Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
precies, om jezelf te beschermen tegen shitcoins zoals EUR
nothing stops this train
Nog eventjes volhouden !
Wat een toeval zeg, net als de CPI's binnenkomen.SirDarkAngel schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 15:45:
Skillroad bitcoin is in beweging: https://twitter.com/zoomerfied/status/1679120016417988616
Manipulasie!!!!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Oh ja, jullie hebben geen stars meer in NL
Ja, dat is wel jammer. Maar GG heeft wel een aardig aanbod en playerbase, dus dat scheeltBootjeVaren schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 16:25:
[...]
Oh ja, jullie hebben geen stars meer in NL
Bitcoin - A weapon of mass disruption
GG heeft laatste jaren veel aan compliance gewerkt voor EU landen idd. Tot 3 jaar terug kon je als Belg niet op GG. Alleen is België echt wel kut voor alles wat met poker en gokken te maken heeft.Gelukszoekr schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 16:34:
[...]
Ja, dat is wel jammer. Maar GG heeft wel een aardig aanbod en playerbase, dus dat scheelt
En eigenlijk ook crypto uitbetalen. Zo hoeft er niet te veel gesnoeid worden in mijn post wegens off topic
knakworst schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:10:
Eth 1900. Tijd voor dikke meme.
Verwijderd
Ik zit hier met mijn ziel onder de armen...knakworst schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:10:
Eth 1900. Tijd voor dikke meme.
BIFI is dying...
PHPResource schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:45:
We gaan de verkeerde kant op, wat is dit?!?!111!
Zero.
dit ding die visca poste vanmorgen is er nog op de 4h.PHPResource schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:45:
We gaan de verkeerde kant op, wat is dit?!?!111!
Edit die 30.5 word aardig om gevochten
:strip_exif()/f/image/HZoAySa9vuRW109htFWELaZC.jpg?f=fotoalbum_large)
is dus wel waar. Best strak hoe we de prijs vast weten te houden
https://decrypt.co/148285...orth-of-silk-road-bitcoin
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 12-07-2023 18:12 ]
Nu mooi naar de tering, pure malipunatie van de US om mijn mooie chart te f*cken. Wat een eikels.anti elppa schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:51:
[...]
dit ding die visca poste vanmorgen is er nog op de 4h.
Ik geloof er niet meer in, jijDa_maniaC schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:21:
[...]
Iedereen zit klaar voor de breakout?
[Afbeelding]
Bij mij klopt ie nog gewoon.YES schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 18:30:
[...]
Nu mooi naar de tering, pure malipunatie van de US om mijn mooie chart te f*cken. Wat een eikels.
Maar idd die timing van de usa.....
En dit gevoel moet 99% van de crypto bezitters hebben pas dan gaan we moon.
Duurt nog wel een tijdje dus
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Klaar… geen school meer, geen dispensatie meer… dochterlief ‘moet’ van school. Ze wordt te oud… Diploma’s doen we niet aan want.. “Ze heeft toch niks gehaald?” ik hoor het haar juf nog zeggen..
Nou fuck it! Tas naar buiten, vlag in de lucht.. de zaken een beetje onherkenbaar gemaakt, want boormachines enzo.
Maar wil het hier toch delen. Al die keren dat jullie medelevend waren…
Thanks kerels!
Hier een trotse vader met een nog trotsere dochter
UberLurker Departement #GG.
Allebei gefeliciteerd!Skrunsies schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:18:
Wat een jaar, of nou ja wat een jaren…
Klaar… geen school meer, geen dispensatie meer… dochterlief ‘moet’ van school. Ze wordt te oud… Diploma’s doen we niet aan want.. “Ze heeft toch niks gehaald?” ik hoor het haar juf nog zeggen..
Nou fuck it! Tas naar buiten, vlag in de lucht.. de zaken een beetje onherkenbaar gemaakt, want boormachines enzo.
Thanks kerels!
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
XRP = trash
Stack Sats
Ik ontvang net deze beelden uit 2024, dat jaar gaat aardig bullish worden zo te zien.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/MSPEQfUkmhZHhz9DCOvInG8j.gif?f=user_large)
Zero.
Pelox schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 21:20:
Volgend jaar hangen we allemaal de vlag uit!
Ik ontvang net deze beelden uit 2024, dat jaar gaat aardig bullish worden zo te zien.
[Afbeelding]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Wat blijft dat toch een heerlijke wereldplaat hè van Kalkbrenner. 🙌🏼🥳
Kippenvel elke keer als ik m hoor.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gefeliciteerd!!!Skrunsies schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:18:
Thanks kerels!
