nothing stops this train
Ik hoop het, maar verwacht daarna wel een snelle bounce richting de huidige regionen, dus dan win/winDon Guacamole schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 21:08:
Heb er juist vandaag verse fiat ingesmeten, dus Taro zal wel weer gelijk krijgen met z’n rode candle..
De DCA staat hier nog als fiat langs de zijlijn en mijn Bitvavo potje staat ook in Euro's te rijpen. Rond de 27k gaat het wel allemaal in Bitcoin.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Don Guacamole schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 21:08:
Heb er juist vandaag verse fiat ingesmeten, dus Taro zal wel weer gelijk krijgen met z’n rode candle..
:strip_exif()/f/image/VltCj0bvm6V5GmcQ8koyeyag.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had al zo’n vermoeden @Don Guacamole .
Om het 1 jarig jubileum te vieren natuurlijk
anti elppa schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 20:19:
[...]
lees her en der ook direct "analisten"die denk dat dit het signaal is dat het altseason gestart is![]()
:strip_exif()/f/image/MQ9llKWsRvBh76yQGHuAUHWI.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb m gisteren gekeken, staat volledig op YouTube. Vond het geen bijzonder sterke docu, na de helft heb je het eigenlijk wel gezien. Dat neemt niet weg dat ik me er wel in kan vinden. De meeste spullen die je koopt zijn na een tijdje alweer verouderd, of liggen stof te happen omdat ze niet gebruikt worden. Daarnaast is het plezier wat je haalt uit dingen ook maar zeer beperkt.kernie schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:07:
[...]
Verder heb ik niet zoveel materialistische zaken nodig en wil ik deze ook niet teveel (kijktip: Minimalism: A Documentary About the Important Things). Wellicht wat leuke (e)surf spullen aanschaffen, waar ik echt gelukkig van word.
Ik heb gelukkig niet de drang naar spullen. Dat maakt het leven een stuk makkelijker en veel minder stressvol. Neem bijvoorbeeld die dikke auto. Die wil je elke week netjes door de wasstraat halen, maar dan wel een goede dat er geen strepen over heen komen. Ook wil je een brede parkeerplaats zodat niemand tegen je auto aan komt. Het ding is groot genoeg om je vrienden mee te nemen, maar het voelt niet goed dat ze met hun vieze schoenen instappen. Allemaal stress en gedoe om het ding in een goede staat te houden. Prijs jezelf gelukkig dat je je over dit soort dingen niet druk hoeft te maken.
De laatste quote was nog wel aardig. "Love people and use things because the opposite never works".
[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 15-08-2023 08:41 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Leuk dat je iets met de kijktip hebt gedaanGelukszoekr schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:25:
[...]
Ik heb m gisteren gekeken, staat volledig op YouTube. Vond het geen bijzonder sterke docu, na de helft heb je het eigenlijk wel gezien. Dat neemt niet weg dat ik me er wel in kan vinden. De meeste spullen die je koopt zijn na een tijdje alweer verouderd, of liggen stof te happen omdat ze niet gebruikt worden. Daarnaast is het plezier wat je haalt uit dingen ook maar zeer beperkt.
Ik heb gelukkig niet de drang naar spullen. Dat maakt het leven een stuk makkelijker en veel minder stressvol. Neem bijvoorbeeld die dikke auto. Die wil je elke week netjes door de wasstraat halen, maar dan wel een goede dat er geen strepen over heen komen. Ook wil je een brede parkeerplaats zodat niemand tegen je auto aan komt. Het ding is groot genoeg om je vrienden mee te nemen, maar het voelt niet goed dat ze met hun vieze schoenen instappen. Allemaal stress en gedoe om het ding in een goede staat te houden. Prijs jezelf gelukkig dat je je over dit soort dingen niet druk hoeft te maken.
De laatste quote was nog wel aardig. "Love people and use things because the opposite never works".
Fijn dat je die drang gelukkig niet hebt, dat is een zegen!
PS5
Beetje kort door de bocht, maar goed. Iedereen heeft zo zijn zaken waar ze plezier uit halen. Mijn vrienden weten bijvoorbeeld dat ze niet met vieze schoenen in hoeven te stappenGelukszoekr schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:25:
[...]
Het ding is groot genoeg om je vrienden mee te nemen, maar het voelt niet goed dat ze met hun vieze schoenen instappen. Allemaal stress en gedoe om het ding in een goede staat te houden. Prijs jezelf gelukkig dat je je over dit soort dingen niet druk hoeft te maken.
Dan weer een beetje OT. Ik zie lower highs op bitcoin, dus ik verwacht dat er nog wel een move aan gaat komen binnenkort.
ik verwacht amper actie aankomende 5 tot 7 dagen. Tenzij er ineens groot nieuws is. dan de week erop vuurwerk (en ik verwacht up).tomtom901 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:05:
[...]
Beetje kort door de bocht, maar goed. Iedereen heeft zo zijn zaken waar ze plezier uit halen. Mijn vrienden weten bijvoorbeeld dat ze niet met vieze schoenen in hoeven te stappen
Dan weer een beetje OT. Ik zie lower highs op bitcoin, dus ik verwacht dat er nog wel een move aan gaat komen binnenkort.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zullen zien. Ik denk al sneller (als dit nu Reddit was konden we een remindme doenanti elppa schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:08:
[...]
ik verwacht amper actie aankomende 5 tot 7 dagen. Tenzij er ineens groot nieuws is. dan de week erop vuurwerk (en ik verwacht up).
Ook dat inderdaad. Je hoeft geen rekening te houden met een grote draaicircel
AchterasbesturingGelukszoekr schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:16:
[...]
Ook dat inderdaad. Je hoeft geen rekening te houden met een grote draaicircel

