[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 204 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.619 views

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 12:30:
Stel, je hebt nu iets van €15k in crypto zitten. Vooral wat altcoins om te proberen flink te winnen. Want laten we wel wezen, je bent hier om geld te "verdienen".

Stel, de bullrun van Bitcoin gaat weer exact zoals gepland met een top eind 2025. Je zit gelukkig in de juiste altcoins, Je muntjes gaan naar de maan. En dan besluit je ook nog eens goed te timen met verkopen. Na alles te hebben verkocht staat er ineens €250k op je bankrekening. Wat een rush.

Maar hoe nu verder? Wat ga je doen? Direct terug in crypto? En dan misschien toch meer Bitcoin nu deze voor je gevoel wel te betalen is? Spreiden naar aandelen, obligaties, goud? Ga je op reis, koop je een huis/auto?

Dromen mag altijd, en het wordt ook altijd aangeraden een plan te hebben met je investeringen. Misschien om tijdens deze saaie periode eens na te denken, waarom zit ik hier eigenlijk? En wat is je plan?
Nice! Goeie post inderdaad d:)b

Heb daar ook over nagedacht. Sterker nog, dat doe ik nog steeds.

Niet om mijn hele rollercoaster hier weer neer te kalken. Maar had inderdaad beter naar jullie kunnen luisteren en voornamelijk BTC en ETH kopen. Maar goed niet gedaan dus jammer.

Heb mijn PF terug gebracht naar BTC/ETH en 2 altcoins. DOT en GLMR welteverstaan.

Mijn mening over DOT is niet verandert. Alleen weet ik inmiddels ook wel dat het helaas niet om de tech gaat maar om de hype.

Goed, stel mijn alts worden een ton waard ( want wachten tot het 250k wordt gaan mijn handjes niet halen ) dan haal ik deze coins eruit, zet deze om naar fiat en pleur het op de rekening.

Met een ton op de bank, sla ik mijn maandelijks sparen over en geef ik ‘alles’ lekker uit. Het is mij de afgelopen jaren wel helder geworden dat leuke dingen met kids en of voor mijzelf zoveel belangrijker is. Omdat ik niet weet als ik of 1 van mijn kids hier over 10 jaar nog wel rond waggel.

Mocht ik het wel ‘halen’. Dan gooi ik mijn spaarrekening op de kop en donder ik alles in mijn hypotheek ( dit alles over 15 jaar wanneer mijn hypotheekrente afloopt aangezien het mij nu 1.6% kost ) en stop ik met werken.

Hopelijk is dan alles goed geregeld voor mijn kids en kan ik eens beter voor mijzelf kijken.

Mijn BTC en ETH laat ik denk ik nog wat jaren staan.

Conclusie: het maandelijks makkelijker hebben en meer leuke dingen doen d:)b

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:52
Stel, je hebt nu iets van €15k in crypto zitten. Vooral wat altcoins om te proberen flink te winnen. Want laten we wel wezen, je bent hier om geld te "verdienen".

Stel, de bullrun van Bitcoin gaat weer exact zoals gepland met een top eind 2025. Je zit gelukkig in de juiste altcoins, Je muntjes gaan naar de maan. En dan besluit je ook nog eens goed te timen met verkopen. Na alles te hebben verkocht staat er ineens €250k op je bankrekening. Wat een rush.

Maar hoe nu verder? Wat ga je doen? Direct terug in crypto? En dan misschien toch meer Bitcoin nu deze voor je gevoel wel te betalen is? Spreiden naar aandelen, obligaties, goud? Ga je op reis, koop je een huis/auto?

Dromen mag altijd, en het wordt ook altijd aangeraden een plan te hebben met je investeringen. Misschien om tijdens deze saaie periode eens na te denken, waarom zit ik hier eigenlijk? En wat is je plan?
Fijne start. En ik wil zeker @MicroWhale horen in dit gesprek.

Mijn boeren ouders geloven in hard werken en in fiat. Ben dan ook rijkelijk laat begonnen met investeren/speculeren.

Maar met hard werken en zakelijke / persoonlijk mazzels werd ik bovengemiddeld bemiddeld. Voor mijn vriendin geldt hetzelfde.
Ik hou me hier graag van de domme, maar heb al voor de keuzes gestaan die je hier benoemt.

Uiteindelijk is er één gouden plan, en dat is je eigen plan.
De één staat aan het begin van zijn leven en kan de buffers hard gebruiken. De ander heeft redenen om het aan te wenden.
Zelf hebben we bijvoorbeeld geen kinderen om voor te sparen.

Met zulke bedragen kunnen dromen uitkomen. En waarom zou je die niet verwezenlijken? In de kist kan het toch niet mee. Ik vermoed dat @Skrunsies en @Verwijderd zo in de wedstrijd staan.

Persoonlijk zit ik er als volgt in:
* Winsten moet je nemen en daar mag je van genieten. Maar, dan liever met ervaringen dan met consumptieve goederen. Ik doe liefst iets ‘kleins’ wat ik nooit meer vergeet. Voor € 150,- ga je ballon varen of huur je een dagdeel een 2CV om in Zeeland van terras naar terras te gaan. Voor duizend euro kon ik een onvergetelijk feest vieren met vrienden. Priceless. Zo zou ik best een keer een Lambo huren, maar nooit kopen.
* Ongeveer de halve winst probeer ik te herinvesteren op een manier waar ik (ook) van kan genieten. Denk aan wooncomfort (isoleren, extra ramen in huis), rijplezier (elektrische auto), lagere maandlasten (aflossen, zonnepanelen).
Dat is niet altijd het meest lucratief - maar beter één vogel in de hand dan tien in de lucht. In deze categorie vallen ook micro investeringen in leuke bedrijven, soms om vrienden vooruit te helpen.
* De rest van de winst plus de oorspronkelijke inleg is speculeren om het speculeren. Stonks, fysiek goud, crypto, … Het past allemaal in een divers PF.
* In mijn PF is crypto maar een klein deel. Als de cyclus zich weer herhaalt zou mijn geloof in crypto ook weer groter worden. Ik hou dan relatief meer crypto (lees: BTC en ETH) aan.

[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 12-08-2023 13:43 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:45
Didi alweer gehacked?
al de 2e keer dat ik weet

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:47
Vis schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 12:47:
[...]

Lopesan Baobab?

Was ik vorig jaar 😄🤘🏼 hele goeie plek
We hebben een winnaar! Iedereen wint een dikke moon!!

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

Mijn plan is een groot deel van de hopelijke winst te gebruiken voor een simpel appartementje in Spanje. We hebben een vast plaatje waar we al 10 jaar komen bij vrienden. Maar nu met een kleine sinds een paar jaar huren we vaak. En dat is toch best prijzig. Dus voor ons een goede investering en ook fijn om iets vasts te hebben van de winsten. Maar er gaat zeker ook een groot deel op de spaarrekening om in de bear weer te zaaien voor de volgende bull run.

Dat we maar een mooie rit mogen maken 24/25 🚀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Kol Nedra schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:44:
Didi alweer gehacked?
al de 2e keer dat ik weet

[Twitter]
zou wel gruwelijk dom zijn als dit de 2e keer is. 1e keer was al aardig dom

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:04
Iemand die dit weet? Ik heb een oude ledger eth wallet, in ledger live staat er ook legacy achter.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RbncWj4.png

Als ik de connectie maak met Metmask, Zie je dat ik daar ook de legacy optie moet pakken om mijn juiste eth adres te zien. Kan ik dit "legacy" adres gewoon blijven gebruiken? is het 100% identiek als aan adres wat niet legacy is?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PJFJV2l.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:51

Altijd een plan hebben om uit te stappen. Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden. Ik zou de pot verdelen naar aandelen, deel hypotheek aflossen en deel in crypto laten staan. Zodat alles weer in evenwicht is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-10 15:16
CornermanNL schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 14:21:
[...]

Altijd een plan hebben om uit te stappen. Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden. Ik zou de pot verdelen naar aandelen, deel hypotheek aflossen en deel in crypto laten staan. Zodat alles weer in evenwicht is.
Zoiets inderdaad, is hier ook al vaker besproken.

Zelf betaal ik 2,45% hypotheekrente dus dat ga ik niet extra aflossen. Als ik ooit een ander huis koop dat wil ik dat natuurlijk graag meenemen en hoe hoger het bedrag hoe beter.

Van de week al m'n spaargeld overgezet naar Bunq voor de 2,45% rente, 2x zoveel als bij m'n eigen bank maar nog steeds niet veel natuurlijk..

Uiteindelijk zal ik waarschijnlijk na de verkoop van alle alts 50% in fiat aanhouden om weer Bitcoin te kopen op een lager niveau en de overige 50% gaat dan naar m'n ETF's. M'n ETF's hou ik de komende 20 á 30 jaar aan tot m'n pensioen, hopelijk kan ik dan wat eerder stoppen met werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Pelox schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:46:
[...]

We hebben een winnaar! Iedereen wint een dikke moon!!
Haha geniet ervan! Wij zitten sinds gisteren op Tenerife, maar heb al heimwee naar het verblijf aldaar.

Ach zon, zee en strand. Wat wil een mens nog meer?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:59
Mooi om te lezen @anti elppa en @MrMrq dat jullie eerder voor een soortgelijke beslissing hebben gestaan. Dan ben je in elk geval bekend met dat fenomeen. Iedereen droomt van veel geld, maar als het er is, wat doe je dan? En logisch dat @Skrunsies veel meer met de dag leeft. Heel begrijpelijk!

Die kleine dingen wel een goed idee! Een ballonvlucht heb ik ook al eens gedaan, ik ben in Chernobyl geweest, en heb een actieve vulkaan beklommen. Dat is trouwens ook iets dat mensen op hun sterfbed vaak als antwoord geven op de vraag "Wat is je advies voor gezonden mensen om te doen". Het zijn deze dingen die een blijvende herinnering achterlaten. Vaak veel meer dan materialistische dingen zoals een dikke auto.

Ik ga uit van de Bitcoin cycle en wil ook weer zo dicht mogelijk bij de top verkopen. Veel mensen zullen beweren dat het onmogelijk is de bodem of top te timen, ik heb er meermaals heel dichtbij gezeten. Ik wil dus puur handelen op wanneer ik denk dat de top in is. En welk bedrag er dan aan vast zit zien we dan wel weer.

Los van wat leuke dingen doen, wil ik het aantal grote uitgave beperken. Ik wil proberen het zo veel mogelijk te beschermen in "veilige" beleggingen en zo die sneeuwbal van rente op rente proberen groter te laten worden. Zo probeer ik me nu vast een beetje te verdiepen in de mogelijkheden. Ik ben een beleggingsnoob. Waar ik nu naar kijk is een Vanguard ETF dat honderden aandelen uit alle sectoren, en uit alle werelddelen in z'n mandje heeft. Zo heb je direct spreiding.

Je kan geld niet meenemen de kist in, maar voor mij is het we een doel om zoveel mogelijk tijd te "kopen". Hoe meer passief geld er binnen komt, hoe minder hard er gewerkt hoeft te worden.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dacuuu schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 14:15:
Iemand die dit weet? Ik heb een oude ledger eth wallet, in ledger live staat er ook legacy achter.
[Afbeelding]

Als ik de connectie maak met Metmask, Zie je dat ik daar ook de legacy optie moet pakken om mijn juiste eth adres te zien. Kan ik dit "legacy" adres gewoon blijven gebruiken? is het 100% identiek als aan adres wat niet legacy is?
[Afbeelding]
Volgens mij is dat niet zo spannend. Google gaf mij het volgende antwoord:
"legacy" in Ledger Live is a generic term for all currencies to mean "different from the new standard Ledger Live derivation".

It's really just a default naming convention (you can rename your accounts)

In case of Ethereum it just mean "legacy" == previous chrome app / MyEtherWallet's way of generating address. It's important to emphasis that you don't have to migrate at all, Ledger Live will always support discovering the previous accounts (if it does not, it's a bug). It just affect the new account you create."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-10 15:16
@Gelukszoekr Heb zelf al vele jaren aandelen en alhoewel het de eerste paar jaar leuk was om mee te spelen zijn ETF's op de lange termijn beter voor waarschijnlijk de meesten incl. mijzelf.

