Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Permaban en "Je moeder is een hamster"?
Ik heb een geniale ruzie gemist of wat?
Heb dat bij Bitvavo nooit zo gemerkt.PHPResource schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:41:
[...]
Apart, kan me herinneren dat zij al eerder staking aanboden voor usdt? Overigens zijn die apy's ook vaak zat onderhevig aan verandering en niet altijd netjes vergezeld met een mailtje hierover.
Minimaal sinds de grote wijzingen en beperkingen op staking (DCG enzo) staat het op het blog inclusief historie. Misschien ben je in de war met Binance?
Voor mij opeens weer interessant voor wat gespreide USDT/C spaarflufs tegen 5,1% (die met pech dan weer in BTCdipgeld worden geconverteerd)
[ Voor 4% gewijzigd door Wiley99 op 01-09-2023 16:48 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Iets met wel/geen manipulatie en waar BlackRock Bitcoin koopt.YES schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:40:
[...]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gewoon wat gespar tussen de usual suspects.YES schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:40:
[...]
Mooi toch.

:fill(white):strip_exif()/f/image/c6KLNJyjlTxiLrmrVfzteknT.png?f=user_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Je hebt geluk, hij is verfilmd.YES schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:40:
[...]
Maktub
/f/image/RSg4LXBXGEZN3o3F6HQ8gcA7.png?f=fotoalbum_large)
Putje als in solliciteren bij de Mac of putje als in goedkope 20k sats oppikken?Taro schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 17:11:
Nog een stukje lager, dan vermoed ik dat Bitcoin door het putje gaat. Persoonlijk vind ik het geen enkel probleem als dat gebeurt, is zelfs in mijn voordeel, maar voor de hele markt hoop ik dat dit niveau stand houdt.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Als je het tot midden 2024 kunt uitzingen: Goedkope 20k sats.Alpina schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 17:33:
[...]
Putje als in solliciteren bij de Mac of putje als in goedkope 20k sats oppikken?
sowieso komt het interessante deel van de cycle pas na de halving dus idd 2024. tot die tijd is het dus zakken vullen mochten die zakken nog niet gevuld zijn. Onder de 20k doe ik nog wel een grote spot aankoop iig. De laatste is al bijna weer jaar terug op 16k november vorig jaar.Taro schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 17:36:
[...]
Als je het tot midden 2024 kunt uitzingen: Goedkope 20k sats.
Dca doe ik niet meer aangezien ik vind dat ik al meer dan genoeg heb. Maar sub 20k kan ik de verleiding niet weerstaan.
Kans dat het daar komt schat ik nog steeds heel erg laag in. Zelfs voor een wik is het ver weg. Maargoed, wie weet staan we volgende week op 23k, dan is het niet zo ver meer weg natuurlijk.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
viel wel mee. Geen bans of posts weg gehaald, dus je kan het gewoon terug lezen. Taro en ik hadden een beschaafde discussie waar we niet uitgekomen zijn. Wat ook niets boeit verder. We hoeven het niet eens te zijn natuurlijk.YES schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:40:
[...]
Lekker beschaafd om iemand zn moeder erbij te halen. Zou er spontaan een Apple van kopen.anti elppa schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 18:25:
[...]
viel wel mee. Geen bans of posts weg gehaald, dus je kan het gewoon terug lezen. Taro en ik hadden een beschaafde discussie waar we niet uitgekomen zijn. Wat ook niets boeit verder. We hoeven het niet eens te zijn natuurlijk.
Moeder? die snap ik niet, maar ben ook niet zo scherp aan het einde vd week. Ik heb het niet over een moeder van iemand gehadDarrell schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 19:02:
[...]
Lekker beschaafd om iemand zn moeder erbij te halen. Zou er spontaan een Apple van kopen.
Die heb ik zelf toegevoegd aan het plaatje van de domino stenen. Anders krijgt mijn SC Juice kanaal te weinig clicks.Darrell schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 19:02:
[...]
Lekker beschaafd om iemand zn moeder erbij te halen. Zou er spontaan een Apple van kopen.
Maktub
Haha weet ik. Dat was nou juist zo mooi.anti elppa schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 19:05:
[...]
