[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 178 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.926 views

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:11

tomtom901

Moderator General Chat
DXY nog steeds dalende.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:08
Vanmiddag CPI usa june. Heeft daar misschien mee te maken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-01 13:46

resusaapje

h less

Slonzo schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 09:44:
[...]

Het is nog maar een proposal he, er moet nog gestemd worden.
Maar de kans is groot ja :)
EDIT: Wat @resusaapje zegt dus.

0 stemmen tot nu toe, bizar :P
Straks ook even voten.
Way-oooo! Voor het eerste in mijn crypto-leven deelgenomen aan governance.
Uiteraard vóór gestemd, want alle andere schapen deden dat ook O-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Vooralsnog bescheiden, maar wie het kleine niet eert.. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JVPQOl7si7UlRwJZNSARewIPifM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4zNyzlyNIJrVvBMC88elsXdM.png?f=user_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-01 15:27

MicroWhale

The problem is choice

resusaapje schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 23:08:
[...]

Nog 40 jaar te gaan dus :)
28k netto is 60k bruto.

Dus €60k * 40 = €2,4mln

Rente op rente, maar ook inflatie en astr die over 20 jaar vast niet meer bestaat, dus
Zeg €1,5mln.

Zoals we allemaal weten wordt astr in 2025 €112 waard, dus
je hebt 14k astr nodig.

Kost je nu 14k * $0,0425 = $600

Joe aar welkom!
Tsja, als je zo rekent! :D

Ehm.... als ik 1 netto euro in BTC stop en ik haal er een paar jaar later, zeg, 1 miljoen euro's uit... dan zijn die ook gewoon netto. Minus wellicht nog een paar keer 5.3% belasting omdat je wat meer vermogen hebt dan de vrije voet voor vermogen. In ieder geval geen 53%.

Je hebt dus (netto) 960k nodig.
En dus (rente op rente, blablabla) maar 600k.

Hoef je dus maar 240 euro in te leggen! *O*

Scheelt weer wat! :+

Welkom toe joe toe hè!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• resusaapje

resusaapje

h less

MicroWhale schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 08:55:
[...]

Tsja, als je zo rekent! :D

Ehm.... als ik 1 netto euro in BTC stop en ik haal er een paar jaar later, zeg, 1 miljoen euro's uit... dan zijn die ook gewoon netto. Minus wellicht nog een paar keer 5.3% belasting omdat je wat meer vermogen hebt dan de vrije voet voor vermogen. In ieder geval geen 53%.

Je hebt dus (netto) 960k nodig.
En dus (rente op rente, blablabla) maar 600k.

Hoef je dus maar 240 euro in te leggen! *O*

Scheelt weer wat! :+

Welkom toe joe toe hè!
mijn bruto/netto ging over wat je beschikbaar wilt hebben om van te leven versus waar de fiscus van leeft,
maar hey, jouw berekening is nog positiever, dus ik klaag verder niet d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 08:19:
[...]

Vanmiddag CPI usa june. Heeft daar misschien mee te maken
Verwacht wel volatiliteit rondom die cijfers. 14.30 people.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
WAKKER WORDEN BOYS, its happening!! 31k coming!!! 🚀🚀🚀🚀

• anti elppa
Tominatie schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:29:
WAKKER WORDEN BOYS, its happening!! 31k coming!!! 🚀🚀🚀🚀
gaat nu in een mooie opbouw ipv 1 paal. Gok dat we voor de middag er al door zijn (31k). En dan is het toch een beetje afhankelijk wat er op 14.30 naar buiten komt of die 31.5 kapot gaat vandaag of niet

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:37:
[...]

gaat nu in een mooie opbouw ipv 1 paal. Gok dat we voor de middag er al door zijn (31k). En dan is het toch een beetje afhankelijk wat er op 14.30 naar buiten komt of die 31.5 kapot gaat vandaag of niet
De volatiliteit die wellicht ontstaat n.a.v. 14:30 kan ook perfect zijn voor een fake out, dat je denkt er door te zijn maar ineens alle lafbekken toch weer besluiten te verkopen. Ik zorg iig dat ik aan de knoppen zit voor het geval het niet lukt de 31.4k te breken.

