nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 14:36:
[...]
dit idd, half 4 worden de Yanks wakker en verkopen ze alles
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g1ymqreaWYYY12xMiMipr6P3.jpg?f=user_large)
Eerder al zo te zien, zolang er continue mensen zijn die bij iedere pump op sell drukken komen we er echt nooit..Darrell schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 14:33:
Nog een uurtje en dan komen die muricans de boel weer verkopen.
joh rustig, tis ook nog eens 6 maanden tot de halving. Een nieuwe ATH voor de halving zou bizar zijn. Als we elke week zo gaan zoals afgelopen week, gaan we veel te hard en toppen we te vroegJoebarRC schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 14:48:
[...]
Eerder al zo te zien, zolang er continue mensen zijn die bij iedere pump op sell drukken komen we er echt nooit..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mijn inbreng voor vandaag:anti elppa schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 14:49:
[...]
joh rustig, tis ook nog eens 6 maanden tot de halving. Een nieuwe ATH voor de halving zou bizar zijn. Als we elke week zo gaan zoals afgelopen week, gaan we veel te hard en toppen we te vroeg
Te vroeg toppen bestaat niet.
Tot morgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 20-10-2023 14:58 ]
Zero.
Ik sluit het niet uit nee. Ik zou 6 maanden voor de halving nog niet te snel juichen.keanu_ schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 13:33:
Zijn er nog mensen die geloven in de 20k dip? Of is dat de 12k van vorige zomer?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vergeet niet dat Bitcoin tot nu toe alleen maar voorspoed qua geld creatie / QE etc heeft gekend sinds het bestaan van BTC hè ...
Als de shit de fan raakt kunnen we altijd nog enorm dippen, dus kijk uit met all in gaan.
DCA is echt het beste advies.
Dus niet afwachten, maar ook niet alles erin nu.
Of is dit de dip die Madelon bedoelde?? 😉
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Van Madelon mag ik nog niet kopen. Straks pas op 59kVis schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 15:21:
Er ligt altijd een black swan op de loer. Ook tijdens een dikke bullrun kan het tij keren.
Vergeet niet dat Bitcoin tot nu toe alleen maar voorspoed qua geld creatie / QE etc heeft gekend sinds het bestaan van BTC hè ...
Als de shit de fan raakt kunnen we altijd nog enorm dippen, dus kijk uit met all in gaan.
Mooi man! direct die shitcoin omgezet in btc, gratis BTC ligt gewoon voor het oprapen mensen! kom tot zien, kom tot zien!kernie schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 14:17:
Er staan weer gratis magische internet muntjes voor ons klaar op Coinbase Learn.
Coinbase earn $3 & $15 Vara Network (VARA)
Antwoord is iets met brug voor ontwikkelaars.
welke QE afgelopen 2 jaar? zelf QT, geld is zelf aardig duur vergeleken met laatste 20 jaarVis schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 15:21:
Er ligt altijd een black swan op de loer. Ook tijdens een dikke bullrun kan het tij keren.
De naweeën van QE zijn nog een flinke tijd zichtbaar geweest. Dat was de afgelopen 2 jaar.anti elppa schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 15:53:
[...]
welke QE afgelopen 2 jaar? zelf QT, geld is zelf aardig duur vergeleken met laatste 20 jaar
Tijden van economische recessie heeft Bitcoin niet gekend. Wil niet zeggen dat het nu 100% afgelopen is en alle markten zowel de huizenmarkt in Amerika gaat crashen, alhoewel de 30 jaars rente daar nu 8% is, dat wanneer mensen een herfinanciering moeten doen het nog wel pijnlijk kan gaan worden.
Ik denk persoonlijk ook dat QE weer terug komt volgend jaar en dat we gewoon weer hetzelfde riedeltje meemaken als afgelopen jaren, maar het kan natuurlijk ook langere tijd afgelopen zijn met het ruime beleid.
We gaan het meemaken. Spannende tijden!
een echte diepe recessie of depressie niet nee. Maar afgelopen 1,5 jaar waren niet echt een fijn economisch klimaat zeg maar.Vis schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:17:
[...]
De naweeën van QE zijn nog een flinke tijd zichtbaar geweest. Dat was de afgelopen 2 jaar.
