Lekker boys! Hopelijk hebben we nu de weg omhoog gevonden. All on eyes on friday 👀
Dit zijn van die momenten dat je denkt: ‘zie je wel, die DCA van afgelopen weken waren zo gek nog niet’.
Moon!
Moon!
Hoppa! Go go. Ik gun iedereen zn profits maar als long term holder hoop ik toch altijd dat dit weer wat mensen tegenhoudt short te zitten. Go go go
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Sell the news event voor ejaculerende fiat beertjes.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit is toch wel ff lekker hoor!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Jullie weten dat September eraan komt hè?
"This time is different"WillemdeZijger schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 18:47:
Jullie weten dat September eraan komt hè?
Voor mijn beeldvorming: leuke jump, maar volume is toch marginaal? Dit geeft toch aan dat relatief weinig aanbod is? Maar ook weinig vraag?
Dit is toch puur Bitcoin holders zelfbevlekking?
Wat bedoel je? Moeten we weer verkopen?Barrycade schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:03:
Voor mijn beeldvorming: leuke jump, maar volume is toch marginaal? Dit geeft toch aan dat relatief weinig aanbod is? Maar ook weinig vraag?
:strip_exif()/f/image/VZN5I6Z5jpXGnRAjTgMCCSmT.png?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Geen idee rommel ook maar wat aan met die gekke muntjes. Rode cijfers is goed toch?
Hé? Vanaf nu gaan we toch in 1x door naar een nieuwe ATH? Toch?Taro schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:17:
[...]
Moet ik nog doen, shortje loopt:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eNuF89hejBjpBKtrp6wnCf0h.jpg?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hey mooi ik sta er ook nog in, maar mijn pf is eerder een duikboot dan een zeiljachtje op het water..
Je zou maar short Bitcoin zitten momenteel..
BREAKING‼️ Elon Musk’s X (Twitter) obtains license for #Bitcoin and crypto services to store, transfer, and exchange digital assets on behalf of its users. 👀
JUST IN‼️ - This is a complete and utter rebuke of all the SEC's spot #Bitcoin ETF denial orders. There is no wiggle room. All of the SEC's arguments have been shot down - Bloomberg's ETF expert @JSeyff
Lets go bullmarkt der bullmarkten.
BREAKING‼️ Elon Musk’s X (Twitter) obtains license for #Bitcoin and crypto services to store, transfer, and exchange digital assets on behalf of its users. 👀
JUST IN‼️ - This is a complete and utter rebuke of all the SEC's spot #Bitcoin ETF denial orders. There is no wiggle room. All of the SEC's arguments have been shot down - Bloomberg's ETF expert @JSeyff
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vis schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:00:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GTyIQ2rdAFTKPiwrsJfdw62N.gif?f=user_large)
Vis schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:00:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZAh4btDsQ1gKJU8WAaGDUc1z.gif?f=user_large)
als je nu op monthly close kijkt ligt BTC echt perfect voor het sluiten vd maand 👀
nothing stops this train
ja mooie bullish dojiKol Nedra schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:13:
als je nu op monthly close kijkt ligt BTC echt perfect voor het sluiten vd maand 👀
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
L
A
M
B
O
!
A
M
B
O
!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
feit dat de SEC rechtzaak na rechtszaak aan het verliezen is, is gewoon gezichtsverlies. Het kan niet lang duren voordat er van bovenaf (politieke) actie zal worden ondernomen imho.
[ Voor 13% gewijzigd door keanu_ op 29-08-2023 20:33 ]
Ik zou daar niet teveel van verwachten. Het is een en al incompetentie.keanu_ schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:32:
feit dat de SEC rechtzaak na rechtszaak aan het verliezen is, is gewoon gezichtsverlies. Het kan niet lang duren voordat er van bovenaf (politieke) actie zal worden ondernomen imho.
Sowieso is Merica 1 grote politieke show, maar met het ook op de verkiezingen gaat het allemaal om zieltjes winnen.Darrell schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:37:
[...]
Ik zou daar niet teveel van verwachten. Het is een en al incompetentie.
Actie als in all-in? 😜keanu_ schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:32:
Ik moet voor 1 september een vragenlijst invullen bij Bybit om de services te blijven gebruiken, waaronder het invullen van mijn bankrekening.. gaat om de partnership met Satos.
Jullie diezelfde questionnaire gehad/ingevuld?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Kreeg net ook een vragenlijst bij Kraken.
Dacht extra info ivm US KYC regels maar waren 6 simpele vragen. En dooorr.
Dit was specifiek voor de Nederlandse markt dacht ik.. een bankrekeningnummer is op zich ook een simpele vraag, maar vind het toch niet heel chillAlpina schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:48:
Kreeg net ook een vragenlijst bij Kraken.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ook gehad en ingevuld. Heb ik 0 problemen mee verderNeoflexNL schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:35:
Ik moet voor 1 september een vragenlijst invullen bij Bybit om de services te blijven gebruiken, waaronder het invullen van mijn bankrekening.. gaat om de partnership met Satos.
Het geld moet toch ergens naartoeNeoflexNL schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:16:
[...]
Dit was specifiek voor de Nederlandse markt dacht ik.. een bankrekeningnummer is op zich ook een simpele vraag, maar vind het toch niet heel chill
Pelox schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:03:
[Afbeelding]
@Skrunsies Polkadot bij de slimste mens!!
Moon!!!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XkCCTQbcpYP1dQQOBLm0ScRW.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Rente bybit -0,0166% veel shorters actief. Tijd voor een shortsqueezeeee. Laat ze maar lekker bloeden
anti elppa schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:38:
Rente bybit -0,0166% veel shorters actief. Tijd voor een shortsqueezeeee. Laat ze maar lekker bloeden

:fill(white):strip_exif()/f/image/srcNa9aupZDjEa1j5ucSAyFt.png?f=user_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Even kijken of ik je in kan halen
:fill(white):strip_exif()/f/image/dzB4qFHC0BTgSzAT02Moh9kN.png?f=user_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
4 miljoen aan rekts

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Kan me niet voorstellen dat we morgen weer op 26.000$ zitten, ik zou niet te lang shorten.
/f/image/fBxY6FfHTyfPZtioZAwXOn6v.png?f=fotoalbum_large)
Taro schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:55:
[...]
[Afbeelding]
/f/image/Z2jvOf6xGzUhha9uyV13ppwS.png?f=fotoalbum_large)
Ja kreeg ik ook, waarschijnlijk vanwege mijn paspoort. Heb het al een week geleden ingevuld maar hij zit nog steeds vast "under review". Hoop niet dat ze daadwerkelijk mijn trades gaan sluitenNeoflexNL schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:35:

[ Voor 64% gewijzigd door ScuL op 29-08-2023 23:25 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Heb zelfs een video interview gedaan met iemand die daadwerkelijk Nederlands sprakScuL schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 23:21:
[Afbeelding]
[...]
[Afbeelding]
[...]
Ja kreeg ik ook, waarschijnlijk vanwege mijn paspoort. Heb het al een week geleden ingevuld maar hij zit nog steeds vast "under review". Hoop niet dat ze daadwerkelijk mijn trades gaan sluiten

Ik ook, is een Nederlands bedrijf Satos BV, maar hele interview duurde nog geen 5 minuten lolknakworst schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 23:31:
[...]
Heb zelfs een video interview gedaan met iemand die daadwerkelijk Nederlands sprak
Nou stort maar even weer wat in, ik ben eruit voor m'n nachtrust
Al die maanden flatlinen gehold, de mini crash gehold maar dan deze nacht na +8% toch verkopen ja? Ok ik ben nu om 3u wakker om oa even koers te checken maar ik zou na dit soort piekjes verkopen echt nog enger vinden dan hopen op een kleine sell high buy low tijdens een nacht slaap maar met wss netzoveelcrisico op precies het omgedraaide scenario.JDx schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 00:10:
Nou stort maar even weer wat in, ik ben eruit voor m'n nachtrust
Tenminste, jij bent als ik me niet vergis normaal niet echt een daytrader/iemand van kortlopende posities?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Vroeger wel, toen kocht en verkocht ik voor elke euro, maar het is ook een stukje bijgeloof om hier af en toe even te roepen, ok alles eruit, in de hoop dat 27700 het juiste moment wastwit schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 03:00:
[...]
Al die maanden flatlinen gehold, de mini crash gehold maar dan deze nacht na +8% toch verkopen ja? Ok ik ben nu om 3u wakker om oa even koers te checken maar ik zou na dit soort piekjes verkopen echt nog enger vinden dan hopen op een kleine sell high buy low tijdens een nacht slaap maar met wss netzoveelcrisico op precies het omgedraaide scenario.
Tenminste, jij bent als ik me niet vergis normaal niet echt een daytrader/iemand van kortlopende posities?
Maar had een dikkere rode candle verwacht hoor, de hele tijd niets en dan ineens zo'n groene staaf, ja dan verwacht je ook snel weer een rode. Tenminste ik wel, nu is het een beetje twijfelen, het strompelt wat...
Maar als ik op de 2h kijk, dan lijkt de eerste groene kaars onderbouwd en de 2e een FOMO.

Ik kijk nu meer naar de daily, jaren geleden zat ik op m'n 2e scherm naar 10min charts te staren
Mag ik mee doen?Taro schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:55:
[...]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/En3o0rhwFi9SuxE6k13LdXkF.jpg?f=fotoalbum_large)
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ff "schrikken" net. Zie dat de bonded staking rewards van de DOT ruim 15% gedaald zijn. Ik ben benieuwd waardoor dat zo fluctueert.
Neemt niet weg dat t gewoon lekker blijft staan
edit:
ik denk dat er een foutje zit in de berekening van de "estimated next reward". Van het stukje dat in flexibele staking staat gaat de reward ruim 80% naar beneden, denk niet dat dat klopt
Neemt niet weg dat t gewoon lekker blijft staan

edit:
ik denk dat er een foutje zit in de berekening van de "estimated next reward". Van het stukje dat in flexibele staking staat gaat de reward ruim 80% naar beneden, denk niet dat dat klopt

[ Voor 35% gewijzigd door ybos op 30-08-2023 08:06 ]
Nu alweer? We zijn er pas netDacuuu schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 08:22:
Jongens wanneer gaan we moonen? ik ben die huidige koers zo zat.

Het blijft Dikke Tech, wat ze ook zeggen.
https://coinmarketcap.com...64ee2c3e2160fc13bc038126/
/f/image/x69y4ccIKDUIl2Nvl76HULVO.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Ngangatar op 30-08-2023 09:06 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ngangatar schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:06:
Het blijft Dikke Tech, wat ze ook zeggen.
[Afbeelding]

Wat een meuk ook. Doet me denken aan deze toppers:
:strip_exif()/f/image/we4rvrCZPhFcd79MlRCbItjU.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar dan van de crypto.
Zie bij Uniswap ook een hidden token staan??
Ja hoor dat kan er maar eentje zijn.
:strip_exif()/f/image/U0Y85xBqazRWVUKhB6ieGO3X.jpg?f=fotoalbum_large)
Na brieven op de mat en andere ongein blijft het je achtervolgen als een virus.
Maar topcointje hoor
Napster, good old timesAlpina schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:29:
[...]
![]()
[Afbeelding]
Maar dan van de crypto.
[Afbeelding]
Maar topcointje hoor
nothing stops this train
Hebben er tweakers hier de “pi coin” gemined? Is van een paar cent, naar de $20 -> $50 gegaan. Enkel is deze nog niet verkoopbaar, naar mijn weten.
PlanR schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:46:
Hebben er tweakers hier de “pi coin” gemined? Is van een paar cent, naar de $20 -> $50 gegaan.

Er zullen vast Tweakers zijn die hem hebben

OhPlanR schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:46:
Enkel is deze nog niet verkoopbaar, naar mijn weten.

edit:
@Kol Nedra Napster? Emule, maar pfff bulletin boards of je hebt niet geleefd
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 30-08-2023 09:54 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Limewire zit tegenwoordig ook op de blockchainAlpina schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:29:
[...]
![]()
[Afbeelding]
Maar dan van de crypto.
[Afbeelding]
Maar topcointje hoor
Dikke tech
micmulder schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:56:
[...]
Limewire zit tegenwoordig ook op de blockchainGoogle maar is voor de grap
![]()
Dikke tech
I knowAlpina schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 20:58:
[Afbeelding]
Limewire ook weer tot leven gewekt.
NFT platform met eigen token.
Aardig back in time, wat een rommel haalde je daar mee binnen zeg 😂
Iets met plaatjes en duizend woorden...PlanR schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:46:
Hebben er tweakers hier de “pi coin” gemined? Is van een paar cent, naar de $20 -> $50 gegaan. Enkel is deze nog niet verkoopbaar, naar mijn weten.
/f/image/iNsgk2kzDwn6i1n1FmllQOFB.png?f=fotoalbum_large)
ALL IN!!!
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ok waar kan ik euro's storten? Dit gaat zeker te weten x838593. Kijk achterneef is nog is prins geweest daar in dat land.UniMatrix schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:05:
[...]
Iets met plaatjes en duizend woorden...
[Afbeelding]
ALL IN!!!
MP3 downloaden duurde een half uur, dan in zo'n MS-DOS programma omzetten naar WAV en dan branden op CD met je double speed CD-brander en dan 9 van de 10 keer een buffer underrun ofzo, kon je die CD weggooien
En als het al lukte deden (vooral die groene) schijven het weer niet in je auto ofzo.
Ik heb een paar jaar geleden wel is naar gekeken, die kon minen op je telefoon dacht ik. Vond het toen vaag en nutteloos als je het niet kan verkopen, en nog steeds 😂PlanR schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:46:
Mijn toekomstige vrouw is daar nu nog prinses, nog 2 bitcoins overmaken en ze komt naar NL.Dacuuu schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:47:
[...]
Ok waar kan ik euro's storten? Dit gaat zeker te weten x838593. Kijk achterneef is nog is prins geweest daar in dat land.
Ik bied 3 bitcoin voor die prinses. Zullen we d'r delen?Ngangatar schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:00:
[...]
Mijn toekomstige vrouw is daar nu nog prinses, nog 2 bitcoins overmaken en ze komt naar NL.
Klopt hier idem dito. Jaren gedaan. Elkaar meldingen/herinneringen sturen als je niet aan het minen was. Heb er honderden… maar je kunt ze niet verkopen grrr.zenith schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:59:
[...]
Ik heb een paar jaar geleden wel is naar gekeken, die kon minen op je telefoon dacht ik. Vond het toen vaag en nutteloos als je het niet kan verkopen, en nog steeds 😂
oof, mp3 rippen naar wav...JDx schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:43:
[...]
MP3 downloaden duurde een half uur, dan in zo'n MS-DOS programma omzetten naar WAV en dan branden op CD met je double speed CD-brander en dan 9 van de 10 keer een buffer underrun ofzo, kon je die CD weggooien
En als het al lukte deden (vooral die groene) schijven het weer niet in je auto ofzo.
wil je niet van die lelijke dingen zeggen
Maar idd, been there, done that
Mooie pumperoni gisteren, iets met een rechtszaak of zo? SEC terug zijn hok in?
Wen nieuwe pump?
Wen nieuwe pump?
Zou toch wat zijn als ze 2 september gewoon die Blackrock ETF zouden goedkeurenNumbers schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:56:
Eind van de week zijn er weer wat deadlines voor de SEC. Ze zullen de beslissingen wel uitstellen, zeker na de Rechterlijke uitspraak gisteren, maar toch belangrijke datums![]()
[Afbeelding]

Maar idd, die gaan het zo lang als mogelijk rekken
Leuk, herkenbaarJDx schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:43:
[...]
PS5
Om een mooie bullflag te tekenen om door te beuken naar de 420k moet je eerst ook wel ietsje dalen natuurlijkTominatie schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:40:
Langzaamaan dalen we weer af. Jammer
Binnenkort dan uitstel over de etf beslissingen en dan opeens weer 3000 eraf. Zo gaat dat.YES schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:42:
[...]
Om een mooie bullflag te tekenen om door te beuken naar de 420k moet je eerst ook wel ietsje dalen natuurlijk
Maar dan opeens, boem! Dikke vette moon, niet te stoppen. Daar is het wachten op
Ik had het wel verwacht, ging veel te snel, wat ik er gisteravond af heb gehaald in plaats van nu is een verschil van een week gratis boodschappen.Tominatie schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:40:
Langzaamaan dalen we weer af. Jammer
Manipulatie!
Tominatie schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:44:
[...]
Binnenkort dan uitstel over de etf beslissingen en dan opeens weer 3000 eraf. Zo gaat dat.
Maar dan opeens, boem! Dikke vette moon, niet te stoppen. Daar is het wachten op
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhjgqHTGybJegyecatIOt8PL.jpg?f=user_large)
gratis is gratis... ongeachte de waarde blijft het gratis en is het dus per definitie 0JDx schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:46:
[...]
Ik had het wel verwacht, ging veel te snel, wat ik er gisteravond af heb gehaald in plaats van nu is een verschil van een week gratis boodschappen.
Manipulatie!
Van 28k naar 27k, shorters weer happy? Kunnen we dan nu weer allemaal long en op 29k hopen please?
Gewoon blijven dca-en. Op een gegeven moment zijn alle bitcoinen op.
Verwijderd
Bekijk het maar.
Ik smijt mijn DCA wel in een patatje stoofvlees en een broodje kaasouflé mayo.
Zit ik dan met mn bloemkool en aardappelgratin. Wel met een slavink.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 17:36:
Bekijk het maar.
Dat heb ik ook gedaan met mijn DCA van 17u14. Die van 17u28 ging in BTC. Die van 17u42 ook. Die van 17u56 vergat ik.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 17:36:
Bekijk het maar.
Maktub
Nou, was weer leuk gisteren hè!
Zo blijkt maar weer dat crypro nog totaal niet interessant is voor de meeste mensen.
Komt vanzelf wel. Eerst maar morgen bier en bitterballen nuttigen op het Plutus feestje
Zo blijkt maar weer dat crypro nog totaal niet interessant is voor de meeste mensen.
Komt vanzelf wel. Eerst maar morgen bier en bitterballen nuttigen op het Plutus feestje
Bitcoin - A weapon of mass disruption
We staan nog steeds een $1000+ hoger.Gelukszoekr schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 19:01:
Nou, was weer leuk gisteren hè!
Vertaling: sideways tot Feb-Mrt 2024 en dan moon.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Of gewoon jezelf opwerken op DC++ zodat je uiteindelijk toegang had tot de betere 0-days groepenJDx schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:43:
[...]
En je covers natuurlijk ophalen van cdcovers.cc.
[ Voor 4% gewijzigd door paul-s83 op 30-08-2023 19:44 ]
Nee dan mag je haar hebben.Dacuuu schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:32:
[...]
Ik bied 3 bitcoin voor die prinses. Zullen we d'r delen?
Ik speur wel weer verder, mailbox zit er vol mee.
Oh, jij dcaat elk kwartier. Logisch dat je het soms vergeet.MrMrq schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 17:59:
[...]
Dat heb ik ook gedaan met mijn DCA van 17u14. Die van 17u28 ging in BTC. Die van 17u42 ook. Die van 17u56 vergat ik.
Gewoon bij ieder biertje dat je opent. Is best makkelijk te onthouden hoor en hoe het ook afloopt met de koersen plezier heb je sowieso;)resusaapje schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 20:29:
[...]
Oh, jij dcaat elk kwartier. Logisch dat je het soms vergeet.
Al/nog rijk, jongens?
Hoe vaak was je getagd hier over de afgelopen 2 jaar? Welkom terugGlenn Hoddle schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 00:27:
Al/nog rijk, jongens?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ah, je vrouwelijke kant komt naar boven, met je kaassoufléVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 17:36:
Bekijk het maar.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!