Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:56
Nadat je eerder al niet meer aan je funds kon bij Celcius, is eerder deze maand duidelijk geworden dat ze een Chapter 11 backruptcy hebben aangevraagd. Dit omdat ze niet meer konden voldoen aan hun verplichtingen. Dit proces wordt afgehandeld door het rechtsysteem in de US, waarbij Celcius je via email op de hoogte houdt van de verschillende stappen.

Op moment van schrijven is er een mail vanuit Celcius uitgestuurd dat je een claim kunt indienen. Deze claim is nodig zodat je recht hebt op eventuele vergoedingen/refunds wanneer die plaatsvinden. Grote disclaimer hier uiteraard.

Een how-to van hoe je deze claim kunt indienen is hier te vinden: https://celsius-recovery-...cc76a4bc2a32a34b511c02980

Let op dat alles wat je hier invult, publiekelijk beschikbaar komt! Daarnaast ben ikzelf ook een leek op dit gebied,dus lees je goed in wat dit allemaal kan inhouden. Tweakers met meer achtergrond hier in, worden uitgenodigd hun gedachten hier te delen uiteraard.

Zelf ben ik helaas ook gedepudeerde, maar zal proberen te delen wat ik rond de hele afwikkeling tegen kom. Dit kan zomaar wel eens een meerjarenplan worden, ik verwacht geen oplossingen op korte termijn eerlijk gezegd.

Eventuele verdere informatie:
- Discord met andere gedeputeerden: https://discord.com/invite/SMjFTD3juE
- Celcius reddit: https://www.reddit.com/r/CelciusNetwork/

Wat is Celsius?

In wezen is het Celsius Network een crypto lending platform. Je kunt er je crypto plaatsen, waarna je rente krijgt over je crypto funds. Celcius verdiend door het uitlenen van je funds via leningen met lage lasten. Voorheen kon je funds verplaatsen naar eigen inzicht, maar dat is in aanloop naar (wat nu blijkt) de Chapter 11 aanvraag geblokkeerd. Not your keys is not your coins wordt hier nog maar eens duidelijk. Alle crypto die je hebt staan bij Celcius kan niet worden verplaatst en is onderdeel van het proces wat nu gaande is.

Meer info is ook hier te vinden: Wikipedia: Celsius Network

[ Voor 19% gewijzigd door Wom op 20-07-2022 14:05 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Als de Chapter 11 wordt gehonoreerd wordt het helaas geen meerjarenplan, dan is het klaar.

Overigens zou iets meer context in je TS niet misstaan, niet iedereen weet wat Celsius is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Dit is de presentatie die Celcius gisteren gegeven heeft in de rechtbank: https://cases.stretto.com...174907182280000000001.pdf
pagani schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:58:
Als de Chapter 11 wordt gehonoreerd wordt het helaas geen meerjarenplan, dan is het klaar.

Overigens zou iets meer context in je TS niet misstaan, niet iedereen weet wat Celsius is ;)
Helemaal gelijk. Heb stukje toegevoegd, zal gaandeweg de TS nog wat uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:09

Coldcat

HODL

pagani schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:58:

Moet je dan alsnog je claim indienen?

Ik neem aan dat ze nog wel een paar pennen, bureaustoelen en monitors te verdelen hebben.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 15:33
Had ook wat staan bij celsius, dus dit topic ga ik even goed volgen

Deze ben ik nu aan t kijken (kanaal Digital Asset News):
YouTube: CELSIUS PLAN RELEASED. I’M HONESTLY SHOCKED. + HOW TO FILE A CLAIM.

En coinbureau gaat binnenkort ook een video plaatsen over celsius

[ Voor 4% gewijzigd door Emcee op 20-07-2022 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:05
Hebben jullie die claim form al ingevuld of wachten jullie tot het "makkelijke" form beschikbaar is? Ik heb tot nu toe nog niks gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Janpietertje89 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:53:
Hebben jullie die claim form al ingevuld of wachten jullie tot het "makkelijke" form beschikbaar is? Ik heb tot nu toe nog niks gedaan.
Zelfde, nog niets gedaan. Behalve screenshot van mijn holdings in de wallet voor de zekerheid

Dit YT kanaal (Aaron Bennett) maakt ook regelmatig updates over de situatie met Celsius:
YouTube: CELSIUS NETWORK - Update On Loans, Filing A Claims, & Backing Up Tra...

[ Voor 33% gewijzigd door Emcee op 31-07-2022 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
YouTube: OFFICIAL UCC Statement & CEL Price Update! Celsius Bankruptcy Updates

Inhoud
0:00:00 Intro
0:00:49 Official Statement from the UCC (Unsecured Creditors Committee)
0:05:34 Terms of Service from 2018
0:06:34 CEL Token & #CELShortSqueeze
0:08:21 Important Dates & Conclusion

Samenvatting:
- UCC komt met een website voor al je vragen (rond 3:15)
- Nog geen claimformulier waar je je crypto hoeveelheden kunt invullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Verslag van de tweede hoorzitting: https://cases.stretto.com...174908162250000000001.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Update over het claim process.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

De FAQ kun je hier terug vinden: https://celsiusnetwork.me...-process-faq-12a3d01c48d8
Once the procedures are approved, customers will receive detailed instructions on how to file a claim. Stretto will send this communication, which will clearly state any deadlines, to the email address associated with your Celsius account. At that time, a claim form specific to crypto assets, mentioned above, will be available. It will be designed to simplify how our customers file claims.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
Nog wat uitleg hoe je jezelf terug kunt vinden in de lijst om te controleren of de hoeveelheid crypto die je bij celsius hebt staan klopt: YouTube: Celsius UPDATE - The Schedules Are Live! Do I Need To File A Claim?