Tijden van economische recessie heeft Bitcoin niet gekend. Wil niet zeggen dat het nu 100% afgelopen is en alle markten zowel de huizenmarkt in Amerika gaat crashen, alhoewel de 30 jaars rente daar nu 8% is, dat wanneer mensen een herfinanciering moeten doen het nog wel pijnlijk kan gaan worden.
Ik denk persoonlijk ook dat QE weer terug komt volgend jaar en dat we gewoon weer hetzelfde riedeltje meemaken als afgelopen jaren, maar het kan natuurlijk ook langere tijd afgelopen zijn met het ruime beleid.
We gaan het meemaken. Spannende tijden!
Eens met dat ik ook verwacht dat QE binnen 12 maanden terug is
https://www.nu.nl/economi...n-bijna-drie-maanden.html
Dit kan de komende tijd nog weleens een sterk narratief worden. Met de huidige onrust in de wereld en het financieren van twee verschillende oorlogen moet ook ergens van betaald worden. Dan is het toch wel prettig om digitale assets als BTC en ETH te bezitten (op een hardware wallet dus). Buiten bereik van de grijp grage vingers van de overheid.Alpina schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:20:
Digital gold.
Bijkomend voordeel; mocht de poep de ventilator raken, kun je waar ook ter wereld je crypto opnemen (mits je een internet verbinding hebt). Gaat een stuk lastiger als je vermogen in goud of stenen in oorlogsgebied zit.
BNB heeft zich ook wel redelijk sterk gehouden toch? Als ik zo even kijk een min van 66% vanaf de ATH. Niet goed natuurlijk maar beter dan vrijwel alle andere alts..HollovVpo1nt schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:39:
Damn, BNB wil maar niet uit haar dal klimmen. Ook een wolk van onzekerheid over Binance nu natuurlijk. Zou wat zijn, dat we net de goeie kant op gaat met BTC en dan weer zo'n schokgolf over de markt komt.
30k idd ff aangetikt en gelijk weer naar benedenNopheros schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:29:
Top van dit jaar op 31.5k ongeveer zie ik? Gaat toch weer de goede kant op zo.
https://www.nu.nl/economi...n-bijna-drie-maanden.html
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
heb je vertrouwen in koopkracht met de euro over 5 jaar? ik niet dus geld dat ik niet nodig heb hou ik veel liever BTC vast dan euro.....Vis schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 15:21:
en dan hodl ik dividend aandelen, voornamelijk bedrijven in Amerika (dus in dollar uitbetaald krijgen)
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 20-10-2023 17:15 ]
nothing stops this train
Kuiten zijn te klein in verhouding met bovenbenen. 5.8/10, zou niet raken.zwembroek schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:15:
Gewoon omdat het kan. Een reet zonder hike.
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jij date Ariana Grande oid?Jedi_Pimp schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:23:
[...]
Kuiten zijn te klein in verhouding met bovenbenen. 5.8/10, zou niet raken.
Ik ben een incel, maar ik heb een cursus picking up MILFS bij @Pelox aangeschaft dus dat moet wel goedkomen binnenkort.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Absoluut niet. Vooral als die geldprinter weer aan gaat kun je maar beter dekking zoeken in BTC idd.Kol Nedra schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:12:
[...]
heb je vertrouwen in koopkracht met de euro over 5 jaar?
Hyperinflatie ---> Hyperbitcoinization
zwembroek schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:15:
Gewoon omdat het kan. Een reet zonder hike.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qgbTNqH1O9T4hcVj5lScLsAu.jpg?f=user_large)
Maktub
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:37:
[...]
Ik ben een incel, maar ik heb een cursus picking up MILFS bij @Pelox aangeschaft dus dat moet wel goedkomen binnenkort.

Het lijkt iig alsof de bovenbenen zijn bewerkt met een sjopJedi_Pimp schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:23:
[...]
Gaan we nu ineens kritisch doen hier met zijn allen? Ik denk dat de meesten hier vroegtijdig klaarkomen als ze even op schoot komt zitten met dat broekje.elektriekert schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:46:
[...]
Het lijkt iig alsof de bovenbenen zijn bewerkt met een sjop
Vroegtijdig?zwembroek schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:14:
[...]
Gaan we nu ineens kritisch doen hier met zijn allen? Ik denk dat de meesten hier vroegtijdig klaarkomen als ze even op schoot komt zitten met dat broekje.
