[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 213 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.223.618 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-07 13:29
exelletor schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:51:
[...]

Als je platinum bent, dan kun je een bepaald bedrag tegen 0% lenen toch?
Ja dat klopt, maar dat is niet zo veel. Heb alleen m'n NETH (staked ETH) daarvoor als onderpand, voor de rest staat alles vast in Earn.

Ik zal mijn card eens gaan activeren en kijken hoe het allemaal werkt 🤔

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UhbsHAO-B6Y3xkGLckEagCyGkOM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kZTkdp0Qzip4FetZyDG0m2LB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:49
Mr. Unexist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:45:
Ik zit bij Nexo, ben platinum en heb de Nexo card sinds een paar maanden, maar nog niet gebruikt... Het houd me een beetje tegen een lening aan te gaan en rente te betalen als ik het ook gewoon direct kan betalen en dus gebruik ik de CDC card en krijg ik maar 1% cashback.
Een debit card optie met 2% cashback bij Nexo zou ik graag gebruiken.
Of zie ik iets over het hoofd en zie ik het verkeerd? :?
tldr aan het eind.

Er is geen Nexo topic (wel op Reddit) dus even een korte samenvatting en klaar daarna? Of vinden de 'krachten die zijn' het even goed omdat er toch weinig te melden is over reguliere crypto en er in elk geval geen shitcoin galore voorbij komt?

Er zijn natuurlijk goede handleidingen op de Nexo websites en een reddit sub, maar voor degenen die alleen op Tweakers lezen en verder alleen YT en X kennen :+ :

Er zijn nu (binnenkort, voor de meesten) dus twee manieren om de card te gebruiken.
1. de oude manier, 'credit'
(betalingssysteem ziet het toch gewoon als een debit card, het is/was nooit een credit card zoals een Visa of MC dat zijn).
Je hebt wat crypto in je credit line wallet. Elke crypto heeft zijn eigen LTV (loan to value) percentage, USDT en USDC bijv. 90% en Nexo 15%, BTC, ETH 50%. Het is dus 'over collateralized´: je hebt altijd meer waarde aan
crypto nodig voor je lening. 100 Euro lenen tegen 200 aan BTC.
Je kan het ook in je savings wallet houden en 'rente' vangen. In je credit line wallet vang je geen rente. Er is een instelling om automatisch savings->creditline te doen op het moment dat je te weinig in je credit line hebt. Dat verplaatst als eerste USDT of USDC omdat die de hoogste LTV hebben.

Als je minder dan 20% van je besteedbare creditline gebruikt betaal je 0% rente op je 'lening'. Als je netjes de dag erna terugbetaalt (als het meer is) betaal je ook 0%. Als je meer dan 20% gebruikt betaal je vanaf de tweede dag het percentage afhankelijk van je loyalty level (ofwel % Nexo t.o.v. je totale hoeveelheid) aan debetrente.

Voordeel: als je het goed speelt heb je:
  • cashback
  • rente in je savings wallet voor al je crypto (Nexo in je creditline geeft als enige óók rente) en EURx die staan te wachten om uitgegeven te worden
  • soms een dagje wat minder rente op crypto onderpand als je een groot bedrag uitgeeft en je pas de dag erna je rekening afbetaalt en je onderpand terug naar savings verplaatst.
  • je betaalt elke dag terug gewoon in EUR (of, pro tip, in rentedragende USDC afhankelijk van volatiliteit van EUR/USD)
Nadeel:
  • je moet er crypto als onderpand bewaren (maar dat kan gewoon USDC/T zijn waarmee je ook je 'leningen' kan afbetalen)
  • je moet eraan denken je credit->savingswallet bij te werken als je rente wil houden na grote uitgaven
2. de nieuwe manier, 'debit'
ofwel zoals het bijv. bij Binance ging. Je stalt er Euro (wordt EURx maar effectief 1 euro). Zodra je betaalt wordt van diezelfde euro (of GBP, USD) afgehaald. 1-1.

