Celcius - Afhandeling Chapter 11 backruptcy

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ben ik weer.
Ik heb toch via het Ethereum network verstuurd net zoals Wom, tijdje uit de running geweest met crypto en dacht dat ERC-20 hetzelfde was.
Heb inmiddels telefonisch contact gehad met Bitvavo, ze zijn op de hoogte van het probleem en ze verwachten dat het begin volgende week is opgelost en ik mijn ETH terugkrijg. Iets met smart contracts die niet automatisch werden doorgezet naar de wallet.

Mogelijk dat meer mensen last hebben van dit probleem vanuit Coinbase, geen idee. Maar Bitvavo is in ieder geval bekend met het probleem. :*)
knakworst schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:51:
[...]

Kon je niet ethereum in plaats van ERC-20 kiezen? Erc-20 is namelijk wrapped ethereum.

Je 1.45 ether lijken er te staan maar dan in internal txn's.

https://etherscan.io/addr...de00494f6f4374#internaltx
@PHPResource

Inderdaad wel op de juiste wallet maar niet zichtbaar op Bitvavo. Erna is weer een transactie geweest, geen idee waar naartoe. Ben wel benieuwd.
15 hrs 23 mins ago to 0xaB782bc7D4a2b306825de5a7730034F8F63ee1bC

[ Voor 58% gewijzigd door BroWohsEdis op 16-02-2024 20:26 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:58

knakworst

Get more sats!

Het is volstrekt logisch dat Bitvavo na ontvangst jouw transactie sweept naar een grote stapel. Alleen had het wel in jouw account moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BroWohsEdis schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:14:
Ben ik weer.
Ik heb toch via het Ethereum network verstuurd net zoals Wom, tijdje uit de running geweest met crypto en dacht dat ERC-20 hetzelfde was.
Heb inmiddels telefonisch contact gehad met Bitvavo, ze zijn op de hoogte van het probleem en ze verwachten dat het begin volgende week is opgelost en ik mijn ETH terugkrijg. Iets met smart contracts die niet automatisch werden doorgezet naar de wallet.

Mogelijk dat meer mensen last hebben van dit probleem vanuit Coinbase, geen idee. Maar Bitvavo is in ieder geval bekend met het probleem. :*)

[...]

@PHPResource

Inderdaad wel op de juiste wallet maar niet zichtbaar op Bitvavo. Erna is weer een transactie geweest, geen idee waar naartoe. Ben wel benieuwd.
15 hrs 23 mins ago to 0xaB782bc7D4a2b306825de5a7730034F8F63ee1bC
Dan kun je na die uitspraak van bitvavo weer beter slapen 😀

Dit is naar mijn idee meer een coinbase issue door de manier waarop hun uitgaande transacties verwerken met hun eigen smartcontracts. Op ledger heb je ook issues als je vanuit coinbase hier transacties naar doet met eth op ethereum, de transactie zie je niet in ledger live maar je totaal bedrag wordt wel geupdate. Ik liep hier zelf een tijdje terug tegenaan dus ik herken je gevoel…. Op ethscan is het vaak een “internal transaction”

Zie dit draadje voor een indicatie: https://www.reddit.com/r/...se_not_showing_in_ledger/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

zenith schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 06:52:
[...]

Dan kun je na die uitspraak van bitvavo weer beter slapen 😀

Dit is naar mijn idee meer een coinbase issue door de manier waarop hun uitgaande transacties verwerken met hun eigen smartcontracts. Op ledger heb je ook issues als je vanuit coinbase hier transacties naar doet met eth op ethereum, de transactie zie je niet in ledger live maar je totaal bedrag wordt wel geupdate. Ik liep hier zelf een tijdje terug tegenaan dus ik herken je gevoel…. Op ethscan is het vaak een “internal transaction”

Zie dit draadje voor een indicatie: https://www.reddit.com/r/...se_not_showing_in_ledger/
Voor zover ik kan lezen gebruikt Coinbase deze manier al een tijdje, lijkt inderdaad bij verschillende ledgers voor te komen als ik Reddit mag geloven. Schrok me rot want Coinbase gaf ook allerlei errors toen ik BTC en ETH verzond. Maar ik kan weer rustig slapen :9

[ Voor 3% gewijzigd door BroWohsEdis op 17-02-2024 07:28 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-06 23:20
Zojuist weer een deel ETH en BTC ontvangen via Coinbase. Heb nu ~60% terug ontvangen van wat ik bij Celcius had staan schat ik zo in.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Wom schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:53:
Zojuist weer een deel ETH en BTC ontvangen via Coinbase. Heb nu ~60% terug ontvangen van wat ik bij Celcius had staan schat ik zo in.
Waarom heb jij nog een deel ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
zenith schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 17:51:
[...]

Waarom heb jij nog een deel ontvangen?
Eerlijk gezegd: Geen idee. :P Heb het nieuws de afgelopen tijd niet gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvE
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:27

TvE

Volgens mij were aan het begin van de zaak een X bedrag gereserveerd voor de afhandelingskosten.

Nu de hele handel betaald is (500 mil USD voor rechtbanken, advocaten, curatoren, etc.), is er nog eat over.
Dat wordt dus nog verdeelt over de schuldeisers.

