Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ah je bedoelt cryptosletje, die mafklapper die zelfs zijn tweakers account liquideert.anti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:52:
[...]
ja die andere rot fries met z'n spartamet, zware vanelle en blikken schultenbrau
Ahhhanti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:52:
[...]
ja die andere rot fries met z'n spartamet, zware vanelle en blikken schultenbrau
Nou als die net zo veel mazzel heeft als wat ik heb, zie je hem nooit weer hier.
Zie mijn dikke priezen dan
UberLurker Departement #GG.
Die suggested wordsSkrunsies schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:54:
[...]
Ahhh
Nou als die net zo veel mazzel heeft als wat ik heb, zie je hem nooit weer hier.
Zie mijn dikke priezen dan![]()
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door souljah1h op 13-07-2023 19:55 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Laat het aub die babe aan het zwembad zijn.Coldcat schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:56:
ETH door de $2,000!
Of was dat 2,500?
Damn
Hahaha inderdaad..souljah1h schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:55:
[...]
Die suggested wordsdat zeg ik ook altijd tegen mijn vriendin.
Die woorden die worden ook altijd tegen mij gezegd… door de vrouw van @Kol Nedra
Dit inderdaad. Gaat een hoop betekenen voor de alt en btc lovin Amerikaan! Kom maar op met die dollarsGelukszoekr schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:58:
Dit is natuurlijk wel super bullisch nieuws voor de hele markt. Eindelijk jurisprudentie
Excellence does not require perfection.
Zou zomaar kunnen naar de $41k!
Heb de mok maar weer van stal gehaald.Skrunsies schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:59:
[...]
Hahaha inderdaad..![]()
Die woorden die worden ook altijd tegen mij gezegd… door de vrouw van @Kol Nedra
[ Voor 36% gewijzigd door souljah1h op 13-07-2023 20:05 ]
in de orderboeken vallen iig 32, 33, 35 op. Ik kijk vooral naar de 42k zoneColdcat schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:01:
Gaan we dan straks als we door de $31k schieten die mega 10k dildo te zien krijgen?
Zou zomaar kunnen naar de $41k!![]()
Kortom het laatste woord is er nog niet over gesproken omdat maar een deel van de transacties daadwerkelijk niet als een security bestempeld kon worden.Ripple’s XRP token was an investment contract when the company sold it to institutional investors, a judge ruled today. The case, brought by the Securities and Exchange Commission, is one of the biggest in determining whether tokens are securities. Though this is an intermediate ruling in a larger case, it’s still significant.
In the ruling, Judge Analisa Torres found that Ripple’s $728.9 million sales of XRP to institutional investors — hedge funds, etc. — were unregistered securities offerings. However, the programmatic sales and those by Ripple’s CEOs weren’t. The case will go to a jury trial to decide other claims.
Letterlijk een pyrrusoverwinning
Uitspraak: https://s3.documentcloud....scourtsnysd5510828740.pdf
[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 13-07-2023 20:08 ]
Ik naar de 420k zoneanti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:06:
[...]
in de orderboeken vallen iig 32, 33, 35 op. Ik kijk vooral naar de 42k zone
Zero.
maak er 460k van en we hebben een deal. Dan zal ik dit topic met rust laten met mijn shitcoin haat en maxi gelul, oke?
Maar ik ben al blij dat BNB ook in de plus staat...
Dikke tech_Gast_ schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:13:
XRP inmiddels over BNB heen. Die zag ik niet aankomen![]()
Maar ik ben al blij dat BNB ook in de plus staat...
In 1 maand van 50 naar 100.Chaes schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:17:
$COIN gaat inmiddels ook al een paar weken ballistisch. Met het nieuws van vandaag en spot ETFs die waarschijnlijk worden goedgekeurd gaat dat nog wel even door vermoed ik.
SL opgeschoven naar 31.199, als ie geraakt wordt, prima, dikke vette winst. Als we door beuken nog meer prima en nog vettere winst.YES schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:48:
Vergeet dat gebrabbel over verstandige keuzes en stop losses en zo, toen ik dit postte:
[...]
De stoute schoenen aangetrokken en een x25 risky long geopend
[Afbeelding]
Edit: Overigens wel met een klein deel van mijn leveraged potje en een SL, dus helemaaaal kamikaze was het niet
Ik wilde straks eigenlijk nog ff twee kratten bier gaan halen maar ik kan misschien beter voor champagne gaan bij nader inzien?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Klopt, paar weken geleden goed ingekocht dus mag nog wel even doorgaan...
Excellence does not require perfection.
Als je een berg hele bitcoins bezit wel jahYES schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:25:
Hier wordt je toch helemaal foxwild van:
[Afbeelding]
Zero.
Iedereen in bed?Pelox schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:33:
Straks komt alsnog de donderdag dip en gaat iedereen weer rekt.
henk en ingrid zullen allemaal wel tegelijk willen kopendeurknopje schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:32:
bitvavo lig er ook uit.
ik hoorde net de de 31,5 eraan gaat en dat we keihard m00n gaan
[ Voor 32% gewijzigd door Beug op 13-07-2023 20:38 ]
Ja, Bitvavo niet alleen..deurknopje schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:32:
bitvavo lig er ook uit.
Ik ben er ook uitgevlogen
alles moont vandaag, het is gewoon een blowoff top en gaan we gewoon de 16k zien hoor!
nothing stops this train
Komt goed..!!!Beug schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:36:
31.480. Rangebound. Niet veel volume.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Denk inderdaad dat we nog een poging gaan wagen, volume neemt ook toe. XRP -> BTC.
31.7 en we zijn vertrokken denk ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Beug op 13-07-2023 20:43 ]
nothing stops this train
Helaas zit alles vast in fixed term op nexo pff
Wat moet je doen tijdens zo'n pump dan. Verkopen? Je kan altijd verkooporders instellenGipsy King schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:49:
Bitvavo naait henk en ingrid wel weer zo met de storing , op de piek offline
Henk en Ingrid verkopen niet in een pump, die kopen.. en kooporders instellen past niet bij fomo..Gelukszoekr schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:53:
[...]
Wat moet je doen tijdens zo'n pump dan. Verkopen? Je kan altijd verkooporders instellen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
In dit geval kan Bitvavo dit nog wel verkopen als "Fomo detection protection program - Bij hevige prijsactie zullen wij u beschermen tegen het instappen op de top!"NeoflexNL schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:55:
[...]
Henk en Ingrid verkopen niet in een pump, die kopen.. en kooporders instellen past niet bij fomo..
Daar hebben de henkies geen verstand vanGelukszoekr schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:53:
[...]
Wat moet je doen tijdens zo'n pump dan. Verkopen? Je kan altijd verkooporders instellen
Bullishhh!
What can go wrong….
en aans löpt wa vast
Rente bij Rabo, ING, etc naar 13%?filthy rich schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:09:
Collega vandaag: “Ik heb gister 5k op bybit gezet tegen 12% staking met een of andere shitcoin, stuk meer dan bij de Rabobank”.
What can go wrong….
Een echte golver is nooit uitgeput
Hij had iedere willekeurige shitcoin kunnen kopen om in 1 keer die 12% te hebben in een dagje.filthy rich schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:09:
Collega vandaag: “Ik heb gister 5k op bybit gezet tegen 12% staking met een of andere shitcoin, stuk meer dan bij de Rabobank”.
What can go wrong….
Dat deze idioterie wordt beloond met een achterlijke prijsstijging.
En dat jij en ik dan zitten te kniezen met ons uitmuntende risico management.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 13-07-2023 21:12 ]
Maktub
Yup. Wat ik al zeiMiki schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:07:
Zucht… het retard gehalte is wel weer ongekend hoog in de crypto community. Als je de uitspraak goed naleest dan valt er weinig te feesten.
Maar nee: shitcoins to the moon!Joosie200 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:34:
Als ik het goed lees hebben de SEC en Ripple beide gedeeltelijk gelijk gekregen. Ripple had nl zogenoemde institutional sales en programmatic sales.
Institutionele beleggers hadden redelijkerwijs het idee dat Ripple wel XRP als een investment contract aanbood en mochten dat ook zo geloven. Maar jij en ik en elke crypto user die er niet in zat voor de tech maar voor de gainz hebben niet diezelfde kennis in huis. Daarbij is speculeren geen investeren dus is de handel in xrp op platforms als coinbase, Kraken en co geen overtreding van de securities act. Zo lees ik hem.
Men heeft het geduld niet om een 25 pagina tellende uitspraak zelf door te lezen. Alles voor de clickbait.
Op bitcoin na. Gaan zo de range verlatenMr Ronman schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:19:
1 ding is zeker, morgen allemaal rode getallen op de 24 uur chart
Zet mijn tp voor mijn long vast op 48k
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 13-07-2023 21:21 ]
It ain't over yet.Gelukszoekr schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:51:
Dit was het weer voor nu hè. Bitcoin nog steeds in z'n range.
Fixedanti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:20:
[...]
Op bitcoin na. Gaan zo de range verlaten
Zet mijn tp voor mijn long vast op 69k
Hij loopt er lekker vunzig tegenaan te schuren inderdaadanti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:20:
[...]
Ho, ik tik dit en hij gaat ervoor
[ Voor 6% gewijzigd door YES op 13-07-2023 21:25 ]
De lang muur gaat straks open, let de pump come!Masstje schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:25:
Heerlijk, dat geknuffel met die 31.5, en dat vlak voor 22h, dit kan nog iets worden!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ha! Net voor ie er doorheen beukte na twijfel aan mijn fomo toegegeven en nog een long geopend. Benieuwd of dit de definitieve uitbraak is. Ik verwacht nog wel ff een kleine hertest/bevestiging van de uitbraak maar daar ga ik niet op spelen iiganti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:20:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Gaat Binance weg uit België ja? Die is nieuw 🙂Numbers schreef op maandag 10 juli 2023 @ 09:42:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar het onderwerp Binance is al redelijk vaak en uitgebreid langs gekomen. De zoekfunctie zal je daarmee helpen.
Er is daarnaast ook een apart topic aangemaakt, omdat Binance weg gaat uit Nederland en België.
Binance stopt voorlopig alleen de services: Futures, Options, Range Bound, Leveraged Tokens en Dual Investments.
In Nederland helaas definitief over een paar dagen 🤧
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zeker! Ook weer aan het herbeleven hier, wat dacht je van "Feed your head" live @38min. Kippenvel confirmed YouTube: Paul Kalkbrenner at Mainstage | Tomorrowland Winter 2022Vis schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 21:49:
[...]
Wat blijft dat toch een heerlijke wereldplaat hè van Kalkbrenner. 🙌🏼🥳
Kippenvel elke keer als ik m hoor.
[ Voor 33% gewijzigd door Gelukszoekr op 13-07-2023 21:45 ]
Geniaal, ik heb gisterennacht een andere liveset van m zitten luisteren omdat ik die posts lasGelukszoekr schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:36:
[...]
Zeker! Ook weer aan het herbeleven hier, wat dacht je van "Feed your head" hier live vanaf 38:45. Kippenvel confirmed YouTube: Paul Kalkbrenner at Mainstage | Tomorrowland Winter 2022
Luister bijna elke week wel een set van hem of van zijn grote broerYES schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:37:
[...]
Geniaal, ik heb gisterennacht een andere liveset van m zitten luisteren omdat ik die posts las
GoudGelukszoekr schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:36:
[...]
Zeker! Ook weer aan het herbeleven hier, wat dacht je van "Feed your head" live. Kippenvel confirmed YouTube: Paul Kalkbrenner - Feed your head | Live at Tomorrowland main stage ...
Paar keer live gezien, o.a. op Awakenings en Lollapalooza. Blijft een eindbaas.
[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 13-07-2023 21:42 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 13-07-2023 21:42 ]
nothing stops this train
M.a.w. we zijn nog niet één keer een candle op het 5 min timeframe weten te sluiten boven de range en nu pakken we zeer waarschijnlijk in één klap de 4h candle er ruim boven.
Dat zijn uitbraken.
Ik eigenlijk niet, weet niet waarom want het is wel rete goed. Nieuwe gewoonte aanleren dan maaranti elppa schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:39:
[...]
Luister bijna elke week wel een set van hem of van zijn grote broer
"Coinbase will re-enable trading for XRP (XRP) on the XRP network. Do not send this asset over other networks or your funds may be lost. Transfers for this asset remain available on
@Coinbase
&
@CoinbaseExch
in the regions where trading is supported." "
https://twitter.com/Coinb...QraGvj5a-WY4Zcp6PZIA&s=35
Trading is anticipated to begin later today, if liquidity conditions are met. Once sufficient supply of this asset is established trading on our XRP-USD, XRP-USDT and XRP-EUR trading pairs will launch in phases. Support for XRP may be restricted in some supported jurisdictions.
[ Voor 80% gewijzigd door Dacuuu op 13-07-2023 21:46 ]
Geniaal, ik heb gisterennacht een andere liveset van m zitten luisteren omdat ik die posts las
Zo zie ik er graag meer!Gipsy King schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:44:
Wou toch effe een lekker tussendoortje hebben.
[Afbeelding]
Moon!
Kut app. Ik ga een andere hardware wallet kopen bij 69k.technoaddict schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:42:
Natuurlijk toont mn Ellipal al uren een Netwerk error waardoor mn balans niet geupdatet wordt!! Aarg!
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/nHRGouynPVEq5aU0FFUVl5Y6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fbIfCk77jRlSvZdxVsyttmXR.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jd5O3Jn0JNSwkCdeCighCHH8.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mYVAL4eKS1mDOekO5vpuGtbT.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/18UpkmgVxDIsuIIVI4UonYqi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ubSBK2WI9X3KE68xVZirRzBd.gif?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMrAAHHnzTsf96EEK0eNO29K.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/nLtCXcH4ZFRVFTlIMWUfY72j.jpg?f=fotoalbum_large)