na de malaise in 2018 nooit meer naar omgekeken. Om vervolgens volop in de bull van 2021 op 54k weer met veels te veel in te stappen :X

Gelukkig deze bear wel heel wat DCA'tjes gedaan
hahaah nice. Maar daar zal je vast iig een hoop van geleerd hebben. Volgende cycle ga je dikke gains pakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

anti elppa schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:50:
[...]

hahaah nice. Maar daar zal je vast iig een hoop van geleerd hebben. Volgende cycle ga je dikke gains pakken
Zeker van geleerd en je moet toch echt wel een bull en bear meegepakt hebben om er ook echt naar te handelen. Ik heb mezelf in ieder geval voorgenomen om de hele bear actief te blijven en dat is in ieder geval al gelukt.

Nu nog leren om een keer winst te nemen ooit, dat gaat echt heel erg lastig worden. Moet eigenlijk nog even een soort dca-out laddertje maken zodat ik in ieder geval een concreet plan heb waar ik naar kan handelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Hij mag weer! Lets go BTC!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0gbMJgbeDWX0Rm6px-hEJLKbpvg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XJfbN8kv5d3oBLk5yXkGWP6M.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ohja, en af een toe een beetje kutten met leverage traden. Ook hier geleerd... :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DDhZAxRB02iaKf9OokSaam2YkfY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6SWcQk7IIwDiZzL8cmNVLJS1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:36
Iemand nog wat WEF en CDBC FUD?

https://m.youtube.com/watch?si=soVrhEeDi8dWomIM&trk

[ Voor 24% gewijzigd door MrMrq op 23-10-2023 19:01 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Zo'n mini pre bull-marktje is toch wel weer even lekker hoor, is een lange zit geweest deze laatste bearmarkt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:41

WhySoSerious

Be the change.

anti elppa schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:44:
[...]

Ben'k niet, ben een vliegtuig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
[...]

Klopt inderdaad, ADA staat op plaats 2 a 3 als je de totale liquid staking meetelt. In ieder geval veel meer dan al die hyped DEFI chains.
https://cardanoscan.io/

Bijna 23 billion ADA staked, wat een waarde van zo'n 6 billion dollar vertegenwoordigd.
Als je daar de locked ADA bij optelt zit je ongeveer op het niveau van Tron.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ook dikke ASTR 👌

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda6247
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 05-10 08:50
Liquid staking. Dat is nog eens een mooie manier om DPoS te verkopen, die kende ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:45
Zit er nog iemand op coinlist? Ze houden zich niet aan de unstake datum (+/- 2 weken over tijd) nog iemand hier last van?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NO5b7Bl9iQcmnFj94R1UXQER1VI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ofJdJY3KT0bV1MofetN7ppMd.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Gipsy King schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:27:
[...]

Welke 3 moet ik aanschaffen?
Of alle 3 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
elektriekert schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:56:
[...]

Welke 3 moet ik aanschaffen?
Of alle 3 :7
Ailes natuurlijk buy #bullish #btcfirst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:48
zkEVM testnet is live

[ Voor 15% gewijzigd door zwembroek op 23-10-2023 20:04 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Gipsy King schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:27:
[...]

Ik ga me er eens in verdiepen, en wachten op de retest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
keanu_ schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 20:03:
[...]

Ik ga me er eens in verdiepen, en wachten op de retest ;)
Straks komt er geen ai hype meer , zit ik dan weer #anotherbag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Gipsy King schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 20:05:
[...]

Straks komt er geen ai hype meer , zit ik dan weer #anotherbag
Uiteindelijk wordt het gewoon weer cryptohype, gaan alles shitcoins ook weer
Zelfs NEO

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6s9Uv02adisSiJlmmVEzeLj7JNU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nLlH1TseP7zfjeR6DUhyNI5i.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zxsjb7-QdYPgsWKCvJo-_5YgsdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fpteasXhRWEa4U4a6WBGSDnu.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_

Lets go.

[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 23-10-2023 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Zal vast wel weer fake zijn....

tot die dag dat dat niet meer zo is! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Oepsje schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:18:
[...]

