This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Met die mindset zal je altijd afhankelijk blijven van het euro fiat systeem..El Caballero schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:09:
[...]
Wat ik me bij dit soort nieuws altijd afvraag.. Wat schiet je hier nou daadwerkelijk mee op als werknemer? Of je nou je salaris in BTC ontvangt en om moet zetten in fiat om de huur, GWL, etc te betalen. Of je ontvangt je salaris in fiat en doet zelf de transactie naar BTC.. (pensioen, vakantiegeld, bonussen, etc in BTC kan ik me iets bij voorstellen)
Kost je een paar sats van je leven, maar dan heb je ook niksSkrunsies schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:01:
Fuck it!
Hier ook weer een long geopend!
[Afbeelding]
Let’s gooooo!!!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Kleine nuance; je wordt betaald in schelpjes om kralen en spiegeltjes te kunnen kopen.sh4d0wman schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:16:
@El Caballero ja hey zo krijgen we nooit mass-adoption he? Als we salaris in Bitcoin krijgen eisen we vervolgens supermarkt betalingen in Bitcoin, dan de overheid, etc.Take over zhe world.....
![]()
Maar ja wel chill als de salarisadministratie een beetje flexibel is. Zo wordt ik elke maand netjes uitbetaald in kralen, schelpjes en spiegeltjes.
Dit hele systeem is ontworpen om jou te belonen voor inzet die je liever niet levert, om shit te kunnen kopen die je niet nodig hebt.
Leuk dealtje met CZ.
Edit: https://www.telegraaf.nl/...en-klanten-naar-coinmerce
[ Voor 16% gewijzigd door Alpina op 06-07-2023 11:24 ]
Okee, dit was het teken. Alles van Nance afhalen. Nog even wat dust omzetten vanmiddag en dan is het dag daag.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ook sterk afhankelijk van hoe je dat in gaat regelen. Baseer je de maandelijkse uit te betalen hoeveelheid Bitcoin op basis van de fiat waarde op dat moment of spreek je vaste hoeveelheid BTC af. 1 BTC is immers 1 BTCEl Caballero schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:09:
[...]
Wat ik me bij dit soort nieuws altijd afvraag.. Wat schiet je hier nou daadwerkelijk mee op als werknemer? Of je nou je salaris in BTC ontvangt en om moet zetten in fiat om de huur, GWL, etc te betalen. Of je ontvangt je salaris in fiat en doet zelf de transactie naar BTC.. (pensioen, vakantiegeld, bonussen, etc in BTC kan ik me iets bij voorstellen)
Dat laatste is leuk op het moment dat je een stijgende trend zit, maar wat minder prettig op moment dat we een dalende trend pakken na je salaris bespreking. Je werkgever zal dit ongetwijfeld wel prettig vinden
Bij de eerste optie (maandelijks aan de hand van de fiat waarde op dat moment) kun je net zo goed zelf je salaris omzetten naar BTC.
"Binance verwijst honderdduizenden klanten door naar Coinmerce. Daarmee wordt Coinmerce een van de grootste Nederlandse aanbieders in klanten en vermogen"Alpina schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:22:
[...]
Leuk dealtje met CZ.
Wat een fantasten zijn het daar toch
Staat gewoon in de tekst. Sterker, het staat in de headerjvel92 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:26:
[...]
Ook sterk afhankelijk van hoe je dat in gaat regelen. Baseer je de maandelijkse uit te betalen hoeveelheid Bitcoin op basis van de fiat waarde op dat moment of spreek je vaste hoeveelheid BTC af. 1 BTC is immers 1 BTC.
Dat laatste is leuk op het moment dat je een stijgende trend zit, maar wat minder prettig op moment dat we een dalende trend pakken na je salaris bespreking. Je werkgever zal dit ongetwijfeld wel prettig vinden.
Bij de eerste optie (maandelijks aan de hand van de fiat waarde op dat moment) kun je net zo goed zelf je salaris omzetten naar BTC.
"De verloning van het minimumloon blijft in euro’s, zoals wettelijk is vastgelegd"
Daaronder staat nog:
"Het gaat dan uitsluitend om het gedeelte van het salaris dat boven het minimumloon uitkomt. Daarnaast kunnen fooien ook uitbetaald worden in bitcoin"
[ Voor 10% gewijzigd door resusaapje op 06-07-2023 11:31 ]
zo rood is de beurs niet. Echt maar minimaal eigenlijk. Maar wel goed dat BTC up is natuurlijkknakworst schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:27:
Mooi om btc weer maan te zien gaan terwijl fed notulen renteverhogingen blijven suggereren en de beurs dieprood is.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ligt eraan waar je naar kijkt, Europese beurzen zijn wel dieprood. USA futures vallen op zich mee idd, alhoewel 0,4% ook wel flink is.anti elppa schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:30:
[...]
zo rood is de beurs niet. Echt maar minimaal eigenlijk. Maar wel goed dat BTC up is natuurlijk
Helaas niet.. Wel een panic buy gedaan, nu hoor ik er zeker niet meer bij
[ Voor 25% gewijzigd door Nopheros op 06-07-2023 11:32 ]
laat die rommel maar -3% of meer gaanNopheros schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:31:
[...]
Ligt eraan waar je naar kijkt, Europese beurzen zijn wel dieprood. USA futures fallen op zich mee idd, alhoewel 0,4% ook wel flink is.
Ik had helaas geen tijd om de boel in de gaten te houden gisteren.. heb dus niet de dip kunnen sellen..
Zero.
Verwijderd
Komt vanzelf.
Die boomer beurs is een doodlopende steeg, welke rationele jongere koopt er nu aandelen? Nog een handjevol hoopvolle midlife crisis gasten die exit liquidity worden voor erfgenamen van stervende boomers.
Binnen nu en 20 jaar is de vergrijzing opgelost en staat Bitcoin ver boven goud in marketcap.
Beetje laat wellicht dat ze er nu pas mee komen, maar denken jullie niet dat er veel klanten de stap naar Coinmerce maken als dit makkelijk gemaakt wordt door Binance/Coinmerce?Alpina schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:22:
[...]
Leuk dealtje met CZ.
Ik reageerde niet specifiek op het artikel, maar op de discussie die daarop volgde: namelijk wat schiet je er als werknemer mee op.resusaapje schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:29:
[...]
Staat gewoon in de tekst. Sterker, het staat in de header![]()
"De verloning van het minimumloon blijft in euro’s, zoals wettelijk is vastgelegd"
Daaronder staat nog:
"Het gaat dan uitsluitend om het gedeelte van het salaris dat boven het minimumloon uitkomt. Daarnaast kunnen fooien ook uitbetaald worden in bitcoin"
Verwijderd
Als je nu nog niet je Binance funds hebt veiliggesteld en met waterige puppy ogen zit te wachten op een wonder, dan verdien je het ook om klant te worden bij Coinmerce in mijn optiek.TalentedMrRiple schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:36:
[...]
Beetje laat wellicht dat ze er nu pas mee komen, maar denken jullie niet dat er veel klanten de stap naar Coinmerce maken als dit makkelijk gemaakt wordt door Binance/Coinmerce?
Tja, niks dus. behalve stoere verhalen om anderen mee te vervelenjvel92 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:37:
[...]
Ik reageerde niet specifiek op het artikel, maar op de discussie die daarop volgde: namelijk wat schiet je er als werknemer mee op.
Rustagh, hebben nog ruim een week!Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:39:
[...]
Als je nu nog niet je Binance funds hebt veiliggesteld en met waterige puppy ogen zit te wachten op een wonder, dan verdien je het ook om klant te worden bij Coinmerce in mijn optiek.
Coinwie?Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:39:
[...]
Als je nu nog niet je Binance funds hebt veiliggesteld en met waterige puppy ogen zit te wachten op een wonder, dan verdien je het ook om klant te worden bij Coinmerce in mijn optiek.
Verwijderd
Vooral wanneer je shitcoins zoals Ethereum aan het stacken bent lijkt het me echt kut om in BTC betaald te worden.resusaapje schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:48:
[...]
Tja, niks dus. behalve stoere verhalen om anderen mee te vervelen
Wel een mooie troll wanneer je baas een maxi is.
'Mijn loon in Bitcoin? Ja maar... Ik stack Ethers...'
'Niets mee te maken shitcoiner, hier heb je wat sats. Hodl! Hahahaha!'
Maar als die eindelijk eraan gaat, pohhh dan gaan we vliegen als een malle richting hyperbitcoinization.tomtom901 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:00:
Die 31.4k blijkt toch wel een erg taaie.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
TLDR: verwacht dat het approved wordt (joh), BTC als hedge tegen inflatie (digital gold), niet gebaseerd op een currency, verwacht nog rente stijgingen en dat de rente hoger blijft voor een langere periode, wil dat BTC toegankelijker wordt voor iedereen d.m.v. zijn ETF.
Vind zelf vooral het laatste punt interessant. D.m.v. een ETF wordt eenvoudiger voor institutionele partijen om in te stappen. Tegelijkertijd zie je ook vaak dat ETF's van Blackrock weer zijn verwerkt in andere fondsen van derde partijen.
Denk dat de meesten hier de voorkeur zullen hebben spot BTC in combinatie met een hardware wallet. Maar een ETF kan wel degelijk interessant zijn om aan te kopen met je beschikbare jaarruimte via een pensioen beleggingsrekening. Jaar erop krijg je dan ook nog een mooie teruggave van je inkomstenbelasting.
Zeker ook interessant als je Box 3 vermogen boven de vrije voet komt. Pensioenvermogen valt hier namelijk niet onder.
1/ Larry Fink just spoke with @CGasparino on Fox Business.
— Ram Ahluwalia CFA, Lumida (@ramahluwalia) 5 juli 2023
Topics:
- Bitcoin ETF
- Crypto & Disintermediation
- Inflation and Rate outlook
- Banks & CRE
All of our favorite topics :)
Here's a breakdown & rapid reactions🧵
[ Voor 25% gewijzigd door _Gast_ op 06-07-2023 12:09 ]
en we zijn er zo doorheen. De mensen die nu verkopen zijn niet helemaal goed bij hun hersenpan, die kopen straks bij de FOMO boven de >31,4K weer in. Dan staan we zo op 69k denk ik.
Ik laat mijn accountje met non convertible dust gewoon sudderen, wie weet is die fluf ETHW dan wel helemaal de bom.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Renteverhoging zal dus al ingecalculeerd zijn, want iedereen speculeert daarop. Moet je nagaan als de rente toch gelijk blijft.knakworst schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:27:
Mooi om btc weer maan te zien gaan terwijl fed notulen renteverhogingen blijven suggereren en de beurs dieprood is.
Moon, lambo.
Dildo
Berry powel schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:23:
Gister btc verkocht, classic buy high sell low
KloteBerry powel schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:23:
Ik zou zelf niet meer verkopen, tuurlijk het kan weer wat lager zakken maar de potentie omlaag is niet zo mega groot. Michael Saylor blijft gewoon bitcoins opkopen, ETF's loading, FOMO coming back in da market, ik las gisteren ergens dat de "normale burgers" ook enorm aan het inslaan zijn.
De potentie omhoog is gewoon mega, zeker met de aankomende halving die niet meer zo lang duurt.
Moon, lambo sir. Buy the dips, just hodl.
Storm was gisteren, toch?keanu_ schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:32:
stilte voor de storm?
Bitcoin verkocht?Berry powel schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:23:
Aan de andere kant: Je moet toch een keer die dingen verkopen?
Dat snap ik niet van HODLers. Dan heb je bakken bitcoin en dan? Als je ze niet ooit verkoopt heb je er toch geen ene reet aan?
Het is een soort raar peer-pressureding om kunstmatig de prijs hoog te houden met z'n allen. In de hoop dat je niet met teveel verlies blijft zitten.
Ik vind het maar maf.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat doe jij dan?anandus schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:16:
[...]
Dat snap ik niet van HODLers. Dan heb je bakken bitcoin en dan? Als je ze niet ooit verkoopt heb je er toch geen ene reet aan?
Het is een soort raar peer-pressureding om kunstmatig de prijs hoog te houden met z'n allen. In de hoop dat je niet met teveel verlies blijft zitten.
Ik vind het maar maf.
Vooral trollen in dit topic
Verder ben ik vooral een beetje een daytrader. Ik probeer zoveel mogelijk gewoon liquide in fiat te blijven. Ik heb nul vertrouwen in crypto.
Edit:
Nul vertrouwen in huidige crypto. De e-euro en de Amerikaanse en Chinese varianten heb ik wel vertrouwen in. Daar zitten tenminste regels en banken achter.
[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 06-07-2023 13:20 ]
Lang termijn visie?anandus schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:16:
[...]
Ik vind het maar maf.
Iedereen moet lekker doen waar ie zich goed bij voelt, maar gelet op het moment in de cyclus zou dit met een lange termijn strategie nou niet bepaald een logisch punt zijn om te verkopen..
Korte termijn gezien had je nu sinds de bodem op een 100% winst kunnen staan en derhalve een sweet deal. Het hangt maar net van je horizon af..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Sure, iedereen moet maar doen wat-ie wil. Maar je hebt niets aan een "langetermijnvisie" als je bitcoins mee je graf inneemt omdat je eeuwig blijft HODLenNeoflexNL schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:19:
[...]
Lang termijn visie?
Iedereen moet lekker doen waar ie zich goed bij voelt, maar gelet op het moment in de cyclus zou dit met een lange termijn strategie nou niet bepaald een logisch punt zijn om te verkopen..
Korte termijn gezien had je nu sinds de bodem op een 100% winst kunnen staan en derhalve een sweet deal. Het hangt maar net van je horizon af..
anandus schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:16:
[...]
Dan heb je bakken bitcoin en dan? Als je ze niet ooit verkoopt heb je er toch geen ene reet aan?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NQebO08a9pND135710vSn5q6.jpg?f=user_large)
Gewoon alles op ftx en celsius zetten en leven van de rente.
Ja, zo kan je alles plat slaan ja.. Waarom zou je dan überhaupt nog spaargeld hebben? Aflossen op je hypotheek?anandus schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:21:
[...]
Sure, iedereen moet maar doen wat-ie wil. Maar je hebt niets aan een "langetermijnvisie" als je bitcoins mee je graf inneemt omdat je eeuwig blijft HODLen
Tussen eeuwig hodlen en nu verkopen zit nog wel wat marge natuurlijk. Mocht de dood daar wel tussen komen dan hebben mijn nabestaanden de seed phrase nog.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat stukje "without a third party" vinden veel mensen nog lastig te begrijpen heb ik gemerkt.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Klopt, vermoedelijk omdat het hier in Nederland op zich prima werkt.. In andere delen van de wereld is het elimineren van het 'derdepartijrisico' wat relevanter dan hier..Gelukszoekr schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:33:
[...]
Dat stukje "without a third party" vinden veel mensen nog lastig te begrijpen heb ik gemerkt.
NeoflexNL schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:34:
[...]
Klopt, vermoedelijk omdat het hier in Nederland op zich prima werkt.. In andere delen van de wereld is het elimineren van het 'derdepartijrisico' wat relevanter dan hier..
Verwijderd
anandus schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:18:
[...]
Edit:
Nul vertrouwen in huidige crypto. De e-euro en de Amerikaanse en Chinese varianten heb ik wel vertrouwen in. Daar zitten tenminste regels en banken achter.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Het klopt inderdaad dat het betaalsysteem in Nederland goed werkt en daarom de "derdepartijrisico" hier wat minder relevant is. Maar is dat de reden waarom we BTC en ETH stallen bij partijen in de USA, Bahama's, Bulgarije, Malta en "locatie onduidelijk"?NeoflexNL schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:34:
[...]
Klopt, vermoedelijk omdat het hier in Nederland op zich prima werkt.. In andere delen van de wereld is het elimineren van het 'derdepartijrisico' wat relevanter dan hier..
Spreek voor jezelfjvel92 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:57:
[...]
Het klopt inderdaad dat het betaalsysteem in Nederland goed werkt en daarom de "derdepartijrisico" hier wat minder relevant is. Maar is dat de reden waarom we BTC en ETH stallen bij partijen in de USA, Bahama's, Bulgarije, Malta en "locatie onduidelijk"?
Zero.
Kopen bedoel je!Pelox schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:05:
Hey we kunnen de dip weer verkopen!
Verwijderd
De koers is op prijsweerstand gelopen, kapot gegaan en op weg naar 0.zenith schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:10:
Is er nu paniek omdat we over de 31k waren?
Gewoon een donderdag dus.
nee was de 5e poging op de 31.2 tot 31.5 zone......en die moest imo wel lukken, en nu zie je wat er gebeurd als het dus weeeeer niet lukt. Dan is het natuurlijk super easy voer voor de shorters onder ons.zenith schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:10:
Is er nu paniek omdat we over de 31k waren?
Hoop dat er vandaag nog een poging komt. Feit is iig dat henk en ingrid bakken met geld verliezen in dit soort zones met leverage. Zullen weer veel mensen wat mailtjes gehad hebben gok ik zo
"Wallets zijn net zo gebruiksvriendelijk als een bankapp, en werken ook met een pincode. Het grote verschil is dat er bij cryptowallets geen bank achter zit. Bitcoinbezitters willen alleen zichzelf vertrouwen, zonder afhankelijk te zijn van banken of overheden. Een mooi principe, maar dat betekent wel dat ze niemand kunnen bellen, als hun wallet kwijtraakt, wordt gehackt, of verloren gaat door bijvoorbeeld een brand. Of als de eigenaar overlijdt, die als enige de pincode wist."
Lees het volledige artikel: https://fd.nl/financiele-...0MaiKMKf2t6HXUpL3g7UeIsXE
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik verwacht bij opening van de beurzen in de US het nodige groen. Dat zal het laatste zetje zijn mi.
Klopt ook, als deze zone nu breekt gaat het ook echt heel erg hard. Dan moet je niet gaat staan te kijken als we een daily kaars van 4 a 5k zienTominatie schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:25:
De afwijzingen van ~31,4K zone worden ook steeds milder. De pressie in de richting naar boven wordt steeds groter en dan MEGA uitbraak. Kwestie van geduld. Elke dip is nu mooi meegenomen om nog wat fiat stuk te slaan op deze mooie tech. Straks weer >31K en dan gaan de shorters er ook aan geloven.
Ik verwacht bij opening van de beurzen in de US het nodige groen. Dat zal het laatste zetje zijn mi.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gelukkig hebben ze bij Ledger een goede oplossing.Gelukszoekr schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:20:
Vandaag in het FD;
"Wallets zijn net zo gebruiksvriendelijk als een bankapp, en werken ook met een pincode. Het grote verschil is dat er bij cryptowallets geen bank achter zit. Bitcoinbezitters willen alleen zichzelf vertrouwen, zonder afhankelijk te zijn van banken of overheden. Een mooi principe, maar dat betekent wel dat ze niemand kunnen bellen, als hun wallet kwijtraakt, wordt gehackt, of verloren gaat door bijvoorbeeld een brand. Of als de eigenaar overlijdt, die als enige de pincode wist."
Lees het volledige artikel: https://fd.nl/financiele-...0MaiKMKf2t6HXUpL3g7UeIsXE
En de btc dominance ook moon. Oftewel coins als dot blijft de koers gelijk terwijl btc gaat moonen.anti elppa schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:26:
[...]
Klopt ook, als deze zone nu breekt gaat het ook echt heel erg hard. Dan moet je niet gaat staan te kijken als we een daily kaars van 4 a 5k zien
nee hoor staat nog open, doe geen sl op het momenttomtom901 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:45:
Wel een goede shake out weer. @anti elppa heb jij een SL op je positie? Geen last mee gehad?
thx voor de hulp
Niet doodgaan?knakworst schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:55:
[...]
Gelukkig hebben ze bij Ledger een goede oplossing.
Ik zou kijken of je het naar een L2 als Arbitrum of Optimism kan zetten, meer opties dan BSC en minder fees als mainnet. Op die netwerken kan je ook stakked eth kopen van Lido.TalentedMrRiple schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:10:
Ik ben crypto aan het overzetten richting mijn nano ledger, maakt het dan iets uit of ik ETH op de BSC account zet? Dan zijn de network fees lager, maar beperkt mij dat, bijvoorbeeld in staken van de ETH?
thx voor de hulp
Je vergeet Loopring L2 & L3 (https://twitter.com/loopr.../1676230217612906497?s=20)markisoke schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:14:
[...]
Ik zou kijken of je het naar een L2 als Arbitrum of Optimism kan zetten, meer opties dan BSC en minder fees als mainnet. Op die netwerken kan je ook stakked eth kopen van Lido.
https://wallet.loopring.io/
[ Voor 8% gewijzigd door m-tuning op 06-07-2023 15:18 ]
Die ook ja, maar die is nog niet geintegreerd in Beefy voor de lekker compounding.m-tuning schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:16:
[...]
Je vergeet Loopring L2 & L3 (https://twitter.com/loopr.../1676230217612906497?s=20)
https://wallet.loopring.io/
En op Arbitrum ook leuke farms voor je ETH om het weg te zetten.markisoke schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:14:
[...]
Ik zou kijken of je het naar een L2 als Arbitrum of Optimism kan zetten, meer opties dan BSC en minder fees als mainnet. Op die netwerken kan je ook stakked eth kopen van Lido.
Boeiend.. Bitcoin is een worldwide asset en digital gold.anti elppa schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:29:
job reports usa was er vandaag. Aardig toegenomen, slecht, want dan komt er vast nog een rate hike of langer op hoog %....
Up forever Laura.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
malarkan schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:48:
@Skrunsies @Ngangatar @YES
multi-reported for offtopic,
dat is wat Malar kan...
Die zal er ook wel komen deze maand jaanti elppa schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:29:
job reports usa was er vandaag. Aardig toegenomen, slecht, want dan komt er vast nog een rate hike of langer op hoog %....
kans is iig na vandaag stevig toegenomen ja
stonks beginnen idd goed rood te worden. Komt ook gewoon door dat jobs report ding ---> hogere DXY----> kans op volgende reeet haicksjorremans schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:34:
Donderdag dipdag zeer zeker aanwezig op de beurzen
nu is weer wat laat
https://www.nu.nl/economi...unt-in-ruim-een-jaar.html
[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 06-07-2023 15:42 ]
Klopt, de markt is sinds 15:30 bloed rood. Alles down … oh wat duurt dat lang dit gezeik zeganti elppa schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:29:
tja ben et wel gewend, dat heb je altijd in het jaar na de bear. Nu moet je stacken. Ik zit al tot de nok gevuld dus DCA nu nietJoebarRC schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:55:
[...]
Klopt, de markt is sinds 15:30 bloed rood. Alles down … oh wat duurt dat lang dit gezeik zeg
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/iF189wwdXpSULCDC6ura6ZtM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V5osLmtSVv4TGXZY27shQehN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nv5pdeodnboEFMB3U8Ugrhy1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aEI2mfwVa9TFMEJ1FJPKA2K8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lq2ukhGZ583CQMlUwaKmtcBk.jpg?f=fotoalbum_large)