Ik denk dat de DXY wel rekt gaat aankomende maandag
BUSD zit tegen de $0.99 aan. Dat moet wel goed komen denk ik?
_Gast_ schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 16:45:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5Lil6HEkU1Qk4UeWa8YXH2Gz.gif?f=user_large)
Als je dat niet doet ben je waarschijnlijk ook rijk en hoef je de komende jaren niet over je schouder te kijken.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Haha, er is wel een stukje ruimte tussen die twee uitersten hoorzwembroek schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 13:44:
[...]
Wees geen A87 en doe lekker alles in de hodl.
Wat zegt de 15m chart?_Gast_ schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 16:45:
Rapporteer hem @Darrell, voordat @Verwijderd het ziet want dan breekt de hel los!
Is BTC al 6 cent?
Ik vraag het voor mezelf.
Ik vraag het voor mezelf.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nee dit is een legitieme vraag.YES schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:24:
[...]
Rapporteer hem @Darrell, voordat @Verwijderd het ziet want dan breekt de hel los!
Mijn DCA DAI staat klaar voor sub 20k BTC dus ik had toevallig een deel al naar BTC omgezet. Het restant laat ik nog even, misschien toch nog wat ETH.jvel92 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:25:
[...]
Gisteravond gelukkig al mijn DAI omgezet naar USDT toen ik zag dat uit de Curve pool (DAI, USDT, USDC) volledig uit balans was. Persoonlijk niet echt een fan van USDT dus twijfel om het (tijdelijk) om te zetten naar ETH of BTC. Andere optie is terug naar de bank. In de top 10 stablecoins ook maar drie de peg hebben kunnen behouden, dus ook niet veel opties.
Had eerlijk gezegd het USDC verhaal niet zo zien aankomen, gistermiddag nog het tweewekelijkse huishoudgeld op Nexo in USDC gestopt. Maar die hebben de LTV voor USDC ook maar even op 0,01 ipv 90% gezet.
Even wachten tot de repeg dus 🤔. Zou het ook liever niet via USDT laten gaan daar...
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
BUSD / USDC / DAI vrolijk door het putje en USDT behoudt zijn peg. Hoe ironisch.
Doordeweeks is het een minuutje ofzo, in het weekend tussen de 2 en 20 minuten meestal bij mij met Instant op Kraken.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik heb een tas met DOT, @Skrunsies heeft een tas met DOT. Skrunsies is een Fries, @Verwijderd is een Fries.YES schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:24:
[...]
Account is safu 😉
Tuurlijk jonguh!paul-s83 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 18:30:
[...]
Ik heb een tas met DOT, @Skrunsies heeft een tas met DOT. Skrunsies is een Fries, @Verwijderd is een Fries.
Account is safu 😉
Klein detail. Skrunsies is een Groninger wonende in Fryslan. En @Verwijderd is zelf ook eigenaar van een boterhamzakje vol met DOT.
Everything koms goed!
UberLurker Departement #GG.
Roldeur structuur tussen private and political. Kijk naar de mensen die om Obama heen liepen, en nu weer die van Biden. Eerst belangrijke postie in de overheid, dan jaartje ofzo rond huppelen bij het zakelijke, en dan terug naar overheid om juist die dienst/ dat product erdoorheen te duwen en zelf je zakken te vullen.
Mooi voorbeeld met Pelosi. Eerst haar man diep laten investeren in Chip bedrijven, dan zelf bezoek brengen in Taiwan aan dat bedrijf en spanningen laten oplopen, en dan verkopen met dikke winst.
Als jij of ik een pak knikkers steelt in de winkel gaan we naar de gevangenis, maar op die manier - insider trading, verboden maar alleen voor het klootjesvolk - dikke prima en door met die handel.
Als je je er in verdiept zijn er te weinig krukjes en touwen
Excellence does not require perfection.
Je moet iig kopen voor die blauwe en die groene elkaar kruisenYES schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:34:
Ik wil een component voor mijn thuis lab servertje kopen. Maar als ik dit zo zie is de prijs net op support beland na eerder een lower high te hebben gezet. Met een beetje gelukt breekt support en duikt de prijs. Zo werkt dat toch ook gewoon met producten.
Toch... toch?
[Afbeelding]
stablecoins mogen voor mijn part weg, eigenlijk niet nodig.... eur en idd kunnen ook hun functie houden.
ik zie 2 scenarios;
1. BTC gaat nog hard dalen vanwege dat veel projecten omvallen, mogelijk enkele maanden/jaren voordat recovery er is.
2. BTC gaat megahard Moonen omdat men toch inzien dat het niet veilig is bij banken.
ik zie 2 scenarios;
1. BTC gaat nog hard dalen vanwege dat veel projecten omvallen, mogelijk enkele maanden/jaren voordat recovery er is.
2. BTC gaat megahard Moonen omdat men toch inzien dat het niet veilig is bij banken.
nothing stops this train
Ik denk dat het er tussenin gaat zitten. In oktober moon. Voor nu is er niet veel aan de hand met de Bitcoin koers.Kol Nedra schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:02:
stablecoins mogen voor mijn part weg, eigenlijk niet nodig.... eur en idd kunnen ook hun functie houden.
ik zie 2 scenarios;
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 11-03-2023 19:18 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het is zwaar dubbelzijdig wat mij betreft. Ja, het is geen bitcoin, en daarnaast gekoppeld aan ouderwetse fiat, maar aan de andere kant zijn er heel veel mensen wereldwijd die afhankelijk zijn van stablecoins. In alle crisis landen met über extreme inflatie, die willen natuurlijk dollars kopen en ontvangen, want - bijvoorbeeld - de Lira blijft maar bloeden. Dan wil je juist de wereld currency hebben i.p.v. die bende. Tether is daarom giga populair in Turkije nu, want lees bovenstaand. Stables zijn erg belangrijk, niet voor jou of mij, maar wel voor landen waar weinig banken zijn(ik moet 5 uur in de bus zitten om bij een bank te komen), of waar de bende financieel in elkaar klapt (want $1 is stabieler dan hun currency). En dan heb je nog de UNbanked buitenom bovenstaande categorieen, die ook willen etenKol Nedra schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:02:
ik zie 2 scenarios;
Fijn, vorige week een account aangemaakt bij Bunq. Dit om van daaruit bitcoin aankopen te doen en tzt ook uit te cashen. Ik wilde dit liever niet meer bij de grootbanken doen omdat ik hoorde dat die de laatste tijd vaker rekeningen of betaling blokkeren als er crypto in het spel is.
Op internet begreep ik dat bunq een prima bank hiervoor is.
Paar dagen geleden account aangemaakt en van daaruit als eerst voor 30€ btc gekocht bij bitonic (ook bunq klant). Wilde een standaard dca instellen om iedere keer iets aan btc te kopen.
Krijg ik dit bericht in de bunq app 😞
Klaarblijkelijk mag je via bunq geen geld overmaken naar crypto bedrijven 🤷♂️ zelfs als die ook een bunq rekening hebben…
Iemand anders hier ook ervaring mee? Lijkt er steeds meer op dat crypto aankopen/verkopen door de banken steeds meer wordt geblokkeerd.
Paar dagen geleden account aangemaakt en van daaruit als eerst voor 30€ btc gekocht bij bitonic (ook bunq klant). Wilde een standaard dca instellen om iedere keer iets aan btc te kopen.
Klaarblijkelijk mag je via bunq geen geld overmaken naar crypto bedrijven 🤷♂️ zelfs als die ook een bunq rekening hebben…
Iemand anders hier ook ervaring mee? Lijkt er steeds meer op dat crypto aankopen/verkopen door de banken steeds meer wordt geblokkeerd.
