”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nee die van mij heet Cruella.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Euhm... vreemde zinBartje-bart schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 15:58:
[...]
maakt dat wat uit? zolang alle gaatjes van dochterlief maar gevuld zijn.
UberLurker Departement #GG.
we waren nog steeds bij de tandarts hè!Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:00:
[...]
Euhm... vreemde zin, maar goed alles voor de kids.. Niet sarcastisch btw.. Maar sommige betaalverzoekjes doen mijn wenkbrauwen soms wel eventjes fronzen..

Maar kijk er ergens ook wel naar uit om eerlijk te zijn om de periode van investeren wat achter mij te laten.. Ben wel klaar voor de volgende bull.. Nog een paar muntjes bij elkaar sprokkelen en dan mogen we wat mij betreft oktober 2023/halverwege 2024 wel los
Wacht maar tot het jaarsalarissen worden...zwembroek schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 15:36:
Wat ik het meest bijzondere aan deze tyfus bende vind is dat ook al verliest je PF in een week tijd een fiat waarde van 4 maandsalarissen dan nog doet het mij geen flikker.
echt waar?Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:06:
Toch wel een beetje vreemd allemaal, het is nu maart.. Heb met mijzelf afgesproken tot aan het einde dit jaar of de volgende halving te blijven bijkopen ( tenzij we januari volgend jaar met een BTC zitten van 10k ofzo... )
Maar kijk er ergens ook wel naar uit om eerlijk te zijn om de periode van investeren wat achter mij te laten.. Ben wel klaar voor de volgende bull.. Nog een paar muntjes bij elkaar sprokkelen en dan mogen we wat mij betreft oktober 2023/halverwege 2024 wel los
toch niet het geld idle laten staan op de bank?
het is toch zo makkelijk: koop btc, verstuur het naar je coldwallet...... and done 👍
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 10-03-2023 16:15 ]
nothing stops this train
Ik herinner me alleen dit mooie moment nog...
Been there done that...maaaarrrr niet onder water gelukkig.BoulaMouzer schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:07:
[...]
Wacht maar tot het jaarsalarissen worden...
[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 10-03-2023 16:15 ]
Ha!zwembroek schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:13:
[...]
Been there done that...maaaarrrr niet onder water gelukkig.
Dan ben jij de enige zwembroek die ik ken, die niet onder water is gegaan
Wel onder water maar niet zo diep. Paar spetters maar.Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:17:
[...]
Ha!
Dan ben jij de enige zwembroek die ik ken, die niet onder water is gegaan
Bij de weg..we zitten op pagina 69...
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 10-03-2023 16:19 ]
Oh dat heb ik ook wel eens.. hoef je niet een zwembroek voor aan te trekken.. Laat ik gewoon lopen joh

"insert skruns op de plee meme"Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:19:
[...]
Oh dat heb ik ook wel eens.. hoef je niet een zwembroek voor aan te trekken.. Laat ik gewoon lopen joh
Ik zit al de hele middag gifjes van Gal Ga-Polka-dot te kijken en daar ben ik jullie gewoon hartstikke dankbaar voor.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3Ijq9eerusP1hF5wYio0Ah7m.gif?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat is ook wel echt een spetter hoor. Daar had ik wel 14 dagen ruzie voor over.NeoflexNL schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:20:
Het zal allemaal wel..
Ik zit al de hele middag gifjes van Gal Ga-Polka-dot te kijken en daar ben ik jullie gewoon hartstikke dankbaar voor.
[Afbeelding]
Dit is de enige spetter die ik niet zou laten lopenzwembroek schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:21:
[...]
Dat is ook wel echt een spetter hoor. Daar had ik wel 14 dagen ruzie voor over.

Ik ken er nog wel een paar.Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:23:
[...]
Dit is de enige spetter die ik niet zou laten lopen
Trouwens @Skrunsies . Nog even en we kunnen een sneeuwhut bouwen. De tering wat is de straat hier wit.
[ Voor 20% gewijzigd door zwembroek op 10-03-2023 16:25 ]
Poeh ja dat is ook een van mijn lievelings.
Moeten we samen maar es eempies naar Thialfzwembroek schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:26:
[...]
Poeh ja dat is een een van mijn lievelings.

Heey, hartstikke fake joh! Dat zijn de memmen van Max
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0Nbfhwb59U81V7dV2JHCLTvu.jpg?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nog zo'n spetterNeoflexNL schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:27:
[...]
Heey, hartstikke fake joh! Dat zijn de memmen van Max
[Afbeelding]

edit: Oh dat is Max... lette alleen op de memmen
[ Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 10-03-2023 16:29 ]
Hahaha doe mij maar in de zon op een terras.Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:27:
[...]
Moeten we samen maar es eempies naar Thialf![]()
![]()
![]()
Deal! Gaan wij daar samen zitten met mevrouw blij-dat-ik-glij en Doutzenzwembroek schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:29:
[...]
Hahaha doe mij maar in de zon op een terras.

Ik ben al alcoholvrij sinds 1 januari dus dat wordt lachen als ik weer een paar biertjes heb gedronken.Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:30:
[...]
Deal! Gaan wij daar samen zitten met mevrouw blij-dat-ik-glij en Doutzen
Ik vind alles best zo lang je maar van mijn sterretje afblijft 👀zwembroek schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:32:
[...]
Ik ben al alcoholvrij sinds 1 januari dus dat wordt lachen als ik weer een paar biertjes heb gedronken.
Je bruine sterretje?Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:34:
[...]
Ik vind alles best zo lang je maar van mijn sterretje afblijft 👀
Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:38:
[...]
WUT![]()
Waar heb jij het over ?
Bruin sterretje my ass!
[Afbeelding]

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T7IHmurG5m80IFvJlgnrOe7w.jpg?f=user_large)
[ Voor 20% gewijzigd door zwembroek op 10-03-2023 16:42 ]
Zwembroek en ik houden al op hoor, kom dr maar weer in met memes en kleurplaatjes enzo
Volgens mij is het forum nu stuk...Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:45:
Euhm jongens??
Zwembroek en ik houden al op hoor, kom dr maar weer in met memes en kleurplaatjes enzo
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/e6oJqfzcMcNP5wagSPXIcmYw.gif?f=user_large)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Shit, heb het gemistBushalte schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:04:
20k!!11!11!!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
:fill(white):strip_exif()/f/image/SWleE0aGsTgNEqvGXGpO7lMW.png?f=user_large)
[ Voor 23% gewijzigd door MrFX op 10-03-2023 17:07 ]
Ja, jullie posten memmen in de SC. Was al zo lang geleden…Acidrain schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:50:
Nee joh, de ene helft zit nog naar de 15min chart te staren en de andere helft is opzoek naar tissues..
:strip_exif()/f/image/7v9z815ivKBfAeuL5oHyyLjy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rtQnTa86lZEjlgEYWtnwfvAN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YqlxzYjdgVB8HWvAmDTHKgEp.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
CoolPelox schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:17:
Heb de "in between jobs" van @Taro overgenomen en de "pimp my nintendo" skills van @Verwijderd.. als het nu nog niet goed gaat komen weet ik het ook niet meer..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die gba clear wel ja, nu net een nieuw scherm en shell gemonteerd. Leuk klusje met echte dikke tech
Voor de verandering eens wat waardeloze euro's in een andere hobby gestoken. Maar nu weer full crypto mode!
Zero.
Nooit een retroid overwogen?Pelox schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:34:
[...]
Die gba clear wel ja, nu net een nieuw scherm en shell gemonteerd. Leuk klusje met echte dikke tech![]()
Voor de verandering eens wat waardeloze euro's in een andere hobby gestoken. Maar nu weel full crypto mode!
Ik speel heel de games niet of amper, het gaat mij om de schoonheid van een mooi apparaat. Eigenlijk ben ik van het 100% originele spul, dit was puur voor de lol een keertje. Als extra toevoeging van de collectie.
Zero.

nu kan ik weer jaren vooruit, terwijl ik vroeger (in no-coiner tijd) altijd het geld uitgaf aan games/ps4/switch etc......
maargoed is het wel duurder? is het niet dat de euro zwakker wordt?
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 10-03-2023 17:55 ]
nothing stops this train
Verwijderd
⬇️Pelox schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:17:
Heb de "in between jobs" van @Taro overgenomen en de "pimp my nintendo" skills van @Verwijderd.. als het nu nog niet goed gaat komen weet ik het ook niet meer..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Goeie oude (retro) consoles deel 13
JaKol Nedra schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:49:
van de week Diablo IV gekocht, wat kosten games veel voortaan zeg![]()
nu kan ik weer jaren vooruit, terwijl ik vroeger (in no-coiner tijd) altijd het geld uitgaf aan games/ps4/switch etc......
Zero.
Ik weet nog wel de tijd dat je voor een game 130,00 NFL betaalde (Super Nintendo)...Kol Nedra schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:49:
:strip_exif()/f/image/HG4R7XoiXHQDPDBiR1NpIhCG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Darrell op 10-03-2023 18:07 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
mja das waar.Darrell schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:05:
[...]
Ik weet nog wel de tijd dat je voor een game 130,00 NFL betaalde (Super Nintendo)...
[Afbeelding]
ik weet mijn duurste game nog: Secret of Mana maar dan wel Amerikaanse import (want ik kon niet wachten) 230 gulden ervoor betaald
nothing stops this train
Unopened copy of Super Mario Bros. sells for a record $2 million
[ Voor 22% gewijzigd door _Gast_ op 10-03-2023 18:27 ]
Mooi, laat ze maar vallen, vroeg of laat gaan ze toch allemaal om met hun wanpraktijken. De echte ponzi komt van de banken.jdiezrequejo schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:17:
https://www.cnbc.com/2023...ect-insured-deposits.html
De eerste bank die omvalt..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Be careful what you wish for…Vis schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:39:
[...]
Mooi, laat ze maar vallen, vroeg of laat gaan ze toch allemaal om met hun wanpraktijken. De echte ponzi komt van de banken.
Herman.zwembroek schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:29:
[...]
Hahaha doe mij maar in de zon op een terras.
Las in 't AD dat crypto weer eens dood was....
XRP = trash
Tegenwoordig staat het financiële nieuws op pagina 18. Zwart omrand.Mr_Ripple schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 19:12:
[...]
Las in 't AD dat crypto weer eens dood was....
Ik zit er niet op te wachten hoor, al die financiële malaise, maar toch...
+-20% van mijn nieuwe collega's zit al in crypto en mij is gevraagd of ik er binnenkort een keer een presentatie voor het hele bedrijf over wil geven. Hebben allemaal diamond hands en niet bang voor een bearmarket, #bullish.Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:26:
Conclusie:
@Taro is "in between jobs.." = Bullrun!
Taro "heeft een nieuwe baan..." = Bearmarket!
4!
Wen Taro ontslag
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ooit kom je er achter dat het geen memes zijn...WarsemaW schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:37:
Bijzondere vibe hier met al die memes 🤣