Dit bestand, ga naar blz. 92
klik op eerste letter van je voornaam, en scrollen maar.
https://cases.stretto.com...174910062280000000017.pdf

Ook is er een site waar je je eigen naam kunt invullen en zoeken:
https://www.celsius-victims.com/

Iets gebruiksvriendelijker is die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
Nu ook een bestand met de transacties van de laatste 3 maanden voordat Celsius plat ging:
Video daarover van Aaron Bennett (YT) YouTube: CELSIUS Updates - Claims, CEL Token, Loans, & Our Haircut

De links uit de video:

1. Transactions 3 months prior to BK petition - https://cases.stretto.com...174910062280000000005.pdf
2. See your wallet balance and claim - https://cases.stretto.com...174910062280000000017.pdf.
3. Website to look at your claim - https://www.celsius-victims.com/
4. Get an email with your claim info (email must be case sensitive) - https://case.stretto.com/celsius/file-a-claim
5. October 13th 341 Meeting: https://cases.stretto.com...174910112280000000039.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Belangrijk is om te checken of de waardes van je claim overeenkomt met wat je zelf denkt. Dit is op te zoeken via deze website: https://case.stretto.com/celsius/file-a-claim (email invullen waarmee je geregistreerd bent bij Celcius).

Als dit correct is moet je niks doen, is dit incorrect moet je een claim indienen via dezelfde website.

[ Voor 7% gewijzigd door Wom op 20-11-2022 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik heb een keer een brief ontvangen van Celsius hierover. Als ik bovenstaande link bekijk dan staat er bij 1 account wel het juiste huisnummer, bij het andere blank. Dat is waarom maar 1 brief aangekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk004!
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-07-2024
Super dat hier een topic voor is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritsoul
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Mijn naam staat op de website en de getallen kloppen. Wat is nu het vervolg? Krijg ik een gedeelte terug of is het nog allemaal onbekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Spiritsoul schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:00:
Mijn naam staat op de website en de getallen kloppen. Wat is nu het vervolg? Krijg ik een gedeelte terug of is het nog allemaal onbekend?
Op dit moment moet je niks doen. Of je wat terug krijgt en wanneer is momenteel nog onduidelijk. De claim die je maakt (als onderdeel van het collectief) is datgene wat je zojuist gecontroleerd hebt. Hopelijk krijg je alles terug, maar denk dat we met zijn allen blij moeten zijn als we een deel terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
Hoe zit het eigenlijk met de belastingaangifte over je celcius tegoed? Geldt je celcius balans nog steeds als vermogen dat je op 1 jan op moet geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Mijn boekhouder vertelde mij dat zolang er geen uitspraak door de rechter is, je de funds moet meenemen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Er is wat beweging, maar volgens mij gaat dit enkel over Amerikaanse gebruikers, die geen gebruik konden maken van de Earn mogelijkheid, en dus geen rente ontvingen. Als je rente ontving over je crypto is dit dus niet voor jou van toepassing.

Als je op de tweet klikt volgen er nog enkele andere tweets, maar dit zijn de meest interessante.

[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 08-12-2022 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk004!
Ik heb gister een brief gehad via de post, waarop vermeld staat wat ik bij Celsius heb staan. De hoeveelheid crypto klopt en dan hoef ik volgensmij niets te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
Ook brief gehad en de hoeveelheid klopt, dus dan hoef je geen claim in te dienen inderdaad.

Ga me nog wel even verdiepen of t misschien beter is om het alsnog te doen, zie oa:

YouTube: CELSIUS EVERYONE MUST FILE A CLAIM, STEP-BY-STEP GUIDE!
Even if they got your balances right, you should file a claim according to bankruptcy lawyer David Adler. There are crypto claims, and there are non-related crypto claims.

If you DO NOT file a claim, you might waive your right to claim clawbacks from Alex Mashinsky should that happen after bankruptcy, which I think will definitely happen as people will definitely be after his personal assets.

But if you don’t file a claim, you might waive your right to be a thorn to Alex, you don’t want that. Not everyone is aware of this, and Kirkland & Ellis doesn’t want you to be aware of it, which is why they said:

“If your balances are right, you don’t need to file a claim” what a slick way to get you to waive your rights.

Please share this video for other Celsius creditors who need to see it. United we can make Alex’s life a living hell and put him on the street.

P.S. Claim form might be updated on 12/16, which may make some changes to this video. If that happens, I will provide an update, so make sure to subscribe

[ Voor 63% gewijzigd door Emcee op 17-12-2022 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk004!
Emcee schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:51:
Ook brief gehad en de hoeveelheid klopt, dus dan hoef je geen claim in te dienen inderdaad.

Ga me nog wel even verdiepen of t misschien beter is om het alsnog te doen, zie oa:

YouTube: CELSIUS EVERYONE MUST FILE A CLAIM, STEP-BY-STEP GUIDE!

En ben je er al uit? 😀
[...]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
Bar date is verlengd naar 9 februari. Je hebt dus nog wat langer de tijd om een claim te sturen als je het niet eens bent met datgene wat Celcius dacht dat jij had bij hun aan funds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat vinden we van het novawulf plan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
Even de link erbij van het plan:

Celsius chooses NovaWulf’s bid to exit from bankruptcy
Under the proposal by Celsius, most creditors would receive a one-time payment of crypto while those with larger claims would get equity in a new company.

https://cointelegraph.com...d-to-exit-from-bankruptcy

Ik vind dit wel positief, het is goed dat er wat schot in het proces zit. Hoop dat ze nu doorpakken (ook met de insider clawbacks)

[ Voor 16% gewijzigd door Emcee op 16-02-2023 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Lees deze thread even door. Komt er op neer dat je in twee delen 72.5% van je assets kunt terugkrijgen. Dit als je opt-in op de settlement. Je krijgt een email als je in aanmerking komt, waarmee je dit kunt regelen. Voor 24 april moet je antwoord binnen zijn.