Moeder? die snap ik niet, maar ben ook niet zo scherp aan het einde vd week. Ik heb het niet over een moeder van iemand gehad
hahahahaha oke, ja scherp ben ik dus idd niet nee
Eh jongens, ik heb keuzestress. Iemand een flowchart?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
23k EUR was de bodem aan het begin van de zomer (lees: juni). Als die krak zegt, durf ik niet te zeggen waar de volgende bodem is...sjorremans schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:54:
Nou kom maar op met die 23.5k
Mocht 23.5k (USD) het niet houden vermoed ik dat we toch weer richting sub 20k gaan.D_Jeff schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 19:30:
[...]
23k EUR was de bodem aan het begin van de zomer (lees: juni). Als die krak zegt, durf ik niet te zeggen waar de volgende bodem is...
Mocht dat gebeuren maakt het wel een stuk makkelijker om nog aan 1 volle BTC te komen 😜
Streven is om voor de halving met ten minste 1 volle
BTC in te gaan, naast de alts die ik nog heb
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
D_Jeff schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 19:21:
Die koopjes..
Eh jongens, ik heb keuzestress. Iemand een flowchart?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mooi hè..keanu_ schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 20:33:
20k is de nieuwe 12k?
En in 2027 zeggen we dit over de 200k en 120k
HODL
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Sub 20k = bijkopen.anti elppa schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 18:23:
[...]
sowieso komt het interessante deel van de cycle pas na de halving dus idd 2024. tot die tijd is het dus zakken vullen mochten die zakken nog niet gevuld zijn. Onder de 20k doe ik nog wel een grote spot aankoop iig. De laatste is al bijna weer jaar terug op 16k november vorig jaar.
Dca doe ik niet meer aangezien ik vind dat ik al meer dan genoeg heb. Maar sub 20k kan ik de verleiding niet weerstaan.
Kans dat het daar komt schat ik nog steeds heel erg laag in. Zelfs voor een wik is het ver weg. Maargoed, wie weet staan we volgende week op 23k, dan is het niet zo ver meer weg natuurlijk.
Dit is gewoon een feit, zelfs de Bitcoiners die kwijlen uit hun bek terwijl je 2 knikkers hoort rond rollen in hun holle schedel, snappen dit.
Als je sub 20k niet bijkoopt dan verdien je ook gewoon een bichtslap of een trap in je kloten imo.
Tenzij je trader bent natuurlijk, dan verdien je dat sowieso altijd al.
van 200k naar 120k voelt toch procentueel groter dan van 20K nar 12K... wat onzin is natuurlijk.Vis schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 21:12:
[...]
Mooi hè..
En in 2027 zeggen we dit over de 200k en 120k
HODL
en sub 21K ga ik voor wholecoiner
Ja en ook omdat:Joosie200 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:19:
[Afbeelding]
Na kortstondig 25.2k weer flatlinen op 25.8k it is zie ik. Snap wel waarom het zo stil is.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wgOFKuYSLEQ5fh61TcTZcaf2.gif?f=user_large)
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Ik heb een rebalancing AI bot waarin deze token zit. Over de prestaties van de bot ben ik niet zo tevreden, maar dat ligt aan mijn instellingen. Ik vind NMR wel een prima hold voor het geval dat AI tokens weer in de schijnwerpers komen. De chart is voor een altcoin ook erg stabiel.PB-powell schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 13:29:
Numeraire iemand? +70%
Vorig jaar paar keer getrade met Orai,fet,oasis en ocean. Alles ook weer verkocht.PB-powell schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 13:29:
Numeraire iemand? +70%
Ai zal nog wel even blijven denk ik. Misschien dat ik ergens nog TAO en OLAS oppik. Hoe vager het onderwerp hoe beter lijkt het bij die coins wel.
Gisteren bij Oppenheimer trouwens wel een erg gave AI trailer gezien:
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Bedoel je niet een “biggetjesslap “ ?Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 22:27:
[...]
Sub 20k = bijkopen.
Dit is gewoon een feit, zelfs de Bitcoiners die kwijlen uit hun bek terwijl je 2 knikkers hoort rond rollen in hun holle schedel, snappen dit.
Als je sub 20k niet bijkoopt dan verdien je ook gewoon een bichtslap of een trap in je kloten imo.
Tenzij je trader bent natuurlijk, dan verdien je dat sowieso altijd al.
Verwijderd
Ja hoor, mag ook.elektriekert schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 15:07:
[...]
Bedoel je niet een “biggetjesslap “ ?
laatste 2 dagen aan het hobbyen aan mijn "zelf" bouw motor (frame met ander motorblok), heb namelijk vakantie aankomende 2 weken. Dus niet echt met TA bezig geweest. Houd vooral de low van 15juni in de gaten. Daaronder is het wel ff over en uit voor komende maanden. Tenzij die spot etf er door komt in oktober. Maar gok eerder ergens q1 volgend jaar.Taro schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 17:48:
@anti elppa Heb jij nog een patroon waar je op dit moment rekening mee houdt?
Die dalende lijn had ik al wel op mijn scherm gezet vanmorgen. Die is wel belangrijk gok ik. Die descending triangle die je hebt lijkt ook wel sterk iig. Al kan je die onderste lijn in een range van 600$ zetten. Anyway, die loopt er sowieso binnen 2 a 3 weken uit
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 02-09-2023 18:31 ]
Afgezien dat ik niet van shorts houd, zou ik het nu niet doen. Rente is echt zwaar negatief. Das wachten op een shortsqueezeTaro schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 20:01:
Shortje loopt vanaf de onderste lijn:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
SL/TP staat in profit.anti elppa schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 20:25:
[...]
Afgezien dat ik niet van shorts houd, zou ik het nu niet doen. Rente is echt zwaar negatief. Das wachten op een shortsqueeze
- price based capitulation
- time based capitulation
In die tweede fase zitten we nu en die is lastiger dan de eerste. Een daling (verdamping van winst en voor velen het ontstaan van ongerealiseerde verliezen) slikken in korte tijd is relatief makkelijk. De ATH zit nog vers in het geheugen, dit is juist een kans om goedkoop in de slaan.
Maar dan: maandenlang nagenoeg sideways. Wekenlang aanmodderen in een range van een paar honderd dollar. Dan ontstaan de stemmetjes in de hoofden van twijfelaars of het niet alsnog tijd is om uit te stappen want die nieuwe ATH lijkt zo ver weg.
BTC100K2021 schreef op zondag 3 september 2023 @ 10:59:
Meneer Cowen is hier niet meer zo populair geloof ik, maar zijn uitleg over de 2 fasen waarbij mensen opgeven in de bear onderschrijf ik:
In die tweede fase zitten we nu en die is lastiger dan de eerste. Een daling (verdamping van winst en voor velen het ontstaan van ongerealiseerde verliezen) slikken in korte tijd is relatief makkelijk. De ATH zit nog vers in het geheugen, dit is juist een kans om goedkoop in de slaan.
Maar dan: maandenlang nagenoeg sideways. Wekenlang aanmodderen in een range van een paar honderd dollar. Dan ontstaan de stemmetjes in de hoofden van twijfelaars of het niet alsnog tijd is om uit te stappen want die nieuwe ATH lijkt zo ver weg.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tjrMAPKjM6Uzdc4t0iGoffGp.jpg?f=user_large)
Zero.
Verwijderd
Kreeg ineens een geniaal idee:BTC100K2021 schreef op zondag 3 september 2023 @ 10:59:
Meneer Cowen is hier niet meer zo populair geloof ik, maar zijn uitleg over de 2 fasen waarbij mensen opgeven in de bear onderschrijf ik:
Hodl.
Denk eerder dat de boodschap van meneer Cowen niet zo populair is, omdat hij tegen de overheersende bias in gaat. Een bullish post kan hier ook altijd op veel meer likes rekenen, dan een bearish post.BTC100K2021 schreef op zondag 3 september 2023 @ 10:59:
Er vloeit nu weinig nieuw geld in crypto. Zodra er bullish nieuws komt ramt iedereen op de groene knop en gaat 20x leverage long, maar er volgen te weinig betekenisvolle BTC spot aankopen. Men sluit de BTC longs met een mooie winst en de koers zakt weer in. Ondertussen zie je de meest random alt’s een 100% doen, maar dat is juist iets wat je in deze fase niet wilt zien.
Denk dat we of onder de 20k moeten gaan, zodat men weer betekenis volle spot aankopen doet voor de lange termijn. Of moeten uitbreken boven de 32k, want positief sentiment trekt nieuw geld aan. Daartussen is het whatever en tijd voor andere dingen in het leven.