[ Voor 26% gewijzigd door twain4me op 10-03-2023 20:21 ]
...en als je op een gezellig forum wil meepraten over Crypto, kom dan bij de tweakers sloo-tjet, mijn naam is Taro. Oh, jij was A86? (shit)Taro schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:06:
[...]
+-20% van mijn nieuwe collega's zit al in crypto en mij is gevraagd of ik er binnenkort een keer een presentatie voor het hele bedrijf over wil geven. Hebben allemaal diamond hands en niet bang voor een bearmarket, #bullish.
Hopelijk gaat het niet erger worden, straks gaan we allemaal Zimbabwe en Libië achternaNeoflexNL schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 19:59:
Maar oké, dus.. banken staan weer op omvallen. Lehman en 2008 all over again.. was dat niet juist het startpunt van een digitale asset? Eentje die een ingebouwde gereguleerde en verwachtte inflatie kent? Die niet is bij te printen en die geheel gedecentraliseerd is?
Ik zit er niet op te wachten hoor, al die financiële malaise, maar toch...
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:19:
[...]
Hopelijk gaat het niet erger worden, straks gaan we allemaal Zimbabwe en Libië achterna
:strip_exif()/f/image/wT6KbXSl7WOx4kg502Pmb2EJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Allemaal miljardairs
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
uiteindelijk gaat dit wel gebeuren. Zelfs het Romeinse rijk is rekt gegaan!
nothing stops this train
Nice! Na wallstreet bonussen, Chinees nieuwjaar en powell speeches krijgen we nu ook ' Tomorrow its Taro's speech day' als voer voor groene kaarsen.Taro schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:06:
[...]
+-20% van mijn nieuwe collega's zit al in crypto en mij is gevraagd of ik er binnenkort een keer een presentatie voor het hele bedrijf over wil geven. Hebben allemaal diamond hands en niet bang voor een bearmarket, #bullish.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Heb daarnet op nu.nl bij het stukje van:
Bitcoinkoers zakt naar laagste punt in bijna twee maanden https://www.nu.nl/economi...n-bijna-twee-maanden.html
een reactie geplaatst, is deze ineens verwijderd.
Was een gedegen vraag namelijk: “Hebben jullie ook een dikke Glimmer”
Maar goed blijkbaar kunnen ze daar niet tegen gerichte/inhoudelijke vragen.
Gelukkig heb ik jullie

nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:53:
nu.nl wel leuk om al die reacties te lezen!
:strip_exif()/f/image/TVsGmPgAajKADgIFzKgi6mLW.jpg?f=fotoalbum_large)
Samen met USDC?Vis schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:39:
[...]
Mooi, laat ze maar vallen, vroeg of laat gaan ze toch allemaal om met hun wanpraktijken. De echte ponzi komt van de banken.
https://twitter.com/dylan...&t=Z9vSguwaVlIy0BDfO8u2jg
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
WarsemaW schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:37:
Bijzondere vibe hier met al die memes 🤣
/f/image/7BAuaOhBfTtbO4drPV28qoMO.png?f=fotoalbum_large)
De fud is weer real.
Verwijderd
Ik maak de genadeloze chaos die daaruit gaat ontstaan liever niet mee...
Maar verder moon enzo.
Helemaal mee eens. De laatste zin uit mijn eerdere post was misschien wat cynischer geplaatst dan ik bedoelde. Ik maak zeker liever geen economische ellende mee. Daarnaast werk ik ook als zzp'er in de (semi) financiële dienstverlening en heb op dit moment al amper werkVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 23:34:
Ik ben absoluut voor een betere vorm van geld, maar een massale ineenstorting van Westerse banken en valuta zal ongetwijfeld gepaard gaan met enorm veel menselijk leed. Vergeet ook niet dat de geopolitieke invloeden en machtsverhoudingen die voor ons momenteel gunstig zijn uiteindelijk gepaard gaan met onze Westerse rijkdom.
Maar verder moon enzo.
Maar goed, als we dan toch naar de vinketering gaan, dan liever wel de crypto pf moon...
Niet te flauw jaapie.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 23:34:
Ik ben absoluut voor een betere vorm van geld, maar een massale ineenstorting van Westerse banken en valuta zal ongetwijfeld gepaard gaan met enorm veel menselijk leed. Vergeet ook niet dat de geopolitieke invloeden en machtsverhoudingen die voor ons momenteel gunstig zijn uiteindelijk gepaard gaan met onze Westerse rijkdom.
Maar verder moon enzo.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rYrRn6z4WXDr8zzy9hfMpvLk.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/7SueIpH9HPAXY2bUVJHTkKgK.png?f=user_large)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
nothing stops this train
FIAT(ongeacht welke) is per definitie inflationary. Hier in de EU en USA - maar uiteraard ook elders - doen de banken en overheden hun stinkende best om inflatie rond de 2% per jaar te houden(oftewel elke euro op je rekening heeft 2% minder koopkracht per jaar - dus ook om Diablo IV te kopen), en dat is het meest gunstigste scenario! Waarom? Omdat er vanuit wordt gegaan dat de gemiddelde werknemer er 3% per jaar bij krijgt(dus heb je 1% winst/ meer geld om uit te geven). De huidige inflatie - en van de afgelopen jaren - is dus niet zo leuk voor ons, maar ook zeker niet voor de financiele sector(lees banken).Kol Nedra schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:49:
:strip_exif()/f/image/MeQ99SYWBLUPKWeZsosyPAtJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Die kennen we allemaal, met als conclusie, wat je met $1 in 1913 kon kopen dat kost je nu $26(voor hetzelfde!). $1 in BTC sinds de start was juist andersom geweest(deflationary), daarom dump ik die waardeloze tassen papier in de markt en laat ik - tenminste BTC, geen ALTS die gaan er t.z.t. uit - staan voor de toekomst.
Excellence does not require perfection.
Dat is dit gedoe?Kol Nedra schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 06:21:
oh man dat USDC gebeuren, het is dit keer niet crypto maar het banken stelsel dat faalt!
BREAKING — $USDC stablecoin breaks peg and is now trading below $1
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 11 maart 2023
Buy #Bitcoin pic.twitter.com/KMkp8IDWbo
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
[ Voor 11% gewijzigd door Sahara op 11-03-2023 07:53 ]
88 cent. Automatische liquidaties incoming.
Binance biedt toch 1:1 conversie voor stablecoin?
[ Voor 88% gewijzigd door knakworst op 11-03-2023 07:52 ]
LFG
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
With USDC insolvency fears rampant, users are fleeing to safety in other stables. Not all of them are going to make it there in one piece, however.
— BowTiedPickle.eth | Solidity Shipper (@BowTiedPickle) 11 maart 2023
Here's how one unlucky user paid $2,080,468.85 to receive $0.05 of USDT. pic.twitter.com/R8YdudWfsV
Binance heeft geen USDC meer toch?knakworst schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 07:48:
91 cent nu. Wtf.
88 cent. Automatische liquidaties incoming.
Binance biedt toch 1:1 conversie voor stablecoin?
Slimme club van CZ. Die kijken vooruit.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Maar als je 1 USDC stort krijg je er 1 BUSD voor terug.Coldcat schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:13:
[...]
Binance heeft geen USDC meer toch?
Slimme club van CZ. Die kijken vooruit.
Edit: suspended inmiddels.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 11-03-2023 08:16 ]
Dat heeft CZ uitgezet vannacht. Geen idee wat je voor je USDC krijgt als je die stort.knakworst schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:14:
[...]
Maar als je 1 USDC stort krijg je er 1 BUSD voor terug.
Alleen BUSD en USDT niet. Laat de theorieën maar komen dat CZ hierachter zit.
Wij van wc eend moeten ook een kleine edit doen.
https://www.circle.com/en/usdc
Stability you can trust
Known as a fully-reserved stablecoin, every digital dollar of USDC on the internet is 100% backed by cash and short-dated U.S. treasuries, so that it’s always redeemable 1:1 for U.S. dollars. USDC reserves are held in the custody and management of leading U.S. financial institutions, including BlackRock and BNY Mellon.
[ Voor 67% gewijzigd door knakworst op 11-03-2023 08:57 ]
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!