iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
XRP rechtzaak gewonnen??!?!?!Gipsy King schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:34:
Ripple Moon !
nothing stops this train
laat die geiten bende nu maar rap door de put gaan, we hebben elke waardeloze euro/ dollar nu nodig om btc door de weerstand te helpen. Dat het dan naar zo'n open riool project gaat is extreem slecht....voor alle cryptoGipsy King schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:34:
Ripple Moon !
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heel goed voor de markt sowieso!!!!
!!!! MOON !!!!
31k!!!! Sooon!!!
Ja ff de money erin knallen allemaal.anti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:35:
[...]
laat die geiten bende nu maar rap door de put gaan, we hebben elke waardeloze euro/ dollar nu nodig om btc door de weerstand te helpen. Dat het dan naar zo'n open riool project gaat is extreem slecht....voor alle crypto
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
geen security! bron?Tominatie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:37:
Xrp is geen security!!! Die gaat moonen!! Zojuist uitspraak gedaan!!!
!!!! MOON !!!!
31k!!!! Sooon!!!
wel nice en zeer positief nieuws voor cryptospace
nothing stops this train
ben het 99% vd tijd met je eens. Maar XRP is echt een digitaal stuk stront. En niet goed voor de markt. Hoop dat ze maandag toch ineens de ballen hebben om het label security eraan te hangen (wat het ook gewoon is).Tominatie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:37:
Xrp is geen security!!! Die gaat moonen!! Zojuist uitspraak gedaan!!!
!!!! MOON !!!!
31k!!!! Sooon!!!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dit idd, snap echt NIET dat mensen dit dus niet zien. Dit is echt ongekend slecht voor crypto.Taro schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:40:
BTC bullrun delayed vermoed ik, al het geld gaat nu natuurlijk naar alts vloeien, BTC.D gaat dalen, huidige run is over, nieuwe lows testen, alles rekt en wachten tot de halving om een nieuwe poging te doen.
Veel onzekerheid valt weg, ook rondom ETH of SOL bijv.
jaja BTC.D rekterino!
ofnee toch niet!
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 13-07-2023 17:45 ]
nothing stops this train
Deels eens. Echter is dit wel een win voor de hele crypto space. ETFs zullen ook goedgekeurd worden. De BTC bull run komt echt wel, is het niet nu dan na de zomer. Geen stress.anti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:41:
[...]
Dit idd, snap echt NIET dat mensen dit dus niet zien. Dit is echt ongekend slecht voor crypto.
nothing stops this train
etf's is een heel ander topic, en ja dat gaat helpen aangezien bij spot ETF's BTC gehouden moet worden.Chaes schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:44:
[...]
Deels eens. Echter is dit wel een win voor de hele crypto space. ETFs zullen ook goedgekeurd worden. De BTC bull run komt echt wel, is het niet nu dan na de zomer. Geen stress.
Maargoed, Hoop dat btc door die weerstand knalt. Mijn long loopt iig nog steeds
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 13-07-2023 17:46 ]
Ok, dat was het. Tot over een half jaar.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ander topic maar je kan het niet los zien van de Ripple-zaak.anti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:46:
[...]
etf's is een heel ander topic, en ja dat gaat helpen aangezien bij spot ETF's BTC gehouden moet worden.
Maargoed, Hoop dat btc door die weerstand knalt. Mijn long loopt iig nog steeds
als dat zo is dan is ETH/ADA/LTC ook zeker geen security
nothing stops this train
Weer afgeketst of niet?Taro schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:47:
Op 31.3k ligt de bovenste lijn, vuurwerk incoming:
[Afbeelding]
Ltc is sowieso geen securityKol Nedra schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:47:
maar serieus, waar is de bron? dat xrp geen security is?
Kol Nedra schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:47:
BREAKING: 🇺🇸 US judge rules Ripple $XRP is not a security.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 13 juli 2023
Was even te lui om een betrouwbaardere bron te zoeken dus onder voorbehoud
https://www.courtlistener...ission-v-ripple-labs-inc/Kol Nedra schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:47:
:strip_exif()/f/image/rdo7KPRdkSEEajU6XYZ6bO1z.jpg?f=fotoalbum_large)
gaat xrp/btc gewoon verder moon? mijn mini plukje is al in winst genomen in btc pair
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 13-07-2023 18:03 ]
nothing stops this train
nothing stops this train
Ik heb even een short geopend voor XRP, kan de verleiding niet weerstaan na zo’n pump.anti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:39:
[...]
ben het 99% vd tijd met je eens. Maar XRP is echt een digitaal stuk stront. En niet goed voor de markt. Hoop dat ze maandag toch ineens de ballen hebben om het label security eraan te hangen (wat het ook gewoon is).