• resusaapje

resusaapje

h less

YES schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:41:
[...]

De volatiliteit die wellicht ontstaat n.a.v. 14:30 kan ook perfect zijn voor een fake out, dat je denkt er door te zijn maar ineens alle lafbekken toch weer besluiten te verkopen. Ik zorg iig dat ik aan de knoppen zit voor het geval het niet lukt de 31.4k te breken.
Nou lekker dan. Om die tijd zit/lig ik bij de tandarts. Weinig kans om de boel in de gaten te houden :'(

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:46:
[...]

Nou lekker dan. Om die tijd zit/lig ik bij de tandarts. Weinig kans om de boel in de gaten te houden :'(
Snel je positie op x84676 zetten, ben je geliquideerd of schathemeltje rijk voordat je bij de tandarts bent

• Tominatie
  • Niet online
Maakt niet uit @resusaapje
Dan doe je ook geen sell low. De 31.5k gaat kapot vandaag.

Moon, lambo.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
@Tominatie

Jij positiviteits guru ! heerlijk, keep up that spirit.

Ben jij emile Ratelband ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OrsB_g8czGodyHohjSALMgZmNIw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nXuNV1ALzRYnyAOkJL9lF5Um.gif?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:41:
[...]

Same

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
[...]

28k netto is 60k bruto.
Als je leeft van vermogen betaal je geen inkomstenbelasting, het is geen loon als je maandelijks 2333,33 aan jezelf overmaakt.

Je betaalt alleen vernogensbelasting.

Ik persoonlijk heb dus maar een ASTR koers van E 25 nodig om 10 jaar eerder te stoppen *O*

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

[...]

Laat je er gelijk een paar gouden tanden in zetten?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:55
Mijn (enigszins gedwongen) overstap naar Kraken is vooralsnog een fiasco. Direct fiat overmaken (via ING, via Plaid) werkt niet en handmatig fiat overmaken lijkt meerdere dagen in beslag te nemen. Of zijn jullie ervaringen anders?

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
JJ1984 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 10:14:
Mijn (enigszins gedwongen) overstap naar Kraken is vooralsnog een fiasco. Direct fiat overmaken (via ING, via Plaid) werkt niet en handmatig fiat overmaken lijkt meerdere dagen in beslag te nemen. Of zijn jullie ervaringen anders?
Misschien via Bitonic? Al koop je dan direct BTC maar die kan je later nog omzetten als het op Kraken staat natuurlijk.

• Tominatie
  • Niet online
Yup, is klote. Maar in mijn herinnering was het geld dat je handmatig stortte wel binnen een dag op je account. Het duurde bij mij nooit dagen.

Bitvavo en coinbase zijn daarin wel een stuk fijner.

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Ik zie dit op Bybit, geen idee of het daadwerkelijk werkt want om het te testen moet ik aanvullende verificatie doen en daar heb ik geen zin in :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dFuJgk6e09MHafRbKk72t44vhRI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eelguQgJG2Ftp29N4m1RHH2X.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 12-07-2023 10:23 ]

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-01 16:35
Bij mij is overmaken vanaf Revolut naar Kraken (via Plaid) altijd instant.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-01 16:25
Open een gratis Revolut account. Stort van ING naar Revolut en dan naar Kraken. Gaat niet instant, maar gehele route is wel binnen 1 dag meestal.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Weinig kans om de boel in de gaten te houden :'(
Hmm vervelend, heb je ook niet een klein gaatje dan ? }:O

UberLurker Departement #GG.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-01 15:27

MicroWhale

The problem is choice

resusaapje schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:08:
[...]

mijn bruto/netto ging over wat je beschikbaar wilt hebben om van te leven versus waar de fiscus van leeft,
maar hey, jouw berekening is nog positiever, dus ik klaag verder niet d:)b
Je hoeft gelukkig geen loonbelasting te betalen over de euros die je belegt. In welke vorm dan ook.

tenminste, ik niet. Misschien heeft de fiscus andere plannen met jou.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:08
Tijdje geleden werkte de plaid route icm ING nog prima. Helaas niet instant, duurde een uurtje of twee.
Overigens ligt kraken er nu helemaal uit.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
als we de truflation data https://truflation.com mogen geloven, komt er hopelijk positief CPI data naar voren vanmiddag. Terugkijkend naar juni dan.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-01 16:26
Domino schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 10:34:
[...]

Tijdje geleden werkte de plaid route icm ING nog prima. Helaas niet instant, duurde een uurtje of twee.
Overigens ligt kraken er nu helemaal uit.
Maandag nog gedaan. Helaas wel via de site want de Plaid via de Kraken app werkt niet. Op de site kies ik dan niet voor instant sepa (werkt ook niet met ING) maar voor sepa en eigenlijk staat het dan ook altijd wel binnen een dag op je account...

Wel raar want Plaid heeft een aantal maanden perfect gewerkt in de app en nu echt al maanden niet meer...

• resusaapje

resusaapje

h less

NeoflexNL schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 10:03:
[...]

Laat je er gelijk een paar gouden tanden in staken?
ftfy

HODL!

• resusaapje

resusaapje

h less

YES schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 10:22:
[...]

Ik zie dit op Bybit, geen idee of het daadwerkelijk werkt want om het te testen moet ik aanvullende verificatie doen en daar heb ik geen zin in :+

[Afbeelding]
Yep, werkt prima

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Mooie bullish driehoek op de 4h, kan mooi uitgebroken worden vanmiddag :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8r4ekYiufRB27ZBMSmUKlk7I8K0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hf8iiBLmOzlju73uGb5hOGlQ.png?f=fotoalbum_large

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-01 21:15
Ik zou voor Bybit gaan, heb je instant Sepa overboekingen. Staat er echt binnen 5 minuten op en gaat via een Nederlands bedrijf (Satos B.V.)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01 21:52
met ING mijn ervaring:
als je in de ochtend overmaakt (handmatig) staat het dezelfde dag erop rond 11:30-12:30

doe je in de middag dan rond 17:00
maar als je dit vrijdag doet dan grote kans dat het er maandagochtend erop staat.

nothing stops this train

• Kol Nedra
Mr Ronman schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 11:20:
[...]

Ik zou voor Bybit gaan, heb je instant Sepa overboekingen. Staat er echt binnen 5 minuten op en gaat via een Nederlands bedrijf (Satos B.V.)
wel transactiekosten.

+je moet die EUR traden tegen USDT
dan die USDT weer tegen BTC, dus 2x handelskosten. helaas geen optie om die EUR direct voor BTC te traden. daarom kies ik gewoon Kraken

nothing stops this train

• Mr Ronman
anti elppa schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:37:
[...]

Dit ziet er inderdaad een stuk gezonder uit dan die idiote pump en dump palen naar 31k van afgelopen week en eergisteren.

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 11:25:
[...]

wel transactiekosten.

+je moet die EUR traden tegen USDT
dan die USDT weer tegen BTC, dus 2x handelskosten. helaas geen optie om die EUR direct voor BTC te traden. daarom kies ik gewoon Kraken
Tja, maar bij Kraken moet je dan weer een bewijs van woonadres leveren. Hmpf.

• Ray_
  • Laatst online: 23-01 10:36
Plaid heeft het heul even gedaan via de ING, maar dat werd op de achtergrond alsnog als SEPA transactie uitgevoerd. Dus niet instant, maar gewoon in de eerstvolgende SEPA-batch. Tegenwoordig geeft ING gewoon een foutmelding als je iets via Plaid probeert te doen. Enige mogelijkheid die bij Kraken dus overblijft is de reguliere SEPA-transactie. Met een beetje mazzel duurt het een uur of 2, als het tegen zit kan er zomaar 6 uur overheen gaan.

• Kol Nedra
ff een reminder: binnenkort ook in Europa

nothing stops this train

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Waarom dan niet via Bitvavo of andere Nederlandse partij? Wellicht iets hogere transactie kosten, maar via Ideal binnen 2min gestort. Versturen naar HW wallet en klaar d:)b

• Kol Nedra
Numbers schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 12:00:
Waarom dan niet via Bitvavo of andere Nederlandse partij? Wellicht iets hogere transactie kosten, maar via Ideal binnen 2min gestort. Versturen naar HW wallet en klaar d:)b
why in a hurry? Kraken snel genoeg en meer liquiditeit.
niks mis met Bitvavo hoor, ideaal voor dca

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 12-07-2023 12:01 ]

nothing stops this train

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kNBYd8Y5Q0avyDInMqXLKWxNtvs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HNFhF0cEt7Tl9UPYglVSfDE1.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Handmatig van Rabo naar Kraken is zo goed als instant, kan max 5 min duren voor het gearriveerd is.

Zero.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 11:13:
[Afbeelding]
Vraag me af of dit geen giga bulltraip wordt :/

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:06
Kraken werkt inderdaad uitstekend met overboekingen, vrijwel instant voor zeker een jaar.

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:13:
[...]

Vraag me af of dit geen giga bulltraip wordt :/
Moeten we capo even vragen?

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-01 17:28
Hmmm, ik probeer mijn BTC van binance over te zetten naar mijn ledger (danwel bitvavo) maar krijg in beide gevallen de melding:

"The verification process is currently unavailable. Please contact support"

Support is tot nu toe geen enkele hulp, iemand hier enig idee wat dit kan zijn of hier ook tegenaan gelopen (en is het simpelweg een kwestie van 'probeer morgen nog eens'?)

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:02

Darrell

Fiat moonboy

m0ridin schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:17:
Hmmm, ik probeer mijn BTC van binance over te zetten naar mijn ledger (danwel bitvavo) maar krijg in beide gevallen de melding:

"The verification process is currently unavailable. Please contact support"

Support is tot nu toe geen enkele hulp, iemand hier enig idee wat dit kan zijn of hier ook tegenaan gelopen (en is het simpelweg een kwestie van 'probeer morgen nog eens'?)
App of website?

Via de app had ik dat volgens mij ook en via de website is het me toen gelukt.

• anti elppa
YES schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 11:13:
[Afbeelding]
is een ascending triangle. Is niet bullish of bearish, is een continuation pattern.....maar aangezien we all sideways gingen zegt dit dus geen drol

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:22:
[...]

is een ascending triangle. Is niet bullish of bearish, is een continuation pattern.....maar aangezien we all sideways gingen zegt dit dus geen drol
Oh ja je hebt gelijk. Is wel een handig pattern voor korte termijn trades.
Denk dat alle bullish posts van @Tominatie mijn bias wat bullish gemaakt heeft :+

• anti elppa
YES schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:24:
[...]

Oh ja je hebt gelijk. Is wel een handig pattern voor korte termijn trades.
Denk dat alle bullish posts van @Tominatie mijn bias wat bullish gemaakt heeft :+
hahhaaha ja zelf ik ben nu nog boelischerrrr dan voorheen.....(als dat al mogelijk was)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:27:
[...]

hahhaaha ja zelf ik ben nu nog boelischerrrr dan voorheen.....(als dat al mogelijk was)
Maar jij kunt ook niet sellen, dus met jou is sowieso iets mis :+

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-01 17:28
Darrell schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:20:
[...]

App of website?

Via de app had ik dat volgens mij ook en via de website is het me toen gelukt.
Ah, thanks! Was via de website, maar hier werkt de app nu weer wel...

Even een testje gedaan met een kleiner bedrag, als alles gewoon normaal en vlot doorkomt zal ik de rest doen.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
keihard moonen over een uur?!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Probleem is dat wanneer iedereen dat verwacht... :'(

• sjorremans
tomtom901 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:41:
[...]

Probleem is dat wanneer iedereen dat verwacht... :'(
Ben benieuwd! :)

Headline CPI forecast by bank

3.2% - JP Morgan Chase
3.1% - Barclays
3.1% - Bank of America
3.1% - Credit Suisse
3.1% - Goldman Sachs
3.1% - Morgan Stanley
3.1% - Wells Fargo
3.0% - Bloomberg Economics
3.0% - Citigroup
3.0% - HSBC
3.0% - UBS

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
aggr.trade staat aan, volume op 100.
Laat die short liquidations maar komen!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 23:59
Adoptie aan de pokertafel :*)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/9bMKw6y/1562163216.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Ben jij Bitcoinr? :9

• Gelukszoekr
Yup, bluf ik je net uit een grote pot? :P

• Kol Nedra
wie zitten er meer aan tafel? Cardano? Solana? Doge? Atom?

nothing stops this train

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 14:16:
[...]

Yup, bluf ik je net uit een grote pot? :P
Haha nee ik speel al een hele tijd geen poker meer en heb het vrijwel niet online gedaan. Wilde het gewoon ff zeker weten. Ga je winnen? :)

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 12:01:
[...]

why in a hurry? Kraken snel genoeg en meer liquiditeit.
niks mis met Bitvavo hoor, ideaal voor dca
Gaat mij niet zozeer om zo snel mogelijk (bij BTC versturen duurt het ook meerdere blokken voor de bevestiging er is ;) ) maar lees zo vaak hier dat mensen problemen ervaren met geld overmaken dat ik niet begrijp waarom je dan niet naar een ander platform gaat.

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-01 17:21
[...]

Dus €28* 40 = €1,1mln

Rente op rente, maar ook inflatie en astr die over 20 jaar vast niet meer bestaat, dus
Zeg €1mln.

Zoals we allemaal weten wordt astr in 2025 €112 waard, dus
je hebt 9k astr nodig.

Kost je nu 9k * $0,0425 = $380

Joe aar welkom!
Ik maak er voor de zekerheid 10k ASTR van :)

Tank joe fery mug! :>

• Gelukszoekr
YES schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 14:17:
[...]

Haha nee ik speel al een hele tijd geen poker meer en heb het vrijwel niet online gedaan. Wilde het gewoon ff zeker weten. Ga je winnen? :)
Soms wel, soms niet haha. Ik speel eigenlijk alleen nog maar kleine toernooitjes. Meestal verlies je, je hoeft maar eens in de zoveel tournooien een finale tafel te halen om alsnog winst te maken. Het spelletje is in elk geval wel interessant vind ik :)

• anti elppa
nog 2 min

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:02
we nemen alvast een aanloopje

• resusaapje

resusaapje

h less

Mr. Unexist schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 14:27:
[...]

Ik maak er voor de zekerheid 10k ASTR van :)

Tank joe fery mug! :>
Patser! 8)

En aangezien het een belegging voor je pensioen is en je er dus verder met je vingers vanaf blijft, gooi je het uiteraard hiernaar toe:
https://portal.astar.network/astar/dapp-staking/discover

Toch? ;)

• sjorremans
US CPI YoY 3.0% vs 3.1% forecast

• anti elppa
3

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
31k. lets go!

• Tominatie
  • Niet online
31k gaat niet lang meer duren!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Onderweg naar de 31.250 USD:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12zOAJtrOZw8lnnNw0cMfy0tw_s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ci1f97atDzxSlNgNOyVgjI0w.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

• Gelukszoekr
Ik vind het allemaal nog maar weinig overtuigend...

• sjorremans
BTC heeft er nog niet echt zin in nee..

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Moon!
Oh nee toch niet.

Enter stoplichtijsje.

• Tominatie
  • Niet online
komt goed jongens. Ze willen mensen nog ff shorts laten maken, fuel voor de run richting 33k.

Moon, lambo.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

Buy the rumour, sell the news?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Ray_
  • Laatst online: 23-01 10:36
Joosie200 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 14:35:
Moon!
Oh nee toch niet.

Enter stoplichtijsje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nxVE8iklAgzII7-fr2K-lAh6O4g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/V44aHwlTXSUTXcEJD34Ogbgf.gif?f=user_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Haha wat een slap gedoe dit

Maak me wakker wen halving..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Vis schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 14:45:
Haha wat een slap gedoe dit

Maak me wakker wen halving..
Zelfs qua volatiliteit is er nauwelijks iets te merken idd, haha.

• anti elppa
sjorremans schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 14:35:
BTC heeft er nog niet echt zin in nee..
vorige maand deed btc ook volledig zijn eigen ding bij de CPI cijfers. Zie dit maar in het straatje dat er gewoon 0 correlatie is met stonks en de rest vd geiten bende---> positief

• Mr Ronman
Echt wel irritant dat er ineens weer van die domme pump en dump spikes zijn, net nu Bitcoin rustig steady aan het doorkabbelen was naar 31k.