Klopt inderdaad, ADA staat op plaats 2 a 3 als je de totale liquid staking meetelt. In ieder geval veel meer dan al die hyped DEFI chains.
https://cardanoscan.io/

Bijna 23 billion ADA staked, wat een waarde van zo'n 6 billion dollar vertegenwoordigd.
Als je daar de locked ADA bij optelt zit je ongeveer op het niveau van Tron.
Ja, als je het op die manier berekend wordt het inderdaad anders. Het lijkt erop dat liquid staking (zoals op Cardano) niet wordt meegenomen in de TVL, omdat het niet daadwerkelijk "locked" in een smart contract is en je het alsnog vrij kunt gebruiken.

Naar mijn inziens niet veel anders dan bijvoorbeeld vanilla ETH op je Ledger, Trezor of Metamask bewaren. Dit wordt (terecht) ook niet meegenomen in de TVL. Het enige verschil is dat je bij ETH dan geen yield ontvangt, maar bij ADA wel.

Verklaart ook wel meteen waarom bij ADA zo'n groot percentage van de supply in "stake" staat. Je loopt als staker naast koersrisico vrijwel geen enkel ander risico. Dat in tegenstelling tot andere blockchains als Ethereum, Solana, Cosmos etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik denk dat die approval er snel aankomt en het alleen nog onder embargo is en cointelegraph slechts voor zijn beurt sprak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:20
Darrell schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 20:59:
[...]

Ik denk dat die approval er snel aankomt en het alleen nog onder embargo is en cointelegraph slechts voor zijn beurt sprak.
De CUSIP is al op 20/10 geregistreed:

https://www.dtcc.com/prod...raded_funds_plain_new.php

Daar even zoeken op: 46438f101, ISHARES is Blackrock

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hD1BIzps7VML7-IQNZRNu0MiOdA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Rlq5A2gW2U3bGaPDFEeveJCQ.png?f=user_large

Nu nog zien of hij approved wordt

[ Voor 19% gewijzigd door Overgeef Dave op 23-10-2023 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ook dikke $PAAL!
Mooie ath weer neergezet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FA8SRpE0KmWx7IxosxKFvi2IXTs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tt5x5shCy0CP5Ej81th4sTTN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
We gaan maar door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat een techniek he 😀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JdmqtjCiUu2Gx7xf2yBztGeTSRI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mjn5pGsZF4oV5641akmGMJZ4.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Iedereen is er stil van geloof ik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

MMMMMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
iedereen is zijn portfolio's aan het refreshen denk ik

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bzsZwuvb_HDiCM3hDonFIXw72q4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oXkNHDQIU83hjAZnibJhn9Jy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Wat een geweld, lang geleden ook 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troje
  • Laatst online: 05-10 08:17

troje

was here!

Ik vertrouw dit niet.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• keanu_
biggest bulltrap idd
12k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:48
Ik vertrouw het ook niet. Maar blijkbaar ben ik gehersenspoeld door Cowen. Ik verwacht nog steeds een flinke correctie.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:33
zwembroek schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 23:01:
Ik vertrouw het ook niet. Maar blijkbaar ben ik gehersenspoeld door Cowen. Ik verwacht nog steeds een flinke correctie.
Zullen we eerst de lange fiets en 100k doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7GwtCpDcsPk77BQXy_-yV-_hFq8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tjrMAPKjM6Uzdc4t0iGoffGp.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:13
Nog 2500 en ik zie na twee jaar eindelijk groen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SZI6ZpZguz1NTWmpro7etmDD5Fk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cBWuom7eisd52HjDmopFnoxs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gaan we dan nu die dikke 10k candle neerzetten?

Hoger dan juni 2022! Weg kop en schouder patroon! _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Coldcat op 24-10-2023 00:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-10 10:37
Pamp incoming

Edit: Jinxed it :D

32K is wel geraakt!

[ Voor 63% gewijzigd door cooLopke op 24-10-2023 00:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:18
Volgens mij hebben we een 2023 top te pakken!😎
Pagina: 1 ... 243 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!