Mooi leesvoer voor de Crypto Tweakers met juridische achtergrond. En ik heb nooit XRP gehad. Ben benieuwd of bitcoin gaat inkakken of bijpakken. Deze range hebben we nu wel lang genoeg gehad.
Wen DOT $50 @Skrunsies ?
Ik heb het gelezen. Lang verhaal kort: xrp dikke tech. Moon soon. €400+ euro eoy.Joosie200 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:22:
https://storage.courtlist...rts.nysd.551082.874.0.pdf
Mooi leesvoer voor de Crypto Tweakers met juridische achtergrond. En ik heb nooit XRP gehad. Ben benieuwd of bitcoin gaat inkakken of bijpakken. Deze range hebben we nu wel lang genoeg gehad.
ADA 😍Kol Nedra schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:47:
50%Tominatie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:28:
Hoe groot is de kans op een mega bart zometeen?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja das de tl:dr. Als ik het goed lees hebben de SEC en Ripple beide gedeeltelijk gelijk gekregen. Ripple had nl zogenoemde institutional sales en programmatic sales.Dacuuu schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:26:
[...]
Ik heb het gelezen. Lang verhaal kort: xrp dikke tech. Moon soon. €400+ euro eoy.
Institutionele beleggers hadden redelijkerwijs het idee dat Ripple wel XRP als een investment contract aanbood en mochten dat ook zo geloven. Maar jij en ik en elke crypto user die er niet in zat voor de tech maar voor de gainz hebben niet diezelfde kennis in huis. Daarbij is speculeren geen investeren dus is de handel in xrp op platforms als coinbase, Kraken en co geen overtreding van de securities act. Zo lees ik hem.Therefore, having considered the economic reality and totality of circumstances
surrounding the Institutional Sales, the Court concludes that Ripple’s Institutional Sales of XRP constituted the unregistered offer and sale of investment contracts in violation of Section 5 of the Securities Act
vs
Therefore, having considered the economic reality and totality of circumstances, the
Court concludes that Ripple’s Programmatic Sales of XRP did not constitute the offer and sale of
investment contracts.
Het is geen security. Het is een dikke scam.anti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:39:
[...]
ben het 99% vd tijd met je eens. Maar XRP is echt een digitaal stuk stront. En niet goed voor de markt. Hoop dat ze maandag toch ineens de ballen hebben om het label security eraan te hangen (wat het ook gewoon is).
90%
Again, dit is gewoon geen goed nieuws
Idd.knakworst schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:37:
[...]
Het is geen security. Het is een dikke scam.
De koersen zijn raar, alts harder gestegen dan btc. Maar het klopt helaas wel.Coldcat schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:39:
Meer mensen die last hebben van een niet werkende API met rare koersen bij CMC?
ATOM dat een 0.00014288 teruggeeft, BIFI 0.000405912. Het lijkt dat alles compleet rekt was gegaan. Zijn ook niet de BTC koersen.knakworst schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:40:
[...]
De koersen zijn raar, alts harder gestegen dan btc. Maar het klopt helaas wel.
Als een scam moon gaat en je dumpt het voor BTC, dikke prima ! De wereld is toch een leugenachtige bende. Ieder voor zich !knakworst schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:37:
[...]
Het is geen security. Het is een dikke scam.
To the moon !
Hij stond alsnog op een mooie winst gelukkig. Nog één goede trade en ik heb mijn leveraged potje verdubbeld in minder dan een maand tijd.
Waar ik nog meer content over ben is dat ik geen enkele keer 'klem' gezeten heb met een trade, dat ik hem niet wilde sluiten maar wel moest om ergere schade te voorkomen bijvoorbeeld. Elke keer ofwel met de vingers aan de knoppen, of een S/L die zijn werk goed deed.
Me = happy
[ Voor 8% gewijzigd door YES op 13-07-2023 18:48 ]
Het is wel goed nieuws, maar misschien niet direct voor Bitcoin op het moment.anti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:37:
[...]