Heb zelf 4 verschillende ETF's,

- Europa ETF met x aantal grootste beurs genoteerde bedrijven
- Wereld ETF zelfde als hierboven
- Nasdaq ETF (moet ook wat tech in zitten tegenwoordig)
- ETF met alleen bedrijven die veel dividend uitkeren. Zogenoemde dividend aristocrat ETF.

Gaat allemaal niet snel aangzien de beurs de afgelopen 10 jaar al flink is gestegen dus de timing is niet echt goed. Maar aangezien het voor de zeer lange termijn is, 20 á 30 jaar moet dat wel goedkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:04
Gelukszoekr schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 14:42:
[...]

Volgens mij is dat niet zo spannend. Google gaf mij het volgende antwoord:
"legacy" in Ledger Live is a generic term for all currencies to mean "different from the new standard Ledger Live derivation".

It's really just a default naming convention (you can rename your accounts)

In case of Ethereum it just mean "legacy" == previous chrome app / MyEtherWallet's way of generating address. It's important to emphasis that you don't have to migrate at all, Ledger Live will always support discovering the previous accounts (if it does not, it's a bug). It just affect the new account you create."
Ik denk inderdaad dat het een ander derivation path is. Dat maakt dan niet zoveel uit. Metamask ondersteunt dat gewoon. Ik twijfelde, omdat je bijv met bitcoin heb je ook Legacy, Segwit, native SegWit, enzo. En dan heb je te maken met lagere tranfer fees, maar volgens mij is dat op de eth chain niet van toepassing.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online

Super leuke post en leuk om de plannen, dromen van anderen te lezen. :) Ben ook wel benieuwd naar je eigen droom en/of plan?

Over mijzelf. Aankopen vind ik makkelijker dan verkopen en ik hanteer daarom ook de buy and hodl strategie. Targets zetten bij stocks is nog redelijk te doen, zeker in vergelijking tot crypto waar tijdens een bullrun telkens nieuwe highs worden weg gezet. Toch heb ik een poging gedaan en voor mezelf wat prijs ranges bepaald om BTC en ETH te verkopen tijdens de komende bullrun. Tot die tijd blijf ik door dca-en.

Toen ik begon met beleggen, ging de volle winst altijd weer mee in de volgende investering. De lol is dan echter van korte duur en daarom een paar jaar terug met mijzelf afgesproken om telkens 10% van de winst te besteden aan leuke dingen. Dan blijft het positieve gevoel langer hangen en is het niet enkele verre toekomst muziek en zelfs makkelijker vol te houden.
Dat is nu ook het plan, de tuin kan wel wat aandacht gebruiken, en vervolgens wordt het overige deel weer terug ingelegd in de volgende crypto winter, met als uiteindelijke doel eerder van het pensioen te kunnen gaan genieten. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
CornermanNL schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 14:21:
[...]

hier ook, de winsten (als ze komen in 2024/2025) gaan naar dividend aandelen, deel aflossen hypotheek en deel cashen naar usd/eur/stablecoins om dit dan later wanneer bearmarket er is weer in te schalen.

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Goede post @Gelukszoekr (what’s in a name)

Ik denk dat de meest voor de hand liggende zaken al wel genoemd zijn. Ik heb het in nabije familiekring meegemaakt. Bedrijf verkocht en daar sta je dan. Je moet niks meer maar alles kan in principe. Rentenieren bestaat natuurlijk niet echt meer maar ze hebben bij zoveel mogelijk verschillende banken hun geld ondergebracht (om onder het DGS te blijven)

2 appartementen/huis voor de verhuur maar wat ik daar van mee heb gekregen is een hoop gedoe soms zelfs stress. Dat is het ook niet waard denk ik. Daarbij is het met de nieuwe NL regels steeds minder interessant om iets te gaan verhuren volgens mij.

De rest zit in aandelen (ik vermoed een soort van world index inderdaad)

En ze gaan wat vaker op reis.

Al regelmatig de vraag over Bitcoin gehad dus ik denk dat crypto anno 2023 al makkelijk bij het rijtje ‘wat te doen met geld dat ik over heb’ mag.

Voor mijzelf zou ik iets minder willen gaan werken en wat vaker met het gezin op reis/ wat van de wereld gaan zien. Dat soort herinneringen is namelijk niet uit te drukken in geld.

Misschien een leuk appartementje/huisje in het buitenland maar dan wel om ook zelf soms naartoe te gaan.

Goud zie ik niet echt als investering maar meer als asset tegen inflatie. Als je de berichten mag geloven gaan edelmetalen nog flink stijgen de komende jaren maar heb het idee dat die markt wel zo gemanipuleerd is en of dat ooit wel gaat komen. Heb zelf wel wat fysiek muntjes en baren maar dat is meer als verzameling/hobby.

Denk dat er meer upside zit in crypto de komende jaren.

Verder hopelijk gezond blijven voor mijn gezin en mij en wat minder ellende in de wereld. Helaas kom je dan weer terug op de hoofdreden van dit alles: geld ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Pelox

Vorige run heb ik vooral onze vaste lasten verlaagd en zijn we lekker op vakantie gegaan en verder naar de rektheid gehodled. Zo blijf ik het doen. Lasten verlagen en zoveel als mogelijk leuke dingen doen, in ons geval 2 of 3x op vakantie met het gezin. We zitten in een luxe positie en hebben prive genoeg meegemaakt dus ook wij proberen zoveel mogelijk te genieten want voor je het weet ben jij aan de beurt..

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Gaaf om al die verhalen van iedereen te lezen!

Voel je niet verplicht om iets hier te delen, het doel van mijn post was ook meer om iedereen voor zichzelf na te laten denken en een plan te maken. Juist tijdens saaie tijden zonder veel emotie kan je goed over een plan nadenken :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:59:

Voel je niet verplicht om iets hier te delen, het doel van mijn post was ook meer om iedereen voor zichzelf na te laten denken en een plan te maken. Juist tijdens saaie tijden zonder veel emotie kan je goed over een plan nadenken :)
Zeker gaaf! Ik deel die mening d:)b

Ik wou alleen nog even terug komen op je eigen post waar je in aan geeft dat je ‘aardig de top voor jezelf hebt voorspelt’

Heb daarnet even naar mijn PF gekeken van de afgelopen 2 jaar. En eerlijk is eerlijk, ik blijk ook een talent te hebben om de top te voorspellen *O*

Het enige wat ik nog even leren moet, is ipv op de top te kopen, ik beter kan gaan verkopen -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dit vind ik ook wel geinig. Wat is het sentiment op straat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:59:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3-ZnCUhclllLuwQJFvksxGiDrM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QMGoKNrKaQGcII4LUPsiVivx.gif?f=user_large

Nu alleen nog wachten op een epische post van @Verwijderd

Zal het ‘Brabantse nachten zijn lang’ ondertussen wel kunnen bevestigen denk ik. Of juist niet :9B

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:18

NeoflexNL

Forever young

Leuke 'discussie' idd!

