[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 215 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.536 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

elektriekert schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 07:18:
[...]

Ah, je vrouwelijke kant komt naar boven, met je kaassouflé
Dan maar vrouwelijk. Een broodje kaassouflé mayo is een uitgebalanceerde en verfrissende snack die uitermate goed functioneert als sidedisch voor diverse patat schotels.

Ik acht mezelf daarnaast mannelijk genoeg om deze uitmuntende en lichte snack op een sierlijke doch robuuste manier te nuttigen. Een waardig item om met regelmaat toegevoegd te worden aan mijn culinaire wederwaardigheid.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Het zuidelijke deel van de SC:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-yPgQDB9q9T1NPMVIBIhs0h3CQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7qIZsq8caoyzgCdqoixN9C7l.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:51:
[...]

Dan maar vrouwelijk. Een broodje kaassouflé mayo Japiesaus is een uitgebalanceerde en verfrissende snack die uitermate goed functioneert als sidedisch voor diverse patat schotels.
Fixed it :Y)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Want, wat wordt daar gebezigd? Friet?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Stokstaart schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:10:
[...]

Vooral speciaalbier en mdma als ik @Verwijderd moet geloven ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:31
Stokstaart schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:10:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/46/Kaart_patat_friet_frieten.svg/1024px-Kaart_patat_friet_frieten.svg.png

Het is patat. Friet staat nergens op. Dit is simpelweg een afkorting voor de bereidingswijze, namelijk gefrituurd. Je zou volgens deze definitie een frikandel, kroket of de meer vrouwelijke kaassoufflé ook friet moeten noemen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:45

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:23:
[...]

[Afbeelding]

Het is patat. Friet staat nergens op. Dit is simpelweg een afkorting voor de bereidingswijze, namelijk gefrituurd. Je zou volgens deze definitie een frikandel, kroket of de meer vrouwelijke kaassoufflé ook friet moeten noemen
Je ziet hier ook duidelijk dat hoe noordelijker de evolutie beter tot zijn recht komt. (Friesland buiten beschouwing gelaten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:45

resusaapje

h less

[...]

[Afbeelding]

Grappig dat onze oosterburen daar ook vrolijk aan meedoen. Daar noemen het "Pommes", behalve waar ze grenzen aan de Belzen. Daar is het "Fritten".

Ter vergoeilijking: In het zuiden noemen ze de rauwe of gekookte eerpels ook wel patatten, dus ik begrijp dat dat ze de verwarring willen voorkomen door de gefrituurde versie "friet" willen noemen.

(altijd begripvol)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:36
[...]

Patat daarintegen betekent gewoon aardappel. Zegt niks over de vorm en bereidingswijze. Of noem jij (naturel) chips ook gewoon patat? Zijn immers ook gewoon gefrituurde aardappel schijfjes.

wiki: De naam van friet of patat is afgeleid van de woordcombinatie patates frites; Belgisch-Frans voor 'gefrituurde aardappelen'.

Ik blijf wel lekker in het mooie zuiden frietekes eten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-10 10:58
Ik pik niet graag in op nutteloze discussies, maar dit is een bak patat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/um3lsw2AuMO1GUYsz057qtNE5Nk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3HKzkJJGPy1rBVs6wm1wyxvc.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:58
[...]

Dan maar vrouwelijk. Een broodje kaassouflé mayo is een uitgebalanceerde en verfrissende snack die uitermate goed functioneert als sidedisch voor diverse patat schotels.

Ik acht mezelf daarnaast mannelijk genoeg om deze uitmuntende en lichte snack op een sierlijke doch robuuste manier te nuttigen. Een waardig item om met regelmaat toegevoegd te worden aan mijn culinaire wederwaardigheid.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_03foUTwPRBZ79N7s-_g6EKonMA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LgHkjVkYG0TIzqJFXwSGBucs.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:55
[...]