90%
Again, dit is gewoon geen goed nieuws
Het zou idd kunnen dat we nu straks juist verder wegzakken, maar op de lange termijn is deze weggevallen onzekerheid juist goed, want mensen durven nu ook weer sneller geld in de markt te pompen.
Moon, lambo.
Idem, 100 dollar onder de top.YES schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:45:
Long maar gesloten nu. Misschien niet per se slim of doordacht, maar het is me nu even wat te onvoorspelbaar. Als die 31.4K nou in één vette klap gesloopt was net had ik hem niet gesloten maar ik vertrouw het nu niet echt. Helaas had ik mijn oog niet op de koersen toen het ineens hard omhoog ging, dan had ik wellicht nog eerder kunnen sluiten.
Hij stond alsnog op een mooie winst gelukkig. Nog één goede trade en ik heb mijn leveraged potje verdubbeld in minder dan een maand tijd.![]()
Waar ik nog meer content over ben is dat ik geen enkele keer 'klem' gezeten heb met een trade, dat ik hem niet wilde sluiten maar wel moest om ergere schade te voorkomen bijvoorbeeld. Elke keer ofwel met de vingers aan de knoppen, of een S/L die zijn werk goed deed.
Me = happy
nothing stops this train
Ik dus verder eronder doordat ik even wat anders had. Komen die flapdrollen ineens met nieuws over één of ander scheitmuntje en gaat de hele markt uit zijn plaat
Ik zie maar 1 plus punt en dat is dat de spot etf's er wellicht door komen nu.Tominatie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:49:
[...]
Het is wel goed nieuws, maar misschien niet direct voor Bitcoin op het moment.
Het zou idd kunnen dat we nu straks juist verder wegzakken, maar op de lange termijn is deze weggevallen onzekerheid juist goed, want mensen durven nu ook weer sneller geld in de markt te pompen.
Moon, lambo.
Enige reden waarom de sec dit nu roept is omdat ze de kloten niet hebben de waarheid te bevestigen. Zit nogal wat groot geld achter die xrp scam. Iets met vriendjes en zakken vullen enzo
https://finance.yahoo.com...es-celsius-125529601.html
Mashinsky, 57, was charged with seven criminal counts - including securities fraud, commodities fraud and wire fraud - while Celsius' former chief revenue officer, Roni Cohen-Pavon, was charged with four criminal counts, according to the indictment, which was unsealed on Thursday.
Stapte net uit de douche op vakantie, even het bier wegspoelen. Congrats met de trade!YES schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:52:
[...]
Ik dus verder eronder doordat ik even wat anders had. Komen die flapdrollen ineens met nieuws over één of ander scheitmuntje en gaat de hele markt uit zijn plaat
Don Guacamole schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:57:
Altseason!!!!
Straks mooi omwisselen voor BTC en dikke bullrun. Helemaal mooi.
Maar het gaat om de ping ping niet meer niet minder.
Hoop dat btc die shitcoins helemaal de moeder rekt binnen 48hDon Guacamole schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:57:
Altseason!!!!
Dit komt, in grote zin, gewoon ten goede van crypto. En dus btc. Geduld.anti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:58:
[...]
Hoop dat btc die shitcoins helemaal de moeder rekt binnen 48h
En als dat dan niet gebeurt wat dan ?keanu_ schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:02:
[...]
Dit komt, in grote zin, gewoon ten goede van crypto. En dus btc. Geduld.
xrp gaat het zo proberen denk ik
nothing stops this train
Wat een naar plaatje.pletter schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:05:
[...]
En als dat dan niet gebeurt wat dan ?[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ofzo, inderdaadGelukszoekr schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:21:
Whow XRP heeft de rechtszaak gewonnen ofzo?
Wen DOT rechtszaakDomino schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:24:
Alles, werkelijk alles, in het pf is groen. Mooie overwinning.
Wen DOT $50 @Skrunsies ?
UberLurker Departement #GG.
Ik ben het met jou eens. Het is heel simpel. Als de SEC had gewonnen dan was dit het einde geweest van bijna alle altcoins in Amerika. Dan had onze Gary voldoende munitie om ze allemaal neer te halen. Ik ben zelf ook geen fan van XRP maar deze rechtzaak was meer dan alleen XRP. Alsof Bitcoin geen nieuwe ATH meer gaat neerzetten na dit nieuws. Het is de magie van de bull markt straks dat ook de altcoins mee doen. Het heeft gewoon een enorme aantrekkingskracht op Henk en Ingrid als ze van hun 2000 euro 20.000 kunnen maken. Iets wat ze niet met Bitcoin gaat lukken. En ik snap ook wel als je nu 5 Bitcoins hebt of meer dat die altcoins je gestolen kunnen worden.Tominatie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:49:
[...]
Het is wel goed nieuws, maar misschien niet direct voor Bitcoin op het moment.
Moon, lambo.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Eens….zwembroek schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:25:
[...]
Ik ben het met jou eens. Het is heel simpel. Als de SEC had gewonnen dan was dit het einde geweest van bijna alle altcoins in Amerika. Dan had onze Gary voldoende munitie om ze allemaal neer te halen. Ik ben zelf ook geen fan van XRP maar deze rechtzaak was meer dan alleen XRP. Alsof Bitcoin geen nieuwe ATH meer gaat neerzetten na dit nieuws. Het is de magie van de bull markt straks dat ook de altcoins mee doen. Het heeft gewoon een enorme aantrekkingskracht op Henk en Ingrid als ze van hun 2000 euro 20.000 kunnen maken. Iets wat ze niet met Bitcoin gaat lukken. En ik snap ook wel als je nu 5 Bitcoins hebt of meer dat die altcoins je gestolen kunnen worden.
En wen Skrunsies 5 Bitcoins
Spijker en kop. Een andere uitkomst van de rechtszaak was ook voor BTC slecht geweest.zwembroek schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:25:
[...]
Ik ben het met jou eens. Het is heel simpel. Als de SEC had gewonnen dan was dit het einde geweest van bijna alle altcoins in Amerika. Dan had onze Gary voldoende munitie om ze allemaal neer te halen. Ik ben zelf ook geen fan van XRP maar deze rechtzaak was meer dan alleen XRP. Alsof Bitcoin geen nieuwe ATH meer gaat neerzetten na dit nieuws. Het is de magie van de bull markt straks dat ook de altcoins mee doen. Het heeft gewoon een enorme aantrekkingskracht op Henk en Ingrid als ze van hun 2000 euro 20.000 kunnen maken. Iets wat ze niet met Bitcoin gaat lukken. En ik snap ook wel als je nu 5 Bitcoins hebt of meer dat die altcoins je gestolen kunnen worden.
https://www.nu.nl/economi...an-proef-gratis-geld.html
nog wat helikopter geld.....vers uit de printer. Dit land gaat echt helemaal naar de klote.
ik ook maar mijn vrou......sjorremans schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:38:
Xrp heeft er zin in
ach laat ook maar
nothing stops this train
Ik zal haar zo wel even bellenKol Nedra schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:39:
[...]
ik ook maar mijn vrou......
ach laat ook maar
Eth hangt net onder de 2000. Leuk schouwspel
De stoute schoenen aangetrokken en een x25 risky long geopendYES schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:08:
BTC blijft nu aardig stabiel, lijkt niet verder omlaag te willen, wellicht komt er toch nog een poging aan vanavond
:fill(white):strip_exif()/f/image/pBsbA6Xa7oHQycs5TRlA1aPc.png?f=user_large)
Edit: Overigens wel met een klein deel van mijn leveraged potje en een SL, dus helemaaaal kamikaze was het niet
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 13-07-2023 19:50 ]
hahahah nice, je lijkt onze jaapio welYES schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:48:
Vergeet dat gebrabbel over verstandige keuzes en stop losses en zo, toen ik dit postte:
[...]
De stoute schoenen aangetrokken en een x25 risky long geopend
[Afbeelding]
Valt nog mee, lees m'n edit maar ff
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/P87rYLFbB4J0OMeDUGzsSfja.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vBQhZiLSR8sEJIpuMoAFqFbT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Nqlv75pAfmPhklZrY9qEBElx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K5KKtDzSzX7UyjRFWGrvS9rc.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/R1BYtWSIO4CnInB1rhlYTBzX.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/5aWLfveb0JXh7HIymhOlXSxU.jpg?f=fotoalbum_large)