Stable_Circle on Twitter:Darrell schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:16:
Paniek omdat er van de 40 miljard USDC 3,3 miljard bij SVB staat?
Steady lads. Deploying more capital.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Stable_Circle on Twitter:Darrell schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:16:
Paniek omdat er van de 40 miljard USDC 3,3 miljard bij SVB staat?
Die woorden komen me bekend voor. Er zal toch niet nog een club in de problemen komen.knakworst schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:29:
[...]
Stable_Circle on Twitter:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wen Powell? Maandag? Woensdag? Kunnen ze wel wachten tot vrijdag?Vis schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:42:
Financiële crisis 2.0 gaat starten..
Maar deze keer hebben we Bitcoin, toch?
Excellence does not require perfection.
Ze komen maandag al bijelkaar. Ongepland.Ryderr schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:52:
[...]
Wen Powell? Maandag? Woensdag? Kunnen ze wel wachten tot vrijdag?
Ligt eraan, gaat het geld dan niet juist in crypto/BTC?JJ1984 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:54:
Als er echt serieuze problemen met stablecoins zijn/gaan ontstaan, dan verwacht ik de aankomende tijd wel wat vuurwerk in de vorm van rode kaarsen.
Ik zou de rente verlagen en bijprinten om de economie gesmeerd door te laten lopen.
knakworst schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:29:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat is een troll natuurlijk.zwembroek schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:00:
[Afbeelding]
Haha precies wat je nu juist niet moet doen
Geen troll.JDx schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:02:
[...]
Dat is een troll natuurlijk.
Sell BTC low voor unstable USDC, lekker
Usdc is nu 0,88usd, dus je krijgt meer usdc. Als die weer corrigeert naar 1 usd dan doe je het goed. Maar als hij niet corrigeert of rekt gaat ben je de sjaak.zwembroek schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:00:
[Afbeelding]
https://nypost.com/2023/0...ilicon-valley-bank-stock/JDx schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:02:
[...]
Dat is een troll natuurlijk.
Sell BTC low voor unstable USDC, lekker
Hoe kunnen ze een kwart van hun reserves parkeren bij een bank die belegt in risicovolle met goedkope schulden overladen tech bedrijven, parkeer het dan in ieder geval in overheidsgeld.
Als je spanning en vuurwerk wil doe je precies dit, wat een kneuzenland is het toch geworden aan de andere kant van de vijverknakworst schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:05:
[...]
Hoe kunnen ze een kwart van hun reserves parkeren bij een bank die belegt in risicovolle met goedkope schulden overladen tech bedrijven, parkeer het dan in ieder geval in overheidsgeld.
Get rich or die trying.Ryderr schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:08:
[...]
Als je spanning en vuurwerk wil doe je precies dit, wat een kneuzenland is het toch geworden aan de andere kant van de vijver
zwembroek schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:00:
[Afbeelding]
iets met mensen leren niet......maar zeker na 2008 best bizar. Meestal zitten er een aantal decennia tussenknakworst schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:05:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
OK verkeerd gelezen, ze hebben 75% in overheidsgeld. 25% bij 6 banken, 1 ervan is SBV. Dus als het gelijk verdeeld is 4%, maar dat is nog de onbekende hier. Als ze daar nog 50% van terugkrijgen is USDC nog 98 cent waard.
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 11-03-2023 09:12 ]
Hangt denk ik vanaf hoe groot dit bedrag is tov je totaal. Ik heb destijds een 40% loss genomen op mijn UST, deed wel even pijn, achteraf ben ik er blij mee want anders was het een 98% loss geworden.. ik had het omgezet naar btc. Wel op een koers die toen toch een dikke 50% hoger lag dan nu. Dubbel rekt. Wat een geitenbende.KookSpook schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:04:
[...]
Usdc is nu 0,88usd, dus je krijgt meer usdc. Als die weer corrigeert naar 1 usd dan doe je het goed. Maar als hij niet corrigeert of rekt gaat ben je de sjaak.
