UberLurker Departement #GG.
Dat is even een dipje, lijkt me.Don Guacamole schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:40:
Hoi ik ben Avocado maar sinds mijn ongeluk ben ik iets meer guacamole.
Met opa loop je het risico dat hij is gaan hemelen. Eeuwige hodl, sterke handjes heeft die manYES schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:10:
[...]
Ik heb duidelijk eea gemist de afgelopen tijd
Maar ik was hem ook al even kwijt dus zie zo wel wie het nu is aan het duimpje op deze post.
Een schat is het
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hier ga ik erg slecht op, 2 weken geleden na jaren hodlen alles geloosd op $0,16.. wat een ellende.Domino schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:03:
MOOOONbeam heeft er weer zin an.
Don Guacamole schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:05:
[...]
Hier ga ik erg slecht op, 2 weken geleden na jaren hodlen alles geloosd op $0,16.. wat een ellende.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gTYgoZ6GXjJwY8oGM6ZSf39N.gif?f=user_large)
Dikke sell low punten!Don Guacamole schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:05:
[...]
Hier ga ik erg slecht op, 2 weken geleden na jaren hodlen alles geloosd op $0,16.. wat een ellende.
Maar even wat anders, die Gensler he, wat is dat een naar narcistisch mannetje. De Wetgever stuurde gister een brief naar de SEC met het verzoek om zsm een spot ETF goed te keuren en als reactie krijgen ze vandaag een dikke middelvinger van Gensler door de ETF's uit te stellen hahah dan ben je wel een baas. Maar die positie van Gensler is niet te houden lijkt mij. Ben benieuwd wat hij vandaag te zeggen heeft.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gewoon terug kopen jonguh!Don Guacamole schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:05:
[...]
Wordt in de bull makkelijk $50

Daar heb ik mijn GAK bijna tot 0 gebracht vanwege die enorme range. Laat hem maar eens echt uitbreken. Prachtige shitcoin it is!Darrell schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:53:
Link is echt wel een mooi muntje
Stack Sats
Inderdaad de range van Chainlink ligt al bijna 1,5 jaar grofweg tussen de $5.50 en $8. Dus hij moet ruim door de 8 knallen voor ik er vertrouwen in heb.Stovirpi schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:16:
[...]
Daar heb ik mijn GAK bijna tot 0 gebracht vanwege die enorme range. Laat hem maar eens echt uitbreken. Prachtige shitcoin it is!
[ Voor 3% gewijzigd door Sluw op 27-09-2023 12:41 ]
En daarvoor in een half jaar drie keer +/- $9,50 als resistance geraakt. Dus zelfs na de $8 ligt nog wel een flinke barrière iets verder onderweg omhoog.Sluw schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:40:
[...]
Inderdaad de range van Chainlink ligt al bijna 1,5 jaar grofweg tussen de $5.50 en $8. Dus hij moet ruim door de 8 knallen voor ik er vertrouwen in heb.
Buy high sell low perfection.Sluw schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:40:
[...]
Inderdaad de range van Chainlink ligt al bijna 1,5 jaar grofweg tussen de $5.50 en $8. Dus hij moet ruim door de 8 knallen voor ik er vertrouwen in heb.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Das war einmal. November 2021.sjorremans schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:20:
When DOT 50 dollar?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wen moon?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
2022sjorremans schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:20:
When DOT 50 dollar?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Shit, ASTR order net niet gehit
[ Voor 33% gewijzigd door Mr. Unexist op 27-09-2023 14:12 ]
Beetje hetzelfde als de DXY die blijft stijgen en BTC doet gezellig mee..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Lekker weer dit...

Hoi,Skrunsies schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:35:
[...]
Hoi,
Wij zijn Jaap en komen uit Sneek.
Ik ben meester Mark (Mr Mrq). Ik geef maatschappijleer en vanaf november heb ik meer tijd voor crypto.