Verwijderd
This guy Bitcoins.Dacuuu schreef op zondag 3 september 2023 @ 12:37:
Wie wat ook zegt, de btc chain blijft wel draaien, gewoon sats stacken.
Dat laatste inderdaad!
Kon me er voorheen niet zo goed iets bij voorstellen, maar heb het in mijn omgeving zien gebeuren. Typische Henk en Ingrid hadden aandelen gekocht, want dat deed iedereen. Vervolgens crashte de beurs en ze bleven zitten, want ze hadden eigenlijk geen idee wat er gebeurde en wat ze moesten doen.BTC100K2021 schreef op zondag 3 september 2023 @ 10:59:
Het herstel duurde vervolgens zolang dat ze er helemaal klaar mee waren. Zo erg, dat ze gelijk gingen verkopen zodra ze weer break-even zouden staan. Nou dat verkopen is ze gelukt, maar de bullrun op de AEX is vervolgens volledig aan ze voorbij gegaan.
Super jammer natuurlijk voor hunzelf, maar ze komen ook niet meer terug naar de beurs, laat staan dat ze crypto zouden overwegen.
Vanuit dat oogpunt vind ik het wel apart dat er op school niet meer aandacht is voor verstandig omgaan met geld, balans tussen sparen en beleggen, economische groei etc. Juist wanneer je vroeg begint is er zoveel mogelijk en zijn bovenstaande teleurstellingen helemaal niet nodig.
Ach joh.. dan verlaat je deze ponzi toch gewoon tegelijk met ons op 420k?HollovVpo1nt schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:04:
Die pump van afgelopen dinsdag was de zoveelste kans die ik heb laten liggen om deze shitshow te verlaten
Komt wel goed joh. En anders hebben we een leuk verhaal voor onze kleinkinderen die heel hun leven snoeihard moeten blijven swoegen omdat wij de boel verkloot hebben.
Zero.
HollovVpo1nt schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:04:
Die pump van afgelopen dinsdag was de zoveelste kans die ik heb laten liggen om deze shitshow te verlaten
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/W1GtAf2LdgPxWv17JRn6nnXV.gif?f=user_large)
Winst = WinstTaro schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:58:
Met 11% afgesloten, zonde....
Dat zou toch onderhand op een blauw tegeltje moeten staan hier
Klopt en was inmiddels ook alweer aan boordD_Jeff schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:40:
[...]
Winst = Winst
Dat zou toch onderhand op een blauw tegeltje moeten staan hier
:fill(white):strip_exif()/f/image/U13VdhSoxDGUJfBIs1idg7iO.png?f=user_large)
Yep, realiseer je wel dat als je de shitshow verlaat het altijd omhoog gaat.HollovVpo1nt schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:04:
XRP = trash
HollovVpo1nt schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:04:
:strip_exif()/f/image/tvqFfFvJ4cDl5RfGOYLLfAe5.jpg?f=fotoalbum_large)
Je komt hier zomaar niet weg!HollovVpo1nt schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:04:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik heb geld nodig, en aangezien in ballsdiep in crypto zit betekend dit dat ik iets moet verkopen. Gezien de recente ontwikkelingen heb ik de meeste vertrouwen in Bitcoin. En dus heb ik m'n Ethereum node stopgezet. Het ding heeft slechts 3 maanden gedraaid. Tegenover Bitcoin heeft Ethereum in deze periode z'n 7% verloren. Wel heb ik ongeveer €450 aan rente ontvangen. Onderaan de streep een verlies van zo'n €1200
Jammer, het is wat het is. Ik had de node uiteraard wel even diep tot de bullmarkt hadden willen laten draaien.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Voor het verhaal ga ik er even vanuit dat je serieus was. Er mist nog wat achtergrond informatie, of je dat wilt delen is aan jezelf. Afhankelijk van je situatie zijn er namelijk altijd verschillende opties, de keuze is aan jou.HollovVpo1nt schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:04:
- Zit je er (voor je gevoel) met teveel geld in?
- Heb je nu of in de nabije toekomst (een deel van het) geld nodig? En wordt het wellicht te spannend?
- Zijn de schommelingen je teveel voor een goede nachtrust?
- Zijn je verwachtingen niet uitgekomen of duurt het langer dan je had gedacht?
- Wellicht bij jezelf ook nog even ten rade gaan waarom je in crypto bent gestapt? Welke projecten of coins en met welke reden?