Het leed is al geschoten
Ogen te ver uit elkaar. Neus sowieso scheef. Vorm van haar gezicht is ook totaal niet esthetisch.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:23:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door filthy rich op 20-10-2023 19:51 ]
en aans löpt wa vast
What do I need to do?
On 20th December 2023, please destroy your Binance Visa Debit Card by cutting it through the chip and magnetic stripe.
You don’t need to do anything else.
You will not lose any fiat or crypto currency from your Binance account, because this update only impacts your Binance Visa Debit Card; your Binance account will not be closed or impacted.
Kaart is al maanden geleden in kleine stukjes geknipt, account is tegelijkertijd leeg gehaald
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zeker, maar zonder AI ook prima.
Ze kappen er in de hele Europese Unie mee met die kaart.Khaelos schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:15:
Binance loopt achter.. krijg net een mailtje dat ik de kaart van Binance niet meer kan gebruiken vanaf 20 december.
What do I need to do?
On 20th December 2023, please destroy your Binance Visa Debit Card by cutting it through the chip and magnetic stripe.
You don’t need to do anything else.
You will not lose any fiat or crypto currency from your Binance account, because this update only impacts your Binance Visa Debit Card; your Binance account will not be closed or impacted.
Kaart is al maanden geleden in kleine stukjes geknipt, account is tegelijkertijd leeg gehaald
https://www.binance.com/en/feed/post/1430626
Puzzled…
Wat voor katvanger ben je als je deze use case hebt…?Dion Kocx uit Bavel wilde na zijn werk in Etten-Leur onderweg naar huis nog even pinnen en geld op een andere rekening storten.
First world problems. Eén hele dag wachten.Bij een melding is een pinautomaat vaak een dag later pas gemaakt, vertelt ze.
Ik vind het maar een wazig artikel…. Los daarvan vind ik dit geen reden om meer Bitcoin te kopen - want die kan ik meestal ook niet uit de muur trekken.
Of het moet zijn dat je geen vertrouwen hebt in de centrale organisatie achter Geldmaat.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 21-10-2023 08:52 ]
Maktub
Er zijn veel "beren" in de gevangenis dan wil je geen pretty boy zijn
Wikipedia: Bear (gay slang) - Simple English Wikipedia, the free encyclopedia.
* sh4d0wman is wel klaar voor de 40k...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6GoD5yyqDZvZDyi9x0mp0pIx.jpg?f=user_large)
Vraag me af hoeveel mensen hier eigenlijk nog echt rekt op zijn gegaan na de switch.
Ben bang dat er toch een paar zo dom zijn geweest…
Ehm, ik zie in een vault nog wat van die worst van mij zitten. Geen fuck meer waard idd, maar ik dacht dat ik eigenlijk gewoon goed zat als ik het daar liet staan?Don Guacamole schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:07:
Iemand nog trek in “oude” worst?
[Afbeelding]
Vraag me af hoeveel mensen hier eigenlijk nog echt rekt op zijn gegaan na de switch.
Die is wel mooi gedaald zo. Ik heb ze in eerste instantie verkocht, toen +15% meer teruggekocht en die daarna weer verkocht. Maar het is natuurlijk wel kwalijk dat dit kan.Don Guacamole schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:07:
Iemand nog trek in “oude” worst?
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Er is een snapshot van gemaakt, dus je kon/kunt het prima laten staan en krijgt nieuwe $BIFI, maar je had de oude nog wel kunnen verkopen aan wat mensen die daar nog geld voor over hadden (klinkt beter dan: mensen die het niet in de gaten hebben en je als exit liquidity kunt gebruiken).YES schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:15:
[...]
Ehm, ik zie in een vault nog wat van die worst van mij zitten. Geen fuck meer waard idd, maar ik dacht dat ik eigenlijk gewoon goed zat als ik het daar liet staan?
Dus laten staan is prima omdat je er nieuwe voor terug krijgt, maar je had ze ook nog kunnen verkopen voor wat extra rendement.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ah prima. Dan blijft het mooi staan waar het staat.Taro schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:22:
[...]
Er is een snapshot van gemaakt, dus je kon/kunt het prima laten staan en krijgt nieuwe $BIFI, maar je had de oude nog wel kunnen verkopen aan wat mensen die daar nog geld voor over hadden (klinkt beter dan: mensen die het niet in de gaten hebben en je als exit liquidity kunt gebruiken).
