Ik heb gister een brief gehad via de post, waarop vermeld staat wat ik bij Celsius heb staan. De hoeveelheid crypto klopt en dan hoef ik volgensmij niets te doen.
Ook brief gehad en de hoeveelheid klopt, dus dan hoef je geen claim in te dienen inderdaad.
Ga me nog wel even verdiepen of t misschien beter is om het alsnog te doen, zie oa:
YouTube: CELSIUS EVERYONE MUST FILE A CLAIM, STEP-BY-STEP GUIDE!
Ga me nog wel even verdiepen of t misschien beter is om het alsnog te doen, zie oa:
Even if they got your balances right, you should file a claim according to bankruptcy lawyer David Adler. There are crypto claims, and there are non-related crypto claims.
If you DO NOT file a claim, you might waive your right to claim clawbacks from Alex Mashinsky should that happen after bankruptcy, which I think will definitely happen as people will definitely be after his personal assets.
But if you don’t file a claim, you might waive your right to be a thorn to Alex, you don’t want that. Not everyone is aware of this, and Kirkland & Ellis doesn’t want you to be aware of it, which is why they said:
“If your balances are right, you don’t need to file a claim” what a slick way to get you to waive your rights.
Please share this video for other Celsius creditors who need to see it. United we can make Alex’s life a living hell and put him on the street.
P.S. Claim form might be updated on 12/16, which may make some changes to this video. If that happens, I will provide an update, so make sure to subscribe
[ Voor 63% gewijzigd door Emcee op 17-12-2022 10:51 ]
Emcee schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:51:
Ook brief gehad en de hoeveelheid klopt, dus dan hoef je geen claim in te dienen inderdaad.
En ben je er al uit? 😀
[...]
Bar date is verlengd naar 9 februari. Je hebt dus nog wat langer de tijd om een claim te sturen als je het niet eens bent met datgene wat Celcius dacht dat jij had bij hun aan funds.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Even de link erbij van het plan:
Celsius chooses NovaWulf’s bid to exit from bankruptcy
Under the proposal by Celsius, most creditors would receive a one-time payment of crypto while those with larger claims would get equity in a new company.
https://cointelegraph.com...d-to-exit-from-bankruptcy
Ik vind dit wel positief, het is goed dat er wat schot in het proces zit. Hoop dat ze nu doorpakken (ook met de insider clawbacks)
Celsius chooses NovaWulf’s bid to exit from bankruptcy
Under the proposal by Celsius, most creditors would receive a one-time payment of crypto while those with larger claims would get equity in a new company.
https://cointelegraph.com...d-to-exit-from-bankruptcy
Ik vind dit wel positief, het is goed dat er wat schot in het proces zit. Hoop dat ze nu doorpakken (ook met de insider clawbacks)
[ Voor 16% gewijzigd door Emcee op 16-02-2023 08:59 ]
The Court approved a Settlement among Celsius, the Custody Ad Hoc Group, and the UCC that will return Custody Assets not already eligible for withdrawal to users with Custody Assets that elect to participate in the settlement. https://t.co/5KNrtGld1z
— Celsius (@CelsiusNetwork) 24 maart 2023
Lees deze thread even door. Komt er op neer dat je in twee delen 72.5% van je assets kunt terugkrijgen. Dit als je opt-in op de settlement. Je krijgt een email als je in aanmerking komt, waarmee je dit kunt regelen. Voor 24 april moet je antwoord binnen zijn.
Let wel, dit is volgens mij voor Custody en niet Earn accounts, maar dat weet ik niet zeker.
[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 24-03-2023 18:01 ]
12 april wordt normaal gezien het plan wat NovaWulf heeft voor de verdere afhandeling gedeeld. Eerder deze week heeft NovaWulf goedgekeuring gekregen van het hof om dit volgende week woensdag te delen. Wat je mag verwachten:
Lang verhaal kort, het gaat dan ook duidelijk worden hoeveel je als EARN klant precies gaat terugkrijgen. Verwachting eerder was rond de 70% afhankelijk van de hoeveelheid fondsen die je had staan.Disclosure Statement will contain, among other things:
• a plain English summary of the Plan terms and the proposed restructuring
contemplated by the Plan;
• typical questions and answers about the Disclosure Statement and the Plan that
the Debtors anticipate many stakeholders may have when reviewing both
documents;
• a detailed summary of the Plan, including the projected recoveries for different
stakeholders under the Plan if the Plan is confirmed, and the recoveries that
could be expected in both an orderly liquidation under chapter 11 and a
liquidation under chapter 7 of the Bankruptcy Code;
• a detailed summary of the settlements contained in the Plan and examples of
the recoveries under each such settlement;
• an overview of the Debtors’ prepetition obligations and operations as well as
an overview of the Debtors’ current corporate structure;
• a summary of the events leading up to these chapter 11 cases;
• a summary of the chapter 11 cases from the Petition Date through the date of
filing of the Disclosure Statement;
• the risk factors associated with the Plan, confirmation of the Plan, and
consummation of the Plan;
• a description of the solicitation and explanation of who is allowed to vote, and
how to vote, on the Plan;
• an overview on the process related to confirming the Plan;
• a description of certain securities law matters related to the Plan; and
• a description of the potential material Federal tax consequences of the Plan to
the Debtors, any successor of the Debtors, and a hypothetical investor typical
of the holders of claims against and interests in the Debtors
Pfoe zojuist de mail gehad om te stemmen over "het plan", wat een onbegrijpelijk pak tekst. Binnenkort maar eens rustig wat vlogs bekijken die het uitleggen, heb 1 maand om te stemmen.
Zou je kunnen laten weten wat je gaat stemmen en waarom? Dit gaat m'n pet een beetje te boven.
Inderdaad onbegrijpelijk allemaal! Te grote hoeveelheden juridische tekst.
Als ik het goed begrijp is het sowieso niet handig om bij ITEM 8 te gaan voor OPT OUT aangezien je dan achteraan komt te staan qua schuldeisers.
In eerste instantie zou ik gaan voor: Liquid Cryptocurrency Weighted Distribution Election
Maar inderdaad even afwachten wat andere mensen op dit forum / youtube etc hierover zeggen en wat meer informatie vergaren alvorens te gaan stemmen.
Als ik het goed begrijp is het sowieso niet handig om bij ITEM 8 te gaan voor OPT OUT aangezien je dan achteraan komt te staan qua schuldeisers.
In eerste instantie zou ik gaan voor: Liquid Cryptocurrency Weighted Distribution Election
Maar inderdaad even afwachten wat andere mensen op dit forum / youtube etc hierover zeggen en wat meer informatie vergaren alvorens te gaan stemmen.