Heb wat funds in usdc staan, twijfel of ik 10% verlies moet pakken of de rit moet uitzitten op de hoop weer een 1 usd te krijgen
Lol aldus Luna Celsius en Ftx. Wel een mooie bear moet ik zeggen, kan niet zeggen dat het een saaie bedoeling is.knakworst schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:29:
[...]
knakworst schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:10:
[...]
OK verkeerd gelezen, ze hebben 75% in overheidsgeld. 25% bij 6 banken, 1 ervan is SBV. Dus als het gelijk verdeeld is 4%, maar dat is nog de onbekende hier. Als ze daar nog 50% van terugkrijgen is USDC nog 98 cent waard.
Het is dus zaak dat ze transparant zijn, en exact tot op de dollar vertellen hoeveel er bij SBV uitstond.
1/ Following the confirmation at the end of today that the wires initiated on Thursday to remove balances were not yet processed, $3.3 billion of the ~$40 billion of USDC reserves remain at SVB.
— Circle (@circle) 11 maart 2023
Good comparable for FDIC recovery process - entity got 62% of balances paid out right away under FDIC "advanced dividend" process, and by final payment had recovered 94%
— Adam Cochran (adamscochran.eth) (@adamscochran) 11 maart 2023
If similar at SIVB then Circle's max damage is $198M on $3.3B.
Easily covered from interest earnings. pic.twitter.com/IX9jhXEh1b
[ Voor 4% gewijzigd door Grlla op 11-03-2023 09:26 ]
Allen, dit is enige wat belangrijk is! Maandag wordt het kantel punt, of rekt(laten FED lekker doorgaan) of (veel waarschijnlijker) worden ze terug gefloten omdat ze nu alles om verduwen. Dit is enige wat op onze agenda moet staan nu, die meeting want die is allesbepalend voor de hele wereld economie
[ Voor 4% gewijzigd door Ryderr op 11-03-2023 09:27 ]
Ik zal m’n baas e-mailen dat er belangrijkere afspraken zijn op maandag! Dikke gains of compleet REKT!Ryderr schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:27:
[...]
Allen, dit is enige wat belangrijk is! Maandag wordt het kantel punt, of rekt(laten FED lekker doorgaan) of (veel waarschijnlijker) worden ze terug gefloten omdat ze nu alles om verduwen. Dit is enige wat op onze agenda moet staan nu, die meeting want die is allesbepalend voor de hele wereld economie
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
[ Voor 52% gewijzigd door keanu_ op 11-03-2023 09:33 ]
Denk eerder in ETH dan, daar je als je je USDC off exchange hebt staan je het naast in nog bedenkelijkere stable coins voornamelijk naar ETH kan swappen.ScuL schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:31:
Ik hoop dat veel mensen hun USDC omzetten in BTC dat zou goed zijn
Zo kan je het inderdaad zien. Er zijn dus alternatieven voor stablecoinsNordicMan schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:36:
<TinFoilHat>
Als USDC echt volledig depegged. Dan is imo geen enkele stablecoin nog als betrouwbaar te beschouwen?
De FED zou dit imo heerlijk vinden. Excuus voor versnelling CBDC's -> Meer controle over transacties
</TinFoilHat>
En djed kan niet rekt?keanu_ schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:39:
[...]
Zo kan je het inderdaad zien. Er zijn dus alternatieven voor stablecoins.
Ik drop hem toch maar, gewoon omdat het kan. Djed.
https://medium.com/cotine...e-on-mainnet-55971971f2a8
Yup en gelukkig was ik dus toch niet zo gek en blij dat ik mijn USDC al heb kunnen verkopen.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Usdt moet UST zijn toch?Don Guacamole schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:16:
[...]
Hangt denk ik vanaf hoe groot dit bedrag is tov je totaal. Ik heb destijds een 40% loss genomen op mijn USDT, deed wel even pijn, achteraf ben ik er blij mee want anders was het een 98% loss geworden.. ik had het omgezet naar btc. Wel op een koers die toen toch een dikke 50% hoger lag dan nu. Dubbel rekt. Wat een geitenbende.
