Volgens mij wilde je op Mr. Unexist reageren want ik stel dezelfde vraag 🙂Gelukszoekr schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 21:27:
[...]
Is dat zo? Heeft Satoshi beweerd dat het alleen voor particulieren was?
Ik geloof het niet.Overgeef Dave schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 11:37:
[...]
Is het nog nodig om een aparte seed te hebben?
https://astar.network/blo...pp-staking-on-astar-38365
Ik heb de indruk dat alles nu vanop de ledger kan.
de Ledger tutoral geeft aan om voor astar (en aptos) eerst een account aan te maken om vervolgens zelf je ledger account te importeren.
Ik kom er net achter dat de withdrawal functie van Aptos op dit moment suspended is
[EDIT]: Deed het weer na een refresh
Moet ik het later nog een keer proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door elektriekert op 10-08-2023 12:09 ]
Nice, ik zet m'n huis alvast te koop om all-in te gaanWaah schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 11:43:
[...]
60K -> 17k =~3,53x lager
dus van 30K gaan we naar 8,5K
spoiler:om daarna nog een double top te krijgen tot de 10 cent
En als het echt zo ver zou komen durf je het niet.Mr. Unexist schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:18:
[...]
Nice, ik zet m'n huis alvast te koop om all-in te gaan
ook wel terecht toch? Als we nu naar 8,5K zouden gaan zou ik me wel zorgen gaan maken. Nu is het allemaal nog in lijn met "vroegah".Dacuuu schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:34:
[...]
En als het echt zo ver zou komen durf je het niet.
mensen denken dat ze "this time it's different" willen... Maar dat willen ze eigenlijk helemaal niet
Precies, laat het graag de komende jaren graag hetzelfde gaan zoals in het verledenWaah schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:56:
[...]
ook wel terecht toch? Als we nu naar 8,5K zouden gaan zou ik me wel zorgen gaan maken. Nu is het allemaal nog in lijn met "vroegah".
mensen denken dat ze "this time it's different" willen... Maar dat willen ze eigenlijk helemaal niet
Leuk en aardig.elektriekert schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:02:
[...]
Ik geloof het niet.
de Ledger tutoral geeft aan om voor astar (en aptos) eerst een account aan te maken om vervolgens zelf je ledger account te importeren.
Ik kom er net achter dat de withdrawal functie van Aptos op dit moment suspended is![]()
[EDIT]: Deed het weer na een refresh
Moet ik het later nog een keer proberen.
Als je maar niet de seed van de ledger ergens in typt.
Short gewoon 2500$ met 100x leverage… kan je enkele kastelen kopen met zat plaats voor je lambo’s.Mr. Unexist schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:18:
[...]
Nice, ik zet m'n huis alvast te koop om all-in te gaan
Laat ook maar, is maar 290000$Masstje schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:46:
[...]
Short gewoon 2500$ met 100x leverage… kan je enkele kastelen kopen met zat plaats voor je lambo’s.
Huis verkopen niet nee, niet zo'n zin om onder een brug te slapen of weer bij m'n ouders in te trekken (die me voor gek zouden verklaren).Dacuuu schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:34:
[...]
En als het echt zo ver zou komen durf je het niet.
Al m'n spaargeld erin smijten wel.
Astar krijgt er ook zin in. Op naar de $0,10!
Ow, moet dat niet?knakworst schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:27:
[...]
Leuk en aardig.
Als je maar niet de seed van de ledger ergens in typt.
Spam
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 10-08-2023 19:08 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door Darrell op 10-08-2023 19:16 ]
Jammer, gemist of het hex of xrp was
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
die moet nog flink hoger gaan voordat ik die lambo kan aanschaffenDon Guacamole schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:30:
Astar krijgt er ook zin in. Op naar de $0,10!
nothing stops this train
Taro terug, bifi moon. Lekkerrrr
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja idd, vannacht teruggekomen
Was nog wel ff spannend, had voor mijn vertrek shorts op ETH & BTC geopend, opende in Frankrijk de ByBit app en kreeg de melding dat het betreffende product op die locatie niet beschikbaar was. De shorts van -35% naar +35% zien gaan... De realized PNL staat inmiddels mooi dik in de plus, maar ik wacht nog even met de posities sluiten want de unrealized PNL staat weer in de min...
Wel fijn even 2,5 weken zonder crypto en iedere dag prachtig weer gehad tov hier in NL
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
En de slowchat lag zo stil dat je gewoon alles terug kunt lezen/modden ^^Taro schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 20:48:
[...]
Was nog wel ff spannend, had voor mijn vertrek shorts op ETH & BTC geopend, opende in Frankrijk de ByBit app en kreeg de melding dat het betreffende product op die locatie niet beschikbaar was. De shorts van -35% naar +35% zien gaan... De realized PNL staat inmiddels mooi dik in de plus, maar ik wacht nog even met de posities sluiten want de unrealized PNL staat weer in de min...
Wel fijn even 2,5 weken zonder crypto en iedere dag prachtig weer gehad tov hier in NL
Welkom terug!
prachtig nummer 👌
het is een beetje ontopic, de dollar komt erin voor en inflatie enzo
het is een beetje ontopic, de dollar komt erin voor en inflatie enzo
“There’s rich men north of Richmond, lord knows they all just wanna have total control… your dollar ain’t shit, & it’s taxed to no end, ‘cause the rich men north of Richmond.” — Oliver Anthony
— Walker⚡️ (@WalkerAmerica) 10 augustus 2023
This is the best song I’ve heard in a long time. *Real* protest music.
Goosebumps… pic.twitter.com/FA0vLc9FCS
nothing stops this train
Kan iemand mij helpen hoe dit zit of werkt?
:fill(white):strip_exif()/f/image/8xtH4NqzTY2hLbHsdy0HgBEc.png?f=user_large)
Ik deed een test om het naar een Ledger adres te sturen, amount is 0.00008 BTC ($2.35) en de fees zijn 0.0003946 ($11.614)
deze fee is niet bij mij af gegaan en die 0.00008 BTC staat er nu gewoon op, hoe zit dit nou dan?
:fill(white):strip_exif()/f/image/8xtH4NqzTY2hLbHsdy0HgBEc.png?f=user_large)
Ik deed een test om het naar een Ledger adres te sturen, amount is 0.00008 BTC ($2.35) en de fees zijn 0.0003946 ($11.614)
deze fee is niet bij mij af gegaan en die 0.00008 BTC staat er nu gewoon op, hoe zit dit nou dan?
nothing stops this train
Heb je de balance op je andere account ook bekeken? Dat je de fees daar vanaf gehaald zijn?Kol Nedra schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 00:18:
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Transactie met meerdere ontvangers, waarschijnlijk vanaf een cex. De tx kosten zijn dan 3946 sat voor alle output adressenKol Nedra schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 00:18:
[Afbeelding]
Kijk als voorbeeld maar eens naar deze txid maar eens:
0ba64d5410d396f9cbe6eec8aa55d97f4dd63148bbad6937ca13451d2c24a301
[ Voor 26% gewijzigd door Domino op 11-08-2023 07:23 ]
niks erafColdcat schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 01:41:
[...]
Heb je de balance op je andere account ook bekeken? Dat je de fees daar vanaf gehaald zijn?
komt idd van een cex (Kraken)Domino schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 07:14:
[...]
Transactie met meerdere ontvangers, waarschijnlijk vanaf een cex. De tx kosten zijn dan 3946 sat voor alle output adressen
Kijk als voorbeeld maar eens naar deze txid maar eens:
0ba64d5410d396f9cbe6eec8aa55d97f4dd63148bbad6937ca13451d2c24a301
[Afbeelding]
dus dit zijn de fees van iedereen bij elkaar?
in onze transactie zat er iemand bij die 63 BTC stuurde, helaas was ik die niet
nothing stops this train
Dit is een leuke voor hier
https://www.nu.nl/economi...ken-zo-krijg-je-meer.html
Zo krijg je meer, jongens! (en meisjes).
Edit: en non-binair enzo...
Zo krijg je meer, jongens! (en meisjes).
[ Voor 20% gewijzigd door JDx op 11-08-2023 08:34 ]
Komma's zijn soms van levensbelang.JDx schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:17:
Zo krijg je meer jongens! (en meisjes).
"Zo krijg je meer jongens!"
Ik heb al een jongen. Meer wil ik niet.
"Zo krijg je meer, jongens!"
Ow? Ik wil graag meer. Vertel!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nou een spaarrekening bij een onbekendere bank zeggen zeresusaapje schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:25:
[...]
Komma's zijn soms van levensbelang.
"Zo krijg je meer jongens!"
Ik heb al een jongen. Meer wil ik niet.
"Zo krijg je meer, jongens!"
Ow? Ik wil graag meer. Vertel!
Als je niet tegen koersschommelingen kan is dit voor veel mensen wel het beste alternatief denk ik.JDx schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:17:
Zo krijg je meer jongens! (en meisjes).
Ik zou me persoonlijk beter voelen bij 1 BTC in eigen beheer dan 20-30k bij een buitenlandse bank (en dan eigenlijk een deposito wil de rente toch iets of wat verschil gaan maken) waarvan de garantie en bv. erfbelasting niet helemaal duidelijk zijn.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Verwijderd
Jullie hebben wel een prima periode uitgezocht om er lekker tussenuit te gaan Taro, was weinig zomer hier in NL.Taro schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 20:48:
[...]
Vraagje aan de kenners hier. Ik weet wat NFTs zijn, maar ik heb wat moeite om het echte nut ervan te zien. Helemaal als je kijkt naar in-game items als NFT. Waarom zou je zoiets kopen?
Het is de fee van de totale txid. Die vervolgens uit kleine in- / outputs bestaat. Jouw aandeel is dus maar een klein gedeelte, en die heb je (fors) betaald met de withdrawal fee op kraken. Volgens de kraken pro app is die fee 0,00005 btc.Kol Nedra schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:06:
[...]
komt idd van een cex (Kraken)
dus dit zijn de fees van iedereen bij elkaar?
in onze transactie zat er iemand bij die 63 BTC stuurde, helaas was ik die niet
Ik doe tegenwoordig alles via lightning: withdrawal via kraken naar phoenix (0 fee) en dan eens in de zoveel tijd onchain naar de ledger (miner fee).
Dot vertoont wel kracht op de psychologische grens van 5 dollar.
Wen Dot psychologische grens van 50 dollar?knakworst schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:42:
Dot vertoont wel kracht op de psychologische grens van 5 dollar.
when DOT 2.0?
voorlopig nog gewoon ETH en BTC, DOT blijft op de radar
voorlopig nog gewoon ETH en BTC, DOT blijft op de radar
nothing stops this train
Effe aan @Skrunsies vragen. Maar ik hoop dat die lekker op vakantie is met zijn meidenDon Guacamole schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:52:
[...]
Wen Dot psychologische grens van 50 dollar?
In een zomer met maar weinig volatiliteit, is vandaag een dag waarbij we mogelijk wel enige volatiliteit kunnen verwachten.
Aankomende zondag (13 augustus) is er een deadline voor de SEC om een uitspraak te doen over de BTC ETF van Ark Invest. Omdat dit in het weekend valt, is de verwachting dat de uitspraak vandaag zal volgen. De SEC kan het afwijzen, goedkeuren of uitstellen. Verwacht persoonlijk het laatste. Geloof dat de algemene consensus is dat die ETF er komt, het is alleen kwestie van wanneer.
Ook niet geheel onbelangrijk: hoeveel BTC hebben partijen als Blackrock al?
Aankomende zondag (13 augustus) is er een deadline voor de SEC om een uitspraak te doen over de BTC ETF van Ark Invest. Omdat dit in het weekend valt, is de verwachting dat de uitspraak vandaag zal volgen. De SEC kan het afwijzen, goedkeuren of uitstellen. Verwacht persoonlijk het laatste. Geloof dat de algemene consensus is dat die ETF er komt, het is alleen kwestie van wanneer.
Ook niet geheel onbelangrijk: hoeveel BTC hebben partijen als Blackrock al?
Domino schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:00:
[...]
Effe aan @Skrunsies vragen. Maar ik hoop dat die lekker op vakantie is met zijn meiden
Komma's zijn soms van levensbelang:JDx schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:34:
[...]
Nou een spaarrekening bij een onbekendere bank zeggen ze
"Nou een spaarrekening"
Ik ben nu aan het werk, even geen tijd.
"Nou, een spaarrekening"
Ah, bedankt voor de verduidelijking.
(ja, ik verveel me)
RMRK ook eindelijk winstgevend nu die op $2 staat! Net zoals bij ASTR heb ik mijn GAK flink kunnen verlagen en is het hopen dat we de bodem gezien hebben..
En anders gewoon verder met verlagen!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Nou ik heb het voor je aangepast hoor, het is dat ik me ook verveel, anders had ik het niet gedaan.
Huh watte?BTFD schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:25:
RMRK ook eindelijk winstgevend nu die op $2 staat! Net zoals bij ASTR heb ik mijn GAK flink kunnen verlagen en is het hopen dat we de bodem gezien hebben..
Het zit al de naam. Een In-game item zit vast in een game. Een "in-game NFT" heeft de potentie om niet langer "in-game" te blijven.Tristan schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:07:
Vraagje aan de kenners hier. Ik weet wat NFTs zijn, maar ik heb wat moeite om het echte nut ervan te zien. Helemaal als je kijkt naar in-game items als NFT. Waarom zou je zoiets kopen?
In-game items hebben nu al waarde. Als je hier een NFT van kan maken dan is het ineens niet meer beperkt tot de specifieke game, maar kan je het in theorie meenemen naar een andere games
[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 11-08-2023 11:30 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hmmm. Ik denk overnam om een game te ontwikkelen met collectibles. Ik vraag mij af of NFTs daarin een rol kunnen spelen, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik dat dan voor me moet zien.Gelukszoekr schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:28:
[...]
Het zit al de naam. Een In-game item zit vast in een game. Een "in-game NFT" heeft de potentie om niet langer "in-game" te blijven.
In-game items hebben nu al waarde. Als je hier een NFT van kan maken dan is het ineens niet meer beperkt tot de specifieke game, maar kan je het in theorie meenemen naar een andere games
Er zal vast wel ontwikkelaars met ideeen komen om hier wat van te maken.Tristan schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:34:
[...]
Hmmm. Ik denk overnam om een game te ontwikkelen met collectibles. Ik vraag mij af of NFTs daarin een rol kunnen spelen, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik dat dan voor me moet zien.
Waar ik aan denk is dat je op deze manier ook bijvoorbeeld het aantal items kan beheren. Stel je voor, World of Warcraft waarbij er maar maximaal 10 hele sterke zwaarden op een server aanwezig kunnen zijn. Dan ben je als speler niet meer afhankelijk van een super kleine drop kans, maar kan je andere voorwaarden maken waarop een speler aan zo'n item kan komen
Bij een web3 app zoals stepn heb je verschillende schoenen met levels en addons. Elke schoen is hierin een NFT bijv. die je kan versturen of verkopen op een marktplaats of andere mensen.Tristan schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:07:
[ Voor 7% gewijzigd door zenith op 11-08-2023 11:56 ]
Daar heb je geen nft's voor nodig en dat is al opgelost met die ingame exchange. Laat maar. Volgens mij begrijp ik je punt niet helemaal.Gelukszoekr schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:40:
[...]
Er zal vast wel ontwikkelaars met ideeen komen om hier wat van te maken.
Waar ik aan denk is dat je op deze manier ook bijvoorbeeld het aantal items kan beheren. Stel je voor, World of Warcraft waarbij er maar maximaal 10 hele sterke zwaarden op een server aanwezig kunnen zijn. Dan ben je als speler niet meer afhankelijk van een super kleine drop kans, maar kan je andere voorwaarden maken waarop een speler aan zo'n item kan komen
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 11-08-2023 13:21 ]
Verwijderd
Ah, die bull rent naar beneden?
Dit is helaas overduidelijk fake bullishism. Pure victim blaming van bearish sentiment.
Een zorgelijke trend die West Europa steeds meer in een wurggreep lijkt te nemen.
Nog even, en de belastingdienst komt ook je verliezen afromen.
Ik dacht dat hij op een trampoline stond..Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 13:23:
[...]
Ah, die bull rent naar beneden?
Dit is helaas overduidelijk fake bullishism. Pure victim blaming van bearish sentiment.
Een zorgelijke trend die West Europa steeds meer in een wurggreep lijkt te nemen.
Nog even, en de belastingdienst komt ook je verliezen afromen.
Zero.
Ik dacht laat ik die app eens proberen maar dan heb je een activation code nodig, iemand eentje beschikbaar toevallig?zenith schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:55:
[...]
Bij een web3 app zoals stepn heb je verschillende schoenen met levels en addons. Elke schoen is hierin een NFT bijv. die je kan versturen of verkopen op een marktplaats of andere mensen.
Probeer deze is: 92054011LBV_038 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:07:
[...]
Ik dacht laat ik die app eens proberen maar dan heb je een activation code nodig, iemand eentje beschikbaar toevallig?
Ik had er echt net eentje online gevonden, toch bedankt!
Mooi zo, het is even zoeken inderdaad. Stepn is een leuk ecosysteem en als je veel wandelt of hardloopt krijg je leuke dingen er voor terug. Have fun.LBV_038 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:29:
[...]
Ik had er echt net eentje online gevonden, toch bedankt!
Ik probeer wat meer te bewegen d.m.v. wandelen, ik werd hier vanochtend aan deze app herinnerend en denk dat het een leuke extra motivatie is. Ik verwacht er overigens niet teveel van qua keiharde euros, ik ben vooral nieuwsgierig.zenith schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:30:
[...]
Mooi zo, het is even zoeken inderdaad. Stepn is een leuk ecosysteem en als je veel wandelt of hardloopt krijg je leuke dingen er voor terug. Have fun.
WelkomVerwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 15:58:
Hoop dat die bullrun snel begint. Zit hier nu in Brabant en daar is het blijkbaar altijd 17:00.
In het begin was mijn middagroesje nog wel betaalbaar... Maar door tolerantie (inflationair) begint het behoorlijk in de papieren te lopen...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Komop met die bullrun, daddy needs more middagroesjes.
WelkomVerwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 15:58:
Hoop dat die bullrun snel begint. Zit hier nu in Brabant en daar is het blijkbaar altijd 17:00.
In het begin was mijn middagroesje nog wel betaalbaar... Maar door tolerantie (inflationair) begint het behoorlijk in de papieren te lopen...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Komop met die bullrun, daddy needs more middagroesjes.
Die laatste heeft mij een keer de das omgedaan.
@Alpina hetzelfde heb ik ook wel na de 5e Karmeliet. Blijft mooi spul.
Keuze genoeg bij onze zuiderburen inderdaad.paul-s83 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:33:
@Alpina hetzelfde heb ik ook wel na de 5e Karmeliet. Blijft mooi spul.
Oktober nog een vriendentripje Ieper en Watou te goed.
Combinatie WO1 geschiedenis en deze rij ‘soldaat’ maken.
Er moet een biercoin op Lightning komen zodat we al dit bier kunnen kopen op toekomstige winsten nu dronken, en het wordt vanzelf gratis of zoiets. Proost ! Goed weekend allemaal.
Verwijderd
Mijn zwager zit hier ook en had mooie praatjes over de vakantie en lekker speciaalbier. Dus ik van alles meegenomen, maar heb die .75L Paix Dieu zelf soldaat moeten maken. Meneer nam toch maar liever een gewoon pilsje.Alpina schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:28:
[...]
Welkom![]()
Die laatste heeft mij een keer de das omgedaan.
Tsss. Van je familie moet je het hebben.
Gelukkig ben ik uit redelijk goed hout gesneden en heb ik zonder blikken of blozen dat flesje nog weggetikt voor het avondeten op tafel stond.
In 2018 met Carnaval al geprobeerd dit aan de man te brengen:CornermanNL schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:46:
Er moet een biercoin op Lightning komen zodat we al dit bier kunnen kopen op toekomstige winsten nu dronken, en het wordt vanzelf gratis of zoiets. Proost ! Goed weekend allemaal.
Visionary!paul-s83 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:54:
[...]
In 2018 met Carnaval al geprobeerd dit aan de man te brengen:
[Afbeelding]
was te verwachten:
BREAKING: 🇺🇸 The SEC officially DELAYS Cathie Wood's ARK Invest spot #Bitcoin ETF application. pic.twitter.com/YNgZR9rADP
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 11 augustus 2023
nothing stops this train
Idd. Blackrock heeft meer betaald dus moet de eerste zijn
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Precies ja, Blackrock mag op de gong slaan om officieel de bullmarkt te openenanti elppa schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 17:40:
[...]
Idd. Blackrock heeft meer betaald dus moet de eerste zijn
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ook namens mij welkom in Brabant!
Alwaar de stieren gewoon in de wei lopen en ‘beer’ gewoon voor drijfmest staat.
Waar de munten die je spaart nog gewoon voor de kermis zijn, of voor het jaarlijkse schuurfeest van de KPJ.
Waar Mel & Den over de speakers schallen, en waar de toeristen worden onthaald met worstenbrood en schrobbeler.
En waar mining altijd kan, omdat de buurman stroom aftapt voor zijn hennep óf omdat ‘ie juist een miljoen miljard zonnepanelen op zijn schuur plempte.
Mijn Brabant.
God, wat een triestig gat eigenlijk.
Alwaar de stieren gewoon in de wei lopen en ‘beer’ gewoon voor drijfmest staat.
Waar de munten die je spaart nog gewoon voor de kermis zijn, of voor het jaarlijkse schuurfeest van de KPJ.
Waar Mel & Den over de speakers schallen, en waar de toeristen worden onthaald met worstenbrood en schrobbeler.
En waar mining altijd kan, omdat de buurman stroom aftapt voor zijn hennep óf omdat ‘ie juist een miljoen miljard zonnepanelen op zijn schuur plempte.
Mijn Brabant.
God, wat een triestig gat eigenlijk.
Maktub
Hebben jullie daar ook een turbo polyp?MrMrq schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:38:
Waar Mel & Den over de speakers schallen,[..]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
cavemees schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:57:
[...]
Ik moest ff opzoeken waar je het over had… gevonden![]()
[YouTube: Turbo Polyp - Man bijt Hond]
Skrunsies is inderdaad met de meiden vertrokken.Domino schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:00:
[...]
Effe aan @Skrunsies vragen. Maar ik hoop dat die lekker op vakantie is met zijn meiden
Helaas pas op woensdag ipv maandag ivm complicaties en dat dochterlief niet eerder het ziekenhuis uit mocht.
Maar goed. Het dieseltje gestart en met een nood gang over de Duitse autobahnen heen gebroesd, om vervolgens een paar uur later in Legoland aan te komen.
Daar een rolstoel gepakt en met de meiden door het park heen gejakkerd. Daags erna naar het zwembad toegegaan waar mijn jongste dochter haar kunsten kon showen op een 12 tal glijbanen.
De laatste dag nog even geshopt met de meiden.
Maar Skrunsies leuk en aardig allemaal maar dit is een crypto topic.
Aha!
Nou, na het shoppen even wat gegeten en gedronken in een plaatselijk eettentje. Alles lekker alleen de naam gaf wat braak neigingen.
:strip_exif()/f/image/ezGyFDHeJiFOSvbQhvzIW3R2.jpg?f=fotoalbum_large)
Al met al een kleine 3 dagen weg geweest, helemaal kapot. Maar ze vertelde mij net bij het op bed gaan dat ik de beste papa ben.
Nou dat dus
Ps welkom terug @Taro
UberLurker Departement #GG.
Grappig, ik was er ook woensdag.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat laatste is goud waard @SkrunsiesSkrunsies schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 23:55:
[...]
Skrunsies is inderdaad met de meiden vertrokken.
Helaas pas op woensdag ipv maandag ivm complicaties en dat dochterlief niet eerder het ziekenhuis uit mocht.
Maar goed. Het dieseltje gestart en met een nood gang over de Duitse autobahnen heen gebroesd, om vervolgens een paar uur later in Legoland aan te komen.
Daar een rolstoel gepakt en met de meiden door het park heen gejakkerd. Daags erna naar het zwembad toegegaan waar mijn jongste dochter haar kunsten kon showen op een 12 tal glijbanen.
Aha!
Nou, na het shoppen even wat gegeten en gedronken in een plaatselijk eettentje. Alles lekker alleen de naam gaf wat braak neigingen.
[Afbeelding]
Al met al een kleine 3 dagen weg geweest, helemaal kapot. Maar ze vertelde mij net bij het op bed gaan dat ik de beste papa ben.
Nou dat dus
En ik ga volgende week!
Sowieso grappig: nooit ooit iemand over Denemarken gehoord in mijn omgeving en iedereen lijkt dit jaar die kant op te gaan.
Ik heb laatst de serie Plan B gekeken, was ook wel grappig.
Elke man in Brabant heeft zeg maar een eigen turbo polyp. Komt van al dat rode vlees dat we hier zeg maar eten.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 12-08-2023 08:34 ]
Maktub
Skrunsies schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 23:55:
[...]
Skrunsies is inderdaad met de meiden vertrokken.
Aha!
[Afbeelding]
Nou dat dus
Ps welkom terug @Taro
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat zijn de echte gainsSkrunsies schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 23:55:
[...]
Maar ze vertelde mij net bij het op bed gaan dat ik de beste papa ben.
Nou dat dus
[ Voor 7% gewijzigd door iceblack24 op 12-08-2023 09:47 ]
Zijn we al moon?
Voor de kenners.. waar ben ik?
Hint, het is geen Oostappen park dit keer.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 12-08-2023 11:02 ]
Zero.
LGBTQOMGWTF-handdoeken bij de overburen. Is dat de hint?Pelox schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:00:
Zijn we al moon?
[Afbeelding]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Hahaha ja, lhbtqi++-÷brb handdoeken leggersTh1x4nG schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:15:
[...]
LGBTQOMGWTF-handdoeken bij de overburen. Is dat de hint?
Zero.
Hoe gaat het hunten?Pelox schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:00:
Zijn we al moon?
[Afbeelding]
nothing stops this train
Is er iemand die zin heeft om het NK topic te reanimeren? Ik kan zelf helaas geen TA, maar blijft wel leuk als daar soms iets gepost wordt
Net aangekomen, maar hier loopt prima materiaal
Zero.
nee gaat niets gebeuren tot dit ding eruit klapt voor einde vd maand. Die onderste lijn (up) loopt sinds eind december....AlterBridge schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:33:
Is er iemand die zin heeft om het NK topic te reanimeren? Ik kan zelf helaas geen TA, maar blijft wel leuk als daar soms iets gepost wordt
ik hoop dat je dikke gains haalt, 2 mooie dikke giainsPelox schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:35:
[...]
Net aangekomen, maar hier loopt prima materiaal
nothing stops this train
Nou iddAlterBridge schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:33:
Op vakantie natuurlijk niets gepost, dus kan nu wel weer, done.
Oh joh, is dat vandaag?
Veel plezier in Antwerpen!!
Maktub
Merci! Als afsluiter nemen we nog lekker een frietje bij frituur nr1 en pakken nog een filmpje bij de metropolisMrMrq schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 12:18:
[...]
Oh joh, is dat vandaag?
Veel plezier in Antwerpen!!
Zero.
Stel, je hebt nu iets van €15k in crypto zitten. Vooral wat altcoins om te proberen flink te winnen. Want laten we wel wezen, je bent hier om geld te "verdienen".
Stel, de bullrun van Bitcoin gaat weer exact zoals gepland met een top eind 2025. Je zit gelukkig in de juiste altcoins, Je muntjes gaan naar de maan. En dan besluit je ook nog eens goed te timen met verkopen. Na alles te hebben verkocht staat er ineens €250k op je bankrekening. Wat een rush.
Maar hoe nu verder? Wat ga je doen? Direct terug in crypto? En dan misschien toch meer Bitcoin nu deze voor je gevoel wel te betalen is? Spreiden naar aandelen, obligaties, goud? Ga je op reis, koop je een huis/auto?
Dromen mag altijd, en het wordt ook altijd aangeraden een plan te hebben met je investeringen. Misschien om tijdens deze saaie periode eens na te denken, waarom zit ik hier eigenlijk? En wat is je plan?
Stel, de bullrun van Bitcoin gaat weer exact zoals gepland met een top eind 2025. Je zit gelukkig in de juiste altcoins, Je muntjes gaan naar de maan. En dan besluit je ook nog eens goed te timen met verkopen. Na alles te hebben verkocht staat er ineens €250k op je bankrekening. Wat een rush.
Maar hoe nu verder? Wat ga je doen? Direct terug in crypto? En dan misschien toch meer Bitcoin nu deze voor je gevoel wel te betalen is? Spreiden naar aandelen, obligaties, goud? Ga je op reis, koop je een huis/auto?
Dromen mag altijd, en het wordt ook altijd aangeraden een plan te hebben met je investeringen. Misschien om tijdens deze saaie periode eens na te denken, waarom zit ik hier eigenlijk? En wat is je plan?
goede post. Ik heb namelijk zelf ongeveer in dezelfde situatie gezeten (niet mbt alts, en verkopen lukte ook nietGelukszoekr schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 12:30:
Stel, je hebt nu iets van €15k in crypto zitten. Vooral wat altcoins om te proberen flink te winnen. Want laten we wel wezen, je bent hier om geld te "verdienen".
Heb dus ondanks een aardig groot bedrag (kan je een gemiddeld huis zo cash mee betalen), amper verkocht en de hele shit door gehoddeld.
Ik wist ook niet zo goed wat ik met het geld zou doen bij verkoop naar fiat. Wellicht zit daar mijn probleem. En daarom vind ik jou post ook fijn, wellicht helpt het me.
Ik weet wel dat ik deze keer zeker nog een deel ga aflossen. Ben ik het iig niet kwijt zeg maar.
Maar verder weet ik het niet zo goed....naar fiat.....laten verdampen op de bank? Boomer stonks? Goud heb ik al wel wat van (fysiek)
Zal ook weer afhangen van wat de rest uit het rijtje gedaan heeft. Geen idee hoe het bij jullie zit maar ik ben een van die heidenen die niet al zijn geld in crypto heeft zitten maar ook nu al probeer te spreiden.Gelukszoekr schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 12:30:
Lopesan Baobab?Pelox schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:00:
Zijn we al moon?
[Afbeelding]
Was ik vorig jaar 😄🤘🏼 hele goeie plek
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Lijkt me ook een verdraaid lastige keuze om op zo'n moment te maken. Moet wel zeggen dat de inflatie de afgelopen jaren de ogen wel geopend heeft, zilvervloot sparen voor de kinderen klinkt leuk maar is met zulke inflatiecijfers ook gewoon diefstal.... in 1 jaar al je potentiële "winst" verdampt. Dan liever een vloot zilver (en goud) sparen 🙃.anti elppa schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 12:40:
[...]
goede post. Ik heb namelijk zelf ongeveer in dezelfde situatie gezeten (niet mbt alts, en verkopen lukte ook niet).
Heb dus ondanks een aardig groot bedrag (kan je een gemiddeld huis zo cash mee betalen), amper verkocht en de hele shit door gehoddeld.
Ik wist ook niet zo goed wat ik met het geld zou doen bij verkoop naar fiat. Wellicht zit daar mijn probleem. En daarom vind ik jou post ook fijn, wellicht helpt het me.
Ik weet wel dat ik deze keer zeker nog een deel ga aflossen. Ben ik het iig niet kwijt zeg maar.
Maar verder weet ik het niet zo goed....naar fiat.....laten verdampen op de bank? Boomer stonks? Goud heb ik al wel wat van (fysiek)
In drank beleggen heb ik ook altijd leuk gevonden, als alles tegen zit kun je het in iedergeval nog opdrinken😋 dan wel beleggen in flessen die je niet met tranen in de ogen open hoeft te trekken, voor mij zou een fles waar ik 350 euro voor heb neergeteld een flinke drempel hebben voor ik hem open trek
Zijn die berenbenen een hidden message?Pelox schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:00:
Zijn we al moon?
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/pshBCJf3DUUckUuI1wMXSMG2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wkg9MSbPrWddWZVDUfksn5UA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LaKKlk1NvmLfmVB58QMPUt9N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/N8jPQR673Ni9H4mYoCUOvMR7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dQU50QZpPNUa4JLOwhrPeWVl.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mI1zZozhoH8H4WivPyU069wp.jpg?f=user_large)