Ik zit moment in een gloednieuwe, luxe berghut in the middle of nowhere in het binnenland van Noorwegen. De hele dag een beetje spelletjes doen met het gezin, wandelen door de bossen langs de mooiste watervallen, vissen met m'n zoontje en hout hakken om de kachel warm te houden. Stress kennen ze hier niet, wel een hoge levensstandaard en altijd dichtbij de natuur..

Als ik het kan veroorloven wist ik het wel.

Edit; pics or it didn't happen natuurlijk..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3bWdb4Fci9dFK8woGQ6r1C8atGw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d6iSOQlzuPupVFIFEYYDobUi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door NeoflexNL op 12-08-2023 17:20 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:25:
[...]

Komma's zijn soms van levensbelang.

"Zo krijg je meer jongens!"
Ik heb al een jongen. Meer wil ik niet.

"Zo krijg je meer, jongens!"
Ow? Ik wil graag meer. Vertel!
Die zijn nog wel te overzien...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jpXUsQcOp9iZp87Q0n3vSOdM00Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U0R6MGgM7YQbtwzGBsiWU6j4.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maar hoe nu verder? Wat ga je doen?
Altijd goed om na te denken over een plan B. Het hangt wel aan elkaar van en in de juiste coins zitten en op het juiste moment verkopen. Maargoed voor mezelf weet ik wel wat ik ermee zou doen. Kluswoning hier kopen en een simpel ding in Zweden. Met eigen stukje bos, nabij een meertje. Heb je je eigen houtvoorziening. Biertjes klappen bij het kampvuur, zwemmen en vissen. Wie doet je wat. Kun je heen en weer pendelen. Voor de echte winters en koelere zomers daar, lente en herfst hier.

Maargoed eerst maar ook echt durven te verkopen zodra een nieuwe ath zich aan dient. Das al lastig zat. En omdat je geld dan in je woning in NL en vakantiehut in Zweden zit gewoon weer maandelijks dca toepassen tijdens de bear. Een eigen woning fixen hypotheekvrij is al lifechanging genoeg voor mij. Kun je tegen 2030 je geld stuk slaan op die lambo. Maar eerst maar een eigen huis. Dus wenn 69k weekly close?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZM-d-3CdLclHuvYQ3pY095q_vfc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VRURWQTnwTWRNXswL1jnp8UG.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
resusaapje schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:25:
[...]

Komma's zijn soms van levensbelang.

"Zo krijg je meer jongens!"
Ik heb al een jongen. Meer wil ik niet.

"Zo krijg je meer, jongens!"
Ow? Ik wil graag meer. Vertel!
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/ae/f1/5b/aef15bc4fea36190aeb5ea45967f368b.png

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Berichten die niet helemaal aankomen zijn ook erg vervelend:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gRPdTaSiZuzVxNUMxwWEGkzL1oE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8kzAVchjV3einjNJqv0WBqqp.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 13-10 06:56

Annuitair hypotheekdeel aflossen, daarmee maandlasten verlagen, asap stoppen met verplicht werken en als er geld over is buiten de gewenste buffer een andere/nieuwe EV met minimaal 60kWh accu.

Zou alles wegdoen en voor de lol alleen nog BTC aanhouden.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:44

Mijn eerste flinke aankoop wordt een ruime EV, waarschijnlijk een SUV want stations maken zie niet veel met geen grote accu helaas :( .

Toen ik 2 dagen geleden wat Crypto naar een ledger adres stuurden zag ik dat mijn gehele PF over jaar weer met 92% gegroeid is in FIAT. Lekker!

Ik kom samen met mijn “spaargeld” en Crypto “belegging” al een heel eind, alleen vind ik dat ik meer geld moet hebben dan precies de waarde van zo’n auto.

Mijn huidig vermogen vind ik te laag om een dikke bak te kunnen rijden.

Binnenkort zal het sparen uiteraard minder worden met een kleine opkomst dus…. Go Crypto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Up up and down, up and down, up and down, you kan zo een liedje maken van BTC.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

elektriekert schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:42:
[...]

Mijn eerste flinke aankoop wordt een ruime EV, waarschijnlijk een SUV want stations maken zie niet veel met geen grote accu helaas :( .

Toen ik 2 dagen geleden wat Crypto naar een ledger adres stuurden zag ik dat mijn gehele PF over jaar weer met 92% gegroeid is in FIAT. Lekker!

Ik kom samen met mijn “spaargeld” en Crypto “belegging” al een heel eind, alleen vind ik dat ik meer geld moet hebben dan precies de waarde van zo’n auto.

Mijn huidig vermogen vind ik te laag om een dikke bak te kunnen rijden.

Binnenkort zal het sparen uiteraard minder worden met een kleine opkomst dus…. Go Crypto!
Ik heb nog zo'n oldschool belegging van m'n hypotheek, staat na 16 jaar nog minder op dan de inleg :')

Maar goed, wel aardig wat geld en overwaarde, over 14 jaar ofzo komt er toch aardig wat vrij, tenzij de woningmarkt compleet instort, maar dat verwacht ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:53:
Up up and down, up and down, up and down, you kan zo een liedje maken van BTC.
Oh wacht, die bestaat al ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Kerels!

Ik wou jullie even een goed weekend toewensen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VnjVSQwvThpZh-QG6Vdzt9vCLJk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/twf3apoErglKTd6H31YQ3i2Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Skrunsies schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:38:
Kerels!

Ik wou jullie even een goed weekend toewensen!

[Afbeelding]
Proost!