[Afbeelding]
Dikke middelvingers naar die tas... Oh wacht
Nog eens goed aan het testen blijkbaarTaro schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 21:28:
De onderste lijn is wat mij betreft wel voldoende getest, nu graag de bovenste lijn nog een keer...
[Afbeelding]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
ETH is ook interessant, zowel usdt en de btc pair.
morgen maar eens een dca erin gooien voor beide
[ Voor 58% gewijzigd door Kol Nedra op 12-07-2023 22:36 ]
nothing stops this train
[ Voor 198% gewijzigd door Kol Nedra op 12-07-2023 23:22 ]
nothing stops this train
Eens, en hij heeft nog zoveel meer goede platen.Vis schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 21:49:
[...]
Eens, ik vind het vooral lekker zonder de meme BTC teksten er tussendoor, dit is echt zo'n goede plaat. BTC mag dan de oplossing voor alles zijn maar dit soort nummers verkrachten, doe maar nietVis schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 21:49:
[...]
Jullie hebben het diploma van het leven volgens mij al lang en breed gehaald.Skrunsies schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:18:
Thanks kerels!
[Afbeelding]
Las vandaag toevallig nog een artikel over de misinterpretatie van de term ambitie. Ambitie wordt tegenwoordig gezien als alleen maar meer en beter willen op gebied van carrière en materiele zaken. Maar dat is niets anders dan (materiële) prestatiedrang. Ambitie is iets nastreven wat uit jezelf komt, je intrinsieke motivatie voelen, gebruiken en najagen. Ergo, doen waar je gelukkig van wordt.
En dat is volgens mij wat jij doet met en voor je dochters. En ik geloof dat jullie daardoor zoveel gelukkiger zijn dan zoveel andere gezinnetjes die het eigenlijk veel meer voor het oprapen hebben maar zich dat niet beseffen totdat één van de gezinsleden compleet burned out en afgestompt thuis zit en iedereen zich afvraagt waar het toch mis gegaan is.
Jij doet het allemaal voor waar het om gaat en daar profiteren je dochters van, dat weet ik zeker. We zitten hier maar op een forum met elkaar te kletsen over magische internetmuntjes maar ik heb echt zwaar respect voor hoe jij het allemaal regelt. Super knap en ga zeker zo door. Laat DOT maar 300 euro waard worden, alleen voor jou!
Ga zo door man. Echt zwaar respect voor jou en je dochters
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 13-07-2023 00:50 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Van harte gefeliciteerd!Skrunsies schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:18:
Thanks kerels!
[Afbeelding]
https://coinmarketcap.com/currencies/augur/
Vage price op bitvavo ook , ruim euro onder CMC.
Mmm v2 lauched :
https://www.kraken.com/prices/augur-v2
Op die koers vaart bitvavo ook.
[ Voor 29% gewijzigd door Gipsy King op 13-07-2023 07:12 ]
Beide in free fall laatste periode(ook op Kraken)Gipsy King schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 07:06:
Gaat REP nu R.I.P ?
https://coinmarketcap.com/currencies/augur/
Vage price op bitvavo ook , ruim euro onder CMC.
Mmm v2 lauched :
Op die koers vaart bitvavo ook.
Excellence does not require perfection.
Range wordt wel steeds strakker, interessante tijdenTaro schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 22:29:
[...]
Ja, maar lijkt het goed te houden:
[Afbeelding]
Range is niet de juiste term maar je hebt gelijk, uitbraak moet er een keer van komen. Al is er ook nog tijd zat. Aan de ene kant wordt de onderkant nu wel erg vaak/nadrukkelijk getest dus misschien niet heel krachtig, aan de andere kant: misschien wordt daardoor support steviger bevestigd. Zou mooi zijn als er ineens een dikke vette bounce komt die dwars door de bovenkant gaat.tomtom901 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 07:57:
[...]
Range wordt wel steeds strakker, interessante tijden
Zou typisch iets voor BTC zijn om dat te doen net nadat je denkt dat ie definitief door de onderkant heen is gezakt
Haha, dat is zeker waar *cue die moon soon gast @Tominatie *YES schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 08:00:
[...]
Zou typisch iets voor BTC zijn om dat te doen net nadat je denkt dat ie definitief door de onderkant heen is gezakt
BTC volgt dan toch vaak?Vis schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 08:12:
Litecoin trekt alvast een sprintje
Toch?
Ja toch?
Pls.
Wen moon?
Thanks kerel! Super lief berichtYES schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 00:31:
[...]
Jullie hebben het diploma van het leven volgens mij al lang en breed gehaald.
Las vandaag toevallig nog een artikel over de misinterpretatie van de term ambitie. Ambitie wordt tegenwoordig gezien als alleen maar meer en beter willen op gebied van carrière en materiele zaken. Maar dat is niets anders dan (materiële) prestatiedrang. Ambitie is iets nastreven wat uit jezelf komt, je intrinsieke motivatie voelen, gebruiken en najagen. Ergo, doen waar je gelukkig van wordt.
En dat is volgens mij wat jij doet met en voor je dochters. En ik geloof dat jullie daardoor zoveel gelukkiger zijn dan zoveel andere gezinnetjes die het eigenlijk veel meer voor het oprapen hebben maar zich dat niet beseffen totdat één van de gezinsleden compleet burned out en afgestompt thuis zit en iedereen zich afvraagt waar het toch mis gegaan is.
Jij doet het allemaal voor waar het om gaat en daar profiteren je dochters van, dat weet ik zeker. We zitten hier maar op een forum met elkaar te kletsen over magische internetmuntjes maar ik heb echt zwaar respect voor hoe jij het allemaal regelt. Super knap en ga zeker zo door. Laat DOT maar 300 euro waard worden, alleen voor jou!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga zo door man. Echt zwaar respect voor jou en je dochters
Net gisteren een vrij grote Litecoin long gesloten en in Bitcoin geschoven toen BTC op 30200 stond. Rookie mistake.Vis schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 08:12:
Maar goed, als Bitcoin vandaag gewoon weer terug pumpt maakt het ook weinig uit.
Goeie grafiek! Ath soon? 🤡r6aw schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 09:53:
Paribus coin echt een pareltje voor de ada fans! 🚀
Hoei! LTC nu in mijn top5Vis schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 08:12:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
I hope so 😅Don Guacamole schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 09:56:
[...]
Goeie grafiek! Ath soon? 🤡
[Afbeelding]
Tominatie schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:25:
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Vandaag eindelijk de 32k!
Tominatie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 10:48:
Goodmorning sunshines,
Today is the day.
Today big Today huge.
31k 🧨…. Incoming 🚀.
Ik zag het, je vote met 3500 BIFI weegt natuurlijk wel zwaar doorresusaapje schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 08:40:
Way-oooo! Voor het eerste in mijn crypto-leven deelgenomen aan governance.
Uiteraard vóór gestemd, want alle andere schapen deden dat ook
Slonzo schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 10:54:
[...]
Ik zag het, je vote met 3500 BIFI weegt natuurlijk wel zwaar door
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ray_ schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 10:53:
Ik ben geen analist, maar ik zie hier wel een negatieve trend.
[...]
[...]
[...]
Ik ben ook geen analistRay_ schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 10:53:
Ik ben geen analist, maar ik zie hier wel een negatieve trend.
[...]
[...]
[...]
Ik ben een bull
😎
Ik kreeg onlangs de opmerking "dat ik best ambitieus word" (inderdaad in de betekenis van 'carriere') omdat ik een aantal opleidingen volg om mij professioneel wat te herorienteren. Waarop ik antwoord "ik ben helemaal niet ambitieus, carriere boeit mij niks, het enige wat mij interesseert is bakken geld krijgen zodat ik gewoon m'n eigen zin kan doen". Dat begrepen ze dan weer minder goed. Maar blijkbaar moet ik nu met de staart tussen de benen terug om toe te geven dat ik toch echt wel ambitieus benYES schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 00:31:
Bedankt hoor, wordt weer een awkward conversatie.
Sorry! Maar ja, jij bent dan ook hyper ambitieus dus dat je je werkgever iets anders verteld is ook niet eerlijk.Slonzo schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:01:
[...]
Ik kreeg onlangs de opmerking "dat ik best ambitieus word" (inderdaad in de betekenis van 'carriere') omdat ik een aantal opleidingen volg om mij professioneel wat te herorienteren. Waarop ik antwoord "ik ben helemaal niet ambitieus, carriere boeit mij niks, het enige wat mij interesseert is bakken geld krijgen zodat ik gewoon m'n eigen zin kan doen". Dat begrepen ze dan weer minder goed. Maar blijkbaar moet ik nu met de staart tussen de benen terug om toe te geven dat ik toch echt wel ambitieus ben
Bedankt hoor, wordt weer een awkward conversatie.