https://www.tradingview.c.../?symbol=EURONEXT%3ABCOIN
https://blockworks.co/news/us-europe-spot-bitcoin-etf
das best leuk, maar is niet waar we op hopen. Belangrijkste blijft gewoon dat de sec terug in het hok gaat, en de spot etf's van de grote jongens approved.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:54:
Boom. De eerste Europese Bitcoin Spot ETF is live, in Amsterdam![]()
maargoed, tis iig positief nieuws, ipv berenprak
Cool, BCOIN dus. Zou geweldig zijn als die in de US de ticker BRRR krijgt.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:54:
Boom. De eerste Europese Bitcoin Spot ETF is live, in Amsterdam![]()
Edit: was even kwijt wie die had aangevraagd maar was Valkyrie dus.
https://cointelegraph.com...aq-rulemaking-list-by-sec
[ Voor 18% gewijzigd door Alpina op 15-08-2023 12:02 ]
Hier ook binnen. Heb het gelijk in bitcoin gedrukt.BTFD schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:59:
Wat is deze?! Free munny van de Bitvavo’s..
Bedankt! Ik zal er een leuke dag van gaan maken!
[Afbeelding]
BTFD schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:59:
[Afbeelding]
/f/image/FNzMnOC6FiQEq11ZhhGqjHK9.png?f=fotoalbum_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ze verdienen teveel aan je 😀BTFD schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:59:
[Afbeelding]
Soort carpool strook. Net als de blockchain, alleen is foute boel: bagholder.Kol Nedra schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:21:
geen idee wat dat bord betekend.....en ik maar denken dat je hier Ethereum kon halen![]()
[Afbeelding]
https://www.mirror.co.uk/...ng-found-chopped-30707060
Next level...
Dat is wel serieus door het putje gaan zeg.Darrell schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:45:
Vroegah, toen je alleen maar voor een boormachine hoefde te vrezen.
https://www.mirror.co.uk/...ng-found-chopped-30707060
Next level...
Ik bedoel met move uit de zone 28.7 en 30. Zie dat nog niet zomaar gebeurentomtom901 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:15:
[...]
Zullen zien. Ik denk al sneller (als dit nu Reddit was konden we een remindme doen)
mijn hemel idd, ze spammen nu echt!AlterBridge schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 20:24:
Zullen al die Binance asset transfer mailtjes over twee dagen voorbij zijn? Manmanman
nothing stops this train
:fill(white):strip_exif()/f/image/TdiKMG8y6vMAtSdGyQi9rEwM.png?f=user_large)
Mochten ze ooit weer in Nederland aan de bak kunnen dan lees ik dat hier wel weer.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Prachtig. Na al die weken van 0 beweging schieten we hier alweer in de stress van wat gepruttel van paar 100$ByteMe_ schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:12:
Zooo, dat knalt allemaal consistent de grond in.