Sta je nog steeds achter die keuzes of heb je nieuwe inzichten gekregen en ga je (deels) verkopen of omzetten naar een andere munt?
Afhankelijk van in welke situatie je je bevindt zijn er opties. Een deel verkopen, ook al is het met verlies maar vervolgens een goede peace of mind is een hoop waard.
Jammer maar begrijpelijk uiteraard. In de toekomst wel nog wat spot Ethereum terugkopen? Er nog tijd genoeg volgens mij.Gelukszoekr schreef op maandag 4 september 2023 @ 08:17:
Soms loopt het leven toch anders dan je gedacht had...
Ik heb geld nodig, en aangezien in ballsdiep in crypto zit betekend dit dat ik iets moet verkopen. Gezien de recente ontwikkelingen heb ik de meeste vertrouwen in Bitcoin. En dus heb ik m'n Ethereum node stopgezet. Het ding heeft slechts 3 maanden gedraaid. Tegenover Bitcoin heeft Ethereum in deze periode z'n 7% verloren. Wel heb ik ongeveer €450 aan rente ontvangen. Onderaan de streep een verlies van zo'n €1200
Jammer, het is wat het is. Ik had de node uiteraard wel even diep tot de bullmarkt hadden willen laten draaien.
Balen voor je. Wel goed voor de buy high sell low punten.Gelukszoekr schreef op maandag 4 september 2023 @ 08:17:
Ik heb daarentegen mijn shitcoin pf weer verder uitgebreid met de parels Trias, RIO en Naka.
Want ja, je moet toch wat op de maandag morgen.
Don Guacamole schreef op maandag 4 september 2023 @ 09:35:
[...]
Balen voor je. Wel goed voor de buy high sell low punten.
Ik heb daarentegen mijn shitcoin pf weer verder uitgebreid met de parels Trias, RIO en Naka.

Ja, shit happens. Dat is een beetje het risico als je all-in zit. Ik hoef niet gelijk alles te verkopen. Ga eerst wel weer terug naar wat BitcoinAlpina schreef op maandag 4 september 2023 @ 09:32:
[...]
Jammer maar begrijpelijk uiteraard. In de toekomst wel nog wat spot Ethereum terugkopen? Er nog tijd genoeg volgens mij.
Dat zeker. wel zo transparant van mijn kant om te benoemen dat ik bij deze ook een buy high-sell low heb gedaan. Je kan niet altijd winnenDon Guacamole schreef op maandag 4 september 2023 @ 09:35:
[...]
Balen voor je. Wel goed voor de buy high sell low punten.
Balen man, sometimes you win, sometimes you loose. Maar ik vind het wel tof dat je hier vaak zo transparant post over je movesGelukszoekr schreef op maandag 4 september 2023 @ 08:17:
lekker laten staan en "dividend" ontvangen.
in de bull ga ik wel een deel verkopen, hoop ik
nothing stops this train
Ik had mooi die Daihatsu verkochtGelukszoekr schreef op maandag 4 september 2023 @ 09:52:
[...]
Ja, shit happens. Dat is een beetje het risico als je all-in zit. Ik hoef niet gelijk alles te verkopen. Ga eerst wel weer terug naar wat Bitcoin
[...]
Dat zeker. wel zo transparant van mijn kant om te benoemen dat ik bij deze ook een buy high-sell low heb gedaan. Je kan niet altijd winnen
Als je een eigen node start, dan kan de rente nogal schommelen, en kan je eigenlijk pas goed beoordelen wat de rente is over een lange periode.
De liquid staking pools, zoals Lido, Rocketpool en de exchange pools zijn hier in het voordeel. Ondanks dat je hier een relatief hoge fee betaald krijg je wel een standaard hogere apy uitgekeerd. Ze hebben het element van geluk meegenomen.
Jammer om te lezen. Niet (alleen) omdat ik graag had gezien hoe dit spel werd uitgespeeld, maar vooral omdat je verhaal doet vermoeden dat er plots iets gesneuveld is.Gelukszoekr schreef op maandag 4 september 2023 @ 08:17:
Ik heb geld nodig, en ….
Maktub
Dat zou toch echt serieuze supply chain issues veroorzaken
Niks ernstigs, maarja, soms heb je even wat geld nodig. Bitcoin verkopen was makkelijker geweest, maar die node viel me toch wat tegen qua rendament, en fundamenteel is Bitcoin "sterker" geworden. Bijvoorbeeld was er 3 maanden geleden nog geen Blackrock ETF aanvraag.MrMrq schreef op maandag 4 september 2023 @ 10:27:
[...]
Jammer om te lezen. Niet (alleen) omdat ik graag had gezien hoe dit spel werd uitgespeeld, maar vooral omdat je verhaal doet vermoeden dat er plots iets gesneuveld is.
Zou het kunnen dat het foodtruckdeel van de organisatie de teksten geschreven heeft? Of moet ik echt naar Zeeland met mijn Telegram burner phone?
taalfoutje kijk ik nog even overheen, de hele tekst doet regelmatig pijn aan de ogenEr worden gedurende het festival zelfs met Bitcoins gestrooid
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Mooi dit soort events! Maar wat ik oprecht niet snap, waarom organiseer je zoiets in fucking Walsoorden? Lekker centraal, goed voor het bereik

Dat verlies is echt peanuts op zo'n hele node. Ik snapte die hele move qua timing van Bitcoin naar ETH node ook niet echt. Al is de potentie natuurlijk wel gigantisch in een bull markt.Gelukszoekr schreef op maandag 4 september 2023 @ 08:17:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het was een lang gekoesterde wens, met een hele Bitcoin, en een hele Ethereum node de bullmarkt tegemoet. Qua timing, het kon op dat moment, dan maak je een keuze. Het verlies valt zeker binnen de sjoemelmargezwembroek schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:13:
[...]
Dat verlies is echt peanuts op zo'n hele node. Ik snapte die hele move qua timing van Bitcoin naar ETH node ook niet echt. Al is de potentie natuurlijk wel gigantisch in een bull markt.
Wel weer een hoop geleerd, dat is ook zeker wat waard!
[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-09-2023 11:18 ]
Ik doe het je nog niet na in ieder geval. Ik teken er nu meteen voor. 1 BTC en een ETH node.Gelukszoekr schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:16:
[...]
Het was een lang gekoesterde wens, met een hele Bitcoin, en een hele Ethereum node de bullmarkt tegemoet. Qua timing, het kon op dat moment, dan maak je een keuze. Het verlies valt zeker binnen de sjoemelmarge![]()
Wel weer een hoop geleerd, dat is ook zeker wat waard!
Je moet ook wel donders veel vertrouwen hebben in de markt als je deze hoeveelheid in waarde zo weg zet. Zo te lezen zit/zat de gelukszoeker voor bijna z’n hele vermogen erin, op wat wisselgeld voor ijsthee na dan.zwembroek schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:24:
[...]
Ik doe het je nog niet na in ieder geval. Ik teken er nu meteen voor. 1 BTC en een ETH node.
Ik durf dat echt niet, ik zou nooit >25% van mijn vermogen hier in durven drukken, ergens denk ik namelijk nog steeds dat het straks een keer afgelopen is, al hoop ik van harte van niet, en dat dadelijk iedereen dadelijk een nieuwe Lambo of Cuore kan uitzoeken.
Daarover gesproken, wen moon?
Ik zit met plus minus 40% in deze ponzi. In principe gaat op een gegeven moment bijna ook het hele vermogen erin op een paar k na. Mijn vertrouwen in een nieuwe bull is dan ook hoog. Voor nu ben ik niet ontevreden met hoe het er voor staat. Maar ik wacht op een buitenkansje voordat ik er meer fiat inpomp. De intentie is dat ik vanaf nu alle toekomstige aankopen in BTC stop. En als de buitenkansjes niet meer komen en de bull echt confirmed is dan is het nog altijd vroeg genoeg om mee te profiteren en je fiat aan het werk te zetten.Don Guacamole schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:47:
[...]
Je moet ook wel donders veel vertrouwen hebben in de markt als je deze hoeveelheid in waarde zo weg zet. Zo te lezen zit/zat de gelukszoeker voor bijna z’n hele vermogen erin, op wat wisselgeld voor ijsthee na dan.
Ik durf dat echt niet, ik zou nooit >25% van mijn vermogen hier in durven drukken, ergens denk ik namelijk nog steeds dat het straks een keer afgelopen is, al hoop ik van harte van niet, en dat dadelijk iedereen dadelijk een nieuwe Lambo of Cuore kan uitzoeken.

:strip_exif()/f/image/WYKPx8l6Fau8imwp67QfPVee.jpg?f=fotoalbum_large)
Links zijn jonge dudes die stoer willen zijn en er bij horen.
Midden zijn mannen zoals Bill Gates, Mark Zuckerberg en Elon Musk die elke dag in de zelfde simpele outfit lopen
Recht zijn de echte BTC maxi's die de dip blijven kopen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik vind dit meer een Bitcoiner:Khaelos schreef op maandag 4 september 2023 @ 12:42:
Goedemiddag Heren en dames, ik kwam zojuist deze tegen en moest wel even gniffelen.. het is ook pijnlijk accuraat![]()
[Afbeelding]
Links zijn jonge dudes die stoer willen zijn en er bij horen.
Midden zijn mannen zoals Bill Gates, Mark Zuckerberg en Elon Musk die elke dag in de zelfde simpele outfit lopen
Recht zijn de echte BTC maxi's die de dip blijven kopen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QPd9HYsE82NhknooJeZKCpx8.jpg?f=user_large)
Mooi, kan je die zweetband over je ogen trekken als de koers weer eens in elkaar zakt.Moiety schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:01:
[...]
Ik vind dit meer een Bitcoiner:
[Afbeelding]
Crypto is het voor mij. Voordat ik deze wereld leerde kennen ben ik nooit bewust met geld omgegaan. Dat hele investeren, aandelen bijvoorbeeld, schiet toch voor geen meter op. Dan stop je daar €1000 in, als het meezit verdien je dan €70 per jaar. Teveel gedoe voor niks.Don Guacamole schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:47:
[...]
Je moet ook wel donders veel vertrouwen hebben in de markt als je deze hoeveelheid in waarde zo weg zet. Zo te lezen zit/zat de gelukszoeker voor bijna z’n hele vermogen erin, op wat wisselgeld voor ijsthee na dan.
Ik durf dat echt niet
Crypto heeft mijn ogen geopend. Dit was veel explosiever, spannender. Nu is het al lang niet meer alleen crypto waar ik naar kijk, maar het is wel een plek waar ik me comfortabel bij voel. Ik ben geen trader, tenminste niet met lijntjes tekenen. Geef mij maar een goed verhaal, of een bepaald sentiment en dan haal ik daar wel een goede trade uit.
Zo heb ik bijvoorbeeld vorig jaar op op $0.75 m'n Crypto.com kaart stake verkocht met iets van 5k winst. Later dat jaar een dikke trade op Plutus met 15k winst, en eerder dit jaar ruim 8k op de Ordinals hype. Dit waren trades die klopten in mijn beleving, en heb ze ook hier gedeeld.
Verder ben ik wel van het type, alles of niks. Vorig jaar een hele periode compleet uitgestapt op $30k (Bitcoin prijs), en begin dit jaar weer alles erin gegooid op $20k. Alles dat ik nu heb is te danken aan jaren structureel geld er in gooien, en soms wat mazzel met trades. Ik ben er van overtuigd dat Bitcoin weer gaat knallen. Is het niet door de halving, dan wel door een Spot ETF.
En zo niet, jammer dan. Ook dan ben ik niet alles verloren, ik heb door crypto zoveel geleerd over geld wat ik hoe dan ook meeneem de rest van m'n leven. Helemaal top.
Omdat de organisatoren er ook balls deep inzitten en dus enkel dit soort cheap ass locaties kunnen betalen op dit moment.. anders moeten ze hun muntjes gaan verkopenGelukszoekr schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:00:
[...]
Mooi dit soort events! Maar wat ik oprecht niet snap, waarom organiseer je zoiets in fucking Walsoorden? Lekker centraal, goed voor het bereik
Zero.
True, dat zal meespelen. Bitcoin Amsterdam is ook binnenkort. Lijkt me wel echt leuk. Maar €300 voor een ticket vind ik het niet waard.Pelox schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:02:
[...]
Omdat de organisatoren er ook balls deep inzitten en dus enkel dit soort cheap ass locaties kunnen betalen op dit moment.. anders moeten ze hun muntjes gaan verkopen
Laatste keer dat ik keek zat zo’n 75% van mijn vermogen in Crypto, zal nu wel weer 65% zijnDon Guacamole schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:47:
[...]

Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!