Je eigen zin kunnen doen is dus jouw ambitie. Maar die strookt natuurlijk niet met hoe je werkgever jouw ambitie graag ziet, bij hun tellen alleen ambities die goed voor het bedrijf zijn natuurlijk.
V1 :Ryderr schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 07:40:
[...]
Beide in free fall laatste periode(ook op Kraken)
https://www.kraken.com/prices/augur
V2 :
Bitvavo :
https://bitvavo.com/nl/augur/koers
Lijkt erop dat bitvavo nou de oude naam gebruikt maar wel de V2 Koers. Coin market Cap list ook de V2 koers nog niet.
Had er 100 gekocht voor 71 EUR vanochtend, toch een 100% Moon gehit op 1.45 net jah jah , Gratis pils
[ Voor 17% gewijzigd door Gipsy King op 13-07-2023 11:25 ]
Moon, lambo.
Checkt koers…
Voelt zich in de … genomen
Ik word gewoon nerveus van je! HahaTominatie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:34:
Ik voel aan alles, vandaag is de dag.
Maar dat denk ik al twee weken.![]()
![]()
![]()
PS5
Nu je het zegt, ik zag een sell order staan op 35K, ik verhoog ze ineens naar 41K om vandaag nog te kunnen genieten van maximale winstTominatie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:34:
![]()
![]()
Ik verheug me nu al op deTominatie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:34:
![]()
![]()
"I TOLD YOU IT WOULD HAPPEN!!!!"
wanneer die uitbraak er daadwerkelijk is, nog mooier als dat over een maand of 2 pas is.
Bla bla bla, nou ja gewoon gauw moon dus!
[ Voor 6% gewijzigd door YES op 13-07-2023 12:36 ]
Lekker is dat altijd. Dat het weekend een dag eerder komt dan je verwacht had.YES schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:18:
Het is vandaag woensdag, de dag voor donderdag dipdag, dus super bullish voor nu. Uitbraak naar 41k en dan morgen dippen naar 35k om daar support te bevestigen.
[Afbeelding]
Genieten!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
De tering...NeoflexNL schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:25:
[...]
Lekker is dat altijd. Dat het weekend een dag eerder komt dan je verwacht had.
Genieten!
team LTC
nu ik bij Binance weg ben (oftewel alle BNB geruild voor voornamelijk LTC) staat LTC ook in mijn top 5
nothing stops this train
Mijn inziens is deze coin nog in de bear market
1 BTC = 1 BTC ! Moon en niets anders.Darrell schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 14:22:
In EUR gaan we iig alsnog vet rekt met deze stabiele koersen.
Kleine EUR-USDC/T swingtrade? Maar hoe schat je de top van EURUSDDarrell schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 14:22:
In EUR gaan we iig alsnog vet rekt met deze stabiele koersen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Das een goeie. Ik vind het sowieso verbazingwekkend dat EUR niet onder pariteit is gebleven als je naar de hele constructie met de zuidelijke landen kijkt.Wiley99 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 14:58:
[...]
Kleine EUR-USDC/T swingtrade? Maar hoe schat je de top van EURUSD
Geeft wel aan hoe erg ze de USD aan het trashen zijn.
Tof, ik kijk hier iedere week naar uit. Ik pak m meestal met een flinke avondwandeling op de donderdag
Ik vind dat helemaal niet zo verbazingwekkend en gezien de ontwikkelingen op het wereldtoneel zou het mij juist verbazen als de dollar niet weer was afzwakt ten opzichte van met name Euro.Darrell schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 15:20:
[...]
Das een goeie. Ik vind het sowieso verbazingwekkend dat EUR niet onder pariteit is gebleven als je naar de hele constructie met de zuidelijke landen kijkt.
Geeft wel aan hoe erg ze de USD aan het trashen zijn.
Maar goed, da's off topic tenzij we doen alsof we over de stables praten.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dat deden we toch ook?Wiley99 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:45:
[...]
Maar goed, da's off topic tenzij we doen alsof we over de stables praten.
[ Voor 86% gewijzigd door anti elppa op 13-07-2023 17:30 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/w9qJAAPYS0oqXH8qZQTr7cfm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oULPMheNPLFvXM2g97YdQSe3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/wa4lErYug6TZdpSW32IgNBzX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Od6dWxa8KmYtjw5myH0Fs64I.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WkIu4osAQjLLb9KYaB0529gv.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/86CzduR9v3QjH88wNrChSbo6.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/341OnUJ2KR5pNnWwk9VPJsTv.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/DPcxJNCHw0vcElXx0cHShKMM.png?f=user_large)