Let op dat je via de app ook even opnieuw de KYC moet doen.
Hadden jullie funds op Celsius staan?
Ik heb afgelopen week enkel een vraag voor KYC gekregen op een account waar een clawback van toepassing zou kunnen zijn (geen hoog bedrag boven de limieten die eerder ter sprake waren). Daar geen bericht over stemming van ontvangen.
Een ander account was al een tijd leeg en geen KYC en geen stemming.
Ik heb afgelopen week enkel een vraag voor KYC gekregen op een account waar een clawback van toepassing zou kunnen zijn (geen hoog bedrag boven de limieten die eerder ter sprake waren). Daar geen bericht over stemming van ontvangen.
Een ander account was al een tijd leeg en geen KYC en geen stemming.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
KYC?
Wordt daarmee de account verificatie bedoelt die nu opnieuw gedaan moet worden?
Ben nu halverwege daar even mee gestopt. Ze willen namelijk een 'citizen ID number' en/of 'tax-payer ID number'.
Nu begin ik me met de volgende vraag enigzins digibeet te voelen
, maar.. Hebben jullie gewoon je BSN nummer opgegeven? Ik heb namelijk geen idee wat m'n citizen ID number zou moeten zijn.
Ben nu halverwege daar even mee gestopt. Ze willen namelijk een 'citizen ID number' en/of 'tax-payer ID number'.
Nu begin ik me met de volgende vraag enigzins digibeet te voelen
ID number is het documentnummer van desbetreffende ID, TAX ID inderdaad je BSN.TvE schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:48:
KYC?
Nu begin ik me met de volgende vraag enigzins digibeet te voelen, maar.. Hebben jullie gewoon je BSN nummer opgegeven? Ik heb namelijk geen idee wat m'n citizen ID number zou moeten zijn.
Ja, Know Your Customer. Banken en financiële instanties zijn verplicht om informatie over hun klanten te hebben voor bepaalde doeleinden.TvE schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:48:
KYC?
Ik vind het onleesbare documenten, is er een henk en ingrid versie ergens?TvE schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:01:
Thanks. Nu eens gaan uitpluizen waar over gestemd mag gaan worden.
Zelfs een brief uit California, met een mooie Stretto USB stick ontvangen vandaag
Hier stond er nog voor een paar kratjes op. Rond de $10k eraf gehaald in de 90 dagen ervoor. Binnenkort maar eens goed onderzoeken wat het beste is om te doen. Eerder dit jaar was 'ja' stemmen tegen de boeven in dat geval het beste om je dossier te laten rusten.
Een vage screenshot van Telegram, komt wel aardig overeen met wat ik verder lees:
:strip_exif()/f/image/Lm9viWIQmoVFFkI6nlmQJ9km.jpg?f=fotoalbum_large)
==
Ik heb gestemd met de volgende input. (DOE JE EIGEN ONDERZOEK OM TE ZIEN OF DIT VAN JOU VOOR TOEPASSING IS). Ik zit in de groep onder de <$100k en een paar kruimels op het platform. Niets dat ik wil ontvangen dus.
Item 9:
Action: Vote For the Plan.
Why: Accepting the Plan is a requirement to qualify for the Account Holder Avoidance Action Release.
Item 10:
Action: Do not check the box.
Why: Checking this box would mean you're opting out of the Third-Party Release. Not checking allows you to be part of the Third-Party Release, which is tied to the protections against clawbacks.
Item 11:
Implication: This item is not directly relevant to the release for clawbacks.
Er wordt aangeraden deze niet te checken omdat dat beter is voor mensen >$100k
If Checked: You elect to contribute any potential claims you might have to the Litigation Administrator.
If Unchecked: You retain any potential claims for yourself.
Item 12:
Why: Since you have less than $100,000 in Withdrawal Preference Exposure, you shouldn't be subject to any clawbacks. Agreeing to pay 27.5% of your Withdrawal Preference Exposure wouldn't be beneficial for you.
Hier stond er nog voor een paar kratjes op. Rond de $10k eraf gehaald in de 90 dagen ervoor. Binnenkort maar eens goed onderzoeken wat het beste is om te doen. Eerder dit jaar was 'ja' stemmen tegen de boeven in dat geval het beste om je dossier te laten rusten.
Een vage screenshot van Telegram, komt wel aardig overeen met wat ik verder lees:
:strip_exif()/f/image/Lm9viWIQmoVFFkI6nlmQJ9km.jpg?f=fotoalbum_large)
==
Ik heb gestemd met de volgende input. (DOE JE EIGEN ONDERZOEK OM TE ZIEN OF DIT VAN JOU VOOR TOEPASSING IS). Ik zit in de groep onder de <$100k en een paar kruimels op het platform. Niets dat ik wil ontvangen dus.
Item 9:
Action: Vote For the Plan.
Why: Accepting the Plan is a requirement to qualify for the Account Holder Avoidance Action Release.
Item 10:
Why: Checking this box would mean you're opting out of the Third-Party Release. Not checking allows you to be part of the Third-Party Release, which is tied to the protections against clawbacks.
Item 11:
Implication: This item is not directly relevant to the release for clawbacks.
Er wordt aangeraden deze niet te checken omdat dat beter is voor mensen >$100k
If Checked: You elect to contribute any potential claims you might have to the Litigation Administrator.
If Unchecked: You retain any potential claims for yourself.
Item 12:
Why: Since you have less than $100,000 in Withdrawal Preference Exposure, you shouldn't be subject to any clawbacks. Agreeing to pay 27.5% of your Withdrawal Preference Exposure wouldn't be beneficial for you.
[ Voor 81% gewijzigd door Coldcat op 03-09-2023 23:41 ]
Vandaag ook maar eens verdiept in onderstaande. Gelukkig hebben ze het niet ingewikkeld gemaakt.... Ik had alleen geld erop staan waar ik rente op kreeg (EARN):
Dit is wat ik heb gedaan. Net zoals bovenstaande post. Doe je eigen onderzoek!
Item 5. Optional Convenience Claim Election for Class 2 Retail Borrower Post-Set Off Claims, Class 5 General Earn Claims and Class 7 Withhold Claims.
Als je minder dan $ 5.000 op Celcius had staan, dan krijg je (volgens mij) sowieso 70% terug van je claim. Deze hoef je niet aan te vinken als je hier al onder valt. Heb je een claim van bijvoorbeeld $5.500, dan kan je deze aanklikken en krijg je 70% van $ 5.000 mocht je dat willen.
