henk004! schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 08:39:
Dank voor de update!
3e distributie heb ik niet gehad, vind het erg ingewikkeld om te bepalen of ik een "Eligible Creditor" ben.
Helemaal ook met al die fake-mails die rondom zo'n distributie worden gestuurd.
Hopelijk zit ik nu wel bij de 4e :-)
Dat heeft te maken met je claim class. Simpel gezegd, als je geen specifieke voorkeuren hebt opgegeven om het begin van het hele process, zit je in de General Earn class als je meer dan 5000 dollar aan assets had bij Celcius. Dan krijg je elke keer dat er wordt uitbetaald jouw deel.
Als je onder de 5000 dollar zat, of specifiek aangegeven hebt dat je dit wilde, zit je in de Convenience Class. Dan kreeg je 70% uitgekeerd eenmalig en verder niks.
Als je al twee uitbetalingen hebt gehad, maar geen derde, dan heb ik het gevoel dat daar iets niet goed is gegaan. Zijn er details veranderd na de tweede keer? Ik heb toen wel een KYC bij Coinbase moeten doen, omdat ik anders geen storting meer kon ontvangen daar.
Je kunt die derde betaling wel triggeren. Log in bij het Stretto Claims portal (je hebt ooit email gehad met initiële login gegevens). Kijk of er ergens gevraagd wordt voor KYC of Tax info. Check ook je Coinbase of Paypal info, of doe juist is. Bij Coinbase is geboortedatum en emailadres van belang om gelijk te zijn. Als alles hier goed staat, wordt je meegenomen in verdere betalingen.
Wacht ook niet te lang, tot Q2 2026 blijven ze retries doen in BTC. Tot die tijd zijn er meerdere retries van uitbetaling voor de derde ronde.
Overigens is deze vierde uitbetaling de laatste in BTC, potentiële toekomstige uitbetaling zullen in dollars of stablecoins zijn.
Zoek even op Celcius retry policy voor de exacte details.