Dus laten staan is prima omdat je er nieuwe voor terug krijgt, maar je had ze ook nog kunnen verkopen voor wat extra rendement.
Wel typerend shitcoin-gedrag dat er zo'n gat zit tussen snapshot en het uitkeren van nieuwe BIFI.
En dat je die ‘oude’ nog kan verhandelen, maakt het wel helemaal te gek.YES schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:27:
[...]
Ah prima. Dan blijft het mooi staan waar het staat.
Wel typerend shitcoin-gedrag dat er zo'n gat zit tussen snapshot en het uitkeren van nieuwe BIFI.
Nee, jij?I am a noob schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:00:
Iemand hier al getest met het defi platform AXO?
tja, kan je beter een trezor in je auto hebben ligggen. Snappen die ambtenaren toch niets van
Geen idee, dit is geen NK topicMrMrq schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:07:
[...]
Puzzled…
[...]
Wat voor katvanger ben je als je deze use case hebt…?
[...]
First world problems. Eén hele dag wachten.
Ik vind het maar een wazig artikel…. Los daarvan vind ik dit geen reden om meer Bitcoin te kopen - want die kan ik meestal ook niet uit de muur trekken.
Of het moet zijn dat je geen vertrouwen hebt in de centrale organisatie achter Geldmaat.
binnen 10 jaar zal dat al gebeurenDacuuu schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:40:
[...]
Nog even en we kunnen the flippening vieren met goud!
jonge generatie kiest BTC boven goud
oude generatie sterven er een hoop in 10 jaar, kijk maar naar al die elites, over 10 jaar zijn de meeste er niet meer
nothing stops this train
YouTube: CSPR Price Potential💥 Casper Network DEEP DIVE 📈 Virtual Machine ✔️C...
Verwijderd
Ik heb mijn BIFI gelukkig nog op tijd gedumpt op een argeloze greater fool.Taro schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:20:
[...]
Die is wel mooi gedaald zo. Ik heb ze in eerste instantie verkocht, toen +15% meer teruggekocht en die daarna weer verkocht. Maar het is natuurlijk wel kwalijk dat dit kan.
Eindelijk weet ik hoe het voelt om een spijkerharde speculant te zijn. Mijn ziel voelt compleet leeggezogen en hol. Gelukkig helpt wat glimmend spul:
:strip_exif()/f/image/xrwytNYv67kJvGUHy4hzG8se.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja, het leven van een entrepreneur als ikzelf gaat niet over rozen.
Zou trouwens prachtig zijn als die swap resulteert in BIFI van 500k, stuur ik de koper van mijn oude BIFI nog even een NFT screenshot van alle weelde die hij is misgelopen.
Haha.
Wat heerlijk om een harteloze materialistische klootzak te zijn.
Daarna direct te starten met de medicatie.
Zo in een ziekenhuis wachten geeft je de mogelijkheid om lang, heel lang na te denken. En heb het volgende besloten.
We weten niet hoe ze het gaat doen op de medicatie. 50-50 zeg maar. Of het slaat aan en ze wordt 104, of we hebben er alles aan gedaan en we hebben nog een paar maanden.
Oh ja, ik had wat besloten hè

Mijn dochter heeft geen wensen, ze houdt alleen van kleding -want ja vrouw enzo-, dus heb besloten om jullie gegeven crypto uit te geven aan een nieuwe garderobe… Dit voelt goed, zo heeft zij er wat aan.
Mocht het zo zijn dat ze 104 jaar oud wordt, dan heb ik de bull gemist. Maar zo ontzettend veel meer gewonnen.
Lifechanging hebben we het toch altijd over
Ik hou er alle vertrouwen in, maar oh oh wat is dit fucking moeilijk.
UberLurker Departement #GG.
Zo te lezen weet je keer op keer de beste keuze te maken op het moment dat het nodig is. Hoop dat de medicatie aanslaat en dat alle positiviteit die je ondanks alles uitstraalt rijkelijk beloond wordt.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:56:
Ik heb mijn BIFI gelukkig nog op tijd gedumpt op een argeloze greater fool.