Amen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqXMXyGfq-iNbG5V1m7rsjkZKRU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vr0L2pTXqqXFNN5BlRSgzA3G.jpg?f=fotoalbum_large

Ps. Niet die sjieke merksouffles nemen maar altijd de goedkoopste. Dat zijn de echte!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Bullish

[ Voor 9% gewijzigd door MrMrq op 31-08-2023 13:08 ]

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
@Verwijderd Sjonge, dit is gewoon Satosi Nakamoto :o

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet het zo: the dev eet de kaassoufflés niet per stuk, maar per kilo.

• Masstje
Had eens een groene moeten zijn }:O

Morgen terug wat actie te verwachten, als we onderstaande mogen geloven gaan de shorters hemeltjerijk worden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSHhHbRxPq8ul8yaImUbj7tuZrE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0PgkEr8dmPe3h3ivutZi2p53.png?f=fotoalbum_large

• Pelox
Masstje schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 14:26:
[...]

Had eens een groene moeten zijn }:O

Morgen terug wat actie te verwachten, als we onderstaande mogen geloven gaan de shorters hemeltjerijk worden!

[Afbeelding]
Zeker en vast

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
zou mooi zijn als we zakken, ben nog niet klaar met goedkope satjes te pakken :p

heb overigens vanochtend dca gedaan

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 31-08-2023 15:45 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Straks 28k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:45

resusaapje

h less

Ah, da's idd wel handig. Als ik weer ga minen, hoeft mijn Conflux(CFX) niet meer via gate.io. Top 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
lool check deze bull :o

when in Lambo???

nothing stops this train

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:58
3... en puur gebaseerd op de lijnen, niveaus, volume, het verleden, allerlei patronen en paar twitter vrienden(ja ik heb vrienden). Ik heb mijn orders geplaatst: enjoy staying poor

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Ryderr schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:00:
[...]

3... en puur gebaseerd op de lijnen, niveaus, volume, het verleden, allerlei patronen en paar twitter vrienden(ja ik heb vrienden). Ik heb mijn orders geplaatst: enjoy staying poor
Damn, inkopen op 3k lijkt me fantastisch! *O*
Ik kan eindelijk whole coiner worden *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:40
Kol Nedra schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 17:19:
lool check deze bull :o

when in Lambo???

[Twitter]
Tering wat een beest. Al die bull start ben ik weg.
En waarom mag dit eigenlijk niet? Er lopen daar vrouwen die dikker zijn dan die bull..

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:00
En bijna weer richting koersen van begin van de week.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:43
#scam pump

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het yankee patroon

• sjorremans
Weer lekker genieten dit :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 18:17
Mr Ronman schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:23:
En bijna weer richting koersen van begin van de week.
Dat flatlinen van laatste maanden is 1 ding. Maar dat hoop krijgen en toch weer in de dumphoek gegooid worden kan me echt chagrijnig maken.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 14:51
Retest.. lets go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Poep

Markt

• SeeS
  • Laatst online: 18:03
Serieus (echt) dit zijn rendabele koopkansen.
Wil je liever dat de koers nu verder omhoog gaat? Nu lekker goedkoop inschalen en straks als spot etf’s worden goedgekeurd komt het domme geld en kan jij lekker rustig uitschalen (niet alles) met mooie winsten.
Tijd en geduld.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Wat is hier genieten aan?.. ff 1100 in 2 uurtjes eraf?. Nee kan me leukere dingen bedenken

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 09:39
Me zoontje had net wat gevonden in de speeltuin , Bullish !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VtUT95E-ds_e7y8hCQeV1LLoOv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bQlfB3z1zixGHckJ3Fmbhmd5.jpg?f=fotoalbum_large

• sjorremans
JoebarRC schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:21:
[...]

Wat is hier genieten aan?.. ff 1100 in 2 uurtjes eraf?. Nee kan me leukere dingen bedenken
Goedkoper extra in slaan ;) Om in 2024/2025 maximaal van de bull te kunnen genieten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mr Ronman schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 23:04:
Kan me niet voorstellen dat we morgen weer op 26.000$ zitten, ik zou niet te lang shorten. :)
Gisteren idd niet, vandaag wel ;)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

[...]

[Afbeelding]

Gefrituurde aardappelreepjes.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 06:42:
[...]