Mocht er op een of andere manier nog meer boven tafel komen gebeurt daar hetzelfde mee dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 23:42
hier niks ontvangen iig, ook geen communicatie daarover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk004!
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-07-2024
Niets ontvangen. Heb je een e-mail gehad oid hierover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
henk004! schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 21:15:
Niets ontvangen. Heb je een e-mail gehad oid hierover ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bVQW8diw1N8QyZrfN24hkTqFEoQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bQr1xLsOGF7UNUXzCWbKkszX.png?f=fotoalbum_large

Voor zowel BTC als ETH een aparte email gehad. KB link gaat naar hier : https://celsiusdistribution.stretto.com/support/solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Gisteravond email gehad over de aandelen die ik ontvangen heb in Ionic Digital. Heb een inlog ontvangen en het aantal aandelen wat ik heb ontvangen.

Momenteel kun je er nog niks mee, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvE
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:27

TvE

Ik zit nog steeds op die mail te wachten.

Vooral ook nu Figure Markets een actie op touw zet om de top van Ionic bij elkaar te roepen en te dwingen om eens wat meer openheid van zaken te geven.
Alleen omdaarvoor te tekenen moet je wel weten hoeveel Ionic aandelen je hebt.

*zucht* Wat een gezeik...

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:05
TvE schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 22:38:
Ik zit nog steeds op die mail te wachten.

Alleen omdaarvoor te tekenen moet je wel weten hoeveel Ionic aandelen je hebt.

*zucht* Wat een gezeik...
Je kunt eventueel m.b.v. de spreadsheet uit de onderstaande tweet berekenen hoeveel aandelen je toegewezen zou moeten hebben:
( Celsius WATERFALL Expectations.xlsx ). Het berekende getal afronden naar boven of beneden naar het dichtstbijzijnde gehele getal, voor hele aandelen.

En daarmee kun je dan ook ionicdigital [op] odysseytrust punt com mailen om te zeggen: "stuur me aub die mail eens (opnieuw), ik ben TvE en had een claim van X en heb derhalve recht op Y aandelen."

[ Voor 3% gewijzigd door Eegee op 17-08-2024 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
YouTube: Why We Must Force An Ionic Shareholder Meeting (And Why I'm Voting W...

Heb me aangesloten met mn shares om de shareholders meeting te forceren, hopelijk zet dit het een en ander in beweging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tegen coinmerce loopt er nu een clawback rechtszaak. Interessantom te zien hoe dat afloopt.

'Miljoenenclaim ingediend tegen cryptobroker Coinmerce ' https://fd.nl/financiele-...rm=app-android&gift=lZXCJ (gratis te lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
knakworst schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:10:
Tegen coinmerce loopt er nu een clawback rechtszaak. Interessantom te zien hoe dat afloopt.

'Miljoenenclaim ingediend tegen cryptobroker Coinmerce ' https://fd.nl/financiele-...rm=app-android&gift=lZXCJ (gratis te lezen)
Tegen tether hebben ze ook een clawback rechtzaak gestart toch, hoop dat t wat oplevert.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Emcee schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 23:30:
[...]

Tegen tether hebben ze ook een clawback rechtzaak gestart toch, hoop dat t wat oplevert.
Nee, ik hoop dat het geen cent oplevert.

Coinmerce nam zijn eigen coins op. Naar mijn idee is een clawbackregeling bedoeld om benadeelden in een ponzi te compenseren. De opnametermijn was flexibel en je kreeg interest per dag uitgekeerd. Er is dus geen voorkeursbehandeling geweest. De order is gewoon uitgevoerd en coinmerce krijgt daarna dan ook geen interesr meer. Ze hebben alleen hun eigen coins teruggekregen.

Het business model van Celsius was gewoon onjuist, ze hadden deze 'rentes' alleen mogen bieden als je je coins voor langere tijd zou vastzetten. Dan was een bankrun ook gewoon onmogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Gisteravond mail ontvangen dat er een tweede verdeling komt, van 127 miljoen USD in totaal. Deze wordt uitbetaald in BTC.

Voor wie meer info zoekt (dit linkt naar PDF) https://suhwi.mjt.lu/lnk/...Z1dG1fc291cmNlPU1haWxqZXQ

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:19
Ow dat is goed nieuws! Dat mailtje heb ik niet ontvangen.

• zenith
  • Niet online
DW2005 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 10:53:
Ow dat is goed nieuws! Dat mailtje heb ik niet ontvangen.
Ik heb ook niks ontvangen, dus je bent niet alleen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yD5mHX9q7Q51RYVEyBU-H36eyhI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZiYjhLihJByJ1ph14MxUeEV5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Zojuist een betaling vanuit Celcius ontvangen op Coinbase. Waarde ongeveer 2% van totaal wat ik bij Celcius had staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:00
Wom schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 00:01:
Zojuist een betaling vanuit Celcius ontvangen op Coinbase. Waarde ongeveer 2% van totaal wat ik bij Celcius had staan.
Same here. Geen vetpot, maar een gegeven paard... )
Pagina: 1 2 Laatste