2 IPA's van mijn vakantie :9B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q-Mg6GhRO5GksmoL0ukbRe6AFS0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xv5MlGEMiotypnC3bqdcAUdq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wZ8Sc1-Z1wBgmpAA2r-aVgzFpTQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3s2t1zw7HIXKbfRieiCGDNg0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 12-08-2023 22:48 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ik meende dat je weer terug was.. hou kums it is der zunnig weer…

Desalniettemin proost kerel! :9B

Nevermind, ninja edit :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Skrunsies schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:49:
[...]

Ik meende dat je weer terug was.. hou kums it is der zunnig weer…

Desalniettemin proost kerel! :9B

Nevermind, ninja edit :)
Ja, ben al thuis, maar een Westmalle Trappist dubbel in de woonkamer staat toch net wat minder mooi op een foto ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53

250k = , 99.9% aflossing , meer staat er ni meer open , paar bitcoins erbij in de pot ,klapstoeltje voor de aldi , schultenbrau.
Repeat.

Nee gekheid , aflossen prio , minder werken sws , mooie pot uitbouwen voor de kids zodat ze de beste start hebben die mogelijk is wanneer ze willen uitvliegen. Ik heb niet meer nodig als wat liefde en een goed speciaalbiertje. Ik ben gelukkig , Helemaal Wak !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mebr-FnBqrTPpBEOvAVQrt_b7og=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9zY8V0RqQtlXv0Dd4XVEJKCf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-10 09:59

Verhuizen naar een twee-onder-een-kapwoning of vrijstaand. Opzich woon ik hier prima, maar sinds er nieuwe buren zijn die nogal lomp en luidruchtig zijn is het woongenot aanzienlijk achteruit gegaan :|
Mocht dat niet haalbaar zijn, dan de helft van de hypotheek aflossen en 32 uur per week gaan werken.

Verduurzamen d.m.v. warmtepomp ofzo.
Vaker en langer op vakantie.
Andere auto, EV of hybride.
M'n zus die vanwege chronische ziekte niet kan werken financieel bijstaan.

De rest 50/50 op de bankrekening/Nexo en in BTC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Mooie verhalen, maar wen moon eigenlijk? Is er al een datum bekend gemaakt?

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:08

Probeer zelf altijd maximale uit het leven te halen, zodat ik later met tevredenheid kan terugkijken en geen spijt hebt. Je hebt vandaag, morgen is geen gegeven. Er kan zich altijd een gebeurtenis voordoen die je leven veranderd. Waardoor je al die dromen die je had, plotseling niet meer kunt waarmaken. Heb het de afgelopen jaren maar al te vaak zien gebeuren in mijn omgeving. Bij X ga ik minder werken, meer reizen etc. Maar zodra x bereikt is waren ze vaak ingehaald door hun gezondheid of waren ze er al niet meer.

Crypto is voor mij vooral een weg naar meer vrijheid. Heb op dit moment geen eigen huis, geen schulden en niemand is afhankelijk van mij. De komende jaren wil ik sowieso de stap zetten om voor mezelf te beginnen en werken plus reizen te combineren. De wereld heeft namelijk zoveel meer te bieden dan Nederland. Mogelijk wat leuks kopen in Spanje. Gedeeltelijk ook omzetten naar ETF’s. Daarnaast uiteraard ook weer terug in crypto tijdens de bear.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:14

Opa spreekt. 2013 kennis gemaakt met Bitcoin. Gokje gewaagd en wat weinig zuurverdiende centjes via Sepa overschrijving naar obscure websites geld overgemaakt (Bter en dacht btc-e, of sowieso dat via crypto deposit). Btc gekocht en maand later helft waarde verdampt. Wat overbleef op software wallet gezet en sporadisch naar omgekeken. Af en toe op btc-e gekeken en toen nog voor rond de $5 ETH gekocht, was rond 2015. Maar verdiepte me er helemaal niet in en liet het maar gaan.
Mei 2017 via tweakers weer in aanraking gekomen met crypto en toen nog Antshares (nu Neo). Wallet afgestoft en ermee verder gegaan maar werkelijk geen benul wat het was en wat ik nou deed. Gehele bull meegemaakt en m’n financiële vrijheid zag ik me voor me! Als dit nog een paar maanden door zou gaan dan was ik klaar. Niks uitgecasht , koers bleef zakken maar alles komt goed! Toch?

Fout! Van financieel minder afhankelijk naar verlies van m’n inleg. Gelukkig ook op de bodem niks verkocht en m’n interesse naar deze digitale muntjes bleef gelukkig. Ondertussen ook wat YT-ers gaan volgen zoals MeesterCrypto en DoopieCash. Super veel geleerd over Traden, investeren en een PLAN maken. Dat laatste is simpel maar ook moeilijk (was voor mij) want op een gegeven moment zie je de koers weer stijgen en denk je alleen maar aan meer (niet gerealiseerde) winst. Immers, wat je niet uitcasht heb je ook niet. Daarnaast bijna iedere avond en weekend filmpjes gekeken over traden/ investeren).
De weg omhoog uiteindelijk (zo voelde het) met pijn en moeite winst genomen.
Deels ook omdat op dat moment beide auto’s niet meer de APK kwamen en na winstneming ook wat overbleef om een aanschaf (caravan) om comfortabele te kamperen naar voren te halen. Dit was in 2021 en ik tik dit nu voor deze caravan en de auto heeft heeft ons probleemloos naar Frankrijk gereden.

TLDR: eerder al gezegd door anderen. Van winst nemen word je niet armer! Wees blij ermee, ja het kan meer zijn maar ook veel minder of helemaal niet. Materiële zaken zijn bijzaken! DYOR. Maak een plan! Wed niet alles op 1 paard maar spreid zoals deel aandelen, aflossen, crypto, spaar, en cash achter de hand.
Verdeel deze zaken ook weer, bijv. crypto: BTC en ETH (voor mij dan) meer dan 80% in PF, rest is speculatief.
Investeer in jezelf! Wil je leren traden? Er zijn genoeg gratis cursussen op YouTube te vinden en richt je daarop.

Do What you love and love What you do.

PS luister naar jezelf! In mijn omgeving was ik de enige die wat zag ik Bitcoin / crypto. Door later zelf te onderzoeken wat het is ben ik ervan overtuigd dat dit blijft en niet meer weggaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online

Ik zou m’n hypotheek helemaal aflossen. Leuke dingen doen en zeker een ton achter de hand houden om in de bearmarket weer in te stappen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:00

tomtom901

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 16:55:
Dit vind ik ook wel geinig. Wat is het sentiment op straat.

[YouTube: DEN HAAG zegt KOOP deze CRYPTO]
Gewoon bitcoin maxi in plaats van al die altcoins te lopen chillen :+.

@anti elppa - die trendlines van jou gisteren heb ik ook lopen, idealiter (denk ik) nog 1x de onderkant naar ~28.000 en dan up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
tomtom901 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 13:10:
[...]

Gewoon bitcoin maxi in plaats van al die altcoins te lopen chillen :+.

@anti elppa - die trendlines van jou gisteren heb ik ook lopen, idealiter (denk ik) nog 1x de onderkant naar ~28.000 en dan up.
ja ik ben iig redelijk zeker dat die trendlijn vanaf december wel stand houd en dat we up gaan eind augustus. Nog 1x richting 28 - 28.5k kan prima idd.

Volume en volatiliteit is echt wel op een extreem dieptepunt nu :P 9 vd 10 komt er dan uiteindelijk een mega kaars

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Prachtig om te lezen wat iedereen gaat doen. Mochten mijn bags moon gaan rij ik met mijn splinternieuwe RS6 naar de haven, om vervolgens op de boot te stappen naar GLIMMER-Island. Daar laat ik mij fêteren door veelste dunne insta-babes en drink ik bubbels in mijn hangmat.

Toch is de kans groter dat ik op de veerpont naar Texel stap en daar in een slecht schoongemaakt strandhotel terecht kom.
Geen probleem, als de pils maar koud is!

Dus, let’s go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5DJY6miFlkWrV5BkQ0CgSZ3cMo8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kvSWZkps8cr980ScM1NzcZlL.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Don Guacamole schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 13:41:
Prachtig om te lezen wat iedereen gaat doen. Mochten mijn bags moon gaan rij ik met mijn splinternieuwe RS6 naar de haven, om vervolgens op de boot te stappen naar GLIMMER-Island. Daar laat ik mij fêteren door veelste dunne insta-babes en drink ik bubbels in mijn hangmat.

Toch is de kans groter dat ik op de veerpont naar Texel stap en daar in een slecht schoongemaakt strandhotel terecht kom.
Geen probleem, als de pils maar koud is!

Dus, let’s go!
[Afbeelding]
Welcome to Texel Don ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nXlScUH8-aY_wKrFjy9Dm2ViXSo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tIiCnHEwip2XIT4VTf6cKJVm.jpg?f=user_large

Acties:
  • +22 Henk 'm!

Verwijderd

Plan: hodl.

Doel: lambo.

Tussentijd: leven.

Geld is voor mij niets meer dan een noodzakelijk kwaad. Genoeg om geen financiële zorgen te hebben is prima. Te weinig om geen zorgen te hebben over waarborging van vermogen is nog beter.

De echte rijkdom: nog kunnen genieten van mijn ouders en familie. Iedereen is gezond en aanwezig. De banden zijn goed. Het gaat goed met iedereen. Samen lachen en samen huilen.

Gisteren met mijn ouders en mijn zusje haar gezin zitten BBQen op de camping, tot diep in de avond gezellig gezeten met zijn allen. Genieten van de kinderen die laat op mochten blijven met een zweedse kaars en de mooie verhalen van vroeger. En mooie korte termijn plannen maken met zijn allen voor later dit jaar.

Als er iets in dit leven is wat ik beschouw als echte rijkdom dan is het bovenstaand, de rest is maar bijzaak. Een groot huis of mooie auto zal me werkelijk roesten. Niets van dat alles beschouw ik als motivatie. Ik hoef geen huis in een ver land waar altijd de zon schijnt, het zal nooit mijn thuis worden. Friesland is mijn thuis. Daar ben ik geboren en daar hoop ik ooit te mogen sterven in rust en vrede.

Financieel zien we wel hoe het balletje rolt, garantie heb je toch niet. Pluk de dag en geniet.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-10 19:04
Iedereen die een reactie van Jaapio wilde:

Afbeeldingslocatie: https://www.looper.com/img/gallery/what-filming-the-final-office-episode-with-steve-carell-was-like/intro-1624323448.webp

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Wat een kut dag, lekke band. Sta je daar op de snelweg. Niemand die me kan helpen. Want iedereen met vakantie..

Conclusie, bus terug naar huis. Mijn andere auto opgehaald met kar en zelf mijn auto maar opgehaald.

Puur en alleen omdat de anwb ‘speciale bandjes’ niet op voorraad heeft.

Nou goed, morgen maar naar de kwikfit.

Geitenbende!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWRgv7vihO4h650JZEW7ZmcSPhA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cgFhuRZfdiDkNbsTFE8TZgFl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Bushalte schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:22:
Iedereen die een reactie van Jaapio wilde:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3BgosDyJGiqm7Bi8S4ZmYGoLpKs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BMGBbNfy8TtJFsOFRw66qnuk.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Skrunsies schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:25:
Wat een kut dag, lekke band. Sta je daar op de snelweg. Niemand die me kan helpen. Want iedereen met vakantie..

Conclusie, bus terug naar huis. Mijn andere auto opgehaald met kar en zelf mijn auto maar opgehaald.

Puur en alleen omdat de anwb ‘speciale bandjes’ niet op voorraad heeft.

Nou goed, morgen maar naar de kwikfit.

Geitenbende!

[Afbeelding]
Naast dat de ANWB je bandjes niet standaard beschikbaar heeft, vergeet je ook even dat ze niet de juiste wielmoersleutelset hebben voor het (de)monteren van je velgen die met zo'n enkele grote Formule 1 sterbout in het midden vastzitten... Maar goed, uiteindelijk komt het wel goed zo te zien d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:33:
[...]

dat ze niet de juiste wielmoersleutelset hebben voor het (de)monteren van je velgen die met zo'n enkele grote Formule 1 sterbout in het midden vastzitten...
Mogen ze wel opschieten met het aanschaffen van die rommel, aangezien er in 2025 verscheidene van deze auto’s rond gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Al mensen in deze Alt gedoken ? Inmiddels gelist bij alle grote namen.