Dacht al, USDT is nooit verder dan 10% gezakt.
Inderdaad, de interest inkomsten zijn richting de 5 procent, dan is een procentje verlies zo weer ingelopen. Ik denk dat USDC zondagavond weer een dollar is.Grlla schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:23:
[...]
[Twitter]
3.3B dus, maar betekend niet dat ze dat allemaal kwijt zijn.
[Twitter]
Ter info: dit is dezelfde Jim Cramer die 5 dagen geleden nog op TV en Twitter aankondigde dat SVB op ieders must-buy lijst zou moeten staan.zwembroek schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:00:
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb 't eerder gezegd maar ik ben toch heel benieuwd of de FED die 50 bps gaat doorzetten zo...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ze gaan gewoon door, de crisis/reset moet in 2030 doorgaanNeoflexNL schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:30:
[...]
Ik heb 't eerder gezegd maar ik ben toch heel benieuwd of de FED die 50 bps gaat doorzetten zo...
nothing stops this train
Enige spijtige is, daar zijn 'wij' de dupe van.GioStyle schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:35:
Mooi om te zien dat er weer een bank omvalt. Gezien de arrogante (Nederlandse) houding van banken van 'Wij hebben jullie niet nodig, maar jullie ons' mag er wat mij betreft nog een hele zooi omvallen.
Daar heb je gelijk in. Privatizing profits and socializing losses.keanu_ schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:36:
[...]
Enige spijtige is, daar zijn 'wij' de dupe van.
Gecondoleerd.YES schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:10:
Zo, het leverage potje is volledig weg (liquidatie).
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Je leert helaas met vallen en opstaan, ik ben ook vaak genoeg op mijn bek gegaan. Vergeleken met verleden week is mijn PF ook behoorlijk door het putje maar ik heb mijn longs nog open staan en ga nu aanvullen om een betere entry te krijgen..YES schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:10:
Zo, het leverage potje is volledig weg (liquidatie). Vanaf nu alleen nog traden met mijn spot accountje op Binance en DCA gewoon doorpakken en daarmee sparen voor een x5 of x10 long vanaf 1 februari 2024. Die gewoon openhouden gedurende de hele bullrun (als dat lukt).
[ Voor 17% gewijzigd door ScuL op 11-03-2023 10:49 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
mijn rest deel ookYES schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:10:
Zo, het leverage potje is volledig weg (liquidatie). Vanaf nu alleen nog traden met mijn spot accountje op Binance en DCA gewoon doorpakken en daarmee sparen voor een x5 of x10 long vanaf 1 februari 2024. Die gewoon openhouden gedurende de hele bullrun (als dat lukt).
first time?YES schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:10:
nothing stops this train
Supporting multiple stablecoins, always. More to come. https://t.co/5W1mHzOjoG
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 11 maart 2023
[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 11-03-2023 11:11 ]
sowieso moet je leverage maar met een mini % van je totaal doen. Ik ben volgens mij nooit boven de 3% geweest, en dan room ik direct weer af.Kol Nedra schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:02:
[...]
first time?
toen het bij mij gebeurde ben ik direct gestopt met traden. nu koop ik alleen spot.
sommige altcoins doe ik aan spot positietraden, maar eigenlijk koop ik merendeel spot en zet ik in staking.
BTC daarentegen staat 90% op de Ledger
Het is allemaal de schuld van de sociale verzekeringsbank.NeoflexNL schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:32:
[...]
Hahah die reacties zijn heerlijk, zouden niet misstaan in dit forum![]()
[Afbeelding]
En Rabobank, Rutte, EU, Bill Gates, 5G masten en Vattenfall.zwembroek schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:12:
[...]
Het is allemaal de schuld van de sociale verzekeringsbank.