Vroeger wel, toen kocht en verkocht ik voor elke euro, maar het is ook een stukje bijgeloof om hier af en toe even te roepen, ok alles eruit, in de hoop dat 27700 het juiste moment was :9
<insert dance emoji>

Voorlopig ook elke betaling meteen naar USDC of EUR, vind het ff niet leuk meer.

Overigens heeft de site waar ik de meeste inkomsten uit haal sinds deze week ook Stripe ofzo, dan kan je het direct naar je "gewone" rekening over laten maken, maar wel $2.50 kosten, weet niet wat voordeliger is, uitbetalen in BTC en dan omzetten naar USDC of EUR of meteen naar rekening tegen $2.50 (+2% maar dat is bij BTC ook).

[ Voor 38% gewijzigd door JDx op 31-08-2023 20:09 ]

• Kol Nedra
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]

en MacDonald's patat dan? nee dat is "Friet"

niet echt friet want als je gaat googelen wat er allemaal inzit B)

nothing stops this train

• Mr Ronman
Taro schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:45:
[...]

Gisteren idd niet, vandaag wel ;)
Zeker, achteraf misschien ook logisch. Maar ergens hoop ik tijdens zo’n groene candle dat de shit echt aan is.

Maar we kabbelen weer rustig verder, de markt is overgeleverd aan enkele sporadische pumps zo nu en dan.

• Pelox
Woensdag: "This time its different..!"

Donderdag: "nee hoor."

Vrijdag: "lekker werken boys.. bijna weekend"

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:44
Rare dump. Kan ook geen nieuws vinden.
Ver gezochte theorie: paar whales met voor kennis op goedkeur etf aankomende dagen dumpen nu ff om nog ff goedkoop in te kopen..... :P :9B 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 31-08-2023 20:53 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:40
anti elppa schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:53:
Ver gezochte theorie: paar whales met voor kennis op goedkeur etf aankomende dagen dumpen nu ff om nog ff goedkoop in te kopen..... :P :9B 7(8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/imfYsBBr_936b24tyfqdrVZtuj0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lklUXEJ3wRTAPAjrs6zWQJxM.webp?f=user_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zaterdag is de deadline. Kijken of het wat vuurwerk geeft.

• Mr Ronman
Joosie200 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:20:
[...]

Zaterdag is de deadline. Kijken of het wat vuurwerk geeft.
Ze mogen het nog uitstellen tot begin 2024 meende ik.

Het kan wel wat fomo hype geven natuurlijk, met vervolgens weer een flinke dump.

[ Voor 14% gewijzigd door Mr Ronman op 31-08-2023 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Geeft aan dat er nog te weinig vertrouwen is, gewoon een retrace tot waar de pump van eergisteren begon.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• anti elppa
Taro schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:30:
[...]

Geeft aan dat er nog te weinig vertrouwen is, gewoon een retrace tot waar de pump van eergisteren begon.
Kan uiteraard. Ik geloof er alleen niet echt in. Maar dat kan aan mij liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:32:
[...]

Kan uiteraard. Ik geloof er alleen niet echt in. Maar dat kan aan mij liggen.
Klopt, ligt aan jou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
Taro schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:30:
[...]

Ok, was te verwachten. Maar om in eens te dumpen tot dit niveau? We waren al ganse dqg geleidelijk aan het zakken.

Toch gek dat ‘enkelen’ de markt kunnen sturen, zo lijkt het toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Masstje schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:32:
[...]

Ok, was te verwachten. Maar om in eens te dumpen tot dit niveau? We waren al ganse dqg geleidelijk aan het zakken.

Toch gek dat ‘enkelen’ de markt kunnen sturen, zo lijkt het toch.
Zo lijkt het misschien voor jou, maar waarom zouden dit "enkelen" zijn? Waar zie je dat aan, of vind je dat omdat je er van baalt?

Mensen nemen winst als ze geen vertrouwen hebben. Die pump van eergisteren was prachtig, maar de markt is nog niet bullish genoeg. Iedereen is bang dat de koers weer naar het eerdere lage punt gaat, ziet de prijs dalen, nog verder dalen en besluit dat het toch weer richting dat lage punt gaat en drukt dus ook maar op de verkoopknop.