Geen stress. Ik ben zo'n vervelende hodler die toekijkt als de wereld brandtanti elppa schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:18:
[...]
Prachtig. Na al die weken van 0 beweging schieten we hier alweer in de stress van wat gepruttel van paar 100$
Ja, lopen nog:Kol Nedra schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:23:
nice @Taro met je short, loopt ie nog verder?
ETH:
:fill(white):strip_exif()/f/image/r4P8Q50gC1lmtgaVNsA1Smdl.png?f=user_large)
BTC:
:fill(white):strip_exif()/f/image/RxokZZFJ08BjXfRU09PVeFjj.png?f=user_large)
Oké, ikke kijken, teleurstellend weinig te zien.ByteMe_ schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:12:
Zooo, dat knalt allemaal consistent de grond in.
Dus, reported for fud!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Maar Dot is wel 4 procent gezaktresusaapje schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:36:
[...]
Oké, ikke kijken, teleurstellend weinig te zien.
Dus, reported for fud!
Gipsy King schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:57:
[...]
Die 4% is net als zonder make up.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/hAengMbs0QSlg4oXBTJfSWxv.jpg?f=fotoalbum_large)
Gipsy King schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:57:
[...]
Die 4% is net als zonder make up.
[Afbeelding]

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Moet je nagaan dat het nog heel veel lager kanAlterBridge schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:41:
Alleen bij DOT twee orders gehit, die is wel heel laag nu
Veel meer dan $5 kan er niet afTaro schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:44:
[...]
Moet je nagaan dat het nog heel veel lager kan

UberLurker Departement #GG.
Klopt, maar de huidige prijs is nog een >4000% stijging sinds de launch
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 15-08-2023 23:17 ]
I know… probeerde mezelf wat moed in te praten, aangezien drank nu even geen optie isTaro schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 23:15:
[...]

UberLurker Departement #GG.
Blijf erbij, gok dat er niets gebeurd tot na aankomend weekend.
[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 16-08-2023 06:57 ]
Het scheetje dat btc liet van .72% had wel een impact op enkele alts die op zelfde moment -5% gingen.anti elppa schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 06:43:
die mega dump gisteren kwam dus door weer een delayed beslissing mbt spot etf. Mooi om te zien dat dat dus eigenlijk helemaal niets doet.
klopt, en dat is perfect!! En als btc binnen 2 weken uit dat kanaal op die up trend knalt, gaan alts pas echt rektMasstje schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 07:02:
[...]
Het scheetje dat btc liet van .72% had wel een impact op enkele alts die op zelfde moment -5% gingen.
anti elppa schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 06:43:
die mega dump gisteren kwam dus door weer een delayed beslissing mbt spot etf. Mooi om te zien dat dat dus eigenlijk helemaal niets doet.
https://newsbit.nl/voyage...ens-wat-zijn-de-gevolgen/Voyager verkoopt voor $63 miljoen aan crypto
Voyager Digital, het crypto-leenplatform dat recentelijk faillissement aanvroeg, liquideerde in slechts vier dagen 49 verschillende crypto-activa. Dankzij deze verkoopactie wist het platform ongeveer $63 miljoen binnen te halen. Hierbij was de verkoop van 1,4 triljoen Shiba Inu-tokens goed voor bijna $14,4 miljoen.
Naast SHIB omvatte de verkoop ook andere cryptomunten zoals Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Chainlink (LINK), Polygon (MATIC) en Decentraland (MANA). Ondanks deze aanzienlijke verkopen beschikt Voyager nog steeds over activa ter waarde van ongeveer $11,3 miljoen, volgens de analyse van Lookonchain.
Ja klinkt als een perfect storm rond maart 2024..anti elppa schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 06:43:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ja dat is wat ik hierboven al poste. Gok combinatie dusGipsy King schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 08:31:
[...]
Off die gensler again ?
https://cointelegraph.com/news/bitcoin-etf-approval-2024

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
REPORTED!!!Taro schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 23:15:
[...]
Oh wacht...