:strip_exif()/f/image/fjEciNHe3kVhkU2cLh4fbmQO.jpg?f=fotoalbum_large)
En wel een regenboogje aan het eind, misschien een extra C aan LHBTIQAPC toevoegen zodat mensen die zich tot crypto aangetrokken voelen niet worden buitengesloten?KookSpook schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:31:
Fijn, vorige week een account aangemaakt bij Bunq. Dit om van daaruit bitcoin aankopen te doen en tzt ook uit te cashen. Ik wilde dit liever niet meer bij de grootbanken doen omdat ik hoorde dat die de laatste tijd vaker rekeningen of betaling blokkeren als er crypto in het spel is.
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Wegwezen daar, moet toch zeker zelf weten wat je met je geld doet!

Hier deposit via Rabobank ( want gaat sneller naar Kraken ) en uitbetalen ( heb alleen nog nooit met dan $2k uitbetaald ) naar ING.
Heb nog nooit problemen gehad.
Heb nog nooit problemen gehad.
Just got off the phone with Satoshi. Bitcoin has no exposure to Silicon Valley Bank.
— Dylan LeClair 🟠 (@DylanLeClair_) 11 maart 2023
All funds are safe.
Ja ik vind het echt bizar. Ik snap het als ik opeens 10k uitcash dat er vragen kunnen komen. Maar een aankoop van 30€ bij bitonic wat ook een bunq klant is 🤷♂️.
Maar goed ik ga ze nog wel vragen hierover maar dit is einde bunq rekening.
Maar goed ik ga ze nog wel vragen hierover maar dit is einde bunq rekening.
CZ geeft zojuist ook aan hoe hij er over denkt:
[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1634621796686213121]
[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1634621796686213121]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik denk dat hij hetzelfde bericht van Bunq heeft gehad 🤣Taro schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:53:
CZ geeft zojuist ook aan hoe hij er over denkt:
[Twitter]
Ik hoorde al dat ze flink achter liepen idd.souljah1h schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:49:
Rabobank viel mij ook 'lastig' enkele weken geleden. Zijn ze op hun vingers getikt door instantie i.v.m. witwassen of iets dergelijks?
[Afbeelding]
Nog best een gedoe om alles uit te zoeken, maar gelukkig had ik alles beschikbaar. Sommige vragen gaan ook wel erg ver moet ik zeggen.
Ik zie bij jou 2015 staan dan verwacht ik over 2 jaar ook bericht. Ik red het in ieder geval niet met 24 transacties
Ach, zien we dan wel weer. Ben in ieder geval al naar een 2de bank gegaan.
De roep om 12k BTC is ook weer aan. Masr waar gaat je winst uit BTC heen? De "stablecoins"? Of de vaste waarde van fiat op de bank
.
hodl.
hodl.
Het zal wel over de laatste 7 jaar gaan, want over 2013 vroegen ze niks terwijl ik toen al zaken deed met Bitonic.Alpina schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:58:
[...]
Ik hoorde al dat ze flink achter liepen idd.
Ik zie bij jou 2015 staan dan verwacht ik over 2 jaar ook bericht. Ik red het in ieder geval niet met 24 transacties![]()
Ach, zien we dan wel weer. Ben in ieder geval al naar een 2de bank gegaan.
Oke ik wacht het even afsouljah1h schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:59:
[...]
Het zal wel over de laatste 7 jaar gaan, want over 2013 vroegen ze niks terwijl ik toen al zaken deed met Bitonic.
[ Voor 48% gewijzigd door Alpina op 11-03-2023 20:03 ]
Denk dat ik ook wel voldoende kan aanleveren maar gaat toch best ver. Misschien is het ook wel fijner om het al een keer in orde gehad te hebben om hier in de toekomst op terug te kunnen vallen mocht het nodig zijn…souljah1h schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:59:
[...]
Het zal wel over de laatste 7 jaar gaan, want over 2013 vroegen ze niks terwijl ik toen al zaken deed met Bitonic.
Kijk Rabo dit was tot 2023, zie bullrun 2025 voor verdere info
Ik vind dit eerlijk gezegd best ‘heftig’ en het lijkt me heel irritant. Lijkt wel een kruisverhoor.souljah1h schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:49:
Rabobank viel mij ook 'lastig' enkele weken geleden. Zijn ze op hun vingers getikt door instantie i.v.m. witwassen of iets dergelijks?
[Afbeelding]
Nog best een gedoe om alles uit te zoeken, maar gelukkig had ik alles beschikbaar. Sommige vragen gaan ook wel erg ver moet ik zeggen.
Zelf werk ik overigens ook bij een bank en ik weet hoe huiverig men is. Gelukkig zelf nog geen last van gehad.
Ik vraag me af hoe je al die info kan aanleveren. Normaal verzend ik via bitonic of bitvavo geld naar binance om daar in diverse coins te handelen. Maarja om nu elke shitcoin/memecoin/niet-zo-erg-stable-coin te gaan benoemen inclusief onderbouwing. Nog even los in de handel in nft’s. Dan ben ik wel een paar weken zoet en dan nog is het een drama om volledig te snappen
oef, geen ervaring met bunq maar met dit soort email grappen: for your safety
nothing stops this train
Ik denk niet dat de koers daar gaat komen. Maar als je naar de heat map kijkt dan ligt er enorm veel liquiditeit rond de 12,5k. Zou best kunnen dat de koers daar uiteindelijk als een magneet naar toe trekt om die liquiditeit op te halen .keanu_ schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:58:
De roep om 12k BTC is ook weer aan. Masr waar gaat je winst uit BTC heen? De "stablecoins"? Of de vaste waarde van fiat op de bank.
hodl.
En het liefst ook nog binnen 5 werkdagenKookSpook schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:12:
Ik vraag me af hoe je al die info kan aanleveren. Normaal verzend ik via bitonic of bitvavo geld naar binance om daar in diverse coins te handelen. Maarja om nu elke shitcoin/memecoin/niet-zo-erg-stable-coin te gaan benoemen inclusief onderbouwing. Nog even los in de handel in nft’s. Dan ben ik wel een paar weken zoet en dan nog is het een drama om volledig te snappen
Ja en dat vragen ze dan ook midden in de zomervakantie 👍
Tja roep het hier al 4 jaar, blijf weg bij de rabobank. Zie dat ze tegenwoordig nog onzinnigere vragen stellen. Vooral ook hoop vragen met waarom heb je zus of zo gedaan. Gaat ze geen hol aan. Je bent ook niet verplicht erop te antwoorden. Gewoon bewijslast aanleveren en al die waarom vragen nvt op reageren.souljah1h schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:49:
[Afbeelding]
Waarom is er voor deze crypto valuta gekozen, omdat fiat een ponzi is.
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 11-03-2023 20:22 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Maarja welke bank is wel vriendelijk? Bunq niet, Rabobank niet.anti elppa schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:19:
[...]
Tja roep het hier al 4 jaar, blijf weg bij de rabobank. Zie dat ze tegenwoordig nog onzinnigere vragen stellen. Vooral ook hoop vragen met waarom heb je zus of zo gedaan. Gaat ze geen hol aan. Je bent ook niet verplicht erop te antwoorden. Waarom is er voor deze crypto valuta gekozen, omdat fiat een ponzi is.
💯anti elppa schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:19:
[...]
Waarom is er voor deze crypto valuta gekozen, omdat fiat een ponzi is.
Ik en mijn crypto vrienden (waar er 2 van dik boven de 1meur zitten) zitten allemaal bij ing. Abn gaat ook aardig.KookSpook schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:21:
[...]
Maarja welke bank is wel vriendelijk? Bunq niet, Rabobank niet.
1 zat er bij rabo en is na een gevecht van 2 jaar geblokkeerd bij die toko.....1 andere is ook nog in gevecht...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ben het er overigens wel mee eens dat sommige mensen dit stukje ‘bescherming’ WEL nodig hebben.
‘Hee ik yolo even alles in shiba want ik heb toch geen leven’
Ja ik weet het is eigen keuze, volwassen etc. maar toch.
Al zal de nadruk vooral op witwassen liggen van hogere hand uit.
In ieder geval; hoe laat je de gewone burger zich een crimineel voelen.
Rabobank: hold my beer
‘Hee ik yolo even alles in shiba want ik heb toch geen leven’
Ja ik weet het is eigen keuze, volwassen etc. maar toch.
Al zal de nadruk vooral op witwassen liggen van hogere hand uit.
In ieder geval; hoe laat je de gewone burger zich een crimineel voelen.
Rabobank: hold my beer
Mooi, ben in ieder geval ook al klant bij ing geworden sinds kort.anti elppa schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:24:
[...]
Ik en mijn crypto vrienden (waar er 2 van dik boven de 1meur zitten) zitten allemaal bij ing. Abn gaat ook aardig.
1 zat er bij rabo en is na een gevecht van 2 jaar geblokkeerd bij die toko.....1 andere is ook nog in gevecht...
Als ze mij zo'n vragen stellen, trek ik dezelfde dag alles leeg en mogen ze die account meteen dichtgooien hoor. Who cares... Banken genoeg.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Met wat pech lukt dat dan niet meer.Th1x4nG schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:32:
Als ze mij zo'n vragen stellen, trek ik dezelfde dag alles leeg en mogen ze die account meteen dichtgooien hoor. Who cares... Banken genoeg.
= gevecht
O ja, als het zo zit, is het inderdaad minder.Alpina schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:37:
[...]
Met wat pech lukt dat dan niet meer.
= gevecht
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
ABN werkt hier prima, nooit geen gezeik mee gehad.KookSpook schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:21:
[...]
Maarja welke bank is wel vriendelijk? Bunq niet, Rabobank niet.
Crypto blijft verbazen, van de 3 grote stables had ik nooit gedacht dat USDC zijn peg als eerste zou verliezen.
Ik kan het even zo gauw niet vinden, iemand tekst en uitleg waarom USDC rekt aan het gaan is? Enkel op het nieuws van SVB?
USDT staat zelfs op 1,01.
Gelukkig is 1 BTC nog steeds 1 BTC.
Ik kan het even zo gauw niet vinden, iemand tekst en uitleg waarom USDC rekt aan het gaan is? Enkel op het nieuws van SVB?
USDT staat zelfs op 1,01.
Gelukkig is 1 BTC nog steeds 1 BTC.
[ Voor 25% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-03-2023 20:46 ]
ING icm Kraken lijkt hier vooralsnog prima te werken zonder enige verantwoording waarbij sinds kort eindelijk de automatische SEPA link ook lijkt te werken waar in het verleden nog wel eens een foutmelding voordeed.
Anyway, de term stable is ook sterk aan inflatie onderhevig. Het is voor de crypto markt niet goed dat in een korte tijd weer een stable coin in de problemen raakt.
Anyway, de term stable is ook sterk aan inflatie onderhevig. Het is voor de crypto markt niet goed dat in een korte tijd weer een stable coin in de problemen raakt.
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 11-03-2023 21:13 ]
Ik ben dolblij met ABN AMRO. Die gaven zelfs Crypto advies een half jaartje geleden.
Toen ik voor de 12e week op rij weer eens flink aan het inkopen was, kreeg ik een melding dat het kostentechnisch beter zou zijn om eens in de maand voor 1 dollar aan crypto te kopen ipv wekelijks 0,25.
Kijk, daar heb je nog eens wat aan.
Toen ik voor de 12e week op rij weer eens flink aan het inkopen was, kreeg ik een melding dat het kostentechnisch beter zou zijn om eens in de maand voor 1 dollar aan crypto te kopen ipv wekelijks 0,25.
Kijk, daar heb je nog eens wat aan.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
USDC staat maandag weer op 1 dollar. Die vallen echt niet om.