Welke stablecoin wordt er anagehouden in het bodemvis topic? Misschien zijn we snel klaarKol Nedra schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:34:
op Kraken heeft BTC/USDC de 26k aangetikt......
geweldig toch, er is dikke drama en omdat het weekend is doen ze niksknakworst schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:25:
Everything is fine. Het is gewoon weekend.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:28:
[...]
geweldig toch, er is dikke drama en omdat het weekend is doen ze niks![]()
dit systeem is echt te oud en werkt eigenlijk niet in een global wereld economie.
tijd voor de nieuwe wereld: Blockchain, Bitcoin
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
mooi dat Elon dit post, maar zal het effect hebben op mensen die 100% in fiat zitten en 99% van hun vermogen op de bank hebben staan?
nothing stops this train
Had t ook gezien, maar echt, hoe dan?Gretzkyus schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:28:
https://twitter.com/BowTi...jSJmu1BaxsHYbo5_ONnw&s=19
2M ingewisseld voor 5 cent USDT. Ouch
[ Voor 10% gewijzigd door Don Guacamole op 11-03-2023 12:34 ]
Hopelijk gaan er weer niet teveel mensen trekt op (iets met Luna Stable..Khaelos schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:52:
[Afbeelding]
Ook Nance heeft usdc/usdt tijdelijk suspended
PS5
Oh?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Aangezien mijn gains van de laatste bullrun geparkeerd staan in USDC en DAI hier wel lichte paniek als stablecoins depeggen...
Niks aan de hand. Zou het gewoon bij bitvavo in staking zetten, levert t tenminste nog wat op! 🤡Emcee schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:43:
[...]
Aangezien mijn gains van de laatste bullrun geparkeerd staan in USDC en DAI hier wel lichte paniek als stablecoins depeggen...
Een wijze les die al jaren steeds zichzelf bewijst. Als je gains wil parkeren dan keer je het uit naar je bankrekening. Alles wat crypto is kan binnen 24 uur foetsie zijn. exchanges, zogenaamde stable coins, ik denk dat we inmiddels wel kunnen stellen dat je niks kan vertrouwen.Emcee schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:43:
[...]
Ach ja, ik was al redelijk afgestompt/klaar met leverage traden door een kansloze reeks van misperen waardoor mijn leverage PF flink ktomp. Een alles of niets trade gedaan om of wel mijn verliezen terug te krijgen ofwel voorlopig weer klaar te zijn met leverage trading. Het werd het laatste, jammer van de centen, zeker jammer omdat dat deel van mijn PF mooi gegroeid was door een reeks goede trades maar uiteindelijk is het ook niet heel erg, de originele inleg was niet wereldschokkend.ScuL schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:48:
[...]
Je leert helaas met vallen en opstaan, ik ben ook vaak genoeg op mijn bek gegaan. Vergeleken met verleden week is mijn PF ook behoorlijk door het putje maar ik heb mijn longs nog open staan en ga nu aanvullen om een betere entry te krijgen..
PS: dit soort dumps zijn zelfs met de beste TA niet te voorspellen, het geeft wederom aan waarom een realistische stop loss zo belangrijk is. als je hem open laat staan blijf je altijd hopen dat de koers weer omhoog gaat en dan graaf je een steeds diepere kuil
Dat heb je slim gedaan dananti elppa schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:51:
[...]
mijn rest deel ookGelukkig had ik groot deel eruit gehaald en een lading motoronderdelen van gekocht voor een leuk zelfbouw project waar ik mee bezig ben.
Ging van 0,03 btc naar 0,14 btc. 0,08 eruit gehaald in 2 stappen en bovenstaande mee gedaan. Rest poef dus.
Laat het bybit account weer ff leeg aankomende dagen. Eerst maar weer eens wat rust terug.
Nope, ben al eens eerder keihard genomen door deze ***** ****** markt.Kol Nedra schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:02:
[...]
first time?
toen het bij mij gebeurde ben ik direct gestopt met traden. nu koop ik alleen spot.
sommige altcoins doe ik aan spot positietraden, maar eigenlijk koop ik merendeel spot en zet ik in staking.
