Als die kapot gaat............
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
..... kun je goedkoop sats scoren.anti elppa schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:59:
komen zo weer tegen het weerstand lijntje aan op 30.2k
Hallo 28k dananti elppa schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:59:
komen zo weer tegen het weerstand lijntje aan op 30.2k
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
il Capo Of Crypto had ons al gewaarschuwd!
UberLurker Departement #GG.
Pas als de grootste bulls hier dit soort bearish praat verkopen, gaan we terug omhoog.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Zero.
Th1x4nG schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:22:
[...]
Pas als de grootste bulls hier dit soort bearish praat verkopen, gaan we terug omhoog.
Zalig zijn de armen van geest die denken dat die third party niet zijn eigen zakken vult..Gelukszoekr schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:33:
[...]
Dat stukje "without a third party" vinden veel mensen nog lastig te begrijpen heb ik gemerkt.
Euhm sinds nov 2021??Tominatie schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:57:
short term noise
En voedselbankTominatie schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:33:
Vanavond weer naar de daklozenopvang helaas
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Stack Sats
Rammstein!!zwembroek schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:30:
Mannen proost! Weekend! Rammstein Groningen.
[Afbeelding]
proost en geniet ervan
nothing stops this train
Godcandle up is er alTominatie schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:41:
Tis ook echt een trage dip wel, waar is zo'n god candle omlaag. Blijkbaar niet heel veel paniek.
manupilatieeee jongeh. De grote jonguns kloppen onze sats uit de broekTominatie schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:41:
Tis ook echt een trage dip wel, waar is zo'n god candle omlaag. Blijkbaar niet heel veel paniek.
Dear Binancian,
A few weeks ago we announced that we are leaving the Dutch market in compliance with our obligations in the Netherlands. Our top priority now is to make this transition as easy and seamless as possible for our users.
Therefore, we have selected a local partner that not only meets our standards, but is also registered with the DNB to optionally transfer your funds to. The partner we have chosen for this is Coinmerce.
Over the coming days you will receive more information on how to transfer your funds to Coinmerce. We will facilitate a way for you to transfer your cryptocurrencies with the least hassle and the lowest cost. You are of course free to withdraw your assets and move to whichever platform or service you prefer. But through our agreement with Coinmerce, the entire transfer can be done in just a few clicks for free.
Why Coinmerce?
1. Coinmerce offers a cryptocurrency selection nearly identical to that of Binance. So you will retain the ability to hold and trade most of your current holdings. The listings that are currently missing will added in the near future.
2. Coinmerce has local fiat options, such as iDeal. This will provide you with easy access to depositing and withdrawing your assets.
3. Coinmerce is regulated by the DNB.
While we are leaving the Dutch market, we remain dedicated to obtaining the necessary authorizations to reintroduce our products and services to users residing in the Netherlands. We remain committed to our mission of making cryptocurrencies accessible to people around the world, and we will continue to work collaboratively with regulators globally.
Sincerely,
Your Binance Team
Tegenwoordig mijn speedo aan , zakloosanti elppa schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:43:
[...]
manupilatieeee jongeh. De grote jonguns kloppen onze sats uit de broek
ja man, jij herkent dat ook wel uit vorige cycles. GEwoon verstand op 0, schultbrau erin en HoDL de moeder met die shitTominatie schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:54:
Dit is zo'n weak hand shake-out wajow.
Straks gewoon 32K.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Check even een paar pagina's terug, Coinmerce was agendapunt 2 vanochtend. Zelfde orderboek als Binance, dus stiekem gewoon doorhandelen.Asprine schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:43:
Net een mail ontvangen van Binance dat ze faciliteren in een overstap naar Coinmerce met je assets.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
muren naar boven nu zo plat als de tiet van mijn 90 jarige overbuurvrouwBerry powel schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:57:
30k bounce wel erg zwak...
Dus Binance gaat voor liquidity zorgen? Anders heeft het geen zin en what about Binance Card? Wordt het een Coinmerce Card?Wiley99 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:57:
[...]
Check even een paar pagina's terug, Coinmerce was agendapunt 2 vanochtend. Zelfde orderboek als Binance, dus stiekem gewoon doorhandelen.
anti elppa schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:47:
[...]
wahahahahhaah jammer joh, zelfs hier passen wat sats "in"
[Afbeelding]
Heb je nou je zin?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als je die aandoet , doen dips je niks meer.
en je kan niet meer DUMPEN als je dat ding gewoon aanhoud. Ook dikke plusGipsy King schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:18:
[...]
Als je die aandoet , doen dips je niks meer.
Verwijderd
Vind je deze mierendip volatiel dan?resusaapje schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:16:
Okee, wie zei er vanmorgen ook al weer dat bitcion wel wat volatieler mocht zijn?
Heb je nou je zin?
[Afbeelding]
Wat mij betreft wordt het pas leuk als we in 1h candle naar 20k of 40k schieten.
Deze koersrange is gewoon saaier dan een 6 uur durende documentaire over de groengele teringvink.
Nvm, blijkbaar is Ape de enige coin die 10% haalt.
[ Voor 16% gewijzigd door exelletor op 06-07-2023 17:27 ]
Ik weet nog dat we op een uur van 60 naar sub 40 zakte... of zoiets.. precies tijdens een teams overleg van mijn destijds nieuwe baan.. en maar door ouwehoeren over de grootste flauwekul en ik ging ondertussen letterlijk kapot en verloor tijdens dat overleg mijn totale inkomen voor het komende jaar..Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:20:
[...]
Vind je deze mierendip volatiel dan?
Wat mij betreft wordt het pas leuk als we in 1h candle naar 20k of 40k schieten.
Deze koersrange is gewoon saaier dan een 6 uur durende documentaire over de groengele teringvink.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 06-07-2023 17:27 ]
Zero.
tja ik kan me de toppen van 2013 en 2017 nog herinneren als de dag van gisteren. helemaal koekwaus met de tong uit de mond voor het scherm zitten. Vooral die van 2017, man man man wat ging dat hard die laatste 4 weken. 6 en 7 dec 2017. ff van 11.5 naar 16.6k, erg organischVerwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:20:
[...]
Vind je deze mierendip volatiel dan?
Geen idee, heb het ook maar van derden. Ik ken coinmerce niet en dat hoeft ook niet.Supreme_One schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:12:
[...]
Dus Binance gaat voor liquidity zorgen? Anders heeft het geen zin en what about Binance Card? Wordt het een Coinmerce Card?
Ze hebben het nog niet overgenomen hè, dat zou nu echt niet kunnen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Nee klopt. Was ook een stomme vraag, maar ik denk wel dat ze op den duur een bredere samenwerking aangaan net zoals Satos dat deed met Bybit.Wiley99 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 18:12:
[...]
Geen idee, heb het ook maar van derden. Ik ken coinmerce niet en dat hoeft ook niet.
Ze hebben het nog niet overgenomen hè, dat zou nu echt niet kunnen.
Malar kan mijn DOT kussen.malarkan schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:48:
@Skrunsies @Ngangatar @YES
multi-reported for offtopic,
dat is wat Malar kan...
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Verwijderd
Kijk, dat zijn inderdaad van die momenten die je onthoudt.Pelox schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:25:
[...]
Ik weet nog dat we op een uur van 60 naar sub 40 zakte... of zoiets.. precies tijdens een teams overleg van mijn destijds nieuwe baan.. en maar door ouwehoeren over de grootste flauwekul en ik ging ondertussen letterlijk kapot en verloor tijdens dat overleg mijn totale inkomen voor het komende jaar..
De keiharde crashes waarin mensen voor het leven lang financieel geruïneerd worden, de knetterleipe parabolische pumps waarin mensen financieel onafhankelijk worden.
Daarvoor zit ik hier, niet dit naaktslakken gekruip na een paar groene druppen.
Ronduit meelijwekkend deze koers.
Aan de andere kant, goede dag weer met een mooie winst op mijn leverage trade potje en nu lekker aan het bier
Edit: aanvulling, ik trade leveraged inverse BTC, dus als een short of long goed gaat pak ik meer sats, dus als ik een long sluit een de boel stijgt verder dan profiteer ik nog steeds mee
[ Voor 21% gewijzigd door YES op 06-07-2023 18:34 ]
Euhm… hoe weet jij hoe de tiet van je overbuurvrouw van 90 eruit zietanti elppa schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:00:
[...]
zo plat als de tiet van mijn 90 jarige overbuurvrouw
Ik weet het van mijn buurvrouw ook, maar die is 32
Moon soon! Ik ga mijn vakantie vieren. De laatste werkdag gehad en soon voor 2 weekjes richting Genua en daarna nog door naar kroatië. Heerlijk.
Ik praat het ook altijd goed voor mijzelf 😜YES schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 18:27:
Edit: aanvulling, ik trade leveraged inverse BTC, dus als een short of long goed gaat pak ik meer sats, dus als ik een long sluit een de boel stijgt verder dan profiteer ik nog steeds mee
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Hier na een weekje. Leuk voor in de la.Supreme_One schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:24:
Ik heb het gevoel dat Binance snel teruggaat komen in Nederland dmv een partnership met Coinmerce. Net zoals Bybit dat heeft gedaan met Satos. Ik heb trouwens mijn Bybit kaart binnen 2 weken ontvangen (misschien eerder, ik was op vakantie)
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
nice hoor! ik heb hem alleen nog digitaal. de fysieke nog niet aangevraagd.knakworst schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 19:23:
[...]
Hier na een weekje. Leuk voor in de la.
[Afbeelding]
wel mooi kaartje, misschien ook maar aanvragen
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 06-07-2023 19:33 ]
nothing stops this train
Zijn dat de stalen ballen van @Tominatie, @anti elppa, @ScuL en @Taro
[ Voor 10% gewijzigd door Skrunsies op 06-07-2023 19:47 ]
Of die van mij als ik nu een short open naar 28,4KSkrunsies schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 19:45:
[...]
Ze delen hun ballen?Skrunsies schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 19:45:
[...]
Aha, daar zijn ze, de stier wilt zijn stalen ballen terug
nothing stops this train
eunuch Bull robot?Kol Nedra schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 19:53:
[...]
Aha, daar zijn ze, de stier wilt zijn stalen ballen terug![]()
[Afbeelding]
Ben benieuwd:)
Ik heb twee keer mijn volledige trade pot opgeblazen en dat lulde ik niet bepaald goed haha. Deze keer had het zeker meer winst kunnen zijn, vooral doordat ik het vantevoren enigszins uitgedacht had, maar je moet ook tevreden zijn met de winst die je pakt
Een klein ventje dat naar beneden wijst, lijkt meer op shorten
nothing stops this train
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
1 minuut is all you need_Gast_ schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:00:
Nice pump op de 1 min. In ieder geval even weg van de $30,2k
nothing stops this train
[ Voor 22% gewijzigd door _Gast_ op 06-07-2023 21:23 ]
De onderste lijn van het channel is nu wel erg vaak getest, dat kan maar zo een keer verkeerd aflopen idd en dan is 27k next._Gast_ schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:22:
Het is sws een cruciaal moment. Als het weer onder de $30k duikt dan vrees ik het ergste. En ik heb al veel winst zien verdampen vandaag
Bovenkant is ook al 5x getest ondertussen.. kortom: de breakout of naar benden of naar boven gaat een hele grote wordenTaro schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:26:
[...]
De onderste lijn van het channel is nu wel erg vaak getest, dat kan maar zo een keer verkeerd aflopen idd en dan is 27k next.
Ik vond de pushback nadat wederom 31.4k aangetikt werd nu wel heel snel en duidelijk. Inderdaad, de onderkant (30.2k) geeft zich ook niet snel gewonnen maar de bounce daar is wederom niet heel snel. Lastig, lastigsjorremans schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:28:
[...]
Bovenkant is ook al 5x getest ondertussen.. kortom: de breakout of naar benden of naar boven gaat een hele grote worden
Als je het niet weer wilt verplaatsen moet je het lekker op een hardware wallet parkeren.Justevo schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:43:
Waar hebben jullie je altcoins naartoe overgebracht vanuit Binance? Wil niet dat ik het over een tijdje weer moet gaan verplaatsen.
Vanaf volgende week zou je alles met n paar klikken naar Coinmerce moeten kunnen verhuizen (wel even registreren daar).Justevo schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:43:
Waar hebben jullie je altcoins naartoe overgebracht vanuit Binance? Wil niet dat ik het over een tijdje weer moet gaan verplaatsen.
Maar op n eigen (hardware) wallet is t echt in eigen bezit en ben je nooit afhankelijk van derden.
Ik lul ook zomaar wat
shovelhead1340 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:59:
[...]
Vanaf volgende week zou je alles met n paar klikken naar Coinmerce moeten kunnen verhuizen (wel even registreren daar).
Maar op n eigen (hardware) wallet is t echt in eigen bezit en ben je nooit afhankelijk van derden.
Ik heb het meeste al op m'n Ledger staan maar heb een paar altcoins wat bijna niet de moeite waard is om over te zetten vanwege de fees. Maar in principe zou ik het over een jaar of twee jaar nog steeds van Binance af kunnen halen toch? Enkel niet meer traden.YES schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:51:
[...]
Als je het niet weer wilt verplaatsen moet je het lekker op een hardware wallet parkeren.
Verwijderd
Theoretisch gezien wel, withdrawals blijven ook beschikbaar na 17 juli.Justevo schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:12:
[...]
[...]
Ik heb het meeste al op m'n Ledger staan maar heb een paar altcoins wat bijna niet de moeite waard is om over te zetten vanwege de fees. Maar in principe zou ik het over een jaar of twee jaar nog steeds van Binance af kunnen halen toch? Enkel niet meer traden.
Maargoed je weet nooit hoe het loopt.
Mja, uiteraard. Heb een paar altcoins wat nog maar tientjes werk is. Om daar nou bijna 10 dollar aan fees voor te gaan betalen.. Dan zie ik wel waar het schip strand als het volgende altseason ooit nog komtVerwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:17:
[...]
Theoretisch gezien wel, withdrawals blijven ook beschikbaar na 17 juli.
Maargoed je weet nooit hoe het loopt.
Verwijderd
Wat je ook nog zou kunnen doen is ze omzetten naar een coin waarvan de withdrawal fee erg laag of zelfs gratis is, dan versturen naar een andere exchange en daar weer omzetten. Dan hoeft het echt geen tientje aan fees te kosten.Justevo schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:19:
[...]
Mja, uiteraard. Heb een paar altcoins wat nog maar tientjes werk is. Om daar nou bijna 10 dollar aan fees voor te gaan betalen.. Dan zie ik wel waar het schip strand als het volgende altseason ooit nog komt
Maargoed als het echt om zo weinig gaat zou ik ze misschien ook wel laten staan.
Heb het in verschillende protocollen op Arbitrum geparkeerd staan. Op dit moment onder andere bij JonesDAO in de USDC vault op dit moment tegen 8%.Antifon schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:35:
Zijn er nog lui hier die grotere hoeveelheden stables stallen voor wat yield? En zo ja, waar? Ivm de veiligheid had ik Coinbase op het oog, maar wat een draak van een platform is dat toch. @jvel92 meen dat ik jou een tijdje terug wel hoorde hierover?
Daarnaast hou ik ook de verschillende lending platforms in de gaten. Deze hebben variabele rates op basis van vraag/aanbod. Heb nu bijvoorbeeld bij Dolomite wat USDC staan tegen 7,5% en USDT tegen 37%. Dat laatste zou de komende uren wel weer afnemen zodra aanbod USDT weer toeneemt.
Maar overzetten naar Coinmerce gaat gratis worden, dus geen withdrawal fees.Justevo schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:19:
[...]
Mja, uiteraard. Heb een paar altcoins wat nog maar tientjes werk is. Om daar nou bijna 10 dollar aan fees voor te gaan betalen....
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/dGcFXAo9dzaI5e91fei1PhYK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QOTPA7LPxS7SCqoxwdkwLloz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zHXiRqCjNW7ua2xY575VsD7u.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZGDsRx2udzLfKfs5cb8rvTwN.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gBWPk3CJhbYWX8wj9A6MBw9p.jpg?f=user_large)
/f/image/Kj2kmPtXQLqUqfUOFqDtQuSX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wf9DcQjb0XOYynPf5ibexz7p.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/perQ57SsEGVVfsHR2LYkzNhC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GeQt2hJvHQ02qDVKj8weICZt.jpg?f=fotoalbum_large)