:fill(white):strip_exif()/f/image/LeBJnJDGcLFBmAAsnsT3S9ur.png?f=user_large)
Excellence does not require perfection.
@Gelukszoekr @MrMrqMrMrq schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:28:
[...]
Fijne start. En ik wil zeker @MicroWhale horen in dit gesprek.
[..]
Voor mij is de endgame heel simpel. Als ik 15k in crypto heb en het is 250k waard, gaat het er bijna allemaal uit en naar lagere risico assets (aandelen met dividend, etfs, etc...) Die staan op naam en als de broker failliet gaat kun je ze herclaimen bij een andere. Veilig dus.
reden: ik leef nu, niet straks. Ik zou nog een beetje btc en eth bewaren voor als het nog veel meer waard wordt, maar dat is meer voor de leuk. Een soort aandenken.
Als ik 250k zou hebben, zou ik zelf ook 100k reserveren om een startup te beginnen... en ik denk ook dat ik dat geld in een trust zou zetten zodat de kinderen het zonder veel moeite kunnen erven mocht het nodig zijn.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat lijkt heel erg op mijn plan. Wat je in de eerste alinea beschrijft is nog wel iets wat ik ne afvroeg. Kan je veilig €250k naar DeGiro overmaken en aandelen kopen? Je bent toch maar tot €100k verzekerd? Hoe doen mensen met veel geld dat? HahaMicroWhale schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:08:
[...]
@Gelukszoekr @MrMrq
Voor mij is de endgame heel simpel. Als ik 15k in crypto heb en het is 250k waard, gaat het er bijna allemaal uit en naar lagere risico assets (aandelen met dividend, etfs, etc...) Die staan op naam en als de broker failliet gaat kun je ze herclaimen bij een andere. Veilig dus.
reden: ik leef nu, niet straks. Ik zou nog een beetje btc en eth bewaren voor als het nog veel meer waard wordt, maar dat is meer voor de leuk. Een soort aandenken.
Als ik 250k zou hebben, zou ik zelf ook 100k reserveren om een startup te beginnen... en ik denk ook dat ik dat geld in een trust zou zetten zodat de kinderen het zonder veel moeite kunnen erven mocht het nodig zijn.
100k verzekerd? Ik dacht dat beleggingen bij Nederlandse brokers tot 20k gedekt zijn... Darnaast geeft DeGiro natuurlijk aan dat bij evt. faillissement van de Giro de funds safu zijn.Gelukszoekr schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:15:
[...]
Dat lijkt heel erg op mijn plan. Wat je in de eerste alinea beschrijft is nog wel iets wat ik ne afvroeg. Kan je veilig €250k naar DeGiro overmaken en aandelen kopen? Je bent toch maar tot €100k verzekerd? Hoe doen mensen met veel geld dat? Haha
valt reuze mee volgens mij, als ik langs de Mac rij zie ik altijd hordes auto's in de drive staan, zelfs rond 23:30

ook op terassen altijd druk.
nothing stops this train
Hmm, ik zie nauwelijks mensen satjes stacken. Waar gaat het geld dan naartoe?
Precies. En dan te bedenken dat een vaasje tegenwoordig €3,40 kost. Ik vraag me altijd af waar iedereen het van doet. Twee biertjes voor 15 guldenKol Nedra schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:27:
[...]
valt reuze mee volgens mij, als ik langs de Mac rij zie ik altijd hordes auto's in de drive staan, zelfs rond 23:30![]()
ook op terassen altijd druk.