Het is vooral spannend wat de FED komende week gaan doen. Gegarandeerd vuurwerk.
Niet perse toch? Dit is juist een realtime test. Als USDC deze shitbende overleeft bewijst het juist dat het een stable coin is.Miki schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 21:04:
Ja en dat zeiden zo ook over de vorige ter zielen gaande stables.GioStyle schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 21:38:
[...]
Niet perse toch? Dit is juist een realtime test. Als USDC deze shitbende overleeft bewijst het juist dat het een stable coin is.
Als er rook is, kan je maar beter snel je verlies nemen want tot nu toe zijn degene die tegen beter weten in de rit uitzitten gewoon keihard rekt gegaan.
Verwijderd
Stables zijn sowieso een scam. Hodl Tether al sinds 2017, nog steeds maar een dollar waard.
USDC inmiddels 97,5 cent. Morgen gewoon weer een dollar.
Tether All-Time High $1.32Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 21:59:
Stables zijn sowieso een scam. Hodl Tether al sinds 2017, nog steeds maar een dollar waard.
Jul 24, 2018
Wel is het een kwestie van snel verkopen
[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 11-03-2023 22:05 ]
Manipulaaasieknakworst schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:01:
USDC inmiddels 97,5 cent. Morgen gewoon weer een dollar.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als je daar toch bent: Kun je wat BNB's voor me inslaan?Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:05:
[...]
Tnx for the hindsight up. Zal ff terug in de tijd om ze op ATH te verkopen.
Verwijderd
Grappig genoeg destijds ergens in 2018 wel gedaan_Gast_ schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:06:
[...]
Als je daar toch bent: Kun je wat BNB's voor me inslaan?
Nice man. Een BNB was toen te krijgen voor een paar dollars zie ik. Alleen het lang holden is een uitdaging...Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:09:
[...]
Grappig genoeg destijds ergens in 2018 wel gedaan
[ Voor 7% gewijzigd door _Gast_ op 11-03-2023 22:17 ]
Mijn X3 long USDC vanaf 0.89 gaat anders uitstekend. Tegeltjes wijsheden zijn voor op het toilet.mannowlahn schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 21:55:
[...]
Ja en dat zeiden zo ook over de vorige ter zielen gaande stables.
Als er rook is, kan je maar beter snel je verlies nemen want tot nu toe zijn degene die tegen beter weten in de rit uitzitten gewoon keihard rekt gegaan.
Worked before...kernie schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:33:
[...]
Hopelijk gaan er weer niet teveel mensen trekt op (iets met Luna Stable..) en hersteld de koers.
:fill(white):strip_exif()/f/image/yJhYnBUhBTL0u0d9wjAHlZUy.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Avondje geen vrouw om lastig te vallen. BTC chart geeft wat ruimte om te scalpen. Heerlijk tijdverdrijf en een goed excuus om naar de charts te staren!
Stack Sats
Ook nog nooit wat van de vrienden van ING gehoord gelukkigMiki schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 21:04:
ING icm Kraken lijkt hier vooralsnog prima te werken zonder enige verantwoording waarbij sinds kort eindelijk de automatische SEPA link ook lijkt te werken waar in het verleden nog wel eens een foutmelding voordeed.
PS5
Je zit toch niet te scalpen op de 15m chart he? Want dan zou ik toch ff checken of de vrouw niet stiekem in Friesland zit...Stovirpi schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:29:
Avondje geen vrouw om lastig te vallen. BTC chart geeft wat ruimte om te scalpen. Heerlijk tijdverdrijf en een goed excuus om naar de charts te staren!
Ik heb gehoord dat die gasten daar gewoon swingtraden op de daily, fucking lefgozers
[ Voor 10% gewijzigd door NeoflexNL op 11-03-2023 22:43 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Meer details: Stadjers zijn eigenlijk Drenten, Ommelanders zijn eigenlijk Friezen. Groningers bestaan niet.Skrunsies schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 18:34:
[...]