Item 6. Optional Election for Holders of Class 2 Retail Borrower Deposit Claims (on behalf of such Holder’s Retail Borrower Post-Set Off Claim), Class 5 General Earn Claims, and Class 7 Withhold Claims Regarding the Form of Their Distribution.
Dit is een lastige.
Hier kan je aangeven hoe je je claim uitbetaald wilt krijgen.
Kies je voor optie 1, dan krijg je een 30% bonus, in de vorm van NewCo aandelen.
Kies je voor optie 2, dan krijg je een lager percentage, maar wel meer in crypto. Hier is wel zo dat mensen die in het 'borrow' programma voorrang krijgen. Daarna komen de 'earn' mensen pas. Ook is het afhankelijk van hoeveel mensen meer aandelen willen, hoeveel meer crypto er kan worden uitgekeerd. Het moet dus soort van in evenwicht blijven.
Optie 3: Niks aanvinken (dan heb je de standaard afhandeling.
Ik heb gekozen voor optie 2, dan krijg ik wel minder crypto, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in één of ander aandeel. Vrees dat de kans groot is dat de prijs gelijk dumpt.
Item 8. Class Claim Settlement Opt-Out
Ik vink deze niet aan, anders moet je zelf achter je geld aan.
Item 9. Vote on Plan
Aangevinkt
Item 10. Third-Party Release.
Niet aangevinkt
Item 11. Contributed Claims
Aangevinkt. Zoals ik het begrijp moet je deze niet aanvinken wanneer je eventueel zelf mensen aan wilt gaan klagen. Als je deze optie wel aanvinkt, dan voeg je je samen met alle anderen. Lijkt me een stuk makkelijker.
Item 12. Account Holder Avoidance Action Settlement
Niet aangevinkt. Dit is alleen voor mensen die de 90 dagen voordat Celcius failliet ging, meer dan 100k opgenomen hadden.
Succes!
Dit is wat ik heb gedaan. Net zoals bovenstaande post. Doe je eigen onderzoek!
Item 5. Optional Convenience Claim Election for Class 2 Retail Borrower Post-Set Off Claims, Class 5 General Earn Claims and Class 7 Withhold Claims.
Als je minder dan $ 5.000 op Celcius had staan, dan krijg je (volgens mij) sowieso 70% terug van je claim. Deze hoef je niet aan te vinken als je hier al onder valt. Heb je een claim van bijvoorbeeld $5.500, dan kan je deze aanklikken en krijg je 70% van $ 5.000 mocht je dat willen.
Item 6. Optional Election for Holders of Class 2 Retail Borrower Deposit Claims (on behalf of such Holder’s Retail Borrower Post-Set Off Claim), Class 5 General Earn Claims, and Class 7 Withhold Claims Regarding the Form of Their Distribution.
Dit is een lastige.
Hier kan je aangeven hoe je je claim uitbetaald wilt krijgen.
Kies je voor optie 1, dan krijg je een 30% bonus, in de vorm van NewCo aandelen.
Kies je voor optie 2, dan krijg je een lager percentage, maar wel meer in crypto. Hier is wel zo dat mensen die in het 'borrow' programma voorrang krijgen. Daarna komen de 'earn' mensen pas. Ook is het afhankelijk van hoeveel mensen meer aandelen willen, hoeveel meer crypto er kan worden uitgekeerd. Het moet dus soort van in evenwicht blijven.
Optie 3: Niks aanvinken (dan heb je de standaard afhandeling.
Ik heb gekozen voor optie 2, dan krijg ik wel minder crypto, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in één of ander aandeel. Vrees dat de kans groot is dat de prijs gelijk dumpt.
Item 8. Class Claim Settlement Opt-Out
Ik vink deze niet aan, anders moet je zelf achter je geld aan.
Item 9. Vote on Plan
Aangevinkt
Item 10. Third-Party Release.
Niet aangevinkt
Item 11. Contributed Claims
Aangevinkt. Zoals ik het begrijp moet je deze niet aanvinken wanneer je eventueel zelf mensen aan wilt gaan klagen. Als je deze optie wel aanvinkt, dan voeg je je samen met alle anderen. Lijkt me een stuk makkelijker.
Item 12. Account Holder Avoidance Action Settlement
Niet aangevinkt. Dit is alleen voor mensen die de 90 dagen voordat Celcius failliet ging, meer dan 100k opgenomen hadden.
Succes!
Als het ingevulde formulier submitted is dan is het toch goed ingediend neem ik aan?
Een pdf uitdraai van de keuzes zou niet verkeerd zijn voor de eigen administratie, maar misschien komt zoiets nog.
Verder, oppassen voor scam emails (Aaron Bennett youtube video):
YouTube: Celsius Phishing Scam Emails & Getting Your Voting Ballet (IMPORTANT)
Een pdf uitdraai van de keuzes zou niet verkeerd zijn voor de eigen administratie, maar misschien komt zoiets nog.
Verder, oppassen voor scam emails (Aaron Bennett youtube video):
YouTube: Celsius Phishing Scam Emails & Getting Your Voting Ballet (IMPORTANT)
[ Voor 3% gewijzigd door Emcee op 19-09-2023 23:15 ]
Een beetje laat, maar ik zit 't nu zelf ook pas te bekijken.zenith schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:28:
[...]
Ik vind het onleesbare documenten, is er een henk en ingrid versie ergens?
Via de Discord-groep deze video van Aaron Bennett die hetgeen benoemt wat belangrijk is en er wat uitleg bij geeft. Dat doet ie dan weer aan de hand van een video die echt de hele papierwinkel doorgraaft.
YouTube: Celsius Step By Step Voting Guide - How To Vote on the Celsius & Fah...
VOOR 4 uur vandaag moet er gestemd zijn...
Ik had hem ook gespot, mijn keuze qua items waren minimaal omdat ik onder de 5k zit. Hierbij heeft de bovenstaande post geholpen qua wat het item ongeveer is. Maar wat een drama documenten om te begrijpen wat er staat....TvE schreef op donderdag 21 september 2023 @ 23:14:
[...]
Een beetje laat, maar ik zit 't nu zelf ook pas te bekijken.
Via de Discord-groep deze video van Aaron Bennett die hetgeen benoemt wat belangrijk is en er wat uitleg bij geeft. Dat doet ie dan weer aan de hand van een video die echt de hele papierwinkel doorgraaft.
YouTube: Celsius Step By Step Voting Guide - How To Vote on the Celsius & Fah...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OroJewRQhLTfYCZud1n8bXF3.jpg?f=user_large)
Ik kreeg gisteren ook weer een brief uit de US. Wat een geld wordt er doorheen gejaagd in het hele proces. Dat is waarm papierwerkers bestaan dus!zenith schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:29:
[...]
Ik had hem ook gespot, mijn keuze qua items waren minimaal omdat ik onder de 5k zit. Hierbij heeft de bovenstaande post geholpen qua wat het item ongeveer is. Maar wat een drama documenten om te begrijpen wat er staat....![]()
[Afbeelding]
Zal wel even duren. Ik wacht nog steeds op MtGox
Mijn verwachting en hoop is dat dit wel iets sneller zal verlopen.DW2005 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:28:
Zal wel even duren. Ik wacht nog steeds op MtGox
Vanochtend ook weer een wazig mailtje gekregen van Stretto:
--
As you may be aware, on August 14, 2023, the United States Bankruptcy Court for the Southern District of New York (the “Court”) entered an Order (I) Approving the Settlement By and Among the Debtors and the Committee with Respect to the Committee Class Claim and (II) Granting Related Relief [Docket No. 3288] (the “ Class Claim Settlement Order”) approving the settlement reached by and among the above-captioned debtors and debtors in possession (collectively, the “Debtors”) and the Official Committee of Unsecured Creditors, which settlement resolved the Class Claim and Class Certification Motion (such settlement, the “Class Claim Settlement”). Furthermore, on August 17, 2023, the Court also entered an order [Docket No. 3337] (the “ Disclosure Statement Order”) (a) approving the adequacy of the Disclosure Statement for the Joint Chapter 11 Plan of Reorganization of Celsius Network LLC and Its Debtor Affiliates [Docket No. 3332] (as modified, amended, or supplemented from time to time, the “Disclosure Statement”) for the purposes of soliciting votes to accept or reject the Plan, (b) authorizing the Debto etc
--
Het lijkt wel of er een woordbrei generator opgezet is zodat 11 van de 10 mensen afhaakt.
Na deze shitshow kan 70 procent worden uitgekeerd. Je zou haast denken dat het inderdaad een liquidity crunch was en geen gat in de balans. Gezien alle advocaat kosten...
Ik had zo'n 500 euro aan crypto op Celsius staan toen het onder ging. Ik ontdek dit topic nu pas. Ik heb nooit brieven gehad. Wel emails. 2 dagen geleden deze:
Als ik het goed begrijp is er niets dat ik hoef te doen? Of zijn er nog andere dingen die ik moet doen?Dear Celsius Account Holder,
You are receiving this message because you are the Holder of a Class 4 Claim (Convenience Claim) as defined in the Joint Chapter 11 Plan of Reorganization of Celsius Network LLC and Its Debtor Affiliates [Docket No. 3319] (as modified, amended, or supplemented from time to time, the “Plan”) in Celsius’s bankruptcy case, captioned In re Celsius Network LLC, et al., No. 22-10964 (MG) (Bankr. S.D.N.Y.).
As you may be aware, on August 14, 2023, the United States Bankruptcy Court for the Southern District of New York (the “Court”) entered an Order (I) Approving the Settlement By and Among the Debtors and the Committee with Respect to the Committee Class Claim and (II) Granting Related Relief [Docket No. 3288] (the “ Class Claim Settlement Order”) approving the settlement reached by and among the above-captioned debtors and debtors in possession (collectively, the “Debtors”) and the Official Committee of Unsecured Creditors, which settlement resolved the Class Claim and Class Certification Motion (such settlement, the “Class Claim Settlement”). Furthermore, on August 17, 2023, the Court also entered an order [Docket No. 3337] (the “ Disclosure Statement Order”) (a) approving the adequacy of the Disclosure Statement for the Joint Chapter 11 Plan of Reorganization of Celsius Network LLC and Its Debtor Affiliates [Docket No. 3332] (as modified, amended, or supplemented from time to time, the “Disclosure Statement”) for the purposes of soliciting votes to accept or reject the Plan, (b) authorizing the Debtors to solicit votes to accept or reject the Plan, (c) approving the solicitation materials and documents to be included in the solicitation packages, and (d) approving procedures for soliciting, receiving, and tabulating votes on the Plan and for filing objections to the Plan. Included within the solicitation materials that were disseminated in connection with the Disclosure Statement Order was the Notice of Class Claim Settlement and Opportunity to Opt Out of Class Claim Settlement, which the Debtors filed on August 17, 2023 (the “ Class Claim Opt-Out Notice”). See Docket No. 3334. During the solicitation process, however, the Debtors became aware that Holders of Class 4 Claims (Convenience Claims) were unable to access the option to opt out of the Class Claim Settlement on the Debtors’ claims, noticing, and solicitation agent’s online portal. Upon learning of this issue, Stretto, Inc., the Debtors’ claims, noticing, and solicitation agent, promptly opened the option to opt out of the Class Claim Settlement for Holders of Class 4 Claims (Convenience Claims).
In light of the fact that Holders of Class 4 Claims (Convenience Claims) did not have the full 28 days to opt out of the Class Claim Settlement, the Debtors hereby extend the deadline for all Holders of Class 4 Claims (Convenience Claims) to opt out of the Class Claim Settlement from September 22, 2023, until October 9, 2023, at 4:00 p.m., prevailing Eastern Time . If you would like to opt out of the Class Claim Settlement, please email celsiussolicitation@stretto.com stating your intent to do so. For the avoidance of doubt, Holders of Class 4 Claims shall not be entitled to change any other election or part of their Ballot other than notifying Stretto of their intent to opt out of the Class Claim Settlement.Please note that copies of the Class Claim Settlement Agreement, the Class Claim Settlement Order, the Class Claim Opt-Out Notice, the Plan, the Disclosure Statement, the Disclosure Statement Order, and other pleadings filed in the above-captioned chapter 11 cases may be obtained free of charge by visiting the website of Stretto at http://www.cases.stretto.com/celsius. You may also obtain copies of any pleadings by visiting the Court’s website at http://www.nysb.uscourts.gov in accordance with the procedures and fees set forth therein.
For additional case-related information, please visit https://cases.stretto.com/Celsius.
Onder de 5k had je kunnen stemmen vorige week met minimale inbreng, je lift nu in feite mee oo wat de rest heeft gestemd en zoals het er naar uitziet krijg je 70% van je crypto waarde terug zoals dat is aangegeven in een document als je ging stemmen. Denk dat je die nog wel kan inzien.Pistachenootje schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:28:
Ik had zo'n 500 euro aan crypto op Celsius staan toen het onder ging. Ik ontdek dit topic nu pas. Ik heb nooit brieven gehad. Wel emails. 2 dagen geleden deze:
[...]
Als ik het goed begrijp is er niets dat ik hoef te doen? Of zijn er nog andere dingen die ik moet doen?
Ik ben ook een van de 'kleine slachtoffers'. Ik had er 1.000 USD op staan, dat is zuur, niet onoverkomelijk, maar toch leuk zakgeld. Ik heb eigenlijk al die tijd niets gedaan, wel mails gehad met een hoop moeilijke taal, maar allemaal maar even links laten liggen omdat ik totaal niet thuis ben in dit soort Amerikaanse faillisementszaken en ik daarnaast niet allerlei lawsuits ga volgen voor zo'n relatief klein bedrag.
Weet iemand wat mijn lot is? Ik lift dus ook mee op de stemming van de rest, which is fine. Krijg ik als gewoon simpele celsius customer dan ook (zoals het er nu naar uitziet) 70% terug? Of had je daarvoor echt actief een claim in moeten dienen? Dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk.
Weet iemand wat mijn lot is? Ik lift dus ook mee op de stemming van de rest, which is fine. Krijg ik als gewoon simpele celsius customer dan ook (zoals het er nu naar uitziet) 70% terug? Of had je daarvoor echt actief een claim in moeten dienen? Dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door SmartHomer1993 op 24-10-2023 17:43 ]
Je zit ook onder de 5k dus 70% van je inleg, tenzij er iets is veranderd in de tussentijd.SmartHomer1993 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:43:
Ik ben ook een van de 'kleine slachtoffers'. Ik had er 1.000 USD op staan, dat is zuur, niet onoverkomelijk, maar toch leuk zakgeld. Ik heb eigenlijk al die tijd niets gedaan, wel mails gehad met een hoop moeilijke taal, maar allemaal maar even links laten liggen omdat ik totaal niet thuis ben in dit soort Amerikaanse faillisementszaken en ik daarnaast niet allerlei lawsuits ga volgen voor zo'n relatief klein bedrag.
Volgens mij gaat dit richting februari volgend jaar als ik het schema zo zag.
Zoals ik het nu begrepen heb gaan ze bij de Amerikaanse gebruikers het overmaken via Paypall en de rest van de wereld via Coinbase (als ze die uberhaubt gaan uitbetalen) . En daarbij moet je er dus voor zorgen dat je emailadres die je voor je Celcius gebruikt overeenkomt met je Coinbase account. Wat bij mij gelukkig het geval is.
Het uibetalen is begoonen begrijp ik, hebzelf nog geen emai lgehad daarover. Andere mensen wel?
Voor updates van de laatste stand van zaken even het youtube kanaal van aaron Bennett volgen
Voor updates van de laatste stand van zaken even het youtube kanaal van aaron Bennett volgen
Mail gehad met aankondiging. Als je inlogt bij Celcius wordt je gevraagd om een emailadres in te voeren van Coinbase, mits dat een andere is als die waar je bij Celcius bent geregistreerd.Emcee schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:19:
Het uibetalen is begoonen begrijp ik, hebzelf nog geen emai lgehad daarover. Andere mensen wel?
Coinbase is overigens met een ronde Account verificatie bezig, dus als je daar al lang niet meer ingelogd hebt, idee om dat even te doen.
Ik zie net pas dit topic, ik hoop dat jullie snel je geld terugzien. Heb het volgende gepost in het slowchat crypto topic:
Voor de mensen die ook een claim hebben bij Celsius of gewoon benieuwd zijn, ik heb zojuist een terugbetaling ontvangen in ETH/BTC vanuit Coinbase.
De huidige waarde binnen mijn Celsius app is: $42.198,34
Mijn claim was: $20.065,3
Ik heb teruggekregen: $11.617,8
Laat dit een les zijn voor iedeereen hier. "Not Your Keys, Not Your Coins"
Ik verwachtte niks terug dus alles is 'winst'.
Voor de mensen die ook een claim hebben bij Celsius of gewoon benieuwd zijn, ik heb zojuist een terugbetaling ontvangen in ETH/BTC vanuit Coinbase.
Heb je een mail gehad vanuit Stretto dat distributie wordt voorbereid? Zorg dat je mailadres bij Celsius en Coinbase hetzelfde zijn en beide accounts KYC verified zijn.Emcee schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:19:
[ Voor 35% gewijzigd door BroWohsEdis op 08-02-2024 22:12 ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Welke crypto had je er staan? Ook enkel ETH en BTC?
Ja grootste gedeelte ETH en wat BTC en zo'n 5 euro aan CELWom schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 23:50:
Welke crypto had je er staan? Ook enkel ETH en BTC?
Je bent denk ik 1 van de 1e die de claim heeft gekregen deze week in europa, ik zie op twitter meer US mensen via paypal als europeese die het hebben gekregen via coinbase.BroWohsEdis schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 21:59:
Ik zie net pas dit topic, ik hoop dat jullie snel je geld terugzien. Heb het volgende gepost in het slowchat crypto topic:
[...]
Heb je een mail gehad vanuit Stretto dat distributie wordt voorbereid? Zorg dat je mailadres bij Celsius en Coinbase hetzelfde zijn en beide accounts KYC verified zijn.
Hier nog niks gehad in ieder geval, hopelijk volgende week! ik heb ook mijn lesje geleerd hierin.
Same. Wel een leuke verrassing toen ik ging checken of mn account nog okee was dat er nog wat op mn coinbase account stond van jaren geleden.zenith schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 10:25:
[...]
Je bent denk ik 1 van de 1e die de claim heeft gekregen deze week in europa, ik zie op twitter meer US mensen via paypal als europeese die het hebben gekregen via coinbase.
Hier nog niks gehad in ieder geval, hopelijk volgende week! ik heb ook mijn lesje geleerd hierin.
Als je hier ook iets van hebt geleerd dan zet je wat op coinbase staat op een HW wallet.DW2005 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 10:29:
[...]
Same. Wel een leuke verrassing toen ik ging checken of mn account nog okee was dat er nog wat op mn coinbase account stond van jaren geleden.
Moeten/kunnen wij iets qua belasting als we geld terug krijgen? Zie dat dit in de US nogal een dingetje is.
[ Voor 6% gewijzigd door BroWohsEdis op 10-02-2024 18:03 ]
Al meer mensen die al wat terug hebben vanuit Coinbase? Hier nog niks.
Nog niks ontvangen. We wachten braaf afJanpietertje89 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:08:
Hier ook nog niksJanpietertje89 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:08:
Ik heb gisteren 2 stortingen ontvangen van Celsius op mijn Coinbase account. 1 was een BTC storting en een was een ETH storting.
Fijn, hopelijk volgt de rest nu ook snel. Ik ben benieuwd welk percentage (btc/eth) je hebt teruggekregen van Celsius.Bobie30 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:37:
Ik heb gisteren 2 stortingen ontvangen van Celsius op mijn Coinbase account. 1 was een BTC storting en een was een ETH storting.
Ik helaas ook nog niet.... Waren bij jullie de adresgegevens ook volledig gelijk? (ik zie dat mijn huisnummer bijvoorbeeld bij het adres staat en niet onder het huisnummer bij Coinbase)
Ik heb vandaag ook BTC en ETH op m'n coinbase account ontvangen. Op basis van m'n initiële inleg 'maar' 21% terug gekregen.
Weet iemand of dit een beetje in lijn der verwachting is?
[ Voor 26% gewijzigd door JesperBarco op 14-02-2024 14:26 ]
Beetje afhankelijk van de verhouding BTC vs ETH begrijp ik, maar het is geen vreemd percentage.JesperBarco schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:16:
Ik heb vandaag ook BTC en ETH op m'n coinbase account ontvangen. Op basis van m'n initiële inleg 'maar' 21% terug gekregen.
Ook hier BTC en ETH ontvangen. Teruggerekend iets minder dan 30% van de waarde terug gehad (ETH, BTC en USDT had ik daar). Toch voelt het als winst gel genoeg, haha.
Zojuist hier ook mijn btc terug ontvangen op coinbase, totaal 43,9% in euro waarde terug gehad. In satoshi waarde maar slechts 17,9%
Misschien heb ik het gemist, maar met het goedkeuren van het Plan kon je nog kiezen of je liever meer crypto terug wilde of aandelen in de nieuwe mining company. Ik lees daar niks meer over, wordt daar nog iets mee gedaan met de keuze die je toen aangaf?
Hier nu mailtje van ionic digital met de hoeveelheid aandelen die mijn kant op komen.
(Heb wel voor aandelen gekozen bij het Plan)
(Heb wel voor aandelen gekozen bij het Plan)
Idem hier. Inderdaad BTC en ETH ontvangen, maar we zouden als het goed is ook nog aandelen krijgen (als je je 'more crypto' had geselecteerd).Emcee schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 16:50:
Misschien heb ik het gemist, maar met het goedkeuren van het Plan kon je nog kiezen of je liever meer crypto terug wilde of aandelen in de nieuwe mining company. Ik lees daar niks meer over, wordt daar nog iets mee gedaan met de keuze die je toen aangaf?
Heb vandaag een mailtje gehad met info over aandelen vanuit ionicdigital@odysseytrust.comTibbi3 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:55:
[...]
Idem hier. Inderdaad BTC en ETH ontvangen, maar we zouden als het goed is ook nog aandelen krijgen (als je je 'more crypto' had geselecteerd).
Hier ook 2 deposits in eth en btc gehad, ongeveer 30% totaal van de huidige waarde wat in celsius staat. Ik had wat meer verwacht, maar beter iets dan niets…
[ Voor 20% gewijzigd door zenith op 15-02-2024 19:18 ]
De kans is vrij groot dat er nog nabetalingen komen, er is nu ook een vrij groot bedrag achtergehouden voor zaken die nog lopen of eerst afgehandeld moeten worden.zenith schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:18:
Hier ook 2 deposits in eth en btc gehad, ongeveer 30% totaal van de huidige waarde wat in celsius staat. Ik had wat meer verwacht, maar beter iets dan niets…
Heb de mail van de aandelen nu ook binnen, maar we kunnen er niks mee...
[ Voor 27% gewijzigd door Tibbi3 op 15-02-2024 19:38 ]
Hier ook terugbetaling in BTC/ETH.
Percentage is 66% van het oorspronkelijke bedrag. Geen mail ontvangen omtrent aandelen.
Had er overigens PAXG staan.
Percentage is 66% van het oorspronkelijke bedrag. Geen mail ontvangen omtrent aandelen.
Had er overigens PAXG staan.
"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"
Vraag voor degene die een terugbetaling hebben ontvangen; zien jullie nu ook een saldo wijziging in de Celsius-app?
Ik zie de oude saldi nog staan.terror-oehoe schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:27:
Vraag voor degene die een terugbetaling hebben ontvangen; zien jullie nu ook een saldo wijziging in de Celsius-app?
Nee, saldo is hetzelfde gebleven.terror-oehoe schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:27:
Voel me toch wel even Elon Musk met die 200 aandelen a 0.3262 cent 
Iemand ruilen voor een pak wijn van de Aldi?
Iemand ruilen voor een pak wijn van de Aldi?
[ Voor 25% gewijzigd door BroWohsEdis op 15-02-2024 23:44 ]
kijk AUB uit met Coinbase > Bitvavo, ik heb geen idee wat er is gebeurd maar een deel van mijn ETH is tot zover verdwenen.
Vanuit Coinbase via ERC-20 naar Bitvavo overgemaakt, bedrag is nooit op mijn Bitvavo rekening verschenen is inmiddels overgemaakt naar een of andere random wallet.
https://etherscan.io/addr...f181db1006ade00494f6f4374 (Bitvavo wallet)
Transactie ID van Coinbase naar Bitvavo: 0x6e0d3909911e201df6dbc8048a79963055d68aa8ca81a3eaebad95f26e00d5cc
Nu is mijn ETH overgemaakt naar de volgende wallet: 0xab782bc7d4a2b306825de5a7730034f8f63ee1bc
https://telegra.ph/XVG-ER...ou-Should-Stay-Away-11-12
Wat de actual fuck?
Bitvavo support wijst nu naar Coinbase support, ik hou m'n hart vast.
Vanuit Coinbase via ERC-20 naar Bitvavo overgemaakt, bedrag is nooit op mijn Bitvavo rekening verschenen is inmiddels overgemaakt naar een of andere random wallet.
Transactie ID van Coinbase naar Bitvavo: 0x6e0d3909911e201df6dbc8048a79963055d68aa8ca81a3eaebad95f26e00d5cc
Nu is mijn ETH overgemaakt naar de volgende wallet: 0xab782bc7d4a2b306825de5a7730034f8f63ee1bc
Wat de actual fuck?
[ Voor 5% gewijzigd door BroWohsEdis op 16-02-2024 12:12 ]
Bitvavo heeft het voor mij deze ochtend rechtgezet. Had hetzelfde issue, maar met de etherscan transactie en screenshot van de coinbase bevestiging konden ze mij verder helpen.BroWohsEdis schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:06:
kijk AUB uit met Coinbase > Bitvavo, ik heb geen idee wat er is gebeurd maar een deel van mijn ETH is tot zover verdwenen.
Wat de actual fuck?
Interessant. Is de crypto bij jou wel op de Bitvavo wallet blijven staan als je bv op etherscan kijkt.Wom schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:50:
[...]
Bitvavo heeft het voor mij deze ochtend rechtgezet. Had hetzelfde issue, maar met de etherscan transactie en screenshot van de coinbase bevestiging konden ze mij verder helpen.
Nu ik je verhaal nogmaals lees, heb ik erover heen gelezen dat je via ERC-20 hebt verstuurd. Zelf heb ik Etheruem Network gekozen. Op Bitvavo kun je geen ERC-20 ontvangen, dacht ik? Ik stuur je even een DM.BroWohsEdis schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:20:
[...]
Interessant. Is de crypto bij jou wel op de Bitvavo wallet blijven staan als je bv op etherscan kijkt.
[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 16-02-2024 14:20 ]
Kon je ook nog een andere chain dan ERC-20 kiezen? Kortom waar is het fout gegaan zodat anderen die fout hopelijk niet maken.BroWohsEdis schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:06:
Wat de actual fuck?
Hopelijk komt het goed voor je!
Volgens mij wel, zelf heb ik het via ERC-20 Ethereum network gedaan. Gewoon een reguliere transfer naar m'n ETH Bitvavo wallet.PHPResource schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:19:
[...]
Kon je ook nog een andere chain dan ERC-20 kiezen? Kortom waar is het fout gegaan zodat anderen die fout hopelijk niet maken.
Hopelijk komt het goed voor je!
Ik kan ook geen geld storten op Coinbase zie ik, mijn transactie is geweigerd. Heb ze hier ook over gemailt. Ik ben benieuwd.
edit: ERC-20 is toch hetzelfde als Ethereum netwerk?
[ Voor 7% gewijzigd door BroWohsEdis op 16-02-2024 20:16 ]
Kon je niet ethereum in plaats van ERC-20 kiezen? Erc-20 is namelijk wrapped ethereum.BroWohsEdis schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:06:
Wat de actual fuck?
Je 1.45 ether lijken er te staan maar dan in internal txn's.
https://etherscan.io/addr...de00494f6f4374#internaltx
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 16-02-2024 15:53 ]
Ben ik weer.
Ik heb toch via het Ethereum network verstuurd net zoals Wom, tijdje uit de running geweest met crypto en dacht dat ERC-20 hetzelfde was.
Heb inmiddels telefonisch contact gehad met Bitvavo, ze zijn op de hoogte van het probleem en ze verwachten dat het begin volgende week is opgelost en ik mijn ETH terugkrijg. Iets met smart contracts die niet automatisch werden doorgezet naar de wallet.
Mogelijk dat meer mensen last hebben van dit probleem vanuit Coinbase, geen idee. Maar Bitvavo is in ieder geval bekend met het probleem.
Inderdaad wel op de juiste wallet maar niet zichtbaar op Bitvavo. Erna is weer een transactie geweest, geen idee waar naartoe. Ben wel benieuwd.
15 hrs 23 mins ago to 0xaB782bc7D4a2b306825de5a7730034F8F63ee1bC
Ik heb toch via het Ethereum network verstuurd net zoals Wom, tijdje uit de running geweest met crypto en dacht dat ERC-20 hetzelfde was.
Heb inmiddels telefonisch contact gehad met Bitvavo, ze zijn op de hoogte van het probleem en ze verwachten dat het begin volgende week is opgelost en ik mijn ETH terugkrijg. Iets met smart contracts die niet automatisch werden doorgezet naar de wallet.
Mogelijk dat meer mensen last hebben van dit probleem vanuit Coinbase, geen idee. Maar Bitvavo is in ieder geval bekend met het probleem.
@PHPResourceknakworst schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:51:
[...]
Kon je niet ethereum in plaats van ERC-20 kiezen? Erc-20 is namelijk wrapped ethereum.
Je 1.45 ether lijken er te staan maar dan in internal txn's.
https://etherscan.io/addr...de00494f6f4374#internaltx
Inderdaad wel op de juiste wallet maar niet zichtbaar op Bitvavo. Erna is weer een transactie geweest, geen idee waar naartoe. Ben wel benieuwd.
[ Voor 58% gewijzigd door BroWohsEdis op 16-02-2024 20:26 ]
Het is volstrekt logisch dat Bitvavo na ontvangst jouw transactie sweept naar een grote stapel. Alleen had het wel in jouw account moeten staan.
Dan kun je na die uitspraak van bitvavo weer beter slapen 😀BroWohsEdis schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:14:
Ben ik weer.
[...]
@PHPResource
Dit is naar mijn idee meer een coinbase issue door de manier waarop hun uitgaande transacties verwerken met hun eigen smartcontracts. Op ledger heb je ook issues als je vanuit coinbase hier transacties naar doet met eth op ethereum, de transactie zie je niet in ledger live maar je totaal bedrag wordt wel geupdate. Ik liep hier zelf een tijdje terug tegenaan dus ik herken je gevoel…. Op ethscan is het vaak een “internal transaction”
Zie dit draadje voor een indicatie: https://www.reddit.com/r/...se_not_showing_in_ledger/
Voor zover ik kan lezen gebruikt Coinbase deze manier al een tijdje, lijkt inderdaad bij verschillende ledgers voor te komen als ik Reddit mag geloven. Schrok me rot want Coinbase gaf ook allerlei errors toen ik BTC en ETH verzond. Maar ik kan weer rustig slapenzenith schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 06:52:
[...]
Dan kun je na die uitspraak van bitvavo weer beter slapen 😀
Dit is naar mijn idee meer een coinbase issue door de manier waarop hun uitgaande transacties verwerken met hun eigen smartcontracts. Op ledger heb je ook issues als je vanuit coinbase hier transacties naar doet met eth op ethereum, de transactie zie je niet in ledger live maar je totaal bedrag wordt wel geupdate. Ik liep hier zelf een tijdje terug tegenaan dus ik herken je gevoel…. Op ethscan is het vaak een “internal transaction”
Zie dit draadje voor een indicatie: https://www.reddit.com/r/...se_not_showing_in_ledger/
[ Voor 3% gewijzigd door BroWohsEdis op 17-02-2024 07:28 ]
Zojuist weer een deel ETH en BTC ontvangen via Coinbase. Heb nu ~60% terug ontvangen van wat ik bij Celcius had staan schat ik zo in.
Waarom heb jij nog een deel ontvangen?Wom schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:53:
Zojuist weer een deel ETH en BTC ontvangen via Coinbase. Heb nu ~60% terug ontvangen van wat ik bij Celcius had staan schat ik zo in.
Eerlijk gezegd: Geen idee.
Volgens mij were aan het begin van de zaak een X bedrag gereserveerd voor de afhandelingskosten.
Nu de hele handel betaald is (500 mil USD voor rechtbanken, advocaten, curatoren, etc.), is er nog eat over.
Dat wordt dus nog verdeelt over de schuldeisers.
Mocht er op een of andere manier nog meer boven tafel komen gebeurt daar hetzelfde mee dacht ik.
Nu de hele handel betaald is (500 mil USD voor rechtbanken, advocaten, curatoren, etc.), is er nog eat over.
Dat wordt dus nog verdeelt over de schuldeisers.
Mocht er op een of andere manier nog meer boven tafel komen gebeurt daar hetzelfde mee dacht ik.
Niets ontvangen. Heb je een e-mail gehad oid hierover ?
henk004! schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 21:15:
Niets ontvangen. Heb je een e-mail gehad oid hierover ?
/f/image/bQr1xLsOGF7UNUXzCWbKkszX.png?f=fotoalbum_large)
Voor zowel BTC als ETH een aparte email gehad. KB link gaat naar hier : https://celsiusdistribution.stretto.com/support/solutions
Gisteravond email gehad over de aandelen die ik ontvangen heb in Ionic Digital. Heb een inlog ontvangen en het aantal aandelen wat ik heb ontvangen.
Momenteel kun je er nog niks mee, overigens.
Momenteel kun je er nog niks mee, overigens.
Ik zit nog steeds op die mail te wachten.
Vooral ook nu Figure Markets een actie op touw zet om de top van Ionic bij elkaar te roepen en te dwingen om eens wat meer openheid van zaken te geven.
Alleen omdaarvoor te tekenen moet je wel weten hoeveel Ionic aandelen je hebt.
*zucht* Wat een gezeik...
Vooral ook nu Figure Markets een actie op touw zet om de top van Ionic bij elkaar te roepen en te dwingen om eens wat meer openheid van zaken te geven.
Je kunt eventueel m.b.v. de spreadsheet uit de onderstaande tweet berekenen hoeveel aandelen je toegewezen zou moeten hebben:TvE schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 22:38:
Ik zit nog steeds op die mail te wachten.
( Celsius WATERFALL Expectations.xlsx ). Het berekende getal afronden naar boven of beneden naar het dichtstbijzijnde gehele getal, voor hele aandelen.Updated the earn distribution calculator to include a way to check if your distribution was accurate. You can punch in the amount of btc and eth received at the bottom (yellow highlight). If the 2 salmon colored cells are very different, then they messed up your distribution… pic.twitter.com/v9PUpiW4UT
— Tony V (@elveton101) 16 februari 2024
En daarmee kun je dan ook ionicdigital [op] odysseytrust punt com mailen om te zeggen: "stuur me aub die mail eens (opnieuw), ik ben TvE en had een claim van X en heb derhalve recht op Y aandelen."
[ Voor 3% gewijzigd door Eegee op 17-08-2024 13:54 ]
YouTube: Why We Must Force An Ionic Shareholder Meeting (And Why I'm Voting W...
Heb me aangesloten met mn shares om de shareholders meeting te forceren, hopelijk zet dit het een en ander in beweging.
Heb me aangesloten met mn shares om de shareholders meeting te forceren, hopelijk zet dit het een en ander in beweging.
Tegen coinmerce loopt er nu een clawback rechtszaak. Interessantom te zien hoe dat afloopt.
'Miljoenenclaim ingediend tegen cryptobroker Coinmerce ' https://fd.nl/financiele-...rm=app-android&gift=lZXCJ (gratis te lezen)
'Miljoenenclaim ingediend tegen cryptobroker Coinmerce ' https://fd.nl/financiele-...rm=app-android&gift=lZXCJ (gratis te lezen)
Tegen tether hebben ze ook een clawback rechtzaak gestart toch, hoop dat t wat oplevert.knakworst schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:10:
Tegen coinmerce loopt er nu een clawback rechtszaak. Interessantom te zien hoe dat afloopt.
Nee, ik hoop dat het geen cent oplevert.Emcee schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 23:30:
[...]
Tegen tether hebben ze ook een clawback rechtzaak gestart toch, hoop dat t wat oplevert.
Coinmerce nam zijn eigen coins op. Naar mijn idee is een clawbackregeling bedoeld om benadeelden in een ponzi te compenseren. De opnametermijn was flexibel en je kreeg interest per dag uitgekeerd. Er is dus geen voorkeursbehandeling geweest. De order is gewoon uitgevoerd en coinmerce krijgt daarna dan ook geen interesr meer. Ze hebben alleen hun eigen coins teruggekregen.
Het business model van Celsius was gewoon onjuist, ze hadden deze 'rentes' alleen mogen bieden als je je coins voor langere tijd zou vastzetten. Dan was een bankrun ook gewoon onmogelijk.
Gisteravond mail ontvangen dat er een tweede verdeling komt, van 127 miljoen USD in totaal. Deze wordt uitbetaald in BTC.
Voor wie meer info zoekt (dit linkt naar PDF) https://suhwi.mjt.lu/lnk/...Z1dG1fc291cmNlPU1haWxqZXQ
Voor wie meer info zoekt (dit linkt naar PDF) https://suhwi.mjt.lu/lnk/...Z1dG1fc291cmNlPU1haWxqZXQ
Ow dat is goed nieuws! Dat mailtje heb ik niet ontvangen.
Ik heb ook niks ontvangen, dus je bent niet alleenDW2005 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 10:53:
Ow dat is goed nieuws! Dat mailtje heb ik niet ontvangen.
Zojuist een betaling vanuit Celcius ontvangen op Coinbase. Waarde ongeveer 2% van totaal wat ik bij Celcius had staan.
Same here. Geen vetpot, maar een gegeven paard... )Wom schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 00:01:
Zojuist een betaling vanuit Celcius ontvangen op Coinbase. Waarde ongeveer 2% van totaal wat ik bij Celcius had staan.