100k aandelen kopen, volgende 100k versturen.Gelukszoekr schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:15:
[...]
Dat lijkt heel erg op mijn plan. Wat je in de eerste alinea beschrijft is nog wel iets wat ik ne afvroeg. Kan je veilig €250k naar DeGiro overmaken en aandelen kopen? Je bent toch maar tot €100k verzekerd? Hoe doen mensen met veel geld dat? Haha
Binance launchpool token was dat. Sinds gisteren kon je traden dacht ik.
Kan het helaas niet uit eerste hand vertellen dus moet het bij de theorie houdenGelukszoekr schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:15:
[...]
Bij aandelen werkt het vervolgens wat anders. Brokers scheiden het vermogen/ aandelen van klanten van hun eigen onderneming, zodat als ze failliet gaan, de aandelen veilig staan en van de klant blijven.De maximale vergoeding op grond van het depositogarantiestelsel is € 100.000 per rekeninghouder, per bank. Als u met uw partner een en/of-rekening hebt, geldt de maximale vergoeding per persoon. Er geldt geen eigen risico.
Alle banken met een Nederlandse bankvergunning vallen onder het depositogarantiestelsel.
Dit is in de wet vastgelegd.Numbers schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:47:
[...]
Kan het helaas niet uit eerste hand vertellen dus moet het bij de theorie houdenJe moet even onderscheid maken tussen geld en aandelen/ETF's. Van de rijksoverheid website:
[...]
Bij aandelen werkt het vervolgens wat anders. Brokers scheiden het vermogen/ aandelen van klanten van hun eigen onderneming, zodat als ze failliet gaan, de aandelen veilig staan en van de klant blijven.
https://wetten.overheid.nl/BWBR0003109/2023-01-01
Idem. Kan niet wachten tot Binance terug is in NL. Die Launchpadjes en Pooltjes zijn goud voor de kratjes bier.Stokstaart schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:36:
Ik moet wel zeggen dat ik Binance ga missen. Kucoin is nu mijn goto exchange voor alts, al die NL broker-rotzooi doe ik niks mee.
Staat op op Kraken etc inmiddels.keepitfrosty schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:33:
[...]
Binance launchpool token was dat. Sinds gisteren kon je traden dacht ik.
Dus kunnen vermogende mensen zonder zorgen tonnen bij DeGiro stallen, zolang het maar in assets zit.
PreciesGelukszoekr schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:06:
Dus als ik het goed begrijp is geld bij DeGiro tot €100k verzekerd via het depositogarantiestelsel. Aandelen die je koopt worden (wettelijk verplicht) gescheiden van DeGiro en blijven je eigendom ook als ze failliet zouden gaan.
Dus kunnen vermogende mensen zonder zorgen tonnen bij DeGiro stallen, zolang het maar in assets zit.
Zie dot ook nog wel veel lager gaan. Heb ook alles verkochtTaro schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:44:
[...]
Moet je nagaan dat het nog heel veel lager kan
Geld tot 100k ja maar aandelen 20k.Gelukszoekr schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:06:
Dus als ik het goed begrijp is geld bij DeGiro tot €100k verzekerd via het depositogarantiestelsel. Aandelen die je koopt worden (wettelijk verplicht) gescheiden van DeGiro en blijven je eigendom ook als ze failliet zouden gaan.
Daarbij kun je je afvragen of Degiro dan wel helemaal de beste optie is, iets met berichten uit het verleden. Maar goed daar is het beleggen topic of indexfonds topic voor.
Sorry voor offtopic, maar in dat geval blijft mn vraag wel open. Hoe doen vermogende mensen dat? Die gaan hun portofuille toch niet opknippen en voor elke €20k een andere broker zoeken?Alpina schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:21:
[...]
Geld tot 100k ja maar aandelen 20k.
Daarbij kun je je afvragen of Degiro dan wel helemaal de beste optie is, iets met berichten uit het verleden. Maar goed daar is het beleggen topic of indexfonds topic voor.
Ik zit nu ook op Kucoin en ik hoop van harte dat het allemaal losloopt, maar vind het toch minder betrouwbaar dan Binance. Tevens ook niet geregistreerd bij de DNB dacht ik, dus ik zie het al voor me dat ik al mijn rommel nog 1x mag verplaatsen.Stokstaart schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:36:
Ik moet wel zeggen dat ik Binance ga missen. Kucoin is nu mijn goto exchange voor alts, al die NL broker-rotzooi doe ik niks mee.
Nee, dat klopt niet. Die 20k is de "beleggerscompensatie". Maar dan is er meer aan de hand.Alpina schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:21:
[...]
Geld tot 100k ja maar aandelen 20k.
Instanties moeten vermogensscheiding toepassen. Jouw geld en beleggingen moeten gescheiden worden van het bedrijfsvermogen zodat je als klant beschermd bent bij een faillissement. De AFM controleert daarop.
Wanneer de vermogens niet afdoende gescheiden zijn, kan de falende onderneming ook de tegoeden van beleggers meesleuren in haar val. Om beleggers voor dat verlies te compenseren, is er de beleggerscompensatie.
Zojuist bij de Unive op kantoor geweest, en €1500 gepint. De jaarfactuur voor mn verzekeringen. De medewerker was nogal verbaast dat ik het niet automatisch liet afschrijven. Voor een paar tientjes cashback wil ik best even op kantoor komen
KuCoin bestaat volgens mij langer dan Binance... Als je geen grote bedragen verhandelt (of lang laat staan) zie ik je probleem net vergeleken met Binance.exelletor schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:40:
[...]
Ik zit nu ook op Kucoin en ik hoop van harte dat het allemaal losloopt, maar vind het toch minder betrouwbaar dan Binance. Tevens ook niet geregistreerd bij de DNB dacht ik, dus ik zie het al voor me dat ik al mijn rommel nog 1x mag verplaatsen.
Ik kan mij dit soort berichten van Binance niet herinneren: https://www.coindesk.com/...oin-crypto-exchange-hack/JPS schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:44:
[...]
KuCoin bestaat volgens mij langer dan Binance... Als je geen grote bedragen verhandelt (of lang laat staan) zie ik je probleem net vergeleken met Binance.
Ook hou ik voor ogen dat de Chinese autoriteiten bij Kucoin voor gedoe kunnen zorgen, zoals eerder dit jaar bij Multichain en nu Huobi.
Bybit blijft vervelend met het uitloggen in die app enzo
All-in, die modellen van Plan B kloppen altijd.tomtom901 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 14:29:
Deze dan ook nog maar even droppen;
[YouTube: PlanB on RSI: bitcoin to $300,000?]
Je bent alleen bij banken tot 100k euro verzekerd (per banklicentie). Voor aandelen ben je verzekerd tot 20k bij degiro, mochten ze niet aan de klant kunnen worden teruggegeven. Maar meestal is dit gewoon in jouw bezit of in een soort stichting buiten degiro om.Gelukszoekr schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:15:
[...]
https://www.degiro.nl/hel...beleggingen-dan-beschermd
en aans löpt wa vast
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!