Maar goed, misschien stabiliseert het zo weer.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Zolang iedereen en zijn moeder bij iedere pump verkoopt zoals net (flink sell volume) gaan we echt nog maanden in deze reeks zitten. Er is blijkbaar of heel weinig vertrouwen of iedereen is ineens daghandelaar

• anti elppa
Mr Ronman schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 14:58:
Echt wel irritant dat er ineens weer van die domme pump en dump spikes zijn, net nu Bitcoin rustig steady aan het doorkabbelen was naar 31k.

Maar goed, misschien stabiliseert het zo weer.
valt toch wel mee nu? was ff een naaldje van 200 dollar, dat is te verwaarlozen allemaal. Dat zijn nog wat boomer traders die denken dat BTC een soort stonk is.

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
@Mr Ronman en @JoebarRC dit is wel typerend bij het bekend maken van cpi cijfers hoor. Vliegt even een beetje heen en weer en as het weinig opzienbarends was gaat BTC daarna gewoon weer zijn eigen gang.

• anti elppa
JoebarRC schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 15:00:
Zolang iedereen en zijn moeder bij iedere pump verkoopt zoals net (flink sell volume) gaan we echt nog maanden in deze reeks zitten. Er is blijkbaar of heel weinig vertrouwen of iedereen is ineens daghandelaar
Maanden niet hoor. We zitten er pas 3,5 week in ook. Ik heb nog steeds wat lijnen getrokken op deze range en voor september begint zijn we er sowieso uit. Maar ik verwacht dat we voor het weekend start er al uit zijn

• Mr Ronman
anti elppa schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 15:01:
[...]

valt toch wel mee nu? was ff een naaldje van 200 dollar, dat is te verwaarlozen allemaal. Dat zijn nog wat boomer traders die denken dat BTC een soort stonk is.
Lijkt inderdaad mee te vallen, we kabbelen weer voort zo te zien.

• Mr Ronman
anti elppa schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 15:03:
[...]

Maanden niet hoor. We zitten er pas 3,5 week in ook. Ik heb nog steeds wat lijnen getrokken op deze range en voor september begint zijn we er sowieso uit. Maar ik verwacht dat we voor het weekend start er al uit zijn
In ieder geval lijkt 30,500 een soort nieuwe bodem te zijn, ipv de 30,000 die we dagen lang hebben gehad. Dus ik verwacht ook wel vrij snel gewoon op een normale manier door de 31k heen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr Ronman op 12-07-2023 15:05 ]

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-01 17:21
resusaapje schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 14:30:
[...]

Patser! 8)

En aangezien het een belegging voor je pensioen is en je er dus verder met je vingers vanaf blijft, gooi je het uiteraard hiernaar toe:
https://portal.astar.network/astar/dapp-staking/discover

Toch? ;)
Vervroegd pensioen hè! 8)
Ik moet me ff inlezen en een wallet aanmaken, maar ben wel te porren voor wat extra rendement.
Bedankt voor de link!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Goh wat is Kraken bagger vandaag. Hangen, geen orders uitvoeren en nu is het raak, kon de BTC niet verkopen...

• Tominatie
  • Niet online
De 31k is echt een complexe bevalling.

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 15:36:
De 31k is echt een complexe bevalling.
Ja er moet ook een dikke gouden stier uitgeperst worden, dat is nogal wat hè.

• sjorremans
DXY is wel verder stuk aan het gaan, helemaal lekker!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-01 10:17

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Bedoelden jullie vanmiddag nou 31K of 3.1K?

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Hey! Hou eens op mijn trendlijn te slopen! -O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VTHMAgjTrLgAv5BY_X8Y-dhwOUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/flUyFstZyYa3k0C1wdjwaI7y.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door YES op 12-07-2023 15:41 ]

• anti elppa
Saturnus schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 15:35:
Goh wat is Kraken bagger vandaag. Hangen, geen orders uitvoeren en nu is het raak, kon de BTC niet verkopen...
Verkopen mag ook helemaal niet

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 15:42:
[...]

Verkopen mag ook helemaal niet
It's not a bug, it's a feature!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:21
Geitenbende! :|

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-01 08:15

Wilde altijd al iets over computers weten

Pagina: 1 ... 178 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!