Je ziet ook verwijzingen naar BlackRock en goedkoop inkopen. BlackRock koopt geen enkele Bitcoin voor zichzelf, alleen hun klanten kopen Bitcoin. Dus BlackRock heeft er zelf geen enkel voordeel bij als de koers hoog of laag is, stijgt of daalt. Hun klanten, net als wij, wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
Taro schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:37:
[...]

Zo lijkt het misschien voor jou, maar waarom zouden dit "enkelen" zijn? Waar zie je dat aan, of vind je dat omdat je er van baalt?

Mensen nemen winst als ze geen vertrouwen hebben. Die pump van eergisteren was prachtig, maar de markt is nog niet bullish genoeg. Iedereen is bang dat de koers weer naar het eerdere lage punt gaat, ziet de prijs dalen, nog verder dalen en besluit dat het toch weer richting dat lage punt gaat en drukt dus ook maar op de verkoopknop.

Je ziet ook verwijzingen naar BlackRock en goedkoop inkopen. BlackRock koopt geen enkele Bitcoin voor zichzelf, alleen hun klanten kopen Bitcoin. Dus BlackRock heeft er zelf geen enkel voordeel bij als de koers hoog of laag is, stijgt of daalt. Hun klanten, net als wij, wel.
De aantallen kan ik niet inschatten, eerder de manier waarop doet me dit vermoeden.
Die fake out naar 27.5 en dan ‘snelle duik’ naar voorgaande gekende niveau van 26.

Of ‘iedereen’ is tevreden met dit niveau. Kan allemaal.

Beetje actie op de markt mag altijd, naar boven of beneden is beide oké voor me. Heb nog wel wat dca momenten op het oog, vanaf een bepaalde prijs (<25k).

• anti elppa
Taro schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:37:
[...]

Dat laatste stuk klopt niet. Ze zullen zeer zeker een voorraad moeten hebben. Ze gaan namelijk echt niet de markt op op het moment dat een klant btc etf bij hun koopt. No way. Plus als BlackRock nu goedkoop koopt kunnen ze met een dikke premium die etf's sellen straks
En die laatste zin is ook onzin. Als het de klanten van blackrock goed uit komt....komt dat blackrock ook goed uit...want klanten. En zonder klanten geen blackrock.

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 31-08-2023 21:54 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:49:
[...]

Dat laatste stuk klopt niet. Ze zullen zeer zeker een voorraad moeten hebben. Ze gaan namelijk echt niet de markt op op het moment dat een klant btc etf bij hun koopt. No way.
En die laatste zin is ook onzin. Als het de klanten van blackrock goed uit komt....komt dat blackrock ook goed uit...want klanten. En zonder klanten geen blackrock.
Naar mijn weten gebruikt BlackRock Coinbase voor het stallen van hun voorraad. Ze kunnen toch prima de Coinbase API gebruiken om spot Bitcoin aan te kopen als een klant dat doet?

Een voorraad inslaan brengt veel te veel risico met zich mee, dat zullen ze niet doen.

Je mag het onzin vinden, maar kan je het ook onderbouwen dat BlackRock niet zo werkt?

Edit: Zie ook https://www.coinbase.com/...o-trading-and-custody-via.
Coinbase Prime is the leading institutional prime broker platform for crypto assets, trusted by over 13,000 institutional clients.

Coinbase Prime is a fully integrated platform built specifically for institutions to support the entire transaction lifecycle including advanced multi-venue agency trade execution for 200 assets, custody for more than 300 assets, prime financing, staking and staking infrastructure, data and analytics, and reporting.

Institutions can access Coinbase Prime directly via a user interface or as an integrated platform via APIs to offer crypto related products such as ETPs and ETFs, custodial solutions, or brokerage for institutional, private wealth, and retail clients.

[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 31-08-2023 22:00 ]

• anti elppa
Taro schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:54:
[...]

Naar mijn weten gebruikt BlackRock Coinbase voor het stallen van hun voorraad. Ze kunnen toch prima de Coinbase API gebruiken om spot Bitcoin aan te kopen als een klant dat doet?

Een voorraad inslaan brengt veel te veel risico met zich mee, dat zullen ze niet doen.