Dit vind ik weinig beter dan de eerdere P&D shill van een ander lid hier. "Kwalijk dat het kan" maar toch als 100% bewust keuze van de onwetendheid van iemand anders profiteren... mja. Valt me toch een beetje tegen van jullie, eerlijk gezegdTaro schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:20:
Die is wel mooi gedaald zo. Ik heb ze in eerste instantie verkocht, toen +15% meer teruggekocht en die daarna weer verkocht. Maar het is natuurlijk wel kwalijk dat dit kan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als je dat al aan elkaar gelijk gaat stellen, dan neem ik aan dat je zelf nooit je crypto zult verkopen wetende dat je het dan aan iemand verkoopt die er waarschijnlijk verlies op gaat maken? En ben je boos op diegene waar jij het destijds van hebt gekocht omdat hij jou dit aan heeft gedaan?Slonzo schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 14:56:
[...]
[...]
Dit vind ik weinig beter dan de eerdere P&D shill van een ander lid hier. "Kwalijk dat het kan" maar toch als 100% bewust keuze van de onwetendheid van iemand anders profiteren... mja. Valt me toch een beetje tegen van jullie, eerlijk gezegd
Anderen oproepen iets te kopen voor je eigen gewin zie ik als iets anders dan gewoon mijn huidige muntjes verkopen aan een liquidity pool dmv een standaard beschikbare verkoop knop. Een liquidity pool starten of vullen doe je met het doel er winst op te maken. Dat vereist ook dat je op blijft letten en anders is dat een risico dat je in moet calculeren.
Als ik op basis van TA een goede call maak, daardoor winst maak en diegene die het van mij kocht maakt daarvoor verlies, benadeel ik dan ook een ander?
Verwijderd
100% eens, wanstaltig gedrag.Slonzo schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 14:56:
[...]
[...]
Dit vind ik weinig beter dan de eerdere P&D shill van een ander lid hier. "Kwalijk dat het kan" maar toch als 100% bewust keuze van de onwetendheid van iemand anders profiteren... mja. Valt me toch een beetje tegen van jullie, eerlijk gezegd
En ja, dat kan ik gewoon vinden over mezelf als hypocriet zijnde

Misschien dat ik het verkeerd begrijp hoor, hou me niet bezig met deze specifieke munt. Maar als ik het goed begrijp zijn de oude munten toch waardeloos na de snapshot en dat was bekend? Dan is dat niet helemaal vergelijkbaar naar mijn mening.Taro schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 15:08:
[...]
Als je dat al aan elkaar gelijk gaat stellen, dan neem ik aan dat je zelf nooit je crypto zult verkopen wetende dat je het dan aan iemand verkoopt die er waarschijnlijk verlies op gaat maken? En ben je boos op diegene waar jij het destijds van hebt gekocht omdat hij jou dit aan heeft gedaan?
Anderen oproepen iets te kopen voor je eigen gewin zie ik als iets anders dan gewoon mijn huidige muntjes verkopen aan een liquidity pool dmv een standaard beschikbare verkoop knop. Een liquidity pool starten of vullen doe je met het doel er winst op te maken. Dat vereist ook dat je op blijft letten en anders is dat een risico dat je in moet calculeren.
Als ik op basis van TA een goede call maak, daardoor winst maak en diegene die het van mij kocht maakt daarvoor verlies, benadeel ik dan ook een ander?
Vind het daarnaast vooral vreemd dat de eigenaren/ontwikkelaars van deze munt dit toestaan/mogelijk maken. Minachting van je eigen kopers. Deze mensen houden vanaf nu een slecht gevoel over aan deze munt en zullen het waarschijnlijk ook niet opnieuw kopen..
Correct *Nopheros schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 15:29:
[...]
Maar als ik het goed begrijp zijn de oude munten toch waardeloos na de snapshot en dat was bekend? Dan is dat niet helemaal vergelijkbaar naar mijn mening.
* Het is dat iemand het hier benoemde, anders had je het als holder van BIFI, die ze niet actief volgt, niet geweten. Dat is balen, maar helaas niet te voorkomen als je de spullen in eigen beheer hebt en je niet hebt aangemeld voor updates of actief een telegram group bezoekt. MAAAR, alle holders krijgen nieuwe coins, dus wat dat betreft is er niets aan de hand. Ze hadden echter moeten afstemmen over hoe om te gaan met DEX'es om te voorkomen dat er nog gehandeld kon worden.Vind het daarnaast vooral vreemd van de eigenaren van deze munt dit toestaan/mogelijk maken. Minachting van je eigen kopers. Deze mensen houden vanaf nu een slecht gevoel over aan deze munt en zullen het waarschijnlijk ook niet opnieuw kopen..
En als een coin ineens >25% daalt moet je niet zomaar bijkopen, dan moet je eerst op zoek gaan naar de evt. achterliggende reden om jezelf te beschermen.
Als mijn favoriete aandeel hard daalt, dan kijk ik eerst of de CEO is overleden of dat er een andere oorzaak is, voordat ik denk er voordeel uit te kunnen halen door bij te kopen.
Kan je hiermee ook whatsappen?Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:56:
[...]
Ik heb mijn BIFI gelukkig nog op tijd gedumpt op een argeloze greater fool.
Eindelijk weet ik hoe het voelt om een spijkerharde speculant te zijn. Mijn ziel voelt compleet leeggezogen en hol. Gelukkig helpt wat glimmend spul:
[Afbeelding]
Ja, het leven van een entrepreneur als ikzelf gaat niet over rozen.
Zou trouwens prachtig zijn als die swap resulteert in BIFI van 500k, stuur ik de koper van mijn oude BIFI nog even een NFT screenshot van alle weelde die hij is misgelopen.
Haha.
Wat heerlijk om een harteloze materialistische klootzak te zijn.
Normaliter weet je natuurlijk niet dat iemand er “waarschijnlijk” verlies op gaat maken. Je kunt uiteraard verwachten dat een munt minder waard gaat worden, door TA of wat voor reden dan ook en daarom verkoop je. Iemand anders verwacht juist een stijging en koopt. Dat is simpelweg speculatie en geen wetenschap. Dat is echter wel heel wat anders dan iemand bewust iets verkopen waarvan je weet dat het waardeloos is en iemand er verlies op gaat maken, ten gunste van jezelf.Taro schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 15:08:
[...]
Als je dat al aan elkaar gelijk gaat stellen, dan neem ik aan dat je zelf nooit je crypto zult verkopen wetende dat je het dan aan iemand verkoopt die er waarschijnlijk verlies op gaat maken? En ben je boos op diegene waar jij het destijds van hebt gekocht omdat hij jou dit aan heeft gedaan?
Prima als je dat wil doen, maar het zijn wel degelijk twee verschillende dingen. En die kunnen moreel dus ook anders beoordeeld worden. You can’t have your cake and eat it too.
Er zit wat mij betreft een verschil in het shillen van een coin op een forum voor je eigen gewin én het op de verkoop knop drukken bij een liquidity pool waar actief gehandeld wordt in de betreffende coin door andere mensen die er zelf ook winst op willen maken. Het zijn 2 hele andere zaken die je niet 1 op 1 kunt vergelijken.Antifon schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 15:46:
[...]
Dat is echter wel heel wat anders dan iemand bewust iets verkopen waarvan je weet dat het waardeloos is en iemand er verlies op gaat maken, ten gunste van jezelf.
Als we stoppen met vergelijken van de 2 situaties en puur inzoomen op wat er bij BIFI aan de hand was: Ja, daar kan je iets van vinden. Maar ben wel heel benieuwd hoeveel mensen in de volgende situatie niets zouden doen of op de verkoop knop zouden drukken:
Stel je hebt bijv. 2 BIFI, waarde was 300 USD/stuk, je ziet de prijs dalen naar 50 USD/stuk, gaat op zoektocht, leest dat je over een weekje 2 nieuwe BIFI krijgt op het OP netwerk en dat het snapshot al is gemaakt. Je gaat naar PancakeSwap en ziet dat je nog 2x50 USD kunt krijgen voor je oude BIFI. Het enige dat je hoeft te doen is op de Sell knop te drukken. Hoeveel % van de mensen zou dat wel/niet doen?
JIj doet echt je best om hier niet meer te hoeven komen. Jammer joh, dit is de Slow Chat Zonder Crypto geworden, dus je blijft hier maar lekker hangen. Al was het maar om de spijkharde speculanten hier duidelijk te maken dat er ook andere belangrijke dingen in het leven zijn. BelangrijkER moet ik zeggen.Skrunsies schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:57:
Daarnet gesprek gehad met de doktoren. Besloten haar volgende week uit coma te halen.
Daarna direct te starten met de medicatie.
Zo in een ziekenhuis wachten geeft je de mogelijkheid om lang, heel lang na te denken. En heb het volgende besloten.
We weten niet hoe ze het gaat doen op de medicatie. 50-50 zeg maar. Of het slaat aan en ze wordt 104, of we hebben er alles aan gedaan en we hebben nog een paar maanden.
Oh ja, ik had wat besloten hè![]()
Mijn dochter heeft geen wensen, ze houdt alleen van kleding -want ja vrouw enzo-, dus heb besloten om jullie gegeven crypto uit te geven aan een nieuwe garderobe… Dit voelt goed, zo heeft zij er wat aan.
Mocht het zo zijn dat ze 104 jaar oud wordt, dan heb ik de bull gemist. Maar zo ontzettend veel meer gewonnen.
Lifechanging hebben we het toch altijd over![]()
Ik hou er alle vertrouwen in, maar oh oh wat is dit fucking moeilijk.
Sterkte kerel. Je krijgt het leven wel van alle kanten mee huh?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Ik zou zoiets persoonlijk echt nooit doen.Taro schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 16:04:
[...]
Er zit wat mij betreft een verschil in het shillen van een coin op een forum voor je eigen gewin én het op de verkoop knop drukken bij een liquidity pool waar actief gehandeld wordt in de betreffende coin door andere mensen die er zelf ook winst op willen maken. Het zijn 2 hele andere zaken die je niet 1 op 1 kunt vergelijken.
Als we stoppen met vergelijken van de 2 situaties en puur inzoomen op wat er bij BIFI aan de hand was: Ja, daar kan je iets van vinden. Maar ben wel heel benieuwd hoeveel mensen in de volgende situatie niets zouden doen of op de verkoop knop zouden drukken:
Stel je hebt bijv. 2 BIFI, waarde was 300 USD/stuk, je ziet de prijs dalen naar 50 USD/stuk, gaat op zoektocht, leest dat je over een weekje 2 nieuwe BIFI krijgt op het OP netwerk en dat het snapshot al is gemaakt. Je gaat naar PancakeSwap en ziet dat je nog 2x50 USD kunt krijgen voor je oude BIFI. Het enige dat je hoeft te doen is op de Sell knop te drukken. Hoeveel % van de mensen zou dat wel/niet doen?
Oh wacht, jawel.
Overigens heb ik ze verkocht voor ongeveer 60 dollar per stuk ofzo, en heeft ie daarna nog 3 of 4 dagen $150/160 en meer gedaan.
Dusja. Misschien heeft er iemand nog leuke winst op gemaakt ook, misschien ook niet.
Boeit mij ook weinig trouwens. Ik ga er vanuit dat Catherine de bijstandmoeder die amper genoeg centen heeft om een smartphone online te houden, niet op pancakeswap BEP20 tokens zit te traden.
De kans is groter dat het 1 of andere greedy bodemvissende basterd is geweest of een liquidity botje van een NFT miljonair.
Ben je bezig met handelen in shitcoins dan weet je dat je risico loopt en moet je niet janken als je een keer het deksel op je neus krijgt.
Hond eet hond wereld.
Dus... de BTC markt is 1/1209e van alle genoemde assets.
Als BTC 10% van de markt neemt en de prijs stijgt evenredig is dat 563k per BTC.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Deal!MicroWhale schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 17:02:
[...]
Als BTC 10% van de markt neemt en de prijs stijgt evenredig is dat 563k per BTC.
![]()
Maar 10% is heel pessimistisch joh .. ik ga voor 50%
De andere 50% is voor ETH 😜
kan je niet zeggen hoe hoog de koers word. Als er amper verkopers zijn kan het de prijs nog veel hoger zijn. Daarom gaat btc ook altijd zo idioot hard dat laatste stuk, iedereen ramt op market buy in die faseMicroWhale schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 17:02:
[...]
![]()
Een miljoen?anti elppa schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 17:29:
[...]
kan je niet zeggen hoe hoog de koers word. Als er amper verkopers zijn kan het de prijs nog veel hoger zijn. Daarom gaat btc ook altijd zo idioot hard dat laatste stuk, iedereen ramt op market buy in die fase
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
zeer dikke LINK, ook aan BTC pairing te zien!
eigenlijk moet ik alleen BTC LINK kopen
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 21-10-2023 19:06 ]
nothing stops this train
als iedereen zijn muntjes nu gewoon nog 20 jaar hodled is het heel wat meer dan dat
Zonder sellers kan het extreem gaan. Maarja....weakhands en shorters

Ja, Bitcoin gaat een miljoen kosten. Mrq my words.
Maar goed. Er komt een moment dat een brood ook een miljoen kost… Hopelijk is Bitcoin een heel stuk eerder.
Bitcoins worden niet alleen meer waard, jongens, maar fiat wordt minder waard.
Maktub
:strip_exif()/f/image/0tABsRpV5UAWYlBDUknsr8sx.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit oudje is het bewijs van 3 jaar berenmarkt.
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 21-10-2023 19:46 ]
Heerlijk, heb je die van 50K ook nog? Los van de koers was dat m’n favoriete.knakworst schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:45:
[Afbeelding]
Dit oudje is het bewijs van 3 jaar berenmarkt.
Hoop d’r over een paar maanden weken te zien!
Ik hoop over een paar maanden weken weer eens een nieuwe aanwinst in het Het algemeen horloge topic - Deel 8 te postenDon Guacamole schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:50:
[...]
Heerlijk, heb je die van 50K ook nog? Los van de koers was dat m’n favoriete.
Link maakt mijn zaterdag hier helemaal top
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Had een tijdje geleden een hodl potje gemaakt waarvan ik dacht dat BTC het grootste stuk taart zou blijven. LINKsjorremans schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:03:
Wat een pumperoni![]()
Link maakt mijn zaterdag hier helemaal top
Paar weekjes geduld nog!Don Guacamole schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:50:
[...]
Heerlijk, heb je die van 50K ook nog? Los van de koers was dat m’n favoriete.
:strip_exif()/f/image/TVsGmPgAajKADgIFzKgi6mLW.jpg?f=fotoalbum_large)
Kijk eens naar SOLKol Nedra schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 18:53:
[...]
zeer dikke LINK, ook aan BTC pairing te zien!
eigenlijk moet ik alleen BTC LINK kopen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Icp? Gekocht op 500$Chris.nl schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:07:
[...]
Had een tijdje geleden een hodl potje gemaakt waarvan ik dacht dat BTC het grootste stuk taart zou blijven. LINK

wat betreft dat laatste: er was geen andere mogelijkheid. De bridge die werd gebruikt om BIFI te bridgen (Multichain) werd gehackt en daarbij is een aardig aantal BIFI die bij Multichain stonden verplaatst. Die adressen zijn geblacklist, maar dat maakte het wel ondoenbaar om bijvoorbeeld mensen hun oude BIFI voor nieuwe te laten inwisselen, aangezien dat er potentieel meer waren dan de max supply.Nopheros schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 15:29:
[...]
Misschien dat ik het verkeerd begrijp hoor, hou me niet bezig met deze specifieke munt. Maar als ik het goed begrijp zijn de oude munten toch waardeloos na de snapshot en dat was bekend? Dan is dat niet helemaal vergelijkbaar naar mijn mening.
Vind het daarnaast vooral vreemd dat de eigenaren/ontwikkelaars van deze munt dit toestaan/mogelijk maken. Minachting van je eigen kopers. Deze mensen houden vanaf nu een slecht gevoel over aan deze munt en zullen het waarschijnlijk ook niet opnieuw kopen..
Los van dat het Beefy team zelf dit uiteraard niet deed, was ik verbaasd door het aantal mensen dat het uit een soort fatsoen niet heeft gedaan.Taro schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 16:04:
[...]
Er zit wat mij betreft een verschil in het shillen van een coin op een forum voor je eigen gewin én het op de verkoop knop drukken bij een liquidity pool waar actief gehandeld wordt in de betreffende coin door andere mensen die er zelf ook winst op willen maken. Het zijn 2 hele andere zaken die je niet 1 op 1 kunt vergelijken.
Zelf heb ik er wel gewoon 4k uitgetrokken - maar- en dit zegt alles over waarom niemand zich hier schuldig over hoeft te voelen, als ik was gaan slapen en ze de ochtend later had verkocht was het 6k geweest. Zoveel onnozele speculanten. En bots.
maak je worst maar nat!Th1x4nG schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:26:
[...]
Mijn worsten staan op de Ledger. BIFI $20k van zodra Glenn Hoddle hier terug opduikt.
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!