Maktub
Exact hetzelfde had ik eergisteren. Probleem is dat het allemaal niet direct iDeal is maar er gewoon een systeem aan vast geknoopt zit. Ik heb dit met Kraken nooit gehad maar wel gehoord van anderen dat dit soms gebeurde.Acidrain schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:36:
Ik denk ik doe mn dca eens via Bybit ipv via Bitvavo.. En ik maar denken dat iDeal altijd instant was... Zit nu naar een mooie groene BTC kaars te staren en mn iDeal betaling van vanmorgen vroeg is nog niet binnen...
Lekker weer dit...
Dat is idd irritant. Dat Satos wat er tussen zit maakt misschien gewoon 1x per dag de funds over naar Bybit ofzo..YES schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:40:
[...]
Exact hetzelfde had ik eergisteren. Probleem is dat het allemaal niet direct iDeal is maar er gewoon een systeem aan vast geknoopt zit. Ik heb dit met Kraken nooit gehad maar wel gehoord van anderen dat dit soms gebeurde.
Ik blijf lekker bij Bitvavo en dan XLM route naar Bybit.. Kost een paar kwartjes maar dan beschik je wel binnen 5 minuten over je funds.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik accepteer gewoon dat het soms stroperig of vertraagd werkt, had daar voorheen een oplossing voor door de een maand marge in fiat in te bouwen, als er dan vertraging optreed heb je daar geen last van. Alleen heb ik zelf die voorraad er een keer bij in gepompt dus eigen schuld dat dit systeem eergisteren niet werkte.NeoflexNL schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:44:
[...]
Dat is idd irritant. Dat Satos wat er tussen zit maakt misschien gewoon 1x per dag de funds over naar Bybit ofzo..
Ik blijf lekker bij Bitvavo en dan XLM route naar Bybit.. Kost een paar kwartjes maar dan beschik je wel binnen 5 minuten over je funds.
Plus een verplicht filmpje van jouw activiteit. Nee dank je, zolang er een andere route is, doe ik dat wel.NeoflexNL schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:44:
[...]
Dat is idd irritant. Dat Satos wat er tussen zit maakt misschien gewoon 1x per dag de funds over naar Bybit ofzo..
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
via Kraken doe ik meestal de dca, dit gaat dan naar Ledger toe, bij ByBit en Bitvavo doe ik positietraden... sellorders (en buyorders) staan gewoon klaar
nothing stops this train
Haast, haast.. Het is gewoon niet echt prettig als je het beeld hebt dat het instant zal gaan vanwege de iDeal koppeling en dat blijkt anders te zijn.Kol Nedra schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:53:
waarom die haast allemaal? ik heb al zeker 2 weken funds staan (euro) op ByBit, kooporder is nog niet gehit en ik wacht gewoon af.
via Kraken doe ik meestal de dca, dit gaat dan naar Ledger toe, bij ByBit en Bitvavo doe ik positietraden... sellorders (en buyorders) staan gewoon klaar
Uiteindelijk maakt het mij niet zoveel uit, een paar honderd euro hoger of lager het geld erin kieperen maakt me niet zo uit.
Misschien heb ik het gemist, maar waarom niet bij Kraken blijven dan? Gaat toch aardig 'instant' ?YES schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:55:
[...]
Haast, haast.. Het is gewoon niet echt prettig als je het beeld hebt dat het instant zal gaan vanwege de iDeal koppeling en dat blijkt anders te zijn.
Uiteindelijk maakt het mij niet zoveel uit, een paar honderd euro hoger of lager het geld erin kieperen maakt me niet zo uit.
Of was Bitvavo een probeerseltje?
Ach, ieder z'n ding natuurlijk.. Ik heb wel bij guurdere platforms in de camera moeten kijken. Via bitvavo idd een opname van je wallet adres. Dat boeit me niet zoveel eigenlijk.resusaapje schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:49:
[...]
Plus een verplicht filmpje van jouw activiteit. Nee dank je, zolang er een andere route is, doe ik dat wel.
Ik film dan altijd mijn grote piem, dan keuren ze alles instant goed.resusaapje schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:49:
[...]