Je mag het onzin vinden, maar kan je het ook onderbouwen dat BlackRock niet zo werkt?
Nee kan ik niet. Jij?

Spot api Coinbase geloof ik nooit. Zeker niet bij de aantallen die ze waarschijnlijk af gaan nemen. Zal groot deel otc zijn verwacht ik.

Maargoed, zullen er ook nooit achter komen gok ik.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ciWRMnIygey932jb99L0lJHubgk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/57UccXV0N8AbHhA7kc69znWq.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
https://www.thestreet.com...tcoin-holder-in-the-world

Volgens mij zijn ze al lang flink aan het hamsteren. Artikel is natuurlijk maar een gerucht maar klinkt voor mij wel aannemelijk.

Kan ook in een andere vorm zijn natuurlijk.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:00:
[...]

Nee kan ik niet. Jij?

Spot api Coinbase geloof ik nooit. Zeker niet bij de aantallen die ze waarschijnlijk af gaan nemen. Zal groot deel otc zijn verwacht ik.

Maargoed, zullen er ook nooit achter komen gok ik.
Zie: https://www.coinbase.com/...o-trading-and-custody-via.

Coinbase selected by BlackRock; provide Aladdin clients access to crypto trading and custody via Coinbase Prime
Coinbase Prime is the leading institutional prime broker platform for crypto assets, trusted by over 13,000 institutional clients.

Coinbase Prime is a fully integrated platform built specifically for institutions to support the entire transaction lifecycle including advanced multi-venue agency trade execution for 200 assets, custody for more than 300 assets, prime financing, staking and staking infrastructure, data and analytics, and reporting.

Institutions can access Coinbase Prime directly via a user interface or as an integrated platform via APIs to offer crypto related products such as ETPs and ETFs, custodial solutions, or brokerage for institutional, private wealth, and retail clients.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 31-08-2023 22:01 ]

• anti elppa
Zegt geen drol dit. En uiteraard bekend bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
* andere vorm kan ook dit bijvoorbeeld zijn:

https://cryptobenelux.com...groots-in-bitcoin-mining/

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:18
Vakantie is duidelijk voorbij >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:02:
[...]

Zegt geen drol dit. En uiteraard bekend bij mij.
Ok, dan weet ik niet wat ik nog meer moet aandragen, ik heb namelijk nog niets gezien dat maar enigszins het tegenovergestelde beschrijft.

Ik ga de grote lieveling weer lekker verder shorten, doei :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qoY53giniFggg5EV3Nj2hi2K-tE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n1e488xme9JKMjjJB2s4Qgdp.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Bijvoorbeeld idd. Feit is gewoon dat wat die grote jongens echt doen, niet snel duidelijk is tot dat het duidelijk is.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

Oh we zijn weer rekt
Korte opleving

• twit
  • Laatst online: 12-10 18:17
SeeS schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:17:
Serieus (echt) dit zijn rendabele koopkansen.
Wil je liever dat de koers nu verder omhoog gaat? Nu lekker goedkoop inschalen en straks als spot etf’s worden goedgekeurd komt het domme geld en kan jij lekker rustig uitschalen (niet alles) met mooie winsten.
Tijd en geduld.
Sommige mensen hebben hun zakken reeds gevuld. Voor hen geldt nog een mooie ath plus 50 procent ofzo en het wordt tijd voor een leven lang cocktails , zon en de dames die regelmatig in dit topic voorbij komen :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Gewoon een beetje uitzoomen. Op de ‘jierlie’ ziet het er nog top uit!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Toch gewoon weer standaard sec shit.

https://www.coindesk.com/...bitcoin-etf-applications/

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19:31
28 maanden in Crypto en alleen oktober/november 2021 in het groen. Blijf mezelf al zo lang meppen voor die timing hè…When moon :’(?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Stovirpi schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:19:
Gewoon een beetje uitzoomen. Op de ‘jierlie’ ziet het er nog top uit!
En op de wieklie nog steeds +10k sinds januari. /whenindoubtzoomout