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/bluzelle/
https://bluzelle.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
Wat is er nieuw aan? 🤔
Wou wel een gokje wagen om een short te openen, maar op Kucoin zie ik die optie voor deze token niet en op GateIo is die functionaliteit niet beschikbaar voor Nederlanders. In mijn geval waarschijnlijk nog beter ook.

[ Voor 27% gewijzigd door exelletor op 13-08-2023 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
exelletor schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:18:
[...]

Wat is er nieuw aan? 🤔
Wou wel een gokje wagen om een short te openen, maar op Kucoin zie ik die optie voor deze token niet en op GateIo is die functionaliteit niet beschikbaar voor Nederlanders. In mijn geval waarschijnlijk nog beter ook.
Had het nieuwe al aangepast , effe gemist. Gevalletje green candle. Dacht te zien bij kraken dat hij bij new coins stond maar stond bij top gainers. Excuses !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Go ASTR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-10 09:26
Mr. Unexist schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 10:38:
[...]

Verhuizen naar een twee-onder-een-kapwoning of vrijstaand. Opzich woon ik hier prima, maar sinds er nieuwe buren zijn die nogal lomp en luidruchtig zijn is het woongenot aanzienlijk achteruit gegaan :|
Mocht dat niet haalbaar zijn, dan de helft van de hypotheek aflossen en 32 uur per week gaan werken.

Verduurzamen d.m.v. warmtepomp ofzo.
Vaker en langer op vakantie.
Andere auto, EV of hybride.
M'n zus die vanwege chronische ziekte niet kan werken financieel bijstaan.

De rest 50/50 op de bankrekening/Nexo en in BTC.
Lomp en luid, jij durft! Als iemand het adres van Unexist wil hebben vooral roepen: 50/ 50 dat je de mijne daarna ontdekt maar wulle benne boormachine-prepared.

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:15

resusaapje

h less

Gaat prima zo. Bij LIT heb ik echter jeuk om te dumpen. Allememaggies. :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Weer een goede sloot hopium op! De uitbraak komt vanzelf!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vDq24hwZiGjJEWM4uaKcuXiLEPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pBPYFQridod4EyhQV0xUloLv.jpg?f=fotoalbum_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-10 09:59
Ryderr schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 19:27:
[...]

Lomp en luid, jij durft! Als iemand het adres van Unexist wil hebben vooral roepen: 50/ 50 dat je de mijne daarna ontdekt maar wulle benne boormachine-prepared.
Je weet toch!
Ja, kom gezellig langs! De Parkside accuboormachine is opgeladen en lange houtboor 5.5mm is geplaatst. })
Ik woon op de Dorpsstraat 69 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:33:
[...]

Naast dat de ANWB je bandjes niet standaard beschikbaar heeft, vergeet je ook even dat ze niet de juiste wielmoersleutelset hebben voor het (de)monteren van je velgen die met zo'n enkele grote Formule 1 sterbout in het midden vastzitten... Maar goed, uiteindelijk komt het wel goed zo te zien d:)b
Centerlocks, dan weet je dat het echt is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:07:
[...]

Centerlocks, dan weet je dat het echt is.
Ja, sorry, heb ze nog niet zo lang.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SiVpFMsNRe8kFTvY3NEkk6yg82c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hn16LeVH12zj3PmBgFdIVgTd.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Cdc is echt poep.

Toch wel de meest ondoorzichtige exchange als je een cointje wil (ver)kopen. De grafiek laat een totaal andere waarde dan de actuele waarde zien en als je een ordertje inschiet zit er makkelijk 10% tussen de koers en het "orderboek". Ff omzetten en wegwezen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

Hyper hyper!!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

We huren, dus niets af te betalen. Daarentegen is 250k te weinig voor het type huis wat ik dan zou willen hebben als ik toch mag kiezen (nee, geen 15mil :+), ik zou zeker wel kijken voor een leuke auto (geen lambo, na 1km is ie al drempel wrecked) verder wat kleine spaardoelen spekken, het merendeel blijft dan maar op crypto.

Leuk man filosofie. Ik zou willen dat er 15k opstond.

Btw: ik keek altijd op Kraken van wat de markt cap was bij coins, is dat eruit? Zie t nergens meer

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 13-08-2023 22:13 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:22

Chaes

#HODL

Vraagje aan de mede ASTR holders. Als je je tokens wil staken via hun website (dApp Staking), heeft de pool die je kiest dan nog impact op de hoogte van je staking rewards? En is het gunstiger om één van de pools te kiezen onder "On-Chain Data" of onder "DeFi"?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YBz2Cm4Yhzf0gVkyWRJPY0-2UcU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mGx1uX9vlyLelSpsHZsoNzg3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:02
Hier, neem mijn upvote. Hoe meer mensen weten wat voor klote exchange dit is, hoe beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:15

resusaapje

h less

Chaes schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:22:
Vraagje aan de mede ASTR holders. Als je je tokens wil staken via hun website (dApp Staking), heeft de pool die je kiest dan nog impact op de hoogte van je staking rewards? En is het gunstiger om één van de pools te kiezen onder "On-Chain Data" of onder "DeFi"?
Voor de gewone rewards maakt het niks uit. Maar sommige pools doen iets extra's: NFTje, lotinkje, percentagetje extra, zoiets.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Aaand, we're back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Toch wel vrij diepe wick, maar gewoon weer terug dus.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Np1tc8N.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ligt nog een hoop (long) liquiditeit op 29k en rond de 28.5k. Ik denk dat die nog eerst uitgestopt worden voor we een echte move omhoog krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NvKe-NiZqNmjcth4bbOUZ2lrGCo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uUSNLCinwH6RtXgUd0KjSZeH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ryderr schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 19:27:
[...]

Mooi. Dan nemen we de drugs trend over: blazen we je huis op :7

Nog geen 200k? :O

* sh4d0wman schept snel verder aan de kelder onder de brug. Kom op @Slux help eens mee...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:37

Zo, het hele weekend hierover na kunnen denken :+

Fout van de volgende bull mag ik nooit meer maken, dus deze keer ook maar eens verkopen i.p.v. een PlanB blijven volgen ;) , ik heb voor mezelf een omgekeerd DCA plan vanaf een 100K (?) prijs.

Stel ik pak een mooi flufje winst, dan wil ik dat vasthouden tot er weer een dikke Bear aan de gang is en dan stapsgewijs weer in BTC/ETH (80/20) stappen. Er vanuitgaande dat de volgende cycle weer zo mooi/vergelijkbaar zal gaan als de geschiedenis... (alles of niets is het voor mij).

Hypotheek aflossen ga ik niet doen, ik heb één keer maximale hypotheek gehad waar al mijn spaargeld in zat, het probleem is; "het zit in stenen". Je kunt er niet meer bij hoe hoog die overwaarde ook is (terwijl ik het toen wel nodig had). Heel frusterend en echt van geleerd.

Momenteel heb ik een vrij "lage" hypotheek met lage rente. Dus ja, het geeft ruimte wanneer die nog lager is en je maandlasten nog lager worden, aan de andere kant, inflatie werkt ook op de maandelijkse kosten van je hypotheek ;)

Verder heb ik niet zoveel materialistische zaken nodig en wil ik deze ook niet teveel (kijktip: Minimalism: A Documentary About the Important Things). Wellicht wat leuke (e)surf spullen aanschaffen, waar ik echt gelukkig van word.

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

.

[ Voor 99% gewijzigd door Slonzo op 01-10-2023 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
https://www.nu.nl/economi...-vanaf-morgen-getest.html

Even los van het land, weer een digitaal muntje erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:53

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:23:
Cdc is echt poep.

Toch wel de meest ondoorzichtige exchange als je een cointje wil (ver)kopen. De grafiek laat een totaal andere waarde dan de actuele waarde zien en als je een ordertje inschiet zit er makkelijk 10% tussen de koers en het "orderboek". Ff omzetten en wegwezen daar.
True cost ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:53

knakworst

Get more sats!

https://finance.yahoo.com...torm-heres-201501407.html

BTC hopium.

1. Private debt levels are rising at a staggering pace

2. Corporate defaults are surging

3. Late payments are piling up

4. Banks want to dump risky debt

This is fine :)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/RjJ5B7T/Schermafbeelding-2023-08-14-160650.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:49
3..2..1

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:06
Hoedje van, hoedje van. 3, 2, 1, 4 Bitcoin van plezier

Stack Sats

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6jHNPhLEO9vLo63sqGD_zuGqcQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cH1v9xhKTdBX7TzYTO8bvzLO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Laatst online: 15:40
[quote]knakworst schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:50:
https://finance.yahoo.com...torm-heres-201501407.html

BTC hopium.

1. Private debt levels are rising at a staggering pace

2. Corporate defaults are surging

3. Late payments are piling up

4. Banks want to dump risky debt

1 Dollar 1 Roebel, denk ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-10 09:26
Burn baby, burn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LyzBU4irCrUtMhsTq4lQ99nCKI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WekQBopqTV2jVJSvFlX3uUEe.jpg?f=fotoalbum_large

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
wat is dit nu voor wazig iets op de btc dominance chart???

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCxMx-3Cwmqhq-ttU7ivHNBy_EY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/80KQMVjBLzhatDkL3XWkOzlV.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 14-08-2023 19:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 19:41:

[Afbeelding]
Waarschijnlijk is een shitcoin enorm in marketcap gestegen of hebben ze ineens iets extra's aan het vergelijk toegevoegd zoals een stablecoin oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 19:41:

[Afbeelding]
Komt omdat je nog steeds op CMC kijkt. Dat is zo'n paupersite geworden nadat CZ het heeft overgenomen. Coingecko moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 19:57:
[...]

Waarschijnlijk is een shitcoin enorm in marketcap gestegen of hebben ze ineens iets extra's aan het vergelijk toegevoegd zoals een stablecoin oid?
gok dat laatste. Nog niet eerder gezien dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 20:01:
[...]

Komt omdat je nog steeds op CMC kijkt. Dat is zo'n paupersite geworden nadat CZ het heeft overgenomen. Coingecko moet je hebben.
ik kijk altijd op tradingview. Zie nergens dat de data van cmc komt. Wellicht kijk ik niet goed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rUUoYGpTN4QIeaYkrEujIetMwGw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vt8KMzOwcqI7JTYvAsojaSHc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door anti elppa op 14-08-2023 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 20:10:
[...]

ik kijk altijd op tradingview. Zie nergens dat de data van cmc komt. Wellicht kijk ik niet goed

[Afbeelding]
Sorry. Je hebt gelijk. Ik dacht te zien dat het cmc was. Dan heb ik ook geen idee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 20:14:
[...]

Sorry. Je hebt gelijk. Ik dacht te zien dat het cmc was. Dan heb ik ook geen idee
lees her en der ook direct "analisten"die denk dat dit het signaal is dat het altseason gestart is 8)7 _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 20:19:
[...]

lees her en der ook direct "analisten"die denk dat dit het signaal is dat het altseason gestart is 8)7 _O-
Haha als het zo perfect dropt, no way. Dit is een calculatie die veranderd is of een glitch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
tomtom901 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 20:24:
[...]

Haha als het zo perfect dropt, no way. Dit is een calculatie die veranderd is of een glitch. :)
ja kan ook niet anders eigenlijk. Ik volg die chart al een jaar of 6, heb dit nog nooit gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
toch ff prijsactie zo te zien, maar wel rejection, mooi zo morgen weer een dca 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heb nog steeds de shorts op BTC & ETH lopen, 3 weken geleden voor de vakantie al geopend ;) Staan nu in de plus en hebben zich tussen -30% en +30% begeven. Twijfel om ze nu te sluiten. Ik weet dan echter zeker dat morgenochtend alsnog de rode candle tot 27k zichtbaar is waar ik dus al 3 weken op wacht. Als ik ze open laat staan dan staat BTC morgenochtend 3k hoger.

Ik stel wel een SL in, wat een saaie periode....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
als trader zal het vast saai zijn ja, maar als hodler boeit mij dit echt niet, blijf gewoon kopen 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik ga voor de 28.5 de komende dagen

Pagina: 1 ... 204 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!