Ja hoor, keihard aan het moonen terwijl ik vanmiddag toch echt een ideaal instap momentje had. Gelukkig had ik daar altijd een strategie voor, zorgen dat je altijd een maand vooruit fiat stort, dus mij kon niets gebeuren. Ja tenzij je een maand besluit die voorsprong in fiat er ook gewoon bij in te kieperen natuurlijk.YES schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:21:
Lekker dit, fiat deposit bij Bybit is al ruim een uur 'processing'. Zal je zien dat zodra het binnen is we op 420k zitten, moet mij net overkomen.
IJzersterk staaltje DCA dit
Dus eigenlijk kwam je hier weer klagen om niets?YES schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:12:
[...]
Ja hoor, keihard aan het moonen terwijl ik vanmiddag toch echt een ideaal instap momentje had. Gelukkig had ik daar altijd een strategie voor, zorgen dat je altijd een maand vooruit fiat stort, dus mij kon niets gebeuren. Ja tenzij je een maand besluit die voorsprong in fiat er ook gewoon bij in te kieperen natuurlijk.
IJzersterk staaltje DCA dit
Don Guacamole schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:01:
Mooi, aangezien men over de dip schrijft zullen we weer snel weer moon gaan!
[Afbeelding]
Iemand nog interesse in een ethereum rock?
Of een plaatje van een rare aap?
:strip_exif()/f/image/mNbGGYtVlu8ATxGUrjDvtz1J.png?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Was het maar zo'n feest. Verrekte fiat is nog niet op mijn account, tering Bybit. Nog ff zo doorgaan en het is Bye bit.Darrell schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:19:
[...]
Dus eigenlijk kwam je hier weer klagen om niets?
Lekker makkelijk scoren voor NOS. Begrijp me niet verkeerd: ik heb helemaal niets met dat NFT-gebeuren, maar we zitten in een dikke bearmarket. De meeste alts zitten nog op -99%. Daar zouden ze ook een sensationeel stukje over kunnen schrijven. En dan kunnen ze over een jaar weer schrijven dat altcoins 10x over de kop zijn gegaan en dat de NFT markt in de lift zit..Don Guacamole schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:01:
Mooi, aangezien men over de dip schrijft zullen we weer snel weer moon gaan!
[Afbeelding]
Iemand nog interesse in een ethereum rock?
Of een plaatje van een rare aap?

Je kan het alleen kopen/verkopen en niet versturen afaik, kan zijn dat het is veranderd in de tussentijd.Gipsy King schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:26:
Iemand hier al bekend met Revolut ? Is het wat ?
De fancy tv reclames got me..
https://www.revolut.com/crypto/
Ik gebruik het zelf niet, maar tegenwoordig heb je wel de optie om crypto te versturen vanaf revolut naar bijv een btc adres.zenith schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:46:
[...]
Je kan het alleen kopen/verkopen en niet versturen afaik, kan zijn dat het is veranderd in de tussentijd.
Daarvoor was ik nog miljardair, dat wel.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 25-09-2023 20:17 ]
Maktub
Van miljardair naar crypto miljonair, dankzij de BearMrMrq schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:12:
Ik wil niet opscheppen, maar ik ben dankzij crypto miljonair geworden.
Daarvoor was ik nog miljardair, dat wel.
Kan ook nog goed uitpakken als we ineens keihard rekt gaan.YES schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:29:
[...]
Was het maar zo'n feest. Verrekte fiat is nog niet op mijn account, tering Bybit. Nog ff zo doorgaan en het is Bye bit.
Als ik uitstel gaan we omhoog en als ik direct maandagochtend koop gaan we omlaag. Hierdoor de dip naar 25k al gemist 'want we gaan nog lager'
Geen emoties meer
De tweewekelijkse shitcoin aankoop blijf ik wel handmatig doen
Koop je dan niet op de ongunstige manier met een dikke spread?Mr. Unexist schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:10:
Heb de wekelijkse DCA maar geautomatiseerd sinds dat bij Nexo kan. Vanmorgen om 10:00 de eerste BTC via deze weg binnen gekregen.
Als ik uitstel gaan we omhoog en als ik direct maandagochtend koop gaan we omlaag. Hierdoor de dip naar 25k al gemist 'want we gaan nog lager'
Geen emoties meer
De tweewekelijkse shitcoin aankoop blijf ik wel handmatig doen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Bitboy inmiddels ook opgepakt
https://cryptonews.com/ne...livestreaming-youtube.htm
Wou even zijn Lambo terughalen

[ Voor 56% gewijzigd door Alpina op 26-09-2023 08:32 ]
4Skrunsies schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:40:
[...]
Hey kameraad, thanks voor het taggen, maar snap alleen niet waarom
Fiat is inmiddels over, veel duurdere DCA door van mijn eigen strategie af te wijken die teringlijers van Bybit. Ach ja, over 10 jaar denk je daar niet meer over na, dan maak je je daar niet druk meer om want dan is alles toch keurig 6 cent waardDarrell schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:57:
[...]
Kan ook nog goed uitpakken als we ineens keihard rekt gaan.
Dewattes??jasper7878 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:49:
iemand hier die ook meedoet aan de wallstreet memes shitcoin bonanza???
De naam zegt al in welk topic dit thuishoort.jasper7878 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:49:
Oké, die laat ik lekker links liggenjasper7878 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:57:
wallstreet memes coin, die lanceert vandaag
Voor een wekelijkse DCA, ga er even van uit dat het niet in de procenten bitcoin loopt, maakt een beetje spread toch helemaal niets uit? Daarvoor is het DCA. Ik DCA bij Bitonic (Bits) en daar zie je heel duidelijk hoe de kosten verwerkt zijn in de koers. Dat lijkt ook even 'hoog' maar als de boel straks wat meer richting de 420k gaat tellen die centen toch helemaal niet? Gemak, regelmaat en minder stress is waardevoller.Coldcat schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 05:26:
[...]
Koop je dan niet op de ongunstige manier met een dikke spread?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Faal dacht dat jij een Belg wasSkrunsies schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:40:
[...]
Hey kameraad, thanks voor het taggen, maar snap alleen niet waarom

:strip_exif()/f/image/sLg0pYyCe80K6UnZKocSulG9.jpg?f=fotoalbum_large)
wel helaas restaurants, daar kom ik nooit
[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 26-09-2023 09:22 ]
nothing stops this train
Want Friesland ligt in België
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nee waarschijnlijk omdat ik DOT heb aangehouden, ja dat is dom. Maar om mij dan direct een Belg te noemen
UberLurker Departement #GG.
verstandig, maar ik ga wel uit van een initiele pump, en dan dump ik
Precies.. restaurants doen we wel weer na de bullrun.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:22:
tijdelijke cashback actie
[Afbeelding]
Echte cashback is nu leven op witte bonen in tomatensaus en van de besparingen kopen we satjes.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja als ik dat soort dingen probeer ga ik er gegarandeerd mee op mijn plaat hahajasper7878 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:32:
[...]

Hey @Skrunsies, allee ze

hier ook, heb nog een mooie shitbag CPH...YES schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:35:
[...]
Ja als ik dat soort dingen probeer ga ik er gegarandeerd mee op mijn plaat haha
toch hier een paar knaken ingeduwd, hopelijk levert het wat op
Kloefkapper!!YES schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:38:
Skruns die voor domme Belg uitgescholden wordt, kan de dag nog mooier worden?![]()
Hey @Skrunsies, allee ze
UberLurker Departement #GG.
Prima, voordat Taro weer met de bezem komt. Na mijn laatste Feyenoord-logo post zit ik natuurlijk extreem dicht op een permaban.Skrunsies schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:50:
[...]
![]()
Zullen we stoppen? Ik zeg sponskje erover
[Afbeelding]
Laten we er een pintje op drinken en verder lief zijn!
Ik zag dat Kucoin ook bezig is met een Visa card nu, details volgens mij nog niet bekend.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:22:
tijdelijke cashback actie
[Afbeelding]
Die Bybit kaart levert in principe ook nul meerwaarde. Ja, je kan ermee off-rampen, maar daar ben ik nog bij-lange-na niet aan toe
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik vraag ze gewoon allemaal aan, voor de collectie...NeoflexNL schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:55:
[...]
Ik zag dat Kucoin ook bezig is met een Visa card nu, details volgens mij nog niet bekend.
Die Bybit kaart levert in principe ook nul meerwaarde. Ja, je kan ermee off-rampen, maar daar ben ik nog bij-lange-na niet aan toe
knakworst schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:56:
[...]
Ik vraag ze gewoon allemaal aan, voor de collectie...
:strip_exif()/f/image/rxq6SmU1LwTjwCz7sU04BQtq.jpg?f=fotoalbum_large)
Beetje dit idee, mooi werk! Een pokemonkaartenverzameling verbleekt erbij..
Er zit zelfs een FTX kaartje bij, die zullen nog wel wat waard worden
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Had je deze ook al?knakworst schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:56:
[...]
Ik vraag ze gewoon allemaal aan, voor de collectie...
https://www.youhodler.com/physical-card
https://wirexapp.com/card
[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 26-09-2023 10:04 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Wirex had ik gecheckt maar vond ik allemaal te ondoorzichtig, ik begreep er niets van en ben toen halverwege de aanvraag gestopt. Youhodler heb ik een slapende account, ik wist dat ze sinds kort een persoonlijke iban hebben maar een kaart wist ik nog niet. Dus die ga ik zeker aanvragen, bedankt!
Fries, belg, zijn allebei niet te verstaan.
Maarja
Nog nooit zoveel moeten rapporteren op 1 voormiddagDarrell schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:43:
[...]
Fries, belg, zijn allebei niet te verstaan.
OchtendMasstje schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:52:
[...]
Nog nooit zoveel moeten rapporteren op 1 voormiddag
Ik noem de ochtend altijd de vroege-vooravond... Dat vergoelijkt weer een aantal licht alcoholische versnaperingen.

Dit stukje tv is toch wel een van de mooiste video's uit het leven. De graspollen die op het eind achter de auto omhoog vliegen. Ik ga elke keer stuk als ik dit stukje video zie.YES schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:54:
[...]
Gvd nog 2 cent eraf!!
[YouTube: Geef me maar een touw]
Haha, legendarische TV hè.Dacuuu schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:49:
[...]
Dit stukje tv is toch wel een van de mooiste video's uit het leven. De graspollen die op het eind achter de auto omhoog vliegen. Ik ga elke keer stuk als ik dit stukje video zie.![]()
![]()
Sooon Son , Sooon.Tominatie schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:13:
Gelijk mijn binnengekomen fiat maar weer ingeruild voor extra btc en eth.
Moon, lambo.
:strip_exif()/f/image/a3Bfo5U6ZhZvcKmibjUXB4Kc.jpg?f=fotoalbum_large)
Orai krijgt ook weer grip.Don Guacamole schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:24:
ATOR strong 💪🏻
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/oraichain-token/
Wil nog niet vlotten.Tominatie schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:13:
Gelijk mijn binnengekomen fiat maar weer ingeruild voor extra btc en eth.
Moon, lambo.
Wen 69k, wen moon?
[Twitter: https://twitter.com/DocumentingBTC/status/1706629270204756166?t=Qf2Y-23oZRWeCa6NodUZxw&s=19]
nothing stops this train
Yep! Vanaf Stage 1 wat BNB erin gestopt, aangezien ik deze toch moest redeemen van Binance..jasper7878 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:49:
Vooralsnog:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/06oh4rafaDpZWegYEjxLXOSQ.jpg?f=user_large)
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Moondeju dat vind ik nou mooin nieuws. Ach en dat het vandaag niet allemaal omhoog schiet is ook niet gek, gisteren was het al moondag dus dan is een dipsdag er achteraan niet gek natuurlijk.Tominatie schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:00:
[...]
Bijna is rektember voorbij. In moontober verwacht ik 69k.
Nog even een moond wachten.
BYE BYE Bitcoin & US Dollar? Citibank announced today it is offering bank block chain technology to turn institutional savings into Citibank tokens which can be used for instaneous 24/7 cross border transactions. Bye bye BC & US $?
— Robert Kiyosaki (@theRealKiyosaki) 26 september 2023
Heb er een leuke cent aan overgehouden!jasper7878 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:32:
[...]
50K opgepikt in stage 1 ($0,025) en op 0,04535 alles gedumpt.
Jij nog in de race?!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Als dit zo is dan gaat de flippening echt gebeuren .. ETH nummer 1, want al die stable zooi gaat over het ETH netwerk.
Maar zou niet teveel waarde hechten aan doomboy Kiyosaki. Wat is dat een triest gevalletje aandachtstrekker zeg.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hij stelt alleen een vraag he? Daarnaast heeft hij het financieel beter gedaan dan ons.Vis schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 18:18:
[...]
Als dit zo is dan gaat de flippening echt gebeuren .. ETH nummer 1, want al die stable zooi gaat over het ETH netwerk.
Maar zou niet teveel waarde hechten aan doomboy Kiyosaki. Wat is dat een triest gevalletje aandachtstrekker zeg.
Maar ben het met je eens dat hij al tijden de crash der crashes voorspelt. Hij krijgt vast een keer gelijk.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
YouTube: DO NOT REDEEM THE CARDBTFD schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:58:
[...]
Yep! Vanaf Stage 1 wat BNB erin gestopt, aangezien ik deze toch moest redeemen van Binance..
Vooralsnog:
[Afbeelding]
Ik heb weleens gecheckt bij Binance en Nexo hoeveel BTC ik zou krijgen als ik op hetzelfde moment €100 BTC zou kopen, en dat bleek nagenoeg hetzelfde.Coldcat schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 05:26:
[...]
Koop je dan niet op de ongunstige manier met een dikke spread?
Betaal alleen een 2% fee bij Nexo, waarvan ik 0.5% terugkrijg want Platinum...
Overigens heb ik ook nog wel wat € en USDT achter de hand mochten we nog verder dippen.
[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Unexist op 26-09-2023 21:40 ]
“A Bitcoin ETF won’t have any impact on the price” pic.twitter.com/ArSTwskEec
— Ben Simpson (@bensimpsonau) 13 september 2023
:strip_exif()/f/image/nCNWsR4b7fLpbza75jijtuxJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Morgen weer een leuke ''Oversight of the Securities and Exchange Commission'' met onze grote vriend Gensler in het middelpunt
Hij wordt al behoorlijk onder druk gezet door diverse congresleden (niet dat Gensler dit boeit natuurlijk)
A bipartisan group of House lawmakers told @SECGov Chair @GaryGensler to reverse the agency's rejections of spot bitcoin ETFs. The members of Congress -- including the @GOPMajorityWhip -- said the SEC needs to defer to the courts.@jesseahamilton reportshttps://t.co/5wlSTjIeDX
— CoinDesk (@CoinDesk) 26 september 2023
[ Voor 29% gewijzigd door keanu_ op 26-09-2023 22:02 ]
Dan is een partij zoals relai een betere keuze. 1% fee met wat referal codes en een dca van minimaal €100 ( desnoods per maand), en direct naar je hw wallet gestuurd.Mr. Unexist schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 21:18:
[...]
Ik heb weleens gecheckt bij Binance en Nexo hoeveel BTC ik zou krijgen als ik op hetzelfde moment €100 BTC zou kopen, en dat bleek nagenoeg hetzelfde.
Betaal alleen een 2% fee bij Nexo, waarvan ik 0.5% terugkrijg want Platinum...
Alpina schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:29:
@anti elppa
:strip_exif()/f/image/Km8nPKH4uXDmlXrDDTfRDJbd.jpg?f=fotoalbum_large)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
mooi mooi!!! goede zaak, opruimen dat soort trollenAlpina schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:29:
@anti elppa
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ja, waar kon jij ze dumpen? ik heb geen account bij al die 12 de rangs exchanges waar deze nu gelist isBTFD schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:59:
[...]
Heb er een leuke cent aan overgehouden!
50K opgepikt in stage 1 ($0,025) en op 0,04535 alles gedumpt.
Jij nog in de race?!
Mooie reacties weer onder dit artikel, tulpenbollen ontbreken ook dit keer niet.
Ben benieuwd of wij in Nederland Binance ook nog gaan terugzien.
Zero.
Claimen naar MetaMask Wallet en dan vanuit daar swappen naar gewenste token (in mijn geval de inleg terug naar USDT en de winst omgezet naar ETH)jasper7878 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:28:
[...]
ja, waar kon jij ze dumpen? ik heb geen account bij al die 12 de rangs exchanges waar deze nu gelist is
thx, wist niet dat dat kon. ik wacht nog even op een "hopelijk" pumpje....BTFD schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:31:
[...]
Claimen naar MetaMask Wallet en dan vanuit daar swappen naar gewenste token (in mijn geval de inleg terug naar USDT en de winst omgezet naar ETH)
Per week DCA vind ik fijner en dan is €100 te veel.Domino schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 22:11:
[...]
Dan is een partij zoals relai een betere keuze. 1% fee met wat referal codes en een dca van minimaal €100 ( desnoods per maand), en direct naar je hw wallet gestuurd.
Voor die 0.5% ga ik niet moeilijk doen en ik heb geen hardware wallet

Er zijn vast betere manieren om DCA te doen, maar emotieloos met een vaste dag en bedrag is voor mij ideaal.
UPDATE: Wow. The SEC just came out SUPER early and delayed the @ARKInvest / @21Shares #Bitcoin ETF filing. This thing wasn't due for a decision until Nov 11.
— James Seyffart (@JSeyff) 26 september 2023
Also delaying the @GlobalXETFs application which was due Oct 7. pic.twitter.com/7DiBq1h4Ef
:strip_exif()/f/image/PVQ90MsQiPHDNGUCWAGKk0qj.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/iHxejaDBisrbpYuMkAQYUauu.png?f=user_large)
nothing stops this train
Missen we niks aan.Kol Nedra schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:53:
eerst Binance en nu Gemini, die stopt er ook mee![]()
[Afbeelding]
Waarom heb je eigenlijk je naam geblurred, iedereen ziet toch dat je Kol Nedra heet?
Ik snap het ook niet Don.. vreemdDon Guacamole schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:02:
[...]
Missen we niks aan.
Waarom heb je eigenlijk je naam geblurred, iedereen ziet toch dat je Kol Nedra heet?
Zero.
Net als verwijderd69 die eigenlijk Jaapio heet en Pelox, Pelox2002.
[ Voor 46% gewijzigd door Darrell op 27-09-2023 09:22 ]
Die voorganger van Kol Nedra was nogal een bemooyal hèDarrell schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:20:
Kol Nedra is een schuilnaam, toch Mooyal?
Die mensen die maar Tulpenbollen blijven roepen hebben werkelijk waar geen idee. Waarschijnlijk geloven ze wel in hun eurootjes. Dat krijg je ervan als je op school niets over geld en geldcreatie leert en denkt dat de inflatie de schuld is van Poetin.Pelox schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:31:
nieuws: Binance laat weer nieuwe Belgische klanten toe, 3 maanden na verbod v...
Mooie reacties weer onder dit artikel, tulpenbollen ontbreken ook dit keer niet.
Ben benieuwd of wij in Nederland Binance ook nog gaan terugzien.
ik had die frontpage artikel niet gezien gisteren, maar goed nieuws dat België weer kan handelen op Binance, hopelijk binnenkort ook weer in Nederland.zwembroek schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:24:
[...]
Die mensen die maar Tulpenbollen blijven roepen hebben werkelijk waar geen idee. Waarschijnlijk geloven ze wel in hun eurootjes. Dat krijg je ervan als je op school niets over geld en geldcreatie leert en denkt dat de inflatie de schuld is van Poetin.
ff alle reacties gelezen, blijft prachtig
nothing stops this train
Bitvavo straks de nederlandse gigant. Bit(vavo)coin de volgende BNB?Kol Nedra schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:53:
eerst Binance en nu Gemini, die stopt er ook mee![]()
[Afbeelding]
Baassoufflé -> JaapioDarrell schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:20:
Kol Nedra is een schuilnaam, toch Mooyal?
Baassoufflé, is dat voor of na cryptosletje?
Solar Moon Binnenkort ?
als mensen toch wat in Shitcoins willen gooien tijdens deze rustige slaapverwekkende periode.
Na verwijderd69....YES schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:53:
[...]
Baassoufflé, is dat voor of na cryptosletje?
Net als Uncle Charles en soms zegt mijn onderbuik dat MrMrq ook wel eens Jaapio zou kunnen zijn.
Ik heb duidelijk eea gemist de afgelopen tijd
Waar in de tijdlijn staat @Snitserklaas dan?
Ik ben Henk, en m'n vriendin heet Ingrid
Hoi, ik ben Michael, en in mijn vrije tijd ben ik zeiler.Mr. Unexist schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:31:
Wat een gedoe met al die nepnamen, laten we elkaar gewoon bij de voornaam noemen!
Ik ben Henk, en m'n vriendin heet Ingrid
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!