Tuurlijk jonguh!
Klein detail. Skrunsies is een Groninger wonende in Fryslan. En @Verwijderd is zelf ook eigenaar van een boterhamzakje vol met DOT.
Everything koms goed!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Die laatste zin ook:souljah1h schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:49:
[Afbeelding]
Om goede producten aan te bieden… pfff
anti elppa schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:19:
[...]
Vooral ook hoop vragen met waarom heb je zus of zo gedaan.

Ze willen je graag leren kennen. Ik zou ze uitnodigen voor een pot bier!souljah1h schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:49:
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Daar heb je Curve voor met Go Back In Time. Hoor daar geweldige verhalen overVerwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:05:
[...]
Tnx for the hindsight up. Zal ff terug in de tijd om ze op ATH te verkopen.

resusaapje schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:47:
[...]
Meer details: Stadjers zijn eigenlijk Drenten, Ommelanders zijn eigenlijk Friezen. Groningers bestaan niet.

Verbazingwekkende sterkte voor het weekend. Dit moet retail koopgedrag zijn.
BTC tikt richting de 20700 met stijgende RSI en een W patroon op de hourly
Morgen 21k?
Morgen 21k?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Damn, dan moet ik mijn DCA-momentje naar voren halen of pauzerenScuL schreef op zondag 12 maart 2023 @ 01:06:
Verbazingwekkende sterkte voor het weekend. Dit moet retail koopgedrag zijn.
Morgen 21k?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Pivot incoming!Ryderr schreef op zondag 12 maart 2023 @ 07:14:
Neener neener neener, he's going to get it [Afbeelding]
Slap that bitch
Dromen mag
Zeker mag dat! En als pivot wordt krijgt de markt laatste harde klap - tenminste in verleden wel - en daarna herstel en nieuwe run omhoog.
Die 50 basispunten die hij afgelopen week riep, that's done verwacht ik sowieso. Nja hij riep steeds I am going to crush markets, crush demand, das wel gelukt nu die grappenmaker
Ryderr schreef op zondag 12 maart 2023 @ 07:55:
[...]
Zeker mag dat! En als pivot wordt krijgt de markt laatste harde klap - tenminste in verleden wel - en daarna herstel en nieuwe run omhoog.
Die 50 basispunten die hij afgelopen week riep, that's done verwacht ik sowieso. Nja hij riep steeds I am going to crush markets, crush demand, das wel gelukt nu die grappenmaker
:strip_exif()/f/image/OAlwwBhkJmihoJQM2wkZujUh.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit zou toch juist een moment moeten
Zijn dat BTC stijgt als tegenwicht voor alle bank ellende.
Moon !
Moon !
Klopt, maar daarvoor moet er geld ingepompt worden, ik zie veel DCA's langskomen en ikzelf zit al all-in, dus er is nog wat extra hulp nodig...CornermanNL schreef op zondag 12 maart 2023 @ 08:03:
Dit zou toch juist een moment moeten
Moon !
Ik ga voor deze optie:
/f/image/IT2qi1Ik9IZVXlbKLY0sKIZn.png?f=fotoalbum_large)
Higher low en gewoon van de eigen kracht uitgaan ipv meegaan in het negatieve marktsentiment.
En ik ben het vaak eens met Benjamin en ik begrijp wat hij hier zegt, maar ik hoop dat het this time different is:
/f/image/IT2qi1Ik9IZVXlbKLY0sKIZn.png?f=fotoalbum_large)
Higher low en gewoon van de eigen kracht uitgaan ipv meegaan in het negatieve marktsentiment.
En ik ben het vaak eens met Benjamin en ik begrijp wat hij hier zegt, maar ik hoop dat het this time different is:
15 minuten is echt voor watjes. Ik trade op de 1 minuut, zo lang duurt de seks met de vrouw normaal ook.NeoflexNL schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:42:
[...]
Je zit toch niet te scalpen op de 15m chart he? Want dan zou ik toch ff checken of de vrouw niet stiekem in Friesland zit...
Ik heb gehoord dat die gasten daar gewoon swingtraden op de daily, fucking lefgozers
Stack Sats
Het kan een higher low worden door op eigen kracht van de BSB op te veren. Statistisch gezien is dat niet eerder gelukt om direct bij de eerste retest dat te doen. Dat in combi met een overactieve Fed met hun meetings voor het eerst sinds alle voorgaande bears zie ik de vergelijking met de dotcom wel. Toen waren het internet stock, nu is crypto booming.Taro schreef op zondag 12 maart 2023 @ 08:54:
Ik ga voor deze optie:
[Afbeelding]
[YouTube: Where Is The Crypto Bottom? (Worst Case Scenario)]
En hoe Benjamin die getallen van eth en de nasdaq naast elkaar zet. Dat iets te mooi passend om niet rekening te houden met een retest van en bevestiging van de low of higher low. Dus 15,5k-17k kan nog steeds.
Tsja, alles kan…Joosie200 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 09:05:
[...]
Het kan een higher low worden door op eigen kracht van de BSB op te veren. Statistisch gezien is dat niet eerder gelukt om direct bij de eerste retest dat te doen. Dat in combi met een overactieve Fed met hun meetings voor het eerst sinds alle voorgaande bears zie ik de vergelijking met de dotcom wel. Toen waren het internet stock, nu is crypto booming.
En hoe Benjamin die getallen van eth en de nasdaq naast elkaar zet. Dat iets te mooi passend om niet rekening te houden met een retest van en bevestiging van de low of higher low. Dus 15,5k-17k kan nog steeds.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Bb11YMwcWLrx1EBUMzuw53UF.jpg?f=user_large)
Hoe dan ook, morgen vuurwerk!
Zelden zo uitgekeken naar een maandag 😄
Ik stuur alvast wat extra fiat naar Bitvavo om een gedeelte alvast nu te DCAen en de rest morgen na de FED meeting.
Zelden zo uitgekeken naar een maandag 😄
Ik stuur alvast wat extra fiat naar Bitvavo om een gedeelte alvast nu te DCAen en de rest morgen na de FED meeting.
Morgen geheid bankruns bij kleinere banken. De vraag is niet of de bailout van de FED komt, maar hoe groot.
Overigens, de 50bps kan wel weer in de koelkast.
Ben het met je eens. Benjamin heeft gigantisch analytisch inzicht maar de laatste paar maanden is hij zeer bearish in zijn visie. Ik blijf nog steeds van mening dat bijvoorbeeld ook de MA300W en MA350W zeer belangrijk zijn bij een eventuele dump dus ~18k lijkt me de huidige bodemTaro schreef op zondag 12 maart 2023 @ 08:54:
Ik ga voor deze optie:
[Afbeelding]
[YouTube: Where Is The Crypto Bottom? (Worst Case Scenario)]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik heb Bunq een reactie gevraagd waarom ik de eerdere waarschuwing kreeg en dat ik het vreemd vond dat ik geen crypto mocht kopen. Dit bij een partij die zelf ook bij bunq zit. Onderstaand de fantastische reactie. Een standaard reactie.
Dag Bunq, ik ga mij verdiepen in de ABN voor mijn wekelijkse DCA
:strip_exif()/f/image/FCAo8DtWCDlEZr3MPX2skOcV.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo goedemorgen, het ziet er weer goed uit in cryptoland ik maar weer wat centjes klaarzetten voor een paar shitcoins.
Ben ook wel benieuwd naar morgen.keanu_ schreef op zondag 12 maart 2023 @ 09:54:
Morgen geheid bankruns bij kleinere banken. De vraag is niet of de bailout van de FED komt, maar hoe groot.
Ik denk dat de FED in Bitcoin gaat als antwoord op een sterkere petroyuan en macht van de BRICS landen.
God Candle naar 240k en iedereen blij.
Behalve de Rabobank.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!