[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.098 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 16:02

MicroWhale

The problem is choice

Niet alles kan.

Wim Kon, want die is dood.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00

resusaapje

h less

MicroWhale schreef op zondag 12 maart 2023 @ 10:27:
[...]

Niet alles kan.

Wim Kon, want die is dood.
Ach, geeft niet, want er kan altijd meer!

IJsselmeer, Markermeer, Zoetermeer :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05:42
Alpina schreef op zondag 12 maart 2023 @ 10:27:
[...]

Ben ook wel benieuwd naar morgen.

Ik denk dat de FED in Bitcoin gaat als antwoord op een sterkere petroyuan en macht van de BRICS landen.

God Candle naar 240k en iedereen blij.

Behalve de Rabobank.
Vooralsnog heb ik geen problemen gehad bij de Rabobank, mocht ik ooit wel die e-mail krijgen dan gaat mijn eigen rekening en de gezamenlijke rekening over naar een andere bank.

Ik hoop niet dat het nodig is want dan is er weer een hoop te wijzigen maar we gaan het zien.

Sowieso:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_XaYeUtus9uyrzLHsAWnQxm1OGo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qQPc60vIHNrJI2jozpGu2d0r.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
resusaapje schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:28:
[...]

En ga zo maar deur…

Voordeur, achterdeur, tussendoor.. }:O

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Skrunsies schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:53:
[...]

En ga zo maar deur…

Voordeur, achterdeur, tussendoor.. }:O
Op z’n Brabants : “gewôhn er tussendeur wittewel”

Schuifdeur heb je ook nog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Rabobank hè?

Levensgevaarlijk die toko. Daarnet op LinkedIn gezien dat ze mij zochten 👀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aEulBs4cgw5ktQ4xDG5AU8kneuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rlm4piPmu8EYDKPAKV7DnEcU.jpg?f=fotoalbum_large

Maar die verkoper en sales ingenieur maken het dan wel weer boeliesj O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Skrunsies op 12-03-2023 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:24
KookSpook schreef op zondag 12 maart 2023 @ 10:17:
[...]

Ik heb Bunq een reactie gevraagd waarom ik de eerdere waarschuwing kreeg en dat ik het vreemd vond dat ik geen crypto mocht kopen. Dit bij een partij die zelf ook bij bunq zit. Onderstaand de fantastische reactie. Een standaard reactie.
Dag Bunq, ik ga mij verdiepen in de ABN voor mijn wekelijkse DCA

[Afbeelding]
ik denk dat jij meer verstand hebt dan bunq in Bitcoin/crypto.
gewoon weg gaan dus (y)

en ja crypto is idd high risk voor veel projecten.
maar low risk projecten zoals ETH, LINK, ATOM etc is minder risico dan bijv bank aandelen op dit moment :D

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 12-03-2023 12:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Wat een shitshow joh. Wie had gedacht dat USDT een safe haven zou zijn en zelfs eventjes tegen een premium vis-a-vis USD :')

Mijn $COIN zal wel door het putje gaan morgen. Heb overigens wel het idee dat USDC peg hersteld gaat worden, kan interessant zijn om een long op te pakken.

Vind dat BTC zich nog kranig houdt in de tumult. Ben erg benieuwd of (en/of hoe) JPow gaat ingrijpen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q0S5fnh66FRIHqypVuc2tPHnC9Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JajtpqWm6Z2POpitzt2P9q40.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ja?

Komt het morgen allemaal goed?

Dan zal ik mijn DCA van augustus er in donderen. Let’s go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

resusaapje schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:28:
[...]

Mastrubeer ... *giechelt* :$

* sh4d0wman zit nog steeds in een hoekje van de Bruna

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:24
Skrunsies schreef op zondag 12 maart 2023 @ 12:50:
Ja?

Komt het morgen allemaal goed?

Dan zal ik mijn DCA van augustus er in donderen. Let’s go!
ja joh, gooi ook je dca van dec 2024 erin d:)b
reminder:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gt0OwabIdPNLke6tP2UKpOl7njk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FndXJTxfWn9I0pKLdhICRN9J.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:05

NeoflexNL

Forever young

Een closed-door meeting van de FED dus.. ik ben benieuwd wat en wanneer daar iets van naar buiten gaat komen.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:12:
[...]

ja joh, gooi ook je dca van dec 2024 erin d:)b
reminder:
[Afbeelding]
Dec 2024 zegt ie. Beetje serieus he… als het goed is ben ik dan aan het afromen. Want dikke boel enzo oOo

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57
Ik kan niet wachten op de volgende reet hike.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sEiohb47O0AQizyFqFuBPL6FiZE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YIuPUiOc8a4TFMYACpPx3yi9.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik denk dat er vanavond al nieuws moet komen. Voordat de beurzen zullen openen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

zwembroek schreef op zondag 12 maart 2023 @ 15:21:
Ik kan niet wachten op de volgende reet hike.
-1 geen beschermde kleding op de motor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:40
souljah1h schreef op zondag 12 maart 2023 @ 15:36:
[...]

-1 geen beschermde kleding op de motor.
Ik zie geen motor. Wat mij betreft draagt ze teveel kleding >:)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00

resusaapje

h less

WOw, Binance heeft opeens een hele stapel stablecoins toegevoegd. Oa USDC. Hadden ze die recent niet verwijderd? >:)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
resusaapje schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:18:
WOw, Binance heeft opeens een hele stapel stablecoins toegevoegd. Oa USDC. Hadden ze die recent niet verwijderd? >:)

-> https://www.binance.com/e...a7af640b6bd296752ec3d0ada

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Whatever it takes om de inflatie naar 2% te krijgen wordt gewoon weer een whatever it takes dat de boel niet klapt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfeiJVDWLSO2ml0nLrKi3uW-GJM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2ekhdqaX8RjRopXTRa9d5X5B.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Voor wat het waard is, er zijn geruchten dat Yellen SVB niet gaat redden maar laat omvallen. Kortom wordt een heel leuk weekje :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vQdKMTv7XNR2PwsHF8LjSdU_5aQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/55CzBSKL2TuqEZV7UUYZegsL.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
Miki schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:52:
[...]

Voor wat het waard is, er zijn geruchten dat Yellen SVB niet gaat redden maar laat omvallen. Kortom wordt een heel leuk weekje :)
Zou wat zijn... laat die vrouw dan juist nu hakken in het zand steken, is de treasury ook veilig

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Eens... Jammer dat veel mensen met Bitcoin handelen alsof het een standaard aandeel is.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Miki schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:52:
[...]

Laten omvallen, maar wel steunen met een fonds, het is maar hoe je het verwoordt ;).
Momenteel zijn de biedingen voor SVB onderweg, kans is groot dat we vanavond een eindoordeel hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door keanu_ op 12-03-2023 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zondag 12 maart 2023 @ 17:19:
Eens... Jammer dat veel mensen met Bitcoin handelen alsof het een standaard aandeel is.
[Twitter]
Dat zijn volgens mij ook vooral de witte boorden en die hebben iets diepere zakken dan de retailhenkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 12 maart 2023 @ 17:19:
[Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ff11hKqaNZsECfTfdg3WFrC-W9Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fEuAhm1SKquHySTV5cAuvsNi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dat is nog eens een interessant artikel! Thanks, daar word ik nou nog eens blij van om te lezen.

5 munten voor een happie eten en een muntje erbij voor een lekker biertje.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:02
Zo 99p voor een biertje. Die tent heb ik gemist toen ik vier jaar geleden in Londen was. :unsure:

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Th1x4nG schreef op zondag 12 maart 2023 @ 17:52:
[...]

Zo 99p voor een biertje. Die tent heb ik gemist toen ik vier jaar geleden in Londen was. :unsure:
Was in 2009 dit.

Stond ook in het genesis block van Bitcoin. :Y

“The Times 03/Jan/2009 Chancellor on brink of second bailout for banks.”

Jammer dat er niks instond over bier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Stel je de fomo eens voor wanneer de banken een voor een omvallen.. de fomo in Bitcoin. Hyperbitcoinization komt eraan mensen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:02
Ziet er bullish uit op de 15m

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:37
ja als we de weekly boven de 21.3 sluiten is het geen new low.....en een mooie doji candle geworden

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:03
Vis schreef op zondag 12 maart 2023 @ 18:48:
Stel je de fomo eens voor wanneer de banken een voor een omvallen.. de fomo in Bitcoin. Hyperbitcoinization komt eraan mensen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CgWYpcvAc3tSDPiCD-o8JqoXyfo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GTyIQ2rdAFTKPiwrsJfdw62N.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:52
En morgen gaat alles weer naar de vinkentering. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Rente bybit en bitmex zwaar negatief. Wel mooi voer voor een berenrektoniesquize met extra saus.

Verleiding is groot om wat btc naar bybit over te zetten... :') maar doe et niet

[ Voor 31% gewijzigd door anti elppa op 12-03-2023 19:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:21:
Verleiding is groot om wat btc naar bybit over te zetten... :') maar doe et niet
Ik blijf er ook maar vanaf. Enige dat ik vanaf nu nog doe is BTC naar de Ledger overzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
21k. Nice

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:36:
[...]

Ik blijf er ook maar vanaf. Enige dat ik vanaf nu nog doe is BTC naar de Ledger overzetten :)
Ik kijk gewoon ff naar waarde in euro op trezor tov 3h terug :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

We gaan vanaf hier gewoon kei en keihard maan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hoop is geen strategie, maar ik hoop dat dit lijntje relevant gaat zijn/blijven :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UkTk98Il1LE16SQ2qQGHnluC2ts=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iBGMtx97Oo29QMkJYShq6NQ2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
anti elppa schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:38:
[...]

Ik kijk gewoon ff naar waarde in euro op trezor tov 3h terug :9
Blijft mooi. Zit al een weekend lang te twijfelen om een nieuwe gpu te halen en vond het toch teveel geld. En van dit soort btc swings kan je er tig kopen qua portfolio waarde tov pf waarde van 24u geleden en toch voelt dat niet als gewonnen geld. Het is de counterside van zo immuun worden voor pf verliezen I guess :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
twit schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:41:
[...]

Blijft mooi. Zit al een weekend lang te twijfelen om een nieuwe gpu te halen en vond het toch teveel geld. En van dit soort btc swings kan je er tig kopen qua pc waarde tov 24u geleden en toch voelt dat niet als gewonnen geld. Het is de counterside van zo immuun worden voor pf verliezen I guess :)
Maar haal anders nu dat bedrag eruit? Daalt de koers weer dan heb je het slim gedaan. Stijgt de koers verder dan kan je over enige tijd stoer doen met een videokaart van >25k Euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
twit schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:41:
[...]

Blijft mooi. Zit al een weekend lang te twijfelen om een nieuwe gpu te halen en vond het toch teveel geld. En van dit soort btc swings kan je er tig kopen qua pc waarde tov 24u geleden en toch voelt dat niet als gewonnen geld. Het is de counterside van zo immuun worden voor pf verliezen I guess :)
Hahaha so true. Sowieso kijk ik amper naar mijn spot ledger waarde. Ja op 31-12. Verder eigenlijk alleen met leverage bezig. Maar nu helaas dus ff niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• twit
Taro schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:43:
[...]

Maar haal anders nu dat bedrag eruit? Daalt de koers weer dan heb je het slim gedaan. Stijgt de koers verder dan kan je over enige tijd stoer doen met een videokaart van >25k Euro :)
Het werkt hier andersom. Ik verkoop eigenlijk al 6 jaar niets van crypto (ja I know dat heeft me al heeeel veel gekost) omdat ik als de dood ben dat bijv die gpu uiteindelijk een 5k gpu blijkt te zijn geweest als btc op 100k staat. Ik leef bijna als een “zwerver” met de verwarming op 17 graden en boodschappen uit de aanbiedingen, jaren oude kleren etc om ondertussen met een riant btc portfolio all in te zitten 8)7 . Ik weet, duidelijk gevalletje FOMO maar als je het al zoveel jaren volhoudt wordt het alleen maar enger om wel op de verkoopknop te drukken.

Het nummer 1 advies uit dit topic geldt hier natuurlijk: wat je ook doet, heb een plan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 08:10
twit schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:49:
[...]

Het werkt hier andersom. Ik verkoop eigenlijk al 6 jaar niets van crypto (ja I know dat heeft me al heeeel veel gekost) omdat ik als de dood ben dat bijv die gpu uiteindelijk een 5k gpu blijkt te zijn geweest als btc op 100k staat. Ik leef bijna als een “zwerver” met de verwarming op 17 graden en boodschappen uit de aanbiedingen, jaren oude kleren etc om ondertussen met een riant btc portfolio all in te zitten 8)7 . Ik weet, duidelijk gevalletje FOMO maar als je het al zoveel jaren volhoudt wordt het alleen maar enger om wel op de verkoopknop te drukken.

Het nummer 1 advies uit dit topic geldt hier natuurlijk: wat je ook doet, heb een plan! :)
Heel benieuwd wat je plan nu is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
twit schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:49:
[...]

Gvd ben jij mijn tweeling? _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Dyna20 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:53:
[...]

Ik heb héel veel mensen om me heen beloofd dat op een nieuwe btc ath ik eindelijk 50 procent van m’n pf in EUR omzet en een leuk huis ga kopen. Dat is ook het enige plan dat ik heb, en verder iedere maand stug blijven dca’en, een extra leveltje bnb cashback najagen en heeeel veel koersen staren en hopen dat die ath in beeld komt.

Maar kopieer vooral mijn plan niet, er zijn veel betere te bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyna20 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:53:
[...]

Hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
In tijden van bear enzo, kan je mooi na gaan denken over een exit plan.

Het nakomen van je eigen gemaakte plan is misschien nog wel lastiger.

‘DCA’ achtig uitstappen lijkt mij erg lastig. Kan namelijk voor mijzelf maar moeilijk een percentage verzinnen.

Maar goed. Plan is:

BTC 100k 100% uitstappen
ETH 10k 100% uitstappen
DOT ( vind ik lastig ) maar denk nu tussen de 50 en 100 dollar 100% uitstappen
GLMR 10 dollar 100% uitstappen.

Denk zet het hier even neer, zodat ik het terug kan vinden ergens 2024/2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
Skrunsies schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:04:

‘DCA’ achtig uitstappen lijkt mij erg lastig. Kan namelijk voor mijzelf maar moeilijk een percentage verzinnen.

Maar goed. Plan is:

BTC 100k 100% uitstappen
ETH 10k 100% uitstappen

Je zou eigenlijk een niet omkeerbaar smart contract moeten maken dat die verkopen afhandelt. Moet kunnen met deze dikke tech toch? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Maar goed. Plan is:

BTC 100k 100% uitstappen
ETH 10k 100% uitstappen

And so it begins..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qhnNJq3mgIUl7cqA4KxG2XsxKrc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IcTYvn3PkIksBK3OxYtM2RXr.jpg?f=user_large

Jawel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 12:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NNRckkY2ruX7f36fjc31nODRzKA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DTMA48lsbybcQVYCzid2jFpO.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:56

Maar goed. Plan is:

BTC 100k 100% uitstappen
ETH 10k 100% uitstappen

Een plan is een plan, maar als BTC nu $99.999,99 aantikt en daarna terug valt naar $20.000,-? Dan heb je precies €0,- op je rekening.

Ik zou toch eens kijken naar een DCA achtige uitstap. Op $69.000,- doe je 10% en iedere zoveel duizend erboven doe je weer hetzelfde. Je gaat de top dan nooit eruit vissen, maar je beperkt wel je risico. Daarnaast kun je dus ook nog een stuk verkopen op $150.000,-. Iets dat je niet lukt als je alles ineens verkoopt.

Stack Sats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stovirpi schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:13:
[...]

Een plan is een plan, maar als BTC nu $99.999,99 aantikt en daarna terug valt naar $20.000,-? Dan heb je precies €0,- op je rekening.

Ik zou toch eens kijken naar een DCA achtige uitstap. Op $69.000,- doe je 10% en iedere zoveel duizend erboven doe je weer hetzelfde. Je gaat de top dan nooit eruit vissen, maar je beperkt wel je risico. Daarnaast kun je dus ook nog een stuk verkopen op $150.000,-. Iets dat je niet lukt als je alles ineens verkoopt.
Grote kans dat de 69k tijdens de volgende bearmarket opnieuw getest gaat worden als bodem, net als dat de 19-20k nu opnieuw getest is. Als je daar van uit gaat zou je kunnen stellen dat je vanaf de 69k tot bijv. 228k (x3 & eerder genoemd in bepaalde modellen) in meerdere delen uit gaat stappen. Bijv. 15 sellorders die ieder 10k hoger staan. Daarna moet je voldoende geduld hebben, maar kan je mogelijk ook weer 3x lager of geladderd instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
@Stovirpi en @Taro. Jullie hebben ook zeker gelijk. Vind het alleen lastig.

Maar goed zoals ik al aangaf. Ik heb nog even om erover na te denken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Skrunsies schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:32:

Iedereen vindt dit lastig. Tijdens de vorige run ben ik volgens mij richting de 32k al grotendeels uitgestapt, om daarna een stukje hoger weer helemaal in te stappen.

Wat wel goed werkt is gewoon de sell orders al instellen (mits de exchange dat toe laat, sommige accepteren maar een bepaalde delta vs de huidige prijs). En er rekening mee houden dat de koers tijdens een goede bullrun altijd hoger gaat dan je verwacht en tijdens een bearmarket altijd lager gaat dan je verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Dat is ook lastig. Zeker ook omdat op het moment suprem de fomo ook weer toeslaat.. ik heb me ook zo vaak voorgenomen wat winst te nemen, maar de discipline om het plan te volgen is denk ik nog moeilijker als het verzinnen van het plan zelf..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:56

Die $100.000,- is voor jou blijkbaar het magische getal. Want puur op basis van de charts is er geen referentiemateriaal. Tevens hebben we geen garantie dat BTC ooit gaat halen. (Hopium mijnerzijds: ik hoop dat we de 1M ooit aantikken).

Wat zou je graag willen kopen/ hebben/ bezitten waar je een waarde aan kunt koppelen? Stel dat als doel en beloning voor je inspanning. Dat bedrag cash je op de $100.000,- uit. Dan heb je je beloning. De rest ga je dan geladderd uitcashen op andere, vooraf bepaalde, punten.

En in the end, jouw plan is jouw plan. Niks is goed of fout. Echter zou ik er wel goed over nadenken. Daar heb je zeker nog even de tijd voor nu :)

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
Taro schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:36:
[...]

Iedereen vindt dit lastig. Tijdens de vorige run ben ik volgens mij richting de 32k al grotendeels uitgestapt, om daarna een stukje hoger weer helemaal in te stappen.

Wat wel goed werkt is gewoon de sell orders al instellen (mits de exchange dat toe laat, sommige accepteren maar een bepaalde delta vs de huidige prijs). En er rekening mee houden dat de koers tijdens een goede bullrun altijd hoger gaat dan je verwacht en tijdens een bearmarket altijd lager gaat dan je verwacht.
Waarom niet je stop/limit steeds ruim bijstellen? Als het stijgt, stijg je mee. Chrasht het ineens hard, verkoopt het automatisch.

En dit voornamelijk doen een kleine jaar na de halving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Dyna20 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:39:
[...]

Waarom niet je stop/limit steeds ruim bijstellen? Als het stijgt, stijg je mee. Chrasht het ineens hard, verkoopt het automatisch.

1 van de nadelen vind ik dat dat zou betekenen dat ik m’n crypto op een exchange ipv ledger zou moeten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dyna20 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:39:
[...]

Dat kan ook, maar met een stop limit maak je altijd wat minder winst / extra verlies, omdat je pas lager weer verkoopt. Zou je ook om kunnen draaien: Direct weer een buy order plaatsen nadat de sell order is geraakt.

Een Binance OCO order kan evt. ook. Afijn, ik hoop ze spoedig weer in te mogen stellen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:36:
[...]

Tsja het ‘probleem’ is dat ik mijn BTC en ETH op de ledger heb staan. Dus zat al te denken vanaf welke waarde ik ze naar een Exchange ga sturen om verkoop orders te plaatsen.

Ik weet niet wie het zei. Volgens mij was het @anti elppa maar hij had wel gelijk. Een bear is veel makkelijker met alleen maar wat kopen op x momenten.

Gets nu al stress van de aankomende bull _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Buy low

Hodl

Sell high

Plan

Mand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:50
Zeker wel.
Ik ben langzaam aan wat verschillende muntjes aan het verzamelen: als het mijn bedachte bedrag heeft cash ik. Soms gaat het fout voordat ik er ben omdat een coin niet meer bestaat en ik te laat switch :) Maar als een coin het bedrag haalt wat ik had bedacht komt het van mn ledger. Tot die tijd geen verlies, geen spijt of winst. Ik doe het met geld wat ik niet nodig heb dus ook geen stress om het weer om te zetten.

Misschien heel scheef maar met beleggen/pensioen zie ik ook wel hoeveel het gaat worden.wat er verandert of hoe het jaar verschoven wordt door externe factoren. Zo zie ik de crypto ook. Misschien haal ik het er een keer af en heb ik niet het bedrag wat ik gehoopt heb, hetzelfde bedrag of winst. Tot die tijd is het voor mij gewoon grappig. Lambo's zijn leuk maar met mijn bedragen en beperkte kennis toch niet haalbaar. Het is net als de staatsloterij voor mij: De kans dat ik de jackpot win is minimaal maar de dromen en voorpret is leuk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

S.McDuck schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:57:
[...]

Zeker wel.
Ik ben langzaam aan wat verschillende muntjes aan het verzamelen: als het mijn bedachte bedrag heeft cash ik. Soms gaat het fout voordat ik er ben omdat een coin niet meer bestaat en ik te laat switch :) Maar als een coin het bedrag haalt wat ik had bedacht komt het van mn ledger. Tot die tijd geen verlies, geen spijt of winst. Ik doe het met geld wat ik niet nodig heb dus ook geen stress om het weer om te zetten.

Misschien heel scheef maar met beleggen/pensioen zie ik ook wel hoeveel het gaat worden.wat er verandert of hoe het jaar verschoven wordt door externe factoren. Zo zie ik de crypto ook. Misschien haal ik het er een keer af en heb ik niet het bedrag wat ik gehoopt heb, hetzelfde bedrag of winst. Tot die tijd is het voor mij gewoon grappig. Lambo's zijn leuk maar met mijn bedragen en beperkte kennis toch niet haalbaar. Het is net als de staatsloterij voor mij: De kans dat ik de jackpot win is minimaal maar de dromen en voorpret is leuk.
Of stel: je hebt een mooi plan maar China valt Taiwan binnen en 'Merica besluit daarop in te grijpen, opeens valt er een nuke in Berlijn en besluit Polen in paniek zijn complete leger Rusland in te drukken.

Je hebt geen plan.

Zit allemaal tussen je oren, de zoektocht naar een naïeve drang tot controle.

Ride the waves motherfuckers.

Zo is natuur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:03:
[...]

Of stel: je hebt een mooi plan maar China valt Taiwan binnen en 'Merica besluit daarop in te grijpen, opeens valt er een nuke in Berlijn en besluit Polen in paniek zijn complete leger Rusland in te drukken.

Je hebt geen plan.

Zo is natuur.
Vind het plan van @S.McDuck leuker -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ook.

Dus hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
S.McDuck schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:57:
[...]

Zeker wel.

Dit is een plan, je geeft uitleg. Verwijder komt alleen met alleen Hodl. Dat vind ik geen plan.

Ik Hodl ook, en net als jou verkoop ik deels als een munt een bepaalde prijs haalt. En dat bepaal je zelf. Je gaat toch nooit op de max verkopen. Als je winst maakt moet je gewoon tevreden zijn. En hopen dat je later weer terug kan kopen op een mooie prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Stomme verwijder

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Skrunsies schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:50:
[...]

Tsja het ‘probleem’ is dat ik mijn BTC en ETH op de ledger heb staan. Dus zat al te denken vanaf welke waarde ik ze naar een Exchange ga sturen om verkoop orders te plaatsen.

Ik weet niet wie het zei. Volgens mij was het @anti elppa maar hij had wel gelijk. Een bear is veel makkelijker met alleen maar wat kopen op x momenten.

Gets nu al stress van de aankomende bull _O-
Was ik ja. Heerlijk stressvrij dit. Tijdens bull is het 1 chaos in mijn hoofd....minder slaap door dikke longs en groene palen enz..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:14:
[...]

Was ik ja. Heerlijk stressvrij dit. Tijdens bull is het 1 chaos in mijn hoofd....minder slaap door dikke longs en groene palen enz..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_TyOd0v_vODZx7G-GbLTIS6cZow=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fAWtRp2PK4jaoZScJkY0sLMm.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:50
[...]

Je hebt geen plan.

Zo is natuur.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P11NliLowVN8ZYWwp-XPzFgJM8M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZNynr8L543lDvHaQ0QJQ26ob.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Lekkere opsteker zo einde van het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Ik zal de btc prijs ook ff stuwen, moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
twit schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:58:
[...]

Ik heb héel veel mensen om me heen beloofd dat op een nieuwe btc ath ik eindelijk 50 procent van m’n pf in EUR omzet en een leuk huis ga kopen. Dat is ook het enige plan dat ik heb, en verder iedere maand stug blijven dca’en, een extra leveltje bnb cashback najagen en heeeel veel koersen staren en hopen dat die ath in beeld komt.

Maar kopieer vooral mijn plan niet, er zijn veel betere te bedenken :)
Laat ff weten wanneer de ATH is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

elektriekert schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:55:
[...]

Laat ff weten wanneer de ATH is..
Als die er komt wordt 't vast wel ff gemeld hier d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Weet iemand waarom usdc depegged is? #durftevragen

-edit, zal wel door enkele nieuwe binance trading pairs komen

[ Voor 39% gewijzigd door Mr Ronman op 12-03-2023 22:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Je hebt geen plan.

Zo is natuur.
Je klinkt net als m’n pa: “Ja, waarom zou ik zonnepanelen op mn’n dak leggen, als er een bom opvalt omdat (vanwege de huidige oorlog) dan is het voor niets geweest.”

Als je geen risico neemt blijf je altijd waar je zit met een lagere kans op een “beter” leven.

Binnenkort ga ook ik weer stemmen, desondanks ik 0 vertrouwen heb in de politici (al dan niet de mensheid (inclusief mijzelf) , want ja hebzucht. Alles draait om geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
NeoflexNL schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:56:
[...]

Nee, achteraf hoor je van iemand: “Exaclty as I predicted”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mr Ronman schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:59:
Weet iemand waarom usdc depegged is? #durftevragen
Is hier al langsgekomen, kan je als het goed is via de zoekfunctie wel vinden.
-edit, zal wel door enkele nieuwe binance trading pairs komen
Nope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ah. nice, OP doet even +15%, nu volhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elektriekert schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:02:
[...]

Je klinkt net als m’n pa: “Ja, waarom zou ik zonnepanelen op mn’n dak leggen, als er een bom opvalt omdat (vanwege de huidige oorlog) dan is het voor niets geweest.”

Als je geen risico neemt blijf je altijd waar je zit met een lagere kans op een “beter” leven.

Binnenkort ga ook ik weer stemmen, desondanks ik 0 vertrouwen heb in de politici (al dan niet de mensheid (inclusief mijzelf) , want ja hebzucht. Alles draait om geld)
Waarheid als een koe.

Dus hodl 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:14:
[...]

Waarheid als een koe.

Dus hodl 8)
Op z’n Turks Hüdl!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
NeoflexNL schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:56:
[...]

Blijft lastig... je hebt alleen een (tijdelijke) ath als daarna de koers (flink) daalt

Mijn tactiek, a la verwijderd: hodl... maar dan met gezette koersen, gemiddeld aankoop bedrag van btc ligt op 6.5k... blijf aankopen onder de 30k en ga vanaf 30k geladderd verkopen.. maar nooit alles... hoeft ook gelukkig niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ezekielll schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:28:
[...]

Blijft lastig... je hebt alleen een (tijdelijke) ath als daarna de koers (flink) daalt

Mijn tactiek, a la verwijderd: hodl... maar dan met gezette koersen, gemiddeld aankoop bedrag van btc ligt op 6.5k... blijf aankopen onder de 30k en ga vanaf 30k geladderd verkopen.. maar nooit alles... hoeft ook gelukkig niet meer
Ja toch. Heb rond 55k ook een mooie pluk verkocht. Maar inmiddels alweer meer sats dan toen.

Gewoon beetje bij beetje bijkopen als de ponzi instort, en een beetje verkopen als de kapper trots zijn Blox of Bitvavo saldo showt.

Maar altijd 1 been aan waarde buiten het huidige systeem van fiat, schulden en leningen.

Lekker wat aankloten en kijken waar het schip strandt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:50:
[...]

X momenten staat gelijk aan DCA? @YES zou dit onze quest beeindigen?

[ Voor 24% gewijzigd door Ngangatar op 12-03-2023 22:41 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Ik heb net een flufke ‘onverwacht uitgekeerde’ winstdeling erin gekieperd, ik kan nog niet zeggen dat het veel heeft gedaan. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ezekielll schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:28:
[...]

Een all time high is een all time high. Als je plan is om te verkopen op de ATH, dan verkoop je op 69xxx, zo lastig is dat toch niet?

Ik vind dat een vrij concreet plan eigenlijk.. ik zou het zelf wel geladderd doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XtFoSEtwVMbOXF4GNKV3shQoVCE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cO6Tv8aOToMQg4887RzRKBEZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

Pagina: 1 ... 21 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!