Voordeel:
  • je vangt rente over de gestalde Euro
  • eenvoudig proces, duidelijk navolgbaar 1-1 verwerking
  • geen crypto nodig als onderpand
Nadeel:
  • geen cashback
  • nog geen automatisch terugbetalen in crypto (zoals bij Binance ka/on), maar wie, behalve OG's, wil dat
Voor beide gevallen en het hele platform geldt natuurlijk dat er voordelen zijn als je bepaalde percentages aan Nexo coins aanhoudt (% ten opzichte van je totale waarde op het platform).
Zoals hogere 'rentes' op alle coins incl. EURx, USDx, gratis withdrawal van BTC/ETH per maand (meeste andere coins zijn al gratis), rente op Nexo in credit line wallet.

Afhankelijk van je wensen, hebzucht en risicobereidheid kun je dus alle kanten op. Minst risicovol is je card op debit zetten en er elke maand je boodschappengeld stallen waar je dan 7-9% rente op vangt. Kleingeld, maar voor de vele schrale atsers hier interessant.
Ietsje risicovoller en ook wat meer werk is credit mode, 10% van je maandelijkse boodschappengeld in Nexo credit line stallen, 50% naar USDC of USDT omzetten, op je euro 9% en USDC/T 11% vangen en elke dag netjes terugbetalen in EUR of USDT/C.
Nog risicovoller is ook je dipjes in BTC daar kopen (met boodschappengeld, risico van een boze Mrs) en maandelijks je gratis withdrawal naar je hww gebruiken. En er een beetje spaargeld stallen.

Meest risicovol is een hele berg eur, crypto, nexo enz. daar te stallen met fixed terms voor de beste rentes. Maar dat is niet mijn Spiel: spreiden, flexibiliteit en goed risicobeleid blijven goede ideeën. Bovendien hebben ze sinds kort wel héél hoge rentes. Ondanks dat hun overcollateralized businessmodel wel goed lijkt, weet ik nog niet precies wat ik van die enorme rentes moet vinden. Dus ik laat er een paar maanden boodschappengeld rijpen en speel met de creditline wallet, maar dip-BTC en ETH DCA gaat regelmatig (gratis) koud.

Geld op of van Nexo krijgen is tegenwoordig retesnel:
Zoals ik eerder al zei gaat dat instant SEPA heen en weer omdat iedereen zijn eigen Maltees IBAN krijgt. Je schrijft EUR over naar je IBAN en voordat je op f5 hebt geklikt of pull down op je telli staat het op je Nexo of (terugweg) je eigen bankrekening.

Let op: er zijn twee 'lenen' bij Nexo: 1. is geld dat je uitgeeft met je card en dat dan vanzelf een 'lening' tegen crypto wordt. Dat kun je elke dag erna terugbetalen. Het is een 'tijdelijke' lening zoals bij een creditcard die je maandelijks volledig aflost.
2. is geld dat je letterlijk leent (borrow-functie), dus je neemt handmatig een bepaald bedrag in USD op als lening tegen crypto-onderpand. Dan moet je minimaal 30 dagen lang rente betalen, ook als je daarna gaat betalen met je kaart.

Dus nooit 'borrow' doen, tenzij je echt ouderwets wil 'lenen'.
tldr;
sorry, ben een geïnformeerde risicomanagende fan die ook 'peanuts' interessant vindt; geen shill; maar je moet het toch allemaal lezen. En: zorg dat je de risico's kent. Nexo is (nog) geen bank, dus geen (bank)garanties enzo! De enige garantie in crypto is het risico!

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Wiley99 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:16:
[...]
Er is geen Nexo topic (wel op Reddit) dus even een korte samenvatting en klaar daarna? Of vinden de 'krachten die zijn' het even goed omdat er toch weinig te melden is over reguliere crypto en er in elk geval geen shitcoin galore voorbij komt?
Wat mij betreft: Ga de komende uren lekker je gang, dan kijken wij gewoon naar de Formule 1 en pakken we daarna de draad wel weer op :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-07 13:29
Wiley99 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:16:
[...]

tldr aan het eind.

Er zijn natuurlijk goede handleidingen op de Nexo websites en een reddit sub, maar voor degenen die alleen op Tweakers lezen en verder alleen YT en X kennen :+ :

Er zijn nu (binnenkort, voor de meesten) dus twee manieren om de card te gebruiken.
1. de oude manier, 'credit'
(betalingssysteem ziet het toch gewoon als een debit card, het is/was nooit een credit card zoals een Visa of MC dat zijn).
Je hebt wat crypto in je credit line wallet. Elke crypto heeft zijn eigen LTV (loan to value) percentage, USDT en USDC bijv. 90% en Nexo 15%, BTC, ETH 50%. Het is dus 'over collateralized´: je hebt altijd meer waarde aan
crypto nodig voor je lening. 100 Euro lenen tegen 200 aan BTC.
Je kan het ook in je savings wallet houden en 'rente' vangen. In je credit line wallet vang je geen rente. Er is een instelling om automatisch savings->creditline te doen op het moment dat je te weinig in je credit line hebt. Dat verplaatst als eerste USDT of USDC omdat die de hoogste LTV hebben.

Als je minder dan 20% van je besteedbare creditline gebruikt betaal je 0% rente op je 'lening'. Als je netjes de dag erna terugbetaalt (als het meer is) betaal je ook 0%. Als je meer dan 20% gebruikt betaal je vanaf de tweede dag het percentage afhankelijk van je loyalty level (ofwel % Nexo t.o.v. je totale hoeveelheid) aan debetrente.

Voordeel: als je het goed speelt heb je:
  • cashback
  • rente in je savings wallet voor al je crypto (Nexo in je creditline geeft als enige óók rente) en EURx die staan te wachten om uitgegeven te worden
  • soms een dagje wat minder rente op crypto onderpand als je een groot bedrag uitgeeft en je pas de dag erna je rekening afbetaalt en je onderpand terug naar savings verplaatst.
  • je betaalt elke dag terug gewoon in EUR (of, pro tip, in rentedragende USDC afhankelijk van volatiliteit van EUR/USD)
Nadeel:
  • je moet er crypto als onderpand bewaren (maar dat kan gewoon USDC/T zijn waarmee je ook je 'leningen' kan afbetalen)
  • je moet eraan denken je credit->savingswallet bij te werken als je rente wil houden na grote uitgaven
2. de nieuwe manier, 'debit'
ofwel zoals het bijv. bij Binance ging. Je stalt er Euro (wordt EURx maar effectief 1 euro). Zodra je betaalt wordt van diezelfde euro (of GBP, USD) afgehaald. 1-1.

Voordeel:
  • je vangt rente over de gestalde Euro
  • eenvoudig proces, duidelijk navolgbaar 1-1 verwerking
  • geen crypto nodig als onderpand
Nadeel:
  • geen cashback
  • nog geen automatisch terugbetalen in crypto (zoals bij Binance ka/on), maar wie, behalve OG's, wil dat
Voor beide gevallen en het hele platform geldt natuurlijk dat er voordelen zijn als je bepaalde percentages aan Nexo coins aanhoudt (% ten opzichte van je totale waarde op het platform).
Zoals hogere 'rentes' op alle coins incl. EURx, USDx, gratis withdrawal van BTC/ETH per maand (meeste andere coins zijn al gratis), rente op Nexo in credit line wallet.

Afhankelijk van je wensen, hebzucht en risicobereidheid kun je dus alle kanten op. Minst risicovol is je card op debit zetten en er elke maand je boodschappengeld stallen waar je dan 7-9% rente op vangt. Kleingeld, maar voor de vele schrale atsers hier interessant.
Ietsje risicovoller en ook wat meer werk is credit mode, 10% van je maandelijkse boodschappengeld in Nexo credit line stallen, 50% naar USDC of USDT omzetten, op je euro 9% en USDC/T 11% vangen en elke dag netjes terugbetalen in EUR of USDT/C.
Nog risicovoller is ook je dipjes in BTC daar kopen (met boodschappengeld, risico van een boze Mrs) en maandelijks je gratis withdrawal naar je hww gebruiken. En er een beetje spaargeld stallen.

Meest risicovol is een hele berg eur, crypto, nexo enz. daar te stallen met fixed terms voor de beste rentes. Maar dat is niet mijn Spiel: spreiden, flexibiliteit en goed risicobeleid blijven goede ideeën. Bovendien hebben ze sinds kort wel héél hoge rentes. Ondanks dat hun overcollateralized businessmodel wel goed lijkt, weet ik nog niet precies wat ik van die enorme rentes moet vinden. Dus ik laat er een paar maanden boodschappengeld rijpen en speel met de creditline wallet, maar dip-BTC en ETH DCA gaat regelmatig (gratis) koud.

Geld op of van Nexo krijgen is tegenwoordig retesnel:
Zoals ik eerder al zei gaat dat instant SEPA heen en weer omdat iedereen zijn eigen Maltees IBAN krijgt. Je schrijft EUR over naar je IBAN en voordat je op f5 hebt geklikt of pull down op je telli staat het op je Nexo of (terugweg) je eigen bankrekening.

Let op: er zijn twee 'lenen' bij Nexo: 1. is geld dat je uitgeeft met je card en dat dan vanzelf een 'lening' tegen crypto wordt. Dat kun je elke dag erna terugbetalen. Het is een 'tijdelijke' lening zoals bij een creditcard die je maandelijks volledig aflost.
2. is geld dat je letterlijk leent (borrow-functie), dus je neemt handmatig een bepaald bedrag in USD op als lening tegen crypto-onderpand. Dan moet je minimaal 30 dagen lang rente betalen, ook als je daarna gaat betalen met je kaart.

Dus nooit 'borrow' doen, tenzij je echt ouderwets wil 'lenen'.
tldr;
sorry, ben een geïnformeerde risicomanagende fan die ook 'peanuts' interessant vindt; geen shill; maar je moet het toch allemaal lezen. En: zorg dat je de risico's kent. Nexo is (nog) geen bank, dus geen (bank)garanties enzo! De enige garantie in crypto is het risico!
Dank voor je duidelijke uitleg! d:)b
Een deel was mij wel bekend, alleen het card gedeelte niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:49
Taro schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:21:
[...]

Wat mij betreft: Ga de komende uren lekker je gang, dan kijken wij gewoon naar de Formule 1 en pakken we daarna de draad wel weer op :)
Ah yes, sports wheel. Go cars!

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Taro schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:21:
[...]

Doe mij maar de Vuelta, ben niet zo geïnteresseerd in autoracen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Formule 1 on hold, dus maar even een shortje opbouwen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nice, short gesloten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:34
jij komt ook echt in actie voor 3 stuivers of niet :9

mij niet gezien met dit soort gepruttel allemaal.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:18

resusaapje

h less

anti elppa schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:59:
[...]

0,3% met een 10x hevel short over $100.000 = $3.000 :9

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:59:
[...]

Een pallet vol met IPA's is meer waard dan 3 stuivers hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:05:
[...]

Een pallet vol met IPA's is meer waard dan 3 stuivers hoor :)
proost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:11
MarcoKramer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:56:
[...]

Staat je Nexo kaart toevallig nog op BGN (Bulgaarse Lev)? Ik heb gisteren mijn nieuwe Nexo kaart geregistreerd en standaard staat ie op BGN (dat zag ik in Curve en daar kun je dat ook aanpassen). Ik zag dus bij die BGN betalingen ook een verschil tussen afschrijving Curve en afschrijving Nexo. Nadat ik 'm op EUR heb gezet klopte het wel weer.
Ahh dat zal het zijn geweest dan. Totaal niet aan gedacht dat het aan de Curve instellingen zou kunnen liggen. d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rorbbkQVPxq8VtJKZE3CPVaWMpw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UZio4smv5OTUf3nbHY9NW1Po.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-07 20:35
Zo, ik ben ook weer terug uit Spanje. 2 weken lang zon, zee, strand, lekker eten, vrienden en familie zien en het aller belangrijkste even geen koersen gevolgd, crypto apps open gehad of de SC hier gevolgd. De vrijdag voor de vakantie 2 weken ‘vooruit’ de wekelijkse BTC DCA er in gegooid, dus daar had ik geen omkijken naar 😉

Ontving nog wel een push van de Ledger Live app. Meende iets te zien over 10% daling van BTC, dus de flatline koers rond 29400 in de week voor mijn vertrek was kennelijk toch naar beneden uit gebroken. Maar heb het push bericht snel gewist en niet verder gekeken.