Let wel, dit is volgens mij voor Custody en niet Earn accounts, maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 24-03-2023 18:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wom
12 april wordt normaal gezien het plan wat NovaWulf heeft voor de verdere afhandeling gedeeld. Eerder deze week heeft NovaWulf goedgekeuring gekregen van het hof om dit volgende week woensdag te delen. Wat je mag verwachten:
Disclosure Statement will contain, among other things:
• a plain English summary of the Plan terms and the proposed restructuring
contemplated by the Plan;
• typical questions and answers about the Disclosure Statement and the Plan that
the Debtors anticipate many stakeholders may have when reviewing both
documents;
• a detailed summary of the Plan, including the projected recoveries for different
stakeholders under the Plan if the Plan is confirmed, and the recoveries that
could be expected in both an orderly liquidation under chapter 11 and a
liquidation under chapter 7 of the Bankruptcy Code;
• a detailed summary of the settlements contained in the Plan and examples of
the recoveries under each such settlement;
• an overview of the Debtors’ prepetition obligations and operations as well as
an overview of the Debtors’ current corporate structure;
• a summary of the events leading up to these chapter 11 cases;
• a summary of the chapter 11 cases from the Petition Date through the date of
filing of the Disclosure Statement;
• the risk factors associated with the Plan, confirmation of the Plan, and
consummation of the Plan;
• a description of the solicitation and explanation of who is allowed to vote, and
how to vote, on the Plan;
• an overview on the process related to confirming the Plan;
• a description of certain securities law matters related to the Plan; and
• a description of the potential material Federal tax consequences of the Plan to
the Debtors, any successor of the Debtors, and a hypothetical investor typical
of the holders of claims against and interests in the Debtors
Lang verhaal kort, het gaat dan ook duidelijk worden hoeveel je als EARN klant precies gaat terugkrijgen. Verwachting eerder was rond de 70% afhankelijk van de hoeveelheid fondsen die je had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
Pfoe zojuist de mail gehad om te stemmen over "het plan", wat een onbegrijpelijk pak tekst. Binnenkort maar eens rustig wat vlogs bekijken die het uitleggen, heb 1 maand om te stemmen.

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-04 12:52
Zou je kunnen laten weten wat je gaat stemmen en waarom? Dit gaat m'n pet een beetje te boven. :(

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:25
Inderdaad onbegrijpelijk allemaal! Te grote hoeveelheden juridische tekst.
Als ik het goed begrijp is het sowieso niet handig om bij ITEM 8 te gaan voor OPT OUT aangezien je dan achteraan komt te staan qua schuldeisers.
In eerste instantie zou ik gaan voor: Liquid Cryptocurrency Weighted Distribution Election
Maar inderdaad even afwachten wat andere mensen op dit forum / youtube etc hierover zeggen en wat meer informatie vergaren alvorens te gaan stemmen.

• Wom
Let op dat je via de app ook even opnieuw de KYC moet doen.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hadden jullie funds op Celsius staan?

Ik heb afgelopen week enkel een vraag voor KYC gekregen op een account waar een clawback van toepassing zou kunnen zijn (geen hoog bedrag boven de limieten die eerder ter sprake waren). Daar geen bericht over stemming van ontvangen.

Een ander account was al een tijd leeg en geen KYC en geen stemming.

• TvE
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 07:31

TvE

KYC?
Wordt daarmee de account verificatie bedoelt die nu opnieuw gedaan moet worden?

Ben nu halverwege daar even mee gestopt. Ze willen namelijk een 'citizen ID number' en/of 'tax-payer ID number'.

Nu begin ik me met de volgende vraag enigzins digibeet te voelen :P , maar.. Hebben jullie gewoon je BSN nummer opgegeven? Ik heb namelijk geen idee wat m'n citizen ID number zou moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Janpietertje89
TvE schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:48:
KYC?

Ben nu halverwege daar even mee gestopt. Ze willen namelijk een 'citizen ID number' en/of 'tax-payer ID number'.

Nu begin ik me met de volgende vraag enigzins digibeet te voelen :P , maar.. Hebben jullie gewoon je BSN nummer opgegeven? Ik heb namelijk geen idee wat m'n citizen ID number zou moeten zijn.
ID number is het documentnummer van desbetreffende ID, TAX ID inderdaad je BSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvE

TvE

Thanks. Nu eens gaan uitpluizen waar over gestemd mag gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
TvE schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:48:
KYC?
Ja, Know Your Customer. Banken en financiële instanties zijn verplicht om informatie over hun klanten te hebben voor bepaalde doeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
TvE schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:01:
Thanks. Nu eens gaan uitpluizen waar over gestemd mag gaan worden.
Ik vind het onleesbare documenten, is er een henk en ingrid versie ergens?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Zelfs een brief uit California, met een mooie Stretto USB stick ontvangen vandaag _/-\o_

Hier stond er nog voor een paar kratjes op. Rond de $10k eraf gehaald in de 90 dagen ervoor. Binnenkort maar eens goed onderzoeken wat het beste is om te doen. Eerder dit jaar was 'ja' stemmen tegen de boeven in dat geval het beste om je dossier te laten rusten.

Een vage screenshot van Telegram, komt wel aardig overeen met wat ik verder lees:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IKjBNFR4srSL3xjRye-WLsh13Zg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lm9viWIQmoVFFkI6nlmQJ9km.jpg?f=fotoalbum_large

==

Ik heb gestemd met de volgende input. (DOE JE EIGEN ONDERZOEK OM TE ZIEN OF DIT VAN JOU VOOR TOEPASSING IS). Ik zit in de groep onder de <$100k en een paar kruimels op het platform. Niets dat ik wil ontvangen dus.

Item 9:
Action: Vote For the Plan.
Why: Accepting the Plan is a requirement to qualify for the Account Holder Avoidance Action Release.

Item 10:
Action: Do not check the box.
Why: Checking this box would mean you're opting out of the Third-Party Release. Not checking allows you to be part of the Third-Party Release, which is tied to the protections against clawbacks.

Item 11:
Implication: This item is not directly relevant to the release for clawbacks.

Er wordt aangeraden deze niet te checken omdat dat beter is voor mensen >$100k

If Checked: You elect to contribute any potential claims you might have to the Litigation Administrator.
If Unchecked: You retain any potential claims for yourself.

Item 12:
Action: Do not check the box.
Why: Since you have less than $100,000 in Withdrawal Preference Exposure, you shouldn't be subject to any clawbacks. Agreeing to pay 27.5% of your Withdrawal Preference Exposure wouldn't be beneficial for you.

[ Voor 81% gewijzigd door Coldcat op 03-09-2023 23:41 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-01 15:31
Vandaag ook maar eens verdiept in onderstaande. Gelukkig hebben ze het niet ingewikkeld gemaakt.... Ik had alleen geld erop staan waar ik rente op kreeg (EARN):

Dit is wat ik heb gedaan. Net zoals bovenstaande post. Doe je eigen onderzoek!

Item 5. Optional Convenience Claim Election for Class 2 Retail Borrower Post-Set Off Claims, Class 5 General Earn Claims and Class 7 Withhold Claims.

Als je minder dan $ 5.000 op Celcius had staan, dan krijg je (volgens mij) sowieso 70% terug van je claim. Deze hoef je niet aan te vinken als je hier al onder valt. Heb je een claim van bijvoorbeeld $5.500, dan kan je deze aanklikken en krijg je 70% van $ 5.000 mocht je dat willen.

Item 6. Optional Election for Holders of Class 2 Retail Borrower Deposit Claims (on behalf of such Holder’s Retail Borrower Post-Set Off Claim), Class 5 General Earn Claims, and Class 7 Withhold Claims Regarding the Form of Their Distribution.

Dit is een lastige.

Hier kan je aangeven hoe je je claim uitbetaald wilt krijgen.

Kies je voor optie 1, dan krijg je een 30% bonus, in de vorm van NewCo aandelen.
Kies je voor optie 2, dan krijg je een lager percentage, maar wel meer in crypto. Hier is wel zo dat mensen die in het 'borrow' programma voorrang krijgen. Daarna komen de 'earn' mensen pas. Ook is het afhankelijk van hoeveel mensen meer aandelen willen, hoeveel meer crypto er kan worden uitgekeerd. Het moet dus soort van in evenwicht blijven.
Optie 3: Niks aanvinken (dan heb je de standaard afhandeling.

Ik heb gekozen voor optie 2, dan krijg ik wel minder crypto, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in één of ander aandeel. Vrees dat de kans groot is dat de prijs gelijk dumpt.

Item 8. Class Claim Settlement Opt-Out

Ik vink deze niet aan, anders moet je zelf achter je geld aan.

Item 9. Vote on Plan

Aangevinkt

Item 10. Third-Party Release.

Niet aangevinkt

Item 11. Contributed Claims

Aangevinkt. Zoals ik het begrijp moet je deze niet aanvinken wanneer je eventueel zelf mensen aan wilt gaan klagen. Als je deze optie wel aanvinkt, dan voeg je je samen met alle anderen. Lijkt me een stuk makkelijker.

Item 12. Account Holder Avoidance Action Settlement

Niet aangevinkt. Dit is alleen voor mensen die de 90 dagen voordat Celcius failliet ging, meer dan 100k opgenomen hadden.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Als het ingevulde formulier submitted is dan is het toch goed ingediend neem ik aan?

Een pdf uitdraai van de keuzes zou niet verkeerd zijn voor de eigen administratie, maar misschien komt zoiets nog.

Verder, oppassen voor scam emails (Aaron Bennett youtube video):
YouTube: Celsius Phishing Scam Emails & Getting Your Voting Ballet (IMPORTANT)

[ Voor 3% gewijzigd door Emcee op 19-09-2023 23:15 ]

• TvE

TvE

zenith schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:28:
[...]

Ik vind het onleesbare documenten, is er een henk en ingrid versie ergens?
Een beetje laat, maar ik zit 't nu zelf ook pas te bekijken.

Via de Discord-groep deze video van Aaron Bennett die hetgeen benoemt wat belangrijk is en er wat uitleg bij geeft. Dat doet ie dan weer aan de hand van een video die echt de hele papierwinkel doorgraaft.

YouTube: Celsius Step By Step Voting Guide - How To Vote on the Celsius & Fah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceesvdvendel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-03 23:07
VOOR 4 uur vandaag moet er gestemd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
TvE schreef op donderdag 21 september 2023 @ 23:14:
[...]

Een beetje laat, maar ik zit 't nu zelf ook pas te bekijken.

Via de Discord-groep deze video van Aaron Bennett die hetgeen benoemt wat belangrijk is en er wat uitleg bij geeft. Dat doet ie dan weer aan de hand van een video die echt de hele papierwinkel doorgraaft.

YouTube: Celsius Step By Step Voting Guide - How To Vote on the Celsius & Fah...
Ik had hem ook gespot, mijn keuze qua items waren minimaal omdat ik onder de 5k zit. Hierbij heeft de bovenstaande post geholpen qua wat het item ongeveer is. Maar wat een drama documenten om te begrijpen wat er staat.... :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_xYXkn_5Q8-Dad4eZs4_LLJwhgE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OroJewRQhLTfYCZud1n8bXF3.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zenith schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:29:
[...]

Ik had hem ook gespot, mijn keuze qua items waren minimaal omdat ik onder de 5k zit. Hierbij heeft de bovenstaande post geholpen qua wat het item ongeveer is. Maar wat een drama documenten om te begrijpen wat er staat.... :D

[Afbeelding]
Ik kreeg gisteren ook weer een brief uit de US. Wat een geld wordt er doorheen gejaagd in het hele proces. Dat is waarm papierwerkers bestaan dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
de uitslag van het stemmen was wel duidelijk, ben benieuwd wanneer we kunnen “withdrawen” 😀

• DW2005
Zal wel even duren. Ik wacht nog steeds op MtGox :(

• zenith
  • Niet online
DW2005 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:28:
Zal wel even duren. Ik wacht nog steeds op MtGox :(
Mijn verwachting en hoop is dat dit wel iets sneller zal verlopen. :)
Vanochtend ook weer een wazig mailtje gekregen van Stretto:

--
As you may be aware, on August 14, 2023, the United States Bankruptcy Court for the Southern District of New York (the “Court”) entered an Order (I) Approving the Settlement By and Among the Debtors and the Committee with Respect to the Committee Class Claim and (II) Granting Related Relief [Docket No. 3288] (the “ Class Claim Settlement Order”) approving the settlement reached by and among the above-captioned debtors and debtors in possession (collectively, the “Debtors”) and the Official Committee of Unsecured Creditors, which settlement resolved the Class Claim and Class Certification Motion (such settlement, the “Class Claim Settlement”). Furthermore, on August 17, 2023, the Court also entered an order [Docket No. 3337] (the “ Disclosure Statement Order”) (a) approving the adequacy of the Disclosure Statement for the Joint Chapter 11 Plan of Reorganization of Celsius Network LLC and Its Debtor Affiliates [Docket No. 3332] (as modified, amended, or supplemented from time to time, the “Disclosure Statement”) for the purposes of soliciting votes to accept or reject the Plan, (b) authorizing the Debto etc
--

Het lijkt wel of er een woordbrei generator opgezet is zodat 11 van de 10 mensen afhaakt.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:13

knakworst

Get more sats!

Na deze shitshow kan 70 procent worden uitgekeerd. Je zou haast denken dat het inderdaad een liquidity crunch was en geen gat in de balans. Gezien alle advocaat kosten...

• Pistachenootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:08
Ik had zo'n 500 euro aan crypto op Celsius staan toen het onder ging. Ik ontdek dit topic nu pas. Ik heb nooit brieven gehad. Wel emails. 2 dagen geleden deze:
Dear Celsius Account Holder,

You are receiving this message because you are the Holder of a Class 4 Claim (Convenience Claim) as defined in the Joint Chapter 11 Plan of Reorganization of Celsius Network LLC and Its Debtor Affiliates [Docket No. 3319] (as modified, amended, or supplemented from time to time, the “Plan”) in Celsius’s bankruptcy case, captioned In re Celsius Network LLC, et al., No. 22-10964 (MG) (Bankr. S.D.N.Y.).

As you may be aware, on August 14, 2023, the United States Bankruptcy Court for the Southern District of New York (the “Court”) entered an Order (I) Approving the Settlement By and Among the Debtors and the Committee with Respect to the Committee Class Claim and (II) Granting Related Relief [Docket No. 3288] (the “ Class Claim Settlement Order”) approving the settlement reached by and among the above-captioned debtors and debtors in possession (collectively, the “Debtors”) and the Official Committee of Unsecured Creditors, which settlement resolved the Class Claim and Class Certification Motion (such settlement, the “Class Claim Settlement”). Furthermore, on August 17, 2023, the Court also entered an order [Docket No. 3337] (the “ Disclosure Statement Order”) (a) approving the adequacy of the Disclosure Statement for the Joint Chapter 11 Plan of Reorganization of Celsius Network LLC and Its Debtor Affiliates [Docket No. 3332] (as modified, amended, or supplemented from time to time, the “Disclosure Statement”) for the purposes of soliciting votes to accept or reject the Plan, (b) authorizing the Debtors to solicit votes to accept or reject the Plan, (c) approving the solicitation materials and documents to be included in the solicitation packages, and (d) approving procedures for soliciting, receiving, and tabulating votes on the Plan and for filing objections to the Plan. Included within the solicitation materials that were disseminated in connection with the Disclosure Statement Order was the Notice of Class Claim Settlement and Opportunity to Opt Out of Class Claim Settlement, which the Debtors filed on August 17, 2023 (the “ Class Claim Opt-Out Notice”). See Docket No. 3334. During the solicitation process, however, the Debtors became aware that Holders of Class 4 Claims (Convenience Claims) were unable to access the option to opt out of the Class Claim Settlement on the Debtors’ claims, noticing, and solicitation agent’s online portal. Upon learning of this issue, Stretto, Inc., the Debtors’ claims, noticing, and solicitation agent, promptly opened the option to opt out of the Class Claim Settlement for Holders of Class 4 Claims (Convenience Claims).

In light of the fact that Holders of Class 4 Claims (Convenience Claims) did not have the full 28 days to opt out of the Class Claim Settlement, the Debtors hereby extend the deadline for all Holders of Class 4 Claims (Convenience Claims) to opt out of the Class Claim Settlement from September 22, 2023, until October 9, 2023, at 4:00 p.m., prevailing Eastern Time . If you would like to opt out of the Class Claim Settlement, please email celsiussolicitation@stretto.com stating your intent to do so. For the avoidance of doubt, Holders of Class 4 Claims shall not be entitled to change any other election or part of their Ballot other than notifying Stretto of their intent to opt out of the Class Claim Settlement.Please note that copies of the Class Claim Settlement Agreement, the Class Claim Settlement Order, the Class Claim Opt-Out Notice, the Plan, the Disclosure Statement, the Disclosure Statement Order, and other pleadings filed in the above-captioned chapter 11 cases may be obtained free of charge by visiting the website of Stretto at http://www.cases.stretto.com/celsius. You may also obtain copies of any pleadings by visiting the Court’s website at http://www.nysb.uscourts.gov in accordance with the procedures and fees set forth therein.

For additional case-related information, please visit https://cases.stretto.com/Celsius.
Als ik het goed begrijp is er niets dat ik hoef te doen? Of zijn er nog andere dingen die ik moet doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Pistachenootje schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:28:
Ik had zo'n 500 euro aan crypto op Celsius staan toen het onder ging. Ik ontdek dit topic nu pas. Ik heb nooit brieven gehad. Wel emails. 2 dagen geleden deze:

[...]

Als ik het goed begrijp is er niets dat ik hoef te doen? Of zijn er nog andere dingen die ik moet doen?
Onder de 5k had je kunnen stemmen vorige week met minimale inbreng, je lift nu in feite mee oo wat de rest heeft gestemd en zoals het er naar uitziet krijg je 70% van je crypto waarde terug zoals dat is aangegeven in een document als je ging stemmen. Denk dat je die nog wel kan inzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmartHomer1993
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-04 12:57
Ik ben ook een van de 'kleine slachtoffers'. Ik had er 1.000 USD op staan, dat is zuur, niet onoverkomelijk, maar toch leuk zakgeld. Ik heb eigenlijk al die tijd niets gedaan, wel mails gehad met een hoop moeilijke taal, maar allemaal maar even links laten liggen omdat ik totaal niet thuis ben in dit soort Amerikaanse faillisementszaken en ik daarnaast niet allerlei lawsuits ga volgen voor zo'n relatief klein bedrag.

Weet iemand wat mijn lot is? Ik lift dus ook mee op de stemming van de rest, which is fine. Krijg ik als gewoon simpele celsius customer dan ook (zoals het er nu naar uitziet) 70% terug? Of had je daarvoor echt actief een claim in moeten dienen? Dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk. :)

[ Voor 4% gewijzigd door SmartHomer1993 op 24-10-2023 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
SmartHomer1993 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:43:
Ik ben ook een van de 'kleine slachtoffers'. Ik had er 1.000 USD op staan, dat is zuur, niet onoverkomelijk, maar toch leuk zakgeld. Ik heb eigenlijk al die tijd niets gedaan, wel mails gehad met een hoop moeilijke taal, maar allemaal maar even links laten liggen omdat ik totaal niet thuis ben in dit soort Amerikaanse faillisementszaken en ik daarnaast niet allerlei lawsuits ga volgen voor zo'n relatief klein bedrag.

Weet iemand wat mijn lot is? Ik lift dus ook mee op de stemming van de rest, which is fine. Krijg ik als gewoon simpele celsius customer dan ook (zoals het er nu naar uitziet) 70% terug? Of had je daarvoor echt actief een claim in moeten dienen? Dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk. :)
Je zit ook onder de 5k dus 70% van je inleg, tenzij er iets is veranderd in de tussentijd.
Volgens mij gaat dit richting februari volgend jaar als ik het schema zo zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
Zoals ik het nu begrepen heb gaan ze bij de Amerikaanse gebruikers het overmaken via Paypall en de rest van de wereld via Coinbase (als ze die uberhaubt gaan uitbetalen) . En daarbij moet je er dus voor zorgen dat je emailadres die je voor je Celcius gebruikt overeenkomt met je Coinbase account. Wat bij mij gelukkig het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Het uibetalen is begoonen begrijp ik, hebzelf nog geen emai lgehad daarover. Andere mensen wel?

Voor updates van de laatste stand van zaken even het youtube kanaal van aaron Bennett volgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Emcee schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:19:
Het uibetalen is begoonen begrijp ik, hebzelf nog geen emai lgehad daarover. Andere mensen wel?

Voor updates van de laatste stand van zaken even het youtube kanaal van aaron Bennett volgen _/-\o_
Mail gehad met aankondiging. Als je inlogt bij Celcius wordt je gevraagd om een emailadres in te voeren van Coinbase, mits dat een andere is als die waar je bij Celcius bent geregistreerd.

Coinbase is overigens met een ronde Account verificatie bezig, dus als je daar al lang niet meer ingelogd hebt, idee om dat even te doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik zie net pas dit topic, ik hoop dat jullie snel je geld terugzien. Heb het volgende gepost in het slowchat crypto topic:

Voor de mensen die ook een claim hebben bij Celsius of gewoon benieuwd zijn, ik heb zojuist een terugbetaling ontvangen in ETH/BTC vanuit Coinbase.

De huidige waarde binnen mijn Celsius app is: $42.198,34
Mijn claim was: $20.065,3
Ik heb teruggekregen: $11.617,8

Laat dit een les zijn voor iedeereen hier. "Not Your Keys, Not Your Coins"
Ik verwachtte niks terug dus alles is 'winst'.
Emcee schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:19:

Heb je een mail gehad vanuit Stretto dat distributie wordt voorbereid? Zorg dat je mailadres bij Celsius en Coinbase hetzelfde zijn en beide accounts KYC verified zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door BroWohsEdis op 08-02-2024 22:12 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Welke crypto had je er staan? Ook enkel ETH en BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Wom schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 23:50:
Welke crypto had je er staan? Ook enkel ETH en BTC?
Ja grootste gedeelte ETH en wat BTC en zo'n 5 euro aan CEL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
BroWohsEdis schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 21:59:
Ik zie net pas dit topic, ik hoop dat jullie snel je geld terugzien. Heb het volgende gepost in het slowchat crypto topic:

Voor de mensen die ook een claim hebben bij Celsius of gewoon benieuwd zijn, ik heb zojuist een terugbetaling ontvangen in ETH/BTC vanuit Coinbase.

De huidige waarde binnen mijn Celsius app is: $42.198,34
Mijn claim was: $20.065,3
Ik heb teruggekregen: $11.617,8

Laat dit een les zijn voor iedeereen hier. "Not Your Keys, Not Your Coins"
Ik verwachtte niks terug dus alles is 'winst'.

[...]

Heb je een mail gehad vanuit Stretto dat distributie wordt voorbereid? Zorg dat je mailadres bij Celsius en Coinbase hetzelfde zijn en beide accounts KYC verified zijn.
Je bent denk ik 1 van de 1e die de claim heeft gekregen deze week in europa, ik zie op twitter meer US mensen via paypal als europeese die het hebben gekregen via coinbase.

Hier nog niks gehad in ieder geval, hopelijk volgende week! ik heb ook mijn lesje geleerd hierin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
zenith schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 10:25:
[...]

Je bent denk ik 1 van de 1e die de claim heeft gekregen deze week in europa, ik zie op twitter meer US mensen via paypal als europeese die het hebben gekregen via coinbase.

Hier nog niks gehad in ieder geval, hopelijk volgende week! ik heb ook mijn lesje geleerd hierin. :)
Same. Wel een leuke verrassing toen ik ging checken of mn account nog okee was dat er nog wat op mn coinbase account stond van jaren geleden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
DW2005 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 10:29:
[...]

Same. Wel een leuke verrassing toen ik ging checken of mn account nog okee was dat er nog wat op mn coinbase account stond van jaren geleden. :P
Als je hier ook iets van hebt geleerd dan zet je wat op coinbase staat op een HW wallet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Moeten/kunnen wij iets qua belasting als we geld terug krijgen? Zie dat dit in de US nogal een dingetje is.

[ Voor 6% gewijzigd door BroWohsEdis op 10-02-2024 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
Al meer mensen die al wat terug hebben vanuit Coinbase? Hier nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Janpietertje89 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:08:
Nog niks ontvangen. We wachten braaf af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Janpietertje89 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:08:
Hier ook nog niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobie30
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-05 11:08
Ik heb gisteren 2 stortingen ontvangen van Celsius op mijn Coinbase account. 1 was een BTC storting en een was een ETH storting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTSS
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Bobie30 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:37:
Ik heb gisteren 2 stortingen ontvangen van Celsius op mijn Coinbase account. 1 was een BTC storting en een was een ETH storting.
Fijn, hopelijk volgt de rest nu ook snel. Ik ben benieuwd welk percentage (btc/eth) je hebt teruggekregen van Celsius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistachenootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:08
Ik ook ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space12345
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 20:52
Ik helaas ook nog niet.... Waren bij jullie de adresgegevens ook volledig gelijk? (ik zie dat mijn huisnummer bijvoorbeeld bij het adres staat en niet onder het huisnummer bij Coinbase)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesperBarco
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik heb vandaag ook BTC en ETH op m'n coinbase account ontvangen. Op basis van m'n initiële inleg 'maar' 21% terug gekregen.

Weet iemand of dit een beetje in lijn der verwachting is?

[ Voor 26% gewijzigd door JesperBarco op 14-02-2024 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
JesperBarco schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:16:
Ik heb vandaag ook BTC en ETH op m'n coinbase account ontvangen. Op basis van m'n initiële inleg 'maar' 21% terug gekregen.

Weet iemand of dit een beetje in lijn der verwachting is?
Beetje afhankelijk van de verhouding BTC vs ETH begrijp ik, maar het is geen vreemd percentage.

• Emcee
Hier ook net een mailtje ontvangen dat er ETH en BTC op m'n coinbase staat nu.

• DW2005
Ik ook!

• Wom
Ook hier BTC en ETH ontvangen. Teruggerekend iets minder dan 30% van de waarde terug gehad (ETH, BTC en USDT had ik daar). Toch voelt het als winst gel genoeg, haha.

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-04 23:52
Zojuist hier ook mijn btc terug ontvangen op coinbase, totaal 43,9% in euro waarde terug gehad. In satoshi waarde maar slechts 17,9%

• Emcee
Misschien heb ik het gemist, maar met het goedkeuren van het Plan kon je nog kiezen of je liever meer crypto terug wilde of aandelen in de nieuwe mining company. Ik lees daar niks meer over, wordt daar nog iets mee gedaan met de keuze die je toen aangaf?

• TTSS
  • Nu online
Zojuist ook btc en eth ontvangen. Ongeveer 30% van de actuele waarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
Hier nu mailtje van ionic digital met de hoeveelheid aandelen die mijn kant op komen.
(Heb wel voor aandelen gekozen bij het Plan)

• Tibbi3
Emcee schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 16:50:
Misschien heb ik het gemist, maar met het goedkeuren van het Plan kon je nog kiezen of je liever meer crypto terug wilde of aandelen in de nieuwe mining company. Ik lees daar niks meer over, wordt daar nog iets mee gedaan met de keuze die je toen aangaf?
Idem hier. Inderdaad BTC en ETH ontvangen, maar we zouden als het goed is ook nog aandelen krijgen (als je je 'more crypto' had geselecteerd).

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Tibbi3 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:55:
[...]