BTC daarentegen staat 90% op de Ledger
misschien verstandig om het meer naar bijv EUR of USD te gaan? deze zullen minder snel rekt gaan omdat deze legal tender zijn in europa/Amerika/wereldEmcee schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:43:
[...]
nothing stops this train
Wees geen A87 en doe lekker alles in de hodl.YES schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 13:02:
[...]
Nope, ben al eens eerder keihard genomen door deze ***** ****** markt.
Ik vind het nog steeds wel interessant, maar ik denk dat het op echt korte termijn traden voor mij toch net te lastig is, ik ga dan toch teveel op hoop/emotie dingen doen en dat is een recept voor rektheid. Het plan om in februari '24 een leveraged long te openen om daarmee te proberen de hele bullrun door te trekken staat nog steeds fier overeind, lijkt me echt geniaal als dat enigszins lukt.
Ga nu DCA denk ik splitsen, 50% in BTC/ETH (90/10 verhouding) en 50% apart voor die long. Denk dan wel meteen in BTC omdat ik dan ook gewoon voor de inversed BTCUSD ga namelijk.
gains parkeren kan ook zijn Bitcoin naar cold storage. ikzelf heb nog €0 terug geboekt naar de bank. maargoed ik heb ook (in totaal) geen winst want sta onder watermannowlahn schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:49:
[...]
Een wijze les die al jaren steeds zichzelf bewijst. Als je gains wil parkeren dan keer je het uit naar je bankrekening. Alles wat crypto is kan binnen 24 uur foetsie zijn. exchanges, zogenaamde stable coins, ik denk dat we inmiddels wel kunnen stellen dat je niks kan vertrouwen.
Not your keys not your coins.
nothing stops this train
Niks aan de hand.. BlackRock springt anders wel bij.
[ Voor 5% gewijzigd door jvel92 op 11-03-2023 14:13 ]
Gisteravond gelukkig al mijn DAI omgezet naar USDT toen ik zag dat uit de Curve pool (DAI, USDT, USDC) volledig uit balans was. Persoonlijk niet echt een fan van USDT dus twijfel om het (tijdelijk) om te zetten naar ETH of BTC. Andere optie is terug naar de bank. In de top 10 stablecoins ook maar drie de peg hebben kunnen behouden, dus ook niet veel opties.Emcee schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:43:
[...]
Heb wat verlies genomen op de stablecoins en alles omgezet naar BTC en naar de HWW in 1 grote DCAjvel92 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:25:
[...]
Gisteravond gelukkig al mijn DAI omgezet naar USDT toen ik zag dat uit de Curve pool (DAI, USDT, USDC) volledig uit balans was. Persoonlijk niet echt een fan van USDT dus twijfel om het (tijdelijk) om te zetten naar ETH of BTC. Andere optie is terug naar de bank. In de top 10 stablecoins ook maar drie de peg hebben kunnen behouden, dus ook niet veel opties.
[ Voor 36% gewijzigd door _Gast_ op 11-03-2023 14:37 ]
zwembroek schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:38:
Is het in het weekend niet mogelijk om een euro deposit te doen met instant sepa? Kraken...
Neezwembroek schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:38:
Is het in het weekend niet mogelijk om een euro deposit te doen met instant sepa?
XRP = trash
Thx.
Deposit is zekers mogelijk op Kraken in het weekend, doe dit zelf regelmatig binnen paar minuten alles beschikbaar...zwembroek schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:38:
Is het in het weekend niet mogelijk om een euro deposit te doen met instant sepa?
[ Voor 36% gewijzigd door BoulaMouzer op 11-03-2023 15:18 ]
[ Voor 53% gewijzigd door _Gast_ op 11-03-2023 15:15 ]
Zonet niet. Straks nog een keer kijken.BoulaMouzer schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 15:04:
[...]
Deposit is zekers mogelijk op Kraken in het weekend, doe dit zelf regelmatig binnen paar minuten alles beschikbaar...![]()
Withdrawals worden na het weekend uitgevoerd...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq