[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 173 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.829 views

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

jvel92 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:39:
Heb nu bijvoorbeeld bij Dolomite wat USDC staan tegen 7,5% en USDT tegen 37%. Dat laatste zou de komende uren wel weer afnemen zodra aanbod USDT weer toeneemt.
Geen ervaring met Arbitrum, maar zelfs tegen +30% moeten de fees voor versturen/bridgen/staken/etc. toch wel heel laag zijn, wil je er profijt aan doen? :)

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:52
Slonzo schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:59:
[...]

Geen ervaring met Arbitrum, maar zelfs tegen +30% moeten de fees voor versturen/bridgen/staken/etc. toch wel heel laag zijn, wil je er profijt aan doen? :)
Heb vandaag 6 transacties (swapping, withdraw en deposit) gedaan op Arbitrum en heeft me totaal $0,96 aan fees gekocht. Fees zijn dus inderdaad laag op Arbitrum.

Het heeft inderdaad geen zin om 100 USD weg te zetten tegen 37% dat waarschijnlijk een dag later weer 8% is. Maar op moment dat stables een onderdeel zijn van je pf dan kun je ze net zo goed ergens productief laten wezen.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:36
Zojuist BTC long geopend. Update later :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
:X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/er7B1CKHPNJFvF1Jkm7g6LwsYbw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PD4ljZXqCQsJ0fJQdtkAsqwS.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• ScuL
Kijk even naar de BTC.D hourly :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0L7SENMQt63PcHpVRISvdTuVMh4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BCHbdUnX2uIsVxY3BA25JFmW.jpg?f=user_large

[ Voor 76% gewijzigd door ScuL op 06-07-2023 23:33 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
ScuL schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:32:
Kijk even naar de BTC.D hourly :)
Als het nu 9:00 's ochtends zou zijn, dan zou ik een long openen, maar omdat dit niveau al zo vaak is getest doe ik dat vlak voor de nacht als ik toch niet achter de knoppen kan zitten niet.

Jij zit in een betere timezone toch? :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• ScuL
Taro schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:34:
[...]
vlak voor de nacht als ik toch niet achter de knoppen kan zitten niet.

Jij zit in een betere timezone toch? :)
Herkenbaar probleem ik heb het ook vaak omgekeerd. Je kan ook een kleine "stack" opbouwen
Een deel op entry 30200, 30000, 29800 en stop op 29500.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:43
Is het AVAX C-Chain network (selectie Binance) dezelfde als de Avalanche-C (selectie Bitvavo)?

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-01 07:39
30k gaat eraan denk ik..

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik ben wakker gebleven zodat ik er even kon uitspringen (op $30.140). Maar het is lastig om te bepalen wanneer ik weer in ga stappen. Zoals @Taro al zei is de $27k ook realistisch. En BTC kennende kan er ook een pump uit het niets komen...

[ Voor 26% gewijzigd door _Gast_ op 07-07-2023 01:40 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hehe nu.nl blijft een geweldige contra-indicator. Ik las de titel en dacht hmmm dan zullen we wel dalen. Daarna de koers eens bekeken en jawel.

Dus even wachten en dan de dip kopen voordat nu.nl over de lage Bitcoin koers begint. :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-01 19:53
jvel92 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:20:
[...]

Heb vandaag 6 transacties (swapping, withdraw en deposit) gedaan op Arbitrum en heeft me totaal $0,96 aan fees gekocht. Fees zijn dus inderdaad laag op Arbitrum.

Het heeft inderdaad geen zin om 100 USD weg te zetten tegen 37% dat waarschijnlijk een dag later weer 8% is. Maar op moment dat stables een onderdeel zijn van je pf dan kun je ze net zo goed ergens productief laten wezen.
Arbitrum is idd top; goedkoop en zeer snel. Ik ga eens kijken naar je suggesties, thanks! d:)b

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 15:56
shitcoin GALORE
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Qs_fc6zCqv5R4PrzyCkI3EHjEQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/t5DJ82tLPKWgGa6pMP4tu5LU.png?f=user_large

Excellence does not require perfection.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Moon

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:02

knakworst

Get more sats!

Ik word wakker en het staat lager dan toen ik ging slapen :w

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-01 08:26

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Je voelt aan alles dat we eerder lager gaan dan hoger, dus waarschijnlijk gaan we hoger.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-01 12:54
BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 07:58:
Je voelt aan alles dat we eerder lager gaan dan hoger, dus waarschijnlijk gaan we hoger.
ik had dat vannacht/ eind vd gisteren verwacht. Nu voelt het voor mij juist alsof we nog een poging gaan doen om de 31.4k kapot te maken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

knakworst schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 07:43:
[...]

Ik word wakker en het staat lager dan toen ik ging slapen :w
Daar zijn wel pilletjes voor.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Multichain waarschijnlijk gehackt. Weer paar honderd miljoen poof.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-01 13:46

resusaapje

h less

D'r is d'r iemand wakker geworden!

Vacature:
Binance Policy Officer EU

Beetje laag salaris qua problemen die aangepakt moeten worden. Ik zou voor minstens het dubbele gaan. Maar hé, wie ben ik :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 01:19:
Is het AVAX C-Chain network (selectie Binance) dezelfde als de Avalanche-C (selectie Bitvavo)?
Zit je nog te wachten op input? B-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• anti elppa
resusaapje schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:34:
D'r is d'r iemand wakker geworden!

Vacature:
Binance Policy Officer EU

Beetje laag salaris qua problemen die aangepakt moeten worden. Ik zou voor minstens het dubbele gaan. Maar hé, wie ben ik :+
ja dat is voor zo'n rol incl de gevraagde ervaring bizar laag ja

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:06:
[...]

Daar zijn wel pilletjes voor.
Klopt! d:)b

Tipje van mijn kant, neem ze wel in met water, anders heb je last van een stijve nek :w

UberLurker Departement #GG.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Binance plunges into crisis as senior execs quit over CEO Changpeng Zhao’s response to Justice Department investigation

Het logo van de McDonalds is al zichtbaar in zijn haarlijn.

Afbeeldingslocatie: https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/WxCLKWTkW2SGPGnUsoF8dQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA--/https://media.zenfs.com/en/fortune_175/f992cf40c35380aa869bd00560e3b8a3

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:27
knakworst schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:24:
Multichain waarschijnlijk gehackt. Weer paar honderd miljoen poof.
Oh, dit is wel een beste "nail in the coffin" dan. Na dat slechte nieuws van een paar weken geleden

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:15:
[...]

Oh, dit is wel een beste "nail in the coffin" dan. Na dat slechte nieuws van een paar weken geleden
multichain?? is dat een shitcoin? laat maar rekt gaan, prima zo

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:19:
[...]
Alles is een shitcoin toch :P

En Ethereum? Heeft die al een status bereikt van shitcoin met een zilveren randje? Of nog steeds net zulke drek?

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F678043534cb416f6b9b2331dfc4fd602%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D11382885&f=1&nofb=1&ipt=21f4b697aebbc0050309f6b0c903007697942d1fa0b4d202ac13a19596a42c58&ipo=images

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:15:
[...]

https://beincrypto.com/mu...ted-aptos-twitter-hacked/

Fantom kan zichzelf ook wel opheffen. Alle wrapped tokens zijn daar dan rekt.

• Skrunsies
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:10:

Het logo van de McDonalds is al zichtbaar in zijn haarlijn.

[Afbeelding]
Wen Skrunsies haarlijn :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kD8hYZ0ZD26kImkDtb1RflylQk4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3UNLg8aFwEAh8Pw9EHCwYbhF.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
knakworst schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:21:
[...]

https://beincrypto.com/mu...ted-aptos-twitter-hacked/

Fantom kan zichzelf ook wel opheffen. Alle wrapped tokens zijn daar dan rekt.
Daar kan ik dan wel een keer van genieten, dat een wrapped toko een keertje klapt. Ik heb het gevoel alsof het risico van wrappen over het algemeen totaal onderschat wordt

• BTC100K2021

BTC100K2021

Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:21:
[...]

En Ethereum? Heeft die al een status bereikt van shitcoin met een zilveren randje? Of nog steeds net zulke drek?
Leg mij eens in een paar zinnen uit wat het nut van ETH is? Waarom hebben we dat nodig?

Het is token, voor het gebruik van het netwerk. En dan?

• BTC100K2021

BTC100K2021

Goed smeren vandaag hé

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Het is een bridge. Als je Bifi op whatever chain hebt staan dan kan dat ook getroffen worden.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Celer daalt vandaag trouwens net zo hard als Multi *O*

• AlterBridge
resusaapje schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:37:
[...]

Zit je nog te wachten op input? B-)
Yes please. Staat nog steeds op Binance en durfde het niet aan.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:23:
[...]

Daar kan ik dan wel een keer van genieten, dat een wrapped toko een keertje klapt. Ik heb het gevoel alsof het risico van wrappen over het algemeen totaal onderschat wordt
Het zijn de ethereum wrapped tokens die in een multichain pool gestopt worden voor cross chain purposes. In die pools lijkt het niet pluis en de Chinese CEO van Multi is onbereikbaar. Beetje Quadriga deja vu.

• BTC100K2021

BTC100K2021

knakworst schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:33:
[...]

Het zijn de ethereum wrapped tokens die in een multichain pool gestopt worden voor cross chain purposes. In die pools lijkt het niet pluis en de Chinese CEO van Multi is onbereikbaar. Beetje Quadriga deja vu.
Ligt het aan mij of is iedereen in China wel ergens CEO van.

En ondertussen nog bami staan te bakken op iedere straathoek ook nog. Drukke baasjes.

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:21:
[...]

eth is wel oke. Heb ze ook al eeuwigheid

• resusaapje

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:33:
[...]

Yes please. Staat nog steeds op Binance en durfde het niet aan.
Dan zet je het toch om naar een transactiekostenvrije token en gooit die over?

• anti elppa
knakworst schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:27:
[...]

Het is een bridge. Als je Bifi op whatever chain hebt staan dan kan dat ook getroffen worden.
ah oke thanks. Wist het oprecht niet.

Maar daar heb ik iig geen last van dus, en ja het ging dus om iets wat met shitcoins te maken had

[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 07-07-2023 09:39 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

anti elppa schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:39:
[...]

ah oke thanks. Wist het oprecht niet.

Maar daar heb ik iig geen last van dus, en ja het ging dus om iets wat met shitcoins te maken had
Tja, je kunt niet knap én slim zijn O-)

• AlterBridge
resusaapje schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:38:
[...]

Dan zet je het toch om naar een transactiekostenvrije token en gooit die over?
Doe ik met de dure Etherium netwerk tokens wel. Dat is al snel €5. Maar verder liever geen koersrisico. Het is voor AVAX dus niet hetzelfde netwerk?

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:23:
[...]
Leg mij eens in een paar zinnen uit wat het nut van ETH is? Waarom hebben we dat nodig?

Het is token, voor het gebruik van het netwerk. En dan?
Ik heb pas net m'n eerste bakkie hier en dan wordt ik meteen weer voor het blok gezet om iets inhoudelijks te bedenken :P

Ethereum is de place to be voor alle crypto activiteit. Ruim 90% van alle shitcoinerij vind plaats op Ethereum (afhankelijk van welke metric je wilt gebruiken). Hebben we dat nodig? Geen idee. Er is in elk geval vraag naar. Met een dominantie van bijna 20% is Ethereum bijna net zo groot als alle andere alts bij elkaar.

Er is activiteit gaande. Hier wordt de token actief voor gebruikt voor allerlei transacties, protocollen, smart contracts etc. Ethereum is wat dit betreft na Bitcoin veruit het grootste succes als het op een werkend ecosysteem aankomt

Heeft de wereld dit nodig? Geen idee. Ik sta wel open voor het ontdekken van de mogelijkheden. Wie weet gaat het nog een keer van iets werkelijk nuttigs gebruikt worden. Voor mij persoonlijk, ik wil gewoon geld maken. En dan komt Ethereum over de afgelopen jaren prima mee met Bitcoin. Diepere dips in de bear, en meer gains in de bulls.

En wat deze run nieuw is, en niet te onderschatten; Ethereum is deflationair en genereert yield.
Ik ken geen andere asset met deze eigenschappen. Iemand anders wel?

• resusaapje

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:42:
[...]

Doe ik met de dure Etherium netwerk tokens wel. Dat is al snel €5. Maar verder liever geen koersrisico. Het is voor AVAX dus niet hetzelfde netwerk?
Die snap ik, maar met avax loop je toch ook een koersrisico? Dus als je met een andere token net zoveel risico wil lopen, kies je een transporttoken uit die supersnel is, zodat je zo min mogelijk hoeft te wachten om het weer terug over te zetten: xlm,xrp, eos of mijn favoriet neo (als je geen bezwaar hebt tegen verzameling=N restjes)
En ziende waar den koersch vandaag staat, is het risico waarschijnlijk positief. Balen, weer meer waarde 8)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:24

St@m

@ Your Service

AlterBridge schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:42:
[...]

Ik ben geen expert, heb ook geen Binance meer, maar waarschijnlijk staat het bij Binance als BEP20 token en Bitvavo heeft ERC20 tokens. Dus als je het er heen stuurt verdwijnt het in het grote niets, nouja.. de helpdesk van Bitvavo gaat lekker uit eten. Die kunnen er wel gewoon bij, maar die gaan je niet helpen (not your keys, not your coins enzo).
Wat je dus het beste kan doen (denk ik), is bijvoorbeeld bij Binance omzetten naar een munt die je kan versturen via ERC20, dan een klein plukje als test versturen naar Bitvavo, als dat aankomt de rest en dan bij Bitvavo weer omzetten naar je shitcoin.

Wellicht kun je het ook nog eerst naar Metamask sturen en daar bridgen en dan doorsturen naar Bitvavo.

En wellicht praat ik bullshit, maar dat zegt iemand anders dan wel :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:42:
[...]

Ik heb pas net m'n eerste bakkie hier en dan wordt ik meteen weer voor het blok gezet om iets inhoudelijks te bedenken :P

Ethereum is de place to be voor alle crypto activiteit. Ruim 90% van alle shitcoinerij vind plaats op Ethereum (afhankelijk van welke metric je wilt gebruiken). Hebben we dat nodig? Geen idee. Er is in elk geval vraag naar. Met een dominantie van bijna 20% is Ethereum bijna net zo groot als alle andere alts bij elkaar.

Er is activiteit gaande. Hier wordt de token actief voor gebruikt voor allerlei transacties, protocollen, smart contracts etc. Ethereum is wat dit betreft na Bitcoin veruit het grootste succes als het op een werkend ecosysteem aankomt

Heeft de wereld dit nodig? Geen idee. Ik sta wel open voor het ontdekken van de mogelijkheden. Wie weet gaat het nog een keer van iets werkelijk nuttigs gebruikt worden. Voor mij persoonlijk, ik wil gewoon geld maken. En dan komt Ethereum over de afgelopen jaren prima mee met Bitcoin. Diepere dips in de bear, en meer gains in de bulls.

En wat deze run nieuw is, en niet te onderschatten; Ethereum is deflationair en genereert yield.
Lang verhaal!

Waar het op neer komt, ETH is de nummer 2 munt en zoals we allemaal wel weten blijft de nummer 2 je meer bij dan de nummer 1..

1997, Elfstedentocht gewonnen door Henk Angenent.. Wie?? Precies, nummer 2 daarintegen kennen we nog wel...

Hulzebosch, hulzebosch Erik Hulzebosch.. :9B

YouTube: Erik Hulzebosch - Hulzebosch, Hulzebosch

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 14:38
Gaat toch wel w eer spannend worden om dit level te houden denk ik... zie eerder dat we terug richting 27/28K gaan dan dat we de 32K gaan slopen..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-01 06:13
Ik zit eens te kijken naar de locked earnings op Binance. Als je die nu vroegtijdig redeemed ben je al je geaccummuleerde interest kwijt. Is het zinvoller om dan te wachten tot 17 juli? Dan worden die posities door Binance gesloten en krijg je wel je opgebouwde interest of ook niet?

• resusaapje

resusaapje

h less

@AlterBridge

"On Binance for example, when withdrawing AVAX you are given the options of “Avalanche” or “AVAX C-Chain”, but very few newcomers to the network will have any idea what these are and which one should be selected (“Avalanche” is actually the x-chain). Sending to the wrong chain could cause funds to be lost, so it’s definitely worth grasping what these 3 chains actually are!"

C-Chain (Contract Chain)
"the c-chain uses an Ethereum-style address with 0x at the beginning"
"If you paste a MetaMask wallet address into Binance or another exchange, it should automatically prevent you from sending to the x-chain, which is handy"

Binance:
"Unmatched networks automatically removed. Select a network below."

Dus: Binance AVAXC (AVAX C-Chain) --> Bitvavo AVAX (Avalanche-C)

Samenvatting: DUDE! lees je uberhaupt wat de sites je vertellen? Ben je zo'n luie Gen-Z ofzow?
Ik stuur je zometeen wel een AVAX adres zodat je me kan betalen voor mijn werk...

[ Voor 35% gewijzigd door resusaapje op 07-07-2023 10:12 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

St@m schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:48:

En wellicht praat ik bullshit, maar dat zegt iemand anders dan wel :P
Je praat bullshit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/II_efQbwLFg4dxhXkKwEsH7jKPo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p54mRb8jLNVSE3RwRZaPdwWg.jpg?f=user_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:24
Herr Starr, is that you?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VPLKQXOAqMIyNnB3LNTW9iQk4RQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FTvCdn9gXREMqENRdGoQ1kzw.jpg?f=fotoalbum_large

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
MrMrq schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:15:
Aan: @graceful @Mooody @Glockner @WhySoSerious @Raaafie @Stokstaart @Tominatie @Ypuh @Bananeman @Glenn Hoddle @Mighty @Snitserklaas @Ali Baba 1001

Belangrijke update voor alle geadresseerden

De officiële Tweakers Crypto Slowchat is van mening dat de bullrun weer is gestart.
Dat betekent dat wij in ons team vanaf nu de volgende vacatures hebben:
  • Chief Binance Exit Explaining
  • Shitcoin Tokenomics Analysts
  • Meme Coin Hodler Bullies
  • Price Discovery / Fibonacci Mathematician
  • ETH Flippening Propagandists
  • Clerks (welcoming new users)
Gelet op uw eerdere betrokkenheid nodigen we u van harte uit om te reageren. Ook open sollicitaties behoren tot de mogelijkheid.

Namens team Tweakers Crypto Slowchat.
Het secretariaat.

PS: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Bij deze wil ik graag solliciteren naar de functie van CBEE, waarbij ik met name ga pleiten voor het vermijden van een vlucht naar de aangeboden alternatieve 'exchange' (broker).

Daarnaast heb ik nog een aantal ETH-babes klaar staan voor de prijsgang naar resp. 5k t/m 20k deze bullrun.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• resusaapje

resusaapje

h less

PHPResource schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:54:
Ik zit eens te kijken naar de locked earnings op Binance. Als je die nu vroegtijdig redeemed ben je al je geaccummuleerde interest kwijt. Is het zinvoller om dan te wachten tot 17 juli? Dan worden die posities door Binance gesloten en krijg je wel je opgebouwde interest of ook niet?
Sinds een paar maanden ben je bij Nance de opgebouwde rente niet kwijt, maar wordt het vastgehouden tot de vastgestelde tijd in je earns (urns? urnen?)
Aangezien ze hebben beloofd dat bestaande tegoeden blijven staan, heb ik alle rentetrekkers die langer zouden lopen dan tot 30 juni gestopt en de tokens overgegooid naar elders. De resterende rente is in mijn geval $0,18 dus daar maal ik verder niet om.
Met alle fud rondom Nance heb ik mijn verlies genomen. Al met al $15 kwijtgeraakt oid.

• AlterBridge
resusaapje schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:54:
@AlterBridge

"On Binance for example, when withdrawing AVAX you are given the options of “Avalanche” or “AVAX C-Chain”, but very few newcomers to the network will have any idea what these are and which one should be selected (“Avalanche” is actually the x-chain). Sending to the wrong chain could cause funds to be lost, so it’s definitely worth grasping what these 3 chains actually are!"

Oké top, die AVAX-C is ook niet zo duur =)!

• resusaapje

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:12:
[...]

Oké top, die AVAX-C is ook niet zo duur =)!
Ik heb nog wat tekst toegevoegd 8)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Vandaag eindelijk de 32k!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:01
Stokstaart schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:58:
[...]

Bij deze wil ik graag solliciteren naar de functie van CBEE, waarbij ik met name ga pleiten voor het vermijden van een vlucht naar de aangeboden alternatieve 'exchange' (broker).

Daarnaast heb ik nog een aantal ETH-babes klaar staan voor de prijsgang naar resp. 5k t/m 20k deze bullrun.
ETH-babes <3

Bitcoin = goud
Ethereum = zilver

Is toch algemeen bekend? De rest zijn kraaltjes

• AlterBridge
resusaapje schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:54:
@AlterBridge

Binance:
"Unmatched networks automatically removed. Select a network below."

Avalanche gaat inderdaad automatisch uit. Maar BSC blijft aan samen met AVAXC. Bitvavo zegt alleen “make sure the network you selected is the avalanche-C network”.

In principe lijkt avalanche-C net zoveel op avalanche als op AVAXC :P

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Pfff ftm gaat wel hard omlaag:(

• resusaapje

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:28:
[...]

Avalanche gaat inderdaad automatisch uit. Maar BSC blijft aan samen met AVAXC. Bitvavo zegt alleen “make sure the network you selected is the avalanche-C network”.

In principe lijkt avalanche-C net zoveel op avalanche als op AVAXC :P
Dus:
Binance: AVAXC (AVAX C-Chain)
Wallet address: 0xc29ec818977a2d0624c17e5e89401b901ce2256b
Withdraw amount: Minimal 0.1

8)

• resusaapje

resusaapje

h less

roflexx schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:31:
Pfff ftm gaat wel hard omlaag:(
Was te verwachten :|

Effe tjekken: nee, niks op of aan fantom.

Conclusie: Don't care :>

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-01 16:59
morgen komen mijn laatste shitcoins uit de 120 locked staking..... mijn plan:
alles verkopen voor BTC daarna naar Ledger
dan alle dust converten naar BNB en dan met laatste fluff BNB die ik heb staan verkopen voor LTC, dit gaat richting ByBit.
dan is het klaar voor me met Binance, dan helemaal leeg getrokken d:)b

nothing stops this train

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:53
Alpina schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:25:
[...]

ETH-babes <3

Bitcoin = goud
Ethereum = zilver

Is toch algemeen bekend? De rest zijn kraaltjes
Pepe = Brons?

• Kol Nedra
dubbelpost, was gisteren al gepost

[ Voor 92% gewijzigd door Kol Nedra op 07-07-2023 11:13 ]

nothing stops this train

• Kol Nedra
knakworst schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 19:23:
[...]

Hier na een weekje. Leuk voor in de la.

[Afbeelding]
Ik heb hem nu ook aangevraagd, nu was het gratis :*)
tenminste ik dacht de vorige keer dat ik keek dat er €5 aan verzendkosten waren? (of was het bij jou ook gratis?)
anyway er zijn nu 2 kaartjes onderweg: Hi card (die ik niet ga gebruiken) en de ByBit kaart (die ik ga gebruiken wanneer we 50k+ staan, of wanneer Plutus omgevallen is) :)

nothing stops this train

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:52
Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:42:
[...]

Met ETH in je profiel bezit je een gedeelte van de infrastructuur die alles mogelijk maakt. Het mooie aan de tokenomics van ETH is dat je mee profiteert van de activiteit op het netwerk, zonder zelf actief deel te hoeven nemen aan deze activiteiten. Heb je laatste meme coin of NFT hype gemist? Geen zorgen, door de hoge activiteit op het netwerk profiteer je hier alsnog van mee.

Een van de meest nuttige toepassingen op Ethereum is naar mijn mening DeFi. Hiermee bedoel ik niet het speculeren in de tokens van dergelijk platformen, maar bijvoorbeeld stables + borrowing en lending.

• Vis
  • Laatst online: 23:42

Vis

Buiten alle al bestaande platformen die op ETH draaien, wat denk je waar straks de CBDCs op draaien?
Juist, op het Ethereum Netwerk.

Al die verschillende CBDCs worden ERC-20 tokens.
Niet voor niets dat Ethereum uitgebreid op de WEF pagina staat ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-01 06:13
Stop eens jongens. Jullie geven ons allemaal FOMO voor ETH

• Vis
  • Laatst online: 23:42

Vis

PHPResource schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:25:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zHotX9PvOvVvbTahdbMQUJnZmE0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xV3ULFDT687k9SJfMsb6JD1R.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Gelukszoekr
Voor de Youtubbers onder ons met interesse in Ethereum. Hier 2 recente video's

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06-2025
De blockchain technologie is echt geweldig!

Net dan eindelijk mijn Plutus ontvangen op metamask.

1 Week moeten wachten
3 euro fees
-15% aan koersverlies

Dit is de toekomst lmao! Nu maar eens kijken hoeveel ik weer kwijt ben bij de volgende swaps.

Verwijderd

PHPResource schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:25:
/me schraapt keel

Ethereum is een ordinaire shitcoin katapult met kunstmatig gegenereerde vraag voor contracten en shittokens die helemaal niets toevoegen. Niet in real-life en niet aan de crypto space.

Het enige wat het biedt is rendement op basis van speculatie. Pak je yield voordat een scammer je wallet leegsluist!

Vraag maar eens aan Henk en Ingrid op de hoek hoeveel yield ze pakken op Ethereum gegenereerde basis. Ik denk dat ze je in de schaduw leggen met een nat doekje op je hoofd terwijl ze het Pieter Baan Centrum bellen.

Om gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden die Ethereum biedt moet je diep in het cryptowereldje zitten en het liefst ook al wat langer om de fees voor gebruik te kunnen dekken met eerder behaald rendement. Daarmee is het gewoon een doodlopende steeg gevuld met pis en gebruikte hopium naalden, die vroeg of laat vanzelf instort onder zijn eigen succes.

Een wereldje gebouwd op circlejerkende early adopters die zich afjuinen op NFT's van cyberpunks. Met een bigdicked founder die achteraf door AI blijkt gegeneereerd en teruggestuurd is naar het heden vanuit de toekomst.

Natuurlijk wel lekker deflationair en daarmee heerlijk hyped en uitermate veel speculatief voordeel, dus oh jongens dit kan niet misgaan. De meest toxic chain die dit wereldje kent, maar, met goede kansen op rendement, dus prima toch?

Nee, wat mij betreft hangen ze zo spoedig mogelijk de romp van Ethereum aan de stadspoorten nadat de chain gevierendeeld is door PoW asics.

De dag dat Ethereum valt is de dag dat ik een biertje open trek met een prachtig kaasplankje en geniet van alle degens die toch nog wat langer mogen doorwerken.

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:55:
[...]

/me schraapt keel

Ethereum is een ordinaire shitcoin katapult met kunstmatig gegenereerde vraag voor contracten en shittokens die helemaal niets toevoegen. Niet in real-life en niet aan de crypto space.

Het enige wat het biedt is rendement op basis van speculatie. Pak je yield voordat een scammer je wallet leegsluist!

Vraag maar eens aan Henk en Ingrid op de hoek hoeveel yield ze pakken op Ethereum gegenereerde basis. Ik denk dat ze je in de schaduw leggen met een nat doekje op je hoofd terwijl ze het Pieter Baan Centrum bellen.

Om gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden die Ethereum biedt moet je diep in het cryptowereldje zitten en het liefst ook al wat langer om de fees voor gebruik te kunnen dekken met eerder behaald rendement. Daarmee is het gewoon een doodlopende steeg gevuld met pis en gebruikte hopium naalden, die vroeg of laat vanzelf instort onder zijn eigen succes.

Een wereldje gebouwd op circlejerkende early adopters die zich afjuinen op NFT's van cyberpunks. Met een bigdicked founder die achteraf door AI blijkt gegeneereerd en teruggestuurd is naar het heden vanuit de toekomst.

Natuurlijk wel lekker deflationair en daarmee heerlijk hyped en uitermate veel speculatief voordeel, dus oh jongens dit kan niet misgaan. De meest toxic chain die dit wereldje kent, maar, met goede kansen op rendement, dus prima toch?

Nee, wat mij betreft hangen ze zo spoedig mogelijk de romp van Ethereum aan de stadspoorten nadat de chain gevierendeeld is door PoW asics.

De dag dat Ethereum valt is de dag dat ik een biertje open trek met een prachtig kaasplankje en geniet van alle degens die toch nog wat langer mogen doorwerken.
Ben jij de èchte Satoshi Nakamoto?

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:01
Pepe en Pepe 2.0 = Asbest

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:55:
[...]

/me schraapt keel

Je bent weer lekker scherp de laatste tijd!
Had jij toevallig niet ook nog een coin in bezit die iets weg heeft van een schreeuwerig worstje die een usercase heeft welke ook enigszins discutabel is?

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:05:
[...]

Ben jij de èchte Satoshi Nakamoto?
Niet te pas en onpas met deze naam strooien zou door mij gewaardeerd worden. In de Naam van de Heer Satoshi bidden betekent dus bidden in overeenstemming met Hem en in de waardigheid van Hem, Die de Heer Satoshi was, de Zoon van de Developer, Die Hem aan ons geopenbaard heeft. De Naam of de openbaring van de Zoon heeft in de ogen van de Developer een onschatbare waarde.

Hodl, en gij zult rentenieren. Amen.

Verwijderd

Don Guacamole schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:20:
[...]

Je bent weer lekker scherp de laatste tijd!
Had jij toevallig niet ook nog een coin in bezit die iets weg heeft van een schreeuwerig worstje die een usercase heeft welke ook enigszins discutabel is?
Ja klopt, maar dat kan gewoon prima als je een smerige hypocriet zoals ik bent.

Verwijderd

Zo was ik laatst op de lokale Bitcoin conferentie in ijlst. Daar kon ik gewoon mijn morele schulden afkopen.

Ben naar een biechthokje gelopen, en heb daar mijn verhaal gedaan:

'Oh diender van de Heere Nakamoto, sterk zijt mijn geest maar zwak zijt mijn vlees. Gezondigd als ik ben, goot ik wellustig mijn financiële sappen in de Shitcoin des Onheils...' Sprak ik.

'Geen probleem pik.' Sprak de maxi. 'Oh heere Nakamoto heb melij met deze zondaar. Red zijn Ziel en zijn Yield. Voor hij niet beter wist, en zijn Greed liet spreken...'

'Dat is dan 4 PoWgroetjes naar het dichtstbijzijnde WiFi punt en een knaakje naar 0xFc470aF1281C1D9B3c66a2E91f40D7D116FB1c5F'

En mijn geweten was rein.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:11:
[...]

Ik heb hem nu ook aangevraagd, nu was het gratis :*)
tenminste ik dacht de vorige keer dat ik keek dat er €5 aan verzendkosten waren? (of was het bij jou ook gratis?)
anyway er zijn nu 2 kaartjes onderweg: Hi card (die ik niet ga gebruiken) en de ByBit kaart (die ik ga gebruiken wanneer we 50k+ staan, of wanneer Plutus omgevallen is) :)
Ik heb er 5 euro voor betaald.

Maar heb vanavond gewoon te eten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6r7u0HdJ3xsGOzwqWndSUgbIKXc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mcZ0XG2eQ67u0Gp4sQeO2PKy.png?f=fotoalbum_large

• Ray_
  • Laatst online: 22-01 13:43
Ah tof. Ik heb ETH, het enige wat ik dus hoef te doen is 200 jaar oud worden, dan kan ik dik cashen.

Verwijderd

Ray_ schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:53:
[...]

Ah tof. Ik heb ETH, het enige wat ik dus hoef te doen is 200 jaar oud worden, dan kan ik dik cashen.
Als je de komende 20 jaar volhoudt kun je je geest laten uploaden naar een robot, dankzij AI.

Wel een spirit withdrawal fee van 2 ETH op je Tesla hersenactiviteit chip, wat tegen die tijd neerkomt op 3478 biljoen dollar.

• Ray_
  • Laatst online: 22-01 13:43
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:56:
[...]

Als je de komende 20 jaar volhoudt kun je je geest laten uploaden naar een robot, dankzij AI.

Wel een spirit withdrawal fee van 2 ETH op je Tesla hersenactiviteit chip, wat tegen die tijd neerkomt op 3478 biljoen dollar.
Zolang die robot tegen die tijd maar in staat is een Lambo te besturen zal die fee mij een zorg zijn.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:57
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:42:
Zo was ik laatst op de lokale Bitcoin conferentie in ijlst. Daar kon ik gewoon mijn morele schulden afkopen.
Nu snap ik waarom de houtmolen in IJlst zo belachelijk hard draaide laatst... Die was ouderwets via PoW bitcoins aan het minen en transacties aan het valideren O-)

Verwijderd

Waah schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:00:
[...]

Nu snap ik waarom de houtmolen in IJlst zo belachelijk hard draaide laatst... Die was ouderwets via PoW bitcoins aan het minen en transacties aan het valideren O-)
Dikke tech. ReNeWaBlE EnErGy Is tHe AnSwEr To BiTcOiN's SuStAiNaBiLiTy PrObLeM!!1!

Verwijderd

Nou jongens het was weer mooi, deze hele geitenponzi space weer eens heerlijk toxic in een parasitaire en speculatieve notendop gegoten.

When kansspelbelasting op dit smerige wereldje gefundeerd op hebzucht en lucht?

Ik ga maar weer aan het werk, beter voor de maatschappij. Zo draag je nog eens wat bij met je belastinggeld. Kan een ander type parasiet weer een traytje koud zetten voor het weekend.

Laters en geniet van die prachtige laag volume zombie koersen.

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:11:
Nou jongens het was weer mooi, deze hele geitenponzi space weer eens heerlijk toxic in een parasitaire en speculatieve notendop gegoten.

When kansspelbelasting op dit smerige wereldje gefundeerd op hebzucht en lucht?

Ik ga maar weer aan het werk, beter voor de maatschappij. Zo draag je nog eens wat bij met je belastinggeld. Kan een ander type parasiet weer een traytje koud zetten voor het weekend.

Laters en geniet van die prachtige laag volume zombie koersen.
Werkse!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCR3sMHZI9P8DcRBZ4PvqeQM0HY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wt1HhOjJiDhnICGee7foTDWo.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01 21:37
Mensen onder de 70 die Leffe drinken, stopt nooit met mij te verbazen. :D

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-01 15:27

MicroWhale

The problem is choice

Hahahaha, en wij Nederlanders voor een symbolische florijn New Amsterdam weggegeven aan de Engelsen omdat we het niks waard vonden.

Goed voorbeeld dit. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:42

YES

Moderator General Chat
Mooi op tijd aan de VrijMiBo jongens. Ik wacht nog even, zometeen zwembad met mijn dochter/waterrat van twee jaar, misschien neem ik dan een klein pilsje mee :)

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-01 12:19
Th1x4nG schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:44:
[...]

Het blijft mij verbazen dat in topic vage gure sh*tcoins zoals pepe geshillt worden :p

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:53
Alpina schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:06:
[...]

Pepe en Pepe 2.0 = Asbest
In die golfplaten waar Gelukszoeker op uitkijkt zit Pepe en Pepe 2.0

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:46:
Mooi op tijd aan de VrijMiBo jongens. Ik wacht nog even, zometeen zwembad met mijn dochter/waterrat van twee jaar, misschien neem ik dan een klein pilsje mee :)
Kijk daar gaat het om in het leven. Doet me denken aan vroeger, toen die kleine van mij nog twee was.

Weet nog dat ik op een zaterdag morgen een heel kratje had weggetikt en knetterlam onder water zakte. Die kleine baas heeft me toen gered door mijn kop boven water te houden. Toen ik bijkwam gaf ik hem uit paniek nog een draai om zijn oren ook, haha.

Mooie herrineringen.

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:50:
[...]

Kijk daar gaat het om in het leven. Doet me denken aan vroeger, toen die kleine van mij nog twee was.

Weet nog dat ik op een zaterdag morgen een heel kratje had weggetikt en knetterlam onder water zakte. Die kleine baas heeft me toen gered door mijn kop boven water te houden. Toen ik bijkwam gaf ik hem uit paniek nog een draai om zijn oren ook, haha.

Mooie herrineringen.
_O-

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hodl.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lz6b1uRL9CLpOky0yl0SBEytWt8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RdqJrDVyiAVA8tL6KVKWPkqI.jpg?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-01 11:03
Moiety schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:49:
[...]

In die golfplaten waar Gelukszoeker op uitkijkt zit Pepe en Pepe 2.0
Ik zeg altijd beter een dak met asbest dan helemaal geen dak boven je hoofd.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:26
Th1x4nG schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:44:
[...]

Wat is er mis met leffe?

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09-2025
14:30 Banengroei en werkloosheid - Juni (VS)
Pagina: 1 ... 173 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!