Idem hier. Inderdaad BTC en ETH ontvangen, maar we zouden als het goed is ook nog aandelen krijgen (als je je 'more crypto' had geselecteerd).
Heb vandaag een mailtje gehad met info over aandelen vanuit ionicdigital@odysseytrust.com

• zenith
  • Niet online
Hier ook 2 deposits in eth en btc gehad, ongeveer 30% totaal van de huidige waarde wat in celsius staat. Ik had wat meer verwacht, maar beter iets dan niets…

[ Voor 20% gewijzigd door zenith op 15-02-2024 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
zenith schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:18:
Hier ook 2 deposits in eth en btc gehad, ongeveer 30% totaal van de huidige waarde wat in celsius staat. Ik had wat meer verwacht, maar beter iets dan niets…
De kans is vrij groot dat er nog nabetalingen komen, er is nu ook een vrij groot bedrag achtergehouden voor zaken die nog lopen of eerst afgehandeld moeten worden.

• Tibbi3
Heb de mail van de aandelen nu ook binnen, maar we kunnen er niks mee...

[ Voor 27% gewijzigd door Tibbi3 op 15-02-2024 19:38 ]

• -Werner-
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

Hier ook terugbetaling in BTC/ETH.

Percentage is 66% van het oorspronkelijke bedrag. Geen mail ontvangen omtrent aandelen.
Had er overigens PAXG staan.

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

• terror-oehoe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:10
Vraag voor degene die een terugbetaling hebben ontvangen; zien jullie nu ook een saldo wijziging in de Celsius-app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
terror-oehoe schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:27:
Vraag voor degene die een terugbetaling hebben ontvangen; zien jullie nu ook een saldo wijziging in de Celsius-app?
Ik zie de oude saldi nog staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTSS
  • Nu online
terror-oehoe schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:27:
Nee, saldo is hetzelfde gebleven.

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Voel me toch wel even Elon Musk met die 200 aandelen a 0.3262 cent :+

Iemand ruilen voor een pak wijn van de Aldi?

[ Voor 25% gewijzigd door BroWohsEdis op 15-02-2024 23:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

kijk AUB uit met Coinbase > Bitvavo, ik heb geen idee wat er is gebeurd maar een deel van mijn ETH is tot zover verdwenen.

Vanuit Coinbase via ERC-20 naar Bitvavo overgemaakt, bedrag is nooit op mijn Bitvavo rekening verschenen is inmiddels overgemaakt naar een of andere random wallet.

https://etherscan.io/addr...f181db1006ade00494f6f4374 (Bitvavo wallet)

Transactie ID van Coinbase naar Bitvavo: 0x6e0d3909911e201df6dbc8048a79963055d68aa8ca81a3eaebad95f26e00d5cc

Nu is mijn ETH overgemaakt naar de volgende wallet: 0xab782bc7d4a2b306825de5a7730034f8f63ee1bc

https://telegra.ph/XVG-ER...ou-Should-Stay-Away-11-12

Wat de actual fuck?

Bitvavo support wijst nu naar Coinbase support, ik hou m'n hart vast.

[ Voor 5% gewijzigd door BroWohsEdis op 16-02-2024 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
BroWohsEdis schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:06:
kijk AUB uit met Coinbase > Bitvavo, ik heb geen idee wat er is gebeurd maar een deel van mijn ETH is tot zover verdwenen.

Vanuit Coinbase via ERC-20 naar Bitvavo overgemaakt, bedrag is nooit op mijn Bitvavo rekening verschenen is inmiddels overgemaakt naar een of andere random wallet.

Transactie ID van Coinbase naar Bitvavo: 0x6e0d3909911e201df6dbc8048a79963055d68aa8ca81a3eaebad95f26e00d5cc

Nu is mijn ETH overgemaakt naar de volgende wallet: 0xab782bc7d4a2b306825de5a7730034f8f63ee1bc

Wat de actual fuck?

Bitvavo heeft het voor mij deze ochtend rechtgezet. Had hetzelfde issue, maar met de etherscan transactie en screenshot van de coinbase bevestiging konden ze mij verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Wom schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:50:
[...]

Bitvavo heeft het voor mij deze ochtend rechtgezet. Had hetzelfde issue, maar met de etherscan transactie en screenshot van de coinbase bevestiging konden ze mij verder helpen.
Interessant. Is de crypto bij jou wel op de Bitvavo wallet blijven staan als je bv op etherscan kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
BroWohsEdis schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:20:
[...]

Interessant. Is de crypto bij jou wel op de Bitvavo wallet blijven staan als je bv op etherscan kijkt.
Nu ik je verhaal nogmaals lees, heb ik erover heen gelezen dat je via ERC-20 hebt verstuurd. Zelf heb ik Etheruem Network gekozen. Op Bitvavo kun je geen ERC-20 ontvangen, dacht ik? Ik stuur je even een DM.

[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 16-02-2024 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:15

Wat de actual fuck?

Kon je ook nog een andere chain dan ERC-20 kiezen? Kortom waar is het fout gegaan zodat anderen die fout hopelijk niet maken.
Hopelijk komt het goed voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

PHPResource schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:19:
[...]

Kon je ook nog een andere chain dan ERC-20 kiezen? Kortom waar is het fout gegaan zodat anderen die fout hopelijk niet maken.
Hopelijk komt het goed voor je!
Volgens mij wel, zelf heb ik het via ERC-20 Ethereum network gedaan. Gewoon een reguliere transfer naar m'n ETH Bitvavo wallet.
Ik kan ook geen geld storten op Coinbase zie ik, mijn transactie is geweigerd. Heb ze hier ook over gemailt. Ik ben benieuwd.

edit: ERC-20 is toch hetzelfde als Ethereum netwerk?

[ Voor 7% gewijzigd door BroWohsEdis op 16-02-2024 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:13

knakworst

Get more sats!

Wat de actual fuck?

Kon je niet ethereum in plaats van ERC-20 kiezen? Erc-20 is namelijk wrapped ethereum.

Je 1.45 ether lijken er te staan maar dan in internal txn's.

https://etherscan.io/addr...de00494f6f4374#internaltx

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 16-02-2024 15:53 ]

Pagina: 1 2 Laatste