Plus een verplicht filmpje van jouw activiteit. Nee dank je, zolang er een andere route is, doe ik dat wel.
Ik ben nooit bij Bitvavo geweest. Maar ik trade/DCA via Bybit en daar kan je direct via een vergelijkbare iDeal constructie storten. Leek me makkelijker dan Kraken en vervolgens schuiven naar Bybit.Skrunsies schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:58:
[...]
Misschien heb ik het gemist, maar waarom niet bij Kraken blijven dan? Gaat toch aardig 'instant' ?
Of was Bitvavo een probeerseltje?
Crypto OGs during this bear market. pic.twitter.com/t5z1zi62hH
— Kaizen (@KAIZ3NS) 26 september 2023
nothing stops this train
Volume (24u)Gipsy King schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:00:
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/sxp/
Solar Moon Binnenkort ?
als mensen toch wat in Shitcoins willen gooien tijdens deze rustige slaapverwekkende periode.
154.91%
€26,289,72
Moet wat gebeuren gok ik.
Die yanks zijn echt pro’s 😀Darrell schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:16:
Schitterende m in de maak op de 15m en ook weer zo lekker voorspelbaar die rejecsjen
Morgen? We dippen nu al, scampump.NeoflexNL schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:37:
Vandaag een paar honderd dollar erbij om morgen weer wat te hebben om te dippen.. Same ol' same ol'.
Wen moon?
Het wordt tijd voor een echte mothercandle die alle lijnen in 1x kapot beukt.
Shit, dus mijn GAK van €15,65 is nog niet laag genoegYES schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:07:
[...]
En daarvoor in een half jaar drie keer +/- $9,50 als resistance geraakt. Dus zelfs na de $8 ligt nog wel een flinke barrière iets verder onderweg omhoog.

en dan morgen pas van DeGiro bericht krijgen he dat mijn NN Group aandelen hard gedaald zijn
ff kijken hoe het komende week/weken uitpakt, misschien ga ik NN Group bijkopen
edit:
eigenlijk moet ik gewoon alleen BTC kopen.
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 27-09-2023 16:36 ]
nothing stops this train
-18% vandaag, lijkt net cryptoKol Nedra schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:34:
NM Group Rektorino!
en dan morgen pas van DeGiro bericht krijgen he dat mijn NN Group aandelen hard gedaald zijn![]()
ff kijken hoe het komende week uitpakt, misschien ga ik NN Group bijkopen
Jij dipt de hele dag lekker door toch neem ik aan?Don Guacamole schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:33:
[...]
Morgen? We dippen nu al, scampump.
Het wordt tijd voor een echte mothercandle die alle lijnen in 1x kapot beukt.
Maar eens! Het wordt wel een keer tijd voor die beloofde 10k candles van planB
Dit was geen vrijwillige exit
:fill(white):strip_exif()/f/image/nVTW7MCXqzGw2qHYi3FaOFDC.png?f=user_large)
60 USD's down the drain, dat overleven we gelukkig wel weer.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Denk ‘t niet
Ach ik denk Bybit, ik typ Bitvavo. Ik denk BTC ik koop DOT.YES schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:01:
[...]
Ik ben nooit bij Bitvavo geweest. Maar ik trade/DCA via Bybit en daar kan je direct via een vergelijkbare iDeal constructie storten. Leek me makkelijker dan Kraken en vervolgens schuiven naar Bybit.
Ik word ouder.. maar goed duidelijk verhaal
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GDpoawg1Kjxwoqk5eyDE3UYh.jpg?f=user_large)
[Twitter: https://twitter.com/binanceflemish/status/1706310144366129565]
[ Voor 13% gewijzigd door resusaapje op 27-09-2023 19:59 ]
Was al vergeten dat we zo dicht bij 15k zaten enige tijd terug.
Wat went alles toch snel.
resusaapje schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:57:
Hey, Binance is weer terug in België?
[Afbeelding]
[Embed]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eGihKplhPBtKL4PJUJcxNAUf.jpg?f=user_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Darrell op 27-09-2023 20:50 ]
:strip_exif()/f/image/mGvUyWc9coTPryUGEKBp6xgq.png?f=user_large)
Hangen hier nu toch al 3 dagen rond, ik ga de komende dagen voor 25.9 sorry hodlersJDx schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:43:
Flink rood op de 2h, maar de 30m begint groen, benieuwd of het nog onder de 26.3 komt.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Jij durft op een donderdag...JDx schreef op woensdag 27 september 2023 @ 21:50:
[...]
Hangen hier nu toch al 3 dagen rond, ik ga de komende dagen voor 25.9 sorry hodlers

Met dat kanaaltje op de 4h zou je denken van wel. Anders morgen wel.sjorremans schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:59:
LINK vandaag 8+ dollar?
Zo, ook weer even gejinxt.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Gaat ze zo'n 600 miljoen kosten? (35k*14k en procesgeld e.d.)Kol Nedra schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:34:
NN Group Rektorino!
en dan morgen pas van DeGiro bericht krijgen he dat mijn NN Group aandelen hard gedaald zijn![]()
ff kijken hoe het komende week/weken uitpakt, misschien ga ik NN Group bijkopen
edit:
eigenlijk moet ik gewoon alleen BTC kopen.
Wat voor koers moeten ze dan staan? en hoeveel btc is dat? (ontopic hihi)
wel lekker trouwens dit soort fratsen:
https://www.nu.nl/economi...-over-woekerpolissen.html
en aans löpt wa vast
Heeft het nog zin dat ik hier iets mee doe of is het vergeefse moeite? In de email staat o.a. dat ik 'Holder of a Class 4 Claim' ben.
Hoe liket dat.
Celcius - Afhandeling Chapter 11 backruptcyPistachenootje schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:00:
Ik had een paar honderd euro aan crypto bij Celsius staan toen het over de kop ging. Nu zie ik allerlei mails met "action required" in de titel.
Heeft het nog zin dat ik hier iets mee doe of is het vergeefse moeite? In de email staat o.a. dat ik 'Holder of a Class 4 Claim' ben.

Prijs de dag niet voor het avond wordt!
hiYES schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:32:
Heb CZ alvast geholpen met een nieuw logo voor als ze hier ook terug mogen komen:
[Afbeelding]

en aans löpt wa vast
JDx schreef op woensdag 27 september 2023 @ 21:50:
[...]
Hangen hier nu toch al 3 dagen rond, ik ga de komende dagen voor 25.9 sorry hodlers
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6gCqcGDmQ3PDKv9q9AdvkxPg.jpg?f=user_large)
Heb graag ongelijk vandaag
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik hoop het, mijn long voor het mooie te vroeg gesloten, je kan niet alles hebben 😅anti elppa schreef op donderdag 28 september 2023 @ 18:07:
Gaat lekker zo. Slachten die beren. 69k soon
En niet weer dat varken aub....
NeoflexNL schreef op donderdag 28 september 2023 @ 18:18:
Waar blijven die babes??
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Isr5QbCgzBGA5yl3C4Hc2U07.jpg?f=user_large)
Waar blijven die babes??
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0iny8QqrvqQvOLsnggjj7lYU.gif?f=user_large)
zoomed out even more on the ratio level that we're breaking above. It was also:
— K A L E O (@CryptoKaleo) 28 september 2023
- close to the 2017 bull market ratio ATH
- 2020 breakout level that started the last bull market
- base of range for last bull market pic.twitter.com/XKvwRIpvxe
Waar blijven die babes??
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4lr1AGAjMMwy3znMQmNTQF7D.jpg?f=user_large)
Maktub
Toen ze in Senegal een zeecontainer vol gloednieuwe elektrische motoren met zijn naam erop openden, begon er iets te dagen van dit gaat wel heel ver voor een Nederlandse komedie.. Ik moet 'm serieus nog eens opnieuw kijken omdat ik er gewoon van in de war ben geraakt. Wat mij betreft een aanrader!
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!