Nu bij terugkomst blijkt mijn PF waarde toch wel bijna gedaald te zijn met wat de vakantie ongeveer gekost heeft. Maar dat maakt niet uit, dinsdag weer een DCA tegen gunstiger prijzen. Lekker doorgaan met inslaan, en hodl tot het feest volgend jaar echt los gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:47
CHRlS schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:07:
Zo, ik ben ook weer terug uit Spanje. 2 weken lang zon, zee, strand, lekker eten, vrienden en familie zien en het aller belangrijkste even geen koersen gevolgd, crypto apps open gehad of de SC hier gevolgd. De vrijdag voor de vakantie 2 weken ‘vooruit’ de wekelijkse BTC DCA er in gegooid, dus daar had ik geen omkijken naar 😉

Ontving nog wel een push van de Ledger Live app. Meende iets te zien over 10% daling van BTC, dus de flatline koers rond 29400 in de week voor mijn vertrek was kennelijk toch naar beneden uit gebroken. Maar heb het push bericht snel gewist en niet verder gekeken.

Nu bij terugkomst blijkt mijn PF waarde toch wel bijna gedaald te zijn met wat de vakantie ongeveer gekost heeft. Maar dat maakt niet uit, dinsdag weer een DCA tegen gunstiger prijzen. Lekker doorgaan met inslaan, en hodl tot het feest volgend jaar echt los gaat.
This is the gwei

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:49
CHRlS schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:07:
Zo, ik ben ook weer terug uit Spanje.

Nu bij terugkomst blijkt mijn PF waarde toch wel bijna gedaald te zijn met wat de vakantie ongeveer gekost heeft.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hbSwJ8ZoUZrtAdxTWMl_eWcpYPY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Urf8Kf9VOPnMoBxWs0rdMvLk.jpg?f=fotoalbum_large

Hehe, smile and wave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik dacht we kruipen langzaam omhoog, maar we zijn vannacht ook net zo langzaam weer omlaag gekropen.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:00
JDx schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 06:25:
Ik dacht we kruipen langzaam omhoog, maar we zijn vannacht ook net zo langzaam weer omlaag gekropen.
Dan kruipen we maar weer naar het werk vandaag.. :r

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-07 20:23
Afbeeldingslocatie: https://starecat.com/content/wp-content/uploads/bitcoin-holder-investor-has-to-work-at-mcdonalds-due-to-low-value-puts-on-mcdonalds-hat-meme.jpg

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Just hodl...!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v1mve26VRIW36YzQFMUaW-_NgIc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5aiyfnTEMrFf7elQMHJ5yb1C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:32

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra mooie stabiele bodem bij ChatGPT :+

Weg met die crypto...
Je moet beleggen...
Evergrande: goedemorgen schatjes! :D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:33
Met het bijprinten koop je voor die 20k in 2050 net een rol wc papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004

Coldcat

HODL

exelletor schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:08:
[...]

Met het bijprinten koop je voor die 20k in 2050 net een rol wc papier.
Geen probleem… dan installeer ik wel zo’n Arabische hogedruk spuit in m’n wc!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Jammer dat de ouderwetse volatiliteit zo is verdwenen. Tis wel heel saai, weekenden dood, veel sideways en wachten op een abrupte grote move.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:19:

Tis wel heel saai, weekenden dood, veel sideways en wachten op een abrupte grote move.
Ja joh, dat heb je na een paar maand relatie *;

Oh wacht even, heb je het over crypto :?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 03:02
Jammer dat de ouderwetse volatiliteit zo is verdwenen. Tis wel heel saai, weekenden dood, veel sideways en wachten op een abrupte grote move.
In de weekenden is er tegenwoordig idd helemaal niets meer te beleven…. Maar ook wel een teken van enige volwassenheid van de markt ^^

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

De tijd dat je op je 2e (of 3e) scherm de hele dag meerdere graphs open had staan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:54

knakworst

Get more sats!

JDx schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:59:
[...]

De tijd dat je op je 2e (of 3e) scherm de hele dag meerdere graphs open had staan.
En de slowchat zat te f5-en om bij te blijven met de vele nieuwe berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:32

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

knakworst schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:42:
[...]
En de slowchat zat te f5-en om bij te blijven met de vele nieuwe tieten.
Zeker! :Y

Opa staart nu alleen nog wat naar de geraniums, waggelt wat rond met de rollator en gluurt naar de overbuurvrouw van 86 in bh. Die is al lang zijn Bitcoins vergeten. Of niet dan @Anoniem: 1032405

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Skrunsies schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:40:
[...]

Ja joh, dat heb je na een paar maand relatie *;

Oh wacht even, heb je het over crypto :?
weekenden worden maanden, zeker als je jonge kinderen hebt...... down only net zoals fiat ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07 15:23
JDx schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:59:
[...]

Wel veel lol gehad de afgelopen bullrun, dagen dat er makkelijk 10 pagina's onzin per dag bij kwamen. Jaapio, mooie vrouwen, complotten, grote beloftes aan iedereens zelf, dagdromen, huilen. Al heb ik vorig jaar toch nog boel slechte keuzes gemaakt (Chainlink bijvoorbeeld omdat ome Benjamin daar altijd lyrisch over was, ik herinner nog een video van hem: Chainlink, a summer of dreams, al ben ik daar wel licht in de plus uit gestapt). Heb wel weer zin in de hypedagen, en deze keer wordt het allemaal beter... toch? :z

Edit: toen: maar ik ken iemand die heeft een he-le-boel geld verdiend met NFTs dus zo dom is het allemaal niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Sluw op 28-08-2023 17:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

@Taro heeft ook niets meer te doen. Die kon ik voorheen nog wel eens aan het werk zetten door @YES te rapporteren maar die heb ik hier ook al even niet meer gezien.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:51

Vis

Sluw schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 17:38:
[...]

Wel veel lol gehad de afgelopen bullrun, dagen dat er makkelijk 10 pagina's onzin per dag bij kwamen. Jaapio, mooie vrouwen, complotten, grote beloftes aan iedereens zelf, dagdromen, huilen. Al heb ik vorig jaar toch nog boel slechte keuzes gemaakt (Chainlink bijvoorbeeld omdat ome Benjamin daar altijd lyrisch over was, ik herinner nog een video van hem: Chainlink, a summer of dreams, al ben ik daar wel licht in de plus uit gestapt). Heb wel weer zin in de hypedagen, en deze keer wordt het allemaal beter... toch? :z

Edit: toen: maar ik ken iemand die heeft een he-le-boel geld verdiend met NFTs dus zo dom is het allemaal niet.
Het enige wat ik me nog kan herinneren van die ultra beer is een video genaamd: Summer Lull...

En vanaf toen is alles het putje in gegaan.

Dus wel een goeie call van die dude, heb er helaas niet naar geluisterd om toen te verkopen, maar in plaats daarvan maar hodl, stack sats en wake me up wen halving 2024/2025 als plan genomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cj3nrUK_qL0CVO4qdrfoOLtadc8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a8gRK7ujqWmRbtiweAr6hskT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Vis op 28-08-2023 18:59 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:27

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 18:54:
@Taro heeft ook niets meer te doen. Die kon ik voorheen nog wel eens aan het werk zetten door @YES te rapporteren maar die heb ik hier ook al even niet meer gezien.
Klopt, heb even andere dingen aan mijn hoofd.
Rapporteer gerust deze post i.v.m. off-topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 19:45:
[...]

Klopt, heb even andere dingen aan mijn hoofd.
Rapporteer gerust deze post i.v.m. off-topic.
-O- :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:18

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Small caps is waar de actie nu zit. DEX trading.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Crypto geeft en neemt.
De reden mag wel duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Tevens rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Alpina schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 21:20:
[Embed]
Crypto geeft en neemt.
De reden mag wel duidelijk zijn.
Bitboie drama? TL;DR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-07 18:34
Akropolis anyone? Muntje blijft maar gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 14:49
WillemdeZijger schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 21:45:
Akropolis anyone? Muntje blijft maar gaan.
Ik stap er niet in maar 238% in de laatste 30 dagen is meer dan de groei van MEIN eigen wallet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-07 23:01
Alleen jammer dat je in 2050 met de koopkracht van een miljoen een week boodschappen kan doen ;)

Eerst de reacties eronder lezen, dan reageren..

[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 29-08-2023 09:11 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gipsy King schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 07:24:
[...]

Ik stap er niet in maar 238% in de laatste 30 dagen is meer dan de groei van me eigen wallet ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E8grXswMP5Mo7NRgRWe3wbNeicA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ORKefCjgd9qhy0R6CQpzjyoi.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Zo kom je natuurlijk nergens (2h graph)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TzRzBWb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:43
Vis schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 18:57:
[...]

Het enige wat ik me nog kan herinneren van die ultra beer is een video genaamd: Summer Lull...

En vanaf toen is alles het putje in gegaan.

Dus wel een goeie call van die dude, heb er helaas niet naar geluisterd om toen te verkopen, maar in plaats daarvan maar hodl, stack sats en wake me up wen halving 2024/2025 als plan genomen.

[Afbeelding]
_O- _O-

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Zojuist toegevoegd op Bitvavo :

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/gmx/
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/jasmy/

Gokje , Jasmy pump coming door de cheapheid waarvan henk en ingrid denken , potverdimme, daar ken wel een tientje in. (volume already up 39.45%)

[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 29-08-2023 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Zo groot is Bitvavo toch helemaal niet...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X4LoREuyTsLIebKwnd0J6He3yF0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4yszHoIJ2mnP26GVV8vRUZ0c.jpg?f=fotoalbum_large

Mooooon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_-yPrJ2cx2vzAfozVMn6GCusw0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lmZj93yOvmLW6JEUvyIV4LBl.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RUPzSry7ausn8LRZYAoN1xXK8yg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gTHaYx7TGBQftmtlS3Njb3Np.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nTXj4gqxi0wvlIy5TMH71E_mfwg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vGtBECkCXfDYL7NxDrNOLPgU.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
MOON !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:51
Eindelijk weer een beetje actie!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-07 13:19

Chaes

#HODL

Grayscale wint SEC lawsuit aangaande BTC spot ETF. Vandaar pumpje (en dumpje zometeen wss).

[ Voor 14% gewijzigd door Chaes op 29-08-2023 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-07 12:11
Onverwachte moon :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:47
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e1/FullMoon2010.jpg/1024px-FullMoon2010.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Gelukszoekr op 29-08-2023 16:27 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07-07 02:14
Flink wat shorts gesqueezed denk ik, heel goed.

Hopelijk het begin van een up trend, het is immers bijna september

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

27k bitcheeees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Ah SEC verliest rechtszaak van greyscale?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Mr Ronman schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:27:
Flink wat shorts gesqueezed denk ik, heel goed.

Hopelijk het begin van een up trend, het is immers bijna september
Ik hoop het. Maar september staat ook wel bekend als rektember.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

@Taro stop-loss goed ingesteld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BNB ook moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
BNB zit altijd in mijn PF. Heb het nodig voor shitcoins :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Waarschijnlijk gesloten op 25.9, omgezet in een long met een tp op 27.195.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Heb een long van zowel ETH als BTC lopen nu, gelukkig geen sell order geplaatst.

Jammer genoeg wel voor 50% gesloten voor de middag, maar ik klaag niet. Ben aan boord gelukkig, dit soort pumps wil je niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En we gaan nog verder dan de maan. Geen idee waarom. Is de US al failliet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
knakworst schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:36:
En we gaan nog verder dan de maan. Geen idee waarom. Is de US al failliet?
Voor nu staat greyscale 1-0 voor tegenover de SEC en de arbeidsmarkt implodeert volgens mij in de US.. daarom alles moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a8IHa3yQs-2YQR1xI1B9riJTyQY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VC1Pfi5QDHyvq8QUvuS3G5iq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:16

NeoflexNL

Forever young

Jippie, een beetje actie!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr Ronman
Echt zo gigantisch veel shorts totaal rekt, nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:38:
[...]

Voor nu staat greyscale 1-0 voor tegenover de SEC en de arbeidsmarkt implodeert volgens mij in de US.. daarom alles moon
https://www.coindesk.com/...-bid-appeals-court-rules/

De rejection van de application was onterecht, SEC moet reviewen. Mooie stap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
Ik had gelukkig geen paniekerige dingen gedaan. Ik had ervoor gekozen om te holden en genieten van het mooie weer ipv speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-07 20:23
Organisch ook wel, nice.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die was in december nog onder de 8 dollar. Ik dacht nog... Niet gedaan natuurlijk O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mr Ronman schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:40:
Echt zo gigantisch veel shorts totaal rekt, nice.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fbhz3eVh_JJmbR3h8w0DkDfyTKM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xOPdlYXpGOUCHwKykz3iu4Lh.gif?f=user_large

had vanochtend een dca gedaan op ETH, voelt goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
hoppa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pjA0OQ3qwSQ2-eeGQAFag1ZabsQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/na3jzRKatl31GaKsWKDB0hPx.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
vanochtend NN Group ook pumperino.....en nu BTC enzo...

waarom ben ik in godsnaam nu aan het werken _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dan gaat de SEC opnieuw de etf reviewen en vervolgens nog steeds nein nein nein zeggen. Veel gejubel om niks. Maar hey wel een 1.5k kaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Maar toch wel mooi zo’n ouwe kaars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ooJqotXf30s-9OgmFWpprLG2lg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RqXclZTYrwT1hSyxay1lVN2s.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Mooi dat bitvavo altijd rekt gaat bij dikke groene of diepe rode candles.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G0gUiyZPx1aV4LvtjpNkGxXW5CQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Rg0sWdl1RJaMqdOJeROjrHv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Joosie200 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:47:
Dan gaat de SEC opnieuw de etf reviewen en vervolgens nog steeds nein nein nein zeggen. Veel gejubel om niks. Maar hey wel een 1.5k kaars.
Niet verder vertellen hoor. Maar die afwijzing was alleen maar zodat BlackRock dan eerder een approved ETF op de markt heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
Wanneer appeal zodat wij weer naar beneden kunnen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:43
Kol Nedra schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:46:
vanochtend NN Group ook pumperino.....en nu BTC enzo...

waarom ben ik in godsnaam nu aan het werken _O-
Dat was lekker wakker worden jah

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ns6Y4SICOOrPQ7FUUUhcCDud5a8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6nlYmvUIAlLBy0SSFALTFkhg.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6QNhhBmKyYnEKCl0EtvXhV-7GHk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kXN4Q70UgQ9g2lFWFKsGseE3.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKJM8-euRauvrwx7F6I6yAA26O4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1wTEW3PETpV4QB5ajcfwWKJ5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_O6ypm7SSb7kx1_S9Si782bzZos=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BT3AWByU1sqi7AFJ9Z0GmepT.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3bOzCAtRFRfdsmKI-JaZwrLlLE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMrAAHHnzTsf96EEK0eNO29K.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttWi2Pxpk6EpAwsPX52zi4-hT_A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lJSkadInHT2TDhAp6NAH6mb4.gif?f=user_large

[ Voor 69% gewijzigd door Pelox op 29-08-2023 17:01 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-07 17:20
Joosie200 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:47:
Dat lijkt mij ook heel goed mogelijk. Review betekent niet automatisch approval.
Dus eigenlijk is t tijd voor n short tot t weer bij 26k hangt (géén financieel/beleggingsadvies!)

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-07 12:17
ETF is dat de nieuwe NFT? Waar koop ik zon grijze SEC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nv712cCrkbj4y6NNZOBM8i-muEo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wDRJbNv4EqP4admBuk6LKzVz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

En net als je denkt ik kijk nog maar 1x per dag want er gebeurt toch niets... BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Eeeeeeen.... NU is het afgelopen... gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Rare glitch op Kraken bij Paypal USD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LNcaXqzqvR-WNSgqTpViOa1rZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ykvXWJz6xel46uPEK5yJKtax.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:41:
[...]

https://www.coindesk.com/...-bid-appeals-court-rules/

De rejection van de application was onterecht, SEC moet reviewen. Mooie stap.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_K_CI4e59PK7a4w9XlwxieMoDKQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5aWLfveb0JXh7HIymhOlXSxU.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 213 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!