Morgen vrijdag, morgen begint september. Twee statistische gegevens die bitcoin niet echt liggen. Maar na rekttember volgt moontober/movember. Vaak genoeg dan in elk geval. Dus wenn R in de maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cavemees
  • Laatst online: 17:24

• anti elppa
Klopt. Alleen gaan ze geen uitspraak doen voor oktober. Tot zo ver is het duidelijk

Dit is iig een goed teken

Politie in VS zet auto aan de kant met stier op bijrijdersstoel https://www.nu.nl/opmerke...r-op-bijrijdersstoel.html

[ Voor 30% gewijzigd door anti elppa op 31-08-2023 22:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hodl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:38
Met de opdracht: ga maar weer naar huis. Dus dat is de reden van de retrace, lijkt me duidelijk.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:38
Meh

[ Voor 97% gewijzigd door Wiley99 op 31-08-2023 22:44 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Geitenbende?

Ik moet eerlijk zeggen: kijk amper nog naar de koersen. Wel lekker hoor, misschien volgende fiat airdrop weer eens een fluffje Bitcoin aankopen.

Zou mooi zijn als de bull nog eens gaat rennen, maar ach, dat zien we wel.

Dit is tenslotte Bitcoin, de meest schaarse asset ter wereld, bewezen door geprogrammeerde logica.

Pure wiskunde waar je geld in kan kiepen.

Wie wil dat nu niet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Aldus de managementsamenvatting van augustus _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:49
Staat dit al op n tegeltje?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:49
Dus weer sideways tot oktober, dan n kleine run omhoog waarna alles wéér uitgesteld wordt en naar beneden dondert?

Ik lul ook zomaar wat

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nu weer bepalen om BTC bij te laten storten of niet, denk niet dat het lager gaat dan 25.6K tot maandag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
de SEC laat het expres vertragen, ze willen hun bags nog vullen.

SEC hoopt op money printer BRRRRRR de komende winter
+ze gaan ervoor zorgen dat die ETF's rond de halving wel geaccepteerd worden, die 2 momenten zorgen ervoor dat die candles exponentieel harder gaan stijgen d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 31-08-2023 23:59 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavemees
  • Laatst online: 17:24
@tegeltjeshumor lees je in en kom er maar in

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:49

Vis

Kol Nedra schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 23:58:
de SEC laat het expres vertragen, ze willen hun bags nog vullen.

SEC hoopt op money printer BRRRRRR de komende winter
+ze gaan ervoor zorgen dat die ETF's rond de halving wel geaccepteerd worden, die 2 momenten zorgen ervoor dat die candles exponentieel harder gaan stijgen d:)b
Dit, en Elon die (weer) met de eer gaat strijken tegen die tijd net zoals die de voorgaande bullrun deed, en zich weer openlijk uitlaat wb crypto, om zo zijn X te completeren als een alles in 1 app. Hij is wel erg stil de laatste maanden rond crypto gerelateerde zaken hè ..

Het is zo makkelijk allemaal.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08
Temporary glitch in the matrix. Long and strong :)

Komt vanzelf weer goed

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-10 21:44
AlterBridge schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:25:
28 maanden in Crypto en alleen oktober/november 2021 in het groen. Blijf mezelf al zo lang meppen voor die timing hè…When moon :’(?
Nog een maand of 7 tot de halving. Je hebt er dus al 80% op zitten! De gemiddelde Henk en Ingrid die wel eens een flufje kopen hebben dat geduld niet, dus geen reden om jezelf voor je kop te slaan. Integendeel, gewoon periodiek goedkoop bij blijven kopen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online

Maktub

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
*Gaap*

Gisteren een gezellige party gehad met de cryptobro's bij Plutus! Inhoudelijk weinig nieuws, maar gratis bier, eten, een tshirt en gezellige mensen maakte het een zeer geslaagde avond!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:49

Vis

Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 11:14:
*Gaap*

Gisteren een gezellige party gehad met de cryptobro's bij Plutus! Inhoudelijk weinig nieuws, maar gratis bier, eten, een tshirt en gezellige mensen maakte het een zeer geslaagde avond!
Aah daar ging dus onze niet terug gestorte top-up cash naar toe. Fijn dat dat aan een goed doel is besteed :*)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Vis schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 11:18:
[...]

Aah daar ging dus onze niet terug gestorte top-up cash naar toe. Fijn dat dat aan een goed doel is besteed :*)
when storting terug? ;w

gratis feestje met gratis bier altijd nice!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
@Jedi_Pimp Buffer heeft een nieuwe versie gelaunched op mainnet. Je kan nu binary-options aangaan zonder Gas-fees te betalen.
Werkt supersnel, wel alleen voor de echter gokkers onder ons (dat zou iedereen hier in SC kunnen zijn overigens ;) )

Je kan dus inzetten op stijgen danwel dalen van bijv. BTC, met een time-frame van minimaal 1 minuut en maximaal 4 uur. (gasloos)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GeILQA4PK86QhIErWK0orNuaUKk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uf84M4tQVbMrAK5pel3IbCBe.jpg?f=user_large
Ben benieuwd, product is echt mooi en werkt super, MC van Buffer zou toch wel aardig moeten kunnen stijgen verwacht ik. Ik heb in ieder geval weer een plukje ervan gekocht.

[ Voor 32% gewijzigd door DaWayne op 01-09-2023 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
De ETF aanvragen zijn, zoals verwacht, door de SEC uitgesteld. Volgende deadline is dan half oktober.

Toch jammer. Had het wel mooi gevonden om even de 420k aan te tikken voor het weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Banenrapport US komt zo uit, ben benieuwd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
DaWayne schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:12:
@Jedi_Pimp Buffer heeft een nieuwe versie gelaunched op mainnet. Je kan nu binary-options aangaan zonder Gas-fees te betalen.
Werkt supersnel, wel alleen voor de echter gokkers onder ons (dat zou iedereen hier in SC kunnen zijn overigens ;) )

Je kan dus inzetten op stijgen danwel dalen van bijv. BTC, met een time-frame van minimaal 1 minuut en maximaal 4 uur. (gasloos)

[Afbeelding]
Ben benieuwd, product is echt mooi en werkt super, MC van Buffer zou toch wel aardig moeten kunnen stijgen verwacht ik. Ik heb in ieder geval weer een plukje ervan gekocht.
Nice, ik heb m'n stack van de hand gedaan op iets van 35 cent, wel van plan terug te kopen.

Buffer blijft samen met OriginTrail mijn moonshot voor de komende bullmarkt.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:19
El Caballero schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 06:21:
Nog een maand of 7 tot de halving. Je hebt er dus al 80% op zitten! De gemiddelde Henk en Ingrid die wel eens een flufje kopen hebben dat geduld niet, dus geen reden om jezelf voor je kop te slaan. Integendeel, gewoon periodiek goedkoop bij blijven kopen.
Of die halving is inmiddels voor 200% ingeprijsd :>

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 09:39
On September 5th, we will add three new assets to our Staking and rewards offering: Phala Network (PHA) with a reward rate of 25%, Livepeer (LPT) with a reward rate of 15%, and Tether USDt (USDT) with a reward rate of 5.1%. We will also adjust some of our existing reward rates. This update will expand and align our Staking rewards with the protocol incentives and the current market.
https://blog.bitvavo.com/...sh_staking-rewards-update

https://coinmarketcap.com/currencies/phala-network/
https://coinmarketcap.com/currencies/livepeer/
https://coinmarketcap.com/currencies/tether/

[ Voor 12% gewijzigd door Gipsy King op 01-09-2023 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Apart, kan me herinneren dat zij al eerder staking aanboden voor usdt? Overigens zijn die apy's ook vaak zat onderhevig aan verandering en niet altijd netjes vergezeld met een mailtje hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
assje schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:59:
[...]

Je klinkt net zo positief als m'n vrouw :+

Kan d'r overigens niet helemaal ongelijk geven. De portefeuille is vooral veel rood geweest afgelopen 2 jaar :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
[...]

_O-

Toch mooi hoe jij als unbelieber af en toe hier de echo chamber komt verstoren. En dat gewoon volhoudt.

Keep that up!

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
[...]

Dat roept men voor iedere halving…
Maar, this time is different natuurlijk ;